Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 20 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-10, 11:37 
     
Kietai. Seniai lauktas "navarotas". Jau kelintą kartą skamba Volvo - su savo pažanga, o tuo tarpu iš kitų gamintojų kažko inovatyvaus nelabai girdėt. Galbūt kiti gamintojai tą daro mažiau viešindamiesi. kas žino.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-05-05, 18:36
Pranešimai: 252
Reputacija: -9
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-10, 12:08 
     
Nžn, o jei pages sistema? Ir tas šviesų kaitaliojimas jei intensyvus transportas? Sunku kažką komentuot neišbandžius :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-02-06, 14:24
Pranešimai: 1147
Reputacija: +333
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-10, 12:27 
     
Kirtiklis rašė:
Nžn, o jei pages sistema? Ir tas šviesų kaitaliojimas jei intensyvus transportas?


Sistemai sugedus vairuotojas bus perspėtas - tikrai nebus taip, kad važiuoji, ir nežinai su kuo važiuoji. O jei intensyvus eismas, tai koks tikslas apskritai jungt tolimas šviesas?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-11-28, 13:37
Pranešimai: 79
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-10, 13:21 
     
Na nežinau.. Man atrodo geriau būtų tiesiog pritemdyti tarkim kairiąsias tolimąsias lempas tam momentui (dešiniąsias pakreipti į dešinę truputi). Ir tai atrodo geresnis sprendimas, negu įtaisyti kažkokį uždengimo mechanizmą..
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3275
Miestas: Vilnius
Reputacija: +871
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-10, 14:00 
     
Creatium rašė:
Na nežinau.. Man atrodo geriau būtų tiesiog pritemdyti tarkim kairiąsias tolimąsias lempas tam momentui (dešiniąsias pakreipti į dešinę truputi). Ir tai atrodo geresnis sprendimas, negu įtaisyti kažkokį uždengimo mechanizmą..

O aš manau, kad tai bus ne uždengimo mechanizmas, o kažkas panašaus į skaitmeninius laikrodžius: pats lempos stiklas bus tarsi ekraniukas (jie pigūs, nepergyvenkit) ir sekimo įrenginiui pastebėjus mašiną, būtent ta vieta užtamsėtų. Ką jūs apie tai manot?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-18, 18:06
Pranešimai: 230
Miestas: Kaunas
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-10, 14:07 
     
ashirviskas rašė:
Creatium rašė:
Na nežinau.. Man atrodo geriau būtų tiesiog pritemdyti tarkim kairiąsias tolimąsias lempas tam momentui (dešiniąsias pakreipti į dešinę truputi). Ir tai atrodo geresnis sprendimas, negu įtaisyti kažkokį uždengimo mechanizmą..

O aš manau, kad tai bus ne uždengimo mechanizmas, o kažkas panašaus į skaitmeninius laikrodžius: pats lempos stiklas bus tarsi ekraniukas (jie pigūs, nepergyvenkit) ir sekimo įrenginiui pastebėjus mašiną, būtent ta vieta užtamsėtų. Ką jūs apie tai manot?


Na, straipsnyje minimas uždengimo mechanizmas. Galų gale juk šviesos tolimosios yra stiprios, reikia itin kokybiškos medžiagos, kad ją aklinai uždengti.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3275
Miestas: Vilnius
Reputacija: +871
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-10, 14:15 
     
Creatium rašė:
ashirviskas rašė:
Creatium rašė:
Na nežinau.. Man atrodo geriau būtų tiesiog pritemdyti tarkim kairiąsias tolimąsias lempas tam momentui (dešiniąsias pakreipti į dešinę truputi). Ir tai atrodo geresnis sprendimas, negu įtaisyti kažkokį uždengimo mechanizmą..

O aš manau, kad tai bus ne uždengimo mechanizmas, o kažkas panašaus į skaitmeninius laikrodžius: pats lempos stiklas bus tarsi ekraniukas (jie pigūs, nepergyvenkit) ir sekimo įrenginiui pastebėjus mašiną, būtent ta vieta užtamsėtų. Ką jūs apie tai manot?


Na, straipsnyje minimas uždengimo mechanizmas. Galų gale juk šviesos tolimosios yra stiprios, reikia itin kokybiškos medžiagos, kad ją aklinai uždengti.

Va kaip veikia:
The Active High Beam Control system starts with typical Xenon headlights (which shift left or right depending on steering angle, the same as before), but the projector unit contains a small cylinder with smaller metal pieces inside. As the light passes through the cylinder, the system can push the metal pieces into the beam, blocking certain portions of the projected light.
Nuoroda
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-18, 18:06
Pranešimai: 230
Miestas: Kaunas
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-10, 19:19 
     
Creatium rašė:
Na nežinau.. Man atrodo geriau būtų tiesiog pritemdyti tarkim kairiąsias tolimąsias lempas tam momentui (dešiniąsias pakreipti į dešinę truputi). Ir tai atrodo geresnis sprendimas, negu įtaisyti kažkokį uždengimo mechanizmą..

Tada važiuotum visąlaik su ilgom ir naiviai manytum, kad kitiems nekeli pavojaus. Būtų dar blogiau. Ir tokia sistema tavęs nesaugotų nuo kitų akinančių nachalų.

O čia kaip tik vairuotoją ir saugo nuo kitų.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-12, 05:22
Pranešimai: 6402
Miestas: ☀️☁️☂️☁️☀️
Reputacija: +404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-10, 20:06 
     
rwc rašė:
Creatium rašė:
Na nežinau.. Man atrodo geriau būtų tiesiog pritemdyti tarkim kairiąsias tolimąsias lempas tam momentui (dešiniąsias pakreipti į dešinę truputi). Ir tai atrodo geresnis sprendimas, negu įtaisyti kažkokį uždengimo mechanizmą..

Tada važiuotum visąlaik su ilgom ir naiviai manytum, kad kitiems nekeli pavojaus. Būtų dar blogiau. Ir tokia sistema tavęs nesaugotų nuo kitų akinančių nachalų.

O čia kaip tik vairuotoją ir saugo nuo kitų.


Nesupratau tavo komentaro. Kaip vairuotoją saugo jo šviesų užtemdymas? Vairuotojas akivaizdžiai matytų, kad jo kairieji žibintai šviečia kaip normalūs tam momentui. Ir tai yra paprastesnis įgyvendinti dalykas, negu lempų uždengimas. Žinoma, tai turi vieną minusą: prasilenkimo momentu kairioji pusė nebūtų apšviesta taip tobulai, kaip dešinioji.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3275
Miestas: Vilnius
Reputacija: +871
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-10, 20:15 
     
Na kad neakintų iš galo jau seniai naudojami nuo ryškios šviesos patamsėjantys veidrodėliai. Kažin nebūtų paprasčiau ir patikimiau kažko panašaus pritaikyti priekiniam langui, kad ir iš priekio atvažiuojančios mašinos neakintų?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-30, 23:42
Pranešimai: 597
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-10, 21:52 
     
Creatium rašė:
Na nežinau.. Man atrodo geriau būtų tiesiog pritemdyti tarkim kairiąsias tolimąsias lempas tam momentui (dešiniąsias pakreipti į dešinę truputi). Ir tai atrodo geresnis sprendimas, negu įtaisyti kažkokį uždengimo mechanizmą..


Volvo sprendimas daug tobulesnis, nes jis gali sekti mašiną, jos trajektoriją ir ant jos automatiškai mesti šešėlį. Tavo atveju, dešinį žibintą truputį pakreipus į dešinę, važiuojant vidine posūkio dalimi tu vistiek akintum prieš tave važiuojantįjį.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-27, 17:39
Pranešimai: 228
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-10, 23:07 
     
kad opel jau senokai pristatė automatiškai reguliuojamus led žibintus.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-28, 00:27
Pranešimai: 586
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-11, 11:17 
     
o gal paprasciau poliarizuot priekinius zibintus ir priekini stikla? viska apsvieti, viska matai, isskyrus sviesa is priekiniu atvaziujanciu zibintu? na gabaritu nepoliarizuokim, kad matytusi jog atvaziuojanti masina sviecia. beto poliarizuotas priekinis stiklas automatiskai gesintu visus atspindzius eiline sauleta diena, vaziuotum kaip su poliarizuotais akiniais. tai butu nauda ir diena ir nakti, ir jokios galimybes sugest
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-17, 13:11
Pranešimai: 1439
Reputacija: +49
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-11, 16:20 
     
ne poliarizuotais, o poliarizuojančiais ;)

o šiaip mintis stipriai neprotinga, naktį išjungt šviesas? kad kiti nematytų? jau dieną prastesniu oru dažnai būna itin sunku pastebėti automobilius su išjungtom šviesom.

Automatiškai reguliuojami žibintai jau labai senai naudojami, berots citroen pirmieji pradėjo tai daryti, kad sukant vairą kartu sukiojasi ir lempos. Tai yra gerai, kai kelyje važiuoji vienas be jokių kitų eismo dalyvių. Bet jei Atsiranda kitas automobilis, o vairas niekur nepasuktas, tai niekur tos lempos ir nesusuka. O kad be reikalo nejunginėtum ilgų šviesų, tai nemanau, kad sudėtinga padaryt kažkokią apsaugą. Tenka vienu kibiru pavažinėt, kur dieną ilgų neįjungsi niekaip, jos tiesiog nedega, naktį bent gabaritai visada šviečia, visi veidrodžiai tamsėja nuo kitų automobilių, na bet ilgas/trumpas naktį vistiek reikia junginėt, ir pvz naktį išlendant ant lenkimo norisi matyti, kas priekyje yra, o tam reikalingos ilgos šviesos, tai tenka su trumpom išlysti ant lenkimo ir tada įsijungti ilgas. Su volvo lempomis to dayrti nereiktų. Sakyčiau Volvo labai fainą dalyką pristatė.
  • 0


_________________
vairavimo menas reikalauja aukų



Užsiregistravo: 2012-01-21, 17:33
Pranešimai: 603
Miestas: Kaunas
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-11, 16:28 
     
Ne vien volvo apie tai pagalvojo.
O ir ten kazkas kalbejo, apie lempos pritemdyma ir t.t. tai nesamone. Tada jau nebelieka prasmes is tu ilgu sviesu. O cia tobulesnis sprendimas, neprarandant maksimalaus apsvietimo.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 461
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-11, 16:36 
     
>naktį išlendant ant lenkimo norisi matyti, kas priekyje yra, o tam reikalingos ilgos šviesos, tai tenka su trumpom išlysti ant lenkimo ir tada įsijungti ilgas

Tai kad lenkiamas automobilis dažniausia būna įjungęs ilgas šviesas ir apšviečia priekį. O jei pas jį trumpos dega, tai ko gero priekyje kažkas yra, dėl ko ir tu pats ilgų nejungsi. :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-30, 23:42
Pranešimai: 597
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-12, 02:09 
     
Iškart Opel Insignia prisiminiau :shock:
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-05-22, 14:33
Pranešimai: 1458
Miestas: Dún Laoghaire
Reputacija: +210
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-12, 10:58 
     
mental1ty rašė:
>naktį išlendant ant lenkimo norisi matyti, kas priekyje yra, o tam reikalingos ilgos šviesos, tai tenka su trumpom išlysti ant lenkimo ir tada įsijungti ilgas

Tai kad lenkiamas automobilis dažniausia būna įjungęs ilgas šviesas ir apšviečia priekį. O jei pas jį trumpos dega, tai ko gero priekyje kažkas yra, dėl ko ir tu pats ilgų nejungsi. :)


nevisada ;) ir ne pas visus tos ilgos šviesos normaliai šviečia
  • 0


_________________
vairavimo menas reikalauja aukų



Užsiregistravo: 2012-01-21, 17:33
Pranešimai: 603
Miestas: Kaunas
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-12, 11:22 
     
"sistema veikia ir su motociklais bei tuo atveju, jei judama mažesniu nei 15 km/h greičiu" - skaitant angliškas versijam man labiau panašu, kad turėtų būti "ne mažesniu" (juolab sistema skirta kuo geriau apšviesti aplinką ir nespiginti į akis tiem kam irgi tai aktualu).
Tik tiek įdomu kiek tai veiks praktiškai - lempos priekinis stiklas su tokia sistema turi būti idealiai švarus, jau nekalbant apie tai, kad neužtamsėjęs nuo ilgo gyvenimo - juos gi dažniausiai keičia kai net po poliravimo nebepraeina minimalių technikinės apižiūros reikalvimų :) O kelyje labiausiai ir akina tie kuriems vienodai ta stiklų būklė, kuriem visai nesvarbu, kad labiausiai švyti pats stiklas, o ne matosi pats kelias.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3064
Reputacija: +401
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Majestic-12 [Bot] ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'