Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 09:47 
     
Kazkoks penkiamecio straipsnis. Siaip pagrindine beda tai tepalas patekes is turbino i intecooleri. ten jis kaupiasi ir gerai pagazavus (kartais ir to nereikia) variklis tuo tepalu ir dirba. neu uzgesinsi nei ka padarysi. ir gerai jei tai atsitiko atliekant apziura o ne mieste masina pradejo lekti kaip isprotejus.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 271
Reputacija: +104
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 10:44 
     
Aha, girdėjo, kad kalba, bet nežino kur :D
Cha, senelį auto variau technikinę, tai siurblio tarpinę išpūtė :D Užspaudė ant raudono :D Bet labai mandagiai NUTYLĖJO, kad dyzelinio kuro pribėgo bala :D
Liuks vyrai, kiti tai dar baudą uždėtų, už gamtos teršimą :D
Šiaip tai dzin tokie dalykai - siurblys šimtas litų ir grįžtamo vožtuvas pakeistas paprastu štuceriu - antrą kartą nebesugebėjo siurblio perplėšt :D
O jei taip naujai mašinai? Kiek kainuotų? Sakot, naujos mėgsta max sūkius laisva eiga? ;)
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 11:08 
     
Paramotoras rašė:
Kazkoks penkiamecio straipsnis. Siaip pagrindine beda tai tepalas patekes is turbino i intecooleri. ten jis kaupiasi ir gerai pagazavus (kartais ir to nereikia) variklis tuo tepalu ir dirba. neu uzgesinsi nei ka padarysi. ir gerai jei tai atsitiko atliekant apziura o ne mieste masina pradejo lekti kaip isprotejus.


Tu čia visai ne į temą, arba ištaisyk klaidas, kad suprastume.

Dėl panašiu problemu ir nepirkau Diesel. Nedaug važiuojančiam ir pigiau negaunančiam kuro dizelis perbrangus, ne kuras, o pats automobilio ekspluotavimas/remontas.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-01-31, 22:30
Pranešimai: 388
Miestas: Klaipeda
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 11:15 
     
Pačiam varyt dyzelinio auto į patikrinimą neteko, tačiau iš delfi.lt komentarų susidariau nuomonę, kad tikrai ne 1s suka tą variklį. Kiti teigė, kad kelis kart užsuko iki redline, nes matai jų prietaisai kažko nefiksavo.

Šiaip realiai turėtų kelt automobilį ant volų, kurie suteiktų normalų pasipriešinimą ir tada sukt iki galo. Ir apskritai, nemanau, kad yra prasmės sukt iki redline'o...

Cituoti:
Dėl panašiu problemu ir nepirkau Diesel. Nedaug važiuojančiam ir pigiau negaunančiam kuro dizelis perbrangus, ne kuras, o pats automobilio ekspluotavimas/remontas.


Nėra ten jokių problemų. Jei 1.9 TDI ima 5-6 litrus, tai panašios galios benzininis 8 litrus. Plius dar benzinas kainuoja 30-40ct daugiau.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 11:22 
     
sigitas69s rašė:
Paramotoras rašė:
Kazkoks penkiamecio straipsnis. Siaip pagrindine beda tai tepalas patekes is turbino i intecooleri. ten jis kaupiasi ir gerai pagazavus (kartais ir to nereikia) variklis tuo tepalu ir dirba. neu uzgesinsi nei ka padarysi. ir gerai jei tai atsitiko atliekant apziura o ne mieste masina pradejo lekti kaip isprotejus.


Tu čia visai ne į temą, arba ištaisyk klaidas, kad suprastume.

Dėl panašiu problemu ir nepirkau Diesel. Nedaug važiuojančiam ir pigiau negaunančiam kuro dizelis perbrangus, ne kuras, o pats automobilio ekspluotavimas/remontas.


Dyzelio 100 km reikia apie 5 litrus, benzino — 7+. Galima važinėt dujom, bet gera įranga kainuoja kaip pusė automobilio. Žinoma, jei per metus nuvažiuoji tūkstantį kilometrų, tai kiek brangiau sumokėt už dyzelį tikrai neverta.

Pasakos apie brangią dyzelio eksploataciją yra tikrų tikriausiai mitas. Nėra ten kam sugest (tik aukšto slėgio siurbliui), tad laiku keičiami tepalai, filtrai ir reikalui esant pakaitinimo žvakės.
Benzininiam prasideda visokie žvaklaidžiai, žvakės, babinos, siurbliukai kuro padavimui, aibė sensorių.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4702
Reputacija: +369
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 11:49 
     
Čia tas pats kas kokiai močiutei sveikatos apžiūros metu liept 100m olimpiniu greičiu prabėgt, kad širdis neatlaikė ir ji dar galėjo 10 metų gyvent lygiai px :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-14, 16:26
Pranešimai: 522
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 12:03 
     
Šis variklių prabandymas yra eilinis būdas pasipinigaut. kiekvienas penktokas žino kad dyzelinio automobilio išmetimo sistemoje kaupiasi labai daug suodžių, lygiai taip kiekvienas penktokas žino kad katalizatorius tarnauja 150tūkst. 200tūkst kilometrų ir po to jis jau nieko nebevalo. Bet technikinės apžiūros specialistai žino mažiau nei penktokai..

Tėvas varė technikinį, specialistas pragazavo gal 5 kartus ir še kad nori, netilpom į ribą buvo jei gerai pamenu 3,12 o riba 2,80. Specialisto komentaras po bandymų
- Pravažiuokit autostrada 90km/h antru bėgiu kad prasivalytų išmetimo sistema, nes joje suodžių prisikaupia, todėl nepraėjot technikinio.

klausimas: jeigu jau tu žinai kad čia viskas dėl suodžių, kokio velnio nepraleidai? juk tai net ne gedimas..

Cituoti:
Kazkoks penkiamecio straipsnis. Siaip pagrindine beda tai tepalas patekes is turbino i intecooleri. ten jis kaupiasi ir gerai pagazavus (kartais ir to nereikia) variklis tuo tepalu ir dirba. neu uzgesinsi nei ka padarysi. ir gerai jei tai atsitiko atliekant apziura o ne mieste masina pradejo lekti kaip isprotejus.

Nežinau ką čia parašei, bet 99proc. atvejų suodžiai kaupiasi todėl kad reikalaujant daugiau galios kuras nėra iki galo sudeginamas, o kadangi jis nesudenga, per išmetimo vamzdį išeina juodų dūmų pavidalu. Jeigu jau dega tepalai, tai patikėk manim ten jau ne dūmą meta, bet ištisas "garvežys" būna..

Cituoti:
Pasakos apie brangią dyzelio eksploataciją yra tikrų tikriausiai mitas. Nėra ten kam sugest (tik aukšto slėgio siurbliui)

Turbina, ypač senesniems auto aktuali problema, turbinos restauracija kainuoja apie 500lt, bet aišku apsibilietuoji ir toliau gali važiuot kelis šimtus tūkstančių km..
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-08, 19:37
Pranešimai: 4172
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 12:20 
     
Jei mašina techniškai netvarkinga, tai ir nepraeina. Tėvų visos mašinos dyzelinai, du jau senoki grabai (vieną kaip tik ruošiasi į šiukšlyną varyt), bet kadangi tėvas mašinomis rūpinasi, tai visos praeina technikinę ir be jokių kyšių.

Prastam šokėjui ir kiaušiniai trukdo.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 18:08
Pranešimai: 766
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 12:26 
     
blizzard rašė:
klausimas: jeigu jau tu žinai kad čia viskas dėl suodžių, kokio velnio nepraleidai? juk tai net ne gedimas..


Išmetimo sistemos patikra praeina pro kompiuterį, jei ji viršija normą, viskas, TA nepraeita. Čia tau ne išsiplėtimo bakelio patikrina, kai tušnuku pasižymi ant lapo kas blogai...

Simplicity rašė:
Pasakos apie brangią dyzelio eksploataciją yra tikrų tikriausiai mitas. Nėra ten kam sugest (tik aukšto slėgio siurbliui)

Taip, dyzeliams mažiau gedimų, bet kai jie pasitaiko, tai brangiai atsieina, vien kiek purkštukai kainuoja... turbina... Beje, ir naujesnėse dyzelinėse mašinose tai pat pilna sensorių.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:45
Pranešimai: 766
Reputacija: +132
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 13:07 
     
TasKitas rašė:
O jei taip naujai mašinai? Kiek kainuotų? Sakot, naujos mėgsta max sūkius laisva eiga? ;)

Ne max sūkius, o tik tiek iki kada suveikia ribotuvas. O daugumoje automobilių laisva eiga ribotuvas suveikia dar toli iki max sūkių. Net mano senutėje, kurioje kaip ir daugumoje dyzelių raudonai žymimos apsūkos nuo 4.5k, tačiau stovint vietoj, daugiau kaip 3k sūkių nepasiektum.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-30, 23:42
Pranešimai: 597
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 13:13 
     
mental1ty rašė:
TasKitas rašė:
O jei taip naujai mašinai? Kiek kainuotų? Sakot, naujos mėgsta max sūkius laisva eiga? ;)

Ne max sūkius, o tik tiek iki kada suveikia ribotuvas. O daugumoje automobilių laisva eiga ribotuvas suveikia dar toli iki max sūkių. Net mano senutėje, kurioje kaip ir daugumoje dyzelių raudonai žymimos apsūkos nuo 4.5k, tačiau stovint vietoj, daugiau kaip 3k sūkių nepasiektum.

Nežinau kuo jūs tą ribotuvą atrandant? :D pas mane tokio daikto nėra..
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-08, 19:37
Pranešimai: 4172
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 13:14 
     
Variau senukui Passat 91 m TD, technikine siais metais, tai ivare 6 dumingumo vietoj 3 leidziamu. Visi rimti servisai kur uzsiima dyzeliais pradejo man aiskint apie purkstuku valyma, keitima ir t.t., kad issprest sia problema (butu apie 500 Lt iseje). Gerai, kad pazistami paprotino kuro padavima sumazint iki minimumo, kad vos vaziuotu (teko varzta prie variklio viena tik pasukti, kadangi sena masina). Dar patarima gavau oro filtra visai isimt pries pat varant technikinę. Tai kai antra karta technikine variau 1,8 buvo tik :). Tuvlita darbuotojas kelis kartusi savo kompa ziurejo netikedamas ir liepe atidaryt parodyt ar oro filtras yra, kurio aisku nebuvo :D . Pasirodo but uzteke kuro padavima prisukt ir butu tilpus i norma...
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-03-17, 09:52
Pranešimai: 514
Miestas: Vilnius
Reputacija: +128
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 13:31 
     
mental1ty rašė:
...Ne max sūkius, o tik tiek iki kada suveikia ribotuvas. O daugumoje automobilių laisva eiga ribotuvas suveikia dar toli iki max sūkių....daugiau kaip 3k sūkių nepasiektum.

Kaip vyksta patikra? Tuvlita naudoja Autodata duomenis, kuriuose surašyti max variklio sūkiai pagal gamintoją. Taigi - vienam motorui bus gal 3500, kitam 5250 :D
Ir jei motoras nesisuks iki nurodyto skaičiaus - testas nepraeitas.
Galėsi aiškinti apie ribotuvus :D
Aišku, jie gamintojas deklaruoja max 3000 rpm, tad dzin, viskas gerai ;)
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 15:00 
     
As asmeniskai situom nelabai patenkintas, iki technikines liko pusmetis, tai atliekant TA as tikrai slaptai filmuosiu su mobiliu kaip atliekama technikine.

Kodel neisvardinama straipsnyje kokiose ES salyse yra vykdoma tokia tvarka? Tikriausiai bus tik kelios kuriu autoparkas yra gana naujas ir dabar tokia kaip Latvija ir Lietuva, kuri nutare pasipinigauti, o ne tam tikros naudos ispesti.

Jeigu mano atveju atsitiktu variklio gedimas, tikrai nepraleisciau progos pasibylineti, nes kodel nesugalvojo ralio trasoje patikrinti masinos valdomumo? Pagal ka jie nustato apsisukimu ribas? Jeigu pagal nauja auto duomenis, tai kodel jie nesivadovauja pagal gamintoja kuris nurodo daleiskim senesniems auto naudoti kitokius tepalus? tai kiek suprantu ir sukiai turetu buti mazesni.

Ar cia reikia vaziuoti ir elektroniskai uzsideti ribotuva ties 3,5 k ir mojuoti jiems palei nosi pirstu?

Kodel Lietuvoje taip rupinamasi variklio dumingumu, jeigu nera pradziai patikrinamas katalizatorius? O gal cia didziuju autoservisu pastangomis prastumtas automobiliu TA patikrinimo budas?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-28, 13:11
Pranešimai: 1619
Reputacija: -1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 15:19 
     
Cituoti:
Jei mašina techniškai netvarkinga, tai ir nepraeina. Tėvų visos mašinos dyzelinai, du jau senoki grabai (vieną kaip tik ruošiasi į šiukšlyną varyt), bet kadangi tėvas mašinomis rūpinasi, tai visos praeina technikinę ir be jokių kyšių.

Prastam šokėjui ir kiaušiniai trukdo.


Jei nors kiek suprastum apie techniką, šitaip nekalbėtum.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 17:04 
     
Kitą auto jau tikrai pirksiu benzininį, turiu jau 6 dyzelį - isitikinau pagaliau, jei iki 20 k per metus tenuvažiuoji, tik brangiau gaunas nei su benzu, faktas
  • 0




Užsiregistravo: 2012-04-03, 12:41
Pranešimai: 197
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 17:29 
     
01 rašė:
Kitą auto jau tikrai pirksiu benzininį, ...

Esi tikras, kad iki to laiko benzininių motorų nepradės tikrinti max apsukomis?! :D
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 18:20 
     
Simplicity rašė:
<...>
Pasakos apie brangią dyzelio eksploataciją yra tikrų tikriausiai mitas. Nėra ten kam sugest (tik aukšto slėgio siurbliui), tad laiku keičiami tepalai, filtrai ir reikalui esant pakaitinimo žvakės.
Benzininiam prasideda visokie žvaklaidžiai, žvakės, babinos, siurbliukai kuro padavimui, aibė sensorių.

Kai dyzeliniam varikliui suges pjezoelektrinis purkštukas, tai apie mitus kitaip kalbėsi. :D Aplamai dyzelio remontas brangiau kainuoja, bet mažiau taisymo(bet ne visados), nei benzininio. Priklauso labai nuo to kaip pati automobilį eksploatuoji. Kiekvienas skaičiuojasi kas kam apsimoka.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-03-20, 00:32
Pranešimai: 323
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 18:49 
     
andriulis rašė:
Jeigu pagal nauja auto duomenis, tai kodel jie nesivadovauja pagal gamintoja kuris nurodo daleiskim senesniems auto naudoti kitokius tepalus? tai kiek suprantu ir sukiai turetu buti mazesni.
Kodel Lietuvoje taip rupinamasi variklio dumingumu, jeigu nera pradziai patikrinamas katalizatorius?

Bent jau benzininiams patikrinamas ir katalizatorius. Ankščiau tikrindavo tik CO ir CO2, dabar ir NOx ir puikiai matosi, kas atliko budulių tiunininininga: "išpjauk katalizatorių ir dar gauk litų" . Dyzeliniams taip pat turėtų būti skirtingi CO ir CO2 kiekiais su ir be katalizatoriaus.
Su dyzeline neužilgo važiuosiu į TA, jei dar rasiu temą parašysiu įspūdžius.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-05-05, 16:52
Pranešimai: 513
Miestas: Kaunas
Reputacija: +90
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 18:53 
     
sigun rašė:
andriulis rašė:
Jeigu pagal nauja auto duomenis, tai kodel jie nesivadovauja pagal gamintoja kuris nurodo daleiskim senesniems auto naudoti kitokius tepalus? tai kiek suprantu ir sukiai turetu buti mazesni.
Kodel Lietuvoje taip rupinamasi variklio dumingumu, jeigu nera pradziai patikrinamas katalizatorius?

Bent jau benzininiams patikrinamas ir katalizatorius. Ankščiau tikrindavo tik CO ir CO2, dabar ir NOx ir puikiai matosi, kas atliko budulių tiunininininga: "išpjauk katalizatorių ir dar gauk litų" . Dyzeliniams taip pat turėtų būti skirtingi CO ir CO2 kiekiais su ir be katalizatoriaus.
Su dyzeline neužilgo važiuosiu į TA, jei dar rasiu temą parašysiu įspūdžius.


Išpjauni katalyzą, įstatai reznatorių už 50lt priduodi katalyzą, lieka 250lt problem? :D

Šiaip ar taip jeigu tavo auto pravažiavęs 200k kilometrų, katalyzas jau senai yra miręs, jį ar taip ar taip reikia keist..


Kas ten kalba apie benzininius auto, pažiūrėkit kiek 95 benzino kaina kalonkėj :-D kiek žiūrėjau tuoj perkops 5.20Lt..
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-08, 19:37
Pranešimai: 4172
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 19:37 
     
oro filtras ????? :D:D:D:D:D:D:D:D

kenkia varikliui, kad ji net uzkala ???????? :D:D:D:D
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-27, 11:51
Pranešimai: 500
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 21:34 
     
Tas kas sumaste sia nauja tvarka ivest lietuvoi reik i galva vini ikalt
:x :x
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-20, 07:51
Pranešimai: 48
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 21:37 
     
benzininis variklis tik pasimėgautų max apsukom, ko nepaskysi apie dyzelius, kurių nuo 3k apsukų jau skauda klausyti :( vargšai dyzeliai, tikrai ne į naudą tokios patikros
  • 0




Užsiregistravo: 2010-02-10, 20:15
Pranešimai: 253
Reputacija: +10
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-08-23, 21:39 
     
Blizzard - taip apie katalika sako jog jis naudingas tik apie 150k -200k kilometru, bet kazkodel praktikoje yra kitaip. Zinoma jeigu tepalo buvo pateke i katalika, tai jis ten buna ant tiek uzsikimses, jog sunkiai iseina dujos, arba visas subyrejes ir jau barska, bet jeigu variklis buvo tvarkingas, tai net ir po 300k kilometru senas katalikas atlieka siokia tokia paskirti. Audinei ispjovem katalika na ir ka tu galvoji, smirdeti ryskiai labiau pradejo nei seniau ir dar kvapas ikiresnis. Plius draugas perikupas senienu, tai jis ispjauna katalikus. Na tai nepalindes po masina galiu pasakyti ar katalikas ispjautas ar stovi senas.

Sigun - pranesk kaip ten eisis TA.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-28, 13:11
Pranešimai: 1619
Reputacija: -1
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'