Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 505 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Automobiliai, motociklai, traukiniai...
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-06, 22:35 
     
AAA000 rašė:
Marius.brn rašė:
-Kompensuoti nepriteklinę elektros gamybą iš tų pačių elektromobilių (get rich, baby).

-Ten kur reikia trumpalaikių didžiulių energijos kiekių.

.

siti neveiks su elektromobiliais :D
elektromobilio akumas gali tik imt nakti pigesniu tarifu. ir gali nuvaziaves uzmaitint koki nors labai maza autonomini tinkleli. balansuot elektros tinkla jis niekaip nepajegs... ir sitas niekada neatsipirks - nes akumuliatoriai greiciau srimpa negu speja generuot nauda. ten kur Muskas pastate saloj - ten butent MAZAS AUTONOMINIS elektros tinklas. saloje. su BRANGIA EKSPLOTACIJA ir DIDELEM SANAUDOM. tokia situacija gali but ir bendram elektros tinkle kokioje nors labai nutolusioje vietoveje - kai yra silpno pajegumo tinklo atsaka. kokioj Afrikoj ar Australijoj gali but. bet visur kitur akumai neapsimoka balansuot tokie kaip licio automobiliniai... nusidevejimo sanaudos didesnes uz gaunama nauda :D
sakykim imam optimistinius duomenis kokiu 50kwh akuma. ju kaina sakykim apie 10k euro. ciklu apie 2000. vienas ciklas kainuos tau 5 eurus. sakykim ikraunama 50kwh naktiniu tarifu po ten 8 centus, ir iskraunam diena po 12 centu. gaunam 4 centus pelno nuo kwh, arba kazkur apie 2 eurus. nuo ju dar mokescius visokius reiks sumoket, dar ten pajungimo visokios islaidos - apskaitos. sakykim lieka 1 euras gryno pelno. jus tikrai pardavinesit elektra tinklams uz 1 eura, kai jusu sanaudos bus 5 eurai? :D :D :D realiai ten dar daugiau sanaudu buna, kazkur 11-13 euru eiles ciklui...
elektromobiliai yra tik del komforto... kad jie generuotu nauda - reikia su jais vykdyt koki nors versla ar dirbt, kad butu pajamos didesnes nei nuverteja elektromobilis. taip kad galvokit kurmiai :D elektromobiliai sprendzia ten kazka - nesvarbius dalykus is esmes... pagrindine ju zala - ekonomine. butent jusu kisenei... vdv tokios ekonomines zalos nedaro. ja daro visokie parazitai per apmokestinimus kuro ar automobiliu ar keliu, ar ufonautu poreikiu, ar dar kazko... ir vdv susilygino su elektromobiliais tik del parazitu isvesejimo... o jus galvojat, kad pasaulis keiciasi :D :D :D revoliucija ten kazkokia... nifiga... :(
proverzis tera tik atsinaujinancioje energetikoje. elektromobilizmas vyksta deja prievartiniu budu. del visuomenes spaudimo pagrinde. ir kaip antraeilis atsinaujinacios energetikos efektas...
pamastykit apie tai pries platindami dezinformacijas apie elektromobilius...


Ta prasme? Jau net realu ir naudojami sprendimai. Aišku, dideliems energijos kiekiams reikalingas ir didesnis EV parkas.

Norvegų-švedų kurinys, kuris tiesiog, palei poreikį pritaiko krovimo stotelių apkrovimą tinklams

O čia yra apie ką šneku - V2G
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 699
Miestas: Averøy
Reputacija: +170
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-06, 23:17 
     
Marius.brn rašė:
Ta prasme? Jau net realu ir naudojami sprendimai. Aišku, dideliems energijos kiekiams reikalingas ir didesnis EV parkas.

Norvegų-švedų kurinys, kuris tiesiog, palei poreikį pritaiko krovimo stotelių apkrovimą tinklams

O čia yra apie ką šneku - V2G

as zinau apie ka tu cia sneki. jau pries kelis metus zinojau. tu man veikiancia sistema parodyk. o ne kazkokias reklamines nuorodas i teorijas kaip tai veiks ir kaip tai bus puiku ir apvers pasauli :)
siemens berods dare ekspermenta, kur su mazom dujinem jegainem, pastatytom pas privacius vartotojus, bande balansuot tinkla :) kiek zinau nelabai kas gavosi. taip pat smagratines balansavimo sistemos buvo bandytos Amerikoje. Beacon firma. jos isvis neriboto ciklu skaiciaus. ten tik guolius is esmes tereikia keist ir palaikyt vakuma, ir ju atidavimo NK 99,5% eiles. subankrutavo :D cia yra praktika. kuri neveikia.
kolkas veikia tik variantai - gaminimo aktyvus valdymas. vejo jegainese naudojamas. arba labai didele vandens saugykla kaip Kruonis - hidro gravitacinis kaupimas. dar lygtai yra veikianciu - pumpuoja ora po zeme - bet prasto nk. su mazais akumuliatoriukais - neveikia. islaidos antraeiliam valdymui nuzudo sistema... o automobilio akumai isvis - mikro dydziai tinklo poziuriu... yra aisku kazkokia riba - nuo kurios sistema jau gyvybinga ir atsiperka. ir ta riba kazkiek mazeja su technologiju pazanga. bet ji yra RACIONALI (veikianti) desimciu MWh eiles vienam vienetui, o ne keli ar keliasdesimt kWh :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D


Paskutinį kartą redagavo AAA000 2019-04-06, 23:20. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2926
Reputacija: +98
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-06, 23:18 
     
Xdmin rašė:
immortallt rašė:
Ir hibridai nesprendžia didžiausios problemos - kietosios dalelės, azoto junginiai ir kiti teršalai kurie ypač trumpina miestiečių gyvenimą.

Plug-in hibridai sprendzia sia problema. Mieste naudoji baterija - uzmiestyje VDV. Zinoma, sukontroliuoti kad mieste vazinetu be VDV pagalbos bus sunku.

Ir kainuoja daug, svoris išauga ir pan. Ir šiaip, kam sistema, kurios nereikia 90% žmonių? Taip kol kas elektromobiliai nėra visiems, bet ir jų nepagamina tiek, kad užtektų visiems. Prieš 10 metų elektromobiliai buvo tik žaidimai ir realių pasirinkimų nebuvo. Dabar jie tik brangūs. Praeis 10 metų - bus norma.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14128
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2137
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-07, 10:26 
     
AAA000 rašė:
...


Tibber krovimo stotelės jau galima užsisakyti, jie garantuoja apie 20% pigesnį krovimą norvegijoje, o švedijoje dar daugiau, dėl tinklų specifikos. Tai tiesiogiai nemokamai pakrauna 20km elektros iš 100km. Kas blogai su šituom?

Šita sistema, be abejo, gražinti elektros negali atgal į tinklą, bet ji padeda subalansuoti apkrovimą.



O čia V2G realybėj. Be abejo, tai tik startinis produktas, kuris priklausys ir nuo elektromobilių sėkmės ir t.t..

O tie maži akumuliatoriukai, tampa labai dideliais kai sujungi į vieną krūvą. Čia šnekam apie savotišką botnet'ą. Tai kad, šitai labiau priklauso nuo elektromobilių plėtros ir baterijų kainos. Nissan naujasis leaf ir enn200 yra sertifikuoti, kaip V2G EV. Esminis dalykas, kad tai yra įmanoma ir tokia technologija turi savo poreikį (daugybė situacijų, kur reikia trumpalaikių didelių energijos kiekių). Ir be abejo, tai yra tik pradžia tokios sistemos, bet ji turi irgi savo potencialą.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 699
Miestas: Averøy
Reputacija: +170
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-07, 12:55 
     
Marius.brn rašė:
Tibber krovimo stotelės jau galima užsisakyti, jie garantuoja apie 20% pigesnį krovimą norvegijoje, o švedijoje dar daugiau, dėl tinklų specifikos. Tai tiesiogiai nemokamai pakrauna 20km elektros iš 100km. Kas blogai su šituom?

Kiekvienas įkrovimas/iškrovimas mažina baterijos tarnavimo laiką, todėl realiai parduodi savo baterijos ciklų skaičių. Bet iš esmės labai geras sprendimas, aišku reikėtų pertvarkyti tinklus, kad pakrovimo stotelės galėtų priimti ir atiduoti pakankamai galios.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1108
Reputacija: +615
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-07, 13:38 
     
Marius.brn rašė:
Tibber krovimo stotelės jau galima užsisakyti, jie garantuoja apie 20% pigesnį krovimą norvegijoje, o švedijoje dar daugiau, dėl tinklų specifikos. Tai tiesiogiai nemokamai pakrauna 20km elektros iš 100km. Kas blogai su šituom?

Šita sistema, be abejo, gražinti elektros negali atgal į tinklą, bet ji padeda subalansuoti apkrovimą.



O čia V2G realybėj. Be abejo, tai tik startinis produktas, kuris priklausys ir nuo elektromobilių sėkmės ir t.t..

O tie maži akumuliatoriukai, tampa labai dideliais kai sujungi į vieną krūvą. Čia šnekam apie savotišką botnet'ą. Tai kad, šitai labiau priklauso nuo elektromobilių plėtros ir baterijų kainos. Nissan naujasis leaf ir enn200 yra sertifikuoti, kaip V2G EV. Esminis dalykas, kad tai yra įmanoma ir tokia technologija turi savo poreikį (daugybė situacijų, kur reikia trumpalaikių didelių energijos kiekių). Ir be abejo, tai yra tik pradžia tokios sistemos, bet ji turi irgi savo potencialą.

cia kur tu rasai - tiesioginio valdomo vartojimo sistema, o ne grazinimo i tinkla. ta prasme panasiai kaip pasikraut tik nakti namie - tik siuo atveju sukaupia ne auto, o stotele. ir akumai ten ne automobiliniai, o stacionarus, kur svoris nesvarbu, o svarbu kwh/kainos santykis. blogiausiu atveju atvaziuos fura su vdv ir perves i kita vieta priekaboje :D :D :D
nisan sistema - ten ikrovimo balansavimas tarp keliu auto. kad linijos pajegumo uztektu racionaliau ir nebutu neikrautu. paziurek i fiskes - ten auksto voltazo kitaiskas standartas. ten gali but, kad reikia laikus nustatinet, kada isvaziuosi - nepatogumas vartotojui jau butu. vardiniai numeriai ant sieneles - vadinas kazkokia imones vidine sistema, o ne viesa infrastruktura.
mes juk kalbam kad pilnavertiskai vazinejantis pats akumas balansuos tinklus :D apie sitaii plauna smegenis. ta prasme nuvaziuot belenkur, keliavimo iprastais greiciais ir parduot su pelnu energija is savo akumo. bet sitai niekaip neatsiperka!!! dabartinej stadijoj. su liciu ir neatsipirks. elektros energija aplamai pinga - tai dar greiciau nusmukdys tokia sistema i minusa...
-------------
mikro atvejais - pvz reikia muzikos igarsint kokiam miske - tusui. nu tai nuvaziuoja ir generatoriu uzkuria, arba automobili. net koncertinius renginius - atvaro traktoriu, kuris per kardana suka generatorius. arba elektros stoti visa su vdv atsitempia :D
nu niekur nesitampo akumuliatoriu ir neplinta akumuliatorines sistemos... vienintelis nisinis variantas - pastato bloka stacionariu gilaus iskrovimo akumu (licio irgi) ir ikrauna visokiom saulem ir vejais... kokioj uzkampio sodyboj, kad saldytuvas ir radija su pora LED lempu veiktu. ir visi keikia (kas turi) kaip ten sudinai veikia ir kaip viskas brangu... :D :D :D vienu zodziu nereikia fantazuot ko negali ir negales artimiausiu metu (maziausiai 50 metu tai tikrai :D, o litis isvis niekada :D :D :D)...
o kad ten paskirsto ikrova ar sulosia kazkiek ant tarifu - cia neesme. as manau galima butu padaryt isvis dykai elektra visiems pilieciams. jei ivest normalias gyvenimo normas. pvz uzdraust daugiabucius. maksimum teleist kotedzus gyvenamoms patalpoms. ivest gyvenimo modeli - sakykim 10 aru skypas zmogui minimum, su privaloma vieta automobiliui, privaloma saules elektrine ant stogo ne maziau 10kw ir pan. ir sklypai ne maziau 50 aru privati nuosavybe. jei neatitinka - stambint priverstine tvarka - kai buna kartu kaita - paveldejimas ir pan. viska galima sutvarkyt - jei noro butu. visi tie, kur nesiekia normos - gauna automatiskai privaloma parama is valstybes. ar net ES mastu. aisku gimstamuma irgi reikia valdyt. pagal regionu specifika. irgi per privalomas soc. paramas ir privaloma pajamu minimuma. o cia zaidzia su kazkokiais vdv draudimais... paxazuxa ir tiek. as ne mokescius ivedineciau, o ivesciau automobilio turejimo privalomuma kiekvienam pilnameciam pilieciui. tik nebent daunus ir pensionus nuo prievoles atleisciau :D valstybe nupirkinetu privalomai, jei neisgali. o ne kazkokias kruopas dalint ir malku uz 50€...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2926
Reputacija: +98
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-07, 18:44 
     
Evil Goku rašė:
Marius.brn rašė:
Tibber krovimo stotelės jau galima užsisakyti, jie garantuoja apie 20% pigesnį krovimą norvegijoje, o švedijoje dar daugiau, dėl tinklų specifikos. Tai tiesiogiai nemokamai pakrauna 20km elektros iš 100km. Kas blogai su šituom?

Kiekvienas įkrovimas/iškrovimas mažina baterijos tarnavimo laiką, todėl realiai parduodi savo baterijos ciklų skaičių. Bet iš esmės labai geras sprendimas, aišku reikėtų pertvarkyti tinklus, kad pakrovimo stotelės galėtų priimti ir atiduoti pakankamai galios.


Tibber tėra elektros tiekėjas. Jų partnerių stotelės tiesiog realiu laiku komunikuoja su elektros tinklais ir krauna elektromobilį atsižvelgiant į tinklo apkrovimą. Jų stotelės neveikia dviem kryptim kaip V2G sistema, tai kad šiuo atveju, tiesiog kraunama mašina, su smart stotele, kuri tiesiog "bendradarbiauja" su elektros tinklais ir vengia "piko tinkluose", o už tai atsilyginama pigesne elektra. Tai kad jokios žalos baterijai, nei kraunant įprastai.

Tibber international

Bet, kad dėl V2G sistemos, tai anot nissan, jei baterija iškraunama 10kWh ribose iki 80% ribos (aukščiausia riba), tai nekenkia baterijai ir išlaikoma originali nissan garantija.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 699
Miestas: Averøy
Reputacija: +170
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-07, 19:23 
     
AAA000 rašė:
cia kur tu rasai - tiesioginio valdomo vartojimo sistema, o ne grazinimo i tinkla. ta prasme panasiai kaip pasikraut tik nakti namie - tik siuo atveju sukaupia ne auto, o stotele. ir akumai ten ne automobiliniai, o stacionarus, kur svoris nesvarbu, o svarbu kwh/kainos santykis. blogiausiu atveju atvaziuos fura su vdv ir perves i kita vieta priekaboje :D :D :D
nisan sistema - ten ikrovimo balansavimas tarp keliu auto. kad linijos pajegumo uztektu racionaliau ir nebutu neikrautu. paziurek i fiskes - ten auksto voltazo kitaiskas standartas. ten gali but, kad reikia laikus nustatinet, kada isvaziuosi - nepatogumas vartotojui jau butu. vardiniai numeriai ant sieneles - vadinas kazkokia imones vidine sistema, o ne viesa infrastruktura.
mes juk kalbam kad pilnavertiskai vazinejantis pats akumas balansuos tinklus :D apie sitaii plauna smegenis. ta prasme nuvaziuot belenkur, keliavimo iprastais greiciais ir parduot su pelnu energija is savo akumo. bet sitai niekaip neatsiperka!!! dabartinej stadijoj. su liciu ir neatsipirks. elektros energija aplamai pinga - tai dar greiciau nusmukdys tokia sistema i minusa...
-------------
mikro atvejais - pvz reikia muzikos igarsint kokiam miske - tusui. nu tai nuvaziuoja ir generatoriu uzkuria, arba automobili. net koncertinius renginius - atvaro traktoriu, kuris per kardana suka generatorius. arba elektros stoti visa su vdv atsitempia :D
nu niekur nesitampo akumuliatoriu ir neplinta akumuliatorines sistemos... vienintelis nisinis variantas - pastato bloka stacionariu gilaus iskrovimo akumu (licio irgi) ir ikrauna visokiom saulem ir vejais... kokioj uzkampio sodyboj, kad saldytuvas ir radija su pora LED lempu veiktu. ir visi keikia (kas turi) kaip ten sudinai veikia ir kaip viskas brangu... :D :D :D vienu zodziu nereikia fantazuot ko negali ir negales artimiausiu metu (maziausiai 50 metu tai tikrai :D, o litis isvis niekada :D :D :D)...
o kad ten paskirsto ikrova ar sulosia kazkiek ant tarifu - cia neesme. as manau galima butu padaryt isvis dykai elektra visiems pilieciams. jei ivest normalias gyvenimo normas. pvz uzdraust daugiabucius. maksimum teleist kotedzus gyvenamoms patalpoms. ivest gyvenimo modeli - sakykim 10 aru skypas zmogui minimum, su privaloma vieta automobiliui, privaloma saules elektrine ant stogo ne maziau 10kw ir pan. ir sklypai ne maziau 50 aru privati nuosavybe. jei neatitinka - stambint priverstine tvarka - kai buna kartu kaita - paveldejimas ir pan. viska galima sutvarkyt - jei noro butu. visi tie, kur nesiekia normos - gauna automatiskai privaloma parama is valstybes. ar net ES mastu. aisku gimstamuma irgi reikia valdyt. pagal regionu specifika. irgi per privalomas soc. paramas ir privaloma pajamu minimuma. o cia zaidzia su kazkokiais vdv draudimais... paxazuxa ir tiek. as ne mokescius ivedineciau, o ivesciau automobilio turejimo privalomuma kiekvienam pilnameciam pilieciui. tik nebent daunus ir pensionus nuo prievoles atleisciau :D valstybe nupirkinetu privalomai, jei neisgali. o ne kazkokias kruopas dalint ir malku uz 50€...


-Gal tu geriau pasižiūrėk video prieš komentuodamas. Šita sistema konkrečiai padeda išlaikyti stabilų dažnį tinkle (Hz) (kas yra epic svarbu) ir jie iš to konkrečiai uždirba.

-Chademo standartas nėra aukšto voltažo, eina apie 400V DC įprastai kraunant. (aukšta įtampa skaitosi nuo 1000V AC ir 1500V DC)

-Balansavimas tarp kelių auto krovimo vienu metu vyksta ne tarp pačių auto, o tarp krovimo stotelių, kurios yra sujungtos pvz m-bus standartu.

-Na atsižvelgiant, kad mūsų mašinos didžiąją dalį, ar pvz darbinės praleidžia didžiają dalį laiko stovėdamos, tai aš nematau problemos, kol stovi - nuomoti savo akumuliatorių tinklams. Be abejo, šitas sprendimas yra tiems kurie turi reguliarų darbinį laiką. Pvz pašto mašinos arba kokios įmonės kuri tiekia paslaugas tam tikru metu. Tada lengviau planuoti, kada tam tikra talpa bus prieinama tinklų balansavimui. Bet šitas V2G manau yra biški labiau skirtas įmonėms su didesniu auto parku. O toks tibber/easse variantas labiau namams, buitinis. Dėl pigios instaliacijos. Tarkim jei turim įmonę kurioje stovi net tik 10 mašinų, staiga turim 100kWh baterija kuri milisekundžių tikslumu gali tiekti/priimti elektrą. O jei parkas sudaro 100 automobilių, tai staiga turim net visą 1MWh bateriją. O tai jau yra labai daug talpos.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 699
Miestas: Averøy
Reputacija: +170
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-07, 20:48 
     
Marius.brn rašė:
...

gal tu nebesvaik apie dazni ar balansavima :D pirma gal issamiau suzinok kas tai yra.

Marius.brn rašė:
-Na atsižvelgiant, kad mūsų mašinos didžiąją dalį, ar pvz darbinės praleidžia didžiają dalį laiko stovėdamos, tai aš nematau problemos, kol stovi - nuomoti savo akumuliatorių tinklams. Be abejo, šitas sprendimas yra tiems kurie turi reguliarų darbinį laiką. Pvz pašto mašinos arba kokios įmonės kuri tiekia paslaugas tam tikru metu. Tada lengviau planuoti, kada tam tikra talpa bus prieinama tinklų balansavimui. Bet šitas V2G manau yra biški labiau skirtas įmonėms su didesniu auto parku. O toks tibber/easse variantas labiau namams, buitinis. Dėl pigios instaliacijos. Tarkim jei turim įmonę kurioje stovi net tik 10 mašinų, staiga turim 100kWh baterija kuri milisekundžių tikslumu gali tiekti/priimti elektrą. O jei parkas sudaro 100 automobilių, tai staiga turim net visą 1MWh bateriją. O tai jau yra labai daug talpos.

elektronika gali veikt kilohercu dazniais, bet tu manau visiskai nesuvoki - kad laidu atstumas ir linijos pralaidums siuo atveju svarbiau :D
jei buna kazkur didele apkrova tinkle - luzta ne visas tinklas, o tik ta dalis apie apkrovos taska. kad apsaugos neatsijuntu reikia arba ribot apkrovas - atjungt dali vartotoju. arba isskirstyt kazkiek. su akumuliatoriu ikrovimu tas galima - nes galima atidet kazkiek krovima. nu ir viskas - varineja is vieno akumo i kita ir daro pinigus is tarifu skirtumu. as gi rasiau - akumu savininkas sumoka uz savo akuma. po kazkur 5+ euru uz eksplotacija. nisan tiesiog isnaudoja automobiliu savininku iproti - kad jie jei mazai varineja - tai ar taip ar taip - supudys savo akuma, nes jis genda ir nuo laiko. nu tai pavagia tuos 5+ euru eksplotaciniu sanaudu ir duoda uz tai kokiu 10-20 centu nuolaida nuo euro... nes perkelia naktini tarifa i dieninius auto - kurie atvaziavo veliau ir jau kraunasi dieniniu tarifu ir moka daugiau. ta prasme tu ikeiti SAVO akumo dusinima po 5+ euru sanaudom uz laikina bonusa, kad perparduodi naktine energija savo kaimynui uz dienines kaina. nematau as cia privalumu - ta gali daryt tik idiotas arba ne masinos savininkas. ir tai naudinga tik stoteliu diegejams su tokiu protokolu. jie dar savo prieda pasiima uz tarpininkavima :D taip sakant tu savo akumo dusinimu dar ir sukuri kazkam pajamas :D :D :D
kas liecia garantija - garantija ciklams nera duodama. ji duodama esplotaciniams laikotarpiams ar nuvaziuojamiems atstumams.
jei tau nera skirtumo - ar tu sakykim vaziuosi po 100000km eksplotacijos su savo EV beveik kaip su nauju akumu - retai krausiesi, greitai lakstysi ir t.t, ar vaziuosi po 100000km kaip su pusiau nudvesusiu akumu - jau "pravaziavusiu" 500000km (is ju 400000km butent bus isimti tokiose elektros stotelese) - dazniau reiks krautis ir masina vos vos vilksis. nu tai prasom i sveikata - naudokis tokiom stotelem. jos butent tau :D jei tau tik tesvarbu kad atlaikytu garantija :D :D :D
ar kaip jei toks kaip as, kur ismano apie eksplotacijas - pirksiu deveta EV - as ziuresiu likutine akumuliatoriu bukle. ir jei auto savininkas bus aktyvus tokiu sistemu naudotojas - nu tai maziau is manes gaus. nes sudroztas bus jo akumas kapitaliskai :D
cia nera uzdarbis kaip tu ar kiti buhalteriai galvoja... cia kaip nusipirkt skutimosi britvute, paskolint ja visiems kaimynams, kurie perskolins dar tolimesniems kaimynams, o paskui kai atsips - bandyt skustis paciam :D :D :D aiskinant - nu negi gaila geriems kaimynams - vistiek dar skuta... mazdaug toks cia principas :D :D :D versle jis zinomas kaip "grietineles nugriebimas" :D :D :D
jei man pvz ijungtu toki ikrovimo principa be mano zinios - as ta ikrovimo stotele sudauzyciau :D :D :D :D :D bet naudociau - jei masina nuomota , skolinta ar firmos :D. o tu matyt galvoji kad cia kazkoks vien teigimas technologinis progresas, kad taip uzsikabliavai. :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2926
Reputacija: +98
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-07, 21:22 
     
In practice, the exact frequency of the grid varies around the nominal frequency, reducing when the grid is heavily loaded, and speeding up when lightly loaded. However, most utilities will adjust the frequency of the grid over the course of the day to ensure a constant number of cycles occur. This is used by some clocks to accurately maintain their time.

Gal tu biški savo elektrotechnikos žinias geriau pasitikrink. Elektronika ir tinklas yra du skirtingi dalykai. Įprastai, kiek zinau nuokrypis tinkluose yra ne daugiau nei 0,1Hz nuo nominalios vertės (pas mus butų europoje 50Hz nominali). Tame video jie (nissan env200) būtent tai ir padeda daryti.
  • +1


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 699
Miestas: Averøy
Reputacija: +170
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-07, 23:35 
     
Marius.brn rašė:
In practice, the exact frequency of the grid varies around the nominal frequency, reducing when the grid is heavily loaded, and speeding up when lightly loaded. However, most utilities will adjust the frequency of the grid over the course of the day to ensure a constant number of cycles occur. This is used by some clocks to accurately maintain their time.

Gal tu biški savo elektrotechnikos žinias geriau pasitikrink. Elektronika ir tinklas yra du skirtingi dalykai. Įprastai, kiek zinau nuokrypis tinkluose yra ne daugiau nei 0,1Hz nuo nominalios vertės (pas mus butų europoje 50Hz nominali). Tame video jie (nissan env200) būtent tai ir padeda daryti.

:D :D :D
matau neturi zalio supratimo, nei kam ta daznio kontrole aplamai reikalinga, nei kaip ji veikia... zinai tik tiek - kad ji atliekama, ir kazka ten prifantazavai kad su kel;iais akumuliatoriais ja galima tinkle palaikyt... :D :D :D ir dar is durnesnio uz tave buhalterio pliusiuka gavai uz tokius kliedesius... :D :D :D :D :D
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2926
Reputacija: +98
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-08, 00:08 
     
Bent žinai kam reikia išlaikyti dažnį tinkle vienodą? Nes šaudymas be argumentų ir ieškojimas kaltų, tai ne kažkokia taktika.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 699
Miestas: Averøy
Reputacija: +170
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-08, 08:50 
     
Marius.brn rašė:
Bent žinai kam reikia išlaikyti dažnį tinkle vienodą? Nes šaudymas be argumentų ir ieškojimas kaltų, tai ne kažkokia taktika.

vat tipinis nieko neraukiancio komentaras :) klausia - nes pats nezino :D :D :D ir sita savo nezinojima maskuoja kaip argumentacini aiskinima :D :D :D :D :D :D :D
dazni palaikyt isvis NERA butina, butina palaikyt visiskai kitas tinklo savybes :D per daznio stebejima tiesiog susitartas budas, kaip bendra visuotine patvirtinta tinklo parametru kontroles metodika.
aplamai - tai ka tu isivaizduoji kaip "daznio palaikyma" su akumuliatoriais - is tikro net nera daznio palaikymas, o visai kitas dalykas :D :D :D kitaip net vadinasi. speju kad net nezinai :D :D :D "daznio palaikyma" cia isvis sukure buhalteriai ir dabar visur kaisioja vaizduodami tinklu specifikaciju didelius specialistus...
man juokinga vien is proceso, kaip sita nesamone plinta ir aptarinejama technologijos forume... :D :D :D akumuliatoriai aplamai yra nuolatines elektros sroves saltinis - jie net pacio daznio niekaip negeneruoja patys ... o cia islenda tokie kaip tu ar imortal - ir aiskina, kad daznio palaikymo technologija ju vienas is esminiu privalumu :D :D :D buhalterizmas auksciausio lygio :D :D :D :D :D
------------
kiek klasiu baigei? :)
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2926
Reputacija: +98
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-08, 11:53 
     
Yra toks "LIETUVOS RESPUBLIKOS ENERGETIKOS MINISTRO ĮSAKYMAS" kuris apibrėžia "ELEKTROS TINKLŲ NAUDOJIMO TAISYKLĖS", tose taisyklėse yra parašyta 3 straipsnyje (SISTEMINĖS PASLAUGOS), 2 pastraipoje (AKTYVIOSIOS GALIOS, ENERGIJOS BALANSO IR DAŽNIO VALDYMAS) ir 30 punkte, cituoju "30. Sistemos dažnio palaikymą nustatytose ribose pagal suderintus sinchroninės zonos dažnio valdymo principus atlieka visi sinchroninei zonai priklausantys sistemų operatoriai."

nuoroda į įstatymą

Dabar, kai sutinkam, kad dažnį reguliuoja tinklai ir tai yra viena iš esminių tinklų savybių (nebent tau įstatymai nieko nereiškia).


Tai dabar atsakyk, kodėl yra svarbu palaikyti tinkle tolygų dažnį, su minimaliom paklaidom?

Kas dėl mano išsilavinimo, tai du elektriko profesiniai (vienas iš jų norvegiškas) ir dabar studijuoju pastatatų automazivimo technologiją. Tai kad papasakoti skirtumą apie dažnius elektronikoje ir pvz tinklų tiekime, bėdų neturiu, kas akivaizdžiai profesoriui, ne taip ir paprasta.

Tai kad baterijos gali būti naudojamos tinklų dažnio balansavimui, nesupranti kaip, kaip ir sakiau, pasigilink į energijos tiekimo principą ir jo problemas.
  • +2


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 699
Miestas: Averøy
Reputacija: +170
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-08, 13:55 
     
AAA000 rašė:
Marius.brn rašė:
Bent žinai kam reikia išlaikyti dažnį tinkle vienodą? Nes šaudymas be argumentų ir ieškojimas kaltų, tai ne kažkokia taktika.

vat tipinis nieko neraukiancio komentaras :) klausia - nes pats nezino :D :D :D ir sita savo nezinojima maskuoja kaip argumentacini aiskinima :D :D :D :D :D :D :D
dazni palaikyt isvis NERA butina, butina palaikyt visiskai kitas tinklo savybes :D per daznio stebejima tiesiog susitartas budas, kaip bendra visuotine patvirtinta tinklo parametru kontroles metodika.
aplamai - tai ka tu isivaizduoji kaip "daznio palaikyma" su akumuliatoriais - is tikro net nera daznio palaikymas, o visai kitas dalykas :D :D :D kitaip net vadinasi. speju kad net nezinai :D :D :D "daznio palaikyma" cia isvis sukure buhalteriai ir dabar visur kaisioja vaizduodami tinklu specifikaciju didelius specialistus...
man juokinga vien is proceso, kaip sita nesamone plinta ir aptarinejama technologijos forume... :D :D :D akumuliatoriai aplamai yra nuolatines elektros sroves saltinis - jie net pacio daznio niekaip negeneruoja patys ... o cia islenda tokie kaip tu ar imortal - ir aiskina, kad daznio palaikymo technologija ju vienas is esminiu privalumu :D :D :D buhalterizmas auksciausio lygio :D :D :D :D :D
------------
kiek klasiu baigei? :)


Pyzdiec. Tipo, pagal tave galima sujungti krūvą generatorių į vieną tinklą ir paleisti juos veikti skirtingais dažniais?
  • +2


_________________
Aš už laisvą Lietuvą Rusijos sudėtyje!
I support Putin and green peasants!
Karbauskis rules again! I am with him too!



Užsiregistravo: 2010-02-08, 03:13
Pranešimai: 2768
Reputacija: +594
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-08, 13:59 
     
Aš jau matau tą vaizdą, kur AAA000 tai padaro :))))) toks epic trolis.
  • +2


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 699
Miestas: Averøy
Reputacija: +170
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-08, 17:30 
     
- rašė:
Pyzdiec. Tipo, pagal tave galima sujungti krūvą generatorių į vieną tinklą ir paleisti juos veikti skirtingais dažniais?

Galima, jei naudosime ŠU profesoriaus Lankausko elektrobranduolinį reaktorių. Jis generuoja Nojaus atrastas spiralines bangas.
  • +1




Užsiregistravo: 2008-09-19, 22:34
Pranešimai: 1970
Miestas: Vilnius
Reputacija: +406
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-08, 22:32 
     
daznio valdymas nera daznio reguliavimas kaip jus ta isivaizduojat :D istatymas ten kalba apie sinchronizacija. jei analfabetai esat tai negi as cia galiu kazkuo padet? :D globaliu tinklu problema yra tai, kad jie per daug silpno pralaidumo ir issisinchonizuoja. ir sitai reikia kompensuot kazkaip - nes kitaip linijos tiesiog prades sviest ir perdeginet. ir subyres tinklas i atskirus mazesnius. generatoriu gali paleist be problemu - jei jis silpnesnis nei linija gali atlaikyt. susiderins savaime prie tinklo daznio. o jei bus galingesnis, ir paleisi nesusinchronizuota - sudegins linija tiesiog arba pats sudegs. kruva silpnu irgi gali paleist be problemu vienoje sistemoje. nes jie nieko nelemia atskirai. bet jei visus pradesi dirbtinai reguliuot - kaip cia aiskinat - kad vyksta "daznio reguliavimas" - tai tokia veikla baigsis kazkurios perdavimo linijos atsijungimu :D daznio reguliuotojai :D :D :D gal i mokykla jau grizkit ar i globos namus, kur nukvakelius priziuri :D. istatymas matai nurodo ir ministras dazni sureguliuoja isakymu :D :D :D :D :D :D :D pz pz...
Marius.brn rašė:
Yra toks "LIETUVOS RESPUBLIKOS ENERGETIKOS MINISTRO ĮSAKYMAS" kuris apibrėžia "ELEKTROS TINKLŲ NAUDOJIMO TAISYKLĖS", tose taisyklėse yra parašyta 3 straipsnyje (SISTEMINĖS PASLAUGOS), 2 pastraipoje (AKTYVIOSIOS GALIOS, ENERGIJOS BALANSO IR DAŽNIO VALDYMAS) ir 30 punkte, cituoju "30. Sistemos dažnio palaikymą nustatytose ribose pagal suderintus sinchroninės zonos dažnio valdymo principus atlieka visi sinchroninei zonai priklausantys sistemų operatoriai."

nuoroda į įstatymą

Dabar, kai sutinkam, kad dažnį reguliuoja tinklai ir tai yra viena iš esminių tinklų savybių (nebent tau įstatymai nieko nereiškia).


.

tu gal pasiskaityk pirma pats savo nuoroda. cia yra taisykles vartotojams. is esmes tik stambiems ir verslui. o ne tinklu priziuretojams :D tose taisyklese rasoma, jei istraukt esme - tiesiog kad negadintu tinklo ir susitvarkytu savo iranga. isirengtu kompensatorius ir tiek. arba butu pasiruose susimoket uz reaktyvines galias (tinklo lokalu issinchonizavima - jei neaisku kas tai yra :) )...
-------------

ir tokie pusiau buhalteriai dar ten kazka apie elektromobilizma bando rasinet... graudu :)
matai pinigus daro is daznio reguliavimo :D :D :D japoniska-ufonautiska sistema. grafikai ismoku net parodomi, kaip ten kapsi prijungtiems automobiliams :D :D :D yotubej gi paziuret galima! :D :D :D ten pinigai gaunami tiesiog is irangos suderinimo, kad nereiktu moket uz tinklo issinchronizavima. pas mus buitiniai vartotojai sito mokescio nemoka. skaitliukuose si funkcija tiesiog isjungta. moka tik verslas. o skandinavijoje ji moka visi. nu tai "isrado" matai, kad galima irangos nusipirkt ir nemoket :D :D :D ir buhalteriai uzpirks irangos ir gal net taikys Lietuvoje :D :D :D :D :D uz dvigubas kainas dar matyt, nes gi japoniska-ufonautiska daznio reguliavimo technologija :D :D :D startuoliai... V2G realybes suderinamumas ir kt... :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2926
Reputacija: +98
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-09, 00:09 
     
Paveikslėlis
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 699
Miestas: Averøy
Reputacija: +170
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-09, 10:48 
     
Panašu, kad mūsų draugą buhalterio vaikai mušdavo per galvą lopetuke.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-09-19, 22:34
Pranešimai: 1970
Miestas: Vilnius
Reputacija: +406
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-09, 11:34 
     
Yra antivax'eriai ir yra antibuhalteriai... Bet abu dalykus sieja, kad didžiausios pasekmės ištinka vaikystėje.
  • 0


_________________
-=Kas gero?=-


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:24
Pranešimai: 699
Miestas: Averøy
Reputacija: +170
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-09, 12:16 
     
immortallt rašė:
Nosfis, gal nori paskaityti kiek rimtesnius darbus, nei tokius kaip "TED" paklausyti, kur pirma populizmo? Pvz. va tokį: https://ec.europa.eu/energy/sites/ener/ ... europe.pdf
Šiek tiek jau senas, dabar geresnių dalykų yra.

O didžiausia problema su atsinaujinančia yra tai, kad reikia modernizuoti tiek elektros sistemą (smart meteriai, susijusios duombazių sistemos ir t.t.) ir kad tradicinė energetika neturi šansų konkuruoti kaina. Tuo tarpu vartotojas iš tokios sitemos išloš per mažesnes sąskaitas, didesnę pridėtinės vertės kūrimą vietoje, didesnį tinklo saugumą ir stabilumą (taip, būtent didesnį, dėl smart metering bus galima mažesnius nuokrypius fiksuoti ir taisyti sitauciją dar prieš įvykstant avarijai).


Pasiskaičiau, aš tą duotą reportą. Tai kaip tu ir tas reportas skyrė labai mažai dėmesio didžiausiai atsinaujinančios energijos problemai, kuri tikrai nėra modernizavimas elektros tinklų.

Didžiausia problema - yra energijos saugojimas. Didžiausias energijos sunaudojimo laikas yra rytas ir vakaras, ateityje bus ir naktis, nes krausime elektromobilius. Saulės elementai, tuo metu, kada yra energijos naudojimo pikai, negamina arba gamina labai mažai energijos, priklausomai nuo metų laiko ir gamina daugiausiai energijos vidurdienį. Vėjo jėgainės gaminimo pikai yra atsiskaitiniais laikais. Todėl gaunasi problema, kad vidurdieni, kada būna didžiausia generacija reikia kažkur energija padėti, nes jos prireiks vakare ir ryte, realiai gaunasi, kad daugiau nei 50 procentų sugeneruotos saulės ir vėjo jėgainių energijos reikia kažkur išsaugoti.

Tos saugojimo sistemos yra brangios ir tikrai netinkančios plačiam naudojimui. Pats reportas duoda kW kainą tų sistemų nuo 200 eurų.
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 1914004036
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 2118304817

Vokietija yra lyderė saulės/vėjų jėgainių sektoriuje, bet visa dar turi vieną didžiausių CO2 emisijų visoje europoje ir nesvarbu kaip žiurėsim ar per žmonių skaičių ar per plotą, ji išlieka viršuje. Ir jau penkis metus, ji didiną saulės ir vėjo jėgainių kiekį, bet CO2 pas juos nemažėja. https://www.climatechangenews.com/2018/ ... -year-row/

Taip yra todėl, kad pasibaigus tai švariai energijai ir prasidėjus poreikiui, vokietijai reikia greitai tą energija suteikti, todėl turi sudeginti daug iškasamų išteklių, kad staigiai suteiktų padidėjusį energijos poreikį. Baterijos kurios galėtų aprūpinti visą šalį kokiai parai nėra praktiškos ir kainuoja didelius pinigus. Todėl jiems tik lieka vienintelis būdas didinti dūjų deginimą. Kitas dalykas tų saugojimų baterijų bendras efektyvymas vos siekia 70 procentų, tai tau reikalingas sugeneruoti energijos kiekis dar labiau išauga. Todėl nepakeitei mano nuomonės, kad pereisim prie pilnai atsinaujinančios, ypač kai mūsų energijos sanaudos tik augs. Kaip pagalbinė sistema, tikrai gera, bet visos sistemos nepakeis.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 309
Reputacija: +211
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-09, 23:08 
     
Nosfis, tu tikrai laikai save kietesniu nei tie žmonės, kurie rašė tą ataskaitą? Tai 30 metų Europoje elektros sitemas kūrę žmonės.
Taip 200€ kaina buvo saugojimo sistemų, prieš 4 metus. Vien praėjusiais metais akumuliatoriai pigo 35%.
Ir būtent apie tai ir kalbama, kur ją galima padėti, kaip galima pritaikyti tiek vartojimą prie energijos, tiek ir priešingai, energiją prie vartojimo.

Vokietija taip pat turi didžiausią chemijos sektorių Europoje, kaip ir metalo industriją. Ir vėlgi suplaki viską į vieną vietą, neanalizuoji kodėl ir kaip kinta energijos gamyba. Ir CO2 šiaip mažėja, bet nenori pasižiūrėti skaičių.
"Reikia greitai tą energiją suteikti" - labai gerai parodo tavo nesuvokimą apie tai, kaip veikia energijos tinklai.
Baterijos užtikrinti pirminį rezervą dabar yra pigesnės nei kūrenti dujas ištisai.
Ne, nereikia jiems didinti dujų deginimą, dujų deginimas augo, nes uždarė anglimis kūrenamas katilines. Taip pat dėl nerentabilumo užsidarė daug atominių - pereinamojo laikotarpio pasekmės.

Man nereikia keisti tavo nuomonės, tavo nuomonė čia kaip akmenukas prieš atslenkantį ledyną 2km aukščio - nieko jinai nereiškia, nes technologijos daro savo ir tai jau matosi, jei tik nori iš tikrųjų pamatyti objektyvų paveikslą, o ne pateisinti savo įsivaizdavimą. Elementariai, pasižiūrėk savo teiginiams statistiką, pvz. apie tą patį Vokietijos elektros energijos mix'ą. Jei nori ir CO2 gaminant elektrą. Šalies CO2 imti netikslinga, nes tne itin didelę įtaką turi pramonė ir individualių namų šildymas, nes vokiečiai pagrinde šildosi dujomis.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14128
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2137
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-10, 09:11 
     
immortallt rašė:
Nosfis, tu tikrai laikai save kietesniu nei tie žmonės, kurie rašė tą ataskaitą? Tai 30 metų Europoje elektros sitemas kūrę žmonės.
Taip 200€ kaina buvo saugojimo sistemų, prieš 4 metus. Vien praėjusiais metais akumuliatoriai pigo 35%.
Ir būtent apie tai ir kalbama, kur ją galima padėti, kaip galima pritaikyti tiek vartojimą prie energijos, tiek ir priešingai, energiją prie vartojimo.

Vokietija taip pat turi didžiausią chemijos sektorių Europoje, kaip ir metalo industriją. Ir vėlgi suplaki viską į vieną vietą, neanalizuoji kodėl ir kaip kinta energijos gamyba. Ir CO2 šiaip mažėja, bet nenori pasižiūrėti skaičių.
"Reikia greitai tą energiją suteikti" - labai gerai parodo tavo nesuvokimą apie tai, kaip veikia energijos tinklai.
Baterijos užtikrinti pirminį rezervą dabar yra pigesnės nei kūrenti dujas ištisai.
Ne, nereikia jiems didinti dujų deginimą, dujų deginimas augo, nes uždarė anglimis kūrenamas katilines. Taip pat dėl nerentabilumo užsidarė daug atominių - pereinamojo laikotarpio pasekmės.

Man nereikia keisti tavo nuomonės, tavo nuomonė čia kaip akmenukas prieš atslenkantį ledyną 2km aukščio - nieko jinai nereiškia, nes technologijos daro savo ir tai jau matosi, jei tik nori iš tikrųjų pamatyti objektyvų paveikslą, o ne pateisinti savo įsivaizdavimą. Elementariai, pasižiūrėk savo teiginiams statistiką, pvz. apie tą patį Vokietijos elektros energijos mix'ą. Jei nori ir CO2 gaminant elektrą. Šalies CO2 imti netikslinga, nes tne itin didelę įtaką turi pramonė ir individualių namų šildymas, nes vokiečiai pagrinde šildosi dujomis.


Nelaikau save kietesniu, bet moku skaityti kas parašyta, bei matau faktus.
Bet panašu, kad tu neskaitei. Ličio jonų kainą tame reporte yra ne 200 eurų už kW ,o 2000 eurų už kW, 200 eurų buvo pigiausias metodas apžiūrėtas ir nelabai praktiškas. Pats populiariausias metodas šiuo metu yra tiesiog perpilti ežerą į aukštesnę vietą ir vėliau kai reikia atgal paleisti tekėti žemyn taip sukant generatorius. Šio metodo kainą irgi yra panaši kaip ličio jonų. Pigiausia baterijų technologija tenais duota yra švino baterijų, kurios kaina yra pie 400 eurų už kW. Taip pats tas reportas yra tik galimi scenarijai ir tie scenarijai asumina, kad elektromobiliai nebus populiarūs, todėl energijos reikmenys daug neiškils. Tai kaip gaunasi, arba norim elektromobilių arba saulės elementų :D.

Kitas praktiškas pavyzdys yra Vokietija, sakai žmonės šildosi dujomis, todėl negalime imti kiek sugeneravo CO2. Bet paimkime kiek gramų Vokietija išmeta CO2 pagal kWh sugenertuotą, at metant ten visus šildymus ir pan.
Vokietyja - atsinaujianti energija 37% - 390 g/kWh
Estija - atsinaujinanti energija 30% - 716 g/kWh
Nyderlandai - atsinaujinanti energija 32% - 391 g/kWh

Aišku be vėjo ir saulės jėgainių yra ir hidroelektrinės, bei geoelektrininės, ir jos puikus metodas gauti švarią energija ir neturi problemų kaip energijos kaupimas ir jų energijos gaminimas yra pakankamai lengvai reguliuojamas. Bet šitų elektrinių visur nepastatysi ir ką daryti šalims kurios neturi šitų išteklių. Todėl tokios šalys kaip Vokietyja kurios turi dideles energijos sąnaudos ir aklai nori pereiti prie saulės/vėjo energijos, tik daugiau žalos sau pasidaro. Jau keli metai iš eilės pas ją CO2 kyla, bei energijo kainos kyla. Tą kylanti energijos kainą tiesiog išstums kompanijas į šalis kur energija yra žymiai pigesnė ir taip praras savo ekonominę galią.

Aš žiūrių į faktus, o ne pro rožinius akinius. Argumentas, jei dabar neturim, tai palaukim, mokslas sukurs kažką geresnio yra labai blogas požiūris, ledynai tirpsta jau dabar ir reikia dabar spręsti, o nelaukti gal mokslas mus išgelbės. Jau dabar turime daug, būdų sumažinti CO2 išmetimą. Bet reikia pasirinkti ar imsim atsinaujinančia energija ar kitas technologijas, nes investicijų kainą didelė ir į abu investuoti yra per brangu.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo Nosfis 2019-04-10, 10:32. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 309
Reputacija: +211
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-10, 10:31 
     
Hmz rašė:
Panašu, kad mūsų draugą buhalterio vaikai mušdavo per galvą lopetuke.

Marius.brn rašė:
Yra antivax'eriai ir yra antibuhalteriai... Bet abu dalykus sieja, kad didžiausios pasekmės ištinka vaikystėje.


nespreskit pagal save ar pagal savo vaikystes traumas :). as ir vaikysteje musiau buhalterius ir panasius :D dabar tiesiog refleksas - nes tokie iprociai pasitvirtino kaip teisingi ir dave juntamos naudos gyvenime :D :D :D dabar faktiskai tereikia tik damust pacius atspariausius arba isardyt isisenejusias kvailiu monopolijas :D :D :D :D :D o jei jusu vaikysteje buvo neigiama ir trauminga patirtis sitais klausimais - uzuojauta :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 2926
Reputacija: +98
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 505 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'