Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 505 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Automobiliai, motociklai, traukiniai...
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-24, 17:25 
     
Naftos produktai brangsta.O elektromobiliais susidomėjimas didėja.Taigi koks turėtų būti elektromobilis?.Išore gal ir nesiskirs, o techniniai sprendimai galimi įvairūs.Vienas iš sprendimų galėtų būti toks: Elektros motorai ratuose, diskiniai, kintamos srovės su pastoviais magnetais.Panašiai kaip vėjo jėgainių generatoriai. Elektros motoruose įmontuoti temperatūros ir apsukų davikliai.Maitinimas iš akumuliatorių per dažnio keitiklį kurį valdo bortinis kompiuteris.Stabdžiai elektriniai, bet turėtų būti ir hidrauliniai, kai išeina iš rikiuotės elektriniai stabdžiai. Rankinis stabdis mechaninis.Apšildymas dvigubas, elektrinis ir skysto kuro. Norint įveikti didesnius atstumus, elektrinį šildymą reikėtų išjungti ir naudotis skysto kuro ar kitais energijos šaltiniais. Bortinis kompiuteris turėtų atlikti eilę funkcijų. Tai pirmiausia stabdžių kontrolė. Stebėtų atskirų ratų sukibimą ir apsukas. Stabdant paskirstytų ratams jėgą, pagal ratų sukibimą su kelio danga.Reikalui esant blokuotų ratus,dėl praeinamumo, sunkiai pravažiuojamoje vietovėje.Pagal kelio dangą ir naudingumo koeficientą, pasirinktų kuriuos ratus naudoti.Pranešinėtų kai sukibimas su kelio danga artėja prie kritinės ribos. Pranešinėtų kokį atstumą galima įveikti, pagal tuo metu naudojamą galingumą. Tokio elektromobilio privalumai sekantys: Nereikės sankabos, pavarų dėžės, kardano, užpakalinio tilto. Nebus jokių agregatų,dėl trinties naudojančių energiją,tik ratai. Triukšmo jokio, išskyrus elektroniką ir oro pasipriešinimą. Pastebimai sumažės svoris. Padidėja saugumas, kai stabdžius kontroliuoja bortinis kompiuteris. Atsilaisvina daugiau vietos akumuliatoriams. Jokių tepalų ir teršalų. Bet kodėl ateities elektromobilis? Visus išvardytus pakeitimus, nesunkiai galima įgyvendinti ir šiandien.Atsakymas visiems žinomas. Mažas akumuliatorių talpumas. Todėl maža paklausa, ko pasekoje nėra serijinės gamybos ir t.t. O gal panašios schemos elektromobilių jau yra, bet nereklamuojama?. Pavienių konstruktorių kuriamos elektromobilių schemos apytikriai aiškios, o firmų?.Kokios jų elektromobilių sprendimo schemos? Kokie kiti galimi sprendimo variantai?
  • 0



Paskutinį kartą redagavo Vladislovas 2011-03-13, 21:36. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2009-08-31, 21:58
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-24, 18:53 
     
http://forum.elektronika.lt/viewtopic.php?t=17882

Pradziai sita perskaityk nuo iki. Prireiks daugs kantrybes ir ziniu. Bet tai leis pazvelgti siandien i elektromobilius labai ivairiai.

Po to, dar kitu lietuviu projektu gali pasiieskoti kaip "Jonelis" arba "Honda-Hrv".
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12866
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +191
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-25, 12:36 
     
Kuzove arklys kad butu kam traukti jei kazkas suges ar elektra pasibaigs
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1217
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +136
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-26, 01:52 
     
Duotu talpesni akuma, siek tiek mazesne kaina bei protingai isnaudotas elektromobilio galimybes (visi 4 varomi ir kontroliuojami atskirai ratai) bei jokiu greicio apribojimu, na nebent jie isjungiami butu.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14128
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2137
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-26, 09:23 
     
technologas rašė:
Kuzove arklys kad butu kam traukti jei kazkas suges ar elektra pasibaigs
Elektronikai nera ko gesti ;)
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12866
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +191
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-26, 16:44 
     
kionig rašė:
technologas rašė:
Kuzove arklys kad butu kam traukti jei kazkas suges ar elektra pasibaigs
Elektronikai nera ko gesti ;)


Paantrinant, automobiliui varomam VDV yra daugiau nei 1000 judanciu detaliu (priklauso nuo automobilio), o elektromobilyje tik apie 14-15 (velgi priklauso nuo automobilio ir varikliu skaiciaus).
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14128
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2137
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-29, 19:14 
     
immortallt, kodėl 14 judančių dėtalių? Minimam straipsnyje tik 4 ratai,viename rate 2 guoliai ir viskas.Keturi ratai 8 guoliai.Elektronika keičiasi, tai 4 dažnio keitikliai kiekvienam ratui po vieną.Bet sriovės taip pat 4 kartus mažesnės ko pasekoje eilė privalumų.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-31, 21:58
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-29, 19:36 
     
Prie judanciu daliu gal iskaiciuota jei variklis yra su reduktoriu ir pusasiais. Na dar vairo mechanizmai, vaziuokles sarnyrai, amortizatoriai, visi jie juda, nesvarbu kad neratu, o pirmyn atgal. Beja vaziuokliu sarnyrai ir gumos turi bjauria savybe issiplakti.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6984
Miestas: KLP
Reputacija: +1411
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-29, 20:15 
     
Na cia tos 14-15 buvo berods is reprezentacinio filmuko rodos tesla roadster. Ten dar kazka minejo, bet apie automobiliu mechanika ir pavadinimus ne ka teismanau, tad man daug nesako.
Antrinant bahuriux, reiktu nepamirsti ir stabdziu ;)
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14128
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2137
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-29, 23:46 
     
Uztat apskritai teisingai Imortall ir sako, kad elektromobilyje yra maziausiai mechaniniu judanciu daliu, bet jau nesvarbu kiek ju.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12866
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +191
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-30, 02:28 
     
Vladislovas rašė:
immortallt, kodėl 14 judančių dėtalių? Minimam straipsnyje tik 4 ratai,viename rate 2 guoliai ir viskas.Keturi ratai 8 guoliai.Elektronika keičiasi, tai 4 dažnio keitikliai kiekvienam ratui po vieną.Bet sriovės taip pat 4 kartus mažesnės ko pasekoje eilė privalumų.

o butina taip pristot prie nekonkretaus zmogaus pasisakymo? manau visi intelektualus zmones suprato kad kalbama apie variklius, o vidaus degimo ir elektros varikli judanciu ir aplamai esanciu daliu skaiciumi nera ne ka lyginti :)
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2008-12-11, 00:52
Pranešimai: 1221
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-01-19, 21:19 
     
Tema,ateities elektromobilis šiandien , o klausimas,koks turėtų būti elektromobilis? Gaila, bet nė vieno komentaro nėra į temą.Bandžiau pasukti diskusijų link ,nesuprato...Gerb. neterškite jei neturite ką pasakyti. Redakcija žadėjo kai bus išdiskutuota, sukonkretinti ir paruošti rimtą straipsnį.Dabar vienas dėtales skaičiuoja, kitam kuzave arklys... ir t.t. Taigi, pagrindinis klausimas, kokie techniniai sprendimai galimi ir kokie pažangesni sprendimai naudojami dabar?.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo Vladislovas 2011-03-20, 15:19. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2009-08-31, 21:58
Pranešimai: 12
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-01-19, 22:17 
     
Greitas, greit ir patogiai pasikraunamas, modernaus dizaino, keturvietis su vieta bagazui komfortabilus ir dar pigus. Tau tai tinka ?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14128
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2137
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-02-19, 00:19 
     
Manau visu pirma elektromobilis turi nenusileist patogumu paprastam automobiliui, taip pat jokiu radikaliu dizaino sprendimu, asmeniskai man uztektu paprastos silkes su el motoru ir 400km nuvaziuojamu atstumu..
  • 0




Užsiregistravo: 2010-02-28, 21:31
Pranešimai: 229
Reputacija: -1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-02-19, 00:37 
     
Na manau kolkas akumuliatoriai neefektyvus todel gal i taisom generatoriu
pvz: branduolini tokiam dar reiketu tvirtos apsaugos pvz deimanto
nes kitaip po avarijos visos zemes neliks taip nebutu problemu kaip issikrove pakeliui ir t.t.
(viskas toliau bus paremta branduoliniu generatoriu viduje)
kadangi generatorius isskirs daug elektros jos galim netaupyt gal but netgi nakciai pajunkt kad nama aprupintu
deja toks automobilis butu labai brangus bet uztat jo uzteks keliasdesimt kartu!
  • 0




Užsiregistravo: 2011-01-29, 23:57
Pranešimai: 107
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-02-19, 11:22 
     
Genius, apie branduoline energija elektromobilyje gal svelniai tariant nebesvaik :)
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12866
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +191
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-02-19, 17:08 
     
Saules baterijos ant stogo pridetu kelis kilometrus.
PS: kodel dauguma gamintoju elektromobiliams kuria kazkoki tai atskira dizaina? Ford i Focus sumontavo elektrine ir isores neliete. Manau daug kam tai patiko.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1869
Reputacija: +410
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-02-19, 17:24 
     
kionig rašė:
Genius, apie branduoline energija elektromobilyje gal svelniai tariant nebesvaik :)

Jis turejo stai ka http://en.wikipedia.org/wiki/Atomic_battery galvoje tik nemokejo issireiksti. Tai kionig nesublizgejai izvalga si karta.

Tikrai taip nereiketu darkyti elektromobiliu kebulu su savo ultra "kreivu" dizainu. Elektomobilis yra taspats automobilis tik su elektrine pavara. Nors yra ir kvailai atrodanciu automobiliu ir gerai atrodanciu elektromobiliu, bet cia labiau isimtis nei taisykle.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6984
Miestas: KLP
Reputacija: +1411
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-02-19, 17:37 
     
Xdmin rašė:
Saules baterijos ant stogo pridetu kelis kilometrus.
PS: kodel dauguma gamintoju elektromobiliams kuria kazkoki tai atskira dizaina? Ford i Focus sumontavo elektrine ir isores neliete. Manau daug kam tai patiko.
Na dizainas gali buti turintis privalumu pries vejo pasipriesinima. Nes kadangi tai sudaro nuostolius, kas yra kirvis elektromobilio akumuliatoriui.

Taip pat naujas dizainas lemia gal ir psichologini faktoriu, kaip futurizmas, patinka-nepatinka ir panasiai.

Naujo dizaino kurimas priklauso nuo kompanijos biudzeto. Ar jie tai gali sau leisti suprojektuoti viska nuo nulio. Zinoma lengvesnis kelias yra perdarymas, kuris yra ir pigesnis.

Del saules bateriju ant stogo. Tai cia labai idomu, kur tai girdeta, kad prideda net kelius kilometrus, kai tuo tarpu galesi greciausiai tik ikrauti savo mob. telefono baterija, o ne prideti keleta kilometru is labai mazo efektyvaus saules baterijomis padengto ploto.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12866
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +191
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-02-19, 17:47 
     
bahuriux rašė:
kionig rašė:
Genius, apie branduoline energija elektromobilyje gal svelniai tariant nebesvaik :)

Jis turejo stai ka http://en.wikipedia.org/wiki/Atomic_battery galvoje tik nemokejo issireiksti. Tai kionig nesublizgejai izvalga si karta.
Skaityti minciu per interneta as dar nemoku, taip kad nesikabinek ;) Reikia ismokti aiskiai bei suprantamai rasyti. O cia dabar nematau daugiau nieko nei eiliniu nusisvaigimo negalvojant apie esama padeti kaip yra su atominiu kuru bei jo atliekomis ir is visa to isplaukianciais niuansais.

Atomines baterijos sugalvotos gana seniai, bet paklauskite saves, kodel jos dabar nera naudojamos ?
  • +1


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12866
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +191
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-02-19, 22:48 
     
Nesutinku, saules baterijos tikrai duotu pliusa, juk yra aparatu vien saules energija varomu, tad pvz. palikus diena aikseteleje auto tikrai kazkiek pasikrautu,
  • 0




Užsiregistravo: 2010-02-28, 21:31
Pranešimai: 229
Reputacija: -1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-02-19, 22:59 
     
buzas69 rašė:
Nesutinku, saules baterijos tikrai duotu pliusa, juk yra aparatu vien saules energija varomu, tad pvz. palikus diena aikseteleje auto tikrai kazkiek pasikrautu,
Nieko tu neikrautum ypac su tokiu plotu kaip standartinio automobilio stogo plotu. Sakau geriausiu atveju mobilu galetum pasikrauti. Akumuliatoriu daug racionaliau krauti is krovimo stoteles, o ne mizerisko kiekio saules bateriju.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12866
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +191
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-02-20, 00:45 
     
Per metus gautum apie 150kWh is 1m^2 su kuriais nuvaziuotum 1500km geriausiu atveju, tarkim ant priuso galima prilipdyti 2m^2 ir per metus papildomai nuvaziuoti 3000km mieste. Ar cia daug ar mazai nezinau, bet panasu kad "zaidimas nevertas zvakiu", nes juolabiau nevisada tas auto gales stoveti atviroj vietoj kur sviecia saule. Skaiciavau paprastai i 1m^2 horizontalau pavirsiu lietuvoj per metus krenta energijos 3500MJ, bateriju plotas 2m^2 efektyvumas 15%
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6984
Miestas: KLP
Reputacija: +1411
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-02-20, 01:10 
     
Tai cia tik idealiu atveju ir tai tik teorijoje. Ir neskaiciuok kiek per metus, o skaiciuok kiek per diena galetum suteikti akumuliatoriui energijos. Gi ne istisus metus saule sviecia ir ne staciu kampu kaip zinia.

Aisku dienos metu taip pat bus gamina el. energija, bet labai idealiu atveju, kad ten galetum ikrauti akuma ir vaziuoti tukstancius kilometru. Pakolkas nematyti elektromobilio gamintoju, kad noriai detu saules baterijas ant stogo naiviai tikedamiesi, jog tai pakraus akumuliatoriu.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12866
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +191
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-02-20, 01:37 
     
Man lengviau buvo paskaiciuoti kiek per metus, nes radau duomenis, matuota buvo Vilniaus aerouoste, beto taip objektyviau. Nu tai kokius +8 km teoriskai ir +5km praktiskai, mieste vidutiniskai per diena. Vidutiniskai reiskia, kad vasara svieciant saulei vaziuotum 15-20km, o ziema kai apsiniauke 10 metru :)
Viskas aisku, kol nebus labai didelio efektyvumo ir pigiu saules bateriju, tol jos neapsimoka. O kai tokios bus tai jos bus klijuojamos netik ant auto, bet ir ant namu.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6984
Miestas: KLP
Reputacija: +1411
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 505 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'