Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 7 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Automobiliai, motociklai, traukiniai...
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-06, 13:50 
     
Kodėl 1997 metu 1,9 TDI kuro suvartoja mažiau nei tarkim 2007 metu 1.9 TDI, nors ir turi 81kw, negu lyginant naujoji 77kw galios?


Kalbam tik apie kuro sanaudas, ne apie saugą, priedus ir pan.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-30, 16:54
Pranešimai: 191
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-06, 17:30 
     
Pvz.:
81 kilowatts (110 PS; 109 bhp) at 4,150 rpm; 235 newton metres (173 lbf⋅ft) at 1,900 rpm — AFN, AHF, ASV, AVB, AVG
77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) at 4,000 rpm; 250 newton metres (184 lbf⋅ft) at 1,900 rpm — BJB, BKC, BLS, BSV, BXE

Galimai didesnį sukimo momentą turi.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1717
Miestas: Kaunas
Reputacija: +271
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-06, 20:05 
     
Manyciau kad del duju ismetimo, prideta papildomu katalizatoriu.
  • +1




Užsiregistravo: 2015-02-14, 19:18
Pranešimai: 704
Reputacija: -1062
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-06, 20:26 
     
Arunas1948 rašė:
Manyciau kad del duju ismetimo, prideta papildomu katalizatoriu.

As irgi manyciau, del ekologiniu reikalavimu kas nors pakeista/prideta.
Taip pat, 2007 metu masina greiciausiai yra didesne/sunkesne.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1942
Reputacija: +459
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 16:49 
     
Vytax rašė:
Pvz.:
81 kilowatts (110 PS; 109 bhp) at 4,150 rpm; 235 newton metres (173 lbf⋅ft) at 1,900 rpm — AFN, AHF, ASV, AVB, AVG
77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) at 4,000 rpm; 250 newton metres (184 lbf⋅ft) at 1,900 rpm — BJB, BKC, BLS, BSV, BXE

Galimai didesnį sukimo momentą turi.


Manai tiek drąstiškai gali paveikt kuro sanaudas?

Xdmin rašė:
Arunas1948 rašė:
Manyciau kad del duju ismetimo, prideta papildomu katalizatoriu.

As irgi manyciau, del ekologiniu reikalavimu kas nors pakeista/prideta.
Taip pat, 2007 metu masina greiciausiai yra didesne/sunkesne.


Nebent ekologinės apsaugos kerta.

Bet esmė, kad visos taupesnės auto (iki tarkim 100kw) ryja tiek pat kiek senosios, nesvarbu, dyzelis, benzas ir pan.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-30, 16:54
Pranešimai: 191
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 17:06 
     
na lyginant panašius modelius dažniausiai gauni daugiau svorio ir šalutinių elektros vartotojų.

97 mašina lengvesnė, o naujos daugiau orientuotos į komfortą, o 07 galbūt degina papildomai kuro salono šildymui, gal daugiau ryja kondicionieriai (jis dar veikia toj 97?) .
Na dar lengvesni ploni ratai gali nukirpti kokį 0.3l/100, bet visiem reik didelių plačių padangų, naujasnė gal tyliau važiuoja ir labiau tapkė nusileidžia? o gal svoris ir mažesnė galia skatina labiau varinėti? ir t.t.?

Vairuoju apynaujį benzininį automatą (mašina 1.6Tonos, variklis 1.5L 112kw 250Nm), vidutinės sąnaudos kažkur ~7.
Joks senas benzininis variklis nevažiuodavo su vidurkiu mažesniu už 9l net ir lengvam kėbule, jau nekalbant apie automatą.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3632
Reputacija: +1074
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-09, 23:15 
     
Moribus rašė:
Vytax rašė:
Pvz.:
81 kilowatts (110 PS; 109 bhp) at 4,150 rpm; 235 newton metres (173 lbf⋅ft) at 1,900 rpm — AFN, AHF, ASV, AVB, AVG
77 kilowatts (105 PS; 103 bhp) at 4,000 rpm; 250 newton metres (184 lbf⋅ft) at 1,900 rpm — BJB, BKC, BLS, BSV, BXE

Galimai didesnį sukimo momentą turi.


Manai tiek drąstiškai gali paveikt kuro sanaudas?


Drastiškai tikrai ne. Mieste šiek tiek turėtų daugiau kuro naudoti, bet ir truputi greičiau pajudėti iš vietos. Bet skirtumas čia minimalus. Užmiestyje absoliučiai skirtumo neturėtų būti.

Šiaip tai identiški varikliai, tas pats variklio blokas. Skiriasi tik kuro sistema, senesniajame mechaninis kuro siurblys, o naujajame „Common Rail“as. Ir skiriasi turbina, naujajame su reguliuojamu atakos kampu. Prie žemų apsukų turbina į bloką daugiau oro įpučia ir įpurškiama daugiau dyzelio, taip ir gaunamas didesnis sukimo momentas.

Moribus rašė:
Xdmin rašė:
Arunas1948 rašė:
Manyciau kad del duju ismetimo, prideta papildomu katalizatoriu.

As irgi manyciau, del ekologiniu reikalavimu kas nors pakeista/prideta.
Taip pat, 2007 metu masina greiciausiai yra didesne/sunkesne.


Nebent ekologinės apsaugos kerta.

DPF filtras šiaip gali užsikišti. Ir dėlto tikrai gali išaugti kuro sąnaudos. Tokiu atveju turėtų skydelyje nuolat degti DPF regeneracijos ar panaši lemputė, automobilis turėtų dūminti kokias baltais ar mėlynais dūmais. Nors tokių metų mašinai tai sunkiai tikėtina. Į Lietuvą įvežamos dėvėtos mašinos paprastai būna išoperuojamos. Ir DPF, katalizatoriuose esantys taurieji būna „realizuojami“.

Moribus rašė:
Bet esmė, kad visos taupesnės auto (iki tarkim 100kw) ryja tiek pat kiek senosios, nesvarbu, dyzelis, benzas ir pan.

Fizikos dėsnių neapgausi.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1717
Miestas: Kaunas
Reputacija: +271
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'