Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 7 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-18, 22:01 
     
Tiesiog pinigu neturi eksperimentams ir tiek ir tada automobilio kaina sokteltu, na ir nepirktu uz auksta kaina nes yra geresniu variantu.o rotariniai varykliai yra neefektyvus ir turi daug bedu va video
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-09, 23:36
Pranešimai: 1276
Reputacija: +61
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-18, 22:05 
     
Techniškai sprendimas tikrai įdomus, bet perspektyviai primena Šiaulių "Ekrano" džiūgavimą įsigijus naujovišką dvigubai trumpesnių vamzdžių CRT kineskopų gamybos liniją, užuot investavus į LCD technologijas. Po šio sprendimo bankrutavo po poros metų. Aišku, šiuo atveju Mazdą išgelbės Toyotos elektromobiliai, bet situacija panaši.
  • +1




Užsiregistravo: 2015-05-26, 00:12
Pranešimai: 64
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-18, 22:20 
     
Darius995 rašė:
Techniškai sprendimas tikrai įdomus, bet perspektyviai primena Šiaulių "Ekrano" džiūgavimą įsigijus naujovišką dvigubai trumpesnių vamzdžių CRT kineskopų gamybos liniją, užuot investavus į LCD technologijas. Po šio sprendimo bankrutavo po poros metų. Aišku, šiuo atveju Mazdą išgelbės Toyotos elektromobiliai, bet situacija panaši.

Panevėžio. Ir berods džiūgavo, dėl plokščiaekranių kineskopų linijos. Lyg tyčia įvyko gaisras ir po to bankrotas. Pamenu maždaug tokią įvykių eigą. Gal kažkas buvo ir kitaip...
  • 0




Užsiregistravo: 2014-01-31, 18:01
Pranešimai: 226
Reputacija: +57
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-18, 22:27 
     
Na Mazda tikrai eina įdomiu keliu kuriant VDV.
Jų kai kurie atmosferiniai (normalūs) benzininiai varikliai turi tokį patį suspaudimo laipsnį kaip jų SKYACTIV-D turbo dyzelis - 14:1
  • 0



Paskutinį kartą redagavo Evil Goku 2017-01-19, 11:11. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1155
Reputacija: +650
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-19, 01:21 
     
☺ rašė:
Panevėžio. Ir berods džiūgavo, dėl plokščiaekranių kineskopų linijos. Lyg tyčia įvyko gaisras ir po to bankrotas. Pamenu maždaug tokią įvykių eigą. Gal kažkas buvo ir kitaip...


Ačiū už pataisymus, Jūs teisus. (y)
  • 0




Užsiregistravo: 2015-05-26, 00:12
Pranešimai: 64
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-01-19, 11:04 
     
Evil Goku rašė:
Na Mazda tikrai eina įdomiu keliu kuriant VDV.
Jų kai kurie atmosferinis (normalus) benzininis varikliai turi tokį patį suspaudimo laipsnį kaip jų SKYACTIV-D turbo dyzelis - 14:1

musu benzinine Mazda buvo dyzelio gavusi, purtesi, bet vistiek vaziavo :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1945
Reputacija: +460
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 14 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'