Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Kompiuterinė įranga
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-09-13, 12:48 
     
Sveiki,
problema su 3d spausdinimu. Spausdinau lyg ir normaliai, bet paskutiniu laiku pradėjo atšokti pirmas sluoksnis. Žaidžiau ir su temperatūrom, tačiau nieko nesigauna. Naudoju ABS. Gal stalą reikia kuo ištepti? Labai reikia informacijos...

Valdas
  • 0




Užsiregistravo: 2018-03-06, 10:56
Pranešimai: 6
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-09-14, 10:05 
     
kuo tavo tema geresnė už kitų, kad rašai didžiosiomis?

ABS drožles sumaišyk su acetonu ir, kai ištirps, tuo tirpalu patepk stalą.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3601
Reputacija: +1054
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-09-14, 11:26 
     
Stalą pašildyk prieš pat spausdinimą, nes ant šalto paviršiaus pirmas sluoksnis prastai kimba, todėl brangesnis printeriai ir būna su šildomais stalais.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3389
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +453
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-14, 15:31 
     
valdas40 rašė:
Sveiki,
problema su 3d spausdinimu. Spausdinau lyg ir normaliai, bet paskutiniu laiku pradėjo atšokti pirmas sluoksnis. Žaidžiau ir su temperatūrom, tačiau nieko nesigauna. Naudoju ABS xxxjunk.com/ hdsex.club/. Gal stalą reikia kuo ištepti? Labai reikia informacijos...

Valdas


Turiu tą pačią problemą. Prašome padėti. Ačiū.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo sevenhound 2019-04-20, 07:12. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2019-04-06, 20:11
Pranešimai: 1
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-14, 21:13 
     
pirmiausiai tai stala svariai nuvalyk
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 239
Reputacija: +70
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-15, 10:15 
     
Pumper rašė:
Stalą pašildyk prieš pat spausdinimą, nes ant šalto paviršiaus pirmas sluoksnis prastai kimba, todėl brangesnis printeriai ir būna su šildomais stalais.

Bet tada atšalus stalui (priklausomai nuo paviršiaus) iškart nukris. Aš jei palieku gerai prikibusį spausdinį ir printeris atvėsta jis pats nukrenta.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3601
Reputacija: +1054
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-23, 19:57 
     
Sveiki, įsigijau 3d spausdintuvą - ANET A8. Susirinkau, įsirašiau programą "cura 4.17" kaip ir rekomendavo instrukcija.
Nusibraižiau kubą norėdamas išbandyti spausdinimo tikslumą ir kokybę. Paleidau spausdinti prieš tai nustatęs stalo temperatūrą 60 laipsniu, galvutės temperatūrą nustačiau 190 laipsnių.
Čia ir atsirado problema, stalas pradėjo kaisti ir pakankamai greitai įkaito, tačiau galvutės temperatūra daugiausiai įkaito iki 30 laipsnių ir nekilo aukščiau.
Ir nelabai suprantu kodėl taip galėtų būti. Gal kas turėjo tokią problemą ar tiesiog žino kas galėtų būti.
  • 0




Užsiregistravo: 2019-08-23, 19:39
Pranešimai: 1
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-25, 15:20 
     
justin rašė:
Čia ir atsirado problema, stalas pradėjo kaisti ir pakankamai greitai įkaito, tačiau galvutės temperatūra daugiausiai įkaito iki 30 laipsnių ir nekilo aukščiau..
Ieškok kaitinimo parametrų programos nustatymuose, arba patikrink termovaržos, kuri išeina iš ekstrūderio prie galvutės grandinę. Gal kontroleris nenuskaito? Bet apie tai turėtų perspėti programa netiesiogiai, jeigu yra parametrai žiūrėti darbinę temperatūrą.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12882
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +200
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-27, 18:55 
     
ABS yra gana problematiskas reikalas, printbed temperatura bent jau mano atveju yra apie 100C. Jeigu printini kazka auksto ir plataus turi buti printeris uzdarytas dezej ir sildoma apie 60C. Ekstruderi laikau kazkur 220C. Labai priklauso dar ir nuo polimero kokybes, as naduju tik verbatim plastikus ir niekada nebuvo jokiu bedu. spaudinu ant kaptono.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-03-06, 22:44
Pranešimai: 991
Reputacija: +158
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-08-27, 22:37 
     
gali per meniu nustatyti galvutės temperatūrą ir žiūrėti ar kaista.
Tikėtina arba termostatas arba kaitinimo elementas. Galvutė šalta? Jeigu kaitinimo elementą pats užmaitini (+12), šyla?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3601
Reputacija: +1054
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'