Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 15 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Automobiliai, motociklai, traukiniai...
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-26, 23:12 
     
Sveiki visi, atejau su bedom, tikiuosi atsiras protingu galvu, kurios pades man isspresti problema. Turiu Seat Leon 2007 metu 2.0 tdi 16v, neturejau jokiu problemu, apart to, kad kai ikaisdavo iki 90 biski ilgiau kurdavos ( 2-3 sek ). Eiline diena, susiruosiau nuvesti drauge i darba, isedam, neuzsikuria, daryk ka nori. Drauge paleidau, veliau pats dastumiau iki nuokalnes, pasileidau, imeciau 2-a pavara, uzsivedziau nuo kalno. Ismete melyno dumo biski, truputi pasivazinejau, gryzau namo ir pastaciau. Cia tas buvo ryte. Vakare vel isedau, viskas gerai, uzsikure. Gryzau ta nakti, kita diena po pietu bandau kurt ir tada jau buvo viskas ir taip 2-3 dienas jau iki siandien. Nemeginau stumt daugiau beje. Pazystamas pasake, kad cia gali but toks dalykas net nezinau kaip vadinas, bet pameginsiu nupasakot. Jis jungias prie iseinancios slangeles nuo kuro filtro i varikli, kiek aiskino, jis ar paskirsto ar sulaiko kura, kazkiek paduoda ar kazkiek atgal praleidzia, kaip voztuvas gerai nesupratau, vnz siandien vel isedau, meginu kurt kol kitas zmogus ta maza ''voztuva'' silpnai judina ir patranko i aplinkinius irenginius, 10 sek ir uzsivede norom nenorom, apsipurske baltais dumais taip gerai, nu oras praejo, nes buvau kuro filtra isemes ir idejes atgal, tada pergazavau pasibaige dumai, uzgesinau, ir tada jau vel vedes kaip nauja. Tai dabar viskas butu taip, arba atsaltu ir nebesivestu kaip anksciau, arba uzsivestu jei vel butu trankomas tas voztuviukas, ka jus manot ? Labai aciu uz pagalba ir jusu laika skaitant. Atsiprasau uz rasyba ir skyryba :) p.s sitos voztuvo versijos iki galo nepatikrinau, tai bus rytoj, gal tas kartas kai uzsivede ji cackinant buvo tiesiog sutapimas :/
  • 0




Užsiregistravo: 2013-09-26, 23:00
Pranešimai: 6
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-26, 23:20 
     
Nelygis nuvažiuoti(arba nutempti) į servisą?
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12866
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +191
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-26, 23:49 
     
kionig rašė:
Nelygis nuvažiuoti(arba nutempti) į servisą?


Man maloniau, kai savo pastangom issprendziu techniskus klausimus, taip daug gyvenime ismokau ir igavau ivairios patirties. Taigi, kam patrauklus tie servisai jie tegu ten ir eina, o jeigu ka tai buvau vienam, kai uzsikuriau nuo kalno, norejo starteri keist. Palinkejau geros dienos ir isvaziavau, starteris sukasi geriau uz ratus siuo momentu. Tikiuos sulaukti protingo atsakymo.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-09-26, 23:00
Pranešimai: 6
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-27, 00:05 
     
Viskas tvarkoj, kad nori susitvarkyt pats - jei tau įdomu,turi laiko , tą ir bandyk daryt. Tik bėda viena, kad čia nedaug besilankančių gerai išmano automobilius, ypač naujesnius. :) Pabandyk pasiklausinėt VW, Audi forumuose, arba kituose kurių modeliai turi būtent tokį 2 litrų 140 ag dyzelinį variklį.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-27, 00:10 
     
xter25 rašė:
Sveiki visi, atejau su bedom, tikiuosi atsiras protingu galvu, kurios pades man isspresti problema. Turiu Seat Leon 2007 metu 2.0 tdi 16v, neturejau jokiu problemu, apart to, kad kai ikaisdavo iki 90 biski ilgiau kurdavos ( 2-3 sek ). Eiline diena, susiruosiau nuvesti drauge i darba, isedam, neuzsikuria, daryk ka nori. Drauge paleidau, veliau pats dastumiau iki nuokalnes, pasileidau, imeciau 2-a pavara, uzsivedziau nuo kalno. Ismete melyno dumo biski, truputi pasivazinejau, gryzau namo ir pastaciau. Cia tas buvo ryte. Vakare vel isedau, viskas gerai, uzsikure. Gryzau ta nakti, kita diena po pietu bandau kurt ir tada jau buvo viskas ir taip 2-3 dienas jau iki siandien. Nemeginau stumt daugiau beje. Pazystamas pasake, kad cia gali but toks dalykas net nezinau kaip vadinas, bet pameginsiu nupasakot. Jis jungias prie iseinancios slangeles nuo kuro filtro i varikli, kiek aiskino, jis ar paskirsto ar sulaiko kura, kazkiek paduoda ar kazkiek atgal praleidzia, kaip voztuvas gerai nesupratau, vnz siandien vel isedau, meginu kurt kol kitas zmogus ta maza ''voztuva'' silpnai judina ir patranko i aplinkinius irenginius, 10 sek ir uzsivede norom nenorom, apsipurske baltais dumais taip gerai, nu oras praejo, nes buvau kuro filtra isemes ir idejes atgal, tada pergazavau pasibaige dumai, uzgesinau, ir tada jau vel vedes kaip nauja. Tai dabar viskas butu taip, arba atsaltu ir nebesivestu kaip anksciau, arba uzsivestu jei vel butu trankomas tas voztuviukas, ka jus manot ? Labai aciu uz pagalba ir jusu laika skaitant. Atsiprasau uz rasyba ir skyryba :) p.s sitos voztuvo versijos iki galo nepatikrinau, tai bus rytoj, gal tas kartas kai uzsivede ji cackinant buvo tiesiog sutapimas :/

Nesu mechanikas, tai nelabai žinau... Žinau tik tiek, kad dyzeliniai opeliukai dažnai serga šita liga - pro kur nors (nesandarų kuro filtrą, sutrūkinėjusias kuro grąžinimo šlangutes, išsidėvėjusias purkštukų tarpines ir pan.) į kuro padavimo sistemą patenka oras, todėl mašinai ilgiau pastovėjus ją užvesti labai sunku, tačiau kartą užvedus ir kad ir tuoj pat užgesinus, antrą kartą vedasi be jokių problemų. Be to, pirmą kartą užvedus būna tiek dūmų, kad ramų rytą iš toliau žiūrint dūmų kamuoly sunku pačią mašiną įžiūrėt... Remontas paprastas - surandi, pro kur oras papuola, ir užlopai :-) Kartais padeda ir automobilio statymas nuokalnėj - jei variklis žemiau, nei kuro bakas, problemų beveik nebūna net ir po keleto dienų stovėjimo.
Kai problemą surasi, pasidalink, ne vienam pravers ;-)
  • 0




Užsiregistravo: 2011-01-05, 00:01
Pranešimai: 471
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-27, 00:58 
     
Arthuras rašė:
Viskas tvarkoj, kad nori susitvarkyt pats - jei tau įdomu,turi laiko , tą ir bandyk daryt. Tik bėda viena, kad čia nedaug besilankančių gerai išmano automobilius, ypač naujesnius. :) Pabandyk pasiklausinėt VW, Audi forumuose, arba kituose kurių modeliai turi būtent tokį 2 litrų 140 ag dyzelinį variklį.


Aciu uz patarima, reikes ten pasidomet butinai, jei ryt nieko nepesiu ;)
  • 0




Užsiregistravo: 2013-09-26, 23:00
Pranešimai: 6
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-27, 01:01 
     
Tommis rašė:
xter25 rašė:
Sveiki visi, atejau su bedom, tikiuosi atsiras protingu galvu, kurios pades man isspresti problema. Turiu Seat Leon 2007 metu 2.0 tdi 16v, neturejau jokiu problemu, apart to, kad kai ikaisdavo iki 90 biski ilgiau kurdavos ( 2-3 sek ). Eiline diena, susiruosiau nuvesti drauge i darba, isedam, neuzsikuria, daryk ka nori. Drauge paleidau, veliau pats dastumiau iki nuokalnes, pasileidau, imeciau 2-a pavara, uzsivedziau nuo kalno. Ismete melyno dumo biski, truputi pasivazinejau, gryzau namo ir pastaciau. Cia tas buvo ryte. Vakare vel isedau, viskas gerai, uzsikure. Gryzau ta nakti, kita diena po pietu bandau kurt ir tada jau buvo viskas ir taip 2-3 dienas jau iki siandien. Nemeginau stumt daugiau beje. Pazystamas pasake, kad cia gali but toks dalykas net nezinau kaip vadinas, bet pameginsiu nupasakot. Jis jungias prie iseinancios slangeles nuo kuro filtro i varikli, kiek aiskino, jis ar paskirsto ar sulaiko kura, kazkiek paduoda ar kazkiek atgal praleidzia, kaip voztuvas gerai nesupratau, vnz siandien vel isedau, meginu kurt kol kitas zmogus ta maza ''voztuva'' silpnai judina ir patranko i aplinkinius irenginius, 10 sek ir uzsivede norom nenorom, apsipurske baltais dumais taip gerai, nu oras praejo, nes buvau kuro filtra isemes ir idejes atgal, tada pergazavau pasibaige dumai, uzgesinau, ir tada jau vel vedes kaip nauja. Tai dabar viskas butu taip, arba atsaltu ir nebesivestu kaip anksciau, arba uzsivestu jei vel butu trankomas tas voztuviukas, ka jus manot ? Labai aciu uz pagalba ir jusu laika skaitant. Atsiprasau uz rasyba ir skyryba :) p.s sitos voztuvo versijos iki galo nepatikrinau, tai bus rytoj, gal tas kartas kai uzsivede ji cackinant buvo tiesiog sutapimas :/

Nesu mechanikas, tai nelabai žinau... Žinau tik tiek, kad dyzeliniai opeliukai dažnai serga šita liga - pro kur nors (nesandarų kuro filtrą, sutrūkinėjusias kuro grąžinimo šlangutes, išsidėvėjusias purkštukų tarpines ir pan.) į kuro padavimo sistemą patenka oras, todėl mašinai ilgiau pastovėjus ją užvesti labai sunku, tačiau kartą užvedus ir kad ir tuoj pat užgesinus, antrą kartą vedasi be jokių problemų. Be to, pirmą kartą užvedus būna tiek dūmų, kad ramų rytą iš toliau žiūrint dūmų kamuoly sunku pačią mašiną įžiūrėt... Remontas paprastas - surandi, pro kur oras papuola, ir užlopai :-) Kartais padeda ir automobilio statymas nuokalnėj - jei variklis žemiau, nei kuro bakas, problemų beveik nebūna net ir po keleto dienų stovėjimo.
Kai problemą surasi, pasidalink, ne vienam pravers ;-)


Atkreipsiu demesi butinai. Aciu. Perduosiu naujienas !
  • 0




Užsiregistravo: 2013-09-26, 23:00
Pranešimai: 6
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-27, 08:17 
     
Buvo panašaiai su senu tėvų BMW 5, tai problemos esmė konkrečiu atveju buvo ta, kad filtras ir kažkokia kita dalis buvo ne ta tvarka sumontuoti :) Gal metus į servisus važinėjo, kol kažkas pagaliau pastebėjo.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3360
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +417
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-27, 08:48 
     
xter25 rašė:
kai ikaisdavo iki 90 biski ilgiau kurdavos ( 2-3 sek ).


Bijau suklyst, bet man atrodo čia besilenkiančio kuro siurblio požymis.. Nu bet čia iš nuogirdų.. Geriausia vežti ir jungti kompą nepribursi čia..
  • 0




Užsiregistravo: 2008-03-03, 17:40
Pranešimai: 347
Miestas: Klaipėda
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-27, 16:50 
     
Arba nuplaukęs degimo kampas, jeigu šilta blogai vedasi. Užsiorinimas jaustųsi po ilgesnio pastovėjimo.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3252
Reputacija: +911
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-27, 21:15 
     
Na kuro siurblys neturėtų būti, nes pagal variklį sprendžiant čia PD variklis ir siurblio jame nėra :D (kiekvienas purkštukas pats siurbiasi kurą). O šiaip, jei temos autorius mėgsta tvarkytis pats, tai primygtinai siūlau nusipirkt laidą diagnostikai, nes be jo su naujesnėmis mašinomis nė iš vietos. Pačio pigiausio kiniško už 30 litų nerekomenduoju, bet už kokį 100 jau gali nusipirkt pusė velnio kabeliuką, kuris tarnaus ne vienus metus ir turės potencialo sutaupyti daug laiko ir pinigų ;)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-30, 23:42
Pranešimai: 597
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-27, 21:54 
     
Aciu uz nuomones zmones. Idomus dalykas siandien buvo. Ryte atsisedau ir graziausiai uzsivedziau :) . Nuvaziavau i seata, ten pasisnekejau su bosu, jo nuomone kuro pompa mirsta, bet irgi sako sunku pasakyt. Visa diena prasivazinejau, tai be problemu. Del to laido diagnostikos, laido nepirkau, bet nusipirkau blue tooth adapteri, nezinau kiek jis vertas, ar gal programos geros neradau, bet meginau per kelias skirtingas tai man jokiu klaidu nerode. Rytoj turetu kuro filtras ateit, uzsisakiau, nes dabartinis juodas visas, tai pakeites ji iskart ipilsiu to injector cleaning skyscio tiesiai i filtra, leisiu padirbt prasivalyt, zmones kalba, kad labai geras dalykas, dar toki brangesni pirkau. Ziuresim kaip bus.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-09-26, 23:00
Pranešimai: 6
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-27, 23:46 
     
mental1ty rašė:
Na kuro siurblys neturėtų būti, nes pagal variklį sprendžiant čia PD variklis ir siurblio jame nėra :D (kiekvienas purkštukas pats siurbiasi kurą). O šiaip, jei temos autorius mėgsta tvarkytis pats, tai primygtinai siūlau nusipirkt laidą diagnostikai, nes be jo su naujesnėmis mašinomis nė iš vietos. Pačio pigiausio kiniško už 30 litų nerekomenduoju, bet už kokį 100 jau gali nusipirkt pusė velnio kabeliuką, kuris tarnaus ne vienus metus ir turės potencialo sutaupyti daug laiko ir pinigų ;)


jei jau apie laidus - gal turi patirties? Man toks klausimas iškilo: ar yra toks „laidas“, kuriuo galima būtų ir paprastą diagnostiką daryt, ir auto kompą „flash'int“? Kalbu apie tuos kinietiškus, už 100 - 200 pinigų. Būtų smagu pasižaist, tik kažkaip nesinori du atskirus pirkt...
  • 0




Užsiregistravo: 2011-01-05, 00:01
Pranešimai: 471
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-28, 01:17 
     
Ne kažką tie kabeliai parodo. Maniškis SEATas pastoviai dūmais apsipylęs, bet pajungus kabelį visi parametrai idealūs, jokių klaidų nemeta. Atsidarius kapotą ir paspaudinėjus šlangas situacija daug aiškesnė nei pasijungus diagnostinį kompiuterį :)

p.s.
Kabeliai yra skirti prisijungimui prie sistemos, o visą darbą daro programinė įranga. Automobilinių kompiuterių perprogramavimas nėra paprastas reikalas, tad apie „flashinimą“ su 200 litų investicijomis galima pamiršti :)
(Reiks apie tai savo mechaniko daugiau paklausinėt)
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-28, 02:04 
     
Simplicity rašė:
Ne kažką tie kabeliai parodo. Maniškis SEATas pastoviai dūmais apsipylęs, bet pajungus kabelį visi parametrai idealūs, jokių klaidų nemeta. Atsidarius kapotą ir paspaudinėjus šlangas situacija daug aiškesnė nei pasijungus diagnostinį kompiuterį :)

p.s.
Kabeliai yra skirti prisijungimui prie sistemos, o visą darbą daro programinė įranga. Automobilinių kompiuterių perprogramavimas nėra paprastas reikalas, tad apie „flashinimą“ su 200 litų investicijomis galima pamiršti :)
(Reiks apie tai savo mechaniko daugiau paklausinėt)

Nieko ten per daug sudėtingo, jei mašiniukas OBD2 palaiko, ir jei pats „firmwarų“ nekaitaliosi. O ir 200 lt kiniečiui dideli pinigai: kabeliukas. Tik nežinau, ar šituo daiktu galima lemputes skydelyje gesinti...
  • 0




Užsiregistravo: 2011-01-05, 00:01
Pranešimai: 471
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'