Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 13:39 
     
Turiu ketvirta guoli tdi ir kartais pamastau i ka galeciau pakeisti si automobili, bet po pamastymu suprantu, jog nera automobilio rinkoje kuris butu to vertas. Zinoma dabar pasaulyje vartojimo bumas (pirk-mirk) kaip jau ir as moraliskai atrodau pasenes su tuo guoliu, bet kokiam automobilyje as gausiu tokias kuro sanaudas kaip ir manajame guolyje? zinant nauju automobiliu nepatvaruma, nesinori moketi uz kiekviena apsilankyma pas meistra po 250lt.

Saugumas? Kiek zinau, pagrindiniai saugumo dalykai manajame bolide yra, o perkant nauja is salono automobili (bazini) jokiu inovaciju jame nebus, o jei to noresi, krapstysi dar daugiau pinigu.

Zinoma nesakau, jog tai yra idealus automobilis be trukumu, bet man tokie trukumai kaip prasta garso izoliacija, mazai vietos gale sedintiems ar kietesne vaziuokle (nors man tai ne minusas) ne motais.

O kad Lietuvoje vaziuoja daugumoje senienos, tai ko cia stebetis? geras auto europieciui su vidutiniu atlyginimu daleiskim 1700 euru kainuoja beveik 18atlyginimu, o Lietuviui tas pats automobilis su 1700lt vidutiniu atlyginimu kainuoja beveik 61 atlyginima. Tai koki mes cia dvirati isradinejam?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-28, 13:11
Pranešimai: 1619
Reputacija: -1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 13:57 
     
Dar vienas baisus dalykas su apynaujais auto, kad ju dalys kainuoja nesveikus pinigus ir remontas taip pat, diagnostikos ir tt. O genda jie nemaziau nei seni kibirai, nes yra daugiau daliu juose reiskia daugiau ir kam gesti, beto jau nebera tos kokybes pas vokiskas auto kokia buvo iki 95m.
Del ekonomiskumo geriau nejuokinkit su naujais auto, paimkit nuo 80m betkokia masina, tarkim kokia audi 80, arba ascona/vectra ir lyginkim kiekvieno sekancio modelio kuro sanaudas, gausit soka kai palyginsit :) ypac tragedija su dyzeliais. Tik zinoma karbiuratoriniu varikliu nereiketu lyginti su ipurskimu.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7295
Miestas: KLP
Reputacija: +1537
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 14:30 
     
Kvailas lyginimas. Reikėtų lyginti naują - naudotą už tą pačią kainą. Tada dar galima daryti išvadas. O dabar, lyginti 15000lt kainuojantį ir 150000lt kainuojantį - kažkaip nesiriša.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 15:08 
     
Naujas geriau. Aišku!
Paskaičiuokim, maniškis auto pirktas už 2000 litų, ir ryja 5,5 ltr/100 km. Tad jei už 50 000 litų nusipirkčiau auto, kuris ryja 5 ltr/ 100 km, ženkliai sutaupyčiau.
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 16:05 
     
Mano kuklia nuomone už saugumą kelyje turėtų kaip ir didesnę atsakomybę prisiimti vairuotojas, o ne jo automobilis. Bendra tendencija šių laikų yra tokia, jog visa elektronika kuriama kuo protingesnė ir išradingesnė, o kur liekame mes? Jei mūsų automobiliai, mūsų telefonai, televizoriai, šaldytuvai ir ttttt už mus nusprendžia kas mums saugiau, teisingiau, reikalingiau. Kodėl patys lendame po padu technologijų naujovėms, leisdami sau nebemankštinti tos makaulės dalies, kurioje yra smegenys? Dabar automobilis už mus net prisiparkuoti gali (gerai, kad dar žmogui paliekama teisė nuspręsti - kur), už mus geriau žino, kokiu atstumu reikia važiuoti nuo priekyje esančios mašinos. Greitai galbūt ir teisių laikytis mums nereikės, tai už mus galės padaryti automobiliai , juk jiems vis daugiau pareigų vairuojant perleidžiama.
Visiškai teisus straipsnio pašnekovas, anokia čia paslaptis, kad ne tik automobiliai, bet apskritai dauguma prietaisų kuriami šiandien iš prastesnių medžiagų - juk naujovės kuriamos ir diegiamos su tokiu pagreičiu, kad jei tau televizorius tarnaus 15 metų, o automobilis 25, būsi prarastas klientas, kuris galėtų kas 3-5 metus įsigyti naujoviškiausią televizorių, ir kas 7 pažangiausių naujovių prifarširuotą automobilį.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-05-24, 21:06
Pranešimai: 66
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 16:18 
     
skacukas, tai nori pasakyt kad airbaga pats turi išskleist? Galėtum mankštint taip makaulę, pažėčiau ar geriau už CAN padarytum
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-23, 15:35
Pranešimai: 118
Miestas: Kaunas
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 16:45 
     
Nesiginčysiu, yra daug išradimų protingų saugumui padidinti, tačiau šioje srityje taip pat yra ir smarkiai perlenkta lazda. Oro pagalvės, abs, stabdžių, vairo stiprintuvai. Taip, sveikintina. Bet ar tikrai reikalingas pavyzdžiui, mano minėtas atstumo nuo priekyje važiuojančio automobilio jutiklis? Ar ne vairuotojas turėtų jausti savo automobilį ir supančią aplinką? Jei ne, gal tuomet geriau tokiems vairuotojams sedėti autobuse keleivio vietoje?
Šios diskusijos principas yra seni ir nauji automobiliai. Aš už senesnius, su stikliniais žibintais, normaliai cinkuotais kėbulais, ilgaamžiškesniais varikliais; už tvirtus ir patikimus. Man nereikia kosminių mano saugumą užtikrinančių išradimų, vairuoti moku. Be to, kaip sakoma, jei lemta nukristi - nenuskęsi. :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-05-24, 21:06
Pranešimai: 66
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 17:19 
     
andriulis rašė:
Turiu ketvirta guoli tdi ir kartais pamastau i ka galeciau pakeisti si automobili, bet po pamastymu suprantu, jog nera automobilio rinkoje kuris butu to vertas. Zinoma dabar pasaulyje vartojimo bumas (pirk-mirk) kaip jau ir as moraliskai atrodau pasenes su tuo guoliu, bet kokiam automobilyje as gausiu tokias kuro sanaudas kaip ir manajame guolyje? zinant nauju automobiliu nepatvaruma, nesinori moketi uz kiekviena apsilankyma pas meistra po 250lt.

Saugumas? Kiek zinau, pagrindiniai saugumo dalykai manajame bolide yra, o perkant nauja is salono automobili (bazini) jokiu inovaciju jame nebus, o jei to noresi, krapstysi dar daugiau pinigu.

Zinoma nesakau, jog tai yra idealus automobilis be trukumu, bet man tokie trukumai kaip prasta garso izoliacija, mazai vietos gale sedintiems ar kietesne vaziuokle (nors man tai ne minusas) ne motais.

O kad Lietuvoje vaziuoja daugumoje senienos, tai ko cia stebetis? geras auto europieciui su vidutiniu atlyginimu daleiskim 1700 euru kainuoja beveik 18atlyginimu, o Lietuviui tas pats automobilis su 1700lt vidutiniu atlyginimu kainuoja beveik 61 atlyginima. Tai koki mes cia dvirati isradinejam?


Aš turėjau antrą guolį ir man buvo gana gerai. O, tau, tai tikrai ketvirto golfo kolkas neapsimoka į nieką keisti, nes jis tikrai nei techniškai, nei morališkai nėra atgyvenęs. Jei dar techniškai tvarkingas, tai važinėji ir džiaugiesi juo. :)

Esu asmeniškai už senesnius automobilius, nes jie žymiai kokybiškesni, pigesni ir man asmeniškai gražesni. Senesniuose automobiliuose dar gali kažką pats pasitaisyti, o jei naujam kokį "error" išmes, tai būsi bejėgis be autoserviso, kur už tos klaidos ištaisyma nulups apvalią sumelę. Čia tokia tema, kad galima diskutuoti ir diskutuoti be galo...
  • 0



Paskutinį kartą redagavo Wolfy 2012-02-17, 17:26. Iš viso redaguota 1 kartą.

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:30
Pranešimai: 1332
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 17:21 
     
Duokit pinigu ir nusipirksim tu nauju automobiliu, ka ce shuda malat...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-10, 22:53
Pranešimai: 148
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 17:23 
     
Ka gali pasiulyti naujas automobulis uz 25k lt ir ka gali devetas uz 25k lt...
  • 0




Užsiregistravo: 2011-11-23, 20:03
Pranešimai: 422
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 19:23 
     
Pritariu išsakytai minčiai, jog jei nemoki važiuot be elektroninių pagalbininkų - už vairo tau ne vieta ir tiek.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 21:58 
     
Wolfy rašė:
Esu asmeniškai už senesnius automobilius, nes jie žymiai kokybiškesni, pigesni ir man asmeniškai gražesni. Senesniuose automobiliuose dar gali kažką pats pasitaisyti, o jei naujam kokį "error" išmes, tai būsi bejėgis be autoserviso, kur už tos klaidos ištaisyma nulups apvalią sumelę. Čia tokia tema, kad galima diskutuoti ir diskutuoti be galo...


kiek zinau BMW rengesi gaminti variklius be indeklu jau gal prie kokius 5 metus, cia tipo del taupumo, nes indeklai daromi is kazkokio brangaus metalo. tik va nezinau ar jau jie galima tokius variklius ar ne.

del "error" tai is JAV atsisiunciau uz 30$ kompa kuris klaidas nuskaito, istrina ir dar ten kruva parametru parodo. kiek tokie lietuvoj kainuoja tai net nezinau, bet manau, kad tikrai brangiau. Sis prietaisas man jau atsipirko, nes mano bake yra kazkoks slegio daviklis kuris ziema vis nusiuncia i kompa zinia, kad bake krenta slegis ir as tersiu aplinka. o kai uzsidega "check engine" tai neveikia autopilotas, kuriuo as labai naudojuosi trasoj.

bendrai tai as sutinku, kad dabar masinos yra per sudetingos. Apie dacia tai yra daug geru atsiliepimu. jei rusai pradetu lada's normalias gaminti, tai lietuvoj ju nemazai atsirastu
  • 0




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 743
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 22:17 
     
Arthuras rašė:
Pritariu išsakytai minčiai, jog jei nemoki važiuot be elektroninių pagalbininkų - už vairo tau ne vieta ir tiek.

Teisybe, jei nesi bent 50% Shumaherio lygio, vairuok dvirati :D
Ne jei rimtai tai kiek % vairuojanciu vyru ir kiek % vairuojanciu moteru zino, kad aukstesne pavara reikia perjungti ne tam, kad variklis liautusi skleides dideli triuksma, o tam, kad taip taupom degalus ir variklio resursa, kai nera poreikio pilnai galiai galiai. Ir atvirksciai, kodel negalima lenkti 5 pavara vaziuojant ant 90, kodel reikia 4, ar net 3 jei esi pakankamai "pakvaises", kaip koks Stigas. Juk taip saugiau ar ne, trumpesni laika buti priespriesinio eismo juostoj? Nors kaip ta paaiskinti vairuojanciai moteriai su skrybele, ar pensininkui su kepure?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7295
Miestas: KLP
Reputacija: +1537
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 22:35 
     
Nu yra ir nauju geru auto bet yra daug perlenkto saugumo, ka gerai iliustruoja shis reportazas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-09-28, 23:17
Pranešimai: 247
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-17, 23:10 
     
nightex rašė:
Nu yra ir nauju geru auto bet yra daug perlenkto saugumo, ka gerai iliustruoja shis reportazas.

:-D pataisei man nuotaika, seniai zinojau, kad prancuzai inzinieriai ir dizaineriai neviso proto, kad sitaip sugalvoti padaryti lempas, tai cia reikia genijum buti, vokietis ir japonas tokio sh nedaro.
O as dar matai parinausi kai reikejo opeliui tik generatoriaus dirza pakeisti ir del to turejau atleisti viena variklio pagalve, tai visi GM inzinieriai buvo islinksniuti ir pasiusti ten kur reikia.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7295
Miestas: KLP
Reputacija: +1537
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-18, 01:04 
     
O kai jūsų tie kibirai buvo nauji, tai tokie patys kalbėjo, kad nauji auto šūdas :D Nu aš suprantu, kad ekonomika silpna ir retas gali pirkt naujesnę nei 5m. mašiną, bet jei galėtų, nemanau, kad su kibirais važinėtų.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-12-30, 01:38
Pranešimai: 1636
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-18, 12:05 
     
Analog yra nauji automobiliai ir yra isimciu kokybiski ir patvarus nauji automobiliai. Bet gali suzinoti naujo auto bedas tik, kai tam modeliui buna keli metai is kokiu TUV ataskaitu pvz. Arba pirk toyota, nes ju beveik visi modeliai vis dar kokybiski ir patvarus.
O jei nusipirksi vadovaudamasis jausmais masina , verksi.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7295
Miestas: KLP
Reputacija: +1537
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-18, 12:22 
     
skacukas rašė:
Nesiginčysiu, yra daug išradimų protingų saugumui padidinti, tačiau šioje srityje taip pat yra ir smarkiai perlenkta lazda. Oro pagalvės, abs, stabdžių, vairo stiprintuvai. Taip, sveikintina. Bet ar tikrai reikalingas pavyzdžiui, mano minėtas atstumo nuo priekyje važiuojančio automobilio jutiklis? Ar ne vairuotojas turėtų jausti savo automobilį ir supančią aplinką? Jei ne, gal tuomet geriau tokiems vairuotojams sedėti autobuse keleivio vietoje?
Šios diskusijos principas yra seni ir nauji automobiliai. Aš už senesnius, su stikliniais žibintais, normaliai cinkuotais kėbulais, ilgaamžiškesniais varikliais; už tvirtus ir patikimus. Man nereikia kosminių mano saugumą užtikrinančių išradimų, vairuoti moku. Be to, kaip sakoma, jei lemta nukristi - nenuskęsi. :)


Atstumo palaikymo sistema atsipirks po pirmo incidento. Kodel ? Todel kad isvengsi ivaziavimo i sikna - dazna avarija, dazniausiai nukentejusiuju nebuna, tik masinos apdauzomos. O kad cia jau perlenkta lazda, tai gal kai prireiks ir sirdies stimuliatoriaus nesidek.
Visos ASC, ABS ir visa kita gelbeja gyvybes ir musu turta. Zmones nera profesionalus vairuotojai ar lenktyninkai. Nori lenktyniaut - varyk i trasa. O gatveje visi nori saugumo. O gal kaip tas uzsirases ant fb: "zudyk visus, o Dievas atsirinks" ?
Del nauju auto gedimu, pas teva 2000 metu BMW, tai dabar siek tiek pastreikuoja, va buvo bagazines spyna uzsikirtus, dar pora detaliu isejo is rikiuotes, bet del to, kad po avarijos nebuvo gerai sutvarkyta. Purkstuvus va teko pakeisti, bet del to, kad dujine iranga profesionali sudeta ir linkus kimstis. Pas tevo draugo kokiu 2007 BMW 730 dabar, kiek zinau problemu nelabai buvo, o jo masina jau atitarnauja kaip reikalas. Mano mamos Toyota Corola, bazinis amerikoniskas modelis (privalumai visi: automatas ir kondicionierius) apart avarijos - jokiu gedimu, tik pakeist dylancias dalis, papildyti freono (masina berods 2004 metu), pirkom poros metu.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14381
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-18, 13:20 
     
Cituoti:
Pas tevo draugo kokiu 2007 BMW 730 dabar, kiek zinau problemu nelabai buvo, o jo masina jau atitarnauja kaip reikalas.


Čia tai mistika. Šiaip vienas labiausiai gendančių BMW modelių(net BMW, kiek pamenu, tą pripažino), remonto kainos kosminės. Vien atsivertus BMW klubo forumą skundų šitais modeliais - begalybės, o reikia turėti omeny, kad jų yra labai nedaug ant LT.

Cituoti:
Visos ASC, ABS ir visa kita gelbeja gyvybes ir musu turta. Zmones nera profesionalus vairuotojai ar lenktyninkai. Nori lenktyniaut - varyk i trasa. O gatveje visi nori saugumo. O gal kaip tas uzsirases ant fb: "zudyk visus, o Dievas atsirinks" ?


Ne taip supratai. Be abejo, tos sistemos gelbsti gyvybes. Bet yra labai blogai, kai žmogus nemoka važiuoti be jų(o vairuotojas turi tą mokėti). Tos sistemos irgi klysta ir fizikos dėsnių neįveikia. Todėl žmonės, kuriems vairavimas - tik transportavimosi būdas - padaro daug skaudžių avarijų, nes realiai naujausi automobiliai nebeleidžia pajusti realių galimybių. Įlekei per greit į posūkį - ESP ištempia. Vairuotojai atbunka. Galvoja, kad jiems fizikos dėsniai negalioja. Ir atsitinka taip, kad ESP nebepagelbsti... O tada didelis bum. Jei norim, kad keliuose būtų saugu, tai juose neturi būti tokių vairuotojų, kurie nesupranta ką daro. Blogas įsitikinimas, kad vairuoti gali visi.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-18, 13:33 
     
Dirbu draudime su auto žalomis ir galiu pasakyt, kad įvažiavimas į užpakalį - pats dažniausias įvykis... Ir net patys rimčiausi vairuotojai po to dažnai skundžiasi - vairuoju jau 20 metų, nei vieno įvykio ir va tau... Todėl tokios sistemos tikrai į naudą kiekvienam. toliau eina nepraleidimas automobilio iš priekio ir sukimas į kairę bei akmenukas į priekinį stiklą, na ir dar manevravimas atbuline eiga aikštelėje.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-12-08, 19:25
Pranešimai: 64
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-18, 14:22 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
Pas tevo draugo kokiu 2007 BMW 730 dabar, kiek zinau problemu nelabai buvo, o jo masina jau atitarnauja kaip reikalas.


Čia tai mistika. Šiaip vienas labiausiai gendančių BMW modelių(net BMW, kiek pamenu, tą pripažino), remonto kainos kosminės. Vien atsivertus BMW klubo forumą skundų šitais modeliais - begalybės, o reikia turėti omeny, kad jų yra labai nedaug ant LT.

Cituoti:
Visos ASC, ABS ir visa kita gelbeja gyvybes ir musu turta. Zmones nera profesionalus vairuotojai ar lenktyninkai. Nori lenktyniaut - varyk i trasa. O gatveje visi nori saugumo. O gal kaip tas uzsirases ant fb: "zudyk visus, o Dievas atsirinks" ?


Ne taip supratai. Be abejo, tos sistemos gelbsti gyvybes. Bet yra labai blogai, kai žmogus nemoka važiuoti be jų(o vairuotojas turi tą mokėti). Tos sistemos irgi klysta ir fizikos dėsnių neįveikia. Todėl žmonės, kuriems vairavimas - tik transportavimosi būdas - padaro daug skaudžių avarijų, nes realiai naujausi automobiliai nebeleidžia pajusti realių galimybių. Įlekei per greit į posūkį - ESP ištempia. Vairuotojai atbunka. Galvoja, kad jiems fizikos dėsniai negalioja. Ir atsitinka taip, kad ESP nebepagelbsti... O tada didelis bum. Jei norim, kad keliuose būtų saugu, tai juose neturi būti tokių vairuotojų, kurie nesupranta ką daro. Blogas įsitikinimas, kad vairuoti gali visi.
Kartais ne su 3 kartos BMW ten buvo ? Tiksliai nezinau, nesidomiu tiek masinomis. Tiesiog matau kada tevai veza i servisa masinas. Va pvz Mercedez Benz trapsporter darbinis, jam kokie 5-6 metai, tai tas jau genda zaraza. Bet siaip kiek zinau, visi transporteriai tarnauja max 8 metus. Aisku jis po kruviu dirba ir kilometrazas neblogas jo turetu but.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14381
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-18, 22:50 
     
Sykį ir man įvažiavo - buvo slidu, tokiu atveju jokios įmantrybės neapsaugos.
Šiaip neblogai išvystytas visuomeninis transportas, tiems, kam atrodo kad vairavimas yra kažkoks aukštasis pilotažas. Pritariu parašiusiam, jog vairuotojus bukina tai, jog jiems nebereikia suvokti fizikos dėsnių, už juos tai daro automobiliai. Antras dalykas, jei aš per užsižiopsojimą įvažiuosiu į kitą automobilį, tai man bus gera pamoka vairuoti atidžiau. Jeigu už mane stabdinės automobilis kur jam atrodys kad reikia, kaip man reaguoti. Kas valdo automobilį? Tiesiog būkime patys atidesni, visi juk mokėmės vairuoti,laikėme egzaminus, kasdien dalyvaujame eisme, gal pradėkime reikalauti daugiau iš savęs ir patys prisiimti atsakomybę. Ne automobilis kaltas kad padarome avariją, žinoma, jei jis techniškai tvarkingas.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo skacukas 2012-02-18, 23:03. Iš viso redaguota 2 kartus.


Užsiregistravo: 2010-05-24, 21:06
Pranešimai: 66
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-18, 22:57 
     
Beje,pagavo smalsumas - jeigu noriu aplenkti automobilį? Kaip su ta atstumo palaikymo sistema? Ji neleis man priartėti prie lenkiamo automobilio ar ją galima išjungti? Gal kas žinote :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-05-24, 21:06
Pranešimai: 66
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-02-19, 03:08 
     
immortallt rašė:

Ne taip supratai. Be abejo, tos sistemos gelbsti gyvybes. Bet yra labai blogai, kai žmogus nemoka važiuoti be jų(o vairuotojas turi tą mokėti). Tos sistemos irgi klysta ir fizikos dėsnių neįveikia. Todėl žmonės, kuriems vairavimas - tik transportavimosi būdas - padaro daug skaudžių avarijų, nes realiai naujausi automobiliai nebeleidžia pajusti realių galimybių. Įlekei per greit į posūkį - ESP ištempia. Vairuotojai atbunka. Galvoja, kad jiems fizikos dėsniai negalioja. Ir atsitinka taip, kad ESP nebepagelbsti... O tada didelis bum. Jei norim, kad keliuose būtų saugu, tai juose neturi būti tokių vairuotojų, kurie nesupranta ką daro. Blogas įsitikinimas, kad vairuoti gali visi.
Kartais ne su 3 kartos BMW ten buvo ? Tiksliai nezinau, nesidomiu tiek masinomis. Tiesiog matau kada tevai veza i servisa masinas. Va pvz Mercedez Benz trapsporter darbinis, jam kokie 5-6 metai, tai tas jau genda zaraza. Bet siaip kiek zinau, visi transporteriai tarnauja max 8 metus. Aisku jis po kruviu dirba ir kilometrazas neblogas jo turetu but.[/quote]

Tai tu nenorek, kad mersas sprinter penkiu metu senumo atlaikytu kaip naujas. asmeniskai vairuoju sprineti penkiu metu senumo, tai gedimu pasitaiko, tik kol kas vaziuokleje, bet kilometrazas kalba uz save - per metus apie 60 000 km lietuviskais keliais. tai as laikau toki dalyka kaip labai istverminga automobili.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-29, 20:34
Pranešimai: 305
Reputacija: +118
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'