Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 13 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Automobiliai, motociklai, traukiniai...
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-31, 02:40 
     
Sveiki, temos pavadinimas pasako viską. Bandžiau gūglint lietuvių bei anglų kalbomis, deja, informacijos pilna tik apie dyzelius, o aš ieškau automobilio, kuris, mano prižiūrimas, tarnautų tol, kol pasens morališkai, o ne nebetaisomai. Jeigu aš nebemoku naudotis paieškom, tai prašyčiau vieną ar kelis linkus ir nebetęsiam diskusijos. Bet jei kas turit kokių minčių, mielai perskaitysiu. Vis dažniau pasigirstant ES šalių planams nuo kažkurių tai metų pradėt draust dyzelius, benzininių automobilių paklausa nuolat auga, tik kažkaip iki mūsų dar neatsibeldė :)
  • 0


_________________
If the truth can be said so as to be understood, it will be believed



Užsiregistravo: 2011-04-06, 23:37
Pranešimai: 103
Miestas: Klaipėda
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-31, 21:08 
     
Putulis rašė:
Sveiki, temos pavadinimas pasako viską. Bandžiau gūglint lietuvių bei anglų kalbomis, deja, informacijos pilna tik apie dyzelius, o aš ieškau automobilio, kuris, mano prižiūrimas, tarnautų tol, kol pasens morališkai, o ne nebetaisomai. Jeigu aš nebemoku naudotis paieškom, tai prašyčiau vieną ar kelis linkus ir nebetęsiam diskusijos. Bet jei kas turit kokių minčių, mielai perskaitysiu. Vis dažniau pasigirstant ES šalių planams nuo kažkurių tai metų pradėt draust dyzelius, benzininių automobilių paklausa nuolat auga, tik kažkaip iki mūsų dar neatsibeldė :)


Tai tau reikia patikimo benzininio automobilio ar automobilio su patikimu benzininiu varikliu?
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1142
Reputacija: +645
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-31, 22:43 
     
Ir to, ir to. Juk skirtingi automobiliai dažnai naudoja tuos pačius variklius. Bet realiai, tai jo, ieškau patikimo benzininio tokių metų vidutinio-didesnio dydžio automobilio šeimai
  • 0


_________________
If the truth can be said so as to be understood, it will be believed



Užsiregistravo: 2011-04-06, 23:37
Pranešimai: 103
Miestas: Klaipėda
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-31, 23:03 
     
Jei apskritai patikimo benzininio automobilio - Honda pagal poreikius. Visuomet stovi patikimumo top'uose.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-31, 23:07 
     
Arthuras rašė:
Jei apskritai patikimo benzininio automobilio - Honda pagal poreikius. Visuomet stovi patikimumo top'uose.

Pagal skardų puvimo greitį japonai irgi stovi pirmoj vietoj. :)
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7126
Miestas: KLP
Reputacija: +1481
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-31, 23:17 
     
bahuriux rašė:
Arthuras rašė:
Jei apskritai patikimo benzininio automobilio - Honda pagal poreikius. Visuomet stovi patikimumo top'uose.

Pagal skardų puvimo greitį japonai irgi stovi pirmoj vietoj. :)


Taip, bet klausimas buvo pagrinde apie variklius. :) O skardos... Dauguma jų keičiamos.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-31, 23:29 
     
Sunku pasakyti kai nera neaisku nei biudzetas nei poreikiai, jei vienintelis poreikis kantrybe - imi koki Lexus (GS300, SC300, IS300) su legendiniu 2jzge varikliu ir problemu sioje vietoje nebeturi. Tarnauja ~600k km, turetu uztekti :D
Mitsubishi Galant 2.5 visi sako kad itin patikimi, bet kad kebulas butu vertas demesio turesi paieskoti ilgai arba pigiai nebus. O is mazalitraziu tai turbut bus Honda lyderis.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1924
Reputacija: +447
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-02, 17:12 
     
Ačiū už atsakymus. Biudžetas 3 - 3,5 tūkst. Eurų. Jeigu geras variantas, galima sukandus dantis iki 4 "datraukt". Apart eilinių šeimyninių poreikių (kad šis bei tas tilptų ir sėdėt ne tik priekiniams būtų patogu), labai norėčiau geros garso izoliacijos. Kad Nors ir Čaikovskį kelyje galėčiau klausytis (čia rimtai). Kadangi biudžetas ne stebuklai, tai tinka ir senesni metai. Visgi iš pradžių masčiau apie 1994-1997 Audi A6 su 2,5tdi, bet apsisprendžiau kad noriu benzino ir galimai jaunesnės nei 15 metų mašinos. Žinau, kad senesnius automobilius daug labiau apsimokėdavo taisyt, nei naujesnius, kurie vos ne garantiniam laikotarpiui praėjus pradeda byrėti per visur. Tik kur ta riba? kurie tie senesni, o nuo kada prasideda naujesni?
  • 0


_________________
If the truth can be said so as to be understood, it will be believed



Užsiregistravo: 2011-04-06, 23:37
Pranešimai: 103
Miestas: Klaipėda
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-02, 20:08 
     
Visų pirma, tai geriau pirk už 3.5k eur ir 500eur pasilik remontui ar kt. išlaidom.

Visų antra - komortiško ir labai patikimo automobilio negausi už 3.5k. Teks rinktis - ar patikimas, ar komfortiškas. Retai šitie dalykai būna kartu.

Putulis rašė:
Žinau, kad senesnius automobilius daug labiau apsimokėdavo taisyt, nei naujesnius, kurie vos ne garantiniam laikotarpiui praėjus pradeda byrėti per visur. Tik kur ta riba? kurie tie senesni, o nuo kada prasideda naujesni?


Nėra jokios konkrečios ribos, tik bendra tendencija.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-02, 22:51 
     
pasirziurek bmw e39 turiu benza/duja dujos idetos prie 220k daba rodo 430k ir dar vaziuoja jokiu rimtu pokyciu traukoje, veikime nematyti, garso izoliacija gan nebloga, minusai muzika org. nekokia reikia keisti, visuomenes nusistatymas nekoks, galas varomas (nevisiems minusas)
detales ner brangios + devetu daliu pasirinkimas didelis..
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-05, 19:11
Pranešimai: 121
Reputacija: +16
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-03, 10:14 
     
Betkuris benzininis ~2 l +/- 0,1-0,2 l, 4 cil motoras nuo 1990 m. iki šių dienų važiuoja daugiau nei 500 k km, kas liečia variklio mechaninę dalį. Ar jums reikia daugiau km, nei 500 000? Kitas reikalas paveldimos ligos kaip siurblių gedimai, nekokybiškų paskirstymo diržų trūkinėjimai, įtempėjai, elektronika tokia kaip degimas ir laimda zondai, to neina išvengti jokiam varikliui.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7126
Miestas: KLP
Reputacija: +1481
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-16, 21:33 
     
Kaip pries tai viename komentare minejo, hondos yra tikrai patikimi automobiliai. Turejo tevas du accordus (4 ir 5 karta), turejau as 5 kartos, dabar 6 kartos eksploatuoju, brolis turejo civika 4 kartos, dabar crx ir dar mini suv'a honda, pats turiu antra automobili civica 6 kartos (lakstymui mieste geriau nerasi). Tai susumavus sitos kruvos automobiliu pagr.problemas, tai butu tiesiog antikorozijos pasirupinimas, o pagr.agregatai, kaip vaziuokle ir variklis dirba be dideliu problemu. Elektronika (kiek jos yra) nepavede nei viename automobilyje, zodziu istvermingos masinos, turincios tik tam tikru komforto trukumu, bet ne patvarumo. P.s. vienos pazistamos mama turejo du civikus (4 ir 7 karta) tai sekanti masina bus tik honda :)

Tai buvo mano nuomone is subjektyvios puses. Patirtis hondose - 12 metu.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-29, 20:34
Pranešimai: 302
Reputacija: +118
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-30, 00:36 
     
visada pigiau taisyti senus automobilius. į tai įeina turbūt 2 kartom pasenę, 7-15 metų senumo automobiliai.
Meistrai jau būna atradę kaip viską remontuoti (nes instrukcijas turi tik autorizuoti servisai), dalis instrukcijų nutekinama, atsiranda pigių sugedusių mašinų, kurias galima paleisti dalim ir t.t.
Pastebėjau, kad labai mielai ir lengvai šiandien meistriukai taiso tuos automobilius, kurie prieš 5 metus buvo "kosmosas", "tik nepirk to naujasnio, daug ges ir niekas nesutvarkys" ir t.t. ir pan.

Aš pirkdamas automobilį korozijos nenuvertinčiau. Kai pradeda pūti visi galai tai turbūt variklį lengviau pakeist nei kiekvieną pakampę sutvarkyti. O dar šiandieniniai dažymo kainynai sielos nedžiugina.

Būsiu nepopuliarus, bet pasiūlysiu pažiūrėti opel astrą/signumą/vectrą, jei nori didesnės zafirą. Bei ford fokus. Gana neblogi automobiliai agal savo kainą.
Jei svarbi gamyklinė garso izoliacija, tai turbūt belieka VAG`o gaminiai, gal dar toyota, kiti japonai garso izoliacija nepsižymi :(
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3591
Reputacija: +1052
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'