Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 6 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-12, 10:47 
     
Kas liečia dizainą (dizainą suprasti anglų k.)



O retro stilius šiaip gana mielas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6979
Miestas: KLP
Reputacija: +1410
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-12, 11:40 
     
bahuriux rašė:
Kas liečia dizainą (dizainą suprasti anglų k.)
<…>
O retro stilius šiaip gana mielas.


Čia valdomi priekiniai ratai yra du, tad Robino bėdų neturėtų kilti.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4581
Miestas: Vilnius
Reputacija: +809
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-12, 13:05 
     
Manau ne veltui visos mašinos turi keturis ratus.

Pvz bus labai smagu važiuoti žiemą, kai galinis ratas visada vilksis per kupstą tarp provėžų ir šiaip 50% daugiau šansų prasidurti kažkurį ratą. O vieną pradūrus...

Čia vienas iš tų pre-tesla elektromobilių, kurie buvo ultra lengvi ir visaip kitaip kastruoti, kad tik galėtų pajudėti. Deja atėjus tešlai liaudis nori normalių elektrinių TP.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3252
Reputacija: +911
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-12, 18:00 
     
Iš išvaizdos čia elektrinis motoroleris su kėbulu, iki miesto automobilio kalbant apie saugumą, jam tikrai toli. 60ag tokiam kibirui gali būti per daug.
  • +1




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1106
Reputacija: +615
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-12, 21:22 
     
Idomus variantas, nereikia skubeti nurasyti is karto.
Sio triratuko galas gali buti labai efektyvus aerodinamiskai, elektromobiliams tai labai didelis pliusas.
Stabdant beveik visa darba atlieka priekiniai ratai, galiniai tik 10-15% prisideda prie stabdymo, jeigu staigiai stabdant galas nepakils - tai stabdymas nebus prastesnis nei 4 ratus turincio automobilio.
Bet ant posukiu tai stabilumo greiciausiai pritruks. Ir duobes apvaziuoti bus tikrai sunkiau :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1869
Reputacija: +410
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'