Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 21 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Automobiliai, motociklai, traukiniai...
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-24, 22:53 
     
kas gali pareikšti nuomonę apie variklio čypavimą? Kokie pliusai?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-01-01, 18:44
Pranešimai: 16
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-24, 23:15 
     
Lsbsi priklsudo nuo to ks turi gslvoe sakydamas cipavimas. Ar variklio valdymo programos perasymas/koregavimas, ar variklio kompiuterio apgaudinejimas koreguojant davikliu sognalus.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1142
Reputacija: +645
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-24, 23:29 
     
Chipavimas = performance :) (stage1, stage2, stage3, stage pro).
Koki varikli "chipuoti" nori? kokie yra esami parametrai? Kokiu tikiesi?
(Ar tau galios reikia ar ekonomiskumo?)
Nori "chipuoti" "stock" varikli ar "custom made" ?
Klausk ir tikrai gausi atsakymus.
P.S. autosportas mano silpnybe-liga. Esu idejas tam labai daug saves ir labai daug pinigu..
Padesiu kiek ismanysiu-sugebesiu.
Galimas projektas tiek "ekonomines klases", tiek "pro klases".
+ nuolaida "vimota" chip tuning, arba "startline" chip tuning. :))
  • 0


_________________
Laikykis atokiau nuo žmonių, kurie siekia sumenkinti tavo tikslus, svajones. Menkaverčiai žmonės taip elgiasi, o didieji - padeda tau patikėti, kad tu irgi gali būti sėkmingas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-06-04, 00:14
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-24, 23:45 
     
Norisi ir galios ir ekonomiškumo. Kalbu apie Toyota avensį. Noriu iš 85 kw padaryti 105KW
  • 0




Užsiregistravo: 2009-01-01, 18:44
Pranešimai: 16
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-25, 00:41 
     
barmenas rašė:
Norisi ir galios ir ekonomiškumo. Kalbu apie Toyota avensį. Noriu iš 85 kw padaryti 105KW


dvieju litru D4D?
i 105kw galima padaryti "programiniu" budu nekeiciant nei turbinos, nei purkstuku, nei map sensoriaus, nei isiurbimo-ismetimo kolektoriaus didesnio diametro reikes, nei kuro sistemos modifikaciju, nei nasesnio interkulerio reikes... . Bet mazes sio variklio moto valandos atitinkamai dvigubai procentu kiek variklio galia pakils...
Jeigu nori labai ekonomisko varianto, nors tavasis d4d ir taip ekonomiskas, tai tau reiktu:
sukelti turbo slegi nuo esamo ~0.7-08bar iki 1.2-1.5bar, isnaudoti purkstuku nasuma nuo 70% iki 90-100%, uzglusinti AGR voztuva kad sudeginto oro dar karta neleistu i isiurbimo kolektoriu ir uzliesinti kuro misini proto ribose, ispjauti is ismetimo sistemos sena uzsikimsusi katalizatoriu ir naujo nebedeti". Tokiu atveju trauka turesi kaip su atmosferiniu varikliu esant zemiems sukiams, o esant aukstiems sukiams su uzliesintu kuru jaustum daugiau nei 105kw galia :) privalumas: tavo dyzeliukas neapsipiltu dumais, ekonomiskumas padidetu stirpriai. Minusai: aukstesne variklio temperatura, per stipriai uzliesinus kuro misini apdegtu variklio komponentai: stumikai, voztuvai... reiketu papildomo EGT sensoriaus (ismetamuju duju temperaturai stebeti-kontroliuoti).

Per stipriai uzriebinus kuro misini, turesi debesi dumu-suodziu paspaudus akseleratoriu, padides kuro sanaudos tuo momentu, bet turesi norimus 105kw ir tai bus "saugu" tavo varikliui.

Tau sprest :)

Ir dar vienas svarbus momentas: sukelus variklio galia tai padides ne tik kilovatai, bet ir sukimo momentas.
Turiu itarima, kad situose toyota medeliuose orginaliai buvo montujamas "plaukiojantis" dvieju masiu smagratis.
Tokiu atveju, galios didinimas yra pavojingas-nuostolingas. Uzstrigdinsi arba sulauzysi "plaukiojancio" - dvieju masiu smagracio tarpines spyruokles. Taip atsitiks del padidejusio sukimo momento... smagratis nera remontuojamas. Smagracio kaina bus didesne nei kad pats chipavimas kainavo :)
  • 0


_________________
Laikykis atokiau nuo žmonių, kurie siekia sumenkinti tavo tikslus, svajones. Menkaverčiai žmonės taip elgiasi, o didieji - padeda tau patikėti, kad tu irgi gali būti sėkmingas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-06-04, 00:14
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-25, 18:10 
     
Į dyzelinį variklį padavus LPG (automobilinės dujos) skystam pavidale, panašiai kaip azoto suboksido sistema benzui suveiks, o LPG kainuoja centus palyginus. Va tau ir tiuningas papigiai.

Bet temos autorius pats nesupranta, kaip nusišneka iš 85kW svyruojančio ant posūkių liaudies vežimo nori užcipuoti iki 105kW, tai tiesiog absurdas, ta mašina nėra tam skirta iš principo. Nusipirk galingesnę/sportiškesnę auto vietoj tos ir bus geriau nei chipuoti. Nusipirk, ar paprašyk, kad pavėžintu kasnors kokį sportinį benzininį aprata su turbina, suprasi apie aš kalbu, suprasi dyzelinių variklių ir tokių auto kaip tavo paskirtį.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7125
Miestas: KLP
Reputacija: +1481
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-25, 18:42 
     
bahuriux rašė:
Į dyzelinį variklį padavus LPG (automobilinės dujos) skystam pavidale, panašiai kaip azoto suboksido sistema benzui suveiks, o LPG kainuoja centus palyginus. Va tau ir tiuningas papigiai.

Bet temos autorius pats nesupranta, kaip nusišneka iš 85kW svyruojančio ant posūkių liaudies vežimo nori užcipuoti iki 105kW, tai tiesiog absurdas, ta mašina nėra tam skirta iš principo. Nusipirk galingesnę/sportiškesnę auto vietoj tos ir bus geriau nei chipuoti. Nusipirk, ar paprašyk, kad pavėžintu kasnors kokį sportinį benzininį aprata su turbina, suprasi apie aš kalbu, suprasi dyzelinių variklių ir tokių auto kaip tavo paskirtį.


Papriestarausiu :) pvz Le'Mano lenktynese dyzeliniai varikliai yra Nr 1. (pvz audi r10 tdi)
aisku toyota avensis tai ir liks avensiu :)) kaip bebeutu:
I dyzelini varikli galima ipusti 4bar slegi su "kaltiniais" viduriais, kai benzinui ar tai etanoliui su katiniais viduriais "saugi" virsutine riba yra prie +2bar. (daugiau tik dragsteriai)
Pas benzininius variklius detonacija sukelus parametrus yra nepalyginamai didesne, o temperatura aukstesne. Bandant sumazinti si salutini poveiki naudojamas E85kuras, arba vandens ipurskimio sistema.
Kuo stipriau uzbombintas variklis, tuo trumpesnes jo moto valandos. (dragsteriu varikliu galiojimo laikas trys ar keturi vaziavimai po 10 sekundziu ir variklio laukia pilnas kapitalinis) :)
Dyzelinas kaip kuras, pats is saves turi didesni kaloringuma nei benzinas, maziau kaista.
Dyzeliniai varikliai turi zymiai didesni sukimo momenta nei benzininiai varikliai.
Kaip zinia, ne kilovatai traukia i prieki, bet sukimo momentas..
Del zemesniu sukiu prailgsta variklio rezervas-moto valandos. Del maziau karscio, del mazos detonacijos taipogi.

Naujos kartos dyzeliniai varikliai skirti lenktynems labai perspektyvus. ekonomiski, lengvi, galingi. pvz:
2.2l dyzelis su 400ag nepertraukiamoms 50h lenktynems
http://www.thesmokingtire.com/2012/hope ... fore-2042/

baxuriux, nenurasinek dyzeliuku :)

LPG/CNG + dyzelinis variklis yra geras "hibridas". Ir ekonomiskumas ir galios padidejimas ir emisijos mazinimas vienu suviu :) Kazin kiek pas mus tai populiaru..
http://www.autospeed.com/cms/article.ht ... h&A=112610
http://www.crdperformance.com/lpg/lpg-c ... -vehicles/
  • 0


_________________
Laikykis atokiau nuo žmonių, kurie siekia sumenkinti tavo tikslus, svajones. Menkaverčiai žmonės taip elgiasi, o didieji - padeda tau patikėti, kad tu irgi gali būti sėkmingas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-06-04, 00:14
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-26, 12:49 
     
abalt rašė:
Kaip zinia, ne kilovatai traukia i prieki, bet sukimo momentas..

Iškur ištraukiai? Kilovatai yra galia susidaro iš apsukų padaugintų iš sukimo momento, sukimo momentras yra tik jėga ir be apsukų, tai yra niekas, prie 0 rpm 1000000Nm yra 0 W ir atvirkščiai 1000000rpm su 0 Nm yra irgi 0W. Tik galios ir masės santykis išvis turi reikšmės lenktynėse, aišku yra tam tikros optimalios apsukos 3000-10000rpm lenktynėms tinka visi varikliai kurie turi max galia šitame diapazone. Tikrai nėra protinga įtaisyti dujų turbiną su 50000rpm ir bandyti važinėti gatvėmis, vien reduktorius ir pavarų dėžė sudarys 1/4 mašinos masės, kaip ir nėra protinga lengvajam auto fūros tipo variklis 1000-2000rpm, nes prireiks 10-20 pavarų.

Dyzeliai lenktynėse yra gerai dėl strategijos, nes jie ekonomiškesni, reiškia mažiau reikės sustojimų kuro pildymui, arba mažiau su savim tampytis kuro. Ten kur tai aktualu, gali daug sekundžių nulemti.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7125
Miestas: KLP
Reputacija: +1481
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-26, 13:57 
     
bahuriux rašė:
abalt rašė:
Kaip zinia, ne kilovatai traukia i prieki, bet sukimo momentas..

Iškur ištraukiai? Kilovatai yra galia susidaro iš apsukų padaugintų iš sukimo momento, sukimo momentras yra tik jėga ir be apsukų, tai yra niekas, prie 0 rpm 1000000Nm yra 0 W ir atvirkščiai 1000000rpm su 0 Nm yra irgi 0W. Tik galios ir masės santykis išvis turi reikšmės lenktynėse, aišku yra tam tikros optimalios apsukos 3000-10000rpm lenktynėms tinka visi varikliai kurie turi max galia šitame diapazone. Tikrai nėra protinga įtaisyti dujų turbiną su 50000rpm ir bandyti važinėti gatvėmis, vien reduktorius ir pavarų dėžė sudarys 1/4 mašinos masės, kaip ir nėra protinga lengvajam auto fūros tipo variklis 1000-2000rpm, nes prireiks 10-20 pavarų.

Dyzeliai lenktynėse yra gerai dėl strategijos, nes jie ekonomiškesni, reiškia mažiau reikės sustojimų kuro pildymui, arba mažiau su savim tampytis kuro. Ten kur tai aktualu, gali daug sekundžių nulemti.


Idek britvos varikli turinti 150kw i automobili sverianti 1.5t :)) ir kas is tu 150kw? kai tera 100Nm... O ir tokie parametrai pasiekiami prie +9k rpm... o ka turim prie zemu sukiu ir kaip tai veiks turima 1.5t automobili?? :)
paimkim 2.0t benzini varianta turinti ~160kw ir 260Nm (subaru impreza) prie 6000rpm (0-100 6.5s)
kaip konkurenta pastatom 2.0tdi 140kw ir 400nm (vw passat) prie 3800rpm (0-100kmh 5.1s)
Kaip cia gaunasi kad daugiau sveriantis, maziau kw turintis pasatas greitesnis uz daugiau kw turincia, lengvesne subaru impreza? :)
Toks vat ir niekas tas sukimo momentas... dyzeliukas cia parinktas turintis maziau 20kw galios nei benzininis variantas. (abu egzemplioriai nemodifikuoti)
Gal modelius "nekonkurencingus" parinkau kad butu galima lyginti? :)
  • 0


_________________
Laikykis atokiau nuo žmonių, kurie siekia sumenkinti tavo tikslus, svajones. Menkaverčiai žmonės taip elgiasi, o didieji - padeda tau patikėti, kad tu irgi gali būti sėkmingas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-06-04, 00:14
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-26, 14:46 
     
abalt rašė:
bahuriux rašė:
abalt rašė:
Kaip zinia, ne kilovatai traukia i prieki, bet sukimo momentas..

Iškur ištraukiai? Kilovatai yra galia susidaro iš apsukų padaugintų iš sukimo momento, sukimo momentras yra tik jėga ir be apsukų, tai yra niekas, prie 0 rpm 1000000Nm yra 0 W ir atvirkščiai 1000000rpm su 0 Nm yra irgi 0W. Tik galios ir masės santykis išvis turi reikšmės lenktynėse, aišku yra tam tikros optimalios apsukos 3000-10000rpm lenktynėms tinka visi varikliai kurie turi max galia šitame diapazone. Tikrai nėra protinga įtaisyti dujų turbiną su 50000rpm ir bandyti važinėti gatvėmis, vien reduktorius ir pavarų dėžė sudarys 1/4 mašinos masės, kaip ir nėra protinga lengvajam auto fūros tipo variklis 1000-2000rpm, nes prireiks 10-20 pavarų.

Dyzeliai lenktynėse yra gerai dėl strategijos, nes jie ekonomiškesni, reiškia mažiau reikės sustojimų kuro pildymui, arba mažiau su savim tampytis kuro. Ten kur tai aktualu, gali daug sekundžių nulemti.


Idek britvos varikli turinti 150kw i automobili sverianti 1.5t :)) ir kas is tu 150kw? kai tera 100Nm... O ir tokie parametrai pasiekiami prie +9k rpm... o ka turim prie zemu sukiu ir kaip tai veiks turima 1.5t automobili?? :)
paimkim 2.0t benzini varianta turinti ~160kw ir 260Nm (subaru impreza) prie 6000rpm (0-100 6.5s)
kaip konkurenta pastatom 2.0tdi 140kw ir 400nm (vw passat) prie 3800rpm (0-100kmh 5.1s)
Kaip cia gaunasi kad daugiau sveriantis, maziau kw turintis pasatas greitesnis uz daugiau kw turincia, lengvesne subaru impreza? :)
Toks vat ir niekas tas sukimo momentas... dyzeliukas cia parinktas turintis maziau 20kw galios nei benzininis variantas. (abu egzemplioriai nemodifikuoti)
Gal modelius "nekonkurencingus" parinkau kad butu galima lyginti? :)


Gali duoti saltini su masinu informacija, nes man nepavyksta rasti tokiu skaiciu.

O fizikos neapgausi, F=ma => a=F/m; pagreitis lygus mases ir jegos santykiui. P=F*v => F=P/v, jega lygi galios (perdadamos i ratus) ir greicio santykiui. Kokia galia perduodama ratams priklauso nuo variklio ir transmisijos. Transmisijoje patiriami nuostuoliai, beto nuo jos priklauso variklio sukiai prie ivairiu greiciu. Aisku reali automobilio akselercija priklauso nuo daugelio dalyku: trinties tarp ratu ir kelio (nes ji riboja koka didziausia jega ratai gali kabintis i kelia), riedejimo ir aerodinaminiai pasipriesinimai, pavaru jungimo trukme ir t.t.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1142
Reputacija: +645
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-26, 16:47 
     
abalt rašė:
bahuriux rašė:
abalt rašė:
Kaip zinia, ne kilovatai traukia i prieki, bet sukimo momentas..

Iškur ištraukiai? Kilovatai yra galia susidaro iš apsukų padaugintų iš sukimo momento, sukimo momentras yra tik jėga ir be apsukų, tai yra niekas, prie 0 rpm 1000000Nm yra 0 W ir atvirkščiai 1000000rpm su 0 Nm yra irgi 0W. Tik galios ir masės santykis išvis turi reikšmės lenktynėse, aišku yra tam tikros optimalios apsukos 3000-10000rpm lenktynėms tinka visi varikliai kurie turi max galia šitame diapazone. Tikrai nėra protinga įtaisyti dujų turbiną su 50000rpm ir bandyti važinėti gatvėmis, vien reduktorius ir pavarų dėžė sudarys 1/4 mašinos masės, kaip ir nėra protinga lengvajam auto fūros tipo variklis 1000-2000rpm, nes prireiks 10-20 pavarų.

Dyzeliai lenktynėse yra gerai dėl strategijos, nes jie ekonomiškesni, reiškia mažiau reikės sustojimų kuro pildymui, arba mažiau su savim tampytis kuro. Ten kur tai aktualu, gali daug sekundžių nulemti.


Idek britvos varikli turinti 150kw i automobili sverianti 1.5t :)) ir kas is tu 150kw? kai tera 100Nm... O ir tokie parametrai pasiekiami prie +9k rpm... o ka turim prie zemu sukiu ir kaip tai veiks turima 1.5t automobili?? :)
paimkim 2.0t benzini varianta turinti ~160kw ir 260Nm (subaru impreza) prie 6000rpm (0-100 6.5s)
kaip konkurenta pastatom 2.0tdi 140kw ir 400nm (vw passat) prie 3800rpm (0-100kmh 5.1s)
Kaip cia gaunasi kad daugiau sveriantis, maziau kw turintis pasatas greitesnis uz daugiau kw turincia, lengvesne subaru impreza? :)
Toks vat ir niekas tas sukimo momentas... dyzeliukas cia parinktas turintis maziau 20kw galios nei benzininis variantas. (abu egzemplioriai nemodifikuoti)
Gal modelius "nekonkurencingus" parinkau kad butu galima lyginti? :)


Idėsiu britvos variklį 150kW ir uždėsiu reduktorių 1:2, 1:3 (nežinau reikia prinkti konkrečiai situacijai) ir tą dyzelį tarkim irgi 150Kw toj pačioj auto padėsiu į pavėsį, nes britvos variklis lengvesnis ir mažiau inertiškas, reiškia galios/masės santykis britvos variklio naudai, o sukimo momentas bus padidintas teik kartų kiek sumažintos apsukos. Dar turint galvoj, kad toks variklis staigiai ima max apsukas dar nusiims kelios šimtorios sekundės. Juk neteigsi, kad senieji F1 bolidai tie kur po 12-10 cilindrų turėjo ir apsukos jų buvo 15++kRPM butu greitesni su dyzeliniais varikliais su 3 kart tiek sukimo momento ir 3 kart mažesniom apsukom, to neleistu padaryti vien tas, kad dyzeliniai varikliai butu persunkūs, kad atlaikyti tokią galią su tokia maža variklio mase.

to passato su 140 kW įsibėgėjimas 0-100 km/h 7,5–7,9 [7,7–8,1] s čia gal nuo pavarų dėžės ir nuo to ar sedanas ar universalas priklauso ir nuo to ar 4 ratai varomi nemoku vokiškai https://de.wikipedia.org/wiki/VW_Passat_B8

Subaru impreza "Impreza 2.0 WRX – 160 kW (218 PS) bei 5.600/min, 292 Nm bei 3.600/min; Fahrleistungen: 0–100 km/h in 6,2 s, Vmax 230 km/h" https://de.wikipedia.org/wiki/Subaru_Impreza

Aiškiai matosi, kad ne dyzelis laimi, o galios ir masės santykis, kuris kaip spėju yra geresnis pas Subaru ir dar 4 varomi turi daug įtakos startuojant, nes gali perduoti daugiau galios į ratus prma antra pavaromis.

Aš turėjau benzinini opelį 110 kW, 195Nm@4900RPM, 1350 kg tuščias, 0-100km/h 8,5s, 12,27 kg/kW , dabar turiu vw passat 81 kw dyzelį 235 Nm@1900 RPM, 1375kg tuščias 0-100km/h 11,7s, galios masės sąntykis 16,98 kg/kw. Passatas apgailėtinas, kas liečia dinamika. Perskaičiavus palei formule akurat jos bėgėjasi identiškai palei galios masės santykį su 1,38 karto laiko skirtumu skirtumu, koks ir yra galios/masės skirtumas. Tos mašinos skiriasi, kaip traktorius (passatas) ir "britva" benzininis 7000RPM.

Beto atkreipkim dėmesį benzininis yra be turbinos, aukštų sūkių, o dyzelinis su turbina, jų kubatūra panaši, o galia skiriasi 1,29 karto benzininio be turbos naudai, perskaičiavus darbinį tūrį, kaip abu būtu vienodi.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7125
Miestas: KLP
Reputacija: +1481
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-26, 16:55 
     
Evil Goku rašė:
Gali duoti saltini su masinu informacija, nes man nepavyksta rasti tokiu skaiciu.

O fizikos neapgausi, F=ma => a=F/m; pagreitis lygus mases ir jegos santykiui. P=F*v => F=P/v, jega lygi galios (perdadamos i ratus) ir greicio santykiui. Kokia galia perduodama ratams priklauso nuo variklio ir transmisijos. Transmisijoje patiriami nuostuoliai, beto nuo jos priklauso variklio sukiai prie ivairiu greiciu. Aisku reali automobilio akselercija priklauso nuo daugelio dalyku: trinties tarp ratu ir kelio (nes ji riboja koka didziausia jega ratai gali kabintis i kelia), riedejimo ir aerodinaminiai pasipriesinimai, pavaru jungimo trukme ir t.t.

Jis paėmė prieštvaninį 1991-1994 m. 5 pavarų Subaru Legacy 2.0T ir palygino su nauju 2015 m. 6-laipsnių VW Passat, visiškai ignoruodamas pastarųjų 20 metų techninį progresą. Tačiau esminė klaida- VW Passat skaičius iš palubės nusikabino. :)

2015 Volkswagen Passat 2.0 TDI BlueMotion SCR 4MOTION 0-100km/h 7.5 s
4 door sedan/saloon FA 6A 1968 cm3 190 PS 187.5 bhp 140 kW 131.0 CO2 1614 kg

Jei paimsim tos pačios laidos automobilius (šiuo atveju BMW 320d ir 320i), tai teorija apie sukimo momentą truputį susvyruos. :)

2015 BMW 320d Automatic F30 LCI 0-100km/h 7.2 s
4 door sedan/saloon FR 8A 1995 cm3 190 PS 187.5 bhp 140 kW 106.0 CO2 1525 kg
400 Nm @ 1750-2500 rpm
8 speed automatic

2015 BMW 320i Automatic F30 LCI 0-100km/h 7.3 s
4 door sedan/saloon FR 8A 1998 cm3 184 PS 181 bhp 135 kW 124.0 CO2 1525 kg
270 Nm @ 1350-4600 rpm
8 speed automatic
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-26, 17:16 
     
KALTAS ! :)) 5.1 tai ne sekundziu iki 100km/h, bet pasirodo kuro sunaudojimas simtui km...
praziurejau.. :)
  • 0


_________________
Laikykis atokiau nuo žmonių, kurie siekia sumenkinti tavo tikslus, svajones. Menkaverčiai žmonės taip elgiasi, o didieji - padeda tau patikėti, kad tu irgi gali būti sėkmingas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-06-04, 00:14
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-26, 17:18 
     
Simplicity rašė:
Evil Goku rašė:
Gali duoti saltini su masinu informacija, nes man nepavyksta rasti tokiu skaiciu.

O fizikos neapgausi, F=ma => a=F/m; pagreitis lygus mases ir jegos santykiui. P=F*v => F=P/v, jega lygi galios (perdadamos i ratus) ir greicio santykiui. Kokia galia perduodama ratams priklauso nuo variklio ir transmisijos. Transmisijoje patiriami nuostuoliai, beto nuo jos priklauso variklio sukiai prie ivairiu greiciu. Aisku reali automobilio akselercija priklauso nuo daugelio dalyku: trinties tarp ratu ir kelio (nes ji riboja koka didziausia jega ratai gali kabintis i kelia), riedejimo ir aerodinaminiai pasipriesinimai, pavaru jungimo trukme ir t.t.

Jis paėmė prieštvaninį 1991-1994 m. 5 pavarų Subaru Legacy 2.0T ir palygino su nauju 2015 m. 6-laipsnių VW Passat, visiškai ignoruodamas pastarųjų 20 metų techninį progresą. Tačiau esminė klaida- VW Passat skaičius iš palubės nusikabino. :)

2015 Volkswagen Passat 2.0 TDI BlueMotion SCR 4MOTION 0-100km/h 7.5 s
4 door sedan/saloon FA 6A 1968 cm3 190 PS 187.5 bhp 140 kW 131.0 CO2 1614 kg

Jei paimsim tos pačios laidos automobilius (šiuo atveju BMW 320d ir 320i), tai teorija apie sukimo momentą truputį susvyruos. :)

2015 BMW 320d Automatic F30 LCI 0-100km/h 7.2 s
4 door sedan/saloon FR 8A 1995 cm3 190 PS 187.5 bhp 140 kW 106.0 CO2 1525 kg
400 Nm @ 1750-2500 rpm
8 speed automatic

2015 BMW 320i Automatic F30 LCI 0-100km/h 7.3 s
4 door sedan/saloon FR 8A 1998 cm3 184 PS 181 bhp 135 kW 124.0 CO2 1525 kg
270 Nm @ 1350-4600 rpm
8 speed automatic


Ne, as paemiau jau potvanini, 2005m wrx (usdm) :D
emiau pirmus gautus panasius rezultatus 2.0t benzinio variklio ir 2.0tdi dyzelinio variklio parametrus.
tik iveliau klaida per skubejima ir neapdairuma su tom sekundem nuo 0-100kmh isibegejimui.
(tdi variantui nuziurejau 5.1 ir ivardijau kad tai 0-100km/h. O buvo pasirodo 5.1l/100km...)
Kaltas :)
  • 0


_________________
Laikykis atokiau nuo žmonių, kurie siekia sumenkinti tavo tikslus, svajones. Menkaverčiai žmonės taip elgiasi, o didieji - padeda tau patikėti, kad tu irgi gali būti sėkmingas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-06-04, 00:14
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-10-26, 18:05 
     
Bahuriux teisus.
Stipriai keli kilovatus - perdarai vaziuokle.
Labai stipriai - vaziuokle ir kebula.
Kas turejo su tuom reikalu zino, kad pigiau nupirkti galingesne civiline auto, nei tvarkingai pakelti kilovatus.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-11-30, 19:32
Pranešimai: 2321
Miestas: Klaipėda
Reputacija: +99
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-11-02, 21:23 
     
Tai baigėte mane įtikinti , kad čypuoti neverta. Ačiū labai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-01-01, 18:44
Pranešimai: 16
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-11-04, 17:53 
     
čipuotas turbo-dyzelinis opel motoras (2.0) važiuodamas autostradoj autopilotu ant 130 (apsūkos 3k, turbina įsisuka nuo 2k, tai jau sukasi) valgys daugiau, mažiau ar tiek pat?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3589
Reputacija: +1052
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-11-04, 19:09 
     
HardAxe rašė:
čipuotas turbo-dyzelinis opel motoras (2.0) važiuodamas autostradoj autopilotu ant 130 (apsūkos 3k, turbina įsisuka nuo 2k, tai jau sukasi) valgys daugiau, mažiau ar tiek pat?


Pakėlus slėgį teoriškai veiks ekonomiškiau, bet praktiškai tokiam rėžime neaišku, nes ir taip jau dirba dyzeliai labai lieso degimo rėžimu, o ypač kruizinant, manau dėl kokių 0-5% ekonomijos neverta rizikuoti. Neaišku kokį slėgį turba pučia iki ir po čipavimo. Kaip taisyklė slėgio kėlimas trumpina variklio amžių.

Negalingi senieji dyzeliai nuvažiuoja po 1 000 000 km. Tik viena sąlyga variklio kubatūra neturi būti maža nemažiau 0,45 l per cilindrą, nes mažos kubatūros varikliai dvesia ne dėl mažumo/silpnumo, bet dėl sudilimo, tiesiog greičiau praranda kompresiją, beto indėklai visokie žiedai ir tt yra proporcingai mažesni greičiau dyla, maža to dar ir abarotus jiem sukelia, nes silpni, tai bendroj sumoj sudyla dvigubai greičiau.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7125
Miestas: KLP
Reputacija: +1481
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-11-04, 22:01 
     
aišku, dėkui.
na pas mane čipuotas variklis, mano galva sąnaudos kažkokios didokos kruizinant. galvojau čia nuo čipavimo gali būti ar šiaip :)
Bet turbūt oro pasipriešinimas + 6 bėgio trūkumas.

šiaip tiem varikliam nelabai ką galima sugadint smarkiai nespaudžiant, iš 2 litrų stockinis agregatas atiduoda varganus 74kw, su tiek net pensininkai nervintųsi važiuodami :(
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3589
Reputacija: +1052
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-11-05, 08:42 
     
HardAxe rašė:
aišku, dėkui.
na pas mane čipuotas variklis, mano galva sąnaudos kažkokios didokos kruizinant. galvojau čia nuo čipavimo gali būti ar šiaip :)
Bet turbūt oro pasipriešinimas + 6 bėgio trūkumas.

šiaip tiem varikliam nelabai ką galima sugadint smarkiai nespaudžiant, iš 2 litrų stockinis agregatas atiduoda varganus 74kw, su tiek net pensininkai nervintųsi važiuodami :(

Matai čipavimas nelygu čipavimui, perrašo failą ir jau ale čipavimas. Gal degimo kampas negeras nustatytas, gal jie tik kuro kiekį sukėlė kad gauti galios, gal slėgio net nekėlė, ką ten dabar žinosi. Dėl opelių dyzelių pavarų dėžės žinau kad skundžiasi žmonės, pertrumpos pavaros. Tas senasis opelių 2,0 l dyzelis nelabai ekonomiškas išvis nuo prigimties yra, nežinau kaip naujesni.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7125
Miestas: KLP
Reputacija: +1481
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-11-05, 16:39 
     
na tuo meistru pasitikiu, jis pirmiausia nusiskaitė variklio duomenis, paskui pagal juos paruošė failą ir supūtė. Be to tuo metu tai buvo jam labiau hobis negu veikla, tai tikrai įdėjo pastangų :)
1,7 pagal atsiliepimus ekonomiškas, 2.0 neekonomiškas, bet labai pigiai eksplotuojamas...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3589
Reputacija: +1052
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'