Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-11, 14:32 
     
Kai nebeliktų didžiausio stabdžio, pačio vairuotojų, tai pralaidumas turėtų gerokai padidėt. Visi vienu metu pradeda važiuot, visi vienu metu sustoja.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2209
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +313
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-11, 14:43 
     
Taip, išties pralaidumo klausimas išsispręsti tikrai turėtų. Bet tik tada, kai visi automobiliai bus nepilotuojami. Iki tol nebus galima atsisakyti tokių dalykų, kaip šviesoforinės sankryžos ar minimalus atstumas (net ir maksimalus leistinas greitis).

Jeigu yra puikiai išvystyta viešojo transporto sistema (čia be jokios abejonės tame tarpe ir taksi bei auto nuoma), tai poreikio turėti automobilį visiškai nėra, nes toks dalykas nėra nei pigesnis, nei galų gale praktiškesnis (pvz. privatumo ar laisvės prasme).
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3274
Miestas: Vilnius
Reputacija: +869
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-11, 16:16 
     
Kaip įprastas taksi nėra nuosavo auto alternatyva, taip nebus ir automatizuotas. Automatizuotas net pigesnis bus vargiai. Taip, nulėkus lėktuvu kažkur ar prikvasinus tai labai geras dalykas, bet po savo apylinkes savas transportas yra savas. Na, gal nebent kai visi gyvensime viešbučiuose bei važinėsime tik oranžiniais dviračiais :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3061
Reputacija: +399
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-11, 16:33 
     
Ateityje virtuvės nebus reikalingos, nes visi valgys valgyklose.
Kažkur kažkada panašius futuristinius nusvaigimus jau esu girdėjęs :D

O jei rimčiau, tai nelabai suprantu tos hipsterių varomos propagandos, kad asmeninis automobilis yra blogis.
Remiantis ta pačia logika galima įrodyti, kad smartfonas yra blogis ir visiems turi užtekti nokia 1100, kad asmeninė žmona yra blogis, nes viešnamio mergaitės tą patį darbą atliks be galvos skausmo, kad poilsis pas palangos bobutę yra tas pats kas poilsis kanaruose, nes tiek jūra, tiek smėlis yra ir ten ir ten :)
  • 0




Užsiregistravo: 2012-01-25, 22:20
Pranešimai: 481
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-11, 16:58 
     
Nesamonė, kaip buvo nuosavi automobiliai taip ir bus. Tai gal ir savo būsto nereikia, galima ir lauke gyventi palapinėje. :D
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:30
Pranešimai: 1332
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-11, 17:38 
     
O ka tada zmones darys? Nuobodus gyvenimas nusimato, ateities kartoms.. geriau tokiam pasauly, net negyvenciau.. :)
  • 0




Užsiregistravo: 2012-10-14, 12:08
Pranešimai: 200
Reputacija: -31
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-11, 17:53 
     
1337 rašė:
Ateityje virtuvės nebus reikalingos, nes visi valgys valgyklose.
Kažkur kažkada panašius futuristinius nusvaigimus jau esu girdėjęs :D

O jei rimčiau, tai nelabai suprantu tos hipsterių varomos propagandos, kad asmeninis automobilis yra blogis.
Remiantis ta pačia logika galima įrodyti, kad smartfonas yra blogis ir visiems turi užtekti nokia 1100, kad asmeninė žmona yra blogis, nes viešnamio mergaitės tą patį darbą atliks be galvos skausmo, kad poilsis pas palangos bobutę yra tas pats kas poilsis kanaruose, nes tiek jūra, tiek smėlis yra ir ten ir ten :)

Na nuvaziuok i anglija ten dauguma neruosia valgyti viska bene gatava nusiperka . O , kas nevertina maisto ksip malonumo ir ner poreikio kazka daryti tas bene i virtuve neeina pazystu viena zmogu kuris turi virtuve bet joje naudoja tik saldytuva mikrobange ir arbatinuka
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-09, 23:36
Pranešimai: 1276
Reputacija: +61
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-11, 18:26 
     
Wolfy rašė:
Nesamonė, kaip buvo nuosavi automobiliai taip ir bus. Tai gal ir savo būsto nereikia, galima ir lauke gyventi palapinėje. :D


Ta pati sakė apie mikriukus Vilniuje. O kas dabar? Zuokas pasakė, kad jokiu mikriuku, ir nebėra mikriuku. Kažkas pasakis, kad nebebus nuosavu mašinu, tai ir nebebus jų. O tai padaryti yra daug priemonių. Sudėti kuro akcizus po 10 lt, Mašinos mokestis po 5000 lt metams, draudimo mokesčius sukelti. Ir dauguma lieka tik su dviračiu.
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5398
Reputacija: +1622
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-11, 21:19 
     
Turbūt prieš porą šimtmečių tokie kaip jūs, iki muštynių ginčijosi, kad arklio joks važiuojantis ir rūkstantis vežimas nepakeis niekada. Kaip matom istorija linkusi kartotis :D
  • 0


_________________
Aukščiausias pažimys mokykloje buvo penketas tik iki tol, kol Čekuolis pradėjo lankyti mokyklą...


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-13, 21:24
Pranešimai: 979
Reputacija: +12
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-11, 22:59 
     
Taip, taip - mums sakė - prie komunizmo viskas bus bendra, žmonos irgi... Virtuvių nebus - o kam? Valgysime valgyklose, bet tik tai, ką ten duos. Nejuokinga. Čia tik tiems, kas važiuoti nemoka ir nenori mokytis. Bet automobilis greit taps prabanga visais atvejais - naftos gavybos pikas praeitas, vartojimas didėja, todėl kainos po 20-ųjų metų pakils taip, kad juokinga nebus. Alternatyvų naftai vis dar tinkamų nėra. Dar suprasčiau, jei būtų kalbama apie autobusų tinklą, o dabar - automatizuotas taksi - tai bus pigu, ar kaip?..
Todėl - dviratis valdo. Per amžius, amen...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-03, 13:57
Pranešimai: 390
Reputacija: +12
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-11, 23:45 
     
manau didele kliutis sitai idejai bus del svaros palaikimo. Kiek zmoniu isede i sita trasporto priemone ir sumanius pavalgyti, surinks, susiuurbliuos kokius trupinius? arba dar geresne situacija, atvaziuoja masina ir randate privemta salona? jau dabar nemalonu kartais atsisesti ant autobusu sediniu ar taksi.. nori nenori, bet dauguma zmoniu tikrai dideli nevalos yra :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-18, 19:06
Pranešimai: 180
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-11, 23:47 
     
sabotan rašė:
1337 rašė:
Ateityje virtuvės nebus reikalingos, nes visi valgys valgyklose.
Kažkur kažkada panašius futuristinius nusvaigimus jau esu girdėjęs :D

O jei rimčiau, tai nelabai suprantu tos hipsterių varomos propagandos, kad asmeninis automobilis yra blogis.
Remiantis ta pačia logika galima įrodyti, kad smartfonas yra blogis ir visiems turi užtekti nokia 1100, kad asmeninė žmona yra blogis, nes viešnamio mergaitės tą patį darbą atliks be galvos skausmo, kad poilsis pas palangos bobutę yra tas pats kas poilsis kanaruose, nes tiek jūra, tiek smėlis yra ir ten ir ten :)

Na nuvaziuok i anglija ten dauguma neruosia valgyti viska bene gatava nusiperka . O , kas nevertina maisto ksip malonumo ir ner poreikio kazka daryti tas bene i virtuve neeina pazystu viena zmogu kuris turi virtuve bet joje naudoja tik saldytuva mikrobange ir arbatinuka


Tas pats ir pas mane per visus metus gal ir sunaudoju 3-4kubus dujų. Geriau valgau valgykloje ir vakarienei iš ten nusiperku. Tai pat turiu mašina, bet į darbą važiuoju autobusų, o mašina naudoju jei reikia į parduotuvę nuvažiuot ar toliau pavažiuoti, todėl mielai ta daiktą iskeisciau į gerą alternatyva
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-06-02, 19:52
Pranešimai: 808
Miestas: Klaipeda
Reputacija: +42
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-11, 23:49 
     
Jei smegenėlės mažos ir nesugebat suvokti tokios sistemos privalumų, nu tai tikrai durni esat.

Kaip gali būti pigu? Paprasta. Imi naują automobilį, vidutinė kaina tarkim 80,000 litų. Nusidevėja visiškai tarkim per 20 metų. Taigi amortizacija vien 4,000 per metus. Tu mašiną naudoji maždaug valandą per dieną. Kiti kaštai lygiai tokie patys, kaip ir asmeniniam automobiliui, tik kurą (kad ir koks jis būtų) naudotų daug efektyviau, nes stabdymo poreikio nelieka, be reikalo negazuoja ir pan. Dar draudimo poreikio beveik nelieka. Automobiliai būtų nuolat puikios techninės būklės, nes geros techninės būklės automobiliai ilgiau tarnauja.
Autopilotas mašiną naudos ~60%, didmiesčiuose gal net 80% per parą. Negana to, jei nelieka žmonių vairuojamų, nebelieka kamščių, avarijų, niekas nežūsta kelyje, nereikia draudimo, parkavimo aikštelių poreikis lieka minimalus, važiavimo greitis mieste gali būti kad ir 100 atitinkamose vietose ir net šviesaforų realiai nereikia.
Reikia važiuoti už miesto? Imi tą patį automobilį ir varai kur tik nori. Sugedo? Atvažiuoja kitas.

Švara? Video kamera vis tiek bus. Paliks netvarką, išrašys sąskaitą į kredinę už išvalymą ir automobilis pats nuvažiuos į valyklą/plovyklą.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-11, 23:56 
     
Kadras rašė:
o mašina naudoju jei reikia į parduotuvę nuvažiuot ar toliau pavažiuoti, todėl mielai ta daiktą iskeisciau į gerą alternatyva


Aš irgi mielai automobilį iškeisčiau į geras altenratyvas - tolimesnėm kelionėm portatyvinį teleportacijos įrenginį, o neskubiem pasižvalgymam po aplinką bent jau autožyrą - pastarajį aišku valdomą kompiuterio, bo pats nemoku valdyti skrendančio daikto. Ir žinoma už suvokiamą kainą :) Tik tiek, kad kol to nėra tenka naudotis praeito tūkstantmečio technologijomis, ir aišku kuo patogesnėmis jų versijomis.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3061
Reputacija: +399
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-12, 00:46 
     
immortallt rašė:
Jei smegenėlės mažos ir nesugebat suvokti tokios sistemos privalumų, nu tai tikrai durni esat.

Kaip gali būti pigu? Paprasta. Imi naują automobilį, vidutinė kaina tarkim 80,000 litų. Nusidevėja visiškai tarkim per 20 metų. Taigi amortizacija vien 4,000 per metus. Tu mašiną naudoji maždaug valandą per dieną. Kiti kaštai lygiai tokie patys, kaip ir asmeniniam automobiliui, tik kurą (kad ir koks jis būtų) naudotų daug efektyviau, nes stabdymo poreikio nelieka, be reikalo negazuoja ir pan. Dar draudimo poreikio beveik nelieka. Automobiliai būtų nuolat puikios techninės būklės, nes geros techninės būklės automobiliai ilgiau tarnauja.
Autopilotas mašiną naudos ~60%, didmiesčiuose gal net 80% per parą. Negana to, jei nelieka žmonių vairuojamų, nebelieka kamščių, avarijų, niekas nežūsta kelyje, nereikia draudimo, parkavimo aikštelių poreikis lieka minimalus, važiavimo greitis mieste gali būti kad ir 100 atitinkamose vietose ir net šviesaforų realiai nereikia.
Reikia važiuoti už miesto? Imi tą patį automobilį ir varai kur tik nori. Sugedo? Atvažiuoja kitas.

Švara? Video kamera vis tiek bus. Paliks netvarką, išrašys sąskaitą į kredinę už išvalymą ir automobilis pats nuvažiuos į valyklą/plovyklą.


Ot didžiasmegenis, kiekvienas gali pasaką pasekt, reikia sugebėti realizuoti. Taksi/citybee brangiau nei nuosavas (aš asmeniškai naujų automobilių po 80k neperku, o 20 metų tvarkingai važinėjant - ne riba), kai bus geresnė alternatyva, tada ir naudosis žmonės.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-11-11, 02:22
Pranešimai: 335
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-12, 08:12 
     
Naivu tikėtis, kad nebus avarijų. Elektronika genda, kad ir kaip ji gerai būtų prižiūrėta. Užeis kas kompiuteriui ir babah. Plius visada lieka žmogiškos klaidos galimybė, šiuo atveju prižiūrinčio personalo.

Kas dėl pačios idėjos, tai čia labiau utopija nei tikrai įgyvendinama idėja. Tiek transporto pačio tinklo sukurimas kainuos milijardus (aišku čia ne stabdantis veiksnys), bet manau labiau nei visą kitą tam priešinsis patys žmonės. Plius ką tokios sistemos veiktų Lietuvos oro sąlyguose, kai per naktį iškristų sniego kalnas ir keliai taptu nepravažiuojami ar slidus? Ar ir to bus kompiuteriai išmokyti, ką daryti kaip užstringi pusny?
  • 0


_________________
Paveikslėlis


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 19:03
Pranešimai: 209
Miestas: Ukmergė
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-12, 11:50 
     
algiuz rašė:
Naivu tikėtis, kad nebus avarijų. Elektronika genda, kad ir kaip ji gerai būtų prižiūrėta. Užeis kas kompiuteriui ir babah. Plius visada lieka žmogiškos klaidos galimybė, šiuo atveju prižiūrinčio personalo.

Kas dėl pačios idėjos, tai čia labiau utopija nei tikrai įgyvendinama idėja. Tiek transporto pačio tinklo sukurimas kainuos milijardus (aišku čia ne stabdantis veiksnys), bet manau labiau nei visą kitą tam priešinsis patys žmonės. Plius ką tokios sistemos veiktų Lietuvos oro sąlyguose, kai per naktį iškristų sniego kalnas ir keliai taptu nepravažiuojami ar slidus? Ar ir to bus kompiuteriai išmokyti, ką daryti kaip užstringi pusny?


algiuz, kompas jau dabar gali vairuoti geriau nei statistinis vairuotojas. Dar reikia tobulinti algoritmus, kad pilnavertiškai eisme galėtų dalyvauti, bet kompas mato daugiau, anksčiau ir reagavimo laikas trumpesnis. Jis gali tiksliai apskaičiuoti kiek prasisuko ratas. Jei visas eismas būtų autopiloto valdomas, tai žino, kur ir kas bus.

Kas dėl gedimų, visada galima daryti antrinius protokolus, sistemas, kurių gedimas visų kartu būtų mažiau tikėtinas nei žūti aviakatastrofoje.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-12, 12:09 
     
Cituoti:
Tūlas lietuvis automobilio įsigijimui pasiruošęs imti nepakeliamą kreditą, tūnoti spūstyse, kentėti parkavimo vietų trūkumą bei brangstančius degalų,
Kad ir kaip absurdiskai beskambetu, bet tai daroma del patogumo.

Dar pamirstat, kad dalis zmonjiu gyvena priemiesciuose ir kaimuose, tai kiek jiems kainuotu tos "bepilociu taksi" paslaugos? |Tikrai ateity toliau nuo miestu gyvenantys zmones, labiau nores elektromobilio, nei tokiu taksi. Nors ne i tema, bet jau dabar galit ieskotis namu preimiesciuose, arba garazu mieste, kuo arciau namu su galingais elektros ivadais, nes krovimo stotelese nebus pigiau, nes bus pritaikytas akcizas ir mokestis uz kelius.
Na betkokiu atveju tai turbut neisvengiama, bet zmones tokie padarai, kad vistiek nores nuosavo auto, tegu ir bepilocio.
Gel patikimumo, pvz aviacijjoj ir kosmonautikoj visos elektronines sistemos ir dalis mechaniniu yra dubliuotos, tas sauguma padidina beveik iki 100%, tai gales tapati padaryti ir su tais automobiliais.

Dar ne i tema Lietuvoj yra bent 10% zmoniu kuriem nebuvo galima isduoti vairuotoju teisiu del psihikos problemu.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7236
Miestas: KLP
Reputacija: +1533
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-12, 12:59 
     
algiuz rašė:
Naivu tikėtis, kad nebus avarijų. Elektronika genda, kad ir kaip ji gerai būtų prižiūrėta. Užeis kas kompiuteriui ir babah. Plius visada lieka žmogiškos klaidos galimybė, šiuo atveju prižiūrinčio personalo.

Kas dėl pačios idėjos, tai čia labiau utopija nei tikrai įgyvendinama idėja. Tiek transporto pačio tinklo sukurimas kainuos milijardus (aišku čia ne stabdantis veiksnys), bet manau labiau nei visą kitą tam priešinsis patys žmonės. Plius ką tokios sistemos veiktų Lietuvos oro sąlyguose, kai per naktį iškristų sniego kalnas ir keliai taptu nepravažiuojami ar slidus? Ar ir to bus kompiuteriai išmokyti, ką daryti kaip užstringi pusny?


Kad nebus, greičiausiai yra neįmanoma, bet, turbūt užtektų, kad rizika būtų bent tokia kaip lėktuvu skrendant ir aš mielai sutikčiau su tokios utopijos įgyvendinimu.
Manau tokios idėjos įgyvendinimas yra sudėtingas ne dėl techninių kliūčių, o būtent dėl žmonių, kurie nenorės, nepasitikės, nežinos ir tam priešinsis. Kaip tamsta, turi įtarimą dėl prastų kelio sąlygų. Manau, tai nėra kliūtis. Svarbiausia, kad būtų arba vien autopiločiai automobiliai arba atvirkščiai. Jeigu keliuose jie maišysis tarpusavy, bus begalė nesusipratimų ir aišku, autopiločių nenaudai.
O, kad tokią sistemą diegti miestuose (nors ir nedideliam miestely), pabandymui, reikia gyventojų paramos, kurią gauti turbūt beveik neįmanoma, o kitaip neįrodysi kokie yra privalumai.

Nors, vis dėlto, kalba eina apie dabartį. Neabejoju, kad ateity tokių automobilių kokie yra šiandien nebeliks. O kokia bus alternatyva, jau nuo technologijų priklausys, o ne nuo kiekvieno individo pritempinėjimų prie žinių ir logikos.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-03-27, 16:24
Pranešimai: 274
Reputacija: +112
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-12, 14:21 
     
autopilotai laisvai gali dalyvauti eisme, tik negali pilnai išnaudoti savo privalumų, nes kiti nepgrognozuojami ir neracionalūs.

Užmiestyje gyvenant iš vakaro nurodysi, kada norėsi išvykti iš namų ir tavęs jau lauks prie durų, kai išeisi. Miestuose (aktualiau ypač užsienio didmiesčiuose, na dar Vilniuje), nuvežva tave į patį centrą, kur parkingas 6lt/h ir tave palieka. Arba Londone, kur berods 20 litų per valandą?
Autopilotai greičiausiai bus daromi ant elektros ir patys pasikraus, kai tik reikės.

O šiaip gyvenime pernelyg prisirišama prie daiktų. Pvz., kai nori pakabinti paveikslą, tau reikia gražto, ar skylės sienoje? Kam tau pirkti grąžtą pvz už 300 litų, kai galėtum nusipirkti kažkiu būdu skylę sienoje už litą? Taip ir su automobiliu, tau reikia transportavimo paslaugos, tai kam tau automobilis, kai gali gauti tokią pačią transportavimo paslaugą, tik nereikia pačiam vairuoti, didesnis saugumas, nėra problemų su parkavimu, remontu ir kitų automobilio priežiūros niuansų, draudimo ir t.t.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 01:15 
     
Žmonės, apie kokias čia utopijas kalbat, kas man gali pakeisti automobilį nuosavą į kokią nors dvivietę baidyklę, kuri jokiu būdu negalės patenkinti mano neprognozuojamų poreikių? Aš kiekvieną dieną apturiu po 2 - 3 "neplanines" keliones, tai kaip man išsiversti be nuosavo automobilio? Toliau, būna, kad sėdu, ir į dieną nuvažiuoju 800 - 1000 kilometrų, ir joks el. mobilis kolkas tiek nuvažiuoti nepensijiniu režimu, su įjungta muzika ir oro kondicionierium (važinėju su juo nuolat) nepajėgus. Dėl vietų skaičiaus. Važinėjam dažniausiai su žmona, dažnai su šuniuku, neretai paimam pavežėti kur nors draugus, pažįstamus, ar kolegas. Taip sakant, ir taupom, ir ekologinam. O dabar apie gražiausią dalyką. Iš kur man žinoti, kad tas viešo / bendro naudojimo mobilis neatvažiuos, liaudiškai tariant, "apšiktas"? Prirūkytas, priterliotas, apšnerkštas, netvarkingas... Kas sukontoliuos, kad jis būtų nuolat visiškai techniškai tvarkingas? Kaip kažkas minėjo, technika genda... Juokinga utopjia. Iš kur gauti vaikišką kėdutę į automobilį? Kas užtikrins, kad tas kibiriukas saugus? Kas, jei mane toj skardinėj kur "fūra" nepamačius užspaus? Kas atsakys, jei tokioj "bendroj" mašinoj kas nors bus sužalotas nelaimės atveju? Kas norės sėsti į automobilį po manęs? Šuo šeriasi, seilėjasi... Čia analogiška utopija, kaip kad kažkas minėjo - kai visi valgys valgyklose... :D
  • 0




Užsiregistravo: 2012-07-02, 23:18
Pranešimai: 51
Reputacija: -3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 02:17 
     
Evalda5 rašė:
Žmonės, apie kokias čia utopijas kalbat, kas man gali pakeisti automobilį nuosavą į kokią nors dvivietę baidyklę, kuri jokiu būdu negalės patenkinti mano neprognozuojamų poreikių? Aš kiekvieną dieną apturiu po 2 - 3 "neplanines" keliones, tai kaip man išsiversti be nuosavo automobilio? Toliau, būna, kad sėdu, ir į dieną nuvažiuoju 800 - 1000 kilometrų, ir joks el. mobilis kolkas tiek nuvažiuoti nepensijiniu režimu, su įjungta muzika ir oro kondicionierium (važinėju su juo nuolat) nepajėgus. Dėl vietų skaičiaus. Važinėjam dažniausiai su žmona, dažnai su šuniuku, neretai paimam pavežėti kur nors draugus, pažįstamus, ar kolegas. Taip sakant, ir taupom, ir ekologinam. O dabar apie gražiausią dalyką. Iš kur man žinoti, kad tas viešo / bendro naudojimo mobilis neatvažiuos, liaudiškai tariant, "apšiktas"? Prirūkytas, priterliotas, apšnerkštas, netvarkingas... Kas sukontoliuos, kad jis būtų nuolat visiškai techniškai tvarkingas? Kaip kažkas minėjo, technika genda... Juokinga utopjia. Iš kur gauti vaikišką kėdutę į automobilį? Kas užtikrins, kad tas kibiriukas saugus? Kas, jei mane toj skardinėj kur "fūra" nepamačius užspaus? Kas atsakys, jei tokioj "bendroj" mašinoj kas nors bus sužalotas nelaimės atveju? Kas norės sėsti į automobilį po manęs? Šuo šeriasi, seilėjasi... Čia analogiška utopija, kaip kad kažkas minėjo - kai visi valgys valgyklose... :D


Kas bus jei meteoritas nukris ant mašinos?

Man įdomu, kiek tu dažnai važiuoji tuos 1,000km per dieną. Neplanuota kelionė? Per 10min mieste visad atvažiuotų. Jei 100% miestas tik autopilotai, tai nusileisti iš pastato nespėtum. Dėl atstumo, ilgom kelionėm - netikiu, kad 1,000km nuvažiuoji nė karto nesustojęs. 15min sustoji - pusę akumo spėja pakrauti. O tesla jau dabar nuvažiuoja ~600km. Po 10 metų 600km turėtų būt visiškai norma. Nešvarus? Jau rašiau, automobilis apdergiamas - autopilotas nuvažiuoja į valyklą, jį išplauna, apdergusiems nuo kortelės nurašoma už valymą pinigai. Kas sukontroliuos, kad būtų techniškai tvarkingas? Finansinė atsakomybė. O techniškai nesugus, tai turbūt pusę Lietuvoje važinėjančių automobilių. Kita pusė nemoka vairuoti ir nesąmones daro kelyje. Vaikiška kedutė automobilyje? Gosh, tarsi kosmosą kainuoja ir negali būti bagažinėje gal 1/5 automobilių ar mažiau, pažymi, kad reikia kedutės, atvažiuos su kedute. Vaikus išvežios po mokyklas, perveš tarp veiklų ir pan. Fūra užspaus? O tai pačiam vairuojant tavęs fūra neužspaus? Oho. Matyt stebūklingų galių turi, prišiki į kelnes ir iš smarvės fūra nulekia nuo kelio.

Asmeninį automobilį galėsi turėti, bet miestuose negalėsi naudoti rankinio valdymo. Turėsi autopilotą naudot. O kai paslauga realiai gausis pigiau nei automobilio pirkimas, o transportavimas tas pats, tai ir neliks asmeninio automobilio poreikio didelio.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 03:40 
     
Žmogau, nežinai mano poreikių, nesijausk pasaulio bamba. Jei sakau, kad elektra šūdas. reiškia taip yra. Gyvenu aš ne Vilniuj, o mieste, kur yra metro, tramvajai, autobusai ir panašiai, ir bėdos su viešuoju transportu nėra. Mielai sėdam į metro, kad nulėktumėm į centrą alučio atsigert, muziejų aplankyt ar klube pašokt. Viskas.

Toliau be automobilio neišeina. Vien mano ofisas 40km į vieną pusę - jau praktiškai kitam mieste. Pabandyk įsivaizduoti nelietuvišką miestą su bent milijonu gyventojų, ir dar dukart tiek priemiesčiuose, ir kiek jiems reikės tų taksi piko metu. Pabandyk suprasti, kad parvažiavę iš darbo prie savo daugiabučio daugiau nei 50proc. gyventojų neturi rozečių nei stotelių, kad pasikrauti tą šūdkibirį, Lietuvoj procentas didesnis. O jei grįžęs nori važiuoti kažkur, kur neplanavai, iškart jau reikia antro taksi, o anas galimai tuščiom rieda krautis? Kaip jau minėjau, neatitinka mano poreikių šita pseudoekologija. Paturėjom išsinuomoję plug-in'ą dvi savaites. Dieve, tiek kuro nė į savo didelį ir saugų "parketniką", kuriame neapsiškisi, pamatęs fūrą, kitaip nei tamsta su savo elektriniu kibiru, nesu pylęs niekad iki šiol. Su kondiške įjungta iki ofiso (40km intensyvus eismas) kuro sąnaudos apie 7l/100km benzino. Nepigaus. Važiuojam pilnu ekipažu ir verkiam. Vėl persėdau į savo tanką - erdvu, saugu, ir akumai prie +40 nebaisu kad susprogs. Nebaisu kad autostradoj vos prisilietus prie pedalo akumuliatoriai iškart tirpsta.

Nereikia šūdais drabstytis, kai nieko apie žmogų nežinai. Išbandėm realią Tesla realioj trasoj. Greitkely nelekiant ir nenaudojant elektros prietaisų GAL ir realu nuvažiuoti, kiek nurodyta, o mieste kas kilometrą iš "rezervo" sudega 2 - 2,5 kilometrų.

Dažnai mėgstam po darbo grįžę išvažiuoti į parduotuvę. Anos dirba iki 20 valandos, tai jei turiu tik 15 min, ir negaliu laukti, kol iki namo kibiras privažiuos? Prie namo bėdos su parkavimu. Kur tas kibiras mane įsilaipins, gal gatvėje? Ar važiuos į požeminį garažą kaskart? Ką darysim, jei su draugais sugalvosim nuvažiavę iki alpių kirsti sieną, ir pasilikti Austrijoje nakčiai, paliksim kibirą sau, tuščią? Ar važiuos krautis atgal? O ryte atvažiuos naujas? O jei norėčiau važiuoti ilgiau, nei taksi užsisakiau? O jei bevažiuojant man kur nors reikia skubiai nuvykti, pusiaukelėj kibiras išsikraus, ir sugalvos 15min sustoti?

Galiu dar vardinti ir vardinti, nes kartą jau bandėm suskaičiuoti, kada apsimokės neturėti automobilio šeimoje. Kolkas geriau išleisti krūvas pinigų savam, nei naudotis kokiu nors taksi, ar panašia utopija. Nesakau, kad visiems, bet realiam pasaulyje nėra viskas taip idealu, kaip tai mato Google, Apple, ar kiti tamstos su rožiniais akiniais. Ar patikėčiau savo gyvybę kokiam kibirui su baterijom ir neaiškiais davikliais? Tikrai ne. Elementarus pavyzdys - kaip ta automatizuota sistema susidoros su slidžia kelio danga, su galimu akvaplaningu, plikledžiu? Kliedesiai kažkokie. Ir visi kas stumia šitą mėšlą, kiek pastebėjau, net nesistengia panagrinėti jokių už ir prieš, yra tik aklas kalimas, identiškai kaip kokiam Apple vs. Samsung...

Man asmeninis automobilis atsiperka dešimteriopai vien važiavimo komfortu, saugumu, judėjimo laisve, kai nesi pririštas prie kokios nors sistemos. Ir nėra tokios kainos, kurios pagailėčiau už šiuos dalykus. iki tol, kol elmobiliai nepajėgs pilnavertiškai atstoti "tradicinių" automobilių, tikrai į juos, ar jokius taksi nepersėsim. Nes su tamstos logika, žmona taip pat neatsiperka - tai kam mums jų reikia? Ir paskaičiavus kaštus, kainos ir kokybės santykį, tai gal išvis tragedija? Gal visi padarom bendras moteris, ir tiek, bus faina? Pyst prisijungi prie sistemos, ir pyst boba prie laiptinės. Ir su vaikais, ir su gyvūnais naminiais taip pat galima puikų verslą padaryti, tereikia su propaganda tinkamai praplauti smegenis, ir bus liuks.

Taip kad tebūnie taika, tamsta važiuosi su taksi, o aš su savo automobiliu. Ir tiek. ;)

immortallt rašė:
Kas bus jei meteoritas nukris ant mašinos?

Man įdomu, kiek tu dažnai važiuoji tuos 1,000km per dieną. Neplanuota kelionė? Per 10min mieste visad atvažiuotų. Jei 100% miestas tik autopilotai, tai nusileisti iš pastato nespėtum. Dėl atstumo, ilgom kelionėm - netikiu, kad 1,000km nuvažiuoji nė karto nesustojęs. 15min sustoji - pusę akumo spėja pakrauti. O tesla jau dabar nuvažiuoja ~600km. Po 10 metų 600km turėtų būt visiškai norma. Nešvarus? Jau rašiau, automobilis apdergiamas - autopilotas nuvažiuoja į valyklą, jį išplauna, apdergusiems nuo kortelės nurašoma už valymą pinigai. Kas sukontroliuos, kad būtų techniškai tvarkingas? Finansinė atsakomybė. O techniškai nesugus, tai turbūt pusę Lietuvoje važinėjančių automobilių. Kita pusė nemoka vairuoti ir nesąmones daro kelyje. Vaikiška kedutė automobilyje? Gosh, tarsi kosmosą kainuoja ir negali būti bagažinėje gal 1/5 automobilių ar mažiau, pažymi, kad reikia kedutės, atvažiuos su kedute. Vaikus išvežios po mokyklas, perveš tarp veiklų ir pan. Fūra užspaus? O tai pačiam vairuojant tavęs fūra neužspaus? Oho. Matyt stebūklingų galių turi, prišiki į kelnes ir iš smarvės fūra nulekia nuo kelio.

Asmeninį automobilį galėsi turėti, bet miestuose negalėsi naudoti rankinio valdymo. Turėsi autopilotą naudot. O kai paslauga realiai gausis pigiau nei automobilio pirkimas, o transportavimas tas pats, tai ir neliks asmeninio automobilio poreikio didelio.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-07-02, 23:18
Pranešimai: 51
Reputacija: -3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 12:28 
     
Evalda5 rašė:
Žmogau, nežinai mano poreikių, nesijausk pasaulio bamba. Jei sakau, kad elektra šūdas. reiškia taip yra. Gyvenu aš ne Vilniuj, o mieste, kur yra metro, tramvajai, autobusai ir panašiai, ir bėdos su viešuoju transportu nėra. Mielai sėdam į metro, kad nulėktumėm į centrą alučio atsigert, muziejų aplankyt ar klube pašokt. Viskas.

Toliau be automobilio neišeina. Vien mano ofisas 40km į vieną pusę - jau praktiškai kitam mieste. Pabandyk įsivaizduoti nelietuvišką miestą su bent milijonu gyventojų, ir dar dukart tiek priemiesčiuose, ir kiek jiems reikės tų taksi piko metu. Pabandyk suprasti, kad parvažiavę iš darbo prie savo daugiabučio daugiau nei 50proc. gyventojų neturi rozečių nei stotelių, kad pasikrauti tą šūdkibirį, Lietuvoj procentas didesnis. O jei grįžęs nori važiuoti kažkur, kur neplanavai, iškart jau reikia antro taksi, o anas galimai tuščiom rieda krautis? Kaip jau minėjau, neatitinka mano poreikių šita pseudoekologija. Paturėjom išsinuomoję plug-in'ą dvi savaites. Dieve, tiek kuro nė į savo didelį ir saugų "parketniką", kuriame neapsiškisi, pamatęs fūrą, kitaip nei tamsta su savo elektriniu kibiru, nesu pylęs niekad iki šiol. Su kondiške įjungta iki ofiso (40km intensyvus eismas) kuro sąnaudos apie 7l/100km benzino. Nepigaus. Važiuojam pilnu ekipažu ir verkiam. Vėl persėdau į savo tanką - erdvu, saugu, ir akumai prie +40 nebaisu kad susprogs. Nebaisu kad autostradoj vos prisilietus prie pedalo akumuliatoriai iškart tirpsta.

Nereikia šūdais drabstytis, kai nieko apie žmogų nežinai. Išbandėm realią Tesla realioj trasoj. Greitkely nelekiant ir nenaudojant elektros prietaisų GAL ir realu nuvažiuoti, kiek nurodyta, o mieste kas kilometrą iš "rezervo" sudega 2 - 2,5 kilometrų.

Dažnai mėgstam po darbo grįžę išvažiuoti į parduotuvę. Anos dirba iki 20 valandos, tai jei turiu tik 15 min, ir negaliu laukti, kol iki namo kibiras privažiuos? Prie namo bėdos su parkavimu. Kur tas kibiras mane įsilaipins, gal gatvėje? Ar važiuos į požeminį garažą kaskart? Ką darysim, jei su draugais sugalvosim nuvažiavę iki alpių kirsti sieną, ir pasilikti Austrijoje nakčiai, paliksim kibirą sau, tuščią? Ar važiuos krautis atgal? O ryte atvažiuos naujas? O jei norėčiau važiuoti ilgiau, nei taksi užsisakiau? O jei bevažiuojant man kur nors reikia skubiai nuvykti, pusiaukelėj kibiras išsikraus, ir sugalvos 15min sustoti?


Man asmeninis automobilis atsiperka dešimteriopai vien važiavimo komfortu, saugumu, judėjimo laisve, kai nesi pririštas prie kokios nors sistemos. Ir nėra tokios kainos, kurios pagailėčiau už šiuos dalykus. iki tol, kol elmobiliai nepajėgs pilnavertiškai atstoti "tradicinių" automobilių, tikrai į juos, ar jokius taksi nepersėsim. Nes su tamstos logika, žmona taip pat neatsiperka - tai kam mums jų reikia? Ir paskaičiavus kaštus, kainos ir kokybės santykį, tai gal išvis tragedija? Gal visi padarom bendras moteris, ir tiek, bus faina? Pyst prisijungi prie sistemos, ir pyst boba prie laiptinės. Ir su vaikais, ir su gyvūnais naminiais taip pat galima puikų verslą padaryti, tereikia su propaganda tinkamai praplauti smegenis, ir bus liuks.

Taip kad tebūnie taika, tamsta važiuosi su taksi, o aš su savo automobiliu. Ir tiek. ;)



Tipiskas sovietinio mastymo zmogus. Visu pirma yra kalbama ne apie dabarti, o apie ateiti. Pries 10 metu jei kas butu pasakes, kad jau dabar egzistuos tokie kaip autopilotai, buciau isvadines durnais, bet ka mes matome dabar? Technologijos juda zaibisku greiciu.. Siuo metu tokioje kaip Lietuvoje, jau galima savo ismanuoju telefonu, niekam neskambinus issikvieti artimiausia taksi, tereikia isijunkti eTaksi programele ir tu per 1 min issikviesi artimiausia taksi ir suzinosi jau preliminare kaina, ir niekur tau skambinti nereikia. Taspats ir ateityje, tau reikia savo telefone paspausti viena mygtuka pwz "automobilis" ir artimiausiai esantis laisvas auto privazuoja prie taves, isedi ir tave nuveza kur reikia, prie ezero, juros ar pas mociute.

Cituoti:
Ar patikėčiau savo gyvybę kokiam kibirui su baterijom ir neaiškiais davikliais? Tikrai ne. Elementarus pavyzdys - kaip ta automatizuota sistema susidoros su slidžia kelio danga, su galimu akvaplaningu, plikledžiu? Kliedesiai kažkokie. Ir visi kas stumia šitą mėšlą, kiek pastebėjau, net nesistengia panagrinėti jokių už ir prieš, yra tik aklas kalimas, identiškai kaip kokiam Apple vs. Samsung...


Zmogau cia yra paprasciausia matematika, tu gal to nesuvoki, bet vairuodamas tavo smegenis atlieka begale matematiniu skaiciavimu, o kompiuteris zymiai tiksliau gali apskaiciuoti. Speju tavo masina su ABS? Kazkodel sia sistema pasitiki?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-06-02, 19:52
Pranešimai: 808
Miestas: Klaipeda
Reputacija: +42
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'