Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 25 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Mokykla
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-14, 13:47 
     
Sveiki. Po savaitės laikysiu regitros praktinį egzaminą. Vairavimo mokyklą baigiau prieš mėnesį, taigi užmiršau vieną dalyką kurio noriu paklausti.
Ar reguliuojamoje sankryžoje, degant raudonam šviesaforo signalui sukant į dešinę kai yra žalia rodyklė leidžianti sukti, reikia sustoti prieš šviesaforą - stop liniją, ar reikia pravažiuoti ją ir sustoti ties kelių susikirtimu praleisti mašinų, o jeigu mašinų ir nėra iš vis nesustoti?
Kiek esu stebėjęs kitus, jie sustoja nebent praleisti mašinų, stop liniją pravažiuodami. Bet mano brolis prieš metus išsilaikęs teises sako, jog degant raudonam reikia stabtelėti ir prieš stop liniją, net jei nėra ženklo STOP.
Lauksiu atsakymų, ačiū.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-27, 17:39
Pranešimai: 228
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-14, 14:42 
     
Manau šitą situaciją atitiktų šie punktai:

167. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.

168. Sankryžoje, kurioje eismas reguliuojamas šviesoforu su papildoma sekcija, vairuotojas, važiuojantis eismo juosta, iš kurios sukama, turi važiuoti toliau įjungtos rodyklės nurodyta kryptimi, jeigu sustojęs jis sutrukdytų kitų ta pačia eismo juosta važiuojančių paskui jį transporto priemonių eismui.

Reikia nepamiršti, kad dažnai tokiais atvejais būna perijos. Jei per jas eis pėstieji, tai tada turėsi sustoti prieš stop liniją. Ir dar dažnas atvejis, kai sankryžoje bus apsisukantiejys, kurie turės pirmenybę t.y. jiem žalias degs. Todėl turėsi pirma duoti jiem kelią, žinoma, kai jau būsi ties susikirtimu.

Dar vienas momentas, kai jau bus kas nors įvažiavęs ties sankirta ir tau reikės įvertinti, ar ten tilpsi, kad neliktum stovėti ant perėjos, taip trukdydamas kitiems eismo dalyviams. Todėl tokiu atveju racionalu būtų sustoti prieš stop liniją.

O, jeigu kliūčių nėra, kaip minėjau aukščiau tada atlieki manevrą pagal kryptį nestabdydamas ir įsilieji į eismą.

Bent aš jau taip manau :)
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12881
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +200
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-14, 16:28 
     
Šiaip yra skirtingos sąvokos:
Sekcija - tai tarsi atskira šviesoforo skiltis su rodykle, kurios kryptim važiuoti gali tik jai esant žaliai.
Sąlyga - Balta "kortelė" su nupiešta žalia rodykle. Ja važiuoji tik kai nėra mašinų iš kairės.

Per Regitros egzaminą važiavau, kur yra sąlyga, sakau garsiai - nėra mašinų, demonstratyviai atsisukdamas pažiūrėti, šiek tiek pristabdęs užsukau į dešinę ir neprisikabino.

P.S. O jau tu laikysi prie naujos tvarkos, t.y. jau su kamerom ir mieste?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-06-12, 15:41
Pranešimai: 523
Reputacija: +4
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-14, 18:33 
     
kionig, ačiū už patarimus. Šiaip tie 167 ir 168 KET punktai mano klausimu nedaug ką paaiškina, tik pasako, kad degant draudžiamam signalui ir esant degančiai sekcijai, važiuoti nurodyta kryptimi galima tik praleidus visas transporto priemones, bei skirtingai nuo lentelės su žalia rodykle, esant sekcijai negalima trukdyti už tavęs esančioms mašinoms sukančioms rodyklės kryptimi. Ar reikia stabtelėti prieš šviesaforą nepasako.
Bet dabar lyg ir atsimenu, kad mano vairavimo instruktorius buvo pabrėžęs, jog 2 kartus stot tokioje situacijoje reikės nebent bus pastatytas STOP ženklas :)
ddeividdas, su kamerom tai mokyklinį reikėjo laikyti, irgi į miestą - mano atveju į Marijampolę, važiavom. O regitros praktinis egzaminas kiek žinau bus be kamerų.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-27, 17:39
Pranešimai: 228
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-14, 19:14 
     
Na mane kai mokino, tai liepdavo sustot pries sukant i desne, degant raudonui. Nes tipo geriau, tada gali ramiai apsiziuret, ir isleto pradet judeti pasiruoses ir taip geriau ivertines situacija. Bet man atrodo pagal taisykles nebutina sustot. Cia gal kaip pradedantiesiems, sakau kad geriau situacija ivertinti.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 461
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-14, 19:39 
     
Sigitas.lk rašė:
Na mane kai mokino, tai liepdavo sustot pries sukant i desne, degant raudonui. Nes tipo geriau, tada gali ramiai apsiziuret, ir isleto pradet judeti pasiruoses ir taip geriau ivertines situacija. Bet man atrodo pagal taisykles nebutina sustot. Cia gal kaip pradedantiesiems, sakau kad geriau situacija ivertinti.


Taip, zinoma geriau, ypac, kol dar vairuot nesi igudes, bet taisykles to nereikalauja. Tik su lentele sukant i desine, tai reikia praleisti VISUS, tai yra, jei nera kitu eismo dalyviu, tai yra pesciuju, dviratininku ir masinu.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14263
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2210
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-14, 20:27 
     
Jonas17 rašė:
kionig, ačiū už patarimus. Šiaip tie 167 ir 168 KET punktai mano klausimu nedaug ką paaiškina, tik pasako, kad degant draudžiamam signalui ir esant degančiai sekcijai, važiuoti nurodyta kryptimi galima tik praleidus visas transporto priemones, bei skirtingai nuo lentelės su žalia rodykle, esant sekcijai negalima trukdyti už tavęs esančioms mašinoms sukančioms rodyklės kryptimi. Ar reikia stabtelėti prieš šviesaforą nepasako.
Na vadinasi, jeigu tiksliai nepasako, tai nėra būtina tokiu atveju. Bet vistiek, jei jau nieko nebus, tai privažiavus sankirtą, reiktų pristabdyti ir įsitikinti, kad nėra apsisukančiųjų ar tiesiog atvažiuojančių, o toliau jau rikiuojasi pagal taisykles. Tik paminėjau tokius niuansus, kur gali būti. Yra visokių tų sankryžų, žodžiu teks apsišarvuoti pastabumu bei mąstymu :)

Cituoti:
Bet dabar lyg ir atsimenu, kad mano vairavimo instruktorius buvo pabrėžęs, jog 2 kartus stot tokioje situacijoje reikės nebent bus pastatytas STOP ženklas :)
Ten, kur bus STOP ženklai, ten nebus reguliuojama šviesoforu. Tai nelabai čia tinka.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12881
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +200
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-14, 22:01 
     
Na, aprašytuoju atveju man instruktorius liepdavo sustot, bet manau tai tik buvo viena iš jo keistenybių, nes draugui kitas instruktorius nieko nesakydavo. Šiaip, kad sustosi blogiau nebus, bet pagal taisykles - neprivaloma.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-16, 01:40 
     
buna stop linija ir stop baltas zenklas - prie jo nebutina sustot, tik kai uzsidega raudonas signalas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14263
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2210
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-20, 14:27 
     
Dar patarčiau atkreipti dėmesį į tai, kad jeigu sankryžoje esama perėjos ir gretimoje juostoje yra sustojusių mašinų, tai ir tu privalai sustoti
  • 0


_________________
If the truth can be said so as to be understood, it will be believed



Užsiregistravo: 2011-04-06, 23:37
Pranešimai: 103
Miestas: Klaipėda
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-20, 15:35 
     
Putulis rašė:
Dar patarčiau atkreipti dėmesį į tai, kad jeigu sankryžoje esama perėjos ir gretimoje juostoje yra sustojusių mašinų, tai ir tu privalai sustoti

Tai ką parašei galioja tiki iki kol vairuotojo pažymėjimą išduoda 8.)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-20, 21:05 
     
Simplicity rašė:
Putulis rašė:
Dar patarčiau atkreipti dėmesį į tai, kad jeigu sankryžoje esama perėjos ir gretimoje juostoje yra sustojusių mašinų, tai ir tu privalai sustoti

Tai ką parašei galioja tiki iki kol vairuotojo pažymėjimą išduoda 8.)


Pastebėjau, nes ir pats gana dažnai būnu pėstysis. Bet šiuo atveju žmogus ir rašo, kad egzaminą dar tik laikys :eek:
  • 0


_________________
If the truth can be said so as to be understood, it will be believed



Užsiregistravo: 2011-04-06, 23:37
Pranešimai: 103
Miestas: Klaipėda
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-21, 20:31 
     
Simplicity rašė:
Putulis rašė:
Dar patarčiau atkreipti dėmesį į tai, kad jeigu sankryžoje esama perėjos ir gretimoje juostoje yra sustojusių mašinų, tai ir tu privalai sustoti

Tai ką parašei galioja tiki iki kol vairuotojo pažymėjimą išduoda 8.)


Ispėjimas Daug necenzūrinės leksikos, todėl nepilnamečiams ir šiaip ižeidiems asmenims skaityti draudžiama.
[spoil]Nestojantys prie pėsčiųjų perėjos

Cituoti:
Aš čia net nesakysiu nieko apie tuos, kurie šiaip nestoja prie pėsčiųjų perėjos, nes tai šiaip yra bukagalviai, su kuriais ir taip viskas aišku. Bet be šitų bukagalvių yra dar viena rūšis, kuriuos reiktų sodinti į kalėjimą. Ir jei mano atmintis nemeluoja, policija iš tokių gali ir teises atimti, tik vat čia aš jau pasakysiu, kad policija yra apsileidusi ir jai reiktų tokiais užsiimti, o kad neužsiima – tai labai blogai.

Pasitikrinkite, ar esate kelių šiknapaukštis

Čia būtent toksai atvejis užfiksuotas nuotraukoje: viena mašina sustojo, pėstieji eina per perėją, tačiau atsiranda besmegenė persona, kuri galvoja - "ai, čia tegul tie ir sustojo, bet aš galiu važiuot". Tokie vairuotojai yra pavojingesni netgi už draginančius pacukus, nes intelekto turi dar mažiau.


Aš kalbu apie vieną tipinę situaciją, kai žmogus eina per perėją, prieš jį mašina sustoja, o tuo tarpu kita, važiuojanti į tą pačią pusę, nei nestabdžiusi lekia toliau. Štai tokius žudikus reiktų gaudyti ir sodinti preventyviai, o ne tik teises iš jų atimdinėti. Nes būtent tokie žudikai yra patys pavojingiausi išvis iš visų, kokie važinėja gatvėmis. Kai išgirstate istoriją apie tai, kad vaiką ar senutę ant pėsčiųjų perėjos kažkas suvažinėjo, tai žinokite, kad didžiąja dalimi atvejų šitai padarė būtent toksai tipas, kuris nestojo prie perėjos, kai ten sustojo kita mašina.

Kai viena mašina sustoja prie perėjos, bukas pėstysis paprastai stengiasi perbėgti per perėją kuo greičiau, nes jaučia dėkingumą sustojusiam vairuotojui ir nenori jo užlaikyti. Tai didžioji klaida, kurios negalima daryti. Nes kai pėstysis greitai bėga, pro šalį važiuojantis fekalocerebrinis degeneratas net nepamato, kad kažkas eina. Tokie tūpi vairuotojai (ir vairuotojos – moterys šitą pažeidimą labai dažnai daro) galvoja, kad jie pastebės einantį arba kad šiaip pravažiuos. Jie galvoja, kad reikia sustoti prieš perėją tiktai tada, kai kažkas jau ėmė ta perėja eiti ir įžengė į jų važiavimo trajektoriją.

Baigtis, savaime aišku, kad būna savaime aiški. Tūpas šiknagalvis sutraiško perėjoje žmogų, o paskui dar teisinasi – “aš gi nemačiau, kaip jis ėjo, jį man užstojo prieš perėją sustojusi mašina“. Taip taip, tokie atmatos sugeba pasakyti tokius pasiteisinimus. Čia panašiai, kaip koks nors debilas, pasiėmęs šautuvą, šaudytų į minią, o paskui aiškintų, kad jis gi nekaltas, nes nematė į ką šaudo, kadangi žmonės užstojo vieni kitus ir buvo pernelyg sudėtinga susigaudyti, į ką gali pataikyt.

Ponai ir ponios pėstieji, eidami per perėją, būkite labai atsargūs. Net jei mašina sustoja jus praleisti, žinokit, kad pilna degeneratų keliuose, kurie jus numuš, nes yra tūpi atmatos. Niekada nebėkite per perėją. Eikite tiktai iš lėto – tai vienintelis būdas apsisaugoti nuo išgamų, lakstančių per perėjas.

Ponai ir ponios vairuotojai, jei jūs taip nestabdote prieš perėją, kai prieš perėją sustoja kita mašina, tai aš jums tiesiai pasakysiu – esate pati šlykščiausia ir bukiausia vairuojančių išgamų rūšis. Ir jeigu jūs netyčia nukrisite nuo laiptų ir mirtinai užsimušite, tai visa Lietuva taps laimingesne, nes jūs tada negalėsite perėjose žudyti vaikų.
http://rokiskis.popo.lt/[/spoil]
  • 0


_________________
Aš esu papirktas naftininkų ir žydų, priklausau slaptai masonų brolijai, padedu NASA'i išlaikyti paslaptis, bei dangstau didžiules koorporacijas tad nepykit dėl ištrintų komentarų.


Moderatorius

Užsiregistravo: 2008-12-11, 00:52
Pranešimai: 1221
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-24, 01:34 
     
paantrinsiu, dar visokie do@#$%@#$% sustoja prieš perėją išleisti/įsodinti žmones ir sukelia pavojų pėstiesiems.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3585
Reputacija: +1050
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-13, 18:31 
     
Na va. Išlaikiau. Bet tik iš antro karto .. :) Nepasisekus pirmą kartą, užsiregistruoti galėjau tik po 3sav., nes visos vietos buvo užimtos. Labai daug kas neišlaiko ir yra apsiašaroję parvežami instruktorių atgal. Kiek teko matyt, iš 3 gal koks 1 teišlaiko. Kas dar tik laikys egzaminą, galėčiau patart važiuoti atsargiai, lėtai ir nepasiduoti instruktorių provokacijoms :x Nusispjaukit į tą taisyklę "važiuoti optimaliais greičiais", jau geriau važiuoti lėtai, nes būni susijaudinęs ir gali pražioplinti kokį nors ženklą greitai važiuodamas. Instrukturius gali putotis sau "nu tu spausk 50 greitis čia...", "ko tu miegi, važiuok!", bet ką jis jum gali padaryt už tai, kad egzamino metu lėtai ir saugiai važiuojate? Padės nebent varniuką prie nekritinių klaidų, kurios galima sakyti nieko nereiškia. Pats egzaminatorius yra sakęs, jog už nekritines klaidas neišlaiko nebent visai tie, kurie nepavažiuoja. O jug į egzaminą ateinam pasiruošę 8.)
P.S. Jeigu kelias tuščias, sausas ir lygus, tada jau negalite važiuoti lėčiau nei 15km/h negu leistinas greitis, ;) visais kitais atvejais nebūtina laikytis opt. greičio. Ir atsiminkit, kuo sudėtingesnės sąlygos, tuo mažesnis greitis. :L:
  • 0



Paskutinį kartą redagavo Jonas17 2012-08-13, 20:12. Iš viso redaguota 1 kartą.

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-27, 17:39
Pranešimai: 228
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-13, 19:07 
     
Pagal KET negalima be reikalo važiuoti pernelyg mažu greičiu ir trukdyti eismui, čia būtų apie 20km/h, šiaip egzo metu rekomenduočiau važiuoti apie 40km/h ir gerokai iš anksto lėtėti prieš sankryžas ir perėjas.
  • 0


_________________
Aš esu papirktas naftininkų ir žydų, priklausau slaptai masonų brolijai, padedu NASA'i išlaikyti paslaptis, bei dangstau didžiules koorporacijas tad nepykit dėl ištrintų komentarų.


Moderatorius

Užsiregistravo: 2008-12-11, 00:52
Pranešimai: 1221
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-13, 20:53 
     
Sveikinu tai praėjus.. Turbūt nenorėtum pakartot to kelio :D
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-06-12, 15:41
Pranešimai: 523
Reputacija: +4
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-13, 20:56 
     
zamzungas rašė:
Pagal KET negalima be reikalo važiuoti pernelyg mažu greičiu ir trukdyti eismui, čia būtų apie 20km/h, šiaip egzo metu rekomenduočiau važiuoti apie 40km/h ir gerokai iš anksto lėtėti prieš sankryžas ir perėjas.


Aa... optimalus greitis 50 km/h mieste (nebent yra greičio ribojimo ženklai). Jei per lėtai važiuosi (arba per greitai), pasižymi savo dokumentuose instruktorius.
  • 0


_________________
Sic transit gloria mundi.
Ave Caesar, morituri te salutant!
Alea iacta est.

O HMZ ir Imortaliukas žydai. Hamman kvanka


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-08-02, 20:59
Pranešimai: 1144
Reputacija: -17
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-13, 21:13 
     
Cituoti:
Aa... optimalus greitis 50 km/h mieste (nebent yra greičio ribojimo ženklai). Jei per lėtai važiuosi (arba per greitai), pasižymi savo dokumentuose instruktorius.


Eina jie visi **. :D 50km/h yra leistinas MAKSIMALUS greitis. Realiai reikia važiuot 40-45km/h. Nes yra absurdas, kai turi važiuot TIKSLIAI ant 50km/h. Tiesiog norima sukirsti vairuotojus. Nesąmonė.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-13, 22:30 
     
Tarkvinijus Išdidusis rašė:
zamzungas rašė:
Pagal KET negalima be reikalo važiuoti pernelyg mažu greičiu ir trukdyti eismui, čia būtų apie 20km/h, šiaip egzo metu rekomenduočiau važiuoti apie 40km/h ir gerokai iš anksto lėtėti prieš sankryžas ir perėjas.


Aa... optimalus greitis 50 km/h mieste (nebent yra greičio ribojimo ženklai). Jei per lėtai važiuosi (arba per greitai), pasižymi savo dokumentuose instruktorius.

Jokiu būdų vairuotojas pagal savo galimybes gali pasirinkti greitį ne didesnį nei maksimalus leidžiamas ir ne tokį mažą kad trukdytų eismui ir jeigu važiuoji laikydamas apie 40km/h joks instruktorius nieko nežymės, tas pats ir jeigu būsi labai atsargus ir prilėtinsi prieš sankryžas ar perėjas, tai yra leidžiama ir net skatinama, ypač jauniems vairuotojams. Instruktoriai labai nemėgsta kai egzaminuojamieji labai skuba ir visada yra ant maksimalaus greičio ribos arba gana vėlai stabdo.
  • 0


_________________
Aš esu papirktas naftininkų ir žydų, priklausau slaptai masonų brolijai, padedu NASA'i išlaikyti paslaptis, bei dangstau didžiules koorporacijas tad nepykit dėl ištrintų komentarų.


Moderatorius

Užsiregistravo: 2008-12-11, 00:52
Pranešimai: 1221
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-14, 10:03 
     
zamzungas rašė:
Tarkvinijus Išdidusis rašė:
zamzungas rašė:
Pagal KET negalima be reikalo važiuoti pernelyg mažu greičiu ir trukdyti eismui, čia būtų apie 20km/h, šiaip egzo metu rekomenduočiau važiuoti apie 40km/h ir gerokai iš anksto lėtėti prieš sankryžas ir perėjas.


Aa... optimalus greitis 50 km/h mieste (nebent yra greičio ribojimo ženklai). Jei per lėtai važiuosi (arba per greitai), pasižymi savo dokumentuose instruktorius.

Jokiu būdų vairuotojas pagal savo galimybes gali pasirinkti greitį ne didesnį nei maksimalus leidžiamas ir ne tokį mažą kad trukdytų eismui ir jeigu važiuoji laikydamas apie 40km/h joks instruktorius nieko nežymės, tas pats ir jeigu būsi labai atsargus ir prilėtinsi prieš sankryžas ar perėjas, tai yra leidžiama ir net skatinama, ypač jauniems vairuotojams. Instruktoriai labai nemėgsta kai egzaminuojamieji labai skuba ir visada yra ant maksimalaus greičio ribos arba gana vėlai stabdo.


O čia jau nuo instruktoriaus priklauso ant kokio papulsi. Kai laikiau Regitroje vairavimo egzaminą papuoliau ant tokio, kuriam visiškai nepatiko, kad be reikalo važiuoju lėčiau nei reikia mieste (tavo tas 40 km/h) ir man primygtinai sakė, jog arba važiuoji normaliai, arba baigiam.
  • 0


_________________
Sic transit gloria mundi.
Ave Caesar, morituri te salutant!
Alea iacta est.

O HMZ ir Imortaliukas žydai. Hamman kvanka


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-08-02, 20:59
Pranešimai: 1144
Reputacija: -17
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-14, 10:04 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
Aa... optimalus greitis 50 km/h mieste (nebent yra greičio ribojimo ženklai). Jei per lėtai važiuosi (arba per greitai), pasižymi savo dokumentuose instruktorius.


Eina jie visi **. :D 50km/h yra leistinas MAKSIMALUS greitis. Realiai reikia važiuot 40-45km/h. Nes yra absurdas, kai turi važiuot TIKSLIAI ant 50km/h. Tiesiog norima sukirsti vairuotojus. Nesąmonė.


O tai, ką? Nesugebi išlaikyti pastovaus greičio? Kas tu per vienas?
  • 0


_________________
Sic transit gloria mundi.
Ave Caesar, morituri te salutant!
Alea iacta est.

O HMZ ir Imortaliukas žydai. Hamman kvanka


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-08-02, 20:59
Pranešimai: 1144
Reputacija: -17
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-14, 11:01 
     
Cituoti:
O čia jau nuo instruktoriaus priklauso ant kokio papulsi. Kai laikiau Regitroje vairavimo egzaminą papuoliau ant tokio, kuriam visiškai nepatiko, kad be reikalo važiuoju lėčiau nei reikia mieste (tavo tas 40 km/h) ir man primygtinai sakė, jog arba važiuoji normaliai, arba baigiam.


O reikėjo pasiųst toli toli jį, nes yra visiškai normalu važiuoti 45km/h. Ir jis nebūtų galėjęs rašyt jokių klaidų. Jie specialiai spaudžia, kad po to už 3-5km/h viršijimą galėtų klaidas rašyt. Na nieko, pradės filmuot egzaminus, mažiau šūdo egzaminuotojai mals ir mažiau agresijos reikš su savo: "spausk spausk!". :)

Cituoti:
O tai, ką? Nesugebi išlaikyti pastovaus greičio? Kas tu per vienas?


Tuo metu, kai laikiau teises, tikrai būčiau negebėjęs nežiūrėdamas kas kelioliką sekundžių į spidometrą su nepažįstamu automobiliu palaikyt tiksliai 50km/h(juolab, kad keliai ten, kur laikiau, nėra lygūs). Todėl važiavau 45km/h ir ramiai stebėjau kelią, o ne spidometrą...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-14, 12:03 
     
Cituoti:
O reikėjo pasiųst toli toli jį, nes yra visiškai normalu važiuoti 45km/h. Ir jis nebūtų galėjęs rašyt jokių klaidų. Jie specialiai spaudžia, kad po to už 3-5km/h viršijimą galėtų klaidas rašyt. Na nieko, pradės filmuot egzaminus, mažiau šūdo egzaminuotojai mals ir mažiau agresijos reikš su savo: "spausk spausk!". :)


A, tai gal esat vienas iš tų, kurie antra juosta važiuoja 45 km/h greičiu ir juos aplenkia tie, kurie važiuoja pirma juosta? :)

Jei pinigų turi kaip šieno, tai jo - siųsk kuo toliau. Po trijų savaičių galėsi ateiti iš naujo laikyti...

Taip, viskas pasikeis, kai pradės filmuoti. Laikiau prieš du metus, kai nė kalbos apie tai nebuvo.
  • 0


_________________
Sic transit gloria mundi.
Ave Caesar, morituri te salutant!
Alea iacta est.

O HMZ ir Imortaliukas žydai. Hamman kvanka


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-08-02, 20:59
Pranešimai: 1144
Reputacija: -17
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-14, 13:44 
     
Cituoti:
A, tai gal esat vienas iš tų, kurie antra juosta važiuoja 45 km/h greičiu ir juos aplenkia tie, kurie važiuoja pirma juosta? Smile


Taigi kalbėjau apie tą laikotarpį, kai važinėjau su instruktoriumi arba egzaminuotoju. :) Išsilaikai egzaminą ir visas nesąmones gali pamiršt. :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'