Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-08, 11:26 
     
Rimtai, tai leidimas susimažinti pelno mokestį įmonėms, PVM netaikymas elektromobilio įsigijimui iš viso būtų rimtas skatinimas.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16272
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3198
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-08, 14:38 
     
immortallt rašė:
Rimtai, tai leidimas susimažinti pelno mokestį įmonėms, PVM netaikymas elektromobilio įsigijimui iš viso būtų rimtas skatinimas.

Dar mazai nuolaidu turtuoliam? Jeigu jiem reikia stoteliu, tegul ir statosi jas. Manai bent 50% Lietuvos vairuotoju rupi tos stoteles? Eilini karta turciai bando valstybes lesom sau gyvenima pasigerint, o kartu dar kokia imone per viesuosius pirkimus ir viena kita milijona praplaus.
  • -2




Užsiregistravo: 2013-04-07, 11:44
Pranešimai: 689
Reputacija: -74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-08, 14:59 
     
buk ir tu turcius
  • +2


_________________
Visa problema su pasauliu yra ta, kad kvailiai ir fanatikai visada tokie savimi pasitikintys, o išmintingesni – tokie pilni dvejonių.
Žmogus, kuris sako, kad to padaryti neįmanoma - neturėtų pertraukinėti žmogaus, kuris tai daro.



Užsiregistravo: 2013-02-17, 16:39
Pranešimai: 434
Reputacija: +36
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-08, 15:58 
     
immortallt rašė:
Rimtai, tai leidimas susimažinti pelno mokestį įmonėms, PVM netaikymas elektromobilio įsigijimui iš viso būtų rimtas skatinimas.


Ne. To tikrai daryti nereikia. Jei mes patys gamintumėme elektromobilius - aš būčiau tikrai už. Šiuo metu - tikrai ne. Ekologinis išlošimas iš kelių dešimčių automobilių per Lietuva - labai menkas. Kai elektromobilis bus prieinamas lygiai taip, kaip koks Renault Clio ar Škoda Fabia - tada bus galima pagalvoti apie kažkokį skatinimą, bet tikrai ne tokį stiprų, kaip PVM netaikymas.

Šiuo metu, kas pirko elektromobilį - tas ir pirks. Kas neįperka, tas ir nepirks. O tų, kurie įperka - remti iš LT biudžeto tikrai nereikia.
  • +6




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-08, 18:06 
     
Su tokiu mastimu tai ir sėdėtum prie žagrės...
Matai neįperka jis...
  • +1




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +216
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-08, 18:21 
     
amas rašė:
Su tokiu mastimu tai ir sėdėtum prie žagrės...

Matai neįperka jis...


Nemėgstu, kuomet neraštingi (neturintys pamatinio žmogaus įgūdžio) apeliuoja į mano mąstymą. Jei kam ir kyšo žagrės rankenos, tai tau.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-08, 20:43 
     
Mąstymas tai grynai kaip kokio 15 kiolikinio...

Dabar neiperki, po 10-15 metu ipirksi o tada stotelių ant kiekvieno kampo bus. Atėjus laikui kai tu ipirksi elektromobilį ir tuo metu nebus stotelių duodu 100% eilinį sykį visi kaltintų valdžia jog ši nepasirūpino ateitimi..
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-03-23, 00:35
Pranešimai: 195
Reputacija: +44
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-08, 20:50 
     
Automobilis irgi buvo tik turčiams (ir turėtų būt), bet Lietuvoje visi turtingi. Kodėl automobiliai atpigo? Nes jie tapo plačiai gaminami ir buvo išvystyta plati infrastruktūra. Bet kai mąstyti į priekį nė žingsniu nesugebama, taip, tai turčių prekė ir ją iš viso reikia apmokestinti dvigubai! Turbūt ir kompus reikėjo ne pritaikyti GPM lengvatą įsigyti, o uždėti akcizą! Gi turčių prekė.

Kodėl reikia skatinti elektromobilius Lietuvoje?
A) mažesnė tarša (mažiau išlaidų sveikatai)
B) mažesnės išlaidos naftai
C) mažesnė priklausomybė nuo energetinių resursų importo
D) mažesnės gyventojų išlaidos ilgu laikotarpiu
E) ėjimas koja kojon su pasaulio naujienoms atveria nišas kurti naujausias technologijas, o tai didžiuliai pinigai ir gerai apmokamos darbo vietos. Bet taip, geriau sąžiningai mėžti mėšlą, nei kurti robotus, kurie šį darbą padarys patys ir pigiau.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16272
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3198
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-08, 20:51 
     
Splius rašė:
Mąstymas tai grynai kaip kokio 15 kiolikinio...

Dabar neiperki, po 10-15 metu ipirksi o tada stotelių ant kiekvieno kampo bus. Atėjus laikui kai tu ipirksi elektromobilį ir tuo metu nebus stotelių duodu 100% eilinį sykį visi kaltintų valdžia jog ši nepasirūpino ateitimi..


Galiu pasiūlyt tik galvą persišviest. Prie ko čia valdžia? Jei kokiam kaime nėra degalinės - gal irgi valdžia kalta?.. Kuo krovimo stotelės skiriasi nuo degalinių? Principe - niekuo. Todėl, kai atsiras poreikis, neabejoju, kad atsiras ir įkrovimo stotelių tinklas (privatus verslas tai padarys DAUG efektyviau ir greičiau). Mąstot, kaip kokie planinės ekonomikos šalininkai.

Gavo ES paramos stotelėms - puiku, reikia tuos pinigus imt. Bet norėti, kad valstybė iš savo lėšų tai darytų - naivu ir kvaila.
  • +3



Paskutinį kartą redagavo Arthuras 2016-10-08, 21:12. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-08, 21:12 
     
immortallt rašė:
Automobilis irgi buvo tik turčiams (ir turėtų būt), bet Lietuvoje visi turtingi. Kodėl automobiliai atpigo? Nes jie tapo plačiai gaminami ir buvo išvystyta plati infrastruktūra. Bet kai mąstyti į priekį nė žingsniu nesugebama, taip, tai turčių prekė ir ją iš viso reikia apmokestinti dvigubai! Turbūt ir kompus reikėjo ne pritaikyti GPM lengvatą įsigyti, o uždėti akcizą! Gi turčių prekė.

Kodėl reikia skatinti elektromobilius Lietuvoje?
A) mažesnė tarša (mažiau išlaidų sveikatai)
B) mažesnės išlaidos naftai
C) mažesnė priklausomybė nuo energetinių resursų importo
D) mažesnės gyventojų išlaidos ilgu laikotarpiu
E) ėjimas koja kojon su pasaulio naujienoms atveria nišas kurti naujausias technologijas, o tai didžiuliai pinigai ir gerai apmokamos darbo vietos. Bet taip, geriau sąžiningai mėžti mėšlą, nei kurti robotus, kurie šį darbą padarys patys ir pigiau.


Jei kas ir nesugeba mąstyti į priekį šiuo atveju, tai esi tu.

Visų pirma, Lietuvoje nereikia skatinti JOKIO asmeninio transporto. Nes lietuviai ir taip turi fetišą automobiliams, jį perka ne pagal išgales net tada, kai jis nėra būtinas. Reikia skatinti tik VIEŠĄJĮ transportą, dviračius ir t.t.
Visų antra, automobilis - komforto dalykas. Kompiuteris suteikia žinias, žmonės tampa labiau apsišvietę, galų gale - padidina žmonių užimtumą (labai smarkiai). Automobilis tik nuveža iš taško A į tašką B.

Toliau:
A) Taršos problema aktuali tik Vilniuje (miesto centre), gal dar Kaune. Visur kitur ta tarša yra minimali. Tai, kas aktualu Kinijai, nebūtinai aktualu mums. Beje, yra daug geresnių būdų, kaip pvz. Vilniuje sumažinti taršą.
B) Didesnės išlaidos elektrai.
C) Nemažą dalį elektros mes - importuojam. Prieš metus buvo daugiau nei 50 proc., tai manau dabar ne ką mažiau. Nemažą dalį gaminame šiluminėje elektrinėje.
D) Būtų dar mažesnės vystant viešąjį transportą.
E) Kaip stotelių statymas ir eksploatavimas ar elektromobilių eksploatavimas gali atverti nišas kurti naujausias technologijas? Kurių dabar mes negalim kurti?..
  • +1




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 06:29 
     
tai cia ir yra atsakymas Arturai , Cituoju...parasyma auksciau ,
"geriau sąžiningai mėžti mėšlą, nei kurti robotus, kurie šį darbą padarys patys ir pigiau" . jei neizvelgi toliau cia jau jusu problemos , viskas taip ir prasideda kad valstybe pradeda o verslas (jei jis sugeba, "Jus sugebat"?) paskiau perima jos darbus...
  • 0


_________________
Kas nežino savo praeities, tas priverstas ją pakartoti. Algimantas Čekuolis.


Paskutinį kartą redagavo Instruktorius 2016-10-09, 09:15. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2014-02-09, 12:39
Pranešimai: 277
Reputacija: +183
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 09:08 
     
as suprantu kad elektromobiliai gerai nes jie aplinka tersia ne ten kur vazineja, gal ta tarsa ir didesne, bet mes galvojam tik apie save- miesta tersim maziau, o kad kokia dykuma taps dar dykumesne ne taip ir trukdys mums. Bet man svarbu vienas dalykas- kaip mes spresim energijos panaudojimo pikus kai vazines milijonas elektromobiliu? Tiksliau kai visam pasauly vazines milijardas elektromobiliu? Kiek reikes statyt dujiniu elektriniu, kad zaibiskai uzpildyt elektros pika? atomines ir anglines elektrines cia nespes padet. Ar visada elektrines tures laikyt milziniska energijos pertekliu? Kas mokes uz ta rezerva?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-17, 13:11
Pranešimai: 1518
Reputacija: +59
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 09:22 
     
Arthuras rašė:
Kuo krovimo stotelės skiriasi nuo degalinių? Principe - niekuo.


Aha, degalinė nuo krovimo stotelės nesiskiria lygiai tiek pat, kaip triratukas nuo Harley Davidson.

Pakrovimo stotelei reikia tik pakankamos galios elektros tinklą prasivesti ir pačią kolonėlę pajungti, kuri tik turi ES standartus atitikti, kuriai net nereikia atskiro žemės sklypo, o degalinei kiek reikalavimų gali ir pats pažiūrėti - https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct ... 56E914E96B

Jei niekuom nesiskiria, tai pabandyk savo daugiabučio kieme benzino kolonkę pastatyti, pažiūrėsim, kas gausis.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-12-10, 17:08
Pranešimai: 3536
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +578
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 09:33 
     
Pumper rašė:
Arthuras rašė:
Kuo krovimo stotelės skiriasi nuo degalinių? Principe - niekuo.


Aha, degalinė nuo krovimo stotelės nesiskiria lygiai tiek pat, kaip triratukas nuo Harley Davidson.

Pakrovimo stotelei reikia tik pakankamos galios elektros tinklą prasivesti ir pačią kolonėlę pajungti, kuri tik turi ES standartus atitikti, kuriai net nereikia atskiro žemės sklypo, o degalinei kiek reikalavimų gali ir pats pažiūrėti - https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct ... 56E914E96B

Jei niekuom nesiskiria, tai pabandyk savo daugiabučio kieme benzino kolonkę pastatyti, pažiūrėsim, kas gausis.


Ką tai keičia šiame kontekste? Tai, kad verslui yra dar lengviau (mažiau reikalavimų) tą pakrovimo stotelę įrengti?.. Aš nesuprantu, jūs Lietuvos verslininkus idiotais laikote? Kad šie matydami, jog atsiranda reali paklausa nenorės būti pirmieji atidarę didelį pakrovimo stotelių tinklą?

Instruktorius rašė:
tai cia ir yra atsakymas Arturai , Cituoju...parasyma auksciau ,
"geriau sąžiningai mėžti mėšlą, nei kurti robotus, kurie šį darbą padarys patys ir pigiau" . jei neizvelgi toliau cia jau jusu problemos , viskas taip ir prasideda kad valstybe pradeda o verslas (jei jis sugeba, "Jus sugebat"?) paskiau perima jos darbus...


Ar tu suvoki, jog kliedi? Ar apskritai sugebi argumentais diskutuot, o ne "jei neizvelgi toliau cia jau jusu problemos"? Viskas prasideda nuo valstybės?.. Tai gal kiekvieną inovaciją, kiekvieną naują verslą turi pradėti valstybė? :D Gal verslininkams ir idėjas dar valstybė turi sugeneruot, kad verslininkams reikėtų tik "perimti" darbus? :D
  • -2




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 10:02 
     
Ko jūs čia ginčijatės kaip penktokai?

Tai Europos Sąjungos masto programa. Tai ES skatina elektros stotelių tinklą. Lietuva tik užpildė paraišką ir gavo tam tikrą dalį pinigų šių stotelių įrengimui. Lietuvos išlaidos čia minimalios (biurokratų darbas pildant projekto paraišką, vietų parinkimas ir t.t.).

Šiaip tai straipsnio pavadinimas yra šiek tiek klaidinantis ir tada atsiranda turčių-vargšų diskusijos, kurių čia iš viso neturėtų būti.

to Arthuras:
tu klysti krovimo stoteles prilygindamas verslui. Tai kelių infrastruktūros objektas. Kaip viadukas, aplinkkelis ar išasfaltuotas žvyrkelis tarp kelių Molėtų rajono kaimų. Šalies kelių infrastruktūrą plėtoja valstybė - bent jau visoje ES, galbūt kažkaip kitaip yra Mongolijoje ar Ugandoje, bet dėl šito tiksliai nežinau. ES mastu elektromobilių yra ne taip ir mažai. Ir neišvengiamai daugės, todėl ES planuoja į priekį ir leidžia pinigus čia ir dabar, kad kelių infrastruktūra taptų tinkamesnė elektromobiliams.

Ir viskas. Prie ko čia vargšai ir turtuoliai? Elektromobilis ES mastu yra tik dar viena transporto priemonių rūšis, kuri plinta ES keliuose. ES mastu elektromobiliai turi neabejotinų privalumų - jie jau buvo vardinti: tarša, sveikatos priežiūros išlaidos, gyvenimo kokybė ir t.t. ES mastu nėra didelių problemų dėl elektros energijos balansavimo.

Vadinasi dalis biudžeto (ir juokingai maža dalis biudžeto) skiriama būtent šiai infrastruktūros sričiai. Kame diskusijos ir iš kur tie tarpusavio pykčiai ir ginčai?
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2013-06-28, 17:47
Pranešimai: 228
Reputacija: +88
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 10:25 
     
A) Taršos problema aktuali tik Vilniuje (miesto centre), gal dar Kaune. Visur kitur ta tarša yra minimali. Tai, kas aktualu Kinijai, nebūtinai aktualu mums. Beje, yra daug geresnių būdų, kaip pvz. Vilniuje sumažinti taršą.
B) Didesnės išlaidos elektrai.
C) Nemažą dalį elektros mes - importuojam. Prieš metus buvo daugiau nei 50 proc., tai manau dabar ne ką mažiau. Nemažą dalį gaminame šiluminėje elektrinėje.
D) Būtų dar mažesnės vystant viešąjį transportą.
E) Kaip stotelių statymas ir eksploatavimas ar elektromobilių eksploatavimas gali atverti nišas kurti naujausias technologijas? Kurių dabar mes negalim kurti?..

A) Būtent miestai ir svarbūs
B) Elektrai išlaidos, net atmetus akcizą kurui ženkliai mažesnės
C) Importuojam, bet tai ženkliai mažesnė kaštų dalis. Taip pat elektros gamyba pas mus po truputį auga, panašu po 2020 metų bus šuolis
D) Niekur nesakiau, kad nereikia šalia vystyti viešojo transporto
E) Kaip biokuro katilinių statyba atvėrė nišas biokuro katilų gamybai?

Elektromobiliai daugiausia krausis naktį, ne didins pikus, o juos sumažins.
Elektromobiliai balansuos elektros tinklus, daugiausia pirks elektros naktį, kai pigiausia, ir net pardavinės dieną, kai ji bus brangiausia.
Už kokį rezervą? Gal nereikia nusišnekėti.

Matau tik pavydą, ir nesugebėjimą mąstyti lanksčiai.

Raimism teisingai sako, Elektromobilių krovimo stotelės - infrastruktūros projektas, ilgalaikis atsipirkimas, suteikiantis krūvą kitų privalumų. Pagal tave mokyklas valstybines irgi reikia naikinti, mokslas gi tik turčiams (na bent jau prieš 100 metų į tave panašus taip būtų sakęs).
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16272
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3198
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 10:31 
     
Jokio pikinio galios poreikio nebus. Galima butu tokiais klausimais nekliedet. Elektromobiliai kaip tik subalansuoja centralizuotus elektros tinklus - nes tipinis elektromobilio elektros suvartojimas - krautis nakti - kai elektros perteklius, ir ja nebuna kur det. Elektromobilizmas tik didina bendra elektros poreiki ir tinklus reiks plest ir didint galingumus. Kas ir taip daroma. O naftos poreikis mazes. Pazangios valstybes turi skatint elektromobilizma - nes nusirisa akmenis nuo kaklo del naftos poreikio.
------------
As tai matyciau kitokia gresme. Nafta universali energija - gali backa prisipilt ir saugot rezerva nors ir 50 metu. O elektros akumai (dabartinej technologijos stadijoj) greitai issikrauna. Vadinas visas elektromobilizmas bus labai priristas prie elektros tinklu - o cia jau monopolis ir valdzios kontrole bus kaip nemokamas priedas ant kaklo :D Kisis i gyvenima labiau nei su vidaus degimo transportu...
Taip pat sugriovus elektros tinklus kokiems nors teroristams butu labai dideli nuostoliai valstybes mastais - jei elektromobilizmas bus masinis. Va cia yra gresmes.
--------------
Del rozeciu irengimo - 10 vienetu Lietuvos mastu cia nieko nelemia. Norint masinio elektromobilizmo - jos tures but po 10 vienetu kiekvienoje automobiliu stovejimo aiksteleje prie daugiaauksciu... Nes realiai rozetes patys isirengs tik nebent individualiu namu privatininkai ir imones savo poreikiams. O visas kitas rozetes tures irengt valdzia - kaip ir elektros tinklus pastate valdzia. Kaip dabar visi rekia - kad truksta stovejimo vietu automobiliams - tai ateity reks - kad truksta rozeciu :D
ESO - jei ziuret i ateiti - galetu net pvz pastotes uzsakinet tipinej komplektacijoj su automatiskai irengtom rozetem elektromobiliams :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D


Paskutinį kartą redagavo AAA000 2016-10-09, 10:40. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5764
Reputacija: -534
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 10:39 
     
raimism rašė:
Tai Europos Sąjungos masto programa. Tai ES skatina elektros stotelių tinklą. Lietuva tik užpildė paraišką ir gavo tam tikrą dalį pinigų šių stotelių įrengimui. Lietuvos išlaidos čia minimalios (biurokratų darbas pildant projekto paraišką, vietų parinkimas ir t.t.).


Tai niekas dėl konkretaus šio projekto pretenzijų ir neturi - aš tą ir išsakiau ankstesniame savo post'e. Ginčas prasidėjo, kuomet buvo pareikšta, jog Lietuvos valstybė turėtų taikyti lengvatas ar statyti įkrovimo stoteles iš biudžeto lėšų.

raimism rašė:
to Arthuras:
tu klysti krovimo stoteles prilygindamas verslui. Tai kelių infrastruktūros objektas. Kaip viadukas, aplinkkelis ar išasfaltuotas žvyrkelis tarp kelių Molėtų rajono kaimų. Šalies kelių infrastruktūrą plėtoja valstybė - bent jau visoje ES, galbūt kažkaip kitaip yra Mongolijoje ar Ugandoje, bet dėl šito tiksliai nežinau. ES mastu elektromobilių yra ne taip ir mažai. Ir neišvengiamai daugės, todėl ES planuoja į priekį ir leidžia pinigus čia ir dabar, kad kelių infrastruktūra taptų tinkamesnė elektromobiliams.


Kodėl klystu? Paprastas, visiškai nesudėtingas klausimas - kodėl degalinė tai yra verslas, o krovimo stotelė jau nebe? Kokie faktoriai nulemia, kad šitas objektas tampa kelių infrastruktūros objektu, skirtingai nuo degalinės? Kodėl tarkim toje pačioje UK yra korporacijų, kurios rūpinasi tuo vystomu krovimų stotelių tinklu ir iš to bando/bandys uždirbti?

raimism rašė:
Vadinasi dalis biudžeto (ir juokingai maža dalis biudžeto) skiriama būtent šiai infrastruktūros sričiai. Kame diskusijos ir iš kur tie tarpusavio pykčiai ir ginčai?


Nes ir be biudžetinių pinigų ši sritis pati kuo puikiausiai vystosi ir vystysis.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 10:46 
     
Arthuras - tu nesupranti ekonomines logikos. Verslas ateina tik tada kai yra vartotojai. Kol nera daug elektromobiliu - neapsimokes verslui statyt mokamas ikrovimo stoteles. Smetoninej Lietuvoj taip buvo - veziojo verslas zibala ir vargo nemate. O kai atejo rusai su Leninu - tai bent jau elektros tinklus atsivede, kad greiciau ir mazesnem islaidom Lietuva pavergt :D
Ikrovimo stoteles - butina infrastruktura siuo atveju. Kad pakelt valstybes gerove. Kaip ir pvz kanalizacijos tinklai - jei ju nefinansuos valdzia - syksim i kibirus ar pakrumese - nes taip pigiau. Elektromobilizma reikia vertint is bendros geroves pozicijos. Pvz pasvares miestai nuo smogo, pageres sveikata ir pan. O verslas ziuri tik pelno sanaudas. Jiem gerai ir zibala pardavinet, o paskui vaistus nuo dusulio ir akinius nuo apzabalimo.
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D


Paskutinį kartą redagavo AAA000 2016-10-09, 10:54. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5764
Reputacija: -534
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 10:50 
     
immortallt rašė:
A) Būtent miestai ir svarbūs
B) Elektrai išlaidos, net atmetus akcizą kurui ženkliai mažesnės
C) Importuojam, bet tai ženkliai mažesnė kaštų dalis. Taip pat elektros gamyba pas mus po truputį auga, panašu po 2020 metų bus šuolis
D) Niekur nesakiau, kad nereikia šalia vystyti viešojo transporto
E) Kaip biokuro katilinių statyba atvėrė nišas biokuro katilų gamybai?

Elektromobiliai daugiausia krausis naktį, ne didins pikus, o juos sumažins.
Elektromobiliai balansuos elektros tinklus, daugiausia pirks elektros naktį, kai pigiausia, ir net pardavinės dieną, kai ji bus brangiausia.
Už kokį rezervą? Gal nereikia nusišnekėti.

Matau tik pavydą, ir nesugebėjimą mąstyti lanksčiai.

Raimism teisingai sako, Elektromobilių krovimo stotelės - infrastruktūros projektas, ilgalaikis atsipirkimas, suteikiantis krūvą kitų privalumų. Pagal tave mokyklas valstybines irgi reikia naikinti, mokslas gi tik turčiams (na bent jau prieš 100 metų į tave panašus taip būtų sakęs).


O aš matau norą, kad valstybė iš savo biudžeto spręstų verslo reikalus. Suprasčiau, jei Lietuva būtų gamintoja elektromobilių ar kitos infrastruktūros - tie biudžeto pinigai grįžtu iš kito galo. Dabar - negrįš. Pavydas?.. Na gal nedarykime darželio, a?

Ir vėl lygini nesulyginamus dalykus, užsiiminėji whataboutizmu. Lygini mokyklas, be kurios visuomenė nefunkcionuotų apskritai, su elektromobilių krovimo stotelėmis ar lengvatomis pirkti objektus, gaminamus ne Lietuvoje. Skysti tavo palyginimai, skysti, kaip ir argumentai.

AAA000 rašė:
O visas kitas rozetes tures irengt valdzia - kaip ir elektros tinklus pastate valdzia. Kaip dabar visi rekia - kad truksta stovejimo vietu automobiliams - tai ateity reks - kad truksta rozeciu


Tau gal ir elektros instaliaciją name sutvarkė valdžia? Gal ir rozetes bute/name įrengė valdžia?.. Valdžia tau suteikė elektros įvadą, o viskuo kitu - rūpiniesi pats. Su įkrovimo stotelėmis - galioja lygiai tas pats.

Taip, rėkia, kad trūksta vietų automobiliams. Tegul susimeta ir pasidaro aikšteles aplink daugiabučius. Arba persėda į viešąjį.

AAA000 rašė:
Arthuras - tu nesupranti ekonomines logikos. Verslas ateina tik tada kai yra vartotojai. Kol nera daug elektromobiliu - neapsimokes verslui statyt mokamas ikrovimo stoteles. Smetoninej Lietuvoj taip buvo - veziojo verslas zibala ir vargo nemate. O kai atejo rusai su Leninu - tai bent jau elektros tinklus atsivede, kad greiciau ir mazesnem islaidom Lietuva pavergt :D
Ikrovimo stoteles - butina infrastruktura siuo atveju. Kaip ir pvz kanalizacijos tinklai - jei ju nefinansuos valdzia - syksim i kibirus ar pakrumese - nes taip pigiau.


Dar kartą kartoju - tau tualetų ir kanalizacinių vamzdžių name valdžia neįvedinėjo...

Investavimas todėl ir vadinasi investavimu, kad grąža neateina tuojau pat.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 10:59 
     
Arthuras - man rozetes irenge butent valdzia. As jas paskui nusipirkau investiciniais cekiais, kuriuos irgi dave valdzia :D O dabar jau tektu rupintis paciam.
Del ivado irgi klysti, reikia sodyboj pasikeist is vienfazio i trifazi - ir pz - net grustis i kazkoki sudmiesti dabar del to reikia, nes valdiskas kontoras uzdare... O tu aiskini - kad verslas irengs...
Tokie kaip tu aiskintojai tuoj prades aiskint, kad ir menuli reikia pirma nusipirkt, kad i ji nuskrist...
  • +2


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5764
Reputacija: -534
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 11:03 
     
AAA000 rašė:
Arthuras - man rozetes irenge butent valdzia. As jas paskui nusipirkau investiciniais cekiais, kuriuos irgi dave valdzia :D O dabar jau tektu rupintis paciam.


Ir visa laimė, kad pačiam. Kuo mažiau valstybė kišasi į tokius reikalus, tuo visiems geriau.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 12:09 
     
Nu čia prikolistai jūs. Mastot kaip SSRS kokioje jog valdžia turi kontroliuoti, planuoti :D

Taigi leiskit veikti ekonomikos dėsniams ir jei apsimokės tai ir pirksim, dabar garaže mes akumuliatorių nepakeisim ir jie sudaro didžiulę elektromobilio kainą ir net neaišku kiek metų jie išlaikys + kaip žiemą darysit? Akumuliatoriais šildysit mašiną? Kaip tie truputį senstelėję akumuliatoriai per žiemą veiks išvis? Vnz leiskit pirmiau kokiai turtingai šiauriniai šaliai paeksperimentuoti ir prisigaminti jų, negu vaidint jog mes turim pinigų tiems elektromobiliams ir kišt pinigus neaišku į ką.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-04-07, 13:27
Pranešimai: 1027
Reputacija: +48
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-10-09, 12:24 
     
O nenorit paprašyti iš valdžios nuolaidos Iphonui? Žinot, sako modernu ir madinga, holivudo žvaigždės su jais rodosi. Kuo lietuvis prastesnis?
Lietuvai elektromobilių plėtra nėra niekuo naudinga, kad ją vertėtu dirbtinai skatinti. Automobiliai brangūs, jų taupumą gali pajusti tik turintys nuosavus namus su garažais. Eilinis lietuvis ne toks. Savos pramonės neparemsime nei pirkdami nei įrengdami tas stoteles. Pasauliniu mastu taip pat nesužibėsime, nes bene dešimtmečiu pavėluota į reklamos traukinį. Aš matau tik turtingų žmonių bandymą išsimušti savo žaisliukams geresnes sąlygas visų sąskaita. Negi tikrai nebėra kur leisti pinigų?

ES parama? Sakykim tiesiai šviesiai, tai tas pats kas eiti į parduotuvę ir susigundyti tau nereikalingo daikto reklama, kad perkant jį, dar kažką gausi. 100% Europa nemoka, bent pusę lėšų turi išleisi narė. Reiškiasi Lietuva turės nuo kažko nuimti pinigus, sumokėti už darbus, ir tik vėliau dalį finansavimo gaus iš Europos. Verslui lėšų įsisavinimas nemaišo, o visuomenei? Manau ji nesusimąsto ką išties reiškia Europiniai pinigai ir kodėl svarbu juos ne įsisavinti, o tinkamai panaudoti.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 46 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'