Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 519 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Automobiliai, motociklai, traukiniai...
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-10, 11:21 
     
Nosfis rašė:
Pats populiariausias metodas šiuo metu yra tiesiog perpilti ežerą į aukštesnę vietą ir vėliau kai reikia atgal paleisti tekėti žemyn taip sukant generatorius. Šio metodo kainą irgi yra panaši kaip ličio jonų. Pigiausia baterijų technologija tenais duota yra švino baterijų, kurios kaina yra pie 400 eurų už kW. Taip pats tas reportas yra tik galimi scenarijai ir tie scenarijai asumina, kad elektromobiliai nebus populiarūs, todėl energijos reikmenys daug neiškils. Tai kaip gaunasi, arba norim elektromobilių arba saulės elementų :D.

.

biski klysti.
pats populiariausias metodas yra tiesiog uztvanka ant upes su kilnojamo lygio baseinu. hidroelektrine paleidzia maksimaliu rezimu, kai yra poreikio pikai. o kai poreikio nera, tiesiog kaupia vandeni ir leidzia iprastu upes diabetu. ar net isvis isjungia ir leidzia per sliuzus pertekliu (jei is kitu saltiniu, pvz vejo energija - pigesne).
metodo minusai - jei uztvanka kalnuose - labai sokineja lygis ir gali sugriut pvz kalnai (buvo pvz atvejis apie 40k auku, nors uztvanka net nesugriuvo). zala ekologijai - zuvys pvz nemegsta ar zuna pakranciu augmenija. jei uztvanka lygumose - labai daug teritorijos uzimama (bet lygumose privalumas - nedaug lygis kinta, pvz Latvija del to ir nemodernizuoja tinklu - nes turi labai daug balansavimo pajegumo).
sitas budas leidzia nestatyt brangaus baseino. leidzia silpnesnes linijas ir nereikia siurbliu - nes nereikia pumpuot aukstyn. bet minusas - priklauso nuo lietaus sezoniskumu (pvz Norvegijoj labai astriai juntama).
Baltarusija dabar hujacina tokias kelias ant Nemuno, kad balansuot savo ta AE stebukla. nes toks kaip Kruonis baseinas labai brangu :D viena gerai matosi per gogle maps.
--------
aplamai diskutuokit apie elektrinius auto labiau - nes jau knisa fantazijos visokios temoje ir nukreipinejimai i energetika.
saule subalansuot reikia beveik paros ciklo uzlaikymo (iki ryto piko - ziema apie 20 valandu net). veja subalansuot isvis galima vien pralaidziais tinklais. kuo globalesnis bus Europos bendras tinklu masyvas - tuo daugiau is vejo paimsim geriausiu NK. del to Europa taip noriai ir moka uz linijas - nes pigina veja. ir mums reikia tinklus plest (aukstavolcius turiu minty). maksimaliai - ziurint ne tik i vidaus vartojima - bet ir i pralaidumus tarp saliu (nes uzdirbsim kaip valstybe is balansavimo). dabar pigima didziaja dalim daro butent tinklai, o ne "vejo atpigimas" kazkokiose atatskaitose kur cia kaisioja musu aktyvus buhalteriukas :D technologiskai vejas is vejo jegainiu stambinimo labai nedaug teatpigina... kai pristatyta vejo pertekliaus - o Europa jau uzkista tuo veju - tai is esmes tik brangina vejo eksplotacija... nes subalansavimui reikia vis daugiau vejo jegainiu stabdyt - nes per daug kai kur to vejo - tinklai net nusprogineja... Kruonio pvz juroje pigiai nepastatysi...
o smulkus vartotojai - jie su smulkiom jegainytem tegali nebent tik labai nedidele balansavimo dali nuimt, ir tik savo paciu tiesiogiai suvartotos energijos saskaita... nes tas kruvis nusiima nuo tinklu. o elektromobilizmas vel isbalansuos situacija... kartu su didziosiomis vejo jegainemis... as tai aplamai siulyciau didiesiems miestams statyt kokias nors boilerines - silumos kaupykas vietoj tu nesamoningu biokuro kariliniu pletimo. ir sujungt didziuosius miestus i zieda ir visus vejo elektriniu parkus jungt i ji. ir kaititint vandeni. boileriai gali kaupt rezerva savaitems ir net menesiams. ir visus centralizuotus silumos ukius privalomai pajungt ant tokio tipo sildymo (koki nors istatyma valstybes prioriteto). o biokuras tik rezerve ir smulkesniems miesteliams - kur tarsa maziau aktualu - miskai arciau privezt - logistika pigesne ir pan. tame tarpe ir EV ikrovimo infrastruktura pakabint ant sito "vejo liniju" ziedo. itampa ten gali but sokinejanti platesnese ribose (butu konkuruojantis-dubliuojantis tinklas) ir kompensatorius butu Kruonio kuri nors viena linija. kazkoki toki projekta Lietuvos mastu reiktu sukt. dabar energetikoj - chaosas. perteklines energijos greit bus pilna - nes riboja jau kvotas griezciau. teisinga dabar kryptis tik elektros jungciu pletimas... visa kita - pusiau briedas kazkoks ir nereikalingi ribojimai ir pinigu ismetinejimai sildymo sektoriuose... ypac vienkartine snargline renovacija briedas auksciausio laipsnio... galetu bent jau centralizuotu sildymo pilnaverte apskaita sudet - atskirt naturalius monopolius nuo konkurencijos - tai ne - stuma zalingus projektus... :( :( :(
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3021
Reputacija: +78
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-10, 20:10 
     
Nosfis, sunervinai ir privertei už tave eiti ieškoti nuorodos. Štai CO2 emisijos, BVP, pirminės energijos vartojimas Vokietijoje. Čia net ne elektrai, o viskam:

Paveikslėlis

Taip kad nepūsk arabų.

Toliau, kW akumuliavimo kainavo 2013-2014 m. apie 2000Eur (dabar jau ličio jonų kW galios 4h (pirminiam rezervui)) kainuoja apie 1000 Eur). O įrengti dujų turbiną, kuri gamintų elektrą kainuoja tą patį maždaug 1,000 Eur/kW. Pirminiam rezervui dujų turbinai gaminti elektrą nuolat kainuoja grubiai 50-60 Eur/MWh (vien tik kintami kaštai), o pirminio rezervo elektros realiai reikia apie 10-20% laiko (labai nėra statistikos apie tai), taigi, pastatyti 1MW dujų turbiną ar 4 MW akumuliatorių dabar kaina skiriasi apie 4 kartus, tačiau energijos kintamos sąnaudos skiriasi apie 10 kartų. O dabar suskaičiuok, per kiek laiko atsiperka pirminis rezervas?

Toliau, sistemoje reikia antrinio rezervo, čia jau pilnai eina Kruonis, Hidroelektrinė, importas iš Švedijos.
Toliau - tretinis, įsijungimui laiko daug, tai net biokuro kogeneracinę spėji per tiek užkurti.

Ataskaitoje vat nesutinku dėl elektromobilių, nematė dar tada tokios tendencijos, po paskutinio EK štricho automobilių reikalavimams, tik jie ir liks per 30 metų. Bet tai Lietuvoje padidins elektros paklausą max 30%, Vokietijoje duok die 15%.

Ir šiaip, į kokius tu faktus žiūri? Dujinė pagaminti elektros pigiau nei 50Eur/MWh negali. Atominė nauja negali dirbti be 120Eur/MWh. Anglimis kūrenama, jei už ATL mokėti irgi už 50Eur/MWh nepagamins. O vėjas dabar už 35-40Eur/MWh gali gaminti. Saulė Lietuvoje, utility scale tilptų manau į 50-55 Eur/MWh. Jei dar sutvarkytų biurokratiją ir sukurtų perskolinimo fondą, šitas kainas dar bent 15-25% galėtų nurėžti.
Vėjui balansavimo ir rezervavimo kaštai nesudaro 15Eur/MWh.

Ir šiaip, jei paskaitytum naujausias atsinaujinančios energijos paramos aukcionų taisykles, matysi, kad tiek prisijungimo sąlygas, tiek balansavimą ir rezervavimą turi dengti investuotojas, taip kad jau kitą mėnesį bus aišku kokia yra kaina dabar.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14155
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2152
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-10, 21:55 
     
immortallt rašė:

Ir šiaip, jei paskaitytum naujausias atsinaujinančios energijos paramos aukcionų taisykles, matysi, kad tiek prisijungimo sąlygas, tiek balansavimą ir rezervavimą turi dengti investuotojas, taip kad jau kitą mėnesį bus aišku kokia yra kaina dabar.

vel savo nesamones varineji. vapsce nesigaudai kas darosi ar darysis... sitos "pagerintos" taisykles yra durnos, nes paskatins dideliu gamintoju susijungimus i visokias neformalias asociacijas ar net kartelinius susitarimus. ir pinigai plaukios ne per biudzeta, o tiesiai tarp ju. dar gal net paramas sugebes vogt. o smulkiuosius gamintojus-vartotojus, kurie viska ir taip is esmes daro savo lesomis - vel isstums is elektros tinklu sistemos i autonomiskumo dziungles. ju resursai nueis i akumus kokius - kas neefektyvu. ir vel bus bananinis kaimas is balanos gadynes laiku... o elektros tinklai nusiurs...
reguliuot reikia ne rinka, o atiminet monopoline dali ir atrisinet viska ten, kur galima reali konkurencija kainomis. ir visiems butinai ivest galimybe atsiskaitinet butent pagaminta elektra. turi but tokia tvarka - jei nenori moket balansavimo (mazdaug VAIP tas mokestis) ir eksplotaciniu palaikymo islaidu (mazdaug galios rezervavimo issipirkimo islaidos jungiantis) - tai tiesiog tarifas supirkimo zemesnis. bazinis kazkoks - zemiau rinkos kainos. pati kaina visiems turi but viena ir ta pati - diferencijuota nebent pagal paros begi (tipo naktiniai- dieniniai ar net smulkesni). aukstesni tarifa gauni ir aukcionuose dalyvauji butent jei atitinki tokias salygas - kaip greitesne reakcija ir rezervo uztikrinimas. cia kur tu apie gamybos pirmumus rasineji. ta prasme teisiskai isipareigoji - kad toks tiekejas busi. o jei ne - baudos. o visi kur negali to padaryt - be konkurencijos stumdo bendrais tarifais be jokiu ten ribojimu - nepriklausomai kokio tu ten stambumo ar greitumo... va taip turetu but. o ne b*b*z kokie lempiniai apribojimai... VISI VIDINIAI gali dalyvaut pardavime - jei Lietuva nori REALIAI vystytis. o kur nori geresnio tarifo - kriterijus pateikimo salygoms kelia. kvotos - tik jei per daug konkurencijos. dabartine tvarka - korupcija ir tiek... taip pat siektiek gint vidine rinka reik, ivedant tiesiog koki nors reikalavima dalyvio stambumui jei dalyvis is uzsienio (ar uzstatu kokiu) + uzkraut islaidas jungciu su uzsieniu. o ne sert tarpinikus uz procenteli plesiant kartu Lietuva ir slepiantius ten po visokiom "komercinemis paslaptimis" ir "saugumais". cia yra visuomenes interesas ir saugumas - butent zinot ir viesint. kas uz kiek kaimuoja ir kaip mokama. skandinavijoj ten pusmetiniai debatai varineja per spaudas ir per rinkimus. butent apie kainas ir kaip jie te ten jas skaiciuos. ir valdzia atsistatydina - jei tarifus sudinai paskaiciuoja. ka nors tokio girdejai pas mus buhalteri tu? :D :D:D :D :D pas mus tik korupcija ir korupcija, ir kazkokiu marioneciu sou...
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3021
Reputacija: +78
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-11, 09:10 
     
immortallt rašė:
.....


Atsakymą palikau viewtopic.php?t=54530" forumo skiltyje.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +212
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-18, 22:21 
     
kazkokie mulkiai isarde chevy, tesla ir bmw elektromobilius:


na ir matosi, kad bmw akumas geriausias, chevy irgi geras, teslos kazkoks pusiau plastikinis super-kombi-sudas, kur su kranu kilot tektu...
varikliai panasus, bmw gabaritinis galios rezervas didziausias. teslos apie viduri kazkur, chevy sudiniausias...
perkaitimai amerikonu variantuose maskuojami sudetingom ausinimo sistemom... kai prades ten byret ir teket viskas - verksi...
kontroleriai - teslinis stovi prie variklio - kuris juk kais ir ten visokios elektomagnetines ir vibro aplinkos - labai durnas sprendimas elektronikai... taupe ant vario trims laidams ar kas ten jiems negerai - kad toks sprendimas? bmw kazkodel neaprode kontrolerio, tik chevy. nepatiko ir chevy variantas.
man asmeniskai autokibirai nepatinka. tai kebulai ten visi pagal mane sudini - ypac bmw - tik cia skonio reikalas. bet bmw akumai su varikliu praktiskiausi. ir neaiskus kontroleris - tai jo nekomentuosiu.
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3021
Reputacija: +78
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-21, 22:09 
     
https://3dnews.ru/989555
  • 0




Užsiregistravo: 2017-02-04, 13:43
Pranešimai: 228
Reputacija: +49
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-07, 20:40 
     
  • +1




Užsiregistravo: 2017-02-04, 13:43
Pranešimai: 228
Reputacija: +49
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-07, 21:48 
     
diedukas rašė:
https://www.youtube.com/watch?v=bSbWwn_YCr8


Tos saules paneles, nieko gero masinai neduoda tik pakelia kaina ir gaunasi geru saules elementu išmetimas. Geriausiu atveju, gera diena, idealiomis sąlygomis, ta panele generuos 0.5 kWh energijos. Tai po 4 valandų stovėjimo saujele idealiomis sąlygomis. Tu gausi nuvažiuoti apie 1 km. O kainą mašinos pakels tikrai nemažai.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +212
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-07, 23:04 
     
Nosfis rašė:

Tos saules paneles, nieko gero masinai neduoda tik pakelia kaina ir gaunasi geru saules elementu išmetimas. Geriausiu atveju, gera diena, idealiomis sąlygomis, ta panele generuos 0.5 kWh energijos. Tai po 4 valandų stovėjimo saujele idealiomis sąlygomis. Tu gausi nuvažiuoti apie 1 km. O kainą mašinos pakels tikrai nemažai.

siaip sudetingoj akumuliatorinej technikoj buna visokie budejimo rezimai. o elektromobilis isvis turi kruvas pastoviu energetiniu sanaudu net nevaziuodamas. taip kad akumuliatoriai iskraudinejami. negali palikt be prieziuros. jei net vdv akumas nustimpa po keliu menesiu palikimo - ir jau jauciasi sanaudos del zioplumo - tu primesk kokios sanaudos bus sugadinus elektromobilio akuma :). pvz as gal puse metu LT nebunu ir neturiu salygu elektromobili su savi m veziotis bagaze... siulai moket uz prieziura kitiem? man gal pigiau palikt kazkur apsviestoj vietoj. ir turet kazkoki "nemokamos sroves" saltini nemanau kad prasta ar visiskai "neatsiperkanti" ideja. tokios SB didina elektromobiliu patikimuma. o SB aplamai pinga ir jau gana senai pilnai atsiperka greiciau nei elektromobilio garantijos laikotarpis. ten "per brangu" del dizaino nebent... aisku butinumas irgi neprivalomas bazinej komplektacijoj, bet as imciau kaip prieda :)
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3021
Reputacija: +78
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-08, 05:36 
     
AAA000 rašė:
siaip sudetingoj akumuliatorinej technikoj buna visokie budejimo rezimai. o elektromobilis isvis turi kruvas pastoviu energetiniu sanaudu net nevaziuodamas. taip kad akumuliatoriai iskraudinejami. negali palikt be prieziuros. jei net vdv akumas nustimpa po keliu menesiu palikimo - ir jau jauciasi sanaudos del zioplumo - tu primesk kokios sanaudos bus sugadinus elektromobilio akuma :). pvz as gal puse metu LT nebunu ir neturiu salygu elektromobili su savi m veziotis bagaze... siulai moket uz prieziura kitiem? man gal pigiau palikt kazkur apsviestoj vietoj. ir turet kazkoki "nemokamos sroves" saltini nemanau kad prasta ar visiskai "neatsiperkanti" ideja. tokios SB didina elektromobiliu patikimuma. o SB aplamai pinga ir jau gana senai pilnai atsiperka greiciau nei elektromobilio garantijos laikotarpis. ten "per brangu" del dizaino nebent... aisku butinumas irgi neprivalomas bazinej komplektacijoj, bet as imciau kaip prieda :)


Nu visu pirma ten reklamuoja jas kaip atstumo padidinimą ir kad yra tinkamos ten kur dar nėra įkrovimo stotelių , kas yra visiška nesąmonė.
Visų antra jei nori palikineti masina ilgam laikui niekas nerekomenduoja baterijas laikyti pakrautas, jos yra laikomos ant 50 proc. Tai ar tikrai apsimoka tik dėl to investuoti papildomus tūkstančius?
Visų trečią kodėl tokios kompanijos kaip kaip tesla iš leidžiančios milijonus ant R&D net nesvarsto šitos galimybes, Muskas kuris pats gamina savo paneles? Gal todėl kad tai yra nesamonė?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +212
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-08, 09:03 
     
Nosfis rašė:
diedukas rašė:
https://www.youtube.com/watch?v=bSbWwn_YCr8


Tos saules paneles, nieko gero masinai neduoda tik pakelia kaina ir gaunasi geru saules elementu išmetimas. Geriausiu atveju, gera diena, idealiomis sąlygomis, ta panele generuos 0.5 kWh energijos. Tai po 4 valandų stovėjimo saujele idealiomis sąlygomis. Tu gausi nuvažiuoti apie 1 km. O kainą mašinos pakels tikrai nemažai.
Elektromobiliui nuvažiuoti 1 km riekia 0,1-0,18kWh, tarkim vidurkis 0,15kWh, tai po 4 valandų turėsi 2kWh savo akume ir galėsi nuvažiuoti 13,3km, p 8 valandų, gal ir nebus 4 kWh nes saulė eina ratu šešėliai, dar kažkas, tarkim turėsi 3kWh, tai po darbo galėsi nuvažiuoti 20km, mano atveju tai būtu nuvažiuoti ir grįžti iki darbo ir dar pasimalti mieste salyginai 4 free.

Išvis manau, kad šitas saulės elektromobilis, kažkas tokio, tiek dėl dizaino (aerodinamikos), tiek dėl pačios koncepcijos. Nežiūrėjau įdėmiai video, bet jei jis dar būtu lengvas tarkim nedaugiau 700-800kg tuščias, tai išvis fantastika. Saulės panelių kaina atsipirktu per kelis metus, juo labiau ten jų daug ir neprikrausi gal kokius 4-5m2.

Fūros kai jau bus elektrinės išvis ant puspriekabės daug vietos saulės panelėm, bent jau refrižiratoriams, kurios maistą vežioja tai tikrai, nes jų stogas ir korpusas kietas.
  • +2


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7000
Miestas: KLP
Reputacija: +1420
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-08, 12:53 
     
Nosfis rašė:
Nu visu pirma ten reklamuoja jas kaip atstumo padidinimą ir kad yra tinkamos ten kur dar nėra įkrovimo stotelių , kas yra visiška nesąmonė.
Visų antra jei nori palikineti masina ilgam laikui niekas nerekomenduoja baterijas laikyti pakrautas, jos yra laikomos ant 50 proc. Tai ar tikrai apsimoka tik dėl to investuoti papildomus tūkstančius?
Visų trečią kodėl tokios kompanijos kaip kaip tesla iš leidžiančios milijonus ant R&D net nesvarsto šitos galimybes, Muskas kuris pats gamina savo paneles? Gal todėl kad tai yra nesamonė?

o kas tau ten priestarauja apie atstumo padidinima? :) jei bent 100 metru toliau nuvaziuoji su integruotu SB - jis juk padidejo :D mes tik suvokiam - kad atstumo padidejimas praktiskai niekinis. bet jis TIKRAI didesnis.
kiek zinau kai masina sunki ir didele - SB pagal papildoma svori save atsiperka zenkliai greiciau nei papildomi akumai. tas irodyta net lektuvuose. problema yra tik pavirsiaus plotas orientuotas i saule. na gal dviraciuose tik gana beprasmiska tokia SB sistema butu. ten labai jau skurdu su pavirsiaus plotu.
del bateriju. as turejau minty kritinius rezimus - kai visiskai issikrauna akumas. aplamai kaip tu isivaizduoji savo pasakyma - kad vaziuoji vaziuoji - kazkur ir palieki atvaziaves masina PILNAI IKRAUTA... :) nuo perkrovimo pilna apsaugos sistemu... o nuo iskrovimo - ner. tera tik arba kazkoks papildomo VDV uzvedimas - kas man sakykim maziau priimtina negu integruotu SB variantas. nes turesiu kura pirkt. veziuotis sistema. arba tera tik variantas kist laida ir moket uz elektra ir aptarnavima paliktos masinos. kas irgi kainuoja. SB - savaimine sistema. po ilgo laiko randi masina kazkiek ikrauta, pasiemi ir tliau eksplotuoji kaip dauguma. o jei be SB - randi masina mirusiais akumai ir tempi i remontus... kurie irgi kainuoja - ir kaip taisykle brangiau uz ta SB sistema...
vienintelis variantas kai problemu nekyla - miegot su elektromobiliu... :D ta panasu is tokiu :D :D :D
kas del Teslos ar Musko - koks man skirtumas kodel jie nedaro. ju ir klausk. man jie nera kazkoks etalono rodiklis. as vertinu kaip vartotojas ir mano poreikiu jie aiskiai netenkina - vadinas manes kaip kliento greitu metu tikrai negaus :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3021
Reputacija: +78
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-08, 12:57 
     
Arunas1948 rašė:
Daug zinot, idomiai rasot bet mane domina elektromobilis is kaimo i miesta ir atgal 10 km, ko reikia pasikrauti namuose ir kiek dabar kainuoja pigiausias varijantas, man tik reikia nuvaziuoti i miesta apsipirkti.

pigiausias tau variantas pagal tavo aprasytus poreikius - nusipirkt lietsargi, foteli, nepermerkiama kombenzona ir du elektrinius dviracius. suvirint dviracius i bendra rema, uzmest foteli, uzsidet priemones ir varinet :D
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3021
Reputacija: +78
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-08, 13:46 
     
AAA000 rašė:
Arunas1948 rašė:
Daug zinot, idomiai rasot bet mane domina elektromobilis is kaimo i miesta ir atgal 10 km, ko reikia pasikrauti namuose ir kiek dabar kainuoja pigiausias varijantas, man tik reikia nuvaziuoti i miesta apsipirkti.

pigiausias tau variantas pagal tavo aprasytus poreikius - nusipirkt lietsargi, foteli, nepermerkiama kombenzona ir du elektrinius dviracius. suvirint dviracius i bendra rema, uzmest foteli, uzsidet priemones ir varinet :D


dėvėtas motoroleris.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3332
Reputacija: +949
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-08, 13:58 
     
Vasarai tai tie elektriniai "cioperiai" visai variantas atrodo, bent ant popieriaus - 60km/h greitis, iki 80km atstumas, ~1.5k kaina. Tik nezinau, turi jie kokia spyna, ar kaip dvirati rakinti turi? Tik dabar kai dzipu mieste vis daugeja, tai atrodo pavojinga butu gatve su tokiu vaziuoti.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1882
Reputacija: +419
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-08, 14:04 
     
https://www.digitaltrends.com/cars/toyo ... its-range/
Man atrodo ateityje visi Prius'us vairuosim :D
Pasiektas 37% saules bateriju efektyvumas, teoriskai per diena gali prideti net ~40km.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1882
Reputacija: +419
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-08, 18:49 
     
Xdmin rašė:
https://www.digitaltrends.com/cars/toyota-has-covered-a-prius-in-solar-cells-to-add-27-miles-to-its-range/
Man atrodo ateityje visi Prius'us vairuosim :D
Pasiektas 37% saules bateriju efektyvumas, teoriskai per diena gali prideti net ~40km.

Nesvajokit , visa kas griauna nusistovejusia tvarka taip lengvai eilinio piliecio nepasieks .
  • 0




Užsiregistravo: 2017-02-04, 13:43
Pranešimai: 228
Reputacija: +49
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-10, 18:11 
     
tesla vis bando atpigint automobilius. saules bateriju sudejimas iskart iskelia pacio automobilio kaina. aisku jie gali tai padaryti kaip papildoma pasirenkama iranga, taciau iskart kitur problemos atsiranda, del kuriu suletes paciu automobiliu gamybos procesas ir jie pagamins maziau automobiliu, ju parduos maziau ir gaus mazesni pelna.
jie siulo isirengti saules baterijas ant namo stogo ir power wall (akumus namuose elektrai kaupti), kad grizes namuose prijungi ir is ten pasikrauni.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 211
Reputacija: +67
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-07-10, 19:19 
     
iPienius rašė:
tesla vis bando atpigint automobilius. saules bateriju sudejimas iskart iskelia pacio automobilio kaina. aisku jie gali tai padaryti kaip papildoma pasirenkama iranga, taciau iskart kitur problemos atsiranda, del kuriu suletes paciu automobiliu gamybos procesas ir jie pagamins maziau automobiliu, ju parduos maziau ir gaus mazesni pelna.
jie siulo isirengti saules baterijas ant namo stogo ir power wall (akumus namuose elektrai kaupti), kad grizes namuose prijungi ir is ten pasikrauni.
Blogai siūlo, net pas mus siūlo žymiai geriau "on grid" saulės elektrines be jokių akumuliatorių, kurių ir taip trūksta elektromobiliams, kurie yra brangūs, nusidėvi, du kartus įkraunant krenta sistemos (namų baterija + auto baterija) NK ir kurių naudojimas pats savaime yra blogis dėl taršos gamybos ir utilizavimo metu. Elektromobilyje nėra pasirinkimo tai akumuliatorius būtinas, o namie nepateisinama ir neatsiperkanti prabanga, nebent tik jei nėra tinklo. Ta prasme ta pati ličio baterija automobilyje yra gėris, o namie blogis, nes ji beprasmė, kai yra el. tinklas.
  • +2


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7000
Miestas: KLP
Reputacija: +1420
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 519 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 17, 18, 19, 20, 21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'