Man pasidare idomu kaip su tekinimo staklemis kadangi elektros variklio apsukas gali keisti nuo 0 iki daug nereikalinga gremezdiska greiciu deze ,elektromobilyje irgi variklio apsukos keiciamos, gaunasi kad nereikia greiciu dezes.
Man pasidare idomu kaip su tekinimo staklemis kadangi elektros variklio apsukas gali keisti nuo 0 iki daug nereikalinga gremezdiska greiciu deze ,elektromobilyje irgi variklio apsukos keiciamos, gaunasi kad nereikia greiciu dezes.
Toks afigienas elektros teorijos eGzpertas tamsta ir nesupranti paprastų dalykų? Kaip dažnių keitiklis ir variklio polių perjunginėjimas? Elektromobiliuose jei jie įprasti ir nėra greičių dėžės, tik reduktorius, greitis keičiamas per DC/AC keitiklį dažnis išeina kintamas ir kintamos galios bei kintamo dažnio palei poreikį (gazo pedalo paspaudimą ir tuo metu esamas variklio apsukas). O staklėse ten labai paprasta, daugiafazio variklio apvijos komutuojamos gaunamama nuo 2 polių (3000 RPM) iki kiek daugiau pvz 6 (1000RPM), taip nesunkiai galime gauti kintamą greitį. Čia tik principas galbūt ir didesnis greičių diapazonas gali būti ir neįtraukiau acinchroninio variklio praslydimo į aprašymą.
Gal laikas išmokti naudotis www.google.com kaip manai arunas1948?
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Bachuriuks jeigu as elektros teorijos zinovas turiu galvoti ka tu parasai tai ka sneketi apie paprasta zmogu, galejai parasyti kad elektros variklio apsukos keiciamos reguliuojant elektromagnetinio lauko apsukas, kol nebuvo daznio keitikliu buvo fiksuoti greiciai bet tau jau praeitis.
O staklėse ten labai paprasta, daugiafazio variklio apvijos komutuojamos gaunamama nuo 2 polių (3000 RPM) iki kiek daugiau pvz 6 (1000RPM), taip nesunkiai galime gauti kintamą greitį. Čia tik principas galbūt ir didesnis greičių diapazonas gali būti ir neįtraukiau acinchroninio variklio praslydimo į aprašymą.
negali didesnis nei 3000RPM but jei daznio nedidint. tik sitam diapazone tarp 0 ir 3000 RPM. kai imi tinklo vidini 50Hz dazni. del praslydimo realiai didziausias apsuku greitis dar maziau siektiek nei 3000RPM buna. siaip pilnai pakanktu tokiu apsuku elektromobiliams
yra kitokio tipo varikliai, pvz DC su holo davikliais. ten is esmes psiaudo dazni formuoja holo daviklis, ten apsukas gali kelt principe neribotai. bet yra praktines ribos - nes nebespes suveikinet elektronika, ar del kokiu uzdelsimu pvz, ar magnetinis laukas nebepersiduos konstrukcijoje bet ten imanoma pasiekt manau iki kokiu 50-100 tukstanciu RPM.
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Pas Arunas1948 vandens siurblys galvoj stovi, todel ir negenda 15 metu.
ten gal hidrofora jis omeny turejo kur su slegio baku-pusle. ten mazai kam yra gest nes labai primityvi sistema. jei toks - ten principas panasus i superkondensatorine kruvio lygio palaikymo sistema. kur generatorius (ar belenkoks elektros sroves saltinis) ikrauna kruvi ir variklis sukasi kol ikrautas. tik hidrofore tas daroma su slegiu. ir ten nepalaiko vienodo slegio. yra palaikymo ribos - histereze. elektroje yra kruvos identisko principo sistemu ir jos daugumoje atveju geresnes uz mechaninius variantus. problema tik gaut energijos kompaktiskai is autonomisko saltinio
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
AAAOOO nesitikejau kad esi ant tiek atsilikes, automatineje slegio palaikymo sistemoje hidroforo nera o tai 20 metu egzistuoja, ant tiek metu atsilikes.
Jeigu ant tiek atsilikes turbut pastebejai kad jau dingo vandens bokstai is miestu, visur veikia ta pati automatine slegio palaikymo sistema, nu ir tundros.
O staklėse ten labai paprasta, daugiafazio variklio apvijos komutuojamos gaunamama nuo 2 polių (3000 RPM) iki kiek daugiau pvz 6 (1000RPM), taip nesunkiai galime gauti kintamą greitį. Čia tik principas galbūt ir didesnis greičių diapazonas gali būti ir neįtraukiau acinchroninio variklio praslydimo į aprašymą.
negali didesnis nei 3000RPM but jei daznio nedidint. tik sitam diapazone tarp 0 ir 3000 RPM. kai imi tinklo vidini 50Hz dazni. del praslydimo realiai didziausias apsuku greitis dar maziau siektiek nei 3000RPM buna. siaip pilnai pakanktu tokiu apsuku elektromobiliams
yra kitokio tipo varikliai, pvz DC su holo davikliais. ten is esmes psiaudo dazni formuoja holo daviklis, ten apsukas gali kelt principe neribotai. bet yra praktines ribos - nes nebespes suveikinet elektronika, ar del kokiu uzdelsimu pvz, ar magnetinis laukas nebepersiduos konstrukcijoje bet ten imanoma pasiekt manau iki kokiu 50-100 tukstanciu RPM.
Holo davikliai jau nebereikalingi, nors tai ir nebuvo blogas ar netobulas dalykas, tik papildomi davikliai variklyje kurių tikrai geriau kad nereikėtu. Jau (aviamodelizme netgi kokius ~15-20 metų) yra sinchroninių (ir turbūt asinchroninių variklių) nuo kelių milivatų ir šimtų kilovatų keitiklių, be jokių sensorių kurie patys užduoda varikliui apsukas (ir elektronika nusprendžia, kokia naudojama galia ir kokios reikia tuo metu, tada koreguoja PWM pulse widch modulation https://en.wikipedia.org/wiki/Pulse-width_modulation ), o galia reguliuojama (palei vartotojo pageidavimą) palei pratekėjusią srovę. Ta prasme jei prie tam tikrų apsukų vartotojas pageidauja visitiek dar didesnės galios tai keitiklis, arba didina įtampą (ko pasekoj ir galią nes didesnė srovė prateka), arba dažniausiai per MOSFET didina PWM impulso plotį (ko psekoj prateka tiek pat srovės bet ilgesni laiką, nes impulsai procentaliai yra platesni). Ir atvirkščiai atleidus gazą PWM plotis mažėja iki minimumo (iki vartotojo nustatytos ribos), arba net regeneracija persijungia nuo kažkurio momento.
Pas mūsų eGzpertą arunas1948 jau 15 metų stovi mandras ir nepigus inverterinis siurblys be tos hidroforo pūslės. Spėju, kad giluminis siurblys kuris valdomas tokiu principu, belaipsniu pwm palei slėgį.
Vandens bokštų jau nebereikia, nes tie inverteriniai siurbliai sėkmingai ir toliau sprogdina vandentiekio vamzdynus dėl hidraulinių smūgių ir netobulo softo po elektros dingimo, nors ir mažiau sprogdina vamzdynus nei tas buvo prie ruso, kai dirbo keli siurbliai be jokio valdymo on/off principu. Vis dar būna, kai pakyla vidury Klaipėdos senamiesčio fontanai iš vandentiekio vamzdyno iš po 4 juostų kelio ir aišku palei merfio dėsnį per patį piką 17:00.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Pas mūsų eGzpertą arunas1948 jau 15 metų stovi mandras ir nepigus inverterinis siurblys be tos hidroforo pūslės. Spėju, kad giluminis siurblys kuris valdomas tokiu principu, belaipsniu pwm palei slėgį.
.
kad ten toks pat hidroforinis sudas, tik kad hidroforo talpa miniatiurine. hidroforas padarytas kaip daviklis. ir prikista kruvos babkiu jautriai elektronikai, keitikliui ir sudetingesniam siurbliui. ismestas mechaninins valdymas 5€ vertes ir ikista elektroninis valdymas 200+ euru vertes... jei uzsilenks koks komponentas - nezinosi net ka daryt. kame cia privalumas? kompaktiskumo islosiama nedaug. svorio praktiskai neislosiama. elektros ekonomija tik del tikslesnio valdymo (nes hidroforines mechanines sistemas tingi liaudis priziuret del bukumo). budejimo rezimas - energetines pastovios islaidos... ------------ as pvz manau kad elektromobiliuose pigiau butu smagratis-laikina kaupykla, negu sakykim superkondensatoriai ar ten isbranginti akumai. dar ir svorio prasme greiciausiai daug islostum, nes galima det islengvinta tiesiog didelio diametro smagrati. taip pat manau jis issprestu greito akumu ikrovimo problema. galima butu ji issukt maksimaliai - o paskui jis atiduotu energija i akumus - jau vaziuojant. ta prasme dali akumu manau verta butu keist smagraciu (geresnio % regeneracijai ir greitam ikrovimui), ir siektiek labai minimaliai superkonderiu (sroviu laiduose balansavimui). o dazniu keitikliai is esmes jokiu dideliu elektromobilizmo problemu nesprendzia. jis tik "dar viena" papildoma tarpine grandis vartojanti elektra ir gaminanti nereikalinga siluma per ausinima... nu bet aisku - visokiems dragistams - svarbu greiciau padangas supleso skutais
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Supratau kad jus nemate automatinio siurblio, aisku is kur jus matysit jis kainuoja 600 euru tai begat pamate kaina o vandentieki paklausiau vyru ar tankiai genda atsake nezinom kas tam daznio keitikli yra dar nesugedo 20 metu.
Supratau kad jus nemate automatinio siurblio, aisku is kur jus matysit jis kainuoja 600 euru tai begat pamate kaina o vandentieki paklausiau vyru ar tankiai genda atsake nezinom kas tam daznio keitikli yra dar nesugedo 20 metu.
Tu jį mates ir turi, bet tai nesumažina tavo kvailumo.
+1
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Jus ne kvaili bet aiskinat apie variklio apsuku reguliavima su kondensatoriais, as jum noriu pasakyti kad elektros variklio apsuku valdymas issprestas senai, juk vandens siurblio apsukos priklauso nuo vandens poreikio kas elektromobilyje butu gazo spaudimu daugiau ar maziau. Didziausia problema kele akumuliatoriai kuria Muskas issprende, pritraukes didziules lesas ir protingus vyrus, dabar jau ir kiti gamintojai lips ant kulnu pasinaudoje akumuliatoriu pazanga.
Jus ne kvaili bet aiskinat apie variklio apsuku reguliavima su kondensatoriais, as jum noriu pasakyti kad elektros variklio apsuku valdymas issprestas senai, juk vandens siurblio apsukos priklauso nuo vandens poreikio kas elektromobilyje butu gazo spaudimu daugiau ar maziau. Didziausia problema kele akumuliatoriai kuria Muskas issprende, pritraukes didziules lesas ir protingus vyrus, dabar jau ir kiti gamintojai lips ant kulnu pasinaudoje akumuliatoriu pazanga.
Nesvaik su savo kondensatoriais, MOSFET tranzistoriai įjunginėja/atjunginėja DC (pastovia srovę), daug aukštesniu dažniu nei rotoriaus apsukos on/off principu, o dažnių moduliaciją užduoda valdiklis, kuris gauna pageidavimą galios, kaip pats jau rašei iš slėgio daviklio, arba gazo pedalo. Mes tuos dalykus išmanom, kai kurie iš mūsų konstruoja elektrinius RC lėktuvų modelius ir/arba dronus, o ten yra panašus principas 3 fazių sinchroninis variklis 20-100g ir galia 200-1000W ir daugiau tik dar su krūva kitų reikalų, kaip gyro stabilizatoriai ir 1, 2, 3, 4-8 variklių valdymas vienu metu, visa tai daro kontroleris, bet variklis valdomas taip kaip aprašiau su mosfetais ir tai jau daroma paskutinius 20 metų.
Muskas leido naudotis savo patentais nemokamai prieš porą metų berods, visiems ir visus, išskyrus akumų ir autopiloto. Kaip suprantu akumų patentų negali leist laisvai naudotis betkam nes akumai Panasonic ir jų intelektinė nuosavybė, o autopilotas tai Teslos koziris prieš konkurentus. Jei klystu taisykit.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume