Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 10:13 
     
shift rašė:
Galima pamanyti, kad kažkas iš tavęs bando atimti tavo dyzeliuką ir prievarta pasodinti į tą elektromobilį? :D Yra žmonių, kuriems tiesiog įdomu ir malonu važiuoti tokiu auto, daug žmonių pavažinėję leaf'ais tampa tiesiog fanais šitų automobilių. Praeis laikas ir kainuos pigiau, bet kodėl tau turėtų dėl to skaudėti galvą, juk yra kas džipus už 300k perka, šitie išvis nuo ekonomijos toli.


Galima manyti ką nori, bet nė vienas "dyzeliuko" savininkas nėra prieš elektromobilius, tai tiesiog eilinis srauto dalyvis - nei per lėtas kaip koks dviratininkas, nei per greitas kaip koks britvininkas.. Tik prieš lengvatas jų (kelių mokesčiai, parkingai ir pan), o ir visų kitų (pvm'as į kurį vis kėsinamasi) sąskaita. "Įdomu ir malonu"? Puiku. Tik tai nėra verta jokių lengvatų, o tai yra daugybė įdomių ir malonių išbandyti dalykų visose gyvenimo srityse.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 4023
Reputacija: +616
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 12:01 
     
juokinga ir graudu skaityti komentarus, kuriuose žmonės kalba apie tai, kad elektromobiliams taikomos kažkokios mistinės lengvatos. Kokios - Vilniuje stovi viena nemokama stotelė? Dauguma elektromobilius turinčių žmonių ir firmų juos krauna iš savo namo ir firmos rozetės. Taip, kaip jūs mokate už benziną ir dyzelį, taip jie moka už elektrą. Kokios jums problemos, kur čia randate skriaudą jūsų ekonominiams interesams?

prieštaraujama lengvatoms parkavimui, kelių mokesčiams ir t.t. Bet ar skaičiuojate šalies išlaidas dyzelinio / benzininio automobilio išskiriamai taršai šalinti? Šalies mastu tai dideli pinigai, net labai dideli. Elektromobilių tarša žymiai mažesnė - jie gauna lengvatas. Kur jus vėl apvogė?

Prancūzija ilgą laiką skatino taupių dyzelinių automobilių parko plėtrą. Ten 70-80% automobilių parko yra dyzeliniai. Ir šalies mastu jie jau dabar pripažino, kad tai buvo didelė klaida - dyzelinių automobilių tarša kietosiomis dalelėmis yra labai didelė, šalies mastu tai tapo didelė problema. Pirmasis tai pajautė Paryžius suvokęs kiek jie turi išleisti gatvių plovimui (praeikite rytą gatvelėmis netoli Luvro - pamatysite kaip mašinos gatves plauna su spec. šampūnais) ir architektūrinių paminklų restauracijai. Prancūzija pripažino, kad net ir benzininių variklių stūmimas būtų davęs mažesnes sąnaudas nei dyzelių.

Labai lengva sakyti - aš sumoku akcizą už benziną / dyzelį, viską išleiskite vien man tinkamo tinklo / kelio infrastruktūrai. Tai neteisinga. Valstybė turi vystyti infrastruktūrą: tiesti kelius, statyti aplinkelius, vesti elektros linijas, statyti nuotekų vamzdynus, nuotekų valymo įrenginius, atsodinti miškus, įrengti parkus, papuošti miestus Kalėdoms.

Nesakau, kad Lietuva turi staiga pristatyti krovimo stotelių po visus miestus. Bet negalvokite siaurai - Europoje automobiliai plinta, atvažiuojamasis turizmas populiarėja. Norvegas, vasarą važiuojantis su savo Tesla aplink Baltiją, žymiai mieliau užsuks į Lietuvą ar Vilnių, jei žinos, kad stotelių ne dvi ir ne trys.

Čia ta pati amžina diskusija - kas pirmiau višta ar kiaušinis? pakrovimo stotelės ar elektromobiliai? Neturiu elektromobilio, bet jei leistų man :) - prie kiekvieno Vilniaus parkavimo automato pastatyčiau dar ir po papildomą krovimo stotelę, o šalia esančią parkavimo vietą rezervuočiau elektromobiliui. Už elektrą tegul susimoka, tai tikrai nebus problema. Už vieną "mineralinių vandenų" viaduką (+130 mln. Lt) tokių stotelių būtų galima įrengti kelis šimtus. tegul būna, tegul žmonės naudojasi...
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2013-06-28, 17:47
Pranešimai: 228
Reputacija: +88
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 12:15 
     
immortallt rašė:
Simplicity, man keista, kad investicijos iki milijono kelia tau problemų, o milijardai metami į balą alkoholikams ir tinginiams tavęs nejaudina.

- Tamsta užsimiršti, tamstai nieks net neketina drausti investuoti į pakrovimo stoteles, bet tamsta "naglu" veideliu nori paimti valstybės biudžetą.


p.s.
"biudžetas renkamas nekomerciniams visuomenės poreikiams tenkinti ir negali būti naudojamas investicijoms".

p.s.2
.. jei jau yra biudžeto perteklius, tuomet turi būti mažinami mokesčiai.


:(
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-09-16, 14:16
Pranešimai: 332
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 13:45 
     
Raimis, primink, kiek valstybė pristatė benzino kolonėlių, kad visiem būtu patogiau? Juk buvo laikas, kai tų automobilių nebuvo daug... O kokia nauda iš elektromobilių? Kas nori, gali pirkti, leisti verslui kurti jiems pritaikytą infrastruktūrą. Skirtingai nei Prancūzija, nei mes ką išlošiam skatindami pereiti prie elektromobilių? Nei mes esame elektros eksprotuotojai, nei mes gaminame automobilius.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 13:57 
     
raimism rašė:
Taip, kaip jūs mokate už benziną ir dyzelį, taip jie moka už elektrą. Kokios jums problemos, kur čia randate skriaudą jūsų ekonominiams interesams?


O kur akcizai, kurie tradicinio kuro kainą mažiausiai padvigubina? Dalis žmonių išvis važinėja dujom, kurios be akcizų išsvis beveik nieko nekainuotų (turbūt koks 1Lt/litrą, Vln-Klp niekaip netaupant ir dar kiauru I'os kartos reduktoriumi būtų <50Lt, tai čia beveik už dyką, joks elektromobilis nepamuštų tokios savikainos).
Kai tuo tarpu elektrą gali netgi gauti lengvatiniais tarifais (aš irgi gal mielai vidurnaktį degalinėje užsipilčiau jei tada akcizas būtų mažesnis), netgi nedraudžia jos pasigaminti pačiam (pabandyk alternatyvaus kuro susiracionalizuoti - iškarto http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/nu ... -59-469764 :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 4023
Reputacija: +616
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 14:03 
     
visi kurie skaičiuoja ir lygina senų automobilių kainas - lygina sunkiai palyginamus dalykus.

Lyginkite Ford Focus ir Ford focus electric, lyginkite Nissan NV200 ir e-NV200. Pastarasis parduodamas ir Lietuvoje, yra aiškios atstovo nurodytos kainos. Elektrinis NV variantas - 108.000 Lt, dyzelinis - 68.000 Lt. Automobilis iš esmės tas pats, komplektacija ta pati. Kainos skirtumas irgi aiškus - 40.000 Lt.

Tai komercinis automobilis, skirtas vežioti krovinius mieste. Jam 30.000 km metinė rida yra skaičiavimo minimumas. Skaičiuojant vien kuro kainas - dyzelis kainuos (2.400 l dyzelio - 30.000 / 100 * 8) ~10.000 Lt, elektra - apie 2.000 (verslas jį kraus naktį naktiniu tarifu, dieną mašina dirbs). Skirtumas ~8.000 metams. Plius pridėkite ~3.000 Lt pigesniam techniniam aptarnavimui, mažesniam taršos mokesčiui ir t.t. Skirtumas virš 10.000 per metus. Baterijų garantija ir automobilio garantija - 5 metai.

taip, kad jau dabar lyginant analogiškas elektrines ir dyzelines naujas mašinas atsipirkimas yra realus. Tikėtina, kad didėjant konkurencijai atsipirkimas bus dar realesnis.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2013-06-28, 17:47
Pranešimai: 228
Reputacija: +88
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 14:43 
     
vytra, labiau nusišnekėti negalėjai. SGD, Elektrėnai, elektros tinklai, keliai ir pan., tai ne investicijos? Valstybė privalo investuoti ten, kur sukuriama visuomenei nauda. Ne visi projektai komerciškai atsiperkantys yra, nes privatus verslas negauna naudos iš spillover, valstybė gauna. Reikia išmokti skaičiuoti ne tik tiesiogines pajamas, bet ir netiesiogines. Pvz JAV, jei ne skalūnai ir netiesioginės jų pasekmės, tai JAV nebūtų tokio ženklaus augimo.
Godus? Prie ko čia godumas? Jei kuriam laikui tik užšaldant, o ne prarandant pinigus, galima sukurti naudą visuomenei? Būtent visuomenei. Paskatinant plėtrą. Tai net naudingiau ir mažiau kainuoja nei pvz vėjo jėganių finansavimas, nes vėjo jėgainių atveju pinigus atiduoti ir atgauni tik netiesiogiai, kai po 12 metų pradeda gaminti rinkos kaina energiją (greitu metu nebeliks šio poreikio). Čia šiuo atveju, po dešimtmečio galėsi arba pelningai parduoti įmonę su tinklu, arba toliau tęsti komercinę veiklą.
Arns, tai kad visgi buvo valstybinės kolonėlės.
kestutiz, apmokestinam pagal taršą, tada jau dabar pultum pirkti elektromobilį, nes VDV efektyvumas palyginus net su anglimis kūrenamom katilinėm yra prastas. O tarša iš elektros generacijos mažėja, ne tik dėl to, kad atsinaujinanti plinta ir artimiausiu metu dės bumas naujas, bet tobulėja katilinės ir filtrai, o VDV nelabai beturi kur tobulėti. Realiai mažinamas svoris ir gerinama aerodinamika, o variklyje mažai kas padaroma.
Tarša=žala=kaštai. Tiesa, jie nėra tiesioginiai ir juos moka visuomenė, o ne naudotojas. Va čia ir turi įsikišti valstybė.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16259
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3180
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 14:48 
     
immortallt rašė:
Simplicity, man keista, kad investicijos iki milijono kelia tau problemų, o milijardai metami į balą alkoholikams ir tinginiams tavęs nejaudina.

Mano galva, tai nafig tų stotelių reikia, jei elektromobilių per visą Lietuvą nėra nei 20? Pats straipsnio autorius išvardijo, kad prie stotelės pastoviai mato kelis kitus LEAFus ir retkarčiais Peugeot:
Cituoti:
O jų yra ne vienas: atvažiuoja keletas „Nissan Leaf“, šiuo metu intensyviai eksploatuojami gamintojo atstovybės komerciniai „Nissan e-NV 200“ ir mažytis „Peugeot iOn“.

Todėl ir sakau, kad geriau iškart kosmodromą pasistatyt. Kai jį turėsim, tai ir skrydžių atsiras. :)
Turėtum puikiai suprasti, kad pastatyti stotelės nepakanka. Ją reiks prižiūrėti, o reikalui esant ir remontuoti. Ir visa tai už mokesčių mokėtojų pinigus, kad „skurdžiams“ iš Nissan atstovybių ir dar keliems hipsteriams nereikėtų ilgai nemokamas elektros energijos laukt? Tegul nemokamas įkrovimo stoteles stato ir prižiūri elektromobilių gamintojai (kaip tai yra daroma visose šalyse), nes jie iš to duoną valgo, o mokamas jau pačios degalinės įsirengs, kai tik realus poreikis bus. Savivaldybės prie viso to gali prisidėti nebent tuo, kad nemokamai išnuomos žemės lopinėlį miesto centre nemokamai įkrovimo stotelei.
Mokesčių mokėtojų pinigai turi būti naudojami taip, kad jie pasiektų kuo daugiau žmonių: vaikų darželiai, mokyklų renovacija, viešojo transporto gerinimas, kelių ir šaligatvių lopymas, miesto žalių plotų priežiūra ir tvarkymas ir t.t.

p.s.
Esama stotelė buvo pastatyta su mintimi, kad elektromobilio savininkai esant reikalui galėtų nemokamai pasipildyti akumuliatoriaus atsargas. Straipsnio autorius yra „Pilypas iš kanapių“, kuris nusipirko elektromobilį, bet neįsirengė įkrovimo taško. Jei dabartinė nemokama įkrovimo stotelė užsilenks, tai toks Pilypas rėks, kad dangus griūva ir elektromobilių savininkai yra palikti likimo valiai (t.y., be teisės įkrauti elektromobilio akumuliatorių) ir valdininkus išvadins komunistiniais stagnatoriais ar dar baisiau. Nieko nėra baisiau už prasisiekėlį su būsto kreditu ir lizinginiu automobiliu, nes tokie tik ir žiūri kaip ant svetimo į dangų nujot.

p.p.s.
Cituoti:
o milijardai metami į balą alkoholikams ir tinginiams tavęs nejaudina

O ką tu siūlai daryti su tokiais, kurie neturi darbo arba yra priklausomi nuo kvaišalų? Utilizuoti?
(Jei iš tokių atimsi pašalpas ir paliksi likimo valiai, tai Lietuvoj gyvensi kaip kokiam Hondūre ar Svazilende ir bijosi nosį į gatvę iškišt, o eidamas miegot po pagalve pasidėsi peilį, kirvį ar pistoletą.)
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4717
Reputacija: +374
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 15:34 
     
immortallt rašė:
SGD, Elektrėnai, elektros tinklai, keliai ir pan., tai ne investicijos?

- Geri pavyzdžiai kaip neturi būti rinkos ekonomikos civilizuotoje valstybėje (sąjungoje)..

Cituoti:
Valstybė privalo investuoti ten, kur sukuriama visuomenei nauda.

- Taip, tai švietimas, mokslas, sveikatos apsauga, krašto gynyba..

Cituoti:
Ne visi projektai komerciškai atsiperkantys yra, nes privatus verslas negauna naudos

- Nepainiokim verslo skatinimo programų su investicijomis..

Cituoti:
Jei kuriam laikui tik užšaldant, o ne prarandant pinigus, galima sukurti naudą visuomenei?

- "Naudą visuomenei" privalai kurti su banko paskolomis, dar tave gali paremti mokesčių lengvatomis..

Cituoti:
vėjo jėgainių atveju pinigus atiduoti ir atgauni tik netiesiogiai, kai po 12 metų

- Taip, po 12'os metų ir baigsi atsiskaitymus su banko paskola, kur problema?

:)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-09-16, 14:16
Pranešimai: 332
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 15:39 
     
Vištos ir kiaušinio klausimas :) Kam reikia infrastruktūros. Jei nebūtų absoliučiai jokių kelių, ar reiktų mašinų?
Ir ar yra poreikis dar vienam kosmodromui? Kokia perspektyva? Vertinam realiai. Ir po galais, kur aš minėjau, kad BŪTINAI jos NEMOKAMOS turi būt?! Esmė, kad būtų GREITO krovimo, o ne paprastas lizdas.
Tai gerai, kokia nauda iš pašalpų mokėjimo? Tai liečia labai siaurą ratą žmonių.

Jo, kadangi jie nusikaltėliai, tai mokam pinigus, kad būtų mažesni nusikaltėliai. Nuostabi logika. Tikrai taip išbris visuomenė iš alkoholio ir kvaišalų liūno bei susilyginsime su Vokietija. Dar tik po samanės litriuką šiandien išgerkim ir jau link vakaro būsim lygūs su Vokietija. Investicijos padeda prisityvi tokias šalis kaip Vokietiją. Išmokos tai atitolina. Nereikia ir projekto finansuoti valstybei pilnai. Reikia užsiimti tik to organizavimu ir organizavimo etapo finansavimu.

Yra du požiūriai į valstybės finansus. Paliekam tik gynybą, kelius, gaisrinę ir policiją išlaikomą iš biudžeto. Visa kita - privatus kapitalas. Nori vaiką į pradinę mokyklą leisti - mokėk. Susilaužei renką - mokėk. Sveikatos draudimas - tik mokama, pensijos - tavo reikalas. Biuletenis - tavo reikalas. Neturi pajamų ar labai mažos? - tavo reikalas. ir t.t. Deja esame kitokioje santvarkoje ir prie jos prisitaikom. Dabar nori vienur taikyti vienas sąlygas, o jau kur tau nepatinka - kitas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16259
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3180
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 15:46 
     
Simplicity - tau reikia apsispręsti dėl argumentų, nes dabar jie skirtinguose post'uose vienas kitam prieštarauja. Vienur tu šauki, kad reikia ekonominės naudos, kitur jau pasuki socialinio teisingumo kryptimi ir rūpiniesi socialinėmis išlaidomis, kurios jokio tiesioginio efekto neneša.

jeigu jau valstybė turi gyventi ne vien Keinso ekonomikos modeliais ir turi daryti finansinę intervenciją į socialines sritis, tai tada logiškai ji turi daryti finansines intervencijas ir į kitas, tame tarpe ir susisiekimo, sritis.

nėra ekonominės logikos asfaltuoti žvyrkelių (nes 80% nuvažiuojamų kilometrų Lietuvoje yra automagistralėse ir keliuose didžiuosiuose miestuose) - ir joks privatus verslas to nesiims - bet tai teisinga socialiniu požiūriu.

Kodėl tu ir kiti aiškinantys apie subsidijas elektromobilininkams pamiršta, kad Vilniuje yra 40% visos Lietuvos automobilių, nuperkama virš 50% viso kuro ir taip sumokama didžioji dalis akcizų ir, atitinkamai, pinigų į Kelių fondą, o tie pinigai skiriami visos Lietuvos kelių eksploatacijai? Ar tai nėra valstybės investicija į kelių plėtrą, nutolusių vietovių pasiekiamumą, bendrą Lietuvos gyventojų gyvenimo kokybę plačiaja prasme? Kuo tai skiriasi nuo elektromobilių pakrovimo stotelių diegimo? tuo labiau, kad tiems projektams visos šalies mastu skiriamos lėšos, už kurias galima išesfaltuoti maksimum puskilometrį kelio į 30 sodybų neturintį kaimelį kažkur už Ramygalos...
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2013-06-28, 17:47
Pranešimai: 228
Reputacija: +88
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 16:03 
     
immortallt rašė:
Kam reikia infrastruktūros. Jei nebūtų absoliučiai jokių kelių, ar reiktų mašinų?

- "Infrastruktūra" nėra nei keliai nei mašinos ar pakrovimo stotelės, populiariai infrastruktūra būtų kaip globali sistema, leidžianti (skatinanti?) nacionalinį verslą.

Cituoti:
Ir ar yra poreikis dar vienam kosmodromui? Kokia perspektyva?

- Kodėl gi ne, tereikia surasti kompanijonus ir pirmyn.. :)

Cituoti:
.. kur aš minėjau, kad jos NEMOKAMOS turi būt?! Esmė, kad būtų GREITO krovimo, o ne paprastas lizdas.

- Puiku, rašai verslo planą, eini į banką ir valdai naują perspektyvią ūkio šaką, ko prisikabinėji prie valstybės biudžeto? Užmiršk, atsikabink ir ding..

Cituoti:
Tai gerai, kokia nauda iš pašalpų mokėjimo? Tai liečia labai siaurą ratą žmonių.

- Valstybė privalo garantuoti teisę į gyvenimą (totaliai ginti?) visus savo piliečius. Pašalpų dydžius turėtų nustatyti valstybinė komisija proporcingus laikmečio galimybėm, bet jokiu būdu ne savivaldybių klerkai, kurie iš to daro korupciją ir pasityčiojimus!

Cituoti:
Nereikia ir projekto finansuoti valstybei pilnai. Reikia užsiimti tik to organizavimu ir organizavimo etapo finansavimu.

- "Homicus sovieticus" mąstymas, valstybė tik turi tau netrukdyti (ko šiandien nėra, deja)..

Cituoti:
Paliekam tik gynybą, kelius, gaisrinę ir policiją išlaikomą iš biudžeto. Visa kita - privatus kapitalas.

- Taip, tai idealizuota, būtų ideali rinkos ekonomikos valstybė.

:)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-09-16, 14:16
Pranešimai: 332
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 16:47 
     
vytra rašė:
"Homicus sovieticus" mąstymas, valstybė tik turi tau netrukdyti (ko šiandien nėra, deja)..

Taip, tai idealizuota, būtų ideali rinkos ekonomikos valstybė.


vytra - nėra šiuo metu pasaulyje nei vienos valstybės, kurioje veiktų tavo čia per kelis post'us propaguojamas ''grynas'' liberalus Keinso ekonomikos modelis. Nėra ir greičiausiai nebus. Visose valstybėse (bent jau mano žiniomis) yra vykdomi socialiniai, investiciniai projektai. Net ir ta pati JAV turi NASA, kuri tiesiogine prasme degina pinigus net ir šiandien išsiųsdama į kosmosą raketą su testiniu moduliu, kuris galbūt bus pagrindas 2040-jų misijoms į Marsą. Visos valstybės skatina ir skatins ateities projektus, investuos į juos pinigus ir kurs kritinę masę, kuriai atsiradus palaipsniui iš tos rinkos trauksis ir ją po truputį užims verslas. ir tai nėra nei "homo sovieticus" mąstymas, nei grįžimas į komunistinę planinę ekonomiką. Tai šiuo metu pasaulyje vyraujantis valstybės valdymo modelis. Jei būtų "ideali rinkos ekonomikos valstybė" - nereikėtų nei vyriausybės, nei valstybinių sveikatos ar ugdymo įstaigų, viskas susireguliuotų per rinkos santykius. Deja, bet taip nėra. jei žinai tokią valstybę - duok pavyzdį.


vytra rašė:
- Puiku, rašai verslo planą, eini į banką ir valdai naują perspektyvią ūkio šaką, ko prisikabinėji prie valstybės biudžeto? Užmiršk, atsikabink ir ding..


immortal moka mokesčius (tikriausiai :) - jo nepažįstu), todėl teikia pasiūlymus kaip tuos mokesčius panaudoti. tai kiekvieno Lietuvos piliečio teisė įtvirtinta Konstitucijoje. valstybės ar savivaldybės biudžetai neatsiranda iš oro - juos (didžiaja dalimi per netiesioginius mokesčius - pvm ir akcizus) suneša visuomenės nariai. Biudžetas leidžiamas valstybės (t.y. jos gyventojų) poreikiams tenkinti, taip, kad immortal siūlymai dalį kelių fondo lėšų skirti tai ar kitai sričiai yra tikrai tinkami. Ir dėl to jo siuntinėti nereikėtų, net jei tu, vytra, esi Grybauskaitė.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2013-06-28, 17:47
Pranešimai: 228
Reputacija: +88
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 17:29 
     
raimism rašė:
vytra rašė:
- Puiku, rašai verslo planą, eini į banką ir valdai naują perspektyvią ūkio šaką, ko prisikabinėji prie valstybės biudžeto? Užmiršk, atsikabink ir ding..
immortal moka mokesčius (tikriausiai :) - jo nepažįstu), todėl teikia pasiūlymus kaip tuos mokesčius panaudoti.

- Bendrai būtų taip, tik "pasiūlymus" reik siųsti "biudžeto paskirstymo komisijai", o ne prašinėti pinigų iš biudžeto savo paties sumanytam, gal ir vertingam, tačiau privačiam verslui.

Cituoti:
(didžiaja dalimi per netiesioginius mokesčius - pvm ir akcizus) suneša visuomenės nariai. Biudžetas leidžiamas valstybės (t.y. jos gyventojų) poreikiams tenkinti.

- Taip, bet "sunešti pinigai" jau nėra tavo, tu juos patikėjai per demokratinius rinkimus deleguotiems valdyti.. Už tokio stiliaus pareiškimus, kaip "mūsų pinigai", reikėtų kelti baudžiamąsias bylas už antivalstybinę veiklą keliant ūkio boikotą ir piliečių kurstymą..

Cituoti:
taip, kad immortal siūlymai dalį kelių fondo lėšų skirti tai ar kitai sričiai yra tikrai tinkami. Ir dėl to jo siuntinėti nereikėtų, net jei tu, vytra, esi Grybauskaitė.

- Reikėtų atskirti "siūlymus" nuo pretenzijų pasisąvinti..

:)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-09-16, 14:16
Pranešimai: 332
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-04, 18:03 
     
immortallt rašė:
Vištos ir kiaušinio klausimas :) Kam reikia infrastruktūros. Jei nebūtų absoliučiai jokių kelių, ar reiktų mašinų?
Ir ar yra poreikis dar vienam kosmodromui? Kokia perspektyva? Vertinam realiai. Ir po galais, kur aš minėjau, kad BŪTINAI jos NEMOKAMOS turi būt?! Esmė, kad būtų GREITO krovimo, o ne paprastas lizdas.
Tai gerai, kokia nauda iš pašalpų mokėjimo? Tai liečia labai siaurą ratą žmonių.

Jo, kadangi jie nusikaltėliai, tai mokam pinigus, kad būtų mažesni nusikaltėliai. Nuostabi logika. Tikrai taip išbris visuomenė iš alkoholio ir kvaišalų liūno bei susilyginsime su Vokietija. Dar tik po samanės litriuką šiandien išgerkim ir jau link vakaro būsim lygūs su Vokietija. Investicijos padeda prisityvi tokias šalis kaip Vokietiją. Išmokos tai atitolina. Nereikia ir projekto finansuoti valstybei pilnai. Reikia užsiimti tik to organizavimu ir organizavimo etapo finansavimu.

Yra du požiūriai į valstybės finansus. Paliekam tik gynybą, kelius, gaisrinę ir policiją išlaikomą iš biudžeto. Visa kita - privatus kapitalas. Nori vaiką į pradinę mokyklą leisti - mokėk. Susilaužei renką - mokėk. Sveikatos draudimas - tik mokama, pensijos - tavo reikalas. Biuletenis - tavo reikalas. Neturi pajamų ar labai mažos? - tavo reikalas. ir t.t. Deja esame kitokioje santvarkoje ir prie jos prisitaikom. Dabar nori vienur taikyti vienas sąlygas, o jau kur tau nepatinka - kitas.

Jau rašiau: statykim kosmodromą— bus ir skrydžiai, ir inovacijos. Jei rimtai, tai dabartinių stotelių „tinklo“ Vilniuje pilnai pakanka, nes tokių stotelių yra 3, o registruotų elektromobilių per visą Lietuvą nėra nei 20. Abejoju, kad visi šie elektromobiliai važinėja tik Vilniaus gatvėmis, ir dar labiau abejoju tuo, kad visi jie neturi įkrovimo stotelių ar elementaraus 220V lizdo namie. Aritmetika šioj vietoj labai paprasta— esamų įkrovimo taškų skaičius kuo puikiausiai susitvarko su paklausa. Aš net manau, kad jei ta vienintelė nemokama taptu mokama, tai ten išvis jokių eilių nebebūtų.
Man tik keista, kad immortallt, tu dediesi ekonomistu ir verslininku, o kalbi visiškus vėjus. Kaip čia taip? Man keista skaityt tavo svaičiojimus, kurie prieštarauja elementariai verslo ir elementariai logikai. Aš nei koks ten ekonomistas, nei koks verslininkas, bet kuo puikiausiai suprantu, kad pasiūla eina paskui paklausą. Gali tu įrengti, kad ir šimtą tų stotelių, bet nuo to elektromobilių pardavimai nei 100, nei 10 kartų neišaugs.
Šviesolaidžio gijomis apraizgė visą Lietuvą, bet kaip sėdėjo žmonės kaimuose be normalaus interneto, tai taip ir toliau sėdi. Kodėl čia negalėtų susimesti mokesčių mokėtojai ir pristatyti antenų ir pastočių? Na, o tiems, kurie miško glūdumoj pasistatė namą, už mokesčių mokėtojų pinigus atitempkim elektrą, vandentiekį ir nutieskim bent jau žvyrkelį? Gi, kitaip parašys straipsnį „Lietuviško gyvenimo pamiškėje ypatumai— nei juoktis, nei verkti.“

Lietuva, tai ne Vokietija, JAV ar Prancūzija. Mes negaminame elektromobilių, todėl mums nėra jokio tikslo subsidijuoti (per PVM lengvatas ir nemokamą infrastruktūrą) Prancūzijos, JAV, Vokietijos ar Japonijos gamintojų. Airiai irgi buvo ant bangos su elektromobiliais, subsidijavo elektromobilių įsigijimą, kol nesusizgribo, kad realią naudą iš to gauna tik automobilių gamintojai, o valstybei (=mokesčių mokėtojams) tai yra grynas nuostolis.

Aš esu ne prieš technologijas ir inovacijas, o prieš mokesčių mokėtojų pinigų švaistymą. Praeis keli metai, pradės iš Vakarų vilkti nuvažinėtus elektromobilius į Lietuvą ir čia juos prikėlinėti naujam gyvenimui. Va, tada įkrovimo stotelę bus galima rasti kiekvienoj įprastoj degalinėj ir ten nemokamai įkrauti akumuliatorius. Nereikės nei graudžių straipsnių rašyti, nei aplinkinius stagnacija kaltinti— bus paklausa, tai atsiras ir pasiūla.
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4717
Reputacija: +374
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-05, 01:41 
     
Tėra tik vienoje vietoje greito krovimo stotelė dviem mašinom. Kitur paprastos. Nesiūlau šimtais jų statyti ar pan.

Bet požiūris čia žiūriu iškreiptas. Geriausiai išleisti pinigai - alkoholikams odekolono nupirkti. Tiesiog nuostabiai kelia visuomenės gyvenimo kokybę. Jei ne valstybinės investicijos, tai dabar ir elektros greičiausiai nebūtų. Jei ne valstybės investicijos, šiuo atveju JAV, nebūtų ir to pačio teflono, kuris "atsirado" "kosmodrome".

Taip, mokesčių aš moku ir labai džiaugčiausi, jei galėčiau išvis nedalyvauti Sodros sistemoje. Išeidamas į pensiją turėčiau keletą milijonų iš tų mokesčių, kuriuos sumoku ir visi anūkai laisvai išlaikytume savo senelius, o tėvus ar taip, ar taip pačiam reikės išlaikyti.
Tad geriau valstybė investuotų į įvairią infrastuktūrą, skatintų verslą plėstis ir kurti. Pvz Prancūzijoje yra labai geras įstatymas - sumoms iki 300mln eurų investuotom į tyrimus, 30% gali įsiskolinti valstybei mokesčiams, tik nepamenu ar 5, ar 10 metų. Greičiausiai 5. Tai neatima ilgu laikotarpiu iš valstybės pajamų, bet labai stipriai paskatina investicijas. Prancūzija viena pirmaujančių Europoje pagal vaistų inovacijas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16259
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3180
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-05, 02:13 
     
Beje, stotelė prie Operos teatro pastatyta už Lesto pinigus, t.y. privatus kapitalas. Nesuprantu kodėl čia liejasi ašarų upeliai.

Elektros skirstymo bendrovė LESTO kartu su partneriais plečia elektromobilių infrastruktūrą – Vilniuje, J. Lelevelio g. 6 atidaryta pirmoji šalyje elektromobilių greitojo įkrovimo stotelė.
<...>
Stotelę padovanojusios automobilių gamintojos „Nissan“ atstovas Jacekas Gorskis teigia, jog transporto priemonės su nulinėmis emisijomis yra tikrasis sprendimas siekiant tvaraus mobilumo ateityje, todėl bendrovė tvirtai įsipareigojo toliau vystyti su elektromobiliais susijusias technologijas bei sustiprinti „Nissan“ elektromobilių atėjimą į šalies rinką.
<...>
Elektromobilių greitojo įkrovimo stotelę LESTO užsakymu įrengė ir ją prižiūrės viena didžiausių turto valdymo bei transporto paslaugų bendrovių Lietuvoje NT Valdos.
<...>
Valstybės įmonės „Regitra“ duomenimis, šiuo metu Lietuvoje yra registruoti 42 elektromobiliai (M1 klasės).


:D
Cituoti:
Susisiekimo ministerijos planuose yra įrengti platesnį greitojo įkrovimo stotelių tinklą. Vidutinis elektromobilis vienu įkrovimu gali įveikti 150-200 km, tad greitojo įkrovimo stotelės gerokai padidina jų mobilumą.

Šis sakinys nebūtinai reiškia, kad SM būtinai įrenginės viską už savo pinigus, galbūt skatins procesą suteikdama tam tikrą leidimų, licenzijų įrengimui kiekį. Kita vertus statant stotelę prie privačių pastatų, natūralu yra dalintis kaštais su visom suinteresuotom grupėm.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-02, 01:33
Pranešimai: 864
Reputacija: +285
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-05, 11:59 
     
immortallt rašė:
Bet požiūris čia žiūriu iškreiptas. Geriausiai išleisti pinigai - alkoholikams odekolono nupirkti.

- Netiesa, Lietuvoje nėra nei sovietinio spirituoto "trojnoj" odekalono, nei alchoGolikų prie "arklidžių". Visa tai buvo prieš 30 metų sovietų pavergtoje LTSR.

p.s.
.. aišku žmonės išgeria, bet panašiai išgeria ir tamstos mylimoje Prancūzijoje.

:)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-09-16, 14:16
Pranešimai: 332
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-05, 12:34 
     
Cituoti:
Bet požiūris čia žiūriu iškreiptas. Geriausiai išleisti pinigai - alkoholikams odekolono nupirkti.

Gal pasisiūlom už visokias Maximas pastatyti parduotuves, kad žmonės iš bado nemirtu? Juk be maisto bet koks žmogus neišgyventu...

Cituoti:
Jei ne valstybinės investicijos, tai dabar ir elektros greičiausiai nebūtų. Jei ne valstybės investicijos, šiuo atveju JAV, nebūtų ir to pačio teflono, kuris "atsirado" "kosmodrome".

Pala pala, nestatyk vežimo prieš arklį. Investicijos buvo į mokslą kuris kūrė (t.y jei siūlytum investuoti į kokį KTU, kad jie kurtu tokias technologijas, tada būtu normalus kabinimas vežimo kur jam ir priklauso)

Cituoti:
Taip, mokesčių aš moku ir labai džiaugčiausi, jei galėčiau išvis nedalyvauti Sodros sistemoje. Išeidamas į pensiją turėčiau keletą milijonų iš tų mokesčių, kuriuos sumoku ir visi anūkai laisvai išlaikytume savo senelius, o tėvus ar taip, ar taip pačiam reikės išlaikyti.

Girdėjau Tadžikistanas grįžo prie tokios sistemos. Koks Čadas spėju apie tokią nepagalvojo net. Prašom, vyk ten. Jei kas nepatinka, nesiskųsk, didelė socialinė atskirtis tik dėl socialinių programų nebūvimo. Viską galėsi investuoti sau ir tik dėl savęs.

Cituoti:
Tad geriau valstybė investuotų į įvairią infrastuktūrą, skatintų verslą plėstis ir kurti

Bėda tame, kad Lietuvoje niekas nekuriama, tad mes investuotume elektromobilių atveju, yra užsienio verslą. Būtent todėl, tos valstybės, kurios turi autopramonę bandančią kurti elektromobilius, investuoja su bent tikimybę jog bus grąža.

Cituoti:
Prancūzija viena pirmaujančių Europoje pagal vaistų inovacijas.

Tik pamiršti paminėti kiek yra tuo užsiimančių bendrovių. Gal skatindamas elektrostočių statymą primintum, kiek turim elektromobilius gaminančių įmonių Lietuvoje?
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-05, 12:42 
     
Lietuva rėmė biokuro plėtrą. Nauda siauram ratui - to miestelio/miesto gyventojams, kurie naudojasi centriniu šildymu.
Dabar jau straipsniai pradėjo eiti, kad Lietuva pradėjo eksportuoti su biokuru susijusias technologijas ir neatsilieka nuo skandinavų ar vokiečių šiame sektoriuje.

Aš siūlau dar kai kur neatsilikti. Jūs aiškinate apie maximas, kad valstybė tinginiams turi pinigus dalinti ir pan.
Aš už liberalizmą, bet liberalizmas visur, o ne tik ten, kur sugalvojat. Tada tinginiai negauna nė cento, nesvarbu ar dėl ligos, ar šiaip kam dirbti, jei pinigus ir taip moka.

Kaip shift minėjo, stotelė greito krovimo pastatyta net ne iš valstybės lėšų. Reikia tik iniciatyvos iš valstybės. Bet aišku, kam dirbti, ir kažką daryti, kai galima nieko nedaryti. Šviesolaidžio matau daugumai irgi nereikia.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16259
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3180
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-05, 12:52 
     
Emm, parodyk valstybės priimtą įstatymą, kuriuo draudžiamos ar labai ribojamos tokios stotelės? Aš nieko prieš jei universitetui skirtu pinigus, kad jie galėtu kurti modernes elektromobilių technologijas, bet kišti pinigus į kelių turtuolių norą bet kur savo auto pasikrauti...
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-05, 12:59 
     
Tai nafik pinigus kišo į šviesolaidį, arba kam tada kišam į rajoninius kelius? Tegul patys nusitiesia. Tie keliai niekad neatsiperka.
Technologijos daug sparčiau kuriasi iš reikalo, o ne kad davė pinigų joms sukurti. Sukurk paklausą, atsiras ir pasiūla.

Ir galizijojinį kartą, tai kainuoja kapeikas bei ilgalaikė investicija į naudą visiems. Nors idiotams naudinga vietoj įrangos, kad darbdavys daugiau degtinei duotų pinigų. Ne esmė, kad po poros metų užsidarys įmonė atsilikdama nuo technologijų. Valstybėje ne pora metų, pora dešimtmečių, bet ar norit gyventi kaip atsilikusioje Afrikoje, ar kaip pažangioje Europoje?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16259
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3180
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-05, 13:00 
     
Arns rašė:
Emm, parodyk valstybės priimtą įstatymą, kuriuo draudžiamos ar labai ribojamos tokios stotelės? Aš nieko prieš, bet kišti pinigus į kelių turtuolių norą bet kur savo auto pasikrauti?

- Šis mūsų "nemirtingas" turtuolis tikrai unikalus, jis nori atkurti vergovinę santvarką Lietuvoje!

paaiškinimas: jei bedarbių pašalpas nuimti, dalis tų bedarbių eis vergiškomis sąlygomis statyti stotelių vergvaldžiams.

:(
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-09-16, 14:16
Pranešimai: 332
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-05, 13:12 
     
Cituoti:
Tai nafik pinigus kišo į šviesolaidį, arba kam tada kišam į rajoninius kelius? Tegul patys nusitiesia. Tie keliai niekad neatsiperka.

:D

Cituoti:
Technologijos daug sparčiau kuriasi iš reikalo, o ne kad davė pinigų joms sukurti. Sukurk paklausą, atsiras ir pasiūla.

Kompiuteris buvo sugalvotas, nes jo reikėjo? Teflonas išrastas ne pernelyg svilo blynai? Išmanieji sukurti nes labai niežėjo kažkam pirštai? :D

Geriau išsimiegok, nes nusišneki šiandien kaip reikiant. Ar čia tavo skundas, kad savo Teslos negali pasikraut?

Cituoti:
Nors idiotams naudinga vietoj įrangos, kad darbdavys daugiau degtinei duotų pinigų. Ne esmė, kad po poros metų užsidarys įmonė atsilikdama nuo technologijų.

Tai valstybė vežėjams gal naujus automobilius turi nupirkti, kad jie galėtu nebankrutuoti griežtėjant CO2 emicijoms :D

Cituoti:
Valstybėje ne pora metų, pora dešimtmečių, bet ar norit gyventi kaip atsilikusioje Afrikoje, ar kaip pažangioje Europoje?

Tai kaip sakė, gal iškart statom kosmodromą, kad neliktume be kosmoso? Bus kosmodromas, atsiras ir privataus kapitalo kosmoso kompanijos, ir lietuvis galės būti kosmose...
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-05, 13:14 
     
jei nuimsi bedarbių pašalpas, tai negalės jie mėgautis gyvenimu nieko neveikiant, kol jie gyvens iš mano darbo.

vytra, tai nesinaudoji šviesolaidžiu? Tiksliau, niekas negali nesinaudoti, nes viskas prie jo prijungta. Savu laiku buvo tik išskirtiniams. Bet jei nebūtų buvę valstybės įsikišimo, tai naudotumeis variniais laidukais.

Aišku su kuo kalba eina. Čia tie, kurie darbdaviui, nupirkusiam naują modernią gamybinę įrangą sako, "geriau algą būtum padidinęs" - žmonės, kurie niekada gerai negyvens.
Kol tokie rinks valdžią, tol ir progreso nebus.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16259
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3180
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'