Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-14, 15:32 
     
Mano nuomone, komerciniams automobiliams turėtų būti greitai pakeičiami akumuliatoriai, papildomas akumuliatorių komplektas išaugins pirminę automobilio kainą, bet įrangos prastovos praktiškai bus sumažintos iki minimumo, kol tu važiuoji kitas komplektas kraunamas.. lečiau kraunant, galima akumuliatoriai ilgiau tarnaus.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2980
Reputacija: +1315
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-14, 16:24 
     
SaMaras rašė:
Mano nuomone, komerciniams automobiliams turėtų būti greitai pakeičiami akumuliatoriai, papildomas akumuliatorių komplektas išaugins pirminę automobilio kainą, bet įrangos prastovos praktiškai bus sumažintos iki minimumo, kol tu važiuoji kitas komplektas kraunamas.. lečiau kraunant, galima akumuliatoriai ilgiau tarnaus.


Beveik mano mintis. Man niekaip nesuprantama, kodėl apskritai akumuliatorių krovimo nesprendžia per lengvai pakeičiamus modulius: atvažiavai į "degalinę" atsidarei kapotą, nuleidai porą svirtelių, išėmei 2 ar 4 lagaminus, pastatai karautis, įsistatei panašiu principu pakrautus, sumokėjai ir išvažiavai.
1. Užtruktų gal net trumpaiu nei sulaukti, kols subėgs dyzelis ar benzinas.
2. Baterijas galėtų krauti ramesniais rėžimais.
3. Atsiskaitymas/apskaičiavimas būtų paprastas: paliktos baterijos įkrivimas minus paimtos (baterijos gali ir dėvėtis, ne tragedija, tiesiog mokėsi už tiek, kiek jos įkrovimas yra).

Suprantu, kad problemos gali būti: a)su jungtimis - keitaliojant nusidėvės; b) tie moduliai gali sverti padoriai ir ne kiekviena blondinė juos pakilnos (bet gal spręsti galima tokį pakeitimą robotizuojant/mechanizuojant arba dalinant į daugiau modulių?).

Kadangi esu visiškas diletantas šitoj sritį, tai leidžiu mane darba suvartyti :)
  • +1


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 702
Reputacija: +625
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-14, 16:38 
     
Aš ir apie tą patį galvojau, lengviesiems autobiliams gal ir kėblus reikalas, keisti akumuliatosius, bet sunkvežimiams to nedaryti, kažkaip keista.
Beto baterijos turi būti standartizuotos, kaip ir prijungimas prie krovimo. Čia lygiai taip kaip micro usb.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +216
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-14, 16:46 
     
Ar_as? rašė:
SaMaras rašė:
Mano nuomone, komerciniams automobiliams turėtų būti greitai pakeičiami akumuliatoriai, papildomas akumuliatorių komplektas išaugins pirminę automobilio kainą, bet įrangos prastovos praktiškai bus sumažintos iki minimumo, kol tu važiuoji kitas komplektas kraunamas.. lečiau kraunant, galima akumuliatoriai ilgiau tarnaus.


Beveik mano mintis. Man niekaip nesuprantama, kodėl apskritai akumuliatorių krovimo nesprendžia per lengvai pakeičiamus modulius: atvažiavai į "degalinę" atsidarei kapotą, nuleidai porą svirtelių, išėmei 2 ar 4 lagaminus, pastatai karautis, įsistatei panašiu principu pakrautus, sumokėjai ir išvažiavai.
1. Užtruktų gal net trumpaiu nei sulaukti, kols subėgs dyzelis ar benzinas.
2. Baterijas galėtų krauti ramesniais rėžimais.
3. Atsiskaitymas/apskaičiavimas būtų paprastas: paliktos baterijos įkrivimas minus paimtos (baterijos gali ir dėvėtis, ne tragedija, tiesiog mokėsi už tiek, kiek jos įkrovimas yra).

Suprantu, kad problemos gali būti: a)su jungtimis - keitaliojant nusidėvės; b) tie moduliai gali sverti padoriai ir ne kiekviena blondinė juos pakilnos (bet gal spręsti galima tokį pakeitimą robotizuojant/mechanizuojant arba dalinant į daugiau modulių?).

Kadangi esu visiškas diletantas šitoj sritį, tai leidžiu mane darba suvartyti :)


Gerai,

Matau, kad nelabai įsivaizduoji kiek sveria tos baterijos. Teslos 85kWh baterija sveria virš pusės tonos, tai sėkmės sportuojant :D
Net ir paprastesnio Nissan leaf baterija sveria arti 200Kg.

Antras dalykas, labai stipriai abejoju, kad montuos koks gamintojas bateriją po kapotu, problema pats svoris ir svorio centras, dėl geresnio valdymo jos montuojamos, kad ir toj pačioj tesloj, dugne arba kuo arčiau dugno. Joks gamintojas nenorės turėti lengvai virstančios baržos ant ratų, kaip kad yra sufeilinęs jeep su Grand cherokee ir naujausias Toyota Hylux per briedžio testą, kur net ne elektromobiliai.

Tad tik robotizuotas sprendimas šiuo atveju. Bet didžiausia problema manau tai, kad gamintojai nelabai dar stengiasi sukurti kokio nors modulinio standartizuoto baterijų sprendimo, tiesiog per jauna dar rinka elektromobilių, visi kurias kas sau, bet nieko, JEI išpopuliarės elektromobiliai ateis ir kažkokie standartizavimai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 528
Reputacija: +209
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-14, 17:07 
     
Ar_as? rašė:
SaMaras rašė:
Mano nuomone, komerciniams automobiliams turėtų būti greitai pakeičiami akumuliatoriai, papildomas akumuliatorių komplektas išaugins pirminę automobilio kainą, bet įrangos prastovos praktiškai bus sumažintos iki minimumo, kol tu važiuoji kitas komplektas kraunamas.. lečiau kraunant, galima akumuliatoriai ilgiau tarnaus.


Beveik mano mintis. Man niekaip nesuprantama, kodėl apskritai akumuliatorių krovimo nesprendžia per lengvai pakeičiamus modulius: atvažiavai į "degalinę" atsidarei kapotą, nuleidai porą svirtelių, išėmei 2 ar 4 lagaminus, pastatai karautis, įsistatei panašiu principu pakrautus, sumokėjai ir išvažiavai.
1. Užtruktų gal net trumpaiu nei sulaukti, kols subėgs dyzelis ar benzinas.
2. Baterijas galėtų krauti ramesniais rėžimais.
3. Atsiskaitymas/apskaičiavimas būtų paprastas: paliktos baterijos įkrivimas minus paimtos (baterijos gali ir dėvėtis, ne tragedija, tiesiog mokėsi už tiek, kiek jos įkrovimas yra).

Suprantu, kad problemos gali būti: a)su jungtimis - keitaliojant nusidėvės; b) tie moduliai gali sverti padoriai ir ne kiekviena blondinė juos pakilnos (bet gal spręsti galima tokį pakeitimą robotizuojant/mechanizuojant arba dalinant į daugiau modulių?).

Kadangi esu visiškas diletantas šitoj sritį, tai leidžiu mane darba suvartyti :)


Tesla jau buvo pademonstravę automatinį baterijų keitimą. Viskas padaroma per kiek mažiau nei dvi minutes. Nelabai aišku kodėl tai dar nepasirodė rinkoje. Galbūt nėra jaučiamas poreikis tokiems greitiems pakeitimams? Nes juk labai retas per dieną gali išvažinėti visą Teslos nuvažiuojamą atstumą vienu pakrovimu.

Be abejo, kita situacija su sunkiasvorėmis. Bet turint omenyje, kad kiti gamintojai apskritai beveik nežiūri normaliai į elektromobilius, tai gal ir nieko nuostabaus, kad vis dar nėra kažko panašaus.

phpBB [youtube]
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3310
Miestas: Vilnius
Reputacija: +890
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-14, 18:43 
     
Kai tik jos taps "amžinos", tai su mielu noru keitaliosiu ir degalinėse-baterinėse. Bet kol kas keisčiau tik į naujesnę/talpesnę/geresnę ir nebūtinai pakrautą :D Tad su tokia matematika baterijų keitimas "nenuostolingas" būtų tik uždaroje sistemoje (pvz. įmonėje 100 automobilių ir būtent jiems skirti pakrovimo taškai). Arba reikia kažkokio kitokio verslo modelio, pvz perkant auto už bateriją sumoki tik užstatą, kurį gali paskui atgauti priduodamas bet kurią (t.y. kad ir pakeistą) bateriją. Aišku šitoj vietoj norės ir šitie* asmenys uždirbti ir finale žiūrėk, kad elektromobiliu važiuot kainuoja daugiau nei su benzinu :D
  • +2


_________________
O tai ir šiukšlių dėžėj tvarką reikia palaikyt?



Užsiregistravo: 2009-04-13, 19:21
Pranešimai: 1438
Reputacija: +195
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-14, 18:55 
     
MindaugasV85 rašė:
Kai tik jos taps "amžinos", tai su mielu noru keitaliosiu ir degalinėse-baterinėse. Bet kol kas keisčiau tik į naujesnę/talpesnę/geresnę ir nebūtinai pakrautą :D Tad su tokia matematika baterijų keitimas "nenuostolingas" būtų tik uždaroje sistemoje (pvz. įmonėje 100 automobilių ir būtent jiems skirti pakrovimo taškai). Arba reikia kažkokio kitokio verslo modelio, pvz perkant auto už bateriją sumoki tik užstatą, kurį gali paskui atgauti priduodamas bet kurią (t.y. kad ir pakeistą) bateriją. Aišku šitoj vietoj norės ir šitie* asmenys uždirbti ir finale žiūrėk, kad elektromobiliu važiuot kainuoja daugiau nei su benzinu :D


O tau mrališkai bus "ant širdies geriau", jei baterija tavo auto naujesnė? Jei pakeitimas ant automato apie dvi minutes, tai nei šilta nei šalta, ji ten naujesnė ar senesnė, kai sumoki tik už tai, kiek ji įkrauta. Tavo minima ptoblema būtų tik tada, jei pats labai mėgtum krovinėti tas baterijas (kas neaktualu 80% turbūt, nes neturi galimybių tos baterijos krauti, nenori kieman laidų vedinėti, garažų įvadų renovuoti, kad atlaikytų X+ auto krovimą vienu metu ir kt.).

Jei baterijos pakrovimas=jos pakeitimas, tokios problemos nėra (aišku, niekas neleistų mirusių baterijų dėti, minimumas turėtų būti nustatytas). Ir taip, baterijos nusidėvėjimas turėtų būti įskaičiuotas į kainą, bet tai kompensuotų masiškumo efektas, paprastesnis senų aterijų surinkimas, perdirbimas ir kt.

Kitas dalykas, kad tai reiškia, jog baterijos turėtų būtų standartizuotos, o tai jau didžiulė problema - visi nori parduoti savo, o po to dar ir už pakaitinę užsidirbti...
  • 0


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 702
Reputacija: +625
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-14, 19:13 
     
MindaugasV85 rašė:
Kai tik jos taps "amžinos", tai su mielu noru keitaliosiu ir degalinėse-baterinėse. Bet kol kas keisčiau tik į naujesnę/talpesnę/geresnę ir nebūtinai pakrautą :D Tad su tokia matematika baterijų keitimas "nenuostolingas" būtų tik uždaroje sistemoje (pvz. įmonėje 100 automobilių ir būtent jiems skirti pakrovimo taškai). Arba reikia kažkokio kitokio verslo modelio, pvz perkant auto už bateriją sumoki tik užstatą, kurį gali paskui atgauti priduodamas bet kurią (t.y. kad ir pakeistą) bateriją. Aišku šitoj vietoj norės ir šitie* asmenys uždirbti ir finale žiūrėk, kad elektromobiliu važiuot kainuoja daugiau nei su benzinu :D


Tokioje "degalinėke" mokėtum ne tik už elektrą ir aptarnavimą, bet ir už akumuliatoriaus nusidėvėjimą. Kiekvienas akumas turėtų unikalų kodą. Pasikeitus akumuliatorių degalinėje jis būtu patikrinamas, nustatomas jo nusidėvėjimas. Todėl taip būtu galima rinkti pinigus nuolatiniam akumuliatorių parko atnaujinimui. Vartotojui naujos baterijos pirkimo išlaidos tolygiai pasiskirstytu eksploatacijos laikotarpyje.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1639
Reputacija: +956
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-14, 20:45 
     
Creatium rašė:

Tesla jau buvo pademonstravę automatinį baterijų keitimą. Viskas padaroma per kiek mažiau nei dvi minutes. Nelabai aišku kodėl tai dar nepasirodė rinkoje. Galbūt nėra jaučiamas poreikis tokiems greitiems pakeitimams? Nes juk labai retas per dieną gali išvažinėti visą Teslos nuvažiuojamą atstumą vienu pakrovimu.

Be abejo, kita situacija su sunkiasvorėmis. Bet turint omenyje, kad kiti gamintojai apskritai beveik nežiūri normaliai į elektromobilius, tai gal ir nieko nuostabaus, kad vis dar nėra kažko panašaus.

phpBB [youtube]



Nereikia ziureti tik gamintojo Murzilku. Reikia pasiziureti ir servisu video. Siuo metu Tesla S net konstrukciskai nenumatytas greitas keitimas. Jie pirmiausia turetu perdaryt visa dugna. Tai kaip yra dabar, greitai baterijos pakeisti neimanoma.
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-14, 20:46 
     
kur mygtukas trinti zinute?
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.


Paskutinį kartą redagavo audriusn 2016-11-14, 22:34. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-14, 21:22 
     
Siaip yra tokiu veikianciu sistemu su elektrokarais, kai keicia akumus. Esu siektiek dirbes prie tokiu. Naudojamas kranas keliu tonu kuris sukiojasi ant svirties. Elektrine "lebiotka". Elektrokaro sone ir stoge yra ispjova ikist trosui. Principe gali susimontuot net kiekvienam garaze. Pakeitimas kazkur 10-15 minuciu gal trunka.
Nepaplis del vienos esmines priezastis. Akumuliatoriaus kaina sudaro gal 80% visos masinos kainos. Siam momentui. Kol akumuliatorius naujas. Ir sudaro gal kokius 1-2% masinos kainos, kai akumuliatorius nusidevejes. Ir nusidevejimo realiai neimanoma sukontroliuot jokiais ten "numeriukais" ar "patikrom". Pagalvokit, ar noretumet, kad jus ivaziave i degaline su savo masina, kurios verte sakykim 100 tukstanciu € po 2 minuciu isvaziuotumet su masina kurios verte 22 tukstanciai euru ir "lipduku", kuris "teisiskai uztikrina" kad jusu akumuliatorius "vertingas" :D :D :D
O paskui kokie nors teismai laukia - besitesiantys pora metu laiko, moket lipduku ekspertams ar dar kokios nors nesamones... Na jei ten jus apvogs tipo... Ar gal suges akumas netycia po 5 minuciu nuo idejimo... Jus patiketumet mainams tokios vertes turta?
Del jungciu problemu ner. Ir del pacio akumuliatoriaus pakeitimo problemu ner.
Vienintele problema - akumuliatoriaus kaina. Kol jis brangus (arba kol nera amzinas ir negendantis) - nera realiu iseiciu. Visi gamintojai nores ji iskart parduot vartotojui, kad pasiimt islaidas. Juk net Teslos pagrindinis tikrasis biznis, ne "pirk kieta elektromobili", o pirkt "greit nusidevinti akumuliatoriu uz nesamoninga kaina su garantuotom nusidevejimo problemom, kurias mes spresim 10 metu" apipavidalinta labai kietu automobiliu, kuri prideda principe uz dyka :D
O jei keiciamu akumu nuoma - kaina eksplotavimo bus nesamoninga. Panasiai kaip vestuvines sukneles nuoma... O jei valdzia vers - bus nesamoninga sistema, kuria niekas nenores naudotis... O del saves kiekvienam kampe po ikrauta akuma nepasistatysi.
As manau greiciau jau isplis kokie nors elektrifikuoti keliai, kai elektromobili isikraut galesi vaziuodamas pvz autostrada - negu tokiu brangiu ir stulbinanciai greit pasvinkstanciu akumuliatoriu keitimo sistema...
P.S.
Kaip cia nera dar immortal komentaro, kad akumai pinga po 12% per metus, ar kiek ten...? :D :D :D
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5908
Reputacija: -523
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-14, 22:12 
     
Tai, kad akumai brangsta, pats pardavinėjau 18650 batareikas, prieš kokius penkis metus buvo pigesnės. Nors gal čia dėl valiutų kursų taip atrodo.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +216
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-14, 23:20 
     
Auto galima pardavinėti ir be akumo. Tokiu atveju visų aukščiau nurodytų problemų automatiškai nelieka. Tai nereiškia, kad turėsi išsistumti mašiną iš salono, tiesiog į ją jau gali būti įdėta degalinės x baterija. Ir pirkėjui visiškai būtų vienodai kokio ji senumo, svarbu kad nuvežtų reikiama atstumą.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-11-06, 12:51
Pranešimai: 41
Reputacija: +79
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-14, 23:46 
     
GNU rašė:
Auto galima pardavinėti ir be akumo. Tokiu atveju visų aukščiau nurodytų problemų automatiškai nelieka. Tai nereiškia, kad turėsi išsistumti mašiną iš salono, tiesiog į ją jau gali būti įdėta degalinės x baterija. Ir pirkėjui visiškai būtų vienodai kokio ji senumo, svarbu kad nuvežtų reikiama atstumą.

Bet niekada nezinai kokia baterija tu gausi, gal gausi uzdrozta jau su kuria sumokejes kaip uz 80% talpos nuvaziuosi kaip su 40%, o tau pardavejas atsaus - turbut naudojote AC ar greitai vaziavote.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2135
Reputacija: +522
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-15, 00:28 
     
Xdmin rašė:
GNU rašė:
Auto galima pardavinėti ir be akumo. Tokiu atveju visų aukščiau nurodytų problemų automatiškai nelieka. Tai nereiškia, kad turėsi išsistumti mašiną iš salono, tiesiog į ją jau gali būti įdėta degalinės x baterija. Ir pirkėjui visiškai būtų vienodai kokio ji senumo, svarbu kad nuvežtų reikiama atstumą.

Bet niekada nezinai kokia baterija tu gausi, gal gausi uzdrozta jau su kuria sumokejes kaip uz 80% talpos nuvaziuosi kaip su 40%, o tau pardavejas atsaus - turbut naudojote AC ar greitai vaziavote.


Aha, nes neegzistuoja jokiu budu kaip būtu galima patikrinti baterija. Tikrai nera imanoma pardavejui turint beterija patikrinti jos talpą. O toks dykas kaip baterijos duomenų kaupimas (atiduota energija, temleratūra, ect.) Automobilyje yra pramanas. Elektromobilio elektroniką sudaro akumuliatorius dviem laidais sujungtas su el varikliu.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1639
Reputacija: +956
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-15, 01:14 
     
Na aš šiek tiek skeptiškai žiūriu į tą baterijų kaitaliojimą, visgi turim reikalą su degiais, sprogiais dalykais. Pačių baterijų aušinimui, hermetiškam sandarinimui skiriama daug dėmesio. Nemanau, kad gamintojai apsidžiaugtų, kad kažkoks degalinės snarglius tas jų baterijas it kibirus nešiotų. Kas tada atsakytų už eksploatacijos saugumą? Ir be to inžinieriai tikrai nenorės paaukoti laisvės komponuoti baterijas kur yra efektyviau, t.y. mašinos dugne. Neįsivaizduoju, kaip būtų galima unifikuoti tokį sparčiai besivystantį produktą, kaip baterijos. Juk nei telefonuose, nei laptopuose jos nebuvo unifikuotos. Gal geriau ir toliau tobulinti baterijų chemiją ir krovimo procesą.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-12-02, 01:33
Pranešimai: 864
Reputacija: +285
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-15, 10:14 
     
Man šita mintis apie akumuliatorių ketimą jau seniai sukosi galvoje, būtų sistema panaši į mineralinio (sifono) keitimą, kai procesas: atvažiuoji su beveik tuščiu akumuliatoriumi, seną akumą išima, įdeda naują, o tu susimoki už aptarnavimą ir išlaidas elektrai. Bet, kad tai galiotų, reikia taikyti vienodą akumuliatorių standartą visiems gamintojams.
  • 0


_________________
Winners, they focus on winning. Losers, they focus on winners.



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2684
Reputacija: +841
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-15, 10:46 
     
Labai paprastai būtu galima mokėt už sunaudotos energijos kiekį. Juk būtu keista išnaudot bateriją pilnai, tai ir atiduot tikriausiai reiktu, kad ir pusiau oškrautą, prieš ilgesnę kelionę.
Šnekat lyg su kuro pripilimu nebūtu jokių keistenybių, kai prisipili dešimčia litrų daugiau nei telpa bake ir panšiai. Arba visokie skiedimai kas tik kuo sugalvoja, pradedant vandeniu. Ipač per europą važiuojant pasijaučia, kad važiuojant tuo pačiu greičiu, kažkodėl kuro sanaudos padidėja kokiais 10%.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +216
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-15, 12:27 
     
shift rašė:
Na aš šiek tiek skeptiškai žiūriu į tą baterijų kaitaliojimą, visgi turim reikalą su degiais, sprogiais dalykais. Pačių baterijų aušinimui, hermetiškam sandarinimui skiriama daug dėmesio. Nemanau, kad gamintojai apsidžiaugtų, kad kažkoks degalinės snarglius tas jų baterijas it kibirus nešiotų. Kas tada atsakytų už eksploatacijos saugumą?

Benzinas ir dujos dar pavojingiau.

Cituoti:
Ir be to inžinieriai tikrai nenorės paaukoti laisvės komponuoti baterijas kur yra efektyviau, t.y. mašinos dugne.

Jei tik apsimokės tai paaukos jie viską. Taip kaip dabar dėl taršos normų yra aukojamas variklio galingumas ir patikimumas (nes pridėta komponentų mažinti taršai)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-07-29, 22:23
Pranešimai: 908
Miestas: Alytus
Reputacija: +12
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-15, 13:17 
     
Ar_as? rašė:
O tau mrališkai bus "ant širdies geriau", jei baterija tavo auto naujesnė? Jei pakeitimas ant automato apie dvi minutes, tai nei šilta nei šalta, ji ten naujesnė ar senesnė, kai sumoki tik už tai, kiek ji įkrauta. Tavo minima ptoblema būtų tik tada, jei pats labai mėgtum krovinėti tas baterijas (kas neaktualu 80% turbūt, nes neturi galimybių tos baterijos krauti, nenori kieman laidų vedinėti, garažų įvadų renovuoti, kad atlaikytų X+ auto krovimą vienu metu ir kt.).

Jei baterijos pakrovimas=jos pakeitimas, tokios problemos nėra (aišku, niekas neleistų mirusių baterijų dėti, minimumas turėtų būti nustatytas). Ir taip, baterijos nusidėvėjimas turėtų būti įskaičiuotas į kainą, bet tai kompensuotų masiškumo efektas, paprastesnis senų aterijų surinkimas, perdirbimas ir kt.

Kitas dalykas, kad tai reiškia, jog baterijos turėtų būtų standartizuotos, o tai jau didžiulė problema - visi nori parduoti savo, o po to dar ir už pakaitinę užsidirbti...

Be baterijos keitimo paslaugos, yra du prioritetai:
a) greitai įkraut;
b) toli nuvažiuot.
Tai taip, man morališkai bus geriau kai aš toliau nuvažiuosiu, o ne autostrados vidury lauksiu pagalbos, nes ši baterija išsikrovė po 350km, o ana atlaikė 420km :D


Evil Goku rašė:
Tokioje "degalinėke" mokėtum ne tik už elektrą ir aptarnavimą, bet ir už akumuliatoriaus nusidėvėjimą. Kiekvienas akumas turėtų unikalų kodą. Pasikeitus akumuliatorių degalinėje jis būtu patikrinamas, nustatomas jo nusidėvėjimas. Todėl taip būtu galima rinkti pinigus nuolatiniam akumuliatorių parko atnaujinimui. Vartotojui naujos baterijos pirkimo išlaidos tolygiai pasiskirstytu eksploatacijos laikotarpyje.

Tai aš ir sakau: su benzinu važiuoti bus pigiau nei su elektra :D
  • 0


_________________
O tai ir šiukšlių dėžėj tvarką reikia palaikyt?



Užsiregistravo: 2009-04-13, 19:21
Pranešimai: 1438
Reputacija: +195
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-15, 13:22 
     
MindaugasV85 rašė:
Tai taip, man morališkai bus geriau kai aš toliau nuvažiuosiu, o ne autostrados vidury lauksiu pagalbos, nes ši baterija išsikrovė po 350km, o ana atlaikė 420km :D

Taigi rodo kiek gali nuvažiuot. Ar tu dabar irgi skaičiuoji pagal tai kiek užsipylei benzino ir nekreipi dėmesio ką rodo automobilis?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-07-29, 22:23
Pranešimai: 908
Miestas: Alytus
Reputacija: +12
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-15, 13:41 
     
GNU rašė:
Auto galima pardavinėti ir be akumo. Tokiu atveju visų aukščiau nurodytų problemų automatiškai nelieka. Tai nereiškia, kad turėsi išsistumti mašiną iš salono, tiesiog į ją jau gali būti įdėta degalinės x baterija. Ir pirkėjui visiškai būtų vienodai kokio ji senumo, svarbu kad nuvežtų reikiama atstumą.

Tu bent galvoji ka siulai?
Jei tai butu ne elektromobilis, o iprastas vidaus degimo variklis - tai siulai pardavinet automobili be puses variklio+kuro padavimo, uzdegimo ir ismetimo sistemu+degalu bako. Tavo siulomas automobilis turetu tik kebula ir variklio dali su varomuoju velenu ir svaistikliais - bet cilindrus su stumokliais prieklausomai nuo kuro tipo - kaitaliotu degalinej... Akumuliatorius nera tik pilnas kuro bakas. Ten skiriasi ir pati technologija, uz akumuliatoriu gali but kondensatoriai, licio, svino ar ni-mh, arba kokia nors oro-cinko ar drusku chemija, suspaustas oras ar kokia nors smagratine inercijos kaupykla - ir visur bus saviti "akumuliatoriniai" niuansai.
Tu pats pirktum automobili be visu situ sistemu? :D
Akumuliatorius nera paprastas kuro bakas. Tai daug daugiau. Kuras siuo atveju tai principe atitiktu nebent ikrauta elektrolita. Buvo berods straipsnis, kur siule degalinese pildyt ikrautu elektrolitu, ispilant deaktyvuota. Gana sudetingai ten viskas buvo sugalvota, plius sistema dar neisdirbta iki komercinio naudojimo...
Del standartu, licio celes principe standartizuotos. Nesiojamu kompu baterijos surenkamos is standartiniu celiu.
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 5908
Reputacija: -523
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2016-11-15, 17:04 
     
Tas_pac rašė:
MindaugasV85 rašė:
Tai taip, man morališkai bus geriau kai aš toliau nuvažiuosiu, o ne autostrados vidury lauksiu pagalbos, nes ši baterija išsikrovė po 350km, o ana atlaikė 420km :D

Taigi rodo kiek gali nuvažiuot. Ar tu dabar irgi skaičiuoji pagal tai kiek užsipylei benzino ir nekreipi dėmesio ką rodo automobilis?

Tai pagal tave jeigu rodo keik galiu nuvažiuoti, tai anokia čia problema keisti baterijas kas 50km - taigi rodo :D
Va yra straipsnis apie superkondensatorius ir jame labai aiškiai aprašyti ličio akumuliatorių trūkumai, pvz.:
"Elektromobilio ar išmaniojo telefono baterija kuriama atlaikyti 1000 įkrovimo/iškrovimo ciklų". Baterijos kaina teslai ~10.000 USD. Taigi 1 įkrovimas be el. sąnaudų dar kainuoja 10USD (9+EUR). Elektra įkrovimui kainuos dar kokius 9EUR (85kWh * ~0,11). Bendroj sumoj turi 18+ EUR ir kokius 400km. Tai dar pridėk aptarnavimus, "baterinių" uždarbius ir gausi vos ne daugiau nei su benzu/dyzeliu. Tiek tos matematikos ;)
  • +1


_________________
O tai ir šiukšlių dėžėj tvarką reikia palaikyt?



Užsiregistravo: 2009-04-13, 19:21
Pranešimai: 1438
Reputacija: +195
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-02-06, 15:55 
     
Na reikia pasidžiaugti , kad žmonės bando padaryti pasaulį geresnį ir tobulesnį, aišku ,kad nebus šie pirmieji modeliai labai vykę ,bet vis vien. Bus nueitas žingsnis bent milimetrą nuo naudingų iškasenų.
  • 0


_________________
Kas jums suteiks geresnias sąlygas negu https://autorent24.lt



Užsiregistravo: 2017-02-06, 15:47
Pranešimai: 1
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 29 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'