Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 6 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Kompiuterinė įranga
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-09-13, 12:48 
     
Sveiki,
problema su 3d spausdinimu. Spausdinau lyg ir normaliai, bet paskutiniu laiku pradėjo atšokti pirmas sluoksnis. Žaidžiau ir su temperatūrom, tačiau nieko nesigauna. Naudoju ABS. Gal stalą reikia kuo ištepti? Labai reikia informacijos...

Valdas
  • 0




Užsiregistravo: 2018-03-06, 10:56
Pranešimai: 6
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-09-14, 10:05 
     
kuo tavo tema geresnė už kitų, kad rašai didžiosiomis?

ABS drožles sumaišyk su acetonu ir, kai ištirps, tuo tirpalu patepk stalą.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3274
Reputacija: +913
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-09-14, 11:26 
     
Stalą pašildyk prieš pat spausdinimą, nes ant šalto paviršiaus pirmas sluoksnis prastai kimba, todėl brangesnis printeriai ir būna su šildomais stalais.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3361
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +419
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-14, 15:31 
     
valdas40 rašė:
Sveiki,
problema su 3d spausdinimu. Spausdinau lyg ir normaliai, bet paskutiniu laiku pradėjo atšokti pirmas sluoksnis. Žaidžiau ir su temperatūrom, tačiau nieko nesigauna. Naudoju ABS xxxjunk.com/ hdsex.club/. Gal stalą reikia kuo ištepti? Labai reikia informacijos...

Valdas


Turiu tą pačią problemą. Prašome padėti. Ačiū.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo sevenhound 2019-04-20, 07:12. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2019-04-06, 20:11
Pranešimai: 1
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-14, 21:13 
     
pirmiausiai tai stala svariai nuvalyk
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 203
Reputacija: +66
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-04-15, 10:15 
     
Pumper rašė:
Stalą pašildyk prieš pat spausdinimą, nes ant šalto paviršiaus pirmas sluoksnis prastai kimba, todėl brangesnis printeriai ir būna su šildomais stalais.

Bet tada atšalus stalui (priklausomai nuo paviršiaus) iškart nukris. Aš jei palieku gerai prikibusį spausdinį ir printeris atvėsta jis pats nukrenta.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3274
Reputacija: +913
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'