O kas gali paaiškinti? Sakykim koks 30 t. vilkikas 100 km sunaudoja apie 30 l degalų. Lengvasis automobilis apie 7 l. Tai reikštu, kad 1 t pervežti vilkikas sunaudoja 1 l degalų, o lengvasis automobilis net 7 ir daugiau litrus?
0
Užsiregistravo: 2009-04-28, 07:49 Pranešimai: 861 Miestas: Vilnius
O kas gali paaiškinti? Sakykim koks 30 t. vilkikas 100 km sunaudoja apie 30 l degalų. Lengvasis automobilis apie 7 l. Tai reikštu, kad 1 t pervežti vilkikas sunaudoja 1 l degalų, o lengvasis automobilis net 7 ir daugiau litrus?
na automobilis sunaudotų 3,5l,, bet iš kur ištraukei, kad vilkikas sunaudoja 30l?
0
_________________ Aš esu papirktas naftininkų ir žydų, priklausau slaptai masonų brolijai, padedu NASA'i išlaikyti paslaptis, bei dangstau didžiules koorporacijas tad nepykit dėl ištrintų komentarų.
Jau buvo straipnis apie sio variklio prototipa, pries kokius metus. Panasu jog ideja nesustingo ir keliauja link igyvendinimo
Cituoti:
Novatoriškas variklis varomajai jėgai generuoti išnaudos maždaug 60 proc. degalų energijos. Palyginus su vidaus degimo varikliais, kurie varomajai jėgai išnaudoja vos 15 proc. degalų energijos, šuolis – milžiniškas.
Kartais VDV naudingumas kartais ne ~40% ?
0
Paskutinį kartą redagavo Xdmin 2011-03-18, 15:44. Iš viso redaguota 1 kartą.
paaiškinkit man, jei jo viduje vistiek yra uždegami degalai ..ir veikimo eigoje išsiskiria įkaitusios dujos, tai kodėl jis nebėra vadinamas vidaus degimo varikliu. Juk esmė išlieka ta pati ..
paaiškinkit man, jei jo viduje vistiek yra uždegami degalai ..ir veikimo eigoje išsiskiria įkaitusios dujos, tai kodėl jis nebėra vadinamas vidaus degimo varikliu. Juk esmė išlieka ta pati ..
Na jis toks pat vidaus degimo variklis, arba ne, kaip ir duju turbininis, arba lekuvu turboreaktyvinis.
Aidziux rašė:
nelabai supratau su tuo aušinimo nereikalingumu, ir principe kuo skiriasi nuo mazdos rotorinių?
Ausinimas nereikalingas su salyga kad korpusas ir rotorius bus pagaminti is kazkokiu karsciui atspariu medziagu, pvz metalo keramikos kazkokios, tada nvk labai dideja. O nuo mazdos rotorinio variklio skiriasi, kaip diena ir naktis, nes cia yra turbina, o mazdos vistik yra stumoklinis, stumokliu vaidmeni atlieka trikampis rotorius.
Istikro iprastu VDV NK yra 35-40%, bet atmetus visus masinos nuostuolius lieka tik 15% vaziavimui. Sitas daiktas butu pritaikytas elektromobiliui varyti, tai nuostuoliai neitin dideli, is 60% liktu ~40% vaziavimui.
Ar tie varikliai bus naudojami hibriduose kaip generatoriai, kurie gamins elektros energiją elektriniam varikliui? Jei taip, tai tas variklis, sukantis generatorių, galėtų būti mažas toks kaip skalbimo mašinos tai degalų dar mažiau sunaudotų.
Taip, nes jos apsukos perdideles sukti kazkoki tai reduktoriu ir apsukos nelabai keiciamos. Ta turbina tiesiog dirbs tam tikru optimaliu greiciu ir tam tikra apkrova.
O kas gali paaiškinti? Sakykim koks 30 t. vilkikas 100 km sunaudoja apie 30 l degalų. Lengvasis automobilis apie 7 l. Tai reikštu, kad 1 t pervežti vilkikas sunaudoja 1 l degalų, o lengvasis automobilis net 7 ir daugiau litrus?
Tai pasipriešinimą sukuria ne vien masė. Yra dar oro pasipriešinimas, trintis tarp judančių dalių, svoris, pagaliau pasipriešinimas dėl padangų "susiplojimo".
Jau buvo straipnis apie sio variklio prototipa, pries kokius metus. Panasu jog ideja nesustingo ir keliauja link igyvendinimo
Cituoti:
Novatoriškas variklis varomajai jėgai generuoti išnaudos maždaug 60 proc. degalų energijos. Palyginus su vidaus degimo varikliais, kurie varomajai jėgai išnaudoja vos 15 proc. degalų energijos, šuolis – milžiniškas.
Kartais VDV naudingumas kartais ne ~40% ?
Teorinis maksimalus galimas 4 taktų VDV NK - 25%. Tuo atvejui iš duslintuvo eitų 0 kelvinų temperatūros dujos.
0
Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39 Pranešimai: 4991 Miestas: Vilnius
paaiškinkit man, jei jo viduje vistiek yra uždegami degalai ..ir veikimo eigoje išsiskiria įkaitusios dujos, tai kodėl jis nebėra vadinamas vidaus degimo varikliu. Juk esmė išlieka ta pati ..
Na jis toks pat vidaus degimo variklis, arba ne, kaip ir duju turbininis, arba lekuvu turboreaktyvinis.
Aidziux rašė:
nelabai supratau su tuo aušinimo nereikalingumu, ir principe kuo skiriasi nuo mazdos rotorinių?
Ausinimas nereikalingas su salyga kad korpusas ir rotorius bus pagaminti is kazkokiu karsciui atspariu medziagu, pvz metalo keramikos kazkokios, tada nvk labai dideja. O nuo mazdos rotorinio variklio skiriasi, kaip diena ir naktis, nes cia yra turbina, o mazdos vistik yra stumoklinis, stumokliu vaidmeni atlieka trikampis rotorius.
Istikro iprastu VDV NK yra 35-40%, bet atmetus visus masinos nuostuolius lieka tik 15% vaziavimui. Sitas daiktas butu pritaikytas elektromobiliui varyti, tai nuostuoliai neitin dideli, is 60% liktu ~40% vaziavimui.
Kadangi nėra jokių uždarų cilindrų, tai ne bus taip kaips su dvitakčiu VDV, kad ne visas orro-kuro mišinys sudegs ir pan. ?
Kadangi nėra jokių uždarų cilindrų, tai ne bus taip kaips su dvitakčiu VDV, kad ne visas orro-kuro mišinys sudegs ir pan. ?
Cia yra beda netik dvitakciu varikliu ir keturtakciai su tuo susiduria pvz kai isimi katalizatoriu, ar prakiura glusas sanaudos padideja, dabar nesiplesiu. Na ta varikli valdys kompas, pamatuos ismetamu duju temperatura, pamatuos lamda zondas kiek deguonies like ir tt. Arba kompas valdys sita turbina palei isanksto nustatytas defaultines reiksmes.
kazkas rašė:
Nu kad greičių dėžės nereikės tai čia kažkaip netaip skamba, gal nesugeba.
Nereikia greiciu dezes, nes prie dideliu apsuku, generatorius bus tik keliu kg svorio o jo galia bus didele. Prisiminkim kaip skaiciuojama varikliu galia. Taip pat ir generarotoriaus galia bus skaiciuojama, tik dar dasideda daznis (poliu skaicius) ir tt..
Galia (W) = apsukos per sekunde * sukimo momentas (Nm) * 1m spindulio apskritimo ilgis (2pi*r=6,28)
Taigi pakelus apsukas, galia dideja proporcingai. Tas variklis tures maza sukimo momenta ir dideles apsukas. Nera jokios prasmes deti jam reduktorius ir pavaru dezes, tai atgyvena. Sita turbogeneratoriu reikia deti i elektromobili su nedidele ir nebrangia baterija. Ta turbina dirbtu tik tada, kai reikia ikrauti akuma ir visada optimaliu rezimu, kai NVK didziausias. Pakrovus akuma tiesiog issijungtu.
Dar vienas pritaikymas sitai turbinai butu aviacijoj, bet tada jau per reduktoriu. Nes nereikia keisti apsuku kaip automobilije.
Dar manau, kad butu galima ta turbina varyti su etanolio ir vandens misiniu, kitaip sakant su degtine. Tada pertekline siluma uzkaitins vandeni ir pavers i garus, padides NVK del mazesnes temperaturos ismetimo dujose. Tik siaip pamasciau. Kazkur buvau skaites, kad rotorini wankelio varikli taip vare tik su 30% etanolio ir 70% vandens, jei gerai atsimenu.
Man panašu, kad bus didelių problemų su tepimu ir dėvėjimusi, dėl ko kenčia Wenkel varikliai. Na ir lydiniai bus nepigūs, jei įsivaizduoju teisingai, kad veiks kaip turbina.
Man panašu, kad bus didelių problemų su tepimu ir dėvėjimusi, dėl ko kenčia Wenkel varikliai. Na ir lydiniai bus nepigūs, jei įsivaizduoju teisingai, kad veiks kaip turbina.
Man panašu, kad bus didelių problemų su tepimu ir dėvėjimusi, dėl ko kenčia Wenkel varikliai. Na ir lydiniai bus nepigūs, jei įsivaizduoju teisingai, kad veiks kaip turbina.
Sita turbina yra nesulyginamas dalykas su wankel varikliu, cia tiesiog kitokios konfiguracijos automobilinis turbokompresorius ir medziagos, guoliai/tepimas, sandarinimas issprendziamas panasiu budu, kaip ir auto turboj.
.... Na ta varikli valdys kompas, pamatuos ismetamu duju temperatura, pamatuos lamda zondas kiek deguonies like ir tt. Arba kompas valdys sita turbina palei isanksto nustatytas defaultines reiksmes...
Cia is straipsnio: "Maža to, naujo tipo varikliui nereikės nei pavarų dėžės, nei aušinimo sistemos, nei išmetamųjų dujų reguliavimo sistemos."
Cituoti:
Taigi pakelus apsukas, galia dideja proporcingai. Tas variklis tures maza sukimo momenta ir dideles apsukas. Nera jokios prasmes deti jam reduktorius ir pavaru dezes, tai atgyvena.
Kam reikalingas variklis su mazu sukimo momentu ir dar be greiciu dezes????
Cituoti:
Dar vienas pritaikymas sitai turbinai butu aviacijoj, bet tada jau per reduktoriu. Nes nereikia keisti apsuku kaip automobilije.
Reduktoriai ir reikalingi tam kad keisti apsuku skaiciu. O aviacijoje varikliai daugiausiai ir dirba pastoviom apsukom. Kam jiems tada reduktoriai??? Kazkaip viska antraip surasai Ir kaip besigyncysit cia vistiek tas pats senas geras rotorinis variklis sudarytas is statoriaus ir rotoriaus. Ir skiriasi nuo turbininio radikaliai, nes kuras deginamas degimo kameroje, esancioje rotoriuje. Tai ar nepanasu i Wankelio varikli???
Nematau nieko naujo, gal kitaip atrodantys komponentai, bet veikimas tas pats.
0
_________________ Bendras žmonijos proto kiekis- nekintamas dydis. Bet žmonių tai daugėja.
Kam reikalingas variklis su mazu sukimo momentu ir dar be greiciu dezes????
Gal tam kad suktu maza ir galinga generatoriu?
Cituoti:
Dar vienas pritaikymas sitai turbinai butu aviacijoj, bet tada jau per reduktoriu. Nes nereikia keisti apsuku kaip automobilije.
Cituoti:
Reduktoriai ir reikalingi tam kad keisti apsuku skaiciu. O aviacijoje varikliai daugiausiai ir dirba pastoviom apsukom. Kam jiems tada reduktoriai??? Kazkaip viska antraip surasai
Na su tokiu tavo, supratimu mechanikoj sunkoka butu tau irodyti kazka, bet pabandysiu. Propelerio krastai jei pasieks virsgarsini greiti, tai labai isaugs pasipriesinimas/nuostuoliai ir pasikeis aerodinamines jegos i bloga puse (angliskai lift vs drag). Jau neminint kad kaista priekine briauna virsijus garso greiti. Taigi jei propeleris yra 20cm skersmens (modelio) tai ji gali sukti iki 31500RPM (teoriskai), krastai dirbtu netoli garso greicio ribos. Realiai visada varikliukai sukdavosi iki 22000+RPM. Dabar imam normalu nedideli lektuva propelerio skersmuo 1,5m krastai prades siekti garso greiti prie 4200 RPM, tai realiai tokio diametro niekas net nebando sukti greiciau nei 3500RPM. Net normalus benzininai varikliai turi reduktorius kartais nes, ju max galia yra gerokai virs 3500RPM. Dabar tarkim turim efektyvu turbinini varikli kurio optimalios apsukos yra 20000-50000RPM. Bet jo svoris ir mase yra 10 kartu mazesni nei iprasto VDV, taigi dedam reduktoriu 1:8-1:15, palei poreiki, gausim tiek kartu mazesnes apsukas ir tiek pat kartu didesni sukimo momenta.
Cituoti:
Ir kaip besigyncysit cia vistiek tas pats senas geras rotorinis variklis sudarytas is statoriaus ir rotoriaus. Ir skiriasi nuo turbininio radikaliai, nes kuras deginamas degimo kameroje, esancioje rotoriuje. Tai ar nepanasu i Wankelio varikli??? Nematau nieko naujo, gal kitaip atrodantys komponentai, bet veikimas tas pats.
Ne i vankelio varikli nepanasu nei is tolo, http://www.mondeo-klubas.lt/naudinga/14 ... s-variklis O i turbinini siek tiek panasu, bet skirtumas tas, nuo duju turbinos, kad degimas vyksta paciame turbinos rotoriuje ir beto degimas vyksta paciu efektyviausiu detonaciniu budu, bent jau taip turetu buti. Sitas rotorius pagrinde veikia del duju srauto indukcijos, tai isiurbimas ir ismetimas vyksta indukcijos pagalba, todel jam nereikia turbo/neturbo kompresoriaus.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 12 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume