Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 17 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-14, 11:15 
     
Atrodo gerai, bet ta paršelio knyslė / bukas priekis su stačia kanta viršuj , galėjo būti gražiai užapvalintas priekis, būtu ir gražiau ir aerodinamika dar labiau pagerėtu. Vien tokie dizaino sprendimai gali atbaidyti 10-15% potencialių pirkėjų, tame tarpe ir mane. Arba užmesčiau kokį atsiet tiuning aerodinaminį ovalą, ant priekio. Nelabai suprantu kodėl visi auto gamintojai bando suteikti "veidą" mašinos priekiui, kai tuo tarpu galima jį suformuoti kad jis būtu optimalus technine prasme ir dailus estetine.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7683
Miestas: KLP
Reputacija: +1695
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-14, 12:58 
     
bahuriux rašė:
Atrodo gerai, bet ta paršelio knyslė / bukas priekis su stačia kanta viršuj , galėjo būti gražiai užapvalintas priekis, būtu ir gražiau ir aerodinamika dar labiau pagerėtu. Vien tokie dizaino sprendimai gali atbaidyti 10-15% potencialių pirkėjų, tame tarpe ir mane. Arba užmesčiau kokį atsiet tiuning aerodinaminį ovalą, ant priekio. Nelabai suprantu kodėl visi auto gamintojai bando suteikti "veidą" mašinos priekiui, kai tuo tarpu galima jį suformuoti kad jis būtu optimalus technine prasme ir dailus estetine.


Akivaizdaus paaiškinimo tam nėra. Bet gal yra techninis, pvz. dėl priekyje sumontuotų radarų arba dėl saugumo reikalavimų. Būtų žiauriai keista, jeigu dizaineriai būtų pražiopsoję tokį dalyką ir nepasinaudoję proga gražiai išspręsti.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3291
Miestas: Vilnius
Reputacija: +882
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-14, 13:38 
     
Laikas parodys ko jie verti. Kartais atspėti kaip toliau vystisis koks procesas reikia tiesiog pažiurėti kaip kas augo ir pasiekęs piką taip pat trauksis. Manau elektro automobilių pardavimo kreivė jau kiek linksta augimo letėjimo linkme.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-28, 07:49
Pranešimai: 859
Miestas: Vilnius
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-14, 14:10 
     
T, augimo lėtėjimo? :D Augimo sprogimo nebent. Visi didieji gamintojai iki 2020 turės bent po vieną serijinės gamybos elektromobilį, dauguma po kelis.
Tesla, per 5 metus nuo 30,000 iki 1,000,000 pakels gamybą.

Taip kad nereikia čia lia lia, apie augimo lėtėjimą. Žinoma, procentais augimo neišlaikys 100% kasmet ilgai, bet tai natūralus susibalansavimas ir dar ne anksčiau, kaip po 5-8 metų.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14844
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2487
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-14, 14:12 
     
bahuriux rašė:
Atrodo gerai, bet ta paršelio knyslė / bukas priekis su stačia kanta viršuj , galėjo būti gražiai užapvalintas priekis, būtu ir gražiau ir aerodinamika dar labiau pagerėtu. Vien tokie dizaino sprendimai gali atbaidyti 10-15% potencialių pirkėjų, tame tarpe ir mane. Arba užmesčiau kokį atsiet tiuning aerodinaminį ovalą, ant priekio. Nelabai suprantu kodėl visi auto gamintojai bando suteikti "veidą" mašinos priekiui, kai tuo tarpu galima jį suformuoti kad jis būtu optimalus technine prasme ir dailus estetine.

Labai abejoju, kad jie taip daro nepagalvoję. Gal jie padarė tyrimą, kad jei padarys taip kaip dabar padarė praras 10-15 proc. pirkėju, bet jei padarys kaip tu siūlai, tada praras 20-30 proc. pirkėjų. Nes grožis ir estetiką yra labai subjektyvus dalykas.
Tereikia pažiūrėti čia ir tai suprasi.
  • +1


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5520
Reputacija: +1726
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-14, 14:26 
     
Shinigami rašė:
bahuriux rašė:
Atrodo gerai, bet ta paršelio knyslė / bukas priekis su stačia kanta viršuj , galėjo būti gražiai užapvalintas priekis, būtu ir gražiau ir aerodinamika dar labiau pagerėtu. Vien tokie dizaino sprendimai gali atbaidyti 10-15% potencialių pirkėjų, tame tarpe ir mane. Arba užmesčiau kokį atsiet tiuning aerodinaminį ovalą, ant priekio. Nelabai suprantu kodėl visi auto gamintojai bando suteikti "veidą" mašinos priekiui, kai tuo tarpu galima jį suformuoti kad jis būtu optimalus technine prasme ir dailus estetine.

Labai abejoju, kad jie taip daro nepagalvoję. Gal jie padarė tyrimą, kad jei padarys taip kaip dabar padarė praras 10-15 proc. pirkėju, bet jei padarys kaip tu siūlai, tada praras 20-30 proc. pirkėjų. Nes grožis ir estetiką yra labai subjektyvus dalykas.
Tereikia pažiūrėti čia ir tai suprasi.

Nepamiršk kad aš ne vien apie grožį ir estetiką, tai tik antraeiliai dalykai, pirmaeilis dalykas techniniai parametrai ir netgi galbūt pėsčiujų saugumo.

Aš vos nenusipirkau nissan leaf, bet jo dizainas ir techninės specifikacijos užmušė mano entuziazmą. Mnao supratimu automibilis gali būti su Cd 0,2 ir mažiau ir svoriu 700-1000kg, netgi jei tai elektromobilis. Jei gamintojam trūksta idėjų jų buvo praeito tūkstantmečio gale GM UltraLite, volvo turbininis hibridas, GM EV1 ir daug kitų. https://cleantechnica.com/2012/10/02/th ... t-have-it/
http://electrifyingtimes.com/gmprecept.html
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7683
Miestas: KLP
Reputacija: +1695
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-14, 15:33 
     
bahuriux rašė:
Atrodo gerai, bet ta paršelio knyslė / bukas priekis su stačia kanta viršuj , galėjo būti gražiai užapvalintas priekis, būtu ir gražiau ir aerodinamika dar labiau pagerėtu. Vien tokie dizaino sprendimai gali atbaidyti 10-15% potencialių pirkėjų, tame tarpe ir mane. Arba užmesčiau kokį atsiet tiuning aerodinaminį ovalą, ant priekio. Nelabai suprantu kodėl visi auto gamintojai bando suteikti "veidą" mašinos priekiui, kai tuo tarpu galima jį suformuoti kad jis būtu optimalus technine prasme ir dailus estetine.


Tą tavo "veidą" suformuoti nėr taip lengva, pirma tai turi būt unikalus dizainas, nepanašus į jokio kito gamintojo automobilių dizainus nuo pat pirmų jų modelių, pritaikomas visai automobilių gamai (nuo ekonominių iki high-end), turi atitikt saugumo reikalavimus (pėstieji, keleiviai), techniškai nesunkiai pagaminamas/surenkamas, su gerom aerodinaminėm savybėm ir t.t.

Iš vartotojo pusės lengva kritikuot, bet žiūrint iš gamintojo pusės yra tūkstančiai priežasčių kodėl yra taip, o ne kitaip.
  • +2


_________________
paskoluklubas.lt



Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1204
Miestas: Curepipe
Reputacija: +263
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-14, 16:01 
     
bahuriux rašė:
Nepamiršk kad aš ne vien apie grožį ir estetiką, tai tik antraeiliai dalykai, pirmaeilis dalykas techniniai parametrai ir netgi galbūt pėsčiujų saugumo.

Aš vos nenusipirkau nissan leaf, bet jo dizainas ir techninės specifikacijos užmušė mano entuziazmą. Mnao supratimu automibilis gali būti su Cd 0,2 ir mažiau ir svoriu 700-1000kg, netgi jei tai elektromobilis. Jei gamintojam trūksta idėjų jų buvo praeito tūkstantmečio gale GM UltraLite, volvo turbininis hibridas, GM EV1 ir daug kitų. https://cleantechnica.com/2012/10/02/th ... t-have-it/
http://electrifyingtimes.com/gmprecept.html

Daugumai vartotojų nusispjauti ant daugumos specifikacijų. Jiems rupi tik šios specifikacijos:
1) Dizainas (kuris yra subjektyvus)
2) Max greitis
3) Įsibėgėjimo greitis
4) Suvartojamas kuras (bet ir tai ne visada, kitiems tai visai nesvarbi savybė).
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5520
Reputacija: +1726
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-14, 16:23 
     
Shinigami rašė:
Daugumai vartotojų nusispjauti ant daugumos specifikacijų. Jiems rupi tik šios specifikacijos:
1) Dizainas (kuris yra subjektyvus)
2) Max greitis
3) Įsibėgėjimo greitis
4) Suvartojamas kuras (bet ir tai ne visada, kitiems tai visai nesvarbi savybė).


Ha! Aš visai kitokius prioritetus dėliočiau. Manau tas pasirinkimas iš tikro yra labai labai subjektyvus, todėl spėčiau, kad elektromobiliams šiuo metu svarbiasias kriterijus bus atstumas ir kaina. Kai turėsim tarkim 5-10 automobilių nuvažiuojančių 300km už 35k USD manau žmonės labiau domėsis dizainu, NCAP reitingais, remonto bei draudimo kainom, resell value ir t.t.
  • 0


_________________
paskoluklubas.lt



Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1204
Miestas: Curepipe
Reputacija: +263
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-14, 16:35 
     
mch0lic rašė:
Ha! Aš visai kitokius prioritetus dėliočiau. Manau tas pasirinkimas iš tikro yra labai labai subjektyvus, todėl spėčiau, kad elektromobiliams šiuo metu svarbiasias kriterijus bus atstumas ir kaina. Kai turėsim tarkim 5-10 automobilių nuvažiuojančių 300km už 35k USD manau žmonės labiau domėsis dizainu, NCAP reitingais, remonto bei draudimo kainom, resell value ir t.t.

Kaip jau rašiau, taip dauguma renkasi, bet ne visi. Nes kas kokį sąrašą sudarys priklauso nuo to ką žino ir kas jiems yra svarbiau.
Yra žmonių kuriems duosi pasirinkti pirkti iš dviejų identišku prekių kurių tik kaina skirsis, tai jie pirks brangesnę. Nes galvos, kad brangesnė = geresnė. Nors realiai abi bus vienodos. Ir jie tai darys visu pirma todėl, jog nežinos kaip atskirti skirtumus (kuriu nėra) ir jiems jie nerūpės, nes jie turi pinigų, bet ne žinių kaip ta prekę įvertinti. O kitiems, tai ką tu laikai trukumu, gali būti ne trukumas. Tai gali būti visiškai nereikšminga savybė.
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5520
Reputacija: +1726
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-14, 17:46 
     
Jeigu ka, tai priekis atrodo IDENTISKAI kaip ir kiti automobiliu priekiai. Yra tik vienas esminis skirtumas - nera radiatoriaus groteliu. O ju nera, nes nereikia. Uzdetum groteles - butu eiline, gerai atrodanti masina. Manau atsiras nemazai aftermarket imoneliu kurios siulys modifikacijas priekiui (jei tai bus imanoma igyvendinti is technines puses). O groteles gerai atrodo del vienos priezasties - nes jus priprate.
  • +2




Užsiregistravo: 2013-02-26, 10:42
Pranešimai: 283
Miestas: Vilnius
Reputacija: +122
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-14, 18:31 
     
Kuri visiskai kitoki modeli, kuriam nereikia jokiu groteliu ir vistiek jas padarai, ir po to uzdengi. Genius.
Man atrodo jie specialiai taip padare, kad atskirtum aiskiai pigesne 3 nuo S versijos, kurioje priekis normalus.

Panasiai kaip BMW i8, sukure ispudinga automobili, ir i3, pries kuri net Multipla neatrodo tokia baisi. Su tokiais dizainais elektromobilis nebus trokstamas zmoniu. Imonems gal ir dzin, jos ziures tik i skaicius - kiek kainuoja nuvaziuoti km ir pan.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2041
Reputacija: +489
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-14, 20:26 
     
Man viena fainiausiu auto (pagal dizaina) yra tesla model 3 :)
Toliau... yra benzininiai, dyzeliniai ir elektriniai auto.. Kas kokius renkasi dazniausiai...
  • +1




Užsiregistravo: 2015-05-24, 04:09
Pranešimai: 39
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-14, 20:53 
     
Shinigami rašė:
bahuriux rašė:
Nepamiršk kad aš ne vien apie grožį ir estetiką, tai tik antraeiliai dalykai, pirmaeilis dalykas techniniai parametrai ir netgi galbūt pėsčiujų saugumo.

Aš vos nenusipirkau nissan leaf, bet jo dizainas ir techninės specifikacijos užmušė mano entuziazmą. Mnao supratimu automibilis gali būti su Cd 0,2 ir mažiau ir svoriu 700-1000kg, netgi jei tai elektromobilis. Jei gamintojam trūksta idėjų jų buvo praeito tūkstantmečio gale GM UltraLite, volvo turbininis hibridas, GM EV1 ir daug kitų. https://cleantechnica.com/2012/10/02/th ... t-have-it/
http://electrifyingtimes.com/gmprecept.html

Daugumai vartotojų nusispjauti ant daugumos specifikacijų. Jiems rupi tik šios specifikacijos:
1) Dizainas (kuris yra subjektyvus)
2) Max greitis
3) Įsibėgėjimo greitis
4) Suvartojamas kuras (bet ir tai ne visada, kitiems tai visai nesvarbi savybė).


Kažkoks iškreiptas tavo pasaulio suvokimas. Galiu garantuoti, kad dauguma žmonių nelaiko tavo išvardintus prioretus pagrindiniais. Nes nei volkswagenas, nei toyota nebūtu tarp perkamiausių automobilių.
  • +2




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1331
Reputacija: +739
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-15, 02:19 
     
ISG rašė:
Jeigu ka, tai priekis atrodo IDENTISKAI kaip ir kiti automobiliu priekiai. Yra tik vienas esminis skirtumas - nera radiatoriaus groteliu. O ju nera, nes nereikia. Uzdetum groteles - butu eiline, gerai atrodanti masina. Manau atsiras nemazai aftermarket imoneliu kurios siulys modifikacijas priekiui (jei tai bus imanoma igyvendinti is technines puses). O groteles gerai atrodo del vienos priezasties - nes jus priprate.




Kas tau sakė, kad elektromobilyje - tesla nėra radiatorių? jų net ne vienas - 2 šonuose ir vienas apačioje per viduri. Net yra atvejų kai aušinimo sistema pradeda leisti antifryzą... Aušina akumus bei variklį.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 149
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-15, 14:27 
     
Evil Goku rašė:
Shinigami rašė:
bahuriux rašė:
Nepamiršk kad aš ne vien apie grožį ir estetiką, tai tik antraeiliai dalykai, pirmaeilis dalykas techniniai parametrai ir netgi galbūt pėsčiujų saugumo.

Aš vos nenusipirkau nissan leaf, bet jo dizainas ir techninės specifikacijos užmušė mano entuziazmą. Mnao supratimu automibilis gali būti su Cd 0,2 ir mažiau ir svoriu 700-1000kg, netgi jei tai elektromobilis. Jei gamintojam trūksta idėjų jų buvo praeito tūkstantmečio gale GM UltraLite, volvo turbininis hibridas, GM EV1 ir daug kitų. https://cleantechnica.com/2012/10/02/th ... t-have-it/
http://electrifyingtimes.com/gmprecept.html

Daugumai vartotojų nusispjauti ant daugumos specifikacijų. Jiems rupi tik šios specifikacijos:
1) Dizainas (kuris yra subjektyvus)
2) Max greitis
3) Įsibėgėjimo greitis
4) Suvartojamas kuras (bet ir tai ne visada, kitiems tai visai nesvarbi savybė).


Kažkoks iškreiptas tavo pasaulio suvokimas. Galiu garantuoti, kad dauguma žmonių nelaiko tavo išvardintus prioretus pagrindiniais. Nes nei volkswagenas, nei toyota nebūtu tarp perkamiausių automobilių.



Pritariu Evil Goku, Shinigami tavo išvardinti punktai nelabai tinkami, kur kaina, kur amžius? Visų pirma, skirtingos grupės žmonių (jaunimas, darbininkai, šeimos, senoliai, turčiai) renkasi visiškai skirtingus automobilius. Ir šiiap visi žiūri metus/amžių, o tada kas kam svarbiau. Man dizainas antroje vietoje, max ir įsibėgėjimo greitis paskutinėje vietoje, o metai/kaina/suvartojimas pirmoje. Tad kalbėk apie save, gal tau nusispjat ant daugumos specifikacijų.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2350
Miestas: Kaunas
Reputacija: +650
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'