Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 16 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Automobiliai, motociklai, traukiniai...
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-26, 00:07 
     
Gal vertetu nupusti dulkes nuo senu isradimu ir tokius variklius naudoti siandien?

6 taktu variklis http://en.wikipedia.org/wiki/Six-stroke ... oke_engine
Furoms ir ne tik nepakeiciamas dalykas butu. Tik kad vanduo uzsala ziema.

Turbo-compound engine http://en.wikipedia.org/wiki/Turbo-compound_engine
Sitas skirtas aviacijai, labiau bet pritaikomas ir visur kitur, pvz hibribams.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7122
Miestas: KLP
Reputacija: +1479
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-26, 11:03 
     
bahuriux rašė:
Gal vertetu nupusti dulkes nuo senu isradimu ir tokius variklius naudoti siandien?

6 taktu variklis http://en.wikipedia.org/wiki/Six-stroke ... oke_engine
Furoms ir ne tik nepakeiciamas dalykas butu. Tik kad vanduo uzsala ziema.
Tik vienas klausimas kyla: jei šio tipo variklis išrastas dar 1915 metais, tai kodėl iki šiol jie visiškai nepaplito? Viskas atrodytų gražu ir stebuklinga su 40 % kuro ekonomija, bet kažkodėl paplitę dyzeliniai varikliai.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12881
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +200
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-26, 12:20 
     
bahuriux rašė:
Gal vertetu nupusti dulkes nuo senu isradimu ir tokius variklius naudoti siandien?

6 taktu variklis http://en.wikipedia.org/wiki/Six-stroke ... oke_engine
Furoms ir ne tik nepakeiciamas dalykas butu. Tik kad vanduo uzsala ziema.

Turbo-compound engine http://en.wikipedia.org/wiki/Turbo-compound_engine
Sitas skirtas aviacijai, labiau bet pritaikomas ir visur kitur, pvz hibribams.


Bus rimtų problemų ar su gamyba, ar su tarnavimo laiku. Dar kas nors išlys, nes jei toks efektyvumas būtų ir technologija neturi problemų - tai senai jau būtų naudojamas.
Ypač dabar, kai VDV patirs rimtų konkurencinių problemų, kai elektros varikliai populiarės toliau mažėjant akumuliatorių kainai. Pigimas yra ~7-11% per metus + Tesla gigafactory panašu garantuos pigimą nuo rinkos kainų akumui elektromobilių rinkoje nuo ~450USD/kwh talpos iki kažkur įtariama 180US/kwh, tiesa, įtariama, kad Teslos dabartinė kaina akumų arčiau 250-300USD/kwh.
Jei VDV nesivys - neištemps 20 metų niekaip.
Ta pati Tesla jau pristatė savo Model S paturbintą - iki 100km/h per 3.2s, kas yra greičiausia iš visų stree legal, net lyginant su supercards, o tai 7 vietų sedanas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14268
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2211
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-26, 15:08 
     
Aš tai visada laikiaus ir laikysiuos nuomonės, kad jei daiktas būtų geras, tai jis būtų tobulinamas ir naudojamas. Niekas nebūtų užmetę to reikalo šimtui metų, jei tik visame tame būtų kiek nors potencialo. Jei SCANIA, DAF ar Mercedes Benz per visą savo gyvavimo laiką tokių variklių neįtraukė į savo variklių gamą, tai vadinasi tie varikliai turi rimtų neišsprendžiamų trūkumų arba yra ekonomiškai nepatrauklūs.
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-20, 13:30 
     
Reikia itin efektyvaus, beveik stacionaraus elektros generatoriaus (svoris nėra kritinis dalykas, nes neautomobiliui) 5-20kW galios. Ar būtu galima ant kokio nedidelio atmosferinio dyzelinio variklio išmetimo uždėti turbiną su generatorium, tam kad išnaudoti nepanaudotą slėgį kuris vistiek būtu išmetamas per glušą, o likusį karštį dar sunaudoti su stirlingo varikliu/generatoriumi. O gal yra geresnių sprendimų, labai geram variklio NK gauti? Gal iškart daryti Eriksono ciklo variklį, būtu mažiau judančių dalių https://en.wikipedia.org/wiki/Ericsson_cycle
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7122
Miestas: KLP
Reputacija: +1479
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-20, 14:08 
     
bahuriux, nesi kartais dalyvavęs verslo plano konkurse Radisonsas viešbutyje, prieš beveik dešimtmetį, su idėja gaminti rotorinius variklius, kaip pranašesnius, Lietuvoje?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14268
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2211
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-20, 16:47 
     
immortallt rašė:
bahuriux, nesi kartais dalyvavęs verslo plano konkurse Radisonsas viešbutyje, prieš beveik dešimtmetį, su idėja gaminti rotorinius variklius, kaip pranašesnius, Lietuvoje?
Ten buvau ne aš 100%, aš vienišas vilkas labiau, studijuojantis googlėj, o mano "laboratorija" garaže.

O šiaip rotoriniai varikliai irgi, gali būti panaudoti mano atveju išorinio degimo varikliui, net esu matęs projektą kur iš dviejų rotorių (vankelio variklio) buvo padarytas stirlingo variklis.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7122
Miestas: KLP
Reputacija: +1479
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-20, 17:30 
     
Na dėl rotorinio, tai Mazda naudoja, berods RX-8. Ne kažką... Daug darbo ir priežiūros reikalaujantis reikalas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14268
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2211
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-20, 17:54 
     
immortallt rašė:
Na dėl rotorinio, tai Mazda naudoja, berods RX-8. Ne kažką... Daug darbo ir priežiūros reikalaujantis reikalas.

Ne kazka savanoriu prospekte vazinejant ar kamsciuose stovint, lenktyniu trasose suzibedavo tie rotoriniai varikliukai.
Buvo sukurusi Mazda ir tobulesni rotorini varikli, kuris lyg ir ilgaamziskesnis turejo buti, tik tepalus valgydavo (nors ju ir ne rotoriniai tai puikiai daro), ir jis neisejo i serijine gamyba, nes zmogus turetu pastoviai sekti tepalo lygi, o tai yra silpniausia visos grandines vieta :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1924
Reputacija: +447
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-20, 23:51 
     
Manau visai realu, kas praeityje buvo sunkiai įmanoma, dabar ištobulėjus technologijoms gali tapti įmanoma. Pvz, dėl ištobulėjusios metalurgijos, 3d spausdinimo, kompiuterinių simuliacijų/skaičiavimo, galima detales, kurios ankščiau buvo kritinės, santykinai pigiai padaryti veikiančias patenkinamai.

O Mazda rodo pavyzdį, ruošdamasi serijiniu būdu išleisdama variklį, kuris ankščiau galėdavo veikti tik laboratorinėmis sąlygomis.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1142
Reputacija: +645
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-21, 10:39 
     
Na jei ryja tepalus, tai ir tarša didesnė, tad būtų sunku praeiti Euro5,6 ar 7 standartą.

Evil Goku, 3d spausdinimas brangiau nei iki šiol naudoti metodai. Taip, išmoko gaminti tiksliai, naudoja įvairesnius lydinius, bet tai nereiškia, kad probleminės technologijos tampa geresniai sprendimais. Bet kokiu atveju, elektrinis variklis laimi prieš bet kokį VDV. Atsilieka tik akumuliatorius vs kuro bakas. Bet tai sparčiai keičiasi.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14268
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2211
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-21, 12:50 
     
Gryžkim prie temos. Efektyvaus generatoriaus man reikia hibridinei sistemai, naujai projektuojamai pramoginei jachtai, ji bus varoma pagrinde rotorinėm burėm, (jei taip galima jas vadinti), rotorinės burės tipo pagrindinis variklis, rotorius suks elektros varikliai (galbūt, galbūt ir kitaip išspresiu šitą reiklą) ir reikia papildomai elektrinės hibridinės sistemos, kad užtikrinti lėtą eigą uoste ir panašiai. Elektros variklis suks rotorines bures jos sukurs trauką google raktažodis "magnus effect". Plius dar reikia papildomo tradicinio propelerio, kurį suks elektros variklis. Viską turi užmaitinti akumuliatorius, jį kraus saulės PV panelės kelios, vėjo turbina kelių šimtų vatų galios VAWT ir atsargai reikia generatoriaus su VDV. Bet reikia kažką daryti, kad kuras būtu pigus ir kad jo nereikėtu tonom tampyti su savim, gal dujom LPG užmaitinti nežinau.

PS. Nes burės perdaug mainstrymas, o man visada reikia kitaip :)
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7122
Miestas: KLP
Reputacija: +1479
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-21, 18:16 
     
kazi kaip pritvirtinsi savo smagrati, kad laivas galetu siubuoti? :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3586
Reputacija: +1050
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-21, 19:29 
     
Kokį smagratį? Ta prasme tuos cilindrus vadini smagračiais https://en.wikipedia.org/wiki/Magnus_effect na pas mane jie privalo būti labai lengvi, kad nebūtu smagračiai, nes jei bus sunkūs su jais būna bėdų dėl giroskopo precesijos, labai įsiūbuoja laivą. Beto neturi siūbuoti jachta bus 2-4 tonų trimaranas po apačia (galbūt katamaranas, dar nėra galutinio diziano projekto) ir monohull (tradicinis vieno korpuso) ant viršaus, net ir dizainas hibridinis, ne tik varomosios sistemos (propulssion).
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7122
Miestas: KLP
Reputacija: +1479
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-21, 20:21 
     
immortallt nepranašauju VDV renesanso, tik manau, kad teiginys "jei daiktas būtų geras, tai jis būtų tobulinamas ir naudojamas" yra kiek per drąsus. Kadangi įvairių sričių technologijos sparčiai tobulėja.
Pavyzdžiui ilgą laiką stellarator tipo branduolinės sintezė reaktorius buvo nurašytas ir buvo bandomi tik tokamak tipo reaktoriai. Tačiau pavykus išspręsti (dėl ištobulėjusių technologijų) pagrindines stellarator problemas, tokio tipo reaktoriai gali tapti pagrindiniais sintezės reaktoriais.

Einsteinas sakė, kad nemato atominės energetikos panaudojimo galimybių ne todėl, kad buvo kvailas, bet todėl, kad tai buvo neįmanoma, su tuo meto technologijomis.
New York Times rašė, kad raketa negali pakilti virš žemės atmosferos, nes tuo metu nebuvo technologijų su kuriomis būtu galima pagaminti tokių raketų.

Todėl manau, kad kai kurios idėjos pralenkia savo laikmetį. Ir jos buvo nesėkmingos, ne todėl, kad yra prastos, bet todėl, kad tuo metu nebuvo kaip jų "teisingai" įgyvendinti.

Aišku, naivu tikėtis kad garaže pavyks prispjauti multimilijardines korporacijas.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1142
Reputacija: +645
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-22, 09:54 
     
Kalbėti dar apie vystomas technologijas, kurių nė viena komerciškai neatsiperka - nelabai teisinga :)
Ir šiaip VDV varikliai kiek paprastesnis dalykas, nei brnaduolinės technologijos :)
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14268
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2211
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'