Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 17 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Automobiliai, motociklai, traukiniai...
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-24, 10:56 
     
Noriu uzvesti tema apie visu rusiu degalus, kodel prekiaujama iprastais ir visokiais Diesel PRO, MILES +, ectoD ir kitu opiumu liaudziai. Na nestes tinklapy radau tokia gana tikslia info ta tema, kokie tie degalai turetu buti, bet tai nereiskia, kad jie tokie yra nestej http://nesteoil.lt/default.asp?path=143 ... 4848,24338 neskaitant graziu skaiciu, 5% kuro ekonomija, bla, bla, bet kam ji man jei as galiu nusipirkti 13% pigiau iprasto dyzelino legalaus ne kontrabandinio, ne pagerinto http://www.degalukainos.lt/kuro-kainos/Klaipėda esminis skirtumas cetano numeris ir biodegalu santykis.
13-5=8%, WOW gaunu 8% dar didesne ekonomija pinigine israiska nei kad, tas ju stebuklingas, kuras :P Cia tas liecia ir benzina.

Dabar nera laiko, vakare padarysiu detalesne analize apie visu kuro gamintoju tas pasakas ir kiek tai turi realios naudos. Dar reikes paanalizuoti. Kad kainu skirtumas neatperka neva sutaupytu degalu, turbut neverta nei diskutuoti.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7126
Miestas: KLP
Reputacija: +1481
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-24, 19:29 
     
Ką rašo apie degalų sudėtį =/= degalų sudėčiai. Nenustebčiau, jeigu skirtinguose degalinėse (tinkluose) reali degalų sudėtis būtu kitokia, nors teoriškai turėtu būti panaši.
P.s. esu girdejes, kad pelent degalus iš lukoilo, degalų sanaudos buna didesnes. Pats netikrinau, todėl gali būti, kad čia tik "pliotkai".
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1142
Reputacija: +645
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-24, 21:12 
     
Savo kailiu patikrintas reikalas - perkant dujas iš lukoilo filtras kišasi dažniau, nuvažiuoju mažiau apie 5-8%. Pilu statoil/orlean. Tada filtrus keičiu žymiai rečiau (3 mėn vietoj ~1mėn) ir nukeliauju toliau. Auto - 3l V6

P.S. Sorry, kad ne į temą. :)
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-08, 20:36
Pranešimai: 109
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-25, 11:16 
     
serafanas rašė:
Savo kailiu patikrintas reikalas - perkant dujas iš lukoilo filtras kišasi dažniau, nuvažiuoju mažiau apie 5-8%. Pilu statoil/orlean. Tada filtrus keičiu žymiai rečiau (3 mėn vietoj ~1mėn) ir nukeliauju toliau. Auto - 3l V6

P.S. Sorry, kad ne į temą. :)


Nu daugmaz i tema, tik kad i LPG ten jokiu priedu nereikia deti, tik ziema propano daugiau, kurio energija mazesne, o mokam tai uz litrus, o ne uz kg. O i tema tas, kad LPG isvis netepa cilindro sieneliu ir del to nera bedu, kaip ta bando aiskinti tie sarlatanai nes cilindrus ir ziedus tepa variklio alyva, is praktikos galiu pasakyti, jei nuvaziuoji su dujom 100-200kkm, o pries tai vaziuota 200kkm, dar atsukta neaisku kiek buvo ir kompresija sumazeja tik ant 0,5bar, tai reiskia nera sveikesnio kuro benzininiam varikliui kaip LPG. Zinoma su salyga, kad iranga ir variklis tvarkingi. O filtru BRC 4 kartos irangai as dar nesu keites isvis per 100kkm per 7+ metus ir apskritai ta iranga negedo isvis ir tik viena karta perreguliuota profilaktiskai, kas nebuvo isvis butina.
Tai va lin kur suku, ogi link ten, kad tie degalu pardavejai kurie sako, kad benzinas plauna variklio voztuvus purkstukus ir tuo paciu tepa cilindro sieneles yra absoliutus skameriai, arba naglai meluoja, nes tai parastas taspats benzas, arba neduok die tai istikro taip, tada sakes jusu varikliui, ten reiskia yra agresyviu skiedikliu ir trinti modifikuojanciu reaguojanciu su metalu junginiu, pvz titano disulfidas ir panasios medziagos. taip jos istikro veikia, bet kai tos medziagos papuls ant minkstu slydimo guoliu tada prades lupinetis mikroskopiniais abrazyviniai ganaliukais tada sakes varikliui, ne iskarto, bet palaipsniui bus suesti indeklai, o paskui ziedai ir cilindrai. http://www.statoil.lt/cs/Satellite?blob ... inary=true Kokybiskoje ar net vidutines kokybes pusiau sintetineje alyvoje yra visi reikalingi priedai trinciai, putojimui, korozijai mazinti ir tt., o papildomas priedu pylimas gali sugadinti varikli.

Man labai juokingai skamba tokie teiginiai, kaip variklio galios mazejimas su iprastu dyzelinu per para iki 7+%, o per visa testa 9% nu nezinau net pasakose tokiu veju neperskaitysi, net filme Gravity buvo daugiau teisingos fizikos nei sitam atsiprasant bandyme (o juk nuo sito filmo Niutonas grabe vartosi). http://nesteoil.lt/default.asp?path=143 ... 66&site=10
Cituoti:
DW10* testas matuoja purkštukuose susiformavusių apnašų įtaką variklio galios pokyčiui. EURO 5 variklio bandymų rezultatai liudija, kad, naudojant „Neste Futura" dyzeliną su priedais, variklio galios praradimas yra minimalus, t. y. nesiekia -1 %. Tuo tarpu naudojant EN 590 standartą atitinkantį dyzeliną be priedų, rezultatas yra -9 %, t. y. devynis kartus didesnis variklio galios praradimas bandymo pabaigoje, palyginus su „Neste Futura" dyzelinu su priedais.


Grafike: variklio galios lygio pokytis %[/quote]
Paveikslėlis

Veliau susisteminsiu info apie dyzelino modifikavima (pvz tam kad per technikine nedumintu, kad isvalyti purkstukus ir tt.), namu salygom zinoma tik senoms masinoms su mechaniniais siurbliais.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7126
Miestas: KLP
Reputacija: +1481
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-25, 14:41 
     
bahuriux, yra toks rusiškas terminas „lochatron“. :) Dujos su tepalo priedais, pagerintas dyzelinis kuras, tepalo trintį iki 0 sumažinantys tepalų priedai, įvairūs priedai kurui, žvaklaidžių magnetai, į „prikurkę“ kišami srovės balansuokliai, magnetinės daktaro Levino juostelės, Zepter puodai ir dar daugelis kitų dalykų, kurie brangiau kainuoja tik dėl to, kad bėgant laikui padėtų sutaupyti. :D
Puikiai žinom, kad yra žmonių, kurie savo pinigus atiduoda pirmai progai pasitaikius (kad ir telefoniniams sukčiams). Tik vieni tuos pinigus atiduoda kortų metikėms ir būrėjoms, o kiti degalams, kurie lyg ir padeda taupyti, bet kainuoja brangiau. :)
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-25, 20:27 
     
Nu įmesiu ir aš savo 2 centus šioje diskusijoje.. Trumpai tariant - tai visiškas Š...

Turiu audi a4 96 metų 1,9tdi 81kw varikliukas. Pirkau prieš 4 metus nuo tralo. Laikui bėgant keičiau nemažai dalių, bet nei sykio neteko keisti kuro padavimo sistemos, purkštukų siurblių ir t.t. Dabar geriausia dalis - 3 metus mano mašiniukas važiavo tik ant "užsienietiško dyzelino" va tep va, jokių galios nuostolių, jokių sugedusių purkštukų ir kitokio Š.. Kaip važiuoja taip važiuoja.. žiema/vasara - stovi lauke.. -20 kuriasi, sunkiai, bet užkuriu be pagalbinių priemonių, prieš 3 metus įsibėgėdavo iki 180m/h, dabar lygiai taip pat iki tiek bėgėjasi.. Pastaruosius metus, važiuoju maišytu dyzelinu ir vis dažniau pradedu pilti Lietuvišką kurą. pokyčių nepastebėjau, užpilu vieno - užpilu kito, kaip važiuoju taip važiuoju, nei dūmo padaugėjo (jo išvis nėra), nei galia sumažėjo, nei kokių garsų atsirado.. Dažnai pilu statoile, ten beje jau paprasto dyzelino ir nebelikę, likęs tik tas kur tipo 3% toliau nuvažiuosi.. bet 3proc.. apie ką mes kalbam? 3km nuo 100km.. esu tikras, kad toks didelis atstumo prieaugis tikrai JAUČIASI... :DD Ypač kai smagiau nuo šviesaforo startuoji.. :))

Ekonomiškas vairavimas išvis mano nuomone yra dar vienas būdas liaudžiai mulkint... Iš asmeninės patirties galiu pasakyt, kad ekonomiškus pasireiškia tik tada jeigu tolygiai važiuoji, net nesvarbu ar važiuosi 70km/h ar 110km/h jeigu tą darysi tolygiai, važiuosi ekonomiškai ir tikrai pasijaus skirtumas. Iš darbo grįžtu naktį, kuomet miestas miega, galiu pasakyt, kad kuro sąnaudos mano manymu sumažėjo 20-30proc. lyginant su važinėjimu dieną vien todėl, kad nėra kur stot, niekas nesimaišo kelyje ir galiu išlaikyt pastovų greitį. O važiuoju tikrai ne pensininko rėžimu..
Visi kiti būdai, kaip aukštų pavarų naudojimas, stabdymas bėgiu, naudojimas to pagerinto kuro ir t.t. pasiteisina geriausiu atveju važiuojant šimtus ir tūkstančius kilometrų vienu atsisėdimu už vairo.. Bet važinėjant po miestą ir trumpais atstumais, apie visus taupymus ir ekonomiškumus net kalbėt neverta..
p.s. kartą bandžiau savaitę laiko važiuot visišku pensininko rėžimu - 50-60km/h pavaros metamos ties 2k apsukų, stabdžiai naudojami kuo mažiau, prieš posūkius įmesdavau laisvą bėgį ir t.t. per savaitę laiko didelių pokyčių nepastebėjau, apart suėstų nervų ir pensininko savijautos.. Nepaisant to, kad buvo stabdomas eismas, o tai jau automatiškai sunaikina visą ekonomiškumą ne tik man bet ir aplinkiniams.
Reikia pasirinkti optimalų greitį ir jį išlaikyti tolygiai, kadangi kiekvienas pagreitėjimas surija daug kuro, čia ir visa fizika. O po to jau seka vėjo pasipriešinimo skaičiavimai ir kitokios nesąmonės..
Pastebėjau, kad nemaža dalis vairuotojų vis dėl to važiuoja neekonomiškai, pasirinkdami netinkamą greitį ir tokiu būdu sudegindami didelį kiekį degalų. Na pvz nemažai vairuotojų grizina savo 50km-60km/h 3 bėgiu net nežinau kodėl.. kita dalis važiuoja netolygiai - banguojančiai - paspaudžia, atleidžia ir t.t. Dar kita dalis mėto laisvą bėgį.. ir t.t. dėl to ir spūstys atsiranda ir nepasitenkinimas auga ir kuro ekonomija dingsta..

p.s. Vieną žiemą truputį vasarinio kuro buvo užsilikę, užpyliau.. prie -20 iš pradžių pradėdavo nebevažiuot daugiau 90km/h, po to vieną sykį bevažiuojant užgeso ir vsio.. užkišau kuro filtrą parafinu, ar kažkuo panašaus... Bet štai ir visos bėdos.. O čia dar diskutuojam apie 3proc. kuro priedus.. :D
  • 0




Užsiregistravo: 2014-10-14, 18:21
Pranešimai: 12
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-25, 20:40 
     
bahuriux rašė:
serafanas rašė:
Savo kailiu patikrintas reikalas - perkant dujas iš lukoilo filtras kišasi dažniau, nuvažiuoju mažiau apie 5-8%. Pilu statoil/orlean. Tada filtrus keičiu žymiai rečiau (3 mėn vietoj ~1mėn) ir nukeliauju toliau. Auto - 3l V6

P.S. Sorry, kad ne į temą. :)


Nu daugmaz i tema, tik kad i LPG ten jokiu priedu nereikia deti, tik ziema propano daugiau, kurio energija mazesne, o mokam tai uz litrus, o ne uz kg. O i tema tas, kad LPG isvis netepa cilindro sieneliu ir del to nera bedu, kaip ta bando aiskinti tie sarlatanai nes cilindrus ir ziedus tepa variklio alyva, is praktikos galiu pasakyti, jei nuvaziuoji su dujom 100-200kkm, o pries tai vaziuota 200kkm, dar atsukta neaisku kiek buvo ir kompresija sumazeja tik ant 0,5bar, tai reiskia nera sveikesnio kuro benzininiam varikliui kaip LPG. Zinoma su salyga, kad iranga ir variklis tvarkingi. O filtru BRC 4 kartos irangai as dar nesu keites isvis per 100kkm per 7+ metus ir apskritai ta iranga negedo isvis ir tik viena karta perreguliuota profilaktiskai, kas nebuvo isvis butina.
Tai va lin kur suku, ogi link ten, kad tie degalu pardavejai kurie sako, kad benzinas plauna variklio voztuvus purkstukus ir tuo paciu tepa cilindro sieneles yra absoliutus skameriai, arba naglai meluoja, nes tai parastas taspats benzas, arba neduok die tai istikro taip, tada sakes jusu varikliui, ten reiskia yra agresyviu skiedikliu ir trinti modifikuojanciu reaguojanciu su metalu junginiu, pvz titano disulfidas ir panasios medziagos. taip jos istikro veikia, bet kai tos medziagos papuls ant minkstu slydimo guoliu tada prades lupinetis mikroskopiniais abrazyviniai ganaliukais tada sakes varikliui, ne iskarto, bet palaipsniui bus suesti indeklai, o paskui ziedai ir cilindrai.


P.s. kalbant apie tuos visus tepimus, štai Renault f1 variklio testas

Taigi, apie kokius "tepimus" ir kitokį mėšlą mes kalbam..
  • 0




Užsiregistravo: 2014-10-14, 18:21
Pranešimai: 12
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-27, 23:19 
     
o kiek lenktynių laiko vienas F1 bolido matorukas? tai apie ką mes kalbam?
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2563
Reputacija: +1074
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-29, 11:13 
     
Wikipedia paskaityk, apie serijinius automobilius kurie naudojo tokią sistemą, tarp jų buvo ir saab ir volvo modelių.. Taigi patvarumas yra..
  • 0




Užsiregistravo: 2014-10-14, 18:21
Pranešimai: 12
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-31, 12:39 
     
Sveiki,

- kuro efektyvumą apsprendžia visa eilė smulkesnių dedamųjų, kaip degimo greitis, degimo temperatūra, sudegimo laipsnis ir t.t.
- kuro efektyvumas vairuotojui pasireiškia variklio galios pakitimu, kuro suvartojimu, detalių gedimais.

p.s.
.. taigi "kuro efektyvumas" nėra reklaminė pasaka, USA jau seniai į dyseliną dedamos metalų nanodalelės, kas savo ruoštu sukelia kitas problemas. Metalų nanodalelės nesudega ir labai ilgai sklando ore magistralių regionuose, sukeldamos plaučių ligas vairuotojams ir aplinkos gyviams (žmonėms?).

:)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-09-16, 14:16
Pranešimai: 332
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-11-01, 18:13 
     
Na nežinau atsirado Nestėje tas PRO dyzelinas tai jau keleta pilnų bakų išvažinėjau o koks kuro suvartojimas buvo toks ir liko, tad į tai kiek skeptiškai tai žiūriu, vienintelis pliusas tai kad tas jų PRO dyzelinas netirštėja iki -40 laipsniu šalčio jeigu teisingai prisimenu, tad žiemą bent jau nebus problemų užvedant, o apart to tai nemanau kad verta jį pirkti
  • 0




Užsiregistravo: 2014-06-09, 19:26
Pranešimai: 137
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-11-04, 09:43 
     
Debesuotas rašė:
Nu įmesiu ir aš savo 2 centus šioje diskusijoje.. Trumpai tariant - tai visiškas Š...

Turiu audi a4 96 metų 1,9tdi 81kw varikliukas. Pirkau prieš 4 metus nuo tralo. Laikui bėgant keičiau nemažai dalių, bet nei sykio neteko keisti kuro padavimo sistemos, purkštukų siurblių ir t.t. Dabar geriausia dalis - 3 metus mano mašiniukas važiavo tik ant "užsienietiško dyzelino" va tep va, jokių galios nuostolių, jokių sugedusių purkštukų ir kitokio Š.. Kaip važiuoja taip važiuoja.. žiema/vasara - stovi lauke.. -20 kuriasi, sunkiai, bet užkuriu be pagalbinių priemonių, prieš 3 metus įsibėgėdavo iki 180m/h, dabar lygiai taip pat iki tiek bėgėjasi.. Pastaruosius metus, važiuoju maišytu dyzelinu ir vis dažniau pradedu pilti Lietuvišką kurą. pokyčių nepastebėjau, užpilu vieno - užpilu kito, kaip važiuoju taip važiuoju, nei dūmo padaugėjo (jo išvis nėra), nei galia sumažėjo, nei kokių garsų atsirado.. Dažnai pilu statoile, ten beje jau paprasto dyzelino ir nebelikę, likęs tik tas kur tipo 3% toliau nuvažiuosi.. bet 3proc.. apie ką mes kalbam? 3km nuo 100km.. esu tikras, kad toks didelis atstumo prieaugis tikrai JAUČIASI... :DD Ypač kai smagiau nuo šviesaforo startuoji.. :))

Ekonomiškas vairavimas išvis mano nuomone yra dar vienas būdas liaudžiai mulkint... Iš asmeninės patirties galiu pasakyt, kad ekonomiškus pasireiškia tik tada jeigu tolygiai važiuoji, net nesvarbu ar važiuosi 70km/h ar 110km/h jeigu tą darysi tolygiai, važiuosi ekonomiškai ir tikrai pasijaus skirtumas. Iš darbo grįžtu naktį, kuomet miestas miega, galiu pasakyt, kad kuro sąnaudos mano manymu sumažėjo 20-30proc. lyginant su važinėjimu dieną vien todėl, kad nėra kur stot, niekas nesimaišo kelyje ir galiu išlaikyt pastovų greitį. O važiuoju tikrai ne pensininko rėžimu..
Visi kiti būdai, kaip aukštų pavarų naudojimas, stabdymas bėgiu, naudojimas to pagerinto kuro ir t.t. pasiteisina geriausiu atveju važiuojant šimtus ir tūkstančius kilometrų vienu atsisėdimu už vairo.. Bet važinėjant po miestą ir trumpais atstumais, apie visus taupymus ir ekonomiškumus net kalbėt neverta..
p.s. kartą bandžiau savaitę laiko važiuot visišku pensininko rėžimu - 50-60km/h pavaros metamos ties 2k apsukų, stabdžiai naudojami kuo mažiau, prieš posūkius įmesdavau laisvą bėgį ir t.t. per savaitę laiko didelių pokyčių nepastebėjau, apart suėstų nervų ir pensininko savijautos.. Nepaisant to, kad buvo stabdomas eismas, o tai jau automatiškai sunaikina visą ekonomiškumą ne tik man bet ir aplinkiniams.
Reikia pasirinkti optimalų greitį ir jį išlaikyti tolygiai, kadangi kiekvienas pagreitėjimas surija daug kuro, čia ir visa fizika. O po to jau seka vėjo pasipriešinimo skaičiavimai ir kitokios nesąmonės..
Pastebėjau, kad nemaža dalis vairuotojų vis dėl to važiuoja neekonomiškai, pasirinkdami netinkamą greitį ir tokiu būdu sudegindami didelį kiekį degalų. Na pvz nemažai vairuotojų grizina savo 50km-60km/h 3 bėgiu net nežinau kodėl.. kita dalis važiuoja netolygiai - banguojančiai - paspaudžia, atleidžia ir t.t. Dar kita dalis mėto laisvą bėgį.. ir t.t. dėl to ir spūstys atsiranda ir nepasitenkinimas auga ir kuro ekonomija dingsta..

p.s. Vieną žiemą truputį vasarinio kuro buvo užsilikę, užpyliau.. prie -20 iš pradžių pradėdavo nebevažiuot daugiau 90km/h, po to vieną sykį bevažiuojant užgeso ir vsio.. užkišau kuro filtrą parafinu, ar kažkuo panašaus... Bet štai ir visos bėdos.. O čia dar diskutuojam apie 3proc. kuro priedus.. :D


Tai kaip cia, pirma teigi, kad neteko keisti nieko is kuro padavimo sistemos, o po to jau teigi, kad keitei filtra.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-11-23, 22:16
Pranešimai: 179
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-11-04, 21:46 
     
Cituoti:
Tai kaip cia, pirma teigi, kad neteko keisti nieko is kuro padavimo sistemos, o po to jau teigi, kad keitei filtra.

kuro filtrą rekomenduojama keisti prieš kiekvieną žiemą, taip, kad nelabai čia skaitosi, kaip rimtas gedimas kurį sukėlė nekokybiškas kuras..
  • 0




Užsiregistravo: 2014-10-14, 18:21
Pranešimai: 12
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-11-05, 17:10 
     
o mano 2 centų praktika rodo, kad ramus važinėjimas labai lemia kuro sąnaudas. Važiuojant labai agresyviai ir perdėtai ramiai skirtumas būna 20-30% mieste.
Užmiestyje aišku neaktualu.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3591
Reputacija: +1052
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-11-06, 11:08 
     
HardAxe rašė:
o mano praktika rodo, kad ramus važinėjimas -30% mieste. Užmiestyje aišku neaktualu.

- Tas pats galioja ir magistralėse: važiuojant optimaliom apsukom ir optimaliu greičiu, sutaupoma apie 30%

:)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-09-16, 14:16
Pranešimai: 332
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 17:42 
     
Labai abejotina ar tie brangesni degalai realiai kažkuo pranašesni už įprastus, - apčiuopiamesnį skirtumą ko gero įmanoma nebent pastebėti po tarkim dviejų metų transpoto priemonės eksploatacijos. O jei kalbėti apie ekonomiją, tiek kuro tiek pinigų atžvilgiu, tai nėra geresnės ekonomijos nei protingas vairavimas, t.y. 'nepjaunant' be reikalo variklio aukštais apsisukimais, 'nedraguojant' nuo kiekvieno šviesoforo ir pan. :)
  • 0




Užsiregistravo: 2014-12-04, 16:53
Pranešimai: 1
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-16, 17:09 
     
Pats važinėju 50/50 užmiestyje ir mieste. Anksčiau važinėjau su dyzeliu, dabar važinėju su benzu, tai turiu patirties su abiems. Važinėju visalaik nuo pilno bako ir kol lempa užsidegs, tada pilu vėl pilną ir vedu sąnaudų vidurkį.
Nepriklausomai nuo to, kokiu stilium važinėju tarp užpylimų, sąnaudos beveik visada vienodos. Ypač tą lengva pajaust važinėjant su benzu, nes dvigubai dažniau reikia užsipylinėt.
Važinėjant kaip pensininkui, be visokių lenkimų ir pan., sutelpu į maždaug 9,5l, važinėjant kaip žmogui (greiti startai, vyriškos apsukos), tai sąnaudos maždaug padidėja iki 10-10,5l. Su dyzeliu skirtumas dar net mažesnis, niekad mišrios nebuvo daugiau nei 6,3l ir mažiau nei 5,7l.
Taigi padariau tokias išvadas, kad visi tie pagreitėjimai trunka perdaug trumpai, kad darytų kažkokią realią įtaką sąnaudoms. Plius reikia įvertint tai, kad staigūs pagreitėjimai trunka daug trumpiau ir greičiau pasieki stabilų greitį, todėl sąnaudų skirtumas ir nėra toks didelis, kaip kaikuriems gali atrodyt. Ir taip važiuot maloniau.

O apie kurą, tai galiu pasakyt, kad apskritai jokio pokyčio sąnaudose pilant tuos pagerintus degalus. Pilu degalus kur papuola ir kokius papuola, tai teko išbandyt tų pačių tinklų ir paprastus ir pagerintus degalus - sąnaudose ar važiavime visiškai jokio pokyčio.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-11-15, 13:43
Pranešimai: 41
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'