Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 3 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-13, 10:45 
     
"tokie modifikavimai baigiasi dūmų kamuoliais, o jei rengiamas tvarkingas projektas – jis yra labai brangus."

Įdomi specialisto nuomonė. Dyzelinį variklį kaip tik yra žymiai pigiau "užbombinti", o galios prieaugis pasiekiamas dvigubas arba net trigubas. Kaip yra su benzininiu, nežinau, neteko dirbti, bet kodėl verta atkalbėti žmones mechaniškai keisti dyzelinio variklio parametrus aš nesuprantu. O dėl dūmų kamuolių tai čia yra visiškai normalu, tikri dyzelistai supras "no smoke, no power", senos kartos dyzeliai net ant stoko gerai dūmina, nauji PD ar CM mažiau, užkėlus galią didėja dūmų išmetimas ir nieko čia nepadarysi neįtakodamas galios.
  • 0




Užsiregistravo: 2016-04-06, 15:17
Pranešimai: 35
Reputacija: +26
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-04-13, 15:31 
     
Pilkasis rašė:
"tokie modifikavimai baigiasi dūmų kamuoliais, o jei rengiamas tvarkingas projektas – jis yra labai brangus."

Įdomi specialisto nuomonė. Dyzelinį variklį kaip tik yra žymiai pigiau "užbombinti", o galios prieaugis pasiekiamas dvigubas arba net trigubas. Kaip yra su benzininiu, nežinau, neteko dirbti, bet kodėl verta atkalbėti žmones mechaniškai keisti dyzelinio variklio parametrus aš nesuprantu. O dėl dūmų kamuolių tai čia yra visiškai normalu, tikri dyzelistai supras "no smoke, no power", senos kartos dyzeliai net ant stoko gerai dūmina, nauji PD ar CM mažiau, užkėlus galią didėja dūmų išmetimas ir nieko čia nepadarysi neįtakodamas galios.



Čia turėta omeny, kad bandoma atkalbėti nuo mechaninių pakeitimų, kai keičiamos turbinos, purkštukai ir pan į našesnius.

Ar tikrai taip jau lengva užbombinti dvigubai/trigubai? Kiek žinai VAG'o 2.0 kur 125kW atsuktų kad ir iki 250kW?
Arba BMW'o galingiausių trilitrių atsuktų iki bent 500AG?

Kaip ir parašyta straipsnį, stipriai pakelt galima tik silpniausias to variklio modifikacijos.

O benzo galingumas tikrai daug pigesnis jei prasideda mechaniniai pakeitimai. Pvz kiek senam merso OM606 su mechaniniu siurbliu kainuoja našesnis siurblys? 2k-3k EUR? ir ką, gal 500AG ir pasieksi, bet vien siurblį pasikeist neužteks... Benzinį gamykliškai standartinį turbo motorą keturių cilindrų ar net atmosferinį didesnės kubatūros už tiek jau tikrai galima nesunkiai atsukt ir virš 500 konvertuojant į turbo.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 469
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'