Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 11 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Automobiliai, motociklai, traukiniai...
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2011-04-25, 03:17 
     
Gal netyčia čia bus nusimanančių.
Važinėju su Opel Astra GSI 2.0l 16v (110kw) automobiliuku.
Viskas kaip ir gerai būtų, bet kažkas negerai su varikliu. Spaudžiant gazą jis kartais jį priima, kartais ne(tiesa, po kurio laiko vėl pagauna jį ir akseleruoja greitai).
Retkarčiais mašina užgęsta ant laisvos pavaros...
Žodžiu, retkarčiais dega žaibas(ale tikrint variklį reikia).
Any ideas kas galėtų būt jam?

Jeigu ko plačiau reikia - klauskit.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-01-11, 17:52
Pranešimai: 1554
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-04-25, 08:53 
     
Peržiūrėk laidų fyškes, kurios žiemą galėjo gauti druskos, išvalyk, sutepk. Panašu, kad holo davikliai "nekontačina".
  • 0


_________________
Išvada gimsta tada, kai nusibosta galvoti


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-08-31, 10:07
Pranešimai: 1655
Miestas: Biržai
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-04-25, 10:44 
     
Žiemą nelabai galėjo druskos gaut, nes garažę stovėjo...
Bet ačiū už idėją. Pabandysiu. :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-01-11, 17:52
Pranešimai: 1554
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-04-25, 11:10 
     
Nuskaityk variklio klaidas, 99% tikimybe kad parodys beda pats kompas. http://astra.autokacik.pl/download/aldl.pdf atidziai rinkis palei savo varikli ir ECU tipa, atrodo tavo variklis yra c20xe, ECU nezinau modelio. O siaip tau cia http://www.gsi-club.com/forum/ reikia registruotis ir aiskintis, nors pradziai ir paieska pasinaudoti uztektu.

Tokie dalykai atsiranda zmonems nuplovus varikli su chemija. Arba galimas daiktas pas tave atsipurte fiske nuo oro srauto matuokles. Bet jei sakai "change engine" :D lempute tik kartais uzsidega, tai panasu i problemas su lamda zondu. Jei prireks keisti lamda zonda tai rekomenduoju, ne nauja, bet padeveta (net jei ir 20+ metu) ir tiktai BOSCH. Dar variatas kad prakiuro guma tarp isiurbimo vamzdzio ir kolektoriaus, cia pas visu buna, nors nezinau kaip atrodo variklis butent tavo masinoj.

Sitas variklis yra smagus vaziuoti ir labai draugiskas zmonems turintiems rankas kurios auga is teisingu vietu. Parodo visas bedas susijusias su varikliu paprasciausiai uztrumpinus fiskej du kontaktus ir nereikia varyti i servisa atlikti diagnostika
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7110
Miestas: KLP
Reputacija: +1477
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-04-25, 13:50 
     
Na matot, kad aš nesu mechanikas. Buvau nuvežęs, kad padarytų diagnostiką, tai ale laisvos eigos reguliatorius kaltas. Tai sakė ale gumas ten pražiūrėt ir praplaut - gerai bus. Nu nelabai gerai, kad ir po tvarkymo.
Prieš parduodant sakė, kad oro srauto matuoklė pyzdavota. Apsukta izolke ir tiek ji dabar.
Realiai jaučiu pas draugo tėvą nuvešiu, kad peržiūrėtų tą variklį.
Žodžiu - dėkui. :)

O dėl tavo nuorodos į GSi forumą, tai registravausi... Neaktyvuoja man account'o :/
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-01-11, 17:52
Pranešimai: 1554
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-04-25, 16:46 
     
Tai kasnors sugebejo nuskaityti visas klaidas, ar ne? Paprasyk kad kasnors mokantis tau padarytu "diagnostika" su savarzele, ar laido galiuku :) Bandyk pasiskolinti ta oro srauto matuokle ir paziurek, kad pro ta izoliacija nesiurbtu "nepamatuoto" oro. Del visako patikrink ar gerai kontacija fiske tos oro srauto matuokles.
Zinok zmones padiskutave forume puse metu, pas ka yra tokie motorai, tampa geresni zinovai negu betkuriam servise, nes kaip jau sakiau diagnostikai nereikia jokios irangos tik laido galiuko. Visu opeliu 89'-98' tokiu principu gali rasti variklio, ABS, 4X4 ir automato klaidas.
Joks servisas tau geriau nenustatys gedimu, nei pats, nes jie tapati pamatys tik kompo ekrane, o tu gausi morzes abeceles tipo koda, palei ji rasi koks gedimas.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7110
Miestas: KLP
Reputacija: +1477
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-04-25, 17:12 
     
Na tas senis ale nuskaitė, pats nesupratau, ką ten kompas jo rodė, nes kalba vokiečių, bet kai pasakei, kas gali padaryt diagnostiką, tai mintis yra. Draugas vienas kaime kaip tik irgi su broliu turi GSi'nus abudu. Vienas sakė kažkada, kad moka daryt diagnostiką visą. Tai jo ir paprašysiu aš. :)

Beje. Dar klausimas. Kėbulas mano jau toks nusidėvėjęs(ne, nesurūdijęs). Tiesiog apsitrynęs, subraižiotas. Noriu perdažyt ją, vietom pašpakliuot, nes yra įlinkimų ir panašiai.
Realiai labai noriu juodos matinės spalvos(ar tamsiai pilkos labai). Kaip dažai? Brangūs? Kokia priežiūra vėliau tokios spalvos, nes kiek skaitinėjau, kad skiriasi. :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-01-11, 17:52
Pranešimai: 1554
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-04-25, 17:25 
     
Del dazymo nerandu linko, kiek atsimenu su plovimu problemos, reikia su chemija specialia plaut nes vanduo kaip nuo zasies nubega.
Bet radau linka apie klijavima PVC plevele, jei domina:
http://automanas.lt/automobilio-spalvos-keitimas/
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1918
Reputacija: +442
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-04-25, 17:34 
     
Visai sudominai iš tiesų. Dar klausiu, jeigu pas mane įregistruotas automobilis kaip juodas, tai nesvarbu, kad aptrauksiu juoda plėvele. Dokumentų kaip ir nereikėtų tvarkyt?

EDIT: Bet realiai tikrai gan brangokai gautųsi ir neaišku ar ji neatplyšta ir panašiai... Dar jaučiu spėsiu 10 kartų apsigalvot iki to laiko :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-01-11, 17:52
Pranešimai: 1554
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-04-25, 18:54 
     
Del juoda ant juodos tai nezinau :D

[spoil]Galbūt yra ir kažkokių minusų, į kuriuos reiktų atsižvelgti?

Per 15 dienų rekomenduotina užregistruoti spalvos pakeitimą Regitroje - pakeisti automobilio registracijos dokumentą. Tas pats galioja ir perdažant automobilį. Tokios procedūros kaina 39 Lt.[/spoil]

Del atsilupimo tai neturetu jei bus kokybiskai apklijuota, ibrezimus panaikinsi fenu.
Matiniai dazai ir plevele turi ir minusu ir privalumu lyginant viena su kitu, gaila nerandu straipsnio, galetum palyginti, bet jie abu kainuoja (jei ne pats dazymas, tai prieziura ir pan.)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1918
Reputacija: +442
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-04-25, 19:16 
     
Na techniškai ir išliks juoda, tik kitas atspalvis, tai dėdės su uniforma kaip ir neturėtų nieko sakyt. :D
Dabar tokia link melsvumo nešanti, noriu grynai juodos :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-01-11, 17:52
Pranešimai: 1554
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'