Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 12:25 
     
Būtent posūkio nerodymas erzina labiausiai. Būtų mano valia, tokius vairuotojus sodinčiau į elektros kėdę... :-o
  • 0


_________________
https://jugma.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-05-15, 22:16
Pranešimai: 3060
Miestas: Vilnius
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 12:36 
     
Suomijoje trys pagrindiniai nusižengimai.
1.Posūkio nerodymas (tiksliaujei rodo tai tik tada kai vyksta manevras) :mad:
2.Kalbėjimas mobilka.
3. Važiavimas per raudoną žviesą. (Čia pagal jų pačių statistiką) :D
  • 0




Užsiregistravo: 2011-05-13, 15:37
Pranešimai: 123
Miestas: Helsinkis
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 13:12 
     
Mane tai ziauriai nervina, kai tiesiog zmones neturi sazines. Atrodo visi esam lygus, bet atsiranda issisokeliu kurie jauciasi lygesniais. Pvz kamsty visi juda kaip pridera, ir koks nieksas kokia sakykim marsrutine juosta visus aplenkia ir prieky lenda ir dar labiau didina kamsti. Arba kai kokia kliutis atsiranda dvieju juostu kely. Jeigu nebutu uzlindinejanciu issisokeliu, visi tvarkingai vaizuotu veina juosta be stovinejimu, bet ne, atsiranda nachalu kurie nori but greitesni ir dar labiau didina kamsti.. Ir dar nervina nemastancios butybes, kurie uzkisineja belekaip ir belekur pries nosi, net nepagalvoje kad uz ju esantys nebespes sustabdyti ir pagrazins ju automobilio gala.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 461
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 13:23 
     
Sigitas.lk rašė:
<...>Arba kai kokia kliutis atsiranda dvieju juostu kely. Jeigu nebutu uzlindinejanciu issisokeliu, visi tvarkingai vaizuotu veina juosta be stovinejimu, bet ne, atsiranda nachalu kurie nori but greitesni ir dar labiau didina kamsti..


Hmmm... Na atsiradus kliūčiai 2 juostų kelyje yra visiškai normalu važiuoti dviem juostomis. Vėliau ties kliūtimi kiekvienas laisva juosta važiuojantis turi praleisti vieną iš užtvertos juostos - tokios taisyklės.

O šiaip iš tiesų - labiausiai nervinantis dalykas tai posūkių nerodymas arba rodymas per vėlai ar net ne į tą pusę. Ir tai pavojingiausias pažeidimas.

Gal būt bjauresnis dalykas yra tik kai kurių vairuotojų netolerancija kamščiuose tiems, kurie nori persirikiuoti. Ne kartą teko stebėti situacijas, kai vairuotojai tiesiog specialiai užkiša savo mašinas aiškiai matydami, kad šalia esantis vairuotojas nori persirikiuoti prieš juos. Dažnai net sukeldami avarines situacijas.
  • 0


_________________
Paveikslėlis
Paveikslėlis



Užsiregistravo: 2011-02-08, 16:10
Pranešimai: 65
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 14:19 
     
Didziausias mano nuomone peilis posukiu neisjungimas: ne karta yra buve, kai parlekia su desiniu posukiu ziede, atrodo galesi ivaziuot i zieda, bet nikuja, ziuri i tave lekia... Nu dar BMW sindromas, kai be posukiu mieste zaidi kobra 11 ir piktu snukiu per sona ziuri, jei nepavyksta ilysti
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-08-09, 14:23
Pranešimai: 611
Miestas: Kaunas
Reputacija: +23
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 14:20 
     
teraxas rašė:
Sigitas.lk rašė:
<...>Arba kai kokia kliutis atsiranda dvieju juostu kely. Jeigu nebutu uzlindinejanciu issisokeliu, visi tvarkingai vaizuotu veina juosta be stovinejimu, bet ne, atsiranda nachalu kurie nori but greitesni ir dar labiau didina kamsti..


Hmmm... Na atsiradus kliūčiai 2 juostų kelyje yra visiškai normalu važiuoti dviem juostomis. Vėliau ties kliūtimi kiekvienas laisva juosta važiuojantis turi praleisti vieną iš užtvertos juostos - tokios taisyklės.


Na, labai dažna situacija dabartinėse "aplinkelių statybose" (realiai esamų griovimas su perspektyva kažkada atstatyt, bet jau už es pinigus, bet čia ne esmė) - visi jau daugiau nei metai žino, kad kelias nebaigtas, toliau užtvertas ir reikės sukti į laikiną kelią dešinėn ir dauguma važiuoja dešine juosta kaip ir priklauso pagal KET, bet yra krūva "gudručių" apvažinėjančių tvarkingai laukiančius - jei ne per kitą juostą tai per kelkraštį, o paskui naglai lendančių į eilės priekį (žinia - mašinoje jaučiai saugesni nei tai bandytų atlikti gyvoj žmonių eilėj). Tai nieko keista, kad tokių landžiotojų niekas nenori įleisti arba išvis solidarizuojasi ir užkiša tą į niekur vedančią juostą priversdami gudručius slinkti kaip ir visi.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3257
Reputacija: +446
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 14:36 
     
Šiais laikais visi kažkur skuba ir lenda be eilės. Kad ir sankryžose kur automobiliams leidžiama sukti į dešinę per raudoną šviesą jei niekas netrukdo, vairuotojai dažnai pėsčiųjų nelaiko eismo dalyvių ir neleidžia jiems eiti per žalia šviesą. O kaip taisyklė tokiose sankryžose pėstiesiems žalia dega labai trumpai.
Arba sankryžoje automobilis sustoja tiesiai ant perėjos, na dar automobilis nieko tokio, bet būna, kad ir autobusas sustoja.
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5518
Reputacija: +1721
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 14:42 
     
Mano nuomone didžiausia blogybė yra ne nusižengimas KET, o tiesiog "common sense" nebūvimas. Kai iš taško A į tašką B pajuda 13 automobilių, 11 iš jų po vieną žmogų, o dviejuose galbūt ir daugiau. Bet į kompaktinės klasės automobilį visai patogiai telpa 4 žmonės, taigi vietoje 4 automobilių važiuoja trylika. Todėl didėja eismas, taigi ir daugiau eismo įvykių bei kamščių.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2280
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +341
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 15:09 
     
FtBall rašė:
Mano nuomone didžiausia blogybė yra ne nusižengimas KET, o tiesiog "common sense" nebūvimas. Kai iš taško A į tašką B pajuda 13 automobilių, 11 iš jų po vieną žmogų, o dviejuose galbūt ir daugiau. Bet į kompaktinės klasės automobilį visai patogiai telpa 4 žmonės, taigi vietoje 4 automobilių važiuoja trylika. Todėl didėja eismas, taigi ir daugiau eismo įvykių bei kamščių.

Kooperavimuisi reikia, kad sutaptų darbo-namų kryptys, darbo laikas, neturėti po darželius vežiojamų vaikų, t.t. ir pan. Juk ir autobusų parkai galėtų sutaupyti - nevažinėti nepiko metu, nes vienišų keleivių vežioti neapsimoka. Taupaus ir "efektyvaus" gyvenimo pavydžių jau matėme - nacių konclageriai ir gulago platybės - ten net važinėt niekur "nereikėjo".
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3257
Reputacija: +446
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 15:12 
     
FtBall rašė:
Mano nuomone didžiausia blogybė yra ne nusižengimas KET, o tiesiog "common sense" nebūvimas. Kai iš taško A į tašką B pajuda 13 automobilių, 11 iš jų po vieną žmogų, o dviejuose galbūt ir daugiau. Bet į kompaktinės klasės automobilį visai patogiai telpa 4 žmonės, taigi vietoje 4 automobilių važiuoja trylika. Todėl didėja eismas, taigi ir daugiau eismo įvykių bei kamščių.


:D O ką tu siūlai daryti? Reik kurnors nuvažiuot, tai pirma turi apeit visus kaimynus ir pažystamus ar kamnors nereik ten pat kur tu važiuoji? Ar gatvėj stabdyt visus į tą pačią pusę važiuojančius? :D Kam čia "common sense" trūksta.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-16, 20:03
Pranešimai: 805
Miestas: Kaunas
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 15:13 
     
1. Posūkių nerodymas/rodymas jau atliekant manevrą
2. Užlindimas (pavyzdžiui, kai važiuoji keliu, įsijungia raudonas šviesoforo siganlas, tu stabdai, tačiau kažkoks "ereliukas" tave aplenkia ne iš šio ne iš to, deda ant stabdžių ir užvažiuoja ant pėsčiųjų perėjos priešais pat tave; arba užlindimas į tavo nusižiūrėtą stovėjimo vietą prekybos centre, kai jau kiekvienam idiotui turėtų būti aišku, kur yra sukama)
3. Sustojimas ant pėsčiųjų perėjos (šitas nervina labiausiai, kai pats esi pėstysis, ir tada manevruok tarp mašinų)
4. Ilgųjų šviesų neišjungimas naktį (suprantu, kai eismo nėra, tada galima, bet, "nachren" ilgosiomis akinti kitus? )
5. Vapšė važiavimas be šviesų.
  • 0


_________________
Sic transit gloria mundi.
Ave Caesar, morituri te salutant!
Alea iacta est.

O HMZ ir Imortaliukas žydai. Hamman kvanka


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-08-02, 20:59
Pranešimai: 1144
Reputacija: -17
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 15:54 
     
Cituoti:
Gal būt bjauresnis dalykas yra tik kai kurių vairuotojų netolerancija kamščiuose tiems, kurie nori persirikiuoti. Ne kartą teko stebėti situacijas, kai vairuotojai tiesiog specialiai užkiša savo mašinas aiškiai matydami, kad šalia esantis vairuotojas nori persirikiuoti prieš juos. Dažnai net sukeldami avarines situacijas.


Esmė tame, kad visada atsiranda tokių gudručių - žino, kad reikės sukt ne ten, bet važiuoja ta juosta, kuri juda greičiau. O po to - užleisk mane. Jei neužleidi, tada tampi "nekultūringas". Bet pas ką čia kultūros trūkumas?.. Jei aš žinau, kad suksiu kairėn, tai ir važiuoju ta juosta. Be abejo, būna, kad žmogus akivaizdžiai netyčia pralekia prasidėjusį kamštį. Bet jei netyčia pralekia, tai ir nebando aplenkt viso kamščio, o bando įsirikiuot kuo greičiau. Naglų veikėjų ir pats niekad neužleidžiu.

Su posūkiais kita istorija. Kai daro manevrą sankryžoje ir nerodo posūkio - tokiems reikėtų 500lt baudas dalint. O kad persirikiuojant saugiu atstumu nemirkteli, ar mirkteli trumpai - man nekliudo.

Šiaip kas labiausiai mane veikia psichologiškai, tai kai vairuotojas už manęs akivaizdžiai nesilaiko saugaus atstumo, nors yra visos tam galimybės. Tokius norisi kartais pamokyti staigiau pastabdžius...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 16:12 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
Gal būt bjauresnis dalykas yra tik kai kurių vairuotojų netolerancija kamščiuose tiems, kurie nori persirikiuoti. Ne kartą teko stebėti situacijas, kai vairuotojai tiesiog specialiai užkiša savo mašinas aiškiai matydami, kad šalia esantis vairuotojas nori persirikiuoti prieš juos. Dažnai net sukeldami avarines situacijas.


Esmė tame, kad visada atsiranda tokių gudručių - žino, kad reikės sukt ne ten, bet važiuoja ta juosta, kuri juda greičiau. O po to - užleisk mane. Jei neužleidi, tada tampi "nekultūringas". Bet pas ką čia kultūros trūkumas?.. Jei aš žinau, kad suksiu kairėn, tai ir važiuoju ta juosta. Be abejo, būna, kad žmogus akivaizdžiai netyčia pralekia prasidėjusį kamštį. Bet jei netyčia pralekia, tai ir nebando aplenkt viso kamščio, o bando įsirikiuot kuo greičiau. Naglų veikėjų ir pats niekad neužleidžiu.

Su posūkiais kita istorija. Kai daro manevrą sankryžoje ir nerodo posūkio - tokiems reikėtų 500lt baudas dalint. O kad persirikiuojant saugiu atstumu nemirkteli, ar mirkteli trumpai - man nekliudo.

Šiaip kas labiausiai mane veikia psichologiškai, tai kai vairuotojas už manęs akivaizdžiai nesilaiko saugaus atstumo, nors yra visos tam galimybės. Tokius norisi kartais pamokyti staigiau pastabdžius...


Pamokyti staigiau pastabdžius? Na, na, kai vieną kartą rėšis į užpakalį ir baigsis visi mokymai. :)
  • 0


_________________
Sic transit gloria mundi.
Ave Caesar, morituri te salutant!
Alea iacta est.

O HMZ ir Imortaliukas žydai. Hamman kvanka


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-08-02, 20:59
Pranešimai: 1144
Reputacija: -17
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 16:21 
     
Stabdyt specialiai neteko, nors kartais tikrai norisi. Bet kokiu atveju, jis kaltas lieka. Šiaip, dažniausiai užtenka "įjungti" stop žibintus ir idiotas ant šiknos greitai atitolsta. Pakartoji keletą kartų ir dažniausiai susipranta.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 16:26 
     
Arthuras rašė:
Stabdyt specialiai neteko, nors kartais tikrai norisi. Bet kokiu atveju, jis kaltas lieka. Šiaip, dažniausiai užtenka "įjungti" stop žibintus ir idiotas ant šiknos greitai atitolsta. Pakartoji keletą kartų ir dažniausiai susipranta.


O čia jau iš esmės priežastinis ryšys. Ar jis atsitrenktų į tave važiuodamas "prisiplakęs", jeigu nepradėtum staigiai stabdyti ir panašūs funtai.

Bet vis viena - nepatogumai, automobilio kito tai neturi gal? Kol jis bus dirbtuvėse, su kuo važinėsi į darbą? :)
  • 0


_________________
Sic transit gloria mundi.
Ave Caesar, morituri te salutant!
Alea iacta est.

O HMZ ir Imortaliukas žydai. Hamman kvanka


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-08-02, 20:59
Pranešimai: 1144
Reputacija: -17
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 16:54 
     
O mane labiausiai nervuoja tie, kurie važiuoja per kamščius į sankryžas, nors mato, kad mašinų jau ten prisigrūdę ir nebespėja išvažiuot iš sankryžos per jiems skirtą laiką. Tokiu būdu užkerta kelią visiems kitiems pravažiuoti iš kitų pusių.. ir taip gaunasi, kad per vieną šviesoforo iteraciją iš 2 pusių automobilių srautas normalus, iš kitų 2 pusių per iteraciją pravažiuot spėja 1-2 mašinos.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-10-26, 15:49
Pranešimai: 907
Miestas: Vilnius
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 17:02 
     
Arthuras rašė:
Stabdyt specialiai neteko, nors kartais tikrai norisi. Bet kokiu atveju, jis kaltas lieka. Šiaip, dažniausiai užtenka "įjungti" stop žibintus ir idiotas ant šiknos greitai atitolsta. Pakartoji keletą kartų ir dažniausiai susipranta.


pabandyk prieš mane taip pastabdyt, pažiūrėsim, kas kaltas liks :) net neatsitrenkus galima pridaryt bėdos taip stabdančiam, jeigu tik automobilyje yra kamera
  • 0


_________________
vairavimo menas reikalauja aukų



Užsiregistravo: 2012-01-21, 17:33
Pranešimai: 603
Miestas: Kaunas
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 19:00 
     
Labiausiai mane suerzina, kai prie sankryžos nerodo posūkio į kairę (įjungia tik užsidegus žaliai).
Iš galo arti važiuojantis manęs neveikia (jei įlėks, tai jo problemos, tik laiko būtų gaila). Tačiau kai iš galo važiuoja žydriukai su "zenonais" tai net labai norisi užmint ant stabdžių, ir išbarškinti tas debillempes. O tada jau ir kad ir kamera turėk, sakysiu jog "mane akino (kas netgi būtų tiesa), pasirodė kad kažkas ant kelio ir stabdžiau". Tačiau kol kas apsiriboju tik įjungdamas galines priešrūkines. Kai toks žydrasis atvažiuoja iš priekio, tai nelabai ką padarysi. Nebent ilgųjų šviesų karas, bet tai tik pablogintų situaciją (nesaugu). Nieko nesakau apie gamyklinius xenon'us, kurie paprastai neakina.
Dar erzina tie, kurie nežino kam reikalingas žibintų aukščio reguliavimas. Bet pastebėjau, kad tokių labai daug, o ir paauklėt neišeina, nes net nesuprastu kas ne taip.
  • 0


_________________
Adutis™



Užsiregistravo: 2008-09-18, 14:01
Pranešimai: 269
Miestas: Vilnius
Reputacija: +13
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 19:44 
     
Sorry, as labai konkreciai. labai konkreciu atveju.

1. Primenu visiem, o YPAC Klaipedieciam ir sveciam, eismo taisykles. Jaku ziede dabar po visu idijotisku rekonstrukciju ziede liko tik 2 juostos, o ivaziuoti i zieda tik po 1 juosta isskyrus ta kelia nuo KLP. Tai va, esme tame, kad nestovekit toj savo sumautoj pirmoj juostoj ir nelaukit kol atsilaisvins ponams abi juostos, kad galetumete ORIAI ivaziuoti i zieda is pirmos (ir vieninteles) juostos i antra ziedo juosta. Po galais pirma juosta tam puikiai tinka, net taisykles to reikalauja, privaziavot pirma juosta, jei laisva, tai ir pirmyn, as kiekviena diena nuo keliu iki desimciu kartu turiu susigadinti sau nervus, per nesusipratelius ir atstoveti po keleta keliolika masinu beprasme eile, kurios net neturetu susidaryti ivaziuojant i zieda.
Sitaip klysta 95%

2. Isvaziuojant is ziedo prie "banginio" ir statoilo ta kryptim link Jaku ziedo, jomajo nevaziuokit is 2 ziedo juostos i pirma, ta kuri tik i desine ir atbraukta istisine nesiskaito ziedo juosta, ji yra uz ziedo ribu.
Ten klysta 99%

3. Ar Lietuva yra policine, diktaturine valstybe, kad per diena (valanda kelyje +/-) as matau 3-5 policijos ekipazus stabdancius ir baudziancius, arba tas caddy prifarsiruotas fotiku, visur eksponuojamas, kur reikia ir nereikia. Ar Lietuviai yra tokie 100% piktybiniai buduliai 100% visada gyvenime virsijantys greiti ir piktybiskai, bei pavojingai vazinejantys, be dirzu, su mobilkom prie ausies, be draudimu ir TA? Atrodo, kad pagavai vairuotuoja ir gali bausti, nes uz ka vistiek atsiras, nes juk visi vairuotuojai prasizenge, prasizengia, arba bent jau ateity prasizenks.

Ar nevertetu mazinti keliu policijos kiekio LT? Arba pazangesnieji tegu eina i spec tarnybas tirti valdininku korupcijos atvejus.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7672
Miestas: KLP
Reputacija: +1689
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 19:49 
     
Cituoti:
pabandyk prieš mane taip pastabdyt, pažiūrėsim, kas kaltas liks Smile net neatsitrenkus galima pridaryt bėdos taip stabdančiam, jeigu tik automobilyje yra kamera


Tu iš tų, kur ant šiknos kabo? :) Negi galvoji, kad tau ta kamera padės?.. Duobių mūsų keliuose daug, kokia šiukšlė irgi gali pasitaikyt(fantazijos reikalas, o dar jei naktis)... Ir nieko tu su ta kamera nepridarysi, nebent akivaizdžiai matysis, kad specialiai tas daroma. Užtenka vieno vienintelio staigesnio pastabdymo - bum ir tavo ta kamera nieko neužfiksuos, kas ten pas mane po ratais buvo, o gal ir nebuvo. Faktas paprastas - nesilaikei atstumo. Blogiausiu atveju, tai abipusė kaltė ;)

Cituoti:
Iš galo arti važiuojantis manęs neveikia (jei įlėks, tai jo problemos, tik laiko būtų gaila).


Esmė paprasta - pamatysiu kliūtį (pvz. žmogų kelyje), spausiu stabdį - gal aš ir sustosiu, bet jei mane iš šiknos pastums koks "gėjūkštis" - ant mano kapoto tas žmogus atsidurs, ne ant jo.

Cituoti:
Dar erzina tie, kurie nežino kam reikalingas žibintų aukščio reguliavimas. Bet pastebėjau, kad tokių labai daug, o ir paauklėt neišeina, nes net nesuprastu kas ne taip.


Tikrai taip. Į dangų šviečia lempos, neįmanoma naktimis važiuot. Kas antras su kreivom lempom...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 20:59 
     
[quote="Sarunas"]O mane labiausiai nervuoja tie, kurie važiuoja per kamÅ¡Ä
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-29, 01:28
Pranešimai: 287
Reputacija: +39
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-11, 22:17 
     
Perskaitęs jūsų komentarus vis tiek lieku prie nuomonės, kad mano pasiūlymas dėl elektros kėdės - pats racionaliausias tiems svolačiams perauklėt.
  • 0


_________________
https://jugma.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-05-15, 22:16
Pranešimai: 3060
Miestas: Vilnius
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-12, 11:40 
     
bahuriux rašė:

2. Isvaziuojant is ziedo prie "banginio" ir statoilo ta kryptim link Jaku ziedo, jomajo nevaziuokit is 2 ziedo juostos i pirma, ta kuri tik i desine ir atbraukta istisine nesiskaito ziedo juosta, ji yra uz ziedo ribu.
Ten klysta 99%



Kalbant apie šitą juostą, kai kurie nepastebi, kad Šilutės plente atsiranda keturios juostos, ir iš pirmos juostos lenda į žiedo antrą juostą.

Ir dar patarimas. Stebėkit kelio ženklus, ir nepasiduokit įpročiams. Naujose sankryžose pvz. Statybinkų pr./Minijos g. nebėra lentelių leidžiančių sukti į dešinę. Dabar dauguma smagiai rieda per raudoną...

Labiausiai nervina nagli (o gal tūpi) vairuotojai, kurie pamatę, kad autobusas ar fūra yra "užsimetę", ir įlenda į likusi tarpelį, tipo nuskubės kažkur.. Rezultatas - autobusas ar fūra juos prispaudžia ir dar lieka kalti, nes kažkoks idiotas neturi supratimo apie tai, kad jis ne vienintėlis kely.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-03-03, 17:40
Pranešimai: 347
Miestas: Klaipėda
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-10-12, 17:04 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
pabandyk prieš mane taip pastabdyt, pažiūrėsim, kas kaltas liks Smile net neatsitrenkus galima pridaryt bėdos taip stabdančiam, jeigu tik automobilyje yra kamera


Tu iš tų, kur ant šiknos kabo? :) Negi galvoji, kad tau ta kamera padės?.. Duobių mūsų keliuose daug, kokia šiukšlė irgi gali pasitaikyt(fantazijos reikalas, o dar jei naktis)... Ir nieko tu su ta kamera nepridarysi, nebent akivaizdžiai matysis, kad specialiai tas daroma. Užtenka vieno vienintelio staigesnio pastabdymo - bum ir tavo ta kamera nieko neužfiksuos, kas ten pas mane po ratais buvo, o gal ir nebuvo. Faktas paprastas - nesilaikei atstumo. Blogiausiu atveju, tai abipusė kaltė ;)

Cituoti:
Iš galo arti važiuojantis manęs neveikia (jei įlėks, tai jo problemos, tik laiko būtų gaila).


Esmė paprasta - pamatysiu kliūtį (pvz. žmogų kelyje), spausiu stabdį - gal aš ir sustosiu, bet jei mane iš šiknos pastums koks "gėjūkštis" - ant mano kapoto tas žmogus atsidurs, ne ant jo.

Cituoti:
Dar erzina tie, kurie nežino kam reikalingas žibintų aukščio reguliavimas. Bet pastebėjau, kad tokių labai daug, o ir paauklėt neišeina, nes net nesuprastu kas ne taip.


Tikrai taip. Į dangų šviečia lempos, neįmanoma naktimis važiuot. Kas antras su kreivom lempom...


paprsatai labai aiškiai matosi, kada stabdoma tyčia, kad sukelt avariją, kada iš reikalo sustoti ;) auklėtojas atsirado, ne tavo darbas auklėti, tavo darbas laikytis eismo taisyklių
  • 0


_________________
vairavimo menas reikalauja aukų



Užsiregistravo: 2012-01-21, 17:33
Pranešimai: 603
Miestas: Kaunas
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'