Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-18, 14:40 
     
Lakiu sito variklio. Tik kodel man atrodo, kad to isiurbimo centre padetis per "ankstyva".
Paveikslėlis
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7924
Miestas: KLP
Reputacija: +1815
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-18, 15:26 
     
O kas gali paaiškinti? Sakykim koks 30 t. vilkikas 100 km sunaudoja apie 30 l degalų. Lengvasis automobilis apie 7 l. Tai reikštu, kad 1 t pervežti vilkikas sunaudoja 1 l degalų, o lengvasis automobilis net 7 ir daugiau litrus?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-28, 07:49
Pranešimai: 861
Miestas: Vilnius
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-18, 15:32 
     
T rašė:
O kas gali paaiškinti? Sakykim koks 30 t. vilkikas 100 km sunaudoja apie 30 l degalų. Lengvasis automobilis apie 7 l. Tai reikštu, kad 1 t pervežti vilkikas sunaudoja 1 l degalų, o lengvasis automobilis net 7 ir daugiau litrus?

na automobilis sunaudotų 3,5l,, bet iš kur ištraukei, kad vilkikas sunaudoja 30l?
  • 0


_________________
Aš esu papirktas naftininkų ir žydų, priklausau slaptai masonų brolijai, padedu NASA'i išlaikyti paslaptis, bei dangstau didžiules koorporacijas tad nepykit dėl ištrintų komentarų.


Moderatorius

Užsiregistravo: 2008-12-11, 00:52
Pranešimai: 1221
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-18, 15:39 
     
Vilkikas naudoja nuo 30 iki 40ltr. Na priklauso nuo auto metu, koki svori tempia ir kokiu keliu vaziuoja.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-28, 13:11
Pranešimai: 1619
Reputacija: -1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-18, 15:40 
     
Jau buvo straipnis apie sio variklio prototipa, pries kokius metus. Panasu jog ideja nesustingo ir keliauja link igyvendinimo :L:

Cituoti:
Novatoriškas variklis varomajai jėgai generuoti išnaudos maždaug 60 proc. degalų energijos. Palyginus su vidaus degimo varikliais, kurie varomajai jėgai išnaudoja vos 15 proc. degalų energijos, šuolis – milžiniškas.


Kartais VDV naudingumas kartais ne ~40% ?
  • 0



Paskutinį kartą redagavo Xdmin 2011-03-18, 15:44. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2058
Reputacija: +499
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-18, 15:40 
     
paaiškinkit man, jei jo viduje vistiek yra uždegami degalai ..ir veikimo eigoje išsiskiria įkaitusios dujos, tai kodėl jis nebėra vadinamas vidaus degimo varikliu. Juk esmė išlieka ta pati ..
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-02-07, 13:53
Pranešimai: 192
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-18, 18:10 
     
genialu kas paprasta..
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 3006
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +402
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-18, 18:12 
     
nelabai supratau su tuo aušinimo nereikalingumu, ir principe kuo skiriasi nuo mazdos rotorinių?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-28, 17:21
Pranešimai: 228
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-18, 19:31 
     
Justdoit rašė:
paaiškinkit man, jei jo viduje vistiek yra uždegami degalai ..ir veikimo eigoje išsiskiria įkaitusios dujos, tai kodėl jis nebėra vadinamas vidaus degimo varikliu. Juk esmė išlieka ta pati ..

Na jis toks pat vidaus degimo variklis, arba ne, kaip ir duju turbininis, arba lekuvu turboreaktyvinis.

Aidziux rašė:
nelabai supratau su tuo aušinimo nereikalingumu, ir principe kuo skiriasi nuo mazdos rotorinių?

Ausinimas nereikalingas su salyga kad korpusas ir rotorius bus pagaminti is kazkokiu karsciui atspariu medziagu, pvz metalo keramikos kazkokios, tada nvk labai dideja. O nuo mazdos rotorinio variklio skiriasi, kaip diena ir naktis, nes cia yra turbina, o mazdos vistik yra stumoklinis, stumokliu vaidmeni atlieka trikampis rotorius.

Istikro iprastu VDV NK yra 35-40%, bet atmetus visus masinos nuostuolius lieka tik 15% vaziavimui. Sitas daiktas butu pritaikytas elektromobiliui varyti, tai nuostuoliai neitin dideli, is 60% liktu ~40% vaziavimui.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7924
Miestas: KLP
Reputacija: +1815
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-18, 19:58 
     
Ar tie varikliai bus naudojami hibriduose kaip generatoriai, kurie gamins elektros energiją elektriniam varikliui? Jei taip, tai tas variklis, sukantis generatorių, galėtų būti mažas toks kaip skalbimo mašinos :D tai degalų dar mažiau sunaudotų. :???:
  • 0




Užsiregistravo: 2008-03-20, 00:32
Pranešimai: 323
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-18, 21:43 
     
Taip, nes jos apsukos perdideles sukti kazkoki tai reduktoriu ir apsukos nelabai keiciamos. Ta turbina tiesiog dirbs tam tikru optimaliu greiciu ir tam tikra apkrova.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7924
Miestas: KLP
Reputacija: +1815
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-18, 23:32 
     
T rašė:
O kas gali paaiškinti? Sakykim koks 30 t. vilkikas 100 km sunaudoja apie 30 l degalų. Lengvasis automobilis apie 7 l. Tai reikštu, kad 1 t pervežti vilkikas sunaudoja 1 l degalų, o lengvasis automobilis net 7 ir daugiau litrus?


Tai pasipriešinimą sukuria ne vien masė. Yra dar oro pasipriešinimas, trintis tarp judančių dalių, svoris, pagaliau pasipriešinimas dėl padangų "susiplojimo".
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-13, 19:21
Pranešimai: 1438
Reputacija: +195
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-19, 02:17 
     
Xdmin rašė:
Jau buvo straipnis apie sio variklio prototipa, pries kokius metus. Panasu jog ideja nesustingo ir keliauja link igyvendinimo :L:

Cituoti:
Novatoriškas variklis varomajai jėgai generuoti išnaudos maždaug 60 proc. degalų energijos. Palyginus su vidaus degimo varikliais, kurie varomajai jėgai išnaudoja vos 15 proc. degalų energijos, šuolis – milžiniškas.


Kartais VDV naudingumas kartais ne ~40% ?

Teorinis maksimalus galimas 4 taktų VDV NK - 25%. Tuo atvejui iš duslintuvo eitų 0 kelvinų temperatūros dujos.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4991
Miestas: Vilnius
Reputacija: +1081
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-19, 05:32 
     
bahuriux rašė:
Justdoit rašė:
paaiškinkit man, jei jo viduje vistiek yra uždegami degalai ..ir veikimo eigoje išsiskiria įkaitusios dujos, tai kodėl jis nebėra vadinamas vidaus degimo varikliu. Juk esmė išlieka ta pati ..

Na jis toks pat vidaus degimo variklis, arba ne, kaip ir duju turbininis, arba lekuvu turboreaktyvinis.

Aidziux rašė:
nelabai supratau su tuo aušinimo nereikalingumu, ir principe kuo skiriasi nuo mazdos rotorinių?

Ausinimas nereikalingas su salyga kad korpusas ir rotorius bus pagaminti is kazkokiu karsciui atspariu medziagu, pvz metalo keramikos kazkokios, tada nvk labai dideja. O nuo mazdos rotorinio variklio skiriasi, kaip diena ir naktis, nes cia yra turbina, o mazdos vistik yra stumoklinis, stumokliu vaidmeni atlieka trikampis rotorius.

Istikro iprastu VDV NK yra 35-40%, bet atmetus visus masinos nuostuolius lieka tik 15% vaziavimui. Sitas daiktas butu pritaikytas elektromobiliui varyti, tai nuostuoliai neitin dideli, is 60% liktu ~40% vaziavimui.


Kadangi nėra jokių uždarų cilindrų, tai ne bus taip kaips su dvitakčiu VDV, kad ne visas orro-kuro mišinys sudegs ir pan. ?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-05, 15:55
Pranešimai: 33
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-19, 10:50 
     
Nu kad greičių dėžės nereikės tai čia kažkaip netaip skamba, gal nesugeba.
  • 0


_________________
Think global, act local.



Užsiregistravo: 2009-06-01, 20:09
Pranešimai: 73
Reputacija: +18
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-19, 11:53 
     
LAZAS rašė:
Kadangi nėra jokių uždarų cilindrų, tai ne bus taip kaips su dvitakčiu VDV, kad ne visas orro-kuro mišinys sudegs ir pan. ?
Cia yra beda netik dvitakciu varikliu ir keturtakciai su tuo susiduria pvz kai isimi katalizatoriu, ar prakiura glusas sanaudos padideja, dabar nesiplesiu. Na ta varikli valdys kompas, pamatuos ismetamu duju temperatura, pamatuos lamda zondas kiek deguonies like ir tt. Arba kompas valdys sita turbina palei isanksto nustatytas defaultines reiksmes.

kazkas rašė:
Nu kad greičių dėžės nereikės tai čia kažkaip netaip skamba, gal nesugeba.
Nereikia greiciu dezes, nes prie dideliu apsuku, generatorius bus tik keliu kg svorio o jo galia bus didele. Prisiminkim kaip skaiciuojama varikliu galia. Taip pat ir generarotoriaus galia bus skaiciuojama, tik dar dasideda daznis (poliu skaicius) ir tt..

Galia (W) = apsukos per sekunde * sukimo momentas (Nm) * 1m spindulio apskritimo ilgis (2pi*r=6,28)

Taigi pakelus apsukas, galia dideja proporcingai. Tas variklis tures maza sukimo momenta ir dideles apsukas. Nera jokios prasmes deti jam reduktorius ir pavaru dezes, tai atgyvena. Sita turbogeneratoriu reikia deti i elektromobili su nedidele ir nebrangia baterija. Ta turbina dirbtu tik tada, kai reikia ikrauti akuma ir visada optimaliu rezimu, kai NVK didziausias. Pakrovus akuma tiesiog issijungtu.

Dar vienas pritaikymas sitai turbinai butu aviacijoj, bet tada jau per reduktoriu. Nes nereikia keisti apsuku kaip automobilije.

Dar manau, kad butu galima ta turbina varyti su etanolio ir vandens misiniu, kitaip sakant su degtine. Tada pertekline siluma uzkaitins vandeni ir pavers i garus, padides NVK del mazesnes temperaturos ismetimo dujose. Tik siaip pamasciau. Kazkur buvau skaites, kad rotorini wankelio varikli taip vare tik su 30% etanolio ir 70% vandens, jei gerai atsimenu.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7924
Miestas: KLP
Reputacija: +1815
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-19, 14:26 
     
Na, kodėl ne Lietuvos mokslavyriai sugalvojo, atrado, sukūrė.... nors esu skaitęs, kad kažką kažkokį kitokį bandė kažkada kurti..
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-04, 00:30
Pranešimai: 19
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-19, 15:22 
     
Man atrodo, kad šiame variklyje bus dideli šilumos nuostoliai ir mažas NK.
  • 0


_________________
RC Pilotai


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-28, 20:13
Pranešimai: 894
Reputacija: +4
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-19, 16:03 
     
Man panašu, kad bus didelių problemų su tepimu ir dėvėjimusi, dėl ko kenčia Wenkel varikliai. Na ir lydiniai bus nepigūs, jei įsivaizduoju teisingai, kad veiks kaip turbina.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-10-31, 19:08
Pranešimai: 1320
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-19, 16:28 
     
enternald rašė:
Man panašu, kad bus didelių problemų su tepimu ir dėvėjimusi, dėl ko kenčia Wenkel varikliai. Na ir lydiniai bus nepigūs, jei įsivaizduoju teisingai, kad veiks kaip turbina.

pirma perskaityk pries dedamas toki kometara
http://www.rotaryengineillustrated.com/ ... /index.php
  • 0


_________________
Tingumas skatina isradinguma.



Užsiregistravo: 2009-10-10, 20:32
Pranešimai: 849
Miestas: Lietuva
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-19, 16:29 
     
Kaip visada Lietuvos komentatoriai nori pasirodyt protingesniais už kvalifikuotus inžinierius : )
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-01-11, 17:52
Pranešimai: 1554
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-19, 17:24 
     
AirDog rašė:
Man atrodo, kad šiame variklyje bus dideli šilumos nuostoliai ir mažas NK.
Sito mes nezinom, bet jei sita nepasiteisintu tada yra sita http://www.search.com/reference/Gas_turbine# sita tai gali deginti betka kas dega ir pigu ir NK neblogas.

enternald rašė:
Man panašu, kad bus didelių problemų su tepimu ir dėvėjimusi, dėl ko kenčia Wenkel varikliai. Na ir lydiniai bus nepigūs, jei įsivaizduoju teisingai, kad veiks kaip turbina.
Sita turbina yra nesulyginamas dalykas su wankel varikliu, cia tiesiog kitokios konfiguracijos automobilinis turbokompresorius ir medziagos, guoliai/tepimas, sandarinimas issprendziamas panasiu budu, kaip ir auto turboj.

Kur ir kaip galima panaudoti toki dalyka, kaip mazu gabaritu turbogeneratorius jau parode volvo 1995 metais. http://www.greencar.com/articles/volvo- ... pt-car.php
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7924
Miestas: KLP
Reputacija: +1815
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-20, 12:50 
     
bahuriux rašė:
.... Na ta varikli valdys kompas, pamatuos ismetamu duju temperatura, pamatuos lamda zondas kiek deguonies like ir tt. Arba kompas valdys sita turbina palei isanksto nustatytas defaultines reiksmes...

Cia is straipsnio: "Maža to, naujo tipo varikliui nereikės nei pavarų dėžės, nei aušinimo sistemos, nei išmetamųjų dujų reguliavimo sistemos."


Cituoti:
Taigi pakelus apsukas, galia dideja proporcingai. Tas variklis tures maza sukimo momenta ir dideles apsukas. Nera jokios prasmes deti jam reduktorius ir pavaru dezes, tai atgyvena.


Kam reikalingas variklis su mazu sukimo momentu ir dar be greiciu dezes???? :-?

Cituoti:
Dar vienas pritaikymas sitai turbinai butu aviacijoj, bet tada jau per reduktoriu. Nes nereikia keisti apsuku kaip automobilije.


Reduktoriai ir reikalingi tam kad keisti apsuku skaiciu. O aviacijoje varikliai daugiausiai ir dirba pastoviom apsukom. Kam jiems tada reduktoriai??? Kazkaip viska antraip surasai :-?
Ir kaip besigyncysit cia vistiek tas pats senas geras rotorinis variklis sudarytas is statoriaus ir rotoriaus. Ir skiriasi nuo turbininio radikaliai, nes kuras deginamas degimo kameroje, esancioje rotoriuje. Tai ar nepanasu i Wankelio varikli???
Nematau nieko naujo, gal kitaip atrodantys komponentai, bet veikimas tas pats.
  • 0


_________________
Bendras žmonijos proto kiekis- nekintamas dydis. Bet žmonių tai daugėja.



Užsiregistravo: 2009-05-22, 00:54
Pranešimai: 141
Miestas: Norway
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-03-20, 20:04 
     
Skaitytojas rašė:
Kam reikalingas variklis su mazu sukimo momentu ir dar be greiciu dezes???? :-?
Gal tam kad suktu maza ir galinga generatoriu?

Cituoti:
Dar vienas pritaikymas sitai turbinai butu aviacijoj, bet tada jau per reduktoriu. Nes nereikia keisti apsuku kaip automobilije.


Cituoti:
Reduktoriai ir reikalingi tam kad keisti apsuku skaiciu. O aviacijoje varikliai daugiausiai ir dirba pastoviom apsukom. Kam jiems tada reduktoriai??? Kazkaip viska antraip surasai :-?
Na su tokiu tavo, supratimu mechanikoj sunkoka butu tau irodyti kazka, bet pabandysiu. Propelerio krastai jei pasieks virsgarsini greiti, tai labai isaugs pasipriesinimas/nuostuoliai ir pasikeis aerodinamines jegos i bloga puse (angliskai lift vs drag). Jau neminint kad kaista priekine briauna virsijus garso greiti. Taigi jei propeleris yra 20cm skersmens (modelio) tai ji gali sukti iki 31500RPM (teoriskai), krastai dirbtu netoli garso greicio ribos. Realiai visada varikliukai sukdavosi iki 22000+RPM. Dabar imam normalu nedideli lektuva propelerio skersmuo 1,5m krastai prades siekti garso greiti prie 4200 RPM, tai realiai tokio diametro niekas net nebando sukti greiciau nei 3500RPM. Net normalus benzininai varikliai turi reduktorius kartais nes, ju max galia yra gerokai virs 3500RPM.
Dabar tarkim turim efektyvu turbinini varikli kurio optimalios apsukos yra 20000-50000RPM. Bet jo svoris ir mase yra 10 kartu mazesni nei iprasto VDV, taigi dedam reduktoriu 1:8-1:15, palei poreiki, gausim tiek kartu mazesnes apsukas ir tiek pat kartu didesni sukimo momenta.

Cituoti:
Ir kaip besigyncysit cia vistiek tas pats senas geras rotorinis variklis sudarytas is statoriaus ir rotoriaus. Ir skiriasi nuo turbininio radikaliai, nes kuras deginamas degimo kameroje, esancioje rotoriuje. Tai ar nepanasu i Wankelio varikli???
Nematau nieko naujo, gal kitaip atrodantys komponentai, bet veikimas tas pats.
Ne i vankelio varikli nepanasu nei is tolo, :x http://www.mondeo-klubas.lt/naudinga/14 ... s-variklis O i turbinini siek tiek panasu, bet skirtumas tas, nuo duju turbinos, kad degimas vyksta paciame turbinos rotoriuje ir beto degimas vyksta paciu efektyviausiu detonaciniu budu, bent jau taip turetu buti. Sitas rotorius pagrinde veikia del duju srauto indukcijos, tai isiurbimas ir ismetimas vyksta indukcijos pagalba, todel jam nereikia turbo/neturbo kompresoriaus.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7924
Miestas: KLP
Reputacija: +1815
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 12 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'