Man atrodo, kad jei asmuo turi neblogus vairavimo įgūdžius (jaučia, kas yra saugus greitis pagal sąlygas), tai važinėjant pvz. tik Vilniuje - nėra jokio poreikio tikroms žieminėms, minkštoms padangoms. Nes jos dyla labai, labai greitai, o pataikyti Vilniuje važiuoti ant sniego - retas atvejis. Druskos pripila tonomis - tai koks ten sniegas...
Man atrodo, kad jei asmuo turi neblogus vairavimo įgūdžius (jaučia, kas yra saugus greitis pagal sąlygas), tai važinėjant pvz. tik Vilniuje - nėra jokio poreikio tikroms žieminėms, minkštoms padangoms. Nes jos dyla labai, labai greitai, o pataikyti Vilniuje važiuoti ant sniego - retas atvejis. Druskos pripila tonomis - tai koks ten sniegas...
O tu supranti, kad tavo vasarinės padangos prie kokiu -5 laipsnių tampa lyg medinės. Užspaustum stabdžius ant šlapio asfalto, tai čiuožtum lyg ant ledo. O prie žemos temperatūros žieminės padangos anaiptol nedyla greitai.
Man atrodo, kad jei asmuo turi neblogus vairavimo įgūdžius (jaučia, kas yra saugus greitis pagal sąlygas), tai važinėjant pvz. tik Vilniuje - nėra jokio poreikio tikroms žieminėms, minkštoms padangoms. Nes jos dyla labai, labai greitai, o pataikyti Vilniuje važiuoti ant sniego - retas atvejis. Druskos pripila tonomis - tai koks ten sniegas...
O tu supranti, kad tavo vasarinės padangos prie kokiu -5 laipsnių tampa lyg medinės. Užspaustum stabdžius ant šlapio asfalto, tai čiuožtum lyg ant ledo. O prie žemos temperatūros žieminės padangos anaiptol nedyla greitai.
O ar tu supranti kad kolega rase "nėra jokio poreikio tikroms žieminėms, minkštoms padangoms" Taigi ne apie "tavo vasarinės padangas"
0
_________________ as nesu nei zaliasis nei raudonasis,as tik zmogus.as nesu nei rusas nei lietuvis,as tiesiog zemes planetos gyventojas.
Man atrodo, kad jei asmuo turi neblogus vairavimo įgūdžius (jaučia, kas yra saugus greitis pagal sąlygas), tai važinėjant pvz. tik Vilniuje - nėra jokio poreikio tikroms žieminėms, minkštoms padangoms. Nes jos dyla labai, labai greitai, o pataikyti Vilniuje važiuoti ant sniego - retas atvejis. Druskos pripila tonomis - tai koks ten sniegas...
O tu supranti, kad tavo vasarinės padangos prie kokiu -5 laipsnių tampa lyg medinės. Užspaustum stabdžius ant šlapio asfalto, tai čiuožtum lyg ant ledo. O prie žemos temperatūros žieminės padangos anaiptol nedyla greitai.
Aš kalbu apie universalias padangas arba žiemines su gana kietu mišiniu. Nes visur šiuo metu baisiai kišamos tos minkštos kaip kramtomoji guma. Galingesniam automobiliui ant asfalto tokias drožt, kai vidutinė temperatūra minus keli laipsniai... Ilgai nelaiko. Nesvarbu, kad protektorius šioks toks lieka, bet tos padangos vietos, kurios turėtų būti aštrios ir "kabinti", paprasčiausiai nusitrina, suapvalėja ir tiek žinių.
Kitas reikalas, jei gyveni ne pvz. Vilniuje, o prasčiau valomose vietose arba kaimuose. Ten ir dyglių gali prireikt.
Man atrodo, kad jei asmuo turi neblogus vairavimo įgūdžius (jaučia, kas yra saugus greitis pagal sąlygas), tai važinėjant pvz. tik Vilniuje - nėra jokio poreikio tikroms žieminėms, minkštoms padangoms. Nes jos dyla labai, labai greitai, o pataikyti Vilniuje važiuoti ant sniego - retas atvejis. Druskos pripila tonomis - tai koks ten sniegas...
Kas įvertins, ar vairuotojas turi gerus vairavimo įgūdžius? mes jau matėme tokius "įgūdusius" stotelių griovėjus. Padangos dyla ne dėl sauso kelio, o dėl per aukštos padangų temperatūros. Žiemą net sausame kelyje padangoms sudėtinga įšilti, todėl jos gaminamos minkštesnės. Šlapiame kelyje taip pat sudėtinga sušildyti padangas, nes vanduo nuolat jas vėsina. Kol manysit, jog žieminės padangos skirtos tik sniegui, tol grioviuose erelius ir matysime. Žieminės padangos skirtos žemai temperatūrai.
+1
_________________ Kvailumą reikia viešinti ir prieš jį kovoti, nes ignoruojamas gali paplisti kaip virusas.
Užsiregistravo: 2008-07-06, 13:05 Pranešimai: 323 Miestas: Vilnius
Kas įvertins, ar vairuotojas turi gerus vairavimo įgūdžius? mes jau matėme tokius "įgūdusius" stotelių griovėjus.
Kas renkasi padangas? Vairuotojas. Tas vairuotojas turi ir įsivertinti, kokių padangų jam reikia, pagal tai, kur jis važiuoja ir kaip važiuoja.
Cituoti:
Padangos dyla ne dėl sauso kelio, o dėl per aukštos padangų temperatūros. Žiemą net sausame kelyje padangoms sudėtinga įšilti, todėl jos gaminamos minkštesnės. Šlapiame kelyje taip pat sudėtinga sušildyti padangas, nes vanduo nuolat jas vėsina.
Minkštos žieminės padangos net ir prie labai žemų temperatūrų yra gerokai minkštesnės, nei vasarinės vasarą prie aukštų temperatūrų. Tai yra reikalinga tam, kad važiuojant sniegu būtų geresnis sukibimas.
Geros universalios padangos ar kietesnės žieminės padangos yra pakankamai minkštos važiuoti lietuviškomis žiemomis tokiuose miestuose kaip Vilnius. Vidutinė šalčiausio mėnesio temperatūra yra vargani -5 laipsniai.
Reikėtų nepamiršti, kad minkštos žieminės padangos gali būti ir per minkštos, kuomet temperatūra pvz. pavasarį pakyla gerokai aukščiau (o tokių atvejų būna). Tuomet stabdymo kelias taip pat labai smarkiai ilgėja.
Taip pat, automobilis su minkštomis padangomis smarkiai plaukioja po kelią - saugumo tas neprideda.
Cituoti:
Kol manysit, jog žieminės padangos skirtos tik sniegui, tol grioviuose erelius ir matysime. Žieminės padangos skirtos žemai temperatūrai.
Durną vairuotoją nors ir dygliais apmauk - vis tiek į griovį nulėks.
Kas įvertins, ar vairuotojas turi gerus vairavimo įgūdžius? mes jau matėme tokius "įgūdusius" stotelių griovėjus.
Kas renkasi padangas? Vairuotojas. Tas vairuotojas turi ir įsivertinti, kokių padangų jam reikia, pagal tai, kur jis važiuoja ir kaip važiuoja.
Vairuodamas, dažnai matau tokius "adekvačius" vairuotojus.
Cituoti:
Cituoti:
Padangos dyla ne dėl sauso kelio, o dėl per aukštos padangų temperatūros. Žiemą net sausame kelyje padangoms sudėtinga įšilti, todėl jos gaminamos minkštesnės. Šlapiame kelyje taip pat sudėtinga sušildyti padangas, nes vanduo nuolat jas vėsina.
Minkštos žieminės padangos net ir prie labai žemų temperatūrų yra gerokai minkštesnės, nei vasarinės vasarą prie aukštų temperatūrų. Tai yra reikalinga tam, kad važiuojant sniegu būtų geresnis sukibimas.
Geros universalios padangos ar kietesnės žieminės padangos yra pakankamai minkštos važiuoti lietuviškomis žiemomis tokiuose miestuose kaip Vilnius. Vidutinė šalčiausio mėnesio temperatūra yra vargani -5 laipsniai.
Jei tu niekur iš Vilniaus neišvažinėji, tai prašom. Bet dauguma važinėja į užmiestį, kur vairavimo sąlygos būna prastesnės nei mieste. -5 vidutinė nėra daug, bet kai ateina -20 kelias dienas iš eilės, kas tada? Atėjus speigui, norėtum važiuoti su kuo minkštesnėm padangom. Jei nepatinka žieminėmis padangomis važinėtis lapkričio ir kovo-balandžio mėnesiais, tai įsigyk tarpines padangas. Ratus pasikeisti daug laiko neužima
0
_________________ Kvailumą reikia viešinti ir prieš jį kovoti, nes ignoruojamas gali paplisti kaip virusas.
Užsiregistravo: 2008-07-06, 13:05 Pranešimai: 323 Miestas: Vilnius
Bet dauguma važinėja į užmiestį, kur vairavimo sąlygos būna prastesnės nei mieste. -5 vidutinė nėra daug, bet kai ateina -20 kelias dienas iš eilės, kas tada? Atėjus speigui, norėtum važiuoti su kuo minkštesnėm padangom.
O kas, jei ateina kelias dienas +15-20, kuomet pavasarinė saulė stipriai įkaitina asfaltą? Tokiu oru padangos bus gerokai per minkštos ir tas stipriai atsilieps stabdymo keliui, stabilumui. Taip, kad... Padangos turi būti patikimo gamintojo, nerestauruotos, nespėjusios pasent ir protektorius neturi būti sudilęs iki minimalių leidžiamų ribų. O toliau - skonio ir poreikių reikalas. Tik važiuojant reikia turėt omeny, ką esi apsimovęs ir pasitikrint, koks sukibimas tam tikromis sąlygomis.
Bet dauguma važinėja į užmiestį, kur vairavimo sąlygos būna prastesnės nei mieste. -5 vidutinė nėra daug, bet kai ateina -20 kelias dienas iš eilės, kas tada? Atėjus speigui, norėtum važiuoti su kuo minkštesnėm padangom.
O kas, jei ateina kelias dienas +15-20, kuomet pavasarinė saulė stipriai įkaitina asfaltą? Tokiu oru padangos bus gerokai per minkštos ir tas stipriai atsilieps stabdymo keliui, stabilumui. Taip, kad... Padangos turi būti patikimo gamintojo, nerestauruotos, nespėjusios pasent ir protektorius neturi būti sudilęs iki minimalių leidžiamų ribų. O toliau - skonio ir poreikių reikalas. Tik važiuojant reikia turėt omeny, ką esi apsimovęs ir pasitikrint, koks sukibimas tam tikromis sąlygomis.
Jei tau sudilusios padangos svarbiau už saugumą kelyje, tai prašom. Tikiuosi dėl kvailo tavo mąstymo, kiti nenukentės, bet kaip rodo įvairios situacijos, būtent taip ir būna
0
_________________ Kvailumą reikia viešinti ir prieš jį kovoti, nes ignoruojamas gali paplisti kaip virusas.
Užsiregistravo: 2008-07-06, 13:05 Pranešimai: 323 Miestas: Vilnius
Vis tiek tu niekaip neįsisavini, kad per minkštos padangos lygiai tiek pat mažina sukibimą, kiek ir per kietos. Ir kad tas super minkštų žieminių padangų "plaukiojimas" irgi mažina saugumą.
Taip pat, būtų tau pravartu pažiūrėti universalių padangų testus, kuriuos daro autobild ir kt. organizacijos. Galėsi palyginti, koks tas skirtumas.
Jei tu niekur iš Vilniaus neišvažinėji, tai prašom. Bet dauguma važinėja į užmiestį, kur vairavimo sąlygos būna prastesnės nei mieste. -5 vidutinė nėra daug, bet kai ateina -20 kelias dienas iš eilės, kas tada? Atėjus speigui, norėtum važiuoti su kuo minkštesnėm padangom. Jei nepatinka žieminėmis padangomis važinėtis lapkričio ir kovo-balandžio mėnesiais, tai įsigyk tarpines padangas. Ratus pasikeisti daug laiko neužima
Vis tiek tu niekaip neįsisavini, kad per minkštos padangos lygiai tiek pat mažina sukibimą, kiek ir per kietos. Ir kad tas super minkštų žieminių padangų "plaukiojimas" irgi mažina saugumą.
Taip pat, būtų tau pravartu pažiūrėti universalių padangų testus, kuriuos daro autobild ir kt. organizacijos. Galėsi palyginti, koks tas skirtumas.
Ne minkštos padangos mažina sukibimą, o padangų paviršiaus plotas. Žieminės padangos turi daug daugiau griovelių, kuris iš po padangų pašalina sniegą bei vandenį. Minkštų padangų trūkumas tas, jog dėl didesnės trinties jos greičiau dėvisi, o kur didesnė trintis, ten geresnis sukibimas. Universalios padangos turi mažiau griovelių, nei žieminės, todėl jos ir sukimba geriau su keliu. Bet jos prasčiau išsklaido sniegą bei vandenį. Be to, gal galėtum paaiškinti, kas yra tas žieminių padangų "plaukiojimas"? Iš tavo pusės girdžiu tik subjektyvią nuomonę, bet ne tvirtus argumentus
0
_________________ Kvailumą reikia viešinti ir prieš jį kovoti, nes ignoruojamas gali paplisti kaip virusas.
Užsiregistravo: 2008-07-06, 13:05 Pranešimai: 323 Miestas: Vilnius
Pavasarėjant atšilus orams, saulei pakaitinus asfaltą ar pavažiavus šiek tiek "pikčiau", žieminės padangos pašyla ir iš minkštų tampa dar labiau minkštos. O "tirpstanti" guma niekada gerai su keliu nekibs. Stabdant paliksi gumą ant asfalto, bet greičiau nesustosi.
Cituoti:
Be to, gal galėtum paaiškinti, kas yra tas žieminių padangų "plaukiojimas"? Iš tavo pusės girdžiu tik subjektyvią nuomonę, bet ne tvirtus argumentus
Tu apskritai vairuoji?.. Visuomet pakeitus padangas iš vasarinių į minkštas žiemines automobilis važiuoja minkščiau (nereaguoja į smulkius kelio nelygumus) ir reaguoja į vairo pasukimus gerokai bukiau, nei su vasarinėmis.
Dar kartą pasikartosiu - važinėjant mieste, kuriame neblogai valomos gatvės ir tonomis pilama druska (pvz. jau minėtas Vilnius), poreikio arktiniams orams pritaikytoms padangoms nėra ir negali būti. Atvirkščiai, dažniau tai gali sumažinti saugumą, nei padidinti.
Pavasarėjant atšilus orams, saulei pakaitinus asfaltą ar pavažiavus šiek tiek "pikčiau", žieminės padangos pašyla ir iš minkštų tampa dar labiau minkštos. O "tirpstanti" guma niekada gerai su keliu nekibs. Stabdant paliksi gumą ant asfalto, bet greičiau nesustosi.
Cituoti:
Be to, gal galėtum paaiškinti, kas yra tas žieminių padangų "plaukiojimas"? Iš tavo pusės girdžiu tik subjektyvią nuomonę, bet ne tvirtus argumentus
Tu apskritai vairuoji?.. Visuomet pakeitus padangas iš vasarinių į minkštas žiemines automobilis važiuoja minkščiau (nereaguoja į smulkius kelio nelygumus) ir reaguoja į vairo pasukimus gerokai bukiau, nei su vasarinėmis.
niekaip nesusikalbėsim, kol tu kalbėsi apie A, o aš apie B. Rašai apie žieminių padangų trūkumus tarpinėmis oro sąlygomis (kovo ir lapkričio mėnesiai), kai aš kalbu apie žieminių padangų privalumus prieš universalias žiemos laikotarpiu gruodžio-vasario mėnesiais.
Cituoti:
Dar kartą pasikartosiu - važinėjant mieste, kuriame neblogai valomos gatvės ir tonomis pilama druska (pvz. jau minėtas Vilnius), poreikio arktiniams orams pritaikytoms padangoms nėra ir negali būti. Atvirkščiai, dažniau tai gali sumažinti saugumą, nei padidinti.
Pataisyk, jei klystu, bet gyvenamųjų rajonų kiemų aikštelės nėra labai gerai prižiūrimos. Ir aš nekalbu apie ekstremalias padangas, kalbu apie tokias žiemines, kurios skirtos Lietuvos klimatui
0
_________________ Kvailumą reikia viešinti ir prieš jį kovoti, nes ignoruojamas gali paplisti kaip virusas.
Užsiregistravo: 2008-07-06, 13:05 Pranešimai: 323 Miestas: Vilnius
niekaip nesusikalbėsim, kol tu kalbėsi apie A, o aš apie B. Rašai apie žieminių padangų trūkumus tarpinėmis oro sąlygomis (kovo ir lapkričio mėnesiai), kai aš kalbu apie žieminių padangų privalumus prieš universalias žiemos laikotarpiu gruodžio-vasario mėnesiais.
Kalbu apskritai apie visą naudojimo laikotarpį nuo lapkričio pradžios iki balandžio pradžios. Tu imi kažkokias kritines reikšmes, kuomet temperatūra nukrenta stipriai iki rekordinių žemumų ir teigi, jog tuomet yra nesaugu su universaliomis. Aš tau bandau įrodyti, kad ta temperatūra gali kilti iki rekordinių aukštumų ir tuomet TAIP PAT bus nesaugu su minkštomis žieminėmis.
Cituoti:
Pataisyk, jei klystu, bet gyvenamųjų rajonų kiemų aikštelės nėra labai gerai prižiūrimos. Ir aš nekalbu apie ekstremalias padangas, kalbu apie tokias žiemines, kurios skirtos Lietuvos klimatui
Žiūrint kur gyveni. Jei gyveni normalioje bendrijoje - viskas yra nuvaloma, dažniau ar rečiau. Tik nesuprantu, kodėl tos aikštelės turėtų turėti įtakos?.. Aikštelėse žiemą palengva riedi, o ne skraidai. Su galiniais varomais ir plikomis padangomis, gal žmonės ir vargsta išvažiuodami iš sniego, bet čia jau jų bėdos.
Aš kalbu apie tai, kad Lietuvos didžiųjų miestų miestiečiams, Vidurio Europos klimatui skirtos padangos yra labiau tinkamos, nei skirtos Šiaurės valstybėms - Norvegijai, Švedijai ar Suomijai.
Taigi, sekant tavo paties logika, vasarą su universaliomis yra sudėtingiau važiuoti, dėl lygiai tokios pat priežasties, dėl ko žiemą su žieminėmis yra blogiau nei universaliomis. Vasarą universalios yra per minkštos, jos greičiau dyla, be to, turi daugiau griovelių, kurios mažina sukibimą su keliu. Prasideda padangų plaukiojimas ir t.t., ką pats rašei
0
_________________ Kvailumą reikia viešinti ir prieš jį kovoti, nes ignoruojamas gali paplisti kaip virusas.
Užsiregistravo: 2008-07-06, 13:05 Pranešimai: 323 Miestas: Vilnius
Taigi, sekant tavo paties logika, vasarą su universaliomis yra sudėtingiau važiuoti, dėl lygiai tokios pat priežasties, dėl ko žiemą su žieminėmis yra blogiau nei universaliomis. Vasarą universalios yra per minkštos, jos greičiau dyla, be to, turi daugiau griovelių, kurios mažina sukibimą su keliu. Prasideda padangų plaukiojimas ir t.t., ką pats rašei
Be abejo, kad universalios vasarą elgsis prasčiau, nei tikros vasarinės, o žiemą - prasčiau, nei tikros žieminės. Bet tai yra viduriukas, kuris tinka tiems, kurie nesuka dešimčių tūkstančių per metus įvairiomis sąlygomis. Čia tuo atveju, jei norima važinėti vienu komplektu visus metus.
Bet net ir tiems, kurie važinėja su skirtingais komplektais, tikrai ne visuomet yra poreikis pirkti Šiaurės šalims taikytas padangas.
Apskritai, nematau prasmės toliau tęsti diskusiją. Aš tik norėjau pabrėžti, jog padangos yra renkamos pagal konkretaus vairuotojo poreikius, o ne taip, kaip tai daro padangų pardavėjai.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 19 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume