Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 545 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Automobiliai, motociklai, traukiniai...
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-04, 21:55 
     
Sakote, kad esu aklas diskusijoje, bet aš išvardinau visus EV privalumus ir klausimas tada būtų, kokia alternatyva randasi visiems šitiems teiginiams, arba kitaip tariant visiems šitiems VDV trūkumams?

Ir hibrido čia neminėkim, nes jis ir yra tas pats elektromobilis su maža baterija. Tai kad hibridas jau iš esmės neblogai.

Nežinau iš kur tas 50% atsinaujinančios energetikos reikalavimas atsirado, bet atsižvelgiant kad lietuvoje 25% energijos jau yra atsinaujinanti ir daug energijos gaminama dujomis (kas yra irgi tikrai sąlyginai ekologiška), tai bet kokiu atveju elektromobilis bus švariau už bet kokį hibridą. Anot linko, kur pasidalinau ankščiau beveik 1,8 karto švariau, praktiškai bet kuri europos valstybė įeina į elektros "grynumo ribas", kad elektrinės mašinos bus ekologiškesnės nei hibridai. Ir skaičiavimai, anot autoriaus, įskaičiuoja ekologinę žalą gaminant pačius automobilius.

Gal ir brangu keisti baterija po 10 metų, bet jei mašina normaliam stovyje, atsižvelgiant, kiek akumuliatoriai pigs ir t.t. gal ir ne toks blogas dalykas. Po 10 metų joks ir vdv neturi garantijos. dažniausiai kokius 5 metus turi. Darbinės mašinos sankaba (hyundai h1) parėjo prie 45000km. Vienas kolega prie 95000km tokiam pačiam hyundai variklį sugebėjo užkalti, o dar vienam prie 140000km parėjo turbina. Hail VDV. Ai, šefo privatus volvo, variklis trūko nepasiekęs 100000km. Gerai kad volvo sąžiningai bent tvarkosi. Ir apsiėmė taisyti nors jau ir garantinis (tik jau) buvo pasibaigęs. Visgi laikas pasakys, kai ateis tam laikas, kaip bus su EV akumuliatoriais. O čia tik spekuliacijos kas bus po 10 metų.

Mašina, man reikalinga iki darbo, iškylų, oro uosto ir traukinio :) Deja kur gyvenu, viešas transportas nėra itin praktiškas, o darbas reikalauja vežiotis įrankius, o ir atstumas apie 30-150km per dieną yra visai normalus, tai lengviausia viską pasiekti senu VDV ir nauju EV :) Mūsų kontora mašinų parką planuoja naujinti naujais EV po (vienas kolega važinėja jau porą metų su nissan env200).
O dviračiui irgi nieko prieš, bet mieste pasidaryčiau jį elektriniu, jei lakstyčiau į darbą, nes tikrai nesuprantu visų tupinčių kamsčiuose.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 705
Miestas: Averøy
Reputacija: +175
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-04, 22:03 
     
AAA000 rašė:
Marius.brn rašė:
O mano pozicija argumentuojama privalumais kuriuos EV turi automatiškai, o privalumų tikrai ne vienas, prieš porą minusų (kurie vėlgi, manau labiau laiko klausimas, nei esminis EV trūkumas). VDV turi esminius trūkumus, kurie nepasikeis būtent dėl savo principo. Aš visąlaik sutinku, kad baterijos dar turi potencialo tobulėt, nes norėtųsi minumum perlipti 500km atstumą (mirtingųjų kainomis) kad tikrai būtų patogus gyvenimas, bet EV jau nebėra tokia egzotika, kaip prieš 10 metų, kai ir infrastruktūra buvo juokinga ir rinktis nebuvo iš ko. O privalumai kaip ir sakiau - tyla/komfortas (beat that), malonumas važiuoti (čia būtent tokios funkcijos kaip važiavimas vienu pedalu ir momentinis galios perteikimas į ratus) - beat that, švara (tepalai ir visa krūva besidėvinčių detalių), paprastumas eksplotuoti (kaladėlės, filtrai, tepalai ir su amžiumi VDV visos dėvėsimosi bėdos) - beat that, tarša (Čia be abejo diskujų lygis, bet miesto centre, tyla ir nebuvimas jokių išmetamųjų - beat that), finansavimas savo rinkos vietoj naftos valstybių - beat that, ir galimybė tikrai pereiti prie švarios energijos (Taip pat galimybė kurti aukštos pridėtinės vertės darbo vietas savo šalyje) - beat that.

na su viskuo daugmaz 95% sutinku :). bet mane neramina tik elektrolitu agresyvumas ir tarsa. dabar licio akumai orientuoti i greita pagaminima ir faktiskai visa tai 10 metu laikotarpyje bus agresyvios siuksles. as manau sita problema reiketu sprest jau dabar. tu kartoniniu dezuciu prekybos centruose surinkt visokioms AA tipo baterijoms tikrai nepakaks :D
ir dar as manau turi but labai griezta licio akumu celes standartizacija Europos lygiu. nes jei gamins visi belenkokius akumuliatoriu formatus - siukslinimas bus maziausiai desimtimis kartu intensyvesnis nei galetu but. nemanau, kad mums kaip vartotojams to reikia :) tas vyksta irankiu akumuliatoriu rinkoje - kai net nauji akumuliatoriai supudomi sandeliuose ir ismetami net nepasieke vartotoju... siukslinimas simtais-tukstanciais tonu/metams. su elektromobiliais bus dar ziauriau... manau mastai bus simtai tukstanciu tonu siuksliu/metams... :( tokius "gigafaktorius" juk greit surinks :D o kaip spres perdirbima - nulis info... :( laksto visi su savo stajakais i elektromobilius - tipo "netersiantys" ir "kietai vaziuoja" - o daugiau nieko nemato...



80% perdirbami licio akumuliatoriai

Ir taip, negalima švaistytis tokiais metalais/atliekom. Bet nemanau, kad čia atominių atliekų lygio problema.

O dėl VDV tai esu skeptikas. Gyvenu kur elektromobiliai sėkmingai skinasi kelią, turi didelių pliusų, kuriuos manau verta kelti diskusijose. Ir taip, labai norisi tikėti, kad akumuliatoriai tobulės, kol bus žymiai mažiau agresyvesni aplinkai ir kišenei. Bet iš esmės, čia ne EV, o tik jo tam tikros dalies problema, kuri manau po biški sprendžiasi.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 705
Miestas: Averøy
Reputacija: +175
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-04, 22:04 
     
Marius.brn rašė:
Mašina, man reikalinga iki darbo, iškylų, oro uosto ir traukinio :) Deja kur gyvenu, viešas transportas nėra itin praktiškas, o darbas reikalauja vežiotis įrankius, o ir atstumas apie 30-150km per dieną yra visai normalus, tai lengviausia viską pasiekti senu VDV ir nauju EV :) Mūsų kontora mašinų parką planuoja naujinti naujais EV po (vienas kolega važinėja jau porą metų su nissan env200).
.

va apie situs nissan env200 geriau placiau parasyk, kokie ispudziai kolegos. i pats pralek, kaip erdvumas ir pan :D mane konkreciai irgi labai domina elektriniai minivenai ar mikrobusikai. o ne ten kazkokios Tesla kibirines geldos :D :D :D
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3354
Reputacija: -20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-04, 22:16 
     
Marius.brn rašė:
Sakote, kad esu aklas diskusijoje, bet aš išvardinau visus EV privalumus ir klausimas tada būtų, kokia alternatyva randasi visiems šitiems teiginiams, arba kitaip tariant visiems šitiems VDV trūkumams?

Ir hibrido čia neminėkim, nes jis ir yra tas pats elektromobilis su maža baterija. Tai kad hibridas jau iš esmės neblogai.

Nežinau iš kur tas 50% atsinaujinančios energetikos reikalavimas atsirado, bet atsižvelgiant kad lietuvoje 25% energijos jau yra atsinaujinanti ir daug energijos gaminama dujomis (kas yra irgi tikrai sąlyginai ekologiška), tai bet kokiu atveju elektromobilis bus švariau už bet kokį hibridą. Anot linko, kur pasidalinau ankščiau beveik 1,8 karto švariau, praktiškai bet kuri europos valstybė įeina į elektros "grynumo ribas", kad elektrinės mašinos bus ekologiškesnės nei hibridai. Ir skaičiavimai, anot autoriaus, įskaičiuoja ekologinę žalą gaminant pačius automobilius.

Gal ir brangu keisti baterija po 10 metų, bet jei mašina normaliam stovyje, atsižvelgiant, kiek akumuliatoriai pigs ir t.t. gal ir ne toks blogas dalykas. Po 10 metų joks ir vdv neturi garantijos. dažniausiai kokius 5 metus turi. Darbinės mašinos sankaba (hyundai h1) parėjo prie 45000km. Vienas kolega prie 95000km tokiam pačiam hyundai variklį sugebėjo užkalti, o dar vienam prie 140000km parėjo turbina. Hail VDV. Ai, šefo privatus volvo, variklis trūko nepasiekęs 100000km. Gerai kad volvo sąžiningai bent tvarkosi. Ir apsiėmė taisyti nors jau ir garantinis (tik jau) buvo pasibaigęs. Visgi laikas pasakys, kai ateis tam laikas, kaip bus su EV akumuliatoriais. O čia tik spekuliacijos kas bus po 10 metų.

Mašina, man reikalinga iki darbo, iškylų, oro uosto ir traukinio :) Deja kur gyvenu, viešas transportas nėra itin praktiškas, o darbas reikalauja vežiotis įrankius, o ir atstumas apie 30-150km per dieną yra visai normalus, tai lengviausia viską pasiekti senu VDV ir nauju EV :) Mūsų kontora mašinų parką planuoja naujinti naujais EV po (vienas kolega važinėja jau porą metų su nissan env200).
O dviračiui irgi nieko prieš, bet mieste pasidaryčiau jį elektriniu, jei lakstyčiau į darbą, nes tikrai nesuprantu visų tupinčių kamsčiuose.


Kodėl neminėti hibrido, pokolkas efektyviausia mašina :D, turi visus EV privalumus, ir sumažina EV minusus. Turi visus VDV privalumus ir sumažina jo minusus.

Dėl to energijos, tai yra keli faktoriai skaičiavime. Va mano linkas https://www.drivezero.com.au/technology/electric-car-versus-hybrid-which-emits-less-co2/%20 Pagrindinė problema kaip aš matau, kad dabar skaičiuojant visas emisias ir pan yra imamos visos VDV, suvidurkinama ir imamos visos EV irgi suvidurkinama. Bet kokio senumo yra VDV parkas ir kokio senumo yra EV parkas, mes norime lyginti 15 senumo mašinas su 4-1 metų senumo teslomis. EV sudaro dabar mažiau nei 0,1 procentą visų mašinų, todėl reikia lyginti mašina su mašina, o ne vidurkius.

Dabar tu vėl imi VDV ir gedimus iki 100 000 km, bet jos gi su garantija, brokai pasitaiko, ypač tokiai dideliais kiekiais kokiais gamina VDV. Pvz HYUNDAI dabar duoda 7 metų garantija be ridos apribojimo. Kitas dalykas vėlgi, koks yra VDV parkas koks yra EV.

Tu žiūri labai kraštutinumiškai arba VDV arba EV. Niekas nesako, kad VDV neturi problemų, negendančios mašinos ar pan. Bet žmonės taip smarkiai sulindę į Musko subinę, kad nebegali mąstyti kritiškai.

O dėl viešo transporto, tai tas pats argumentas, kurį man davei su EV, palauk ir bus padaryta infrastruktūra :D
  • +1



Paskutinį kartą redagavo Nosfis 2019-04-04, 22:48. Iš viso redaguota 2 kartus.


Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-04, 22:19 
     
Marius.brn rašė:
Ir taip, negalima švaistytis tokiais metalais/atliekom. Bet nemanau, kad čia atominių atliekų lygio problema.

O dėl VDV tai esu skeptikas. Gyvenu kur elektromobiliai sėkmingai skinasi kelią, turi didelių pliusų, kuriuos manau verta kelti diskusijose. Ir taip, labai norisi tikėti, kad akumuliatoriai tobulės, kol bus žymiai mažiau agresyvesni aplinkai ir kišenei. Bet iš esmės, čia ne EV, o tik jo tam tikros dalies problema, kuri manau po biški sprendžiasi.

man asmeniskai dzin ta ekologija :D
as tik ziuriu is ekologiniu kliedetoju tasko, kai parasiau ta komentara. cia nera mano poziuris - as asmeniskai irgi tik uz EV. man tiesiog tik keista, kad sitam forume truksta zmoniu - mokanciu kryptingai apzvelgt galimas problemas. vat pvz Nosfis ta sugeba geriau - pazvelgt nesaliskai.
tu kaip suprantu labai gini EV, bet galetum ta geriau daryt. :). nes tu jau realiai susiduri - tai ir rasyk is praktines puses. kaip vartotojas, kuris jau susiduria su rezultatais. cia Lietuvoj gi uzkampis ir tu elektromobiliu vienetai kolkas, ir kaip taisykle padrozti ar padauzyti visokie :D :D :D ta prasme eksplotavimo specifika siektiek kitokia bus ir problemos bus didesnes nei Norgej. o tu su realiai naujais EV susiduri. va ta komentuok placiau - cia labai daug kas dekingi bus. ypac uz visokius pastebetus trukumus su EV. gal net pirksim po kokiu 5 metu tiesiai is taves juos :D :D :D
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3354
Reputacija: -20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-05, 00:03 
     
Nosfis rašė:
Marius.brn rašė:
Sakote, kad esu aklas diskusijoje, bet aš išvardinau visus EV privalumus ir klausimas tada būtų, kokia alternatyva randasi visiems šitiems teiginiams, arba kitaip tariant visiems šitiems VDV trūkumams?

Ir hibrido čia neminėkim, nes jis ir yra tas pats elektromobilis su maža baterija. Tai kad hibridas jau iš esmės neblogai.

Nežinau iš kur tas 50% atsinaujinančios energetikos reikalavimas atsirado, bet atsižvelgiant kad lietuvoje 25% energijos jau yra atsinaujinanti ir daug energijos gaminama dujomis (kas yra irgi tikrai sąlyginai ekologiška), tai bet kokiu atveju elektromobilis bus švariau už bet kokį hibridą. Anot linko, kur pasidalinau ankščiau beveik 1,8 karto švariau, praktiškai bet kuri europos valstybė įeina į elektros "grynumo ribas", kad elektrinės mašinos bus ekologiškesnės nei hibridai. Ir skaičiavimai, anot autoriaus, įskaičiuoja ekologinę žalą gaminant pačius automobilius.

Gal ir brangu keisti baterija po 10 metų, bet jei mašina normaliam stovyje, atsižvelgiant, kiek akumuliatoriai pigs ir t.t. gal ir ne toks blogas dalykas. Po 10 metų joks ir vdv neturi garantijos. dažniausiai kokius 5 metus turi. Darbinės mašinos sankaba (hyundai h1) parėjo prie 45000km. Vienas kolega prie 95000km tokiam pačiam hyundai variklį sugebėjo užkalti, o dar vienam prie 140000km parėjo turbina. Hail VDV. Ai, šefo privatus volvo, variklis trūko nepasiekęs 100000km. Gerai kad volvo sąžiningai bent tvarkosi. Ir apsiėmė taisyti nors jau ir garantinis (tik jau) buvo pasibaigęs. Visgi laikas pasakys, kai ateis tam laikas, kaip bus su EV akumuliatoriais. O čia tik spekuliacijos kas bus po 10 metų.

Mašina, man reikalinga iki darbo, iškylų, oro uosto ir traukinio :) Deja kur gyvenu, viešas transportas nėra itin praktiškas, o darbas reikalauja vežiotis įrankius, o ir atstumas apie 30-150km per dieną yra visai normalus, tai lengviausia viską pasiekti senu VDV ir nauju EV :) Mūsų kontora mašinų parką planuoja naujinti naujais EV po (vienas kolega važinėja jau porą metų su nissan env200).
O dviračiui irgi nieko prieš, bet mieste pasidaryčiau jį elektriniu, jei lakstyčiau į darbą, nes tikrai nesuprantu visų tupinčių kamsčiuose.


Kodėl neminėti hibrido, pokolkas efektyviausia mašina :D, turi visus EV privalumus, ir sumažina EV minusus. Turi visus VDV privalumus ir sumažina jo minusus.

Dėl to energijos, tai yra keli faktoriai skaičiavime. Va mano linkas https://www.drivezero.com.au/technology/electric-car-versus-hybrid-which-emits-less-co2/%20 Pagrindinė problema kaip aš matau, kad dabar skaičiuojant visas emisias ir pan yra imamos visos VDV, suvidurkinama ir imamos visos EV irgi suvidurkinama. Bet kokio senumo yra VDV parkas ir kokio senumo yra EV parkas, mes norime lyginti 15 senumo mašinas su 4-1 metų senumo teslomis. EV sudaro dabar mažiau nei 0,1 procentą visų mašinų, todėl reikia lyginti mašina su mašina, o ne vidurkius.

Dabar tu vėl imi VDV ir gedimus iki 100 000 km, bet jos gi su garantija, brokai pasitaiko, ypač tokiai dideliais kiekiais kokiais gamina VDV. Pvz HYUNDAI dabar duoda 7 metų garantija be ridos apribojimo. Kitas dalykas vėlgi, koks yra VDV parkas koks yra EV.

Tu žiūri labai kraštutinumiškai arba VDV arba EV. Niekas nesako, kad VDV neturi problemų, negendančios mašinos ar pan. Bet žmonės taip smarkiai sulindę į Musko subinę, kad nebegali mąstyti kritiškai.

O dėl viešo transporto, tai tas pats argumentas, kurį man davei su EV, palauk ir bus padaryta infrastruktūra :D



Dude, tavo šaltinis iš valstybės, kuri gamina elektra iš anglies. Tai čia gal ir marso rezultatų paieškokim dar? Aš numečiau linką, kur vizualizuoja situaciją pasaulyje ir kažkodėl tavo vienintelis argumentas valstybė kuri tiesiogine ta žodžio prasme gamina elektra anglimi, tiesiogine ta žodžio prasme priešingoje žemės pusėje?

O rekomendacijų laukti kažko, gali pasilaikyti sau :)
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 705
Miestas: Averøy
Reputacija: +175
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-05, 07:16 
     
Marius.brn rašė:
Dude, tavo šaltinis iš valstybės, kuri gamina elektra iš anglies. Tai čia gal ir marso rezultatų paieškokim dar? Aš numečiau linką, kur vizualizuoja situaciją pasaulyje ir kažkodėl tavo vienintelis argumentas valstybė kuri tiesiogine ta žodžio prasme gamina elektra anglimi, tiesiogine ta žodžio prasme priešingoje žemės pusėje?

O rekomendacijų laukti kažko, gali pasilaikyti sau :)


Paveikslėlis

Informacija aš paėmiau atitinkančia realybę. Pasaulis vis dar 65 procentus visos savo energijos gauna iš iškastinio kuro. Prisimink, kad tose anglies valstybėse, važinėja ketvirtadalis visų pasaulio mašinų. O mes vėlgi pasiėmam geriausia terorišką variantą ir su juo pabėgam. O kaip yra realybėje jau šiek tiek vienodai. Kai skaičiuojama dažniausiai yra pamirštama, kad konvertuojant iš AC į DC yra prarandama energija, kad žiemą baterijos efektyvumas gali sumažėti iki 50 %, todėl jei reikia įdėti dvigubai daugiau energijos. Paprasčiausiai žiūrima kiek vatų buvo sukišta ir baigėsi visas skaičiavimas.

Bet vėlgi paprastam žmogui emisijos, tai yra antraeilis rodiklis. Jam svarbiau, kad elektra yra pigesnė negu kuras. Jam svarbiau, kiek jis gali nuvažiuoti su mašina. Jam svarbiau ar mašina gali uždėti kablį, ko EV negali padaryti, jei originaliai baterija nebuvo tam pritaikyta. Kiek bagažinėje telpa. Koks mašinos patikimumas. Ir kiti panašūs dalykai.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-05, 09:01 
     
Šiaip jei gerai pažiūrėsi, mano nuoroda, kurią pasidalinau ankščiau yra tas pats šaltinis, kuriuo tu dabar daliniesi, ir jei bent kiek gilintumeisi, kuom buvo pasidalinta, ten pamatytum ką reiškia tos spalvos.

In Paraguay virtually all the emissions are from vehicle manufacturing, as the power is incredibly low carbon. Whereas in India the breakdown is 70g for vehicle manufacturing, 200g from power plants, 30g for fuel production and a whopping 70g for grid losses.
The colors in the legend split the countries into five different groups based on carbon intensity. As you can see, even after vehicle manufacturing is included the carbon intensity of driving an electric car varies 5 fold based on the juice.

For a bit of reference, the average American gasoline vehicle is up at about 300g CO2e/km, while a new hybrid might manage 180g CO2e/km after you include vehicle manufacturing, fuel combustion and fuel production.


Tai, kad, kaip matai, visa europa praktiškai patenka žemiau hibrido taršos. Jiems nesprendimas, bet net ekologiškai, elektromobilis jau gerokai apsimoka europoje, nešnekant kad atsinaujinanti energija didės, tai atskirtis bus vis didesnė. Prie ko mums azijos problemos arba australijos? Ten tavo argumentas svorį turėtų, čia tuščias.

O kas liečia paprastą žmogų ir emisijas, tai jausis iš kitos pusės. Dėl visų emisijų kontrolės, EV lengvai praslys dar dėl savo galios/kainos kombinacija. Tai kad netiesiogiai, bet visi biški kartais norim paspausti pedalą ir jausti ne senėjimą, o traukimą. O dėl visų tų dalykų, kad mašina turi būti praktiška, tai vėlgi sutinku. Bet vėlgi, vieni veža bulves savo mašinom, kiti važinėja tik po kurortus, tai kad nuspręsti, čia ir dabar ko konkrečiai reikia liaudžiai, absurdiška. Jei mašina neatiks poreikių konkrečiai užduočiai, tu jos ir nepirksi, tai spekuliuoti tokiais dalykais yra laiko švaistymas. Dauguma perka mašina kad pasiekti tikslą iš taško A į tašką B. Ką po biški EV sėkmingai ir daro. Kiek laiko reikėjo VDV būti tokiam lygyje kokiam yra dabar? Ir kiek laiko tetruko, kad EV pradėtų skaudžiai demonstruoti visas VDV ydas, net po šitiek tobulinimo laiko?
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 705
Miestas: Averøy
Reputacija: +175
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-05, 09:21 
     
AAA000 rašė:
Marius.brn rašė:
Ir taip, negalima švaistytis tokiais metalais/atliekom. Bet nemanau, kad čia atominių atliekų lygio problema.

O dėl VDV tai esu skeptikas. Gyvenu kur elektromobiliai sėkmingai skinasi kelią, turi didelių pliusų, kuriuos manau verta kelti diskusijose. Ir taip, labai norisi tikėti, kad akumuliatoriai tobulės, kol bus žymiai mažiau agresyvesni aplinkai ir kišenei. Bet iš esmės, čia ne EV, o tik jo tam tikros dalies problema, kuri manau po biški sprendžiasi.

man asmeniskai dzin ta ekologija :D
as tik ziuriu is ekologiniu kliedetoju tasko, kai parasiau ta komentara. cia nera mano poziuris - as asmeniskai irgi tik uz EV. man tiesiog tik keista, kad sitam forume truksta zmoniu - mokanciu kryptingai apzvelgt galimas problemas. vat pvz Nosfis ta sugeba geriau - pazvelgt nesaliskai.
tu kaip suprantu labai gini EV, bet galetum ta geriau daryt. :). nes tu jau realiai susiduri - tai ir rasyk is praktines puses. kaip vartotojas, kuris jau susiduria su rezultatais. cia Lietuvoj gi uzkampis ir tu elektromobiliu vienetai kolkas, ir kaip taisykle padrozti ar padauzyti visokie :D :D :D ta prasme eksplotavimo specifika siektiek kitokia bus ir problemos bus didesnes nei Norgej. o tu su realiai naujais EV susiduri. va ta komentuok placiau - cia labai daug kas dekingi bus. ypac uz visokius pastebetus trukumus su EV. gal net pirksim po kokiu 5 metu tiesiai is taves juos :D :D :D


Galima būtų ir pasidalinti. Visai gerų peržiūrų, iš praktinės pusės galima rasti pas tokį Bjørn Nyland (filmuoja norvegijoje), bet viską daro anglų kalboje. Daro įvairiausius testus, garso, atsumo, žiemos ir šiaip beleko.

  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 705
Miestas: Averøy
Reputacija: +175
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-05, 09:26 
     
Marius.brn rašė:
For a bit of reference, the average American gasoline vehicle is up at about 300g CO2e/km, while a new hybrid might manage 180g CO2e/km after you include vehicle manufacturing, fuel combustion and fuel production


Čia vėlgi ką tu lyginsi. Jei lyginsi priusa su tesla, tai tesla gamybai yra išmetama daugiau negu 2 kartus CO2 ir tau be 10 metų nelabai atsipirks tas CO2. Jei tu lyginsi prius su Nissan leaf tai leafas tada jau aplenks po kokių 4 metų, nes jo gamybai žymiai mažiau sunaudojama CO2. Bet su leaf ir mažesni atstumai galimi. http://www.thegwpf.com/new-study-large- ... tric-cars/ Tik čia lyginima grynas VDV su grynu EV
Kontekstas yra svarbu

Marius.brn rašė:
Kiek laiko reikėjo VDV būti tokiam lygyje kokiam yra dabar?


Tai, kad VDV nelabai stengėsi kažką kurti. Jiems nebuvo konkurencijos, nebuvo jokio ekonominio pagrindo jų gerinti. Reikia galios įmetei 5 litrų variklį ir pamiršai. Kuro kainos buvo mažos, velgi kuro sanaudos nebuvo prioritetas. Vėlgi tu lygini skirtingus scenarijus. Atsirado įstatymai, kuro kainos pakilo ir varyklių efektyvumas iškarto išaugo dvigubai. Konkurencija yra geras dalykas, bet jei jos nėra tai ir kam tiems VDV tobulėti ?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-05, 09:48 
     
In Paraguay virtually all the emissions are from vehicle manufacturing, as the power is incredibly low carbon. Whereas in India the breakdown is 70g for vehicle manufacturing, 200g from power plants, 30g for fuel production and a whopping 70g for grid losses.
The colors in the legend split the countries into five different groups based on carbon intensity. As you can see, even after vehicle manufacturing is included the carbon intensity of driving an electric car varies 5 fold based on the juice.

For a bit of reference, the average American gasoline vehicle is up at about 300g CO2e/km, while a new hybrid might manage 180g CO2e/km after you include vehicle manufacturing, fuel combustion and fuel production.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 705
Miestas: Averøy
Reputacija: +175
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-05, 10:04 
     
Marius.brn rašė:


Aš žiuriu tau vis nedašauna :D

Faktas - elektromobiliai katik išėję iš gamyklos yra suvartoje daugiau CO2, bet paskui vartoja mažiau negu VDV
Važinėjant su VDV tavo CO2 emisijos viršys Nissan leaf automobilio bendrą sumą po 2.7 metų
Važinėjant su VDV tavo CO2 emisijos viršys Tesla model S automobilio bendrą sumą po 8.2 metų

Dabar jei paimsim hibridą, kurio emisijos yra mažesnės ant 1,67 karto pagal tavo straipsnį, nes realiai VDV ir hibrido gamybos skirtumas yra labai mažas, dėl labai mažos EV baterijos.

Važinėjant su hibridu tavo CO2 emisijos viršys Nissan leaf automobilio bendrą sumą po 4,5 metų
Važinėjant su hibridu tavo CO2 emisijos viršys Tesla model S automobilio bendrą sumą po 13,7 metų

http://www.thegwpf.com/new-study-large- ... tric-cars/

Vėlgi kartoju konstekstas yra labai svarbu ir kokias tu mašinas lyginsi. Didelių baterijų EV pokolkas hibridų nelabai gali aplenkti.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-05, 13:16 
     
Tik pamiršti, savo kontekste paminėti, kad lygini sportinį sedaną, su hibridu. Kad neapsimetinėkim šlangom ir lyginkim tesla su biški realesniu priešininku.

Let's say the gas-powered car is actually something similar to a Tesla Model S P100D, which would use the battery in question. Let's say we're talking about the Audi A8 4.0, another quick AWD sedan. According to the EPA, that car emits 6.2 metric tons of CO2 per year, given 15,000 miles of annual driving. And since A8s don't automatically percolate their own 93-octane, the EPA also calculates an additional 1.1 tons of upstream carbon to get those ancient dinosaur innards coursing through your fuel pump. Math aficionados will note that 17.5 (battery production) divided by 7.3 (total annual A8 emissions) equals 2.4. As in, apples to apples, the battery's carbon footprint is zeroed out in less than three years.

O lyginti Priusą su leaf'u kaip matai (ką bent jau galima lyginti kartu), vistiek yra ekologiškesnė, kad ir kaip bandai įrodinėti. Bet aš jau sakiau, labai aiškiai, dabartinės baterijos turi dar savų minusų, bet ne pati EV technologija. Bet mes šnekam apie technologiją, kuri jau lenkia (nors kartais ir nežymiai) bet kokį VDV savo privalumais. O EV vis dar vystomo fazėje. VDV jau 100 metų ir pagrindinis laimėjimas tik trumpesni sustojimai papildant savo "energijos šaltinį".

Tai kad, taršos problemos yra tik tuose šalyse, kur elektra išgaunama iš anglies (kas mums europoje, kaip ir sakiau neaktualu). Elektromobiliai vistiek bus švaresni už hibridus ir bet kokį VDV.

Ir esminis dalykas, kad EV technologija jauna ir tobulės, o VDV yra senas ir savo ribas vistiek turi. Tinklas energijos bus švaresni, o nafta tokia ir liks. Bet tai akivaizdžiai tau nesuprasti.

Ir aš apskritai nesuprantu, žmogus, kuris sako, kad žmonėms ne tarša svarbiausia perkant mašiną, bet vis tiek labiausiai užkibęs ant visų EV taršos fake news.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 705
Miestas: Averøy
Reputacija: +175
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-05, 14:18 
     
Model S paimtas, dėl didelės baterijos. Model 3 turi 75 kWh bateriją - tai gausis 11 metų lyginant su hibridu.

"The study also reveals that CO2 emissions rise almost linearly with battery size"

Vėlgi (jau penktą kartą, jei nedaugiau) aš nesakau, kad visi dievinkime VDV, EV niekam neraikalingi.

"One should not drive around with a lot of kilowatt hours unnecessarily. In some cases, a plug in-hybrid may be the optimum, in other cases a clean battery device."

Vėlgi Švedijos 30 procentų energijos yra atominė, Prancūzijos 80 procentų, dėl to ji gaunasi švari. Aš asmeniškai irgi esu už atominę energetiką, bet liaudis nelabai linkusi į ją.

Ir vėl tu lygini VDV kai jos neturėjo konkurencijos. Pačiom ličio baterijoms jau 30 metų ir EV tik dabar ateina į rinka, nes buvo pasiektas reikiamas energijos tankis. Bet su dabartine technologija jis niekur nenubėgs. Antram pasauliniam kare ir šaltam kare buvo svarbiau, kad tankas važiuotų, o ne kad jis daug kuro sudegins. Visai kiti prioritetai buvo.
Pačiom EV jau ateina 20 metų.

Dėl taršos tu PIRMAS ją įtraukei į diskusija - aš tik sakau, kad ne viskas taip rožėmis klotas, kaip žmonėm atrodo. Aš noriu parodyt, KAD NEGALIMA AKLAI TIKĖTI HYPU ir visas viltis dėti tik į vieną technologiją. Ribas turi netik VDV, bet ir EV ir jos jau matosi, nesvarbu, kad technologija jauna. EV pagrindinė technologija yra energijos laikymas, o jis jau labai ilgai ir labai intensyviai tyrinėjamas - baterijų gi reikia ne tik mašinoms, bet telefonams, kompiuteriams, įrankiams, saulės elementams ir pan. Kitas dalykas su EV mes dar turime labai mažai duomenų, realiai visi duomenys yra preliminarūs.
"The authors emphasises that a large part of their study was about finding out what data was available and finding out what information they hold. In many cases they found that it was difficult to compare existing studies with each other."

Aš tik noriu, kad žmonės pažiūrėtų į EV taip pat skeptiškai, kaip ir į VDV. Nes dabar visi arba VDV arba EV ir į nieką daugiau nežiūri - pešasi kaip kokie APPLE fanai su SAMSUNG fanais.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-05, 15:48 
     
O tavo hypas paremtas kažkuom, kuom patys tyrimo autoriai, netiki.
Tai kiek kartų dar keisis nuomonė?
Tai kiek model 3 baterijos daro taršos? Ar dar bandysi ieškoti kitos aukos, kurios taip nesiseka surasti? Kiek dar šaudysi aplinkui? Nes kiek prisimenu, iš pradžių VDV nepaėjo, atsirado hibridai, paskui hibridai nepaėjo, nes čia ta pati EV technologija, paskui klimato problema atsirado, bet pasirodo irgi problema priešingoje žemės pusėje, tada tesla S, bet ir tai nepaėjo, nes lyginam du skirtingus dalykus, tai galiausiai model 3, apie kurį ir man pačiam nelabai sekasi surasti duomenų, kokia tikroji tarša gaminant model 3. Esminis dalykas, kad jei negali išlaikyti diskujos tolygiai, o tik šokinėdamas ir ieškodamas priekabių, tai man atrodo, kad trūksta faktų.

Tai kad skeptiškai žiūrėti reikia, bet tai ką tu darai, vadinasi witch hunting.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 705
Miestas: Averøy
Reputacija: +175
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-05, 16:10 
     
Marius.brn rašė:
O tavo hypas paremtas kažkuom, kuom patys tyrimo autoriai, netiki.
Tai kiek kartų dar keisis nuomonė?
Tai kiek model 3 baterijos daro taršos? Ar dar bandysi ieškoti kitos aukos, kurios taip nesiseka surasti? Kiek dar šaudysi aplinkui? Nes kiek prisimenu, iš pradžių VDV nepaėjo, atsirado hibridai, paskui hibridai nepaėjo, nes čia ta pati EV technologija, paskui klimato problema atsirado, bet pasirodo irgi problema priešingoje žemės pusėje, tada tesla S, bet ir tai nepaėjo, nes lyginam du skirtingus dalykus, tai galiausiai model 3, apie kurį ir man pačiam nelabai sekasi surasti duomenų, kokia tikroji tarša gaminant model 3. Esminis dalykas, kad jei negali išlaikyti diskujos tolygiai, o tik šokinėdamas ir ieškodamas priekabių, tai man atrodo, kad trūksta faktų.

Tai kad skeptiškai žiūrėti reikia, bet tai ką tu darai, vadinasi witch hunting.


Aj gerai, gyvenk tu savo svajonių šalyje, EV geriausi, jokia kita technologija neverta dėmesio, net nežiūrim kitus. Žmonėm prie namų trūksta stovėjimo vietos, bet pakrovimo stotelę gaus visi. Baterijų kainos kris, nors ličio paklausa didėja ir ličo mums pakanka maždaug 200 milijonų mašinų. Todėl aišku visi galėsim turėti po vieną EV, kaip sakant technologija be trūkumų, vienintelis būdas jūdėti pirmyn. Hibridai ir jokia kita technologija ne išeitis, tai net neverta kalbėti apie tai. Va čia teisingas požiūris judėti pirmyn.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-05, 18:30 
     
Tame, matai ir problema, kad tu nenori pripažinti, kad baterijos gerės. Nes aš laikausi tos pozicijos, kad kai jau turim EV, kuris šiaip visom prasmėm geriau nei VDV, tai dėti pastangas į baterijų tobulinimą, kurios ir yra visas pagrindinis EV minusas. Kas man atrodo kad iš esamų šiandieninių variantų yra tikrai realiausia iš viso ko kito turim rinktis. Bet tavo pasaulėžiūroje baterijoms vietos nėra :)

Baterijos, visom prasmėm, turi labai svarbų vaidmenį modernėjančioje visuomenėje ir vien dėl to manau reikėtų kelti baterijų svarbą, kaip esminį, nes jei padarysim su baterijom, ką padarėm su pvz, saulės elementais, tai šnekam ir apie save energetiškai išlaikančius namų ūkius ir t.t.. Vien todėl į baterijas reikia žiūrėti iš platesnės perspektyvos (tai nėra vien kuro pamaina), nei žiūrim dabar. O elektromobiliai gali tapti puikiu būdu paskatinti tą technologija tobulinti.

Jau dabar elektromobiliai japonijoje gali būti panaudoti, avarijų metu, kaip avarinis energijos šaltinis. Ir vien tuom jau elektromobiliai laimi prieš VDV ir net manau hibridus. Čia kaip sakant, reikia pamatyti galimybes, ne vien kaip 4 ratų priemonė tik važiuot.

(padoriai ir neskaiciau, bet esme turetu kalbeti, kaip japonija panaudoja elektromobiliu baterijas islaikyti stabilu elektros tinklu darba)
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 705
Miestas: Averøy
Reputacija: +175
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-06, 07:19 
     
Marius.brn rašė:
Tame, matai ir problema, kad tu nenori pripažinti, kad baterijos gerės. Nes aš laikausi tos pozicijos, kad kai jau turim EV, kuris šiaip visom prasmėm geriau nei VDV, tai dėti pastangas į baterijų tobulinimą, kurios ir yra visas pagrindinis EV minusas. Kas man atrodo kad iš esamų šiandieninių variantų yra tikrai realiausia iš viso ko kito turim rinktis. Bet tavo pasaulėžiūroje baterijoms vietos nėra :)

Baterijos, visom prasmėm, turi labai svarbų vaidmenį modernėjančioje visuomenėje ir vien dėl to manau reikėtų kelti baterijų svarbą, kaip esminį, nes jei padarysim su baterijom, ką padarėm su pvz, saulės elementais, tai šnekam ir apie save energetiškai išlaikančius namų ūkius ir t.t.. Vien todėl į baterijas reikia žiūrėti iš platesnės perspektyvos (tai nėra vien kuro pamaina), nei žiūrim dabar. O elektromobiliai gali tapti puikiu būdu paskatinti tą technologija tobulinti.

Jau dabar elektromobiliai japonijoje gali būti panaudoti, avarijų metu, kaip avarinis energijos šaltinis. Ir vien tuom jau elektromobiliai laimi prieš VDV ir net manau hibridus. Čia kaip sakant, reikia pamatyti galimybes, ne vien kaip 4 ratų priemonė tik važiuot.

(padoriai ir neskaiciau, bet esme turetu kalbeti, kaip japonija panaudoja elektromobiliu baterijas islaikyti stabilu elektros tinklu darba)


Aš pats esu chemikas ir į baterijas žiurių kaip chemikas. Maksimali galia ličio jonų baterijos yra 600 W/kg. Daugiau tiesiog neleidžia chemija, daryk tu ką nori, bet tu neišgausi daugiau energijos negu yra reakcijoje. Tie 600 W/kg yra grynai teorinis, tiesiog paimta vykstanti reakcija, ignoruojama reikalingas elektrolito kiekis, ignoruojama, kad baterija turi turėti konstrukcija ir pan. Todėl reali, galima išgauti energija yra geriausiu atveju 400 W/kg. Dabar klausimas ar mes galime išgauti 400 W/Kg - jei norime, kad baterija pasikrautų daugiau negu vieną karta, tada ne. Tada eina temperatūros problemos baterijos kaista, dėl kaitimo viduriai deformuojasi ir degraduoja. Todėl pvz baterijos kaip teslos yra aušinamos, bet padidinant išgaunama energija aušinimo efektyvumas mažėja eksponentiškai. Kaista visa baterija, aušinama tik baterijos išorė, vidus lieka neaušinamas, didinant išgaunamą energija iš išorės esantis aušinimas nespės atiminėti energijos ir gausime didelį deltą tarp baterijos vidaus ir išorės, baterija pradės deformuotis ir degraduoti, tai mažina ciklų kiekį. Kieto elektrolito baterijos šiek tiek sumažina šita problema, bet iš esmės, tai yra tą pati baterija. Pagalvok su kompais norint gauti 5Gz greitį tau reikalingas labai galingas aušinimas, norint gauti 6Gz, tau reikia skysto azoto jau ir norint gauti 6,5, tau jau reikia skysto helio. Tokie drastiški metodai reikalingi, nes tradiciniai metodai, tiesiog nespėja atiminėti energijos iš procesoriaus vidaus. Čia yra viena iš priežaščių, kodėl telefonai naudoja didesnio tankio baterijos negu mašinos, nes joms svarbiau, kad bent vieną dieną išlaikytų telefonas, bet paskui baterijos ir miršta po 2 metų.

Kol į rinka neateis bent jau Li-S arba geriau būtų Li-O, tol baterijoms bus labai labai sunkus tikslas pasiekti 300 W/kg. Baterijas dabar reikia nebetobulinti, o kurti naujo tipo. Nes ką mes turime yra maždaug geriausia, ką galime iš jų reikalauti.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-06, 07:43 
     
Marius.brn rašė:
Nes kiek prisimenu, iš pradžių VDV nepaėjo, atsirado hibridai, paskui hibridai nepaėjo, nes čia ta pati EV technologija, paskui klimato problema atsirado, bet pasirodo irgi problema priešingoje žemės pusėje...

...Esminis dalykas, kad jei negali išlaikyti diskujos tolygiai, o tik šokinėdamas ir ieškodamas priekabių, tai man atrodo, kad trūksta faktų.

Tai kad skeptiškai žiūrėti reikia, bet tai ką tu darai, vadinasi witch hunting.

:D
Nosfis rašė:
Vėlgi Švedijos 30 procentų energijos yra atominė, Prancūzijos 80 procentų, dėl to ji gaunasi švari. Aš asmeniškai irgi esu už atominę energetiką, bet liaudis nelabai linkusi į ją.

. Nes dabar visi arba VDV arba EV ir į nieką daugiau nežiūri - pešasi kaip kokie APPLE fanai su SAMSUNG fanais.

Nosfis rašė:
Aš pats esu chemikas ir į baterijas žiurių kaip chemikas.

:D
----------

juokinga skaityt tokia argumentacija...
kiekviena klausima reikia nagrinet nesaliskai. o ne "man kazkas kazkokiu nesamoniu pripute", "as taip ismokytas" - ir dabar as toki poziuri atstovauju...
pradzioje gal suvokit - kad jum primesta nuomone. is visuomenes pvz. o ne jus patys apie tai galvojat ir patys sumastot tokias idejas. jus deja tik papuginant...
---------
pvz kad ir tarsa. pats zmogus kvepuoja, valgo, bezda, syka, renka ir augina maista - ir "tersia" per tiesioginius co2 ismetimus ir per veiklos co2 ismetimus. ir pan. ir visalaik tai buvo naturali ir ekologine veikla. o dabar jau "tarsos problema" :D :D :D nu kas per bezdzioninis briedas taip galvot??? nu tai sunaikinam zmonija ir isspresim problema - jei cia pasidare problema... paliksim tik bezdziones ir tiek - nes jos ekologiskos :D :D :D vyksta bezdzioninis "antitarsos" judejimas kazkoks - nu kitaip nepasakysi... ir dar net i elektromobiliu tema isikverbe taip, kad ja jau gadina.. :(
-----------
del atominiu. nifiga ten nera svari energetika. ji "svari" tik kol visas problemas uzkasam kazkur. ir sita gresme niekur nedingsta - nes bezdziones iniciatyvios - iskas atliekas ir uzters. ar avarijios ivyks del bezdzioniui tingumo ir uzters. ir pan. taip pat skaiciuok plota - atomines elektrines uzima zeme. LABAI ILGAM!. skaiciuot su apsaugos zonom, atlieku aikstelem, perdirbimo gamyklom, kasyklom (sodrint gi reikes), spec bezdzioniu apmokymo ir islaikymo poreikias (bereikalinga ekonomine nasta ir visuomenes suvarzymai). tai kad tu negyvensi tiek laiko ar tiesiogiai nesusidursi - nereiskia, kad tarsos problema dingo ir energetikos sektorius pasidare svarus ir nezalingas. pvz japonus evakavo apie 30km is zonos. o ju ten tankiai gyveno. ir visi evakuoti turejo kazkur kitur pasidet - ir tai sukele problemas dar tolimesniems gyventojams. sita VISA kieki ivertink. kiek problemu sukele ta tavo "netarsi" energetika :D as cia priskirciau tarsos problemoms. Cernobylis kai sprogo - is esmes ekonomiskai nuzude Tarybu Sajunga. nu tu matyt irgi nemanai, kad tarsos pasekmes... tau juk netarsi. nors net tavo ekonominius interesius per tavo gimine paliete - TIESIOGIAI TAVE PATI :D :D :D
---------
kai ziuri "tik kaip chemikas" - tu tezinai tik niuansus susijusius su siaura specifika. bet tai neirodo, kad tu teisus paciam nagrinejamam klausime. reikia dar ivertint ir paskaiciuot "cheminiu" argumentu itaka. o situ metodiku kaip taisykle tiksliu nebuna, nes tuo nesaliskai niekas neuzsiima. ir visi pritempineja kaip jiems reikia :D tegali vertint nebent is bendro issiavinimo (cia irgi lemia tik jo kiekis). ar geriausias pagal mane variantas - vertint per blaivu ir logiska mastyma (o cia jau lemia igudziai :D )...
----------------
kas liecia tarsa ir automobilizma - as manau kazkiek terst galima. aisku reikia paskaiciuot leistina norma - kad gamtos bukle spetu issivalyt. paskaiciuot kazkoki bendra pasaulini galimos tarsos kieki, padalinta is zmoniu populiacijos kiekio (nes mes gi tipo protingu bezdzioniu visuomenine civilizacija, kurios garbingas narys ir pats kaip ir esu :D :D :D ). ir kai zinosim sita leistinos tarsos ASMENINE norma - tada galesim ivertint konkretaus nuosavo ar naudojamo automobilio tarsuma ji eksplotuojant. ir jei jis nevirsija - eikit jus visi n"x su savo pezalais apie tarsas. o jei virsija, galima susimoket mokesciais ar kitomis civilizuotomis tvarkomis. draust VDV technologija del pezalu as nematau jokio reikalo.
-------------
o del EV - as fanas del privalumu. hybridu as nevertinu - nes manau probleminis variantas . ir vartotojams neduoda naudos toks automobilis - kai per daug dirbtinai suintegruota hybridizacijos laipsnis. pvz is hybridu manau butu teisingiausias variantas pilnas elektromobilis su vdv generatorium kaip priedu - kuri galima isimt ir laikyt kazkur garaze. isidet - kai vaziuoji toli. taip taupai svori ir vieta. taip pat dar vertinciau hybridus, kur gali vaziuot tiesiogiai ant vdv letu (avariniu) rezimu - jei rozete netoli. ar ikraut akumuliatoriu, jei nera rozetes - kur nors sakykim stovint ir ilsintis - o tada nuvaziuot iki rozetes. siuo atveju veziojiesi negalinga vdv sistema istisai ir naudoji ja tik kaip pagalbine. krastinis hybrido atvejis 60% elektros su 40% vdv. visi kiti variantai su pilna ar didesne uz elektrine dalis vdv apkrova manau neturi ateities. nors dabartiniam momente jie gana populiarus.
-------------
ta prasme as siulyciau ne bukai draust VDV per ekologiskumo "normas", o pirma normas kiekvienam asmeniui persiskaiciuot... ir pradet sistema, kai visi gali tas savo asmenines "normas" ikeist, parduot, padovanot valstybei ar kitaip naudot. toks kaip vienkartinis resursas. galioja sakykim metus laiko, tada patikslina skaiciavimus ir kitais metais visi gauna naujas. senos nebegalioja. maziau tarsios salys pilieciams duoda daugiau. tersiancios salys - maziau. padideja gyventoju koncentracija - normu kiekis mazeja. tame tarpe ir tiesiog turint tarsu vdv automobili, nematau as nieko blogo - uz kurio turejima susimoki savo tarsos normomis. arba jei ju truksta - uzsiperki is pazistamu ir draugu. va tokia tvarka butu teisinga tarsos klausimu.
o gamina tegu kas ka nori ir kaip nori, vdv ar ev - nera skirtumo... pvz tie katalizatoriai ten visokie - nu neturi tarsos normu, nenori ju pirkt - nu tada perki katalizatoriu ar issinuomoji... bet kam uz juos moket visiems??? ar ten draust auto judejima kazkokiose zonose??? cia neiseitis. cia laikini sprendimai - sukuriantys papildomas problemas.
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3354
Reputacija: -20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-06, 12:06 
     
Pirmiausia, didžioji dalis energijos sunaudojama gaminant baterijas - elektra, tad su laikus pereis ant atsinaujinančių.
Antra, kai kalba pasisuka apie VDV momentaliai pradedi siūlyti lyginti panašias mašinas, bet kai elektromobilius, iškart kiši lyginti Model S ir lygini su kokiu Prius. Lygink su atitinkamu automobiliu, kokiu S klasės mersu, BMW 6 bent jau, Chiron ar pan.
Trečia, kam neužtenka nuvažiuojamo atstumo 500km valandos poilsio ir dar 400km? 1-2% populiacijos metuose 1-2 kartus?
Ketvirta, elektromobilių akumuliatorius šiaip galima perdirbti apie 99% medžiagų ir perdirbant energijos poreikis dar sumažėja apie 3 kartus.
Penkta, bandai pritempti, kad VDV tipo lygina su visais senais - nelygina.
Šešta, toje pačioje JAV elektromobilių daugiausia ten, kur dominuoja atsinaujinanti energija, ne atominės ar dujinės elektrinės.

Ir hibridai nesprendžia didžiausios problemos - kietosios dalelės, azoto junginiai ir kiti teršalai kurie ypač trumpina miestiečių gyvenimą.

O šiaip kurie čia bando aiškinti, kad VDV geriau, ar vairavote elektromobilį?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14272
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2212
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-06, 13:02 
     
Kaip visi, kalba, kad mus išgelbės atsinaujinanti energija. Bet niekas nepagalvoja, kokios problemos yra su jomis susijusios. Kokios problemos yra susijusios su elektros gamyba. Visi giria atsinaujinančia energija, nes tai tiesiog yra populiaru.
Atsinaujinanti energija nėra atsakymas, tai yra tik pagalbininkas.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-06, 14:46 
     
Nosfis, gal nori paskaityti kiek rimtesnius darbus, nei tokius kaip "TED" paklausyti, kur pirma populizmo? Pvz. va tokį: https://ec.europa.eu/energy/sites/ener/ ... europe.pdf
Šiek tiek jau senas, dabar geresnių dalykų yra.

Ir nesitikiu, kad pilnai supranti koncepciją, kaip šilumos ir vįsumos ūkis, elektromobiliai ir jų krovimo stotelės, gaminantys vartotojai, šilumos siurbliai, pramonės įmonės, hidroelektrinės ir įvairaus tipo akumuliatoriai prijungti prie tinklo veiks, kad užtikrintų elektros energijos tiekimą. Leisk patikslinsiu, niekas iki galo kol kas nesupranta kaip technologinis progresas sudėlios patį tinklą, tačiau yra apie 7 scenarijai kaip tinklas pats veiks ir dauguma iš jų veda prie to, kad vidutinė elektros energijos kWh kaina sumažės.

Elementariai, kitą mėnesį Lietuvoje turėtų būt skelbiami technologiškai neutralūs aukcionai energijos gamybai. Prijungimas, balansavimas ir rezervavimas bus vykdomas jėgainės savininkų lėšomis. Man tik įdomu, ar šįmet jau bus mažesnė pasiūlyta kaina nei dabartinė rinkos, ar ne. O nebus dėl vienos priežasties, Lietuvoje investuoti dėl nestabilios politinės sistemos, kai vienais metais daro vieną, kitais kitą, kapitalo kaina ženkliai didesnė nei pvz Vokietijoje. Jei sumažintų kapitalo kainą vėjo jėgaines su visais kaštais eitų už max 40€/MWh.

Toliau prasideda įdomesni dalykai, pasiekus 50-70% atsinaujinančios (žinoma, reiktų plėtoti vidinį perdavimo tinklą kad iš vakarų elektra lengvai tekėtų), realiai reikės didesnių akumuliavimo pajėgumų. Iki tol to nereiks, nes vien šiuo metu pikinės elektros energijos paklausos per jungtis galime patenkinti 200% ir dar 60% Kruonis.

O didžiausia problema su atsinaujinančia yra tai, kad reikia modernizuoti tiek elektros sistemą (smart meteriai, susijusios duombazių sistemos ir t.t.) ir kad tradicinė energetika neturi šansų konkuruoti kaina. Tuo tarpu vartotojas iš tokios sitemos išloš per mažesnes sąskaitas, didesnę pridėtinės vertės kūrimą vietoje, didesnį tinklo saugumą ir stabilumą (taip, būtent didesnį, dėl smart metering bus galima mažesnius nuokrypius fiksuoti ir taisyti sitauciją dar prieš įvykstant avarijai).

Apie kitus dalykus jau net nekalbu, čia dvi dienas pasakot reiktų, o ne prie klaviatūros rašyti. Pradėk nuo tos ataskaitos susipažinimui (lengvas skaitinys).
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14272
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2212
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-06, 15:33 
     
Nosfis rašė:
Marius.brn rašė:
Tame, matai ir problema, kad tu nenori pripažinti, kad baterijos gerės. Nes aš laikausi tos pozicijos, kad kai jau turim EV, kuris šiaip visom prasmėm geriau nei VDV, tai dėti pastangas į baterijų tobulinimą, kurios ir yra visas pagrindinis EV minusas. Kas man atrodo kad iš esamų šiandieninių variantų yra tikrai realiausia iš viso ko kito turim rinktis. Bet tavo pasaulėžiūroje baterijoms vietos nėra :)

Baterijos, visom prasmėm, turi labai svarbų vaidmenį modernėjančioje visuomenėje ir vien dėl to manau reikėtų kelti baterijų svarbą, kaip esminį, nes jei padarysim su baterijom, ką padarėm su pvz, saulės elementais, tai šnekam ir apie save energetiškai išlaikančius namų ūkius ir t.t.. Vien todėl į baterijas reikia žiūrėti iš platesnės perspektyvos (tai nėra vien kuro pamaina), nei žiūrim dabar. O elektromobiliai gali tapti puikiu būdu paskatinti tą technologija tobulinti.

Jau dabar elektromobiliai japonijoje gali būti panaudoti, avarijų metu, kaip avarinis energijos šaltinis. Ir vien tuom jau elektromobiliai laimi prieš VDV ir net manau hibridus. Čia kaip sakant, reikia pamatyti galimybes, ne vien kaip 4 ratų priemonė tik važiuot.

(padoriai ir neskaiciau, bet esme turetu kalbeti, kaip japonija panaudoja elektromobiliu baterijas islaikyti stabilu elektros tinklu darba)


Aš pats esu chemikas ir į baterijas žiurių kaip chemikas. Maksimali galia ličio jonų baterijos yra 600 W/kg. Daugiau tiesiog neleidžia chemija, daryk tu ką nori, bet tu neišgausi daugiau energijos negu yra reakcijoje. Tie 600 W/kg yra grynai teorinis, tiesiog paimta vykstanti reakcija, ignoruojama reikalingas elektrolito kiekis, ignoruojama, kad baterija turi turėti konstrukcija ir pan. Todėl reali, galima išgauti energija yra geriausiu atveju 400 W/kg. Dabar klausimas ar mes galime išgauti 400 W/Kg - jei norime, kad baterija pasikrautų daugiau negu vieną karta, tada ne. Tada eina temperatūros problemos baterijos kaista, dėl kaitimo viduriai deformuojasi ir degraduoja. Todėl pvz baterijos kaip teslos yra aušinamos, bet padidinant išgaunama energija aušinimo efektyvumas mažėja eksponentiškai. Kaista visa baterija, aušinama tik baterijos išorė, vidus lieka neaušinamas, didinant išgaunamą energija iš išorės esantis aušinimas nespės atiminėti energijos ir gausime didelį deltą tarp baterijos vidaus ir išorės, baterija pradės deformuotis ir degraduoti, tai mažina ciklų kiekį. Kieto elektrolito baterijos šiek tiek sumažina šita problema, bet iš esmės, tai yra tą pati baterija. Pagalvok su kompais norint gauti 5Gz greitį tau reikalingas labai galingas aušinimas, norint gauti 6Gz, tau reikia skysto azoto jau ir norint gauti 6,5, tau jau reikia skysto helio. Tokie drastiški metodai reikalingi, nes tradiciniai metodai, tiesiog nespėja atiminėti energijos iš procesoriaus vidaus. Čia yra viena iš priežaščių, kodėl telefonai naudoja didesnio tankio baterijos negu mašinos, nes joms svarbiau, kad bent vieną dieną išlaikytų telefonas, bet paskui baterijos ir miršta po 2 metų.

Kol į rinka neateis bent jau Li-S arba geriau būtų Li-O, tol baterijoms bus labai labai sunkus tikslas pasiekti 300 W/kg. Baterijas dabar reikia nebetobulinti, o kurti naujo tipo. Nes ką mes turime yra maždaug geriausia, ką galime iš jų reikalauti.



O aš esu elektrikas ir matau galimybes :) Taip, bet apie tai jau šnekėjom (ar atmintis streikuoja?) kad baterijų talpa yra problema. Bet ką, dar sykį sakau, kad baterijos leidžia spręsti žymiai daugiau problemų, nei vein judėti iš taško A į tašką B, ko negali VDV, dėl ko ir yra svarbu didinti dėmesį baterijoms ir elektromobiliai gali tai paskatinti tinkama linkme (nes big money money money). Ir nereikia vien galvoti apie atsinaujinančią energetiką, baterijos tinka ir kompensuoti perteklinį dabartinių energijos tinklų darbą. Ypač elektromobiliai tinka tam, kai naktį gali krauti mašiną (tu tik pasiūlyk kam nors krautis už pigesnį tarifą), kai yra daug perteklinės energijos, vietoj to kad varikliai kruonio pompuotų vandenį į viršų. Bet tu užsikabinęs, kad baterijos pasiekė limitą, daugiau galimybių nėra, vietoj to, kad sakytume, kad reikia viską daryti, kad jos būtų ekologiškesnės, geresnės ir talpesnės. Nes jau net ir dabar, tokioj netobulumo fazėje baterijos, krauna malkas VDV ne vienu aspektu, ką šnekėti, jei sėkmingai tobulintume ar kurtume naujas.

Bent jau dabar greitai galiu prisminti ekstra situacijų, ko VDV negali (iš esmės ir hibridai).

-Vasarnamiams, kur sunku gauti elektros (gali ir tą patį elektromobilį naudoti), nes pabandyk įtikinti, kad jei ateis laikas, kai galėsim važinėti su kokiom 100kWh baterijom(nes tikrai dabar ne kiekvienas gali leis geriausią S klasės tesla), tai realiai gali vasarnamį ant mašinos pasijunti ir bėdų nematydamas gyventi visą savaitgalį.
-Kompensuoti perteklinę elektros gamybą (įprastai naktimis, kai žmonės miega ir sėkmingai krauna pigiau mašinas)
-Kompensuoti nepriteklinę elektros gamybą iš tų pačių elektromobilių (get rich, baby).
-Avarijų metų, kaip japonijos pavyzdys.
-Ten kur reikia trumpalaikių didžiulių energijos kiekių.

Praktiškai visuose situacijose užtenka įjungti elektromobilį į energijos tinklą per tam skirtą pakrovėją.

O kas apie video, tai atominė energetika, iš daugelio perspektyvų, sutinku, yra viena iš geriausių priemonių švariai energetikai.

Bet vėlgi, EV pozicijas, atominė energetika, tik dar labiau sustiprintų, nes tiek gamyba EV būtų ekologiškesnė, tiek pats važiavimas būtų švariausias.
  • +1


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 705
Miestas: Averøy
Reputacija: +175
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-06, 17:43 
     
immortallt rašė:
Ir hibridai nesprendžia didžiausios problemos - kietosios dalelės, azoto junginiai ir kiti teršalai kurie ypač trumpina miestiečių gyvenimą.

Plug-in hibridai sprendzia sia problema. Mieste naudoji baterija - uzmiestyje VDV. Zinoma, sukontroliuoti kad mieste vazinetu be VDV pagalbos bus sunku.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1925
Reputacija: +447
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-06, 19:09 
     
Marius.brn rašė:
-Kompensuoti nepriteklinę elektros gamybą iš tų pačių elektromobilių (get rich, baby).

-Ten kur reikia trumpalaikių didžiulių energijos kiekių.

.

siti neveiks su elektromobiliais :D
elektromobilio akumas gali tik imt nakti pigesniu tarifu. ir gali nuvaziaves uzmaitint koki nors labai maza autonomini tinkleli. balansuot elektros tinkla jis niekaip nepajegs... ir sitas niekada neatsipirks - nes akumuliatoriai greiciau srimpa negu speja generuot nauda. ten kur Muskas pastate saloj - ten butent MAZAS AUTONOMINIS elektros tinklas. saloje. su BRANGIA EKSPLOTACIJA ir DIDELEM SANAUDOM. tokia situacija gali but ir bendram elektros tinkle kokioje nors labai nutolusioje vietoveje - kai yra silpno pajegumo tinklo atsaka. kokioj Afrikoj ar Australijoj gali but. bet visur kitur akumai neapsimoka balansuot tokie kaip licio automobiliniai... nusidevejimo sanaudos didesnes uz gaunama nauda :D
sakykim imam optimistinius duomenis kokiu 50kwh akuma. ju kaina sakykim apie 10k euro. ciklu apie 2000. vienas ciklas kainuos tau 5 eurus. sakykim ikraunama 50kwh naktiniu tarifu po ten 8 centus, ir iskraunam diena po 12 centu. gaunam 4 centus pelno nuo kwh, arba kazkur apie 2 eurus. nuo ju dar mokescius visokius reiks sumoket, dar ten pajungimo visokios islaidos - apskaitos. sakykim lieka 1 euras gryno pelno. jus tikrai pardavinesit elektra tinklams uz 1 eura, kai jusu sanaudos bus 5 eurai? :D :D :D realiai ten dar daugiau sanaudu buna, kazkur 11-13 euru eiles ciklui...
elektromobiliai yra tik del komforto... kad jie generuotu nauda - reikia su jais vykdyt koki nors versla ar dirbt, kad butu pajamos didesnes nei nuverteja elektromobilis. taip kad galvokit kurmiai :D elektromobiliai sprendzia ten kazka - nesvarbius dalykus is esmes... pagrindine ju zala - ekonomine. butent jusu kisenei... vdv tokios ekonomines zalos nedaro. ja daro visokie parazitai per apmokestinimus kuro ar automobiliu ar keliu, ar ufonautu poreikiu, ar dar kazko... ir vdv susilygino su elektromobiliais tik del parazitu isvesejimo... o jus galvojat, kad pasaulis keiciasi :D :D :D revoliucija ten kazkokia... nifiga... :(
proverzis tera tik atsinaujinancioje energetikoje. elektromobilizmas vyksta deja prievartiniu budu. del visuomenes spaudimo pagrinde. ir kaip antraeilis atsinaujinacios energetikos efektas...
pamastykit apie tai pries platindami dezinformacijas apie elektromobilius...
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3354
Reputacija: -20
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 545 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'