Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 22 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Automobiliai, motociklai, traukiniai...
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-07, 15:46 
     
Sveiki,

Nusipirkau naują automobilį(Toyota Corolla, 1.6 benzinas, automatinė pavarų dėžė) ir įdomu, ar verta keisti tepalus po 3000km?

Nuvažiavau jau ~3500km, tepalų spalva - lyg naujų. Privalomi tepalų keitimai - kas 15k km, bet yra rekomenduojamas tepalų keitimo po 3000km.

Kokia nauda būtų, jei tepalus jau dabar keisčiau?

Automobilį pats planuoju eksplotuot ~2-3 metus, o vėliau atiduočiau tėvams, ir jie eksplotuotų ko gero dar 5-10 metų.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2182
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +299
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-07, 19:38 
     
tu is karterio nusileisk megini, paziurek ar nera kokiu nuosedu. jei viskas norma - supilk atgal - nera reikalo keist. o ne matuokleje ziurek kazkoki spalvini fona :D
dar vertetu nusiardyt normaliai kebula (kol naujas) ir pasidengt skardas ta purskiama plastikine danga. cia jei nori tikrai ilgai islaikyt nesugriuvusi.
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3319
Reputacija: +62
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-07, 20:32 
     
Aš keičiau naujam automobiliui prie rekomenduojamos ridos irgi kažkas apie 5k km. Tokie gamintojų rekomendavimai yra, nes variklyje detalės dar būna visiškai naujos ir "neprisitryne", kol tai vyko net gi degino man kuro daugiau nei priklauso ir žinoma metalo drožlėmis kažkiek apsiteršia tepalas. Po 7,5k km man krito vidutinės kuro sąnaudos per kažkur 1,5l ir tepalus keitinėjau kas 10-15k km.
  • +4




Užsiregistravo: 2018-01-07, 18:48
Pranešimai: 9
Reputacija: +11
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-07, 20:48 
     
Tepalą pasikeisti po "apkatkės" yra rekomenduojama, nes naujų detalių kol prisitrina paviršiai vyksta intensyvus dilimas, daug smulkių metalo drožlių susidaro, bet daugumą jų tepalo filtras turėtu sulaikyti.

Antikorozinį papildomą nežinau ar verta daryti naujai mašinai, buvau pasidaręs apynaujai mašinai kai garantija mašinai baiginėjosi, tai kai jau pardavinėjau mašiną po n metų ji buvo daug labiau surūdijusi, nei tokių pačių metų iš kokios Vokietijos atvaryta.

Sveikinu su nauju pirkiniu :)
  • +2




Užsiregistravo: 2018-02-19, 20:39
Pranešimai: 47
Miestas: Vilnius
Reputacija: +9
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-07, 20:57 
     
AndriusA. rašė:
Aš keičiau naujam automobiliui prie rekomenduojamos ridos irgi kažkas apie 3k km. Tokie gamintojų rekomendavimai yra, nes variklyje detalės dar būna visiškai naujos ir "neprisitryne", kol tai vyko net gi degino man kuro daugiau nei priklauso ir žinoma metalo drožlėmis kažkiek apsiteršia tepalas. Po 7,5k km man krito vidutinės kuro sąnaudos per kažkur 1,5l ir tepalus keitinėjau kas 10-15k km.


Man kuro sąnaudos smarkiai nukrito. Prie 1500-2000km važiuojant 120km/h magistralėj buvo ~8.5l/100km, o dabar važiuojant 140km/h nesiekė 8l.


--------

Dėkui už atsakymus.

O dar prie to pačio - kas esat pirkę naujus automobilius, tai ar buvo įvykę kokie nors gedimai? Kokia patirtis buvo servise?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2182
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +299
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-08, 01:35 
     
JonasJonas rašė:
Antikorozinį papildomą nežinau ar verta daryti naujai mašinai, buvau pasidaręs apynaujai mašinai kai garantija mašinai baiginėjosi, tai kai jau pardavinėjau mašiną po n metų ji buvo daug labiau surūdijusi, nei tokių pačių metų iš kokios Vokietijos atvaryta.


cia del to, kad palaukei kol prisigers dregmes ir prasides rudijimo procesas, o tada visa sita "dziaugsma" uzdarei :D tame ir reikalas, kad apsimoka tik kol nauja. jei masina nors kazkiek paeksplotuota - jau reikia senas dangas skust, pries padengima...
reikalas tame, kad kai pavazineji, kebulas pasideformuoja nuo dinaminiu apkrovu ir vibracijos, dangos supleiseja ir atsiranda koroziniai zidiniai. ypac apie pakabos elementu tvirtinimo vietas. o paemus nauja kebula procesa galima spet uzdaryt neprasidejusios bukles.
jei pilnai cinkuota - tik tada neverta. cinko padengimas turi savybe uzsilygint mikroitrukimus pats. tiesiog cinko sluoksnis tirpsta, kol baigiasi. ir tik tada jau surudija. del to cinko dangos vertinamos.
----------
pazistamas turejo hyundai nauja. cia gana senai. per du metus pravazinejo apie 40 tukstanciu. pakeite tik viena lempute ilguju sviesu berods halogena. kaip veliau sekesi - nezinau :) daugiau niekas nauju neturejo, matyt gyvenu tarp skurdziu :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3319
Reputacija: +62
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-08, 11:00 
     
AAA000 rašė:
cia del to, kad palaukei kol prisigers dregmes ir prasides rudijimo procesas, o tada visa sita "dziaugsma" uzdarei :D tame ir reikalas, kad apsimoka tik kol nauja. jei masina nors kazkiek paeksplotuota - jau reikia senas dangas skust, pries padengima...
reikalas tame, kad kai pavazineji, kebulas pasideformuoja nuo dinaminiu apkrovu ir vibracijos, dangos supleiseja ir atsiranda koroziniai zidiniai. ypac apie pakabos elementu tvirtinimo vietas. o paemus nauja kebula procesa galima spet uzdaryt neprasidejusios bukles.
jei pilnai cinkuota - tik tada neverta. cinko padengimas turi savybe uzsilygint mikroitrukimus pats. tiesiog cinko sluoksnis tirpsta, kol baigiasi. ir tik tada jau surudija. del to cinko dangos vertinamos.
----------
pazistamas turejo hyundai nauja. cia gana senai. per du metus pravazinejo apie 40 tukstanciu. pakeite tik viena lempute ilguju sviesu berods halogena. kaip veliau sekesi - nezinau :) daugiau niekas nauju neturejo, matyt gyvenu tarp skurdziu :D :D :D


Mašinos projektuojamos 7-8 metams naudoti, už šį laikotarpį gamintojai ir prisiima atsakomybę, o šitiek atlaiko visos. Tas papildomas antikorozinis marmalas purškiamas tik į vidines visokias ertmes, kur intensyvi korozija ir taip nevyksta, tik visokius laidus, jungtis, šlangeles suklijuoja kaip paskui ištraukti prireikus neįsivaizduoju. Dar nepatiko, kad variklio skyriuje pripurškia kur geriau užkaitus viskas gali užsidegti (sudėtis jo vaškai, polimerinės medžiagos, skiedikliai), manau ir kaikurie drenažiniai kanalai užsikimšo . Salone kvapas to antikorozinio laikosi bent pusę metų, prieš važiuojant reikėdavo gerai išvėdinti, nes ir galvą skaudėti pradeda.
O visa esmė, kad rūdyti pradėjo durelių apačios, salone sėdynių tvirtinimai,o tokiose vietose ir nepurškia.

Pritariu, kad didesnis kiekis cinko daug geriau, nei toks antikorozinis. Mūsų ir žiemos labai nepalankios mašinoms, jei druską netokią agresyvią naudotu taip pat mažiau rūdytu.
Naujos mašinos pirkimas daugiau emocinis pasirinkimas, bet ne racionalumo, ekonomiškumo ieškojimas. Kad galiotu garantija, privalomi techniniai aptarnavimai ir už juos reikia susimokėti :) , nenaujai mašinai aš gerokai mažiau išleidžiu nei tiem aptarnavimam.
  • 0




Užsiregistravo: 2018-02-19, 20:39
Pranešimai: 47
Miestas: Vilnius
Reputacija: +9
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-08, 11:10 
     
JonasJonas rašė:
nenaujai mašinai aš gerokai mažiau išleidžiu nei tiem aptarnavimam.


O čia forume vienas komentatorius pareiškė, kad savo kelių metų mašinai( jau po garantinio) pavarų dėžės remontui išleidos daugiau, nei aš sumokėsiu per visus 5 metus už priežiūrą :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2182
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +299
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-08, 11:38 
     
FtBall rašė:

O čia forume vienas komentatorius pareiškė, kad savo kelių metų mašinai( jau po garantinio) pavarų dėžės remontui išleidos daugiau, nei aš sumokėsiu per visus 5 metus už priežiūrą :)


Su naujų mašinų modeliais yra vienas nemalonus dalykas, kiek aš susidūriau, kad gali gauti tik firmines dalis ir kiti gamintojai kol neatsiranda didesnė paklausa rinkoje naujesniem modeliam negamina detalių. O kaip turėdami monopolį verslininkai elgiasi visi žinom :) .
Kiek žinau Toyota naudoja AISIN gamintojo automatines pavarų dėžes, kaip ir Mazda, Subaru, Ford, Volvo, Porsche... o jos pakankamai patikimos. Bet visa technika turi savo resursą, nenumatytu gedimų retai bet taip pat pasitaiko :)
  • 0




Užsiregistravo: 2018-02-19, 20:39
Pranešimai: 47
Miestas: Vilnius
Reputacija: +9
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-08, 20:16 
     
JonasJonas rašė:
Mašinos projektuojamos 7-8 metams naudoti, už šį laikotarpį gamintojai ir prisiima atsakomybę, o šitiek atlaiko visos. Tas papildomas antikorozinis marmalas purškiamas tik į vidines visokias ertmes, kur intensyvi korozija ir taip nevyksta, tik visokius laidus, jungtis, šlangeles suklijuoja kaip paskui ištraukti prireikus neįsivaizduoju. Dar nepatiko, kad variklio skyriuje pripurškia kur geriau užkaitus viskas gali užsidegti (sudėtis jo vaškai, polimerinės medžiagos, skiedikliai), manau ir kaikurie drenažiniai kanalai užsikimšo . Salone kvapas to antikorozinio laikosi bent pusę metų, prieš važiuojant reikėdavo gerai išvėdinti, nes ir galvą skaudėti pradeda.
.

mano supratimas apie antikorozini padengima siek tiek kitoks :)
as naujai masinai daryciau mazdaug taip: nuardai viska, net varikli isimi. tada apklijuoji dizainine dali ir stiklus ir nuvezi apipurkst kokia nors tipo "line-x" ar panasia danga. kur nebijo praktiskai nei drusku, nei dregmes, nei subraizymu, nei saules ir yra elastinga. investuoji bent gabala € tam. ir padengi viska ka tik galima, dugna, vidu, vidines ertmes ir pan. cia aisku jei planuoji su ta masina ilgai nesiskirt :D belenkoks kibiras to tikrai nevertas.
o ne ten kazkokiais smirdanciais nigrolais ar lasanciais vaskais "ant durniaus" papurskinet :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3319
Reputacija: +62
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-08, 22:19 
     
AAA000 rašė:
mano supratimas apie antikorozini padengima siek tiek kitoks :)
as naujai masinai daryciau mazdaug taip: nuardai viska, net varikli isimi. tada apklijuoji dizainine dali ir stiklus ir nuvezi apipurkst kokia nors tipo "line-x" ar panasia danga. kur nebijo praktiskai nei drusku, nei dregmes, nei subraizymu, nei saules ir yra elastinga. investuoji bent gabala € tam. ir padengi viska ka tik galima, dugna, vidu, vidines ertmes ir pan. cia aisku jei planuoji su ta masina ilgai nesiskirt :D belenkoks kibiras to tikrai nevertas.
o ne ten kazkokiais smirdanciais nigrolais ar lasanciais vaskais "ant durniaus" papurskinet :D

Sitas variantas naujai masinai sunkiai imanomas, nes prarasi visas garantijas, o tu realiai del ju ir perki ta masina. Taip pat, jei nusipirkai dabar nauja, tai visai realu kad po 7-10m ir vel nauja pirksi, tai ir be jokios prieziuros ji turetu atlaikyti, isvaizda nebus jos pliusas paskutinius 3 metus, bet vaziuos. Taip pat, kas atbaido nuo visu tokiu papildomu islaidu, tai avarijos, o tiksliau, kad draudimas gana daznai nuraso automobili kaip nepataisoma, tai tavo padaryta antikorozija tau sukelia dar daugiau apmaudo, tada susergi depresija ir pasikari, vietoj to kad pasiimtum kita automobili vairuoti.

Bet jei parsivarai is pietu, kur pastoviai silta ir sausa, koki japoniska kibiriuka, kuris megsta rudyti (dabar turbut jau net nesvarbu kur gaminta, visos jos rudyja beziurint), ir kuri verta saugoti, tai jo, toks antikorozinis butu neblogai.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1920
Reputacija: +444
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-09, 00:58 
     
tai tame ir esme. jei keisi masina - nes nevertinga - tai ir nedarysi. bet jei tai koks nors vertingesnis auto - pvz dzipas 4x, ir tokiu nebegamins - nes uzdraus vdv - tai gal verta pasilaikyt toki egzemblioriu :) ir pofig tos garantijos.
cia pvz jei situacija, kad islosei sakykim - o realiai tu nauju niekada neiperki :D o cia eme ir nuskilo, ir tokio sanso paturet nauja auto niekada nebebus :D
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3319
Reputacija: +62
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-12, 20:37 
     
Cituoti:
Naujos mašinos pirkimas daugiau emocinis pasirinkimas, bet ne racionalumo, ekonomiškumo ieškojimas. Kad galiotu garantija, privalomi techniniai aptarnavimai ir už juos reikia susimokėti :) , nenaujai mašinai aš gerokai mažiau išleidžiu nei tiem aptarnavimam.


Nesutinku. Jei kalbame apie premium gamintojus, tokius kaip Lexus, Audi, BMW, MB - tuomet taip. Bet jei apie ekonominius variantus - ne.

Na, nebent nuvaziuoji labai nedaug, iki 15k km per metus, tada irgi butu galima sutikti.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 232
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-14, 18:05 
     
Cituoti:
Naujos mašinos pirkimas daugiau emocinis pasirinkimas, bet ne racionalumo, ekonomiškumo ieškojimas. Kad galiotu garantija, privalomi techniniai aptarnavimai ir už juos reikia susimokėti :) , nenaujai mašinai aš gerokai mažiau išleidžiu nei tiem aptarnavimam.


Lietuvoje yra sąlyginai pigus ir gerai išvystytas servisas, tai senos mašinos išlaikymas kainuoja pigiau iki tam tikro momento.

Man užsienyje užsikišo DPF, servisas skandinaviškais įkainiais pakeitė į naują (dėvėtą) kas kainavo tikrai nemažai... Lietuvoj spjaunant į aplinkosaugą viskas būtų atsiėję turbūt 10x pigiau.
Bet tvarkant "lietuviškai" (dėvėtom/pigiom dalim) tos pačios bėdos pradeda lysti vėl ir vėl ir tą seną mašiną reikia po kelių metų keisti į naują dėvėtą. Jei gali sau leisti skirti laiko remontams ir mašinos pardavinėjimui/pirkimui tai lietuvoje šiai dienai dėvėtas automobilis pigiau.
  • +3




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3580
Reputacija: +1048
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-15, 22:49 
     
Servisai labai sparčiai ir labai stipriai brangsta. Viena iš priežasčių, kodėl draudimas ir brangsta. Jei taip toliau tęsis, tai perkančių apynaujes ir naujas mašinas daugės, nes remontui išlaidos vis augs.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14260
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2207
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-05-20, 11:53 
     
immortallt rašė:
Servisai labai sparčiai ir labai stipriai brangsta. Viena iš priežasčių, kodėl draudimas ir brangsta. Jei taip toliau tęsis, tai perkančių apynaujes ir naujas mašinas daugės, nes remontui išlaidos vis augs.

o kas cia tau daba blogai? juk tu to visada ir norejai, kad gamintu toki slamsta - kuris sugenda dar pries parduodant :D kad butu situacija - "amzinas servisas". as cia tematau tik grubu vieno is zmoniu teisiu pazeidima. cia tiesiog uzmaskuotas vogimas pasinaudojant monopoliu. o prasidejo si nesamone, kai visuomene isivede tokius dalykus kaip "prekes garantija" ir pan... o dabar tas kerta per gyvybinius isteklius, stabdo realu geroves progresa ir kelia problemas visuomenes darnumui...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3319
Reputacija: +62
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-18, 10:21 
     
AAA000 rašė:
jei pilnai cinkuota - tik tada neverta. cinko padengimas turi savybe uzsilygint mikroitrukimus pats. tiesiog cinko sluoksnis tirpsta, kol baigiasi. ir tik tada jau surudija. del to cinko dangos vertinamos.

o įmanoma kaip laivuose? Prisukt magnio gabaliuką kažkur pakaboj, kad griaužtų ne detales o magnį? Ar tas veikia tik tada, kai visas kėbulas mirksta susisiekiančiam elektolite?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3580
Reputacija: +1048
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-18, 11:27 
     
Nežinau, kas ten ir kaip jum rūdija, bet man asmeniškai neteko dar matyti rūdžių ten, kur nėra mechaninių kėbulo pažeidimų. Kadangi įprastai mašinų dugnas būna ir taip uždengtas plastikinėm apsaugom, tai nematau reikalo kažkokiais purškalais jo peckioti kaip kokio žigulio.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3387
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +451
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-18, 12:07 
     
Pumper rašė:
Nežinau, kas ten ir kaip jum rūdija, bet man asmeniškai neteko dar matyti rūdžių ten, kur nėra mechaninių kėbulo pažeidimų. Kadangi įprastai mašinų dugnas būna ir taip uždengtas plastikinėm apsaugom, tai nematau reikalo kažkokiais purškalais jo peckioti kaip kokio žigulio.


Plastikinės apsaugos neapsaugo nuo drėgmės, kelio druskos ir kitų nešvarumų.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 146
Reputacija: +75
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-19, 09:51 
     
professor XXX rašė:
Pumper rašė:
Nežinau, kas ten ir kaip jum rūdija, bet man asmeniškai neteko dar matyti rūdžių ten, kur nėra mechaninių kėbulo pažeidimų. Kadangi įprastai mašinų dugnas būna ir taip uždengtas plastikinėm apsaugom, tai nematau reikalo kažkokiais purškalais jo peckioti kaip kokio žigulio.


Plastikinės apsaugos neapsaugo nuo drėgmės, kelio druskos ir kitų nešvarumų.

Bet jos apsaugo nuo dangos pažeidimų, o danga apsaugo nuo drėgmės druskų.
Pamėgink nusiimti posparnius kuriam nors rate... ;-)
  • +2




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3580
Reputacija: +1048
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-19, 20:39 
     
HardAxe rašė:
Bet jos apsaugo nuo dangos pažeidimų, o danga apsaugo nuo drėgmės druskų.
Pamėgink nusiimti posparnius kuriam nors rate... ;-)


Taip tu teisus, bet po gero laiko eksploatavimo, nepriežiūros danga praranda savo savybes ir korozija pradeda atlikti savo, nors ir po plastikinėm apsaugom. :)
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 146
Reputacija: +75
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-06-20, 14:38 
     
taip, aš tik sakiau, kad plastikai duoda apčiuopiamos naudos.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3580
Reputacija: +1048
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'