Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-29, 10:43 
     
Xdmin, svorį sumažino, nes aliuminis daug lengvesnis. Naudojant spec struktūras išlaiko tvirtumą bei pagerina smūgio sugėrimą ir išsklaidymą/nukreipimą nuo keleivių.
Daug nesigilinau, tiek tik skaičiau automobilių gamintojų ataskaitose ir asociacijų ataskaitose.

Ir ne tik aliuminio naudojimas auga, bet ir pats plienas, sukūrė naują kartą AHSS plieno (advanced high strenth steel), kurio svoris irgi sumažintas ~30% išlaikant tvirtumą ir pan.

Beje, avarinio stabdymo sistemos, automatinis pagalbos kvietimas po avarijos, juostos palaikymas - tai tik kelios iš naujų funkcijų didinančių saugumą.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14382
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-29, 10:56 
     
immortallt rašė:
Xdmin, svorį sumažino, nes aliuminis daug lengvesnis. Naudojant spec struktūras išlaiko tvirtumą bei pagerina smūgio sugėrimą ir išsklaidymą/nukreipimą nuo keleivių.
Daug nesigilinau, tiek tik skaičiau automobilių gamintojų ataskaitose ir asociacijų ataskaitose.

Ir ne tik aliuminio naudojimas auga, bet ir pats plienas, sukūrė naują kartą AHSS plieno (advanced high strenth steel), kurio svoris irgi sumažintas ~30% išlaikant tvirtumą ir pan.

Beje, avarinio stabdymo sistemos, automatinis pagalbos kvietimas po avarijos, juostos palaikymas - tai tik kelios iš naujų funkcijų didinančių saugumą.

Immortal, as suprantu kad aliuminis lengvesnis, naudojo spec strukturas, kurios buvo tuo metu naudojo ir anksciau, bet bendras automobilio svoris, kas butu prilyginama saugumui - nepagerejo. Tiesiog atsirado daugiau vietos papildomiems zaislams, aka komfortas.
Cia toks komiskas pavyzdys, kuria linkme eina automobiliu gamintojai:
https://static.carthrottle.com/workspac ... 15574d.jpg

Autopilotas (ne tas kur greiti tik moka palaikyti) yra turbut vienintelis tikras proverzis saugume paskutiniu metu.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1984
Reputacija: +471
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-29, 10:58 
     
Na kad lengvėja, žiūrint atskirus modelius, ypač Europoje, svoris mažėjo.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14382
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-29, 11:06 
     
immortallt rašė:
Na kad lengvėja, žiūrint atskirus modelius, ypač Europoje, svoris mažėjo.

Na man tai nelengveja, yra kokiu gal isimciu, bet pvz:
VW Jetta 2014 1.6d 81kw - 1395 kg
VOLKSWAGEN JETTA III (1995) 1.9 tdi 81 kw - 1260 kg
atkreipk demesi, variklis senojoje didesnis.

Tas pats yra su Mazda 323 ir 3, dar atsimenu ziurejau Mazda 6 I kartos ir naujausia, irgi priaugo svorio.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1984
Reputacija: +471
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-29, 12:11 
     
Xdmin, reiktų žiūrėti, kaip ir tas Jetta pasikeitė per tiek metų, dauguma automobilių stipriai išdidėjo. Tas pats yaris, pailgėjo 14cm per vieną kartą. Realiai pakėlė šiek tiek automobilio klasę, tai jau lyginti negali.
Jetta atveju irgi reikėtų žiūrėti, kas keitėsi. Gal 1995 šita versija yra absoliučiai tuščia?

Automobilių gamintojai mažina svorį, nes nebeturi kaip kitaip padidinti efektyvumo ir sumažinti CO2 emisijas per kilometrą.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14382
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-29, 12:53 
     
immortallt rašė:
Xdmin, reiktų žiūrėti, kaip ir tas Jetta pasikeitė per tiek metų, dauguma automobilių stipriai išdidėjo. Tas pats yaris, pailgėjo 14cm per vieną kartą. Realiai pakėlė šiek tiek automobilio klasę, tai jau lyginti negali.
Jetta atveju irgi reikėtų žiūrėti, kas keitėsi. Gal 1995 šita versija yra absoliučiai tuščia?

Automobilių gamintojai mažina svorį, nes nebeturi kaip kitaip padidinti efektyvumo ir sumažinti CO2 emisijas per kilometrą.


Nemažėja tas automobilių svoris. Taip, taip skardas suplonino. Nors aliuminio nepridėjo (per brangus automobilių korpusams), tačiau kai kurias skardas pakeitė lengvesniu stiklo pluoštu ar tiesiog plastiku.
Tačiau, labai stipriai pagerino pakabas. Pridėjo ten visokių stabilizatorių, traukių ir pan. Ko prieš dešimtmečius nebuvo ir kas padidino svorį. Dabar visokie „kibiriukai“ (pvz.: VW POLO) autobanuose gali sau leisti važiuoti 190km/h. greičiu.
Labai daug pridėta papildomos garso izoliacijos. Jei seniau užtekdavo kokio centimetro sluoksnio kokio nors porolono, tai dabar dedami kokie 3-4cm.
Labai daug pridėta papildomos įrangos, visokių kondicionierių, įmantrių pečiukų, elektrinių langų, centrinių užraktų ir t.t. Kas irgi papildomai sveria, kam reikia krūvos papildomų laidų išvedžiotų po visą automobilį, kam reikia didesnio maitinimo, kas reiškia didesnį akumuliatorių ir didesnį generatorių ir t.t.
  • +5




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1730
Miestas: Kaunas
Reputacija: +269
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-29, 12:59 
     
immortallt rašė:
Xdmin, reiktų žiūrėti, kaip ir tas Jetta pasikeitė per tiek metų, dauguma automobilių stipriai išdidėjo. Tas pats yaris, pailgėjo 14cm per vieną kartą. Realiai pakėlė šiek tiek automobilio klasę, tai jau lyginti negali.
Jetta atveju irgi reikėtų žiūrėti, kas keitėsi. Gal 1995 šita versija yra absoliučiai tuščia?

Automobilių gamintojai mažina svorį, nes nebeturi kaip kitaip padidinti efektyvumo ir sumažinti CO2 emisijas per kilometrą.

Tu vistiek uzsikirtes aiskini kad mazeja, nors taip nera.
Dar vienas kabliukas, naujas Yaris saugesnis uz sena, gal del to kad jis tiesiog nebera mazas? Tai ji jau reiketu lyginti su senu Toyota Avensis, o nebe su senesniu Yaris.
  • +3




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1984
Reputacija: +471
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-29, 13:21 
     
Xdmin, kalbame apie 7-8 metų skirtumą tarp Yaris, ar 20 metų skirtumą?
Naujame Yaris ratų bazė atnaujinta, stabdymo kelias šiek tiek sutrumpėjo. Automobilis yra visas rinkinys specifikacijų ir negali išsirinkti tik vienos specifikacijos ir lyginti pagal automobilius. Jei nori žiūrėti, kaip kinta masė, surašyk visus automobilių modelius ir kiekvieno iš jų svorį, kai keičiasi modeliai ir suvienodink automobilių įrangas. Toks darbelis tau truks pilnu etatu gal 2-3 mėnesius. Aš renkuosi pasitikėti asociacijomis, nes pavyzdžių randu, kurie patvirtina trend'ą. Tu randi pavyzdžius, kurie neatmetus komplektacijos skirtumo, prieštarauja. Tai gali va paskaičiuoti, kiek dėl komplektacijos keičiasi svoris. Arba susirasti, koks kėbulo svoris buvo, ir koks dabar. Kaip pasikeitė veriklio svoris.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14382
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-29, 13:55 
     
Xdmin rašė:
90's ir anksciau pagaminti automobiliai kai net airbagu nebuvo, tai zmones sakydavo va su sita gali sienas vartyt, va man pataike i gala, man nieko jam visas snukis suejo... girdetos istorijos?


Girdėtos šios pasakos ir man. Tik visa esmė, kad gal auto ir lieka sveikas, be tikrai ne vairuotojas ir ne keleiviai tokio auto. Girdėtos istorijos? Kaip auto po tokio smūgio, be jokios apsaugos, gali apsaugot turinį (žmones)?
  • +1


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2232
Miestas: Kaunas
Reputacija: +592
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-29, 14:09 
     
immortallt rašė:
Xdmin, kalbame apie 7-8 metų skirtumą tarp Yaris, ar 20 metų skirtumą?
Naujame Yaris ratų bazė atnaujinta, stabdymo kelias šiek tiek sutrumpėjo. Automobilis yra visas rinkinys specifikacijų ir negali išsirinkti tik vienos specifikacijos ir lyginti pagal automobilius. Jei nori žiūrėti, kaip kinta masė, surašyk visus automobilių modelius ir kiekvieno iš jų svorį, kai keičiasi modeliai ir suvienodink automobilių įrangas. Toks darbelis tau truks pilnu etatu gal 2-3 mėnesius. Aš renkuosi pasitikėti asociacijomis, nes pavyzdžių randu, kurie patvirtina trend'ą. Tu randi pavyzdžius, kurie neatmetus komplektacijos skirtumo, prieštarauja. Tai gali va paskaičiuoti, kiek dėl komplektacijos keičiasi svoris. Arba susirasti, koks kėbulo svoris buvo, ir koks dabar. Kaip pasikeitė veriklio svoris.

O kodel as turiu surasyt visus modelius ? Pats paimk kelis populiarius modelius ir irodyk kad yra prieisingai.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1984
Reputacija: +471
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-29, 15:27 
     
Xdmin, aš sakau, kaip atliekamos analizės automobilių pramonės asociacijos. Tu ginčyjies ne su manimi, o su tokiom asociacijom, kaip: http://www.oica.net/ kurios gauna tiesiai iš gamintojų informaciją.
Nerandu ant greitųjų tik pas juos to straipsnio, bet jį jau prieš porą metų skaičiau.
Jei nori nuneigti jų analizę, prašau atlik tokią pačią analizę.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14382
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-30, 11:10 
     
Nelabai suprantu net ką čia ginčytis apie tuos svorius ir saugumo, pilnas youtubas crash testų įvairiausių.

Ford sierra 1170Kg 1987-1993
Ford Fiesta 966Kg 2002-2008

Kurioj norėtumėt būti? O fiesta čia net ne naujausio modelio.


  • +4




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 472
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-30, 12:42 
     
kodel tik 87 metu gamybos paemei? nebera senesniu informacijos jau?
As kaip atskaitos taska imu nuo 2000, nes su senesnem jau mazai kas vazineja ir butent nuo tada, man asmeniskai atrodo kad automobiliu evoliucija apstojo, prieskoniu pridedama papilomu o ne reiksmingu inovaciju.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1984
Reputacija: +471
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-03-30, 13:26 
     
http://www.worldautosteel.org/why-steel ... ight_loss/
Bent šitą pasižiūrėkit.

"man asmeniškai atrodo", good one.
Iš dalies teisus, taip, progresas sulėtėjo, ir dabar dėl kiekvieno gramo tenka investuoti daug daugiau, nei iki tol.
Taip, gali pasirodyti, kad svoris mašinos nekrenta, nes dabar į automobilius prideda nepalyginamai daugiau nei prieš 15 metų. Bet tai skirtingos komplektacijos.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14382
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-26, 11:53 
     
Arthuras rašė:

Priminsiu, kad automobilis nėra skirtas naudojimuisi 20 metų.



Dekui, kad savo nuomone pateikei kaip fakta. Tai kad pramone bando sukurti trumpalaikius produktus, tai nereiskia, kad pats auto toks negali buti. Kita vertus ne visi modeliai tokie, pvz M.B G klases.

As savo auto detales visada keiciu originaliomis naujomis. Tad jei variklis, remas geras, gali vaziuoti i sveikata.
Del saugumo tai senos kartos bmw7 pvz daug saugesne uz kai kurias naujas auto.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1156
Reputacija: +220
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-26, 12:26 
     
Arthuras rašė:
kestutisz rašė:
Tai jau taip. Kiek naujas namas turi garantijos? Ar irgi būtina išsikelti tik jai pasibaigus?


Lyginti automobilius su nekilnojamu turtu... Na žinai, fantazijos reikia tam.

10 metų skirtumas tarp automobilių gali nulemti, ar tu gyvensi po avarijos, ar ne. Tiesiog taip sparčiai tobulėja technologijos. Jau nebekalbant apie aktyvias saugumo priemones. Ir mano nuomone, žmogaus gyvybė yra svarbiau už bet ką.


Nu pavarai. Lyginti gali bet ka su bet kuo, tik reikia suprasti ka lygini. Kitaip tariant yra toks mokslas kaip sistemotyra, kur nagrineja panasias sistemas.

siuo konkreciu atveju pvz namas gali sugriuti ir zmogus zuti. Kestutis norejo pasakyti, kad mus suku n objektu, kurie turi pasibaige garantija ir gali baigtis mirtimi. Realiai gal 80% gyvenamuju bustu yra su pasibaigusia garantija.

Pats faktas, kad garantija pasibaige nereiskia, kad daiktas nevartotinas. Ir kas tas garantinis laikotarpis. Jis gali reiksti ivairius dalykus: nemokama taisyma, prieziura. Gali reiksti, kad daiktas nevartotinas. Gali reiksti, kad daiktas tiesiog reikalauja tam tikru remonto/atnaujinimo darbu.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1156
Reputacija: +220
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-26, 12:43 
     
Ar_as? rašė:
Daugumai nereikia 15 metų senumo automobilio ir dauguma nenori mokėti nė 1 ct papildomai tam, kad kažkas galėtų tuo daiktu naudotis po 15 metų.


Klysti, auto isperkumomo kaina po garantinio labai priklauso, ar juo dar kas naudosis ir kiek naudosis.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1156
Reputacija: +220
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-26, 12:45 
     
Ar_as? rašė:

Pasaulis juda į priekį, technologijos juda į priekį, niekam (who matters) nereikia 10+ metų automobilių, telefonų, kompiuterių... Ir galima pykti atsisėdus, kad tokia visuomenė vartotojiška, nedvasinga ar dar belenkokia, bet čia taip pat sėkmingai galima sėdėti ir piktintis, kad po vasaros ateis ruduo, tada žiema, o po to vėl pavasaris...


Tu teisus ir ne. Skirtumas tik tai, kad vartoiskumas yra kaip politika/mada kuria labai sekmingai itakoja suinteresuotos grupes.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1156
Reputacija: +220
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-26, 12:49 
     
Arthuras rašė:

Cituoti:
Auto kainuoja vidutiniškai sakykim 30000 Eur,


Nu jau, nu jau... Už 20k eurų galima paimti visiškai padorų automobilį.


Zodis vidutiniskai ka nors tau reiskia, ar tai vejas? Jis nesako, kad visu auto kainos tokios, yra pigesniu, brangesniu. Tai vidutiniska kaina. O tu - gali paimti.....
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1156
Reputacija: +220
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-26, 12:54 
     
immortallt rašė:
Naujame Yaris ratų bazė atnaujinta, stabdymo kelias šiek tiek sutrumpėjo.


Pagrinde padangos ir stabdziai. O labiausiai padangos. As su savo (geriausiom ka radau siais metais apskritai rinkoje) sustoju beveik vietoje, jei kas butu neprisiseges, islektu pro langa :D
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1156
Reputacija: +220
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-26, 12:56 
     
is jusu kurie svaigsta apie sauguma, kurie dare patikrinima, ar jusu pagalves veikia :) ?

kiek investuojate i padangas, stabdzius? Kas kiek laiko profilaktiskai einate i servisa, jei nepastebite gedimo?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1156
Reputacija: +220
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-26, 13:11 
     
HDi rašė:
Nelabai suprantu net ką čia ginčytis apie tuos svorius ir saugumo, pilnas youtubas crash testų įvairiausių.

Ford sierra 1170Kg 1987-1993
Ford Fiesta 966Kg 2002-2008

Kurioj norėtumėt būti? O fiesta čia net ne naujausio modelio.




is principo siek tiek skirtingos auto, net vizualiai matosi.
antra, reikia nepamirsti, kad saugumas isaugo tada, kai su kompu pradejo modeliuoti susidurimus, tvirtumus. Po to saugumas santykinai mazai isaugo. Tad jei pajami dvi auto is tos kartos, kur modeliuoti susidurimai, skirtumas nebus toks akivaizdus.

Sekantis etapas tai eleketromobiliai, kur kurejamas atsiveria naujos galimybes naujai kurti visa baze.


Ir dar, avarijos metu labai svarbu daiktai bagazineje. Nes is bagazines pvz varztai lekia atitinkamu greiciu ir turi pramusamaja galia (kaip kulkos). Kiek is jusu auto turi metaline bagazines atskyra ?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1156
Reputacija: +220
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-27, 10:59 
     
zet rašė:
is principo siek tiek skirtingos auto, net vizualiai matosi.
antra, reikia nepamirsti, kad saugumas isaugo tada, kai su kompu pradejo modeliuoti susidurimus, tvirtumus. Po to saugumas santykinai mazai isaugo. Tad jei pajami dvi auto is tos kartos, kur modeliuoti susidurimai, skirtumas nebus toks akivaizdus.

Sekantis etapas tai eleketromobiliai, kur kurejamas atsiveria naujos galimybes naujai kurti visa baze.


Ir dar, avarijos metu labai svarbu daiktai bagazineje. Nes is bagazines pvz varztai lekia atitinkamu greiciu ir turi pramusamaja galia (kaip kulkos). Kiek is jusu auto turi metaline bagazines atskyra ?


Ką tu sakai!? 20 metų seniau pagamintas automobilis skiriasi vizualiai! Negaliu patikėti!

Išvaizda, ypač priekio, irgi yra viena priežasčių, kodėl saugumas didesnis. Neleidžia betko projektuoti, net jei tai didina aerodinamika, nes būtų pėsčiųjų giljotinos, kaip ir buvo prieš 20 metų.

"skirtumas nebus toks akivaizdus" - bet faktas, kad skirtumas bus.
  • 0


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 632
Reputacija: +550
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-27, 11:08 
     
zet rašė:
Ar_as? rašė:
Daugumai nereikia 15 metų senumo automobilio ir dauguma nenori mokėti nė 1 ct papildomai tam, kad kažkas galėtų tuo daiktu naudotis po 15 metų.


Klysti, auto isperkumomo kaina po garantinio labai priklauso, ar juo dar kas naudosis ir kiek naudosis.



Nu kažkokie ufonautizmai... Statistinis žmogus perkantis naują automobilį skaičiuoja kiek jis jam kainuos per lizingo išperkamosios nuomos laikotarpį, t.y. pradinis įnašas+mėnesinės įmokos. Po šio laikotarpio automobilis paliekamas pardavėjui, kuris rūpinasi, kur kišti tą auto. Pirkėjui likutinė auto vertė yra neaktuali, ji paskaičiuojama įsigyjant automobilį pagal sutartyje fiksuojamą ridą (avarijas/pabraižymus ir kt. dengia draudimas minus franšizė).
Paprastai tariant - man giliai dzin, kokia bus reali mano automobilio kaina po 5 metų, aš už ją nenoriu mokėti nė vieno papildomo cento, tai gamintojo/atstovo problema, ne mano.

Kitas dalykas, jau pirminė, naujo auto kaina tiesiogiai koreliuoja su jo nuvertėjimu, todėl atsispindi pačiame įsigyjime.

Automobilis - poreikis/paslauga, ne investicija, ką dar taip sunku suvokti homosovietikus, kuriam kažkelintas žiguliai buvo turtas, investicija, statusas, prestižas.
  • -1


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 632
Reputacija: +550
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-04-27, 11:30 
     
Ar_as? rašė:

Ką tu sakai!? 20 metų seniau pagamintas automobilis skiriasi vizualiai! Negaliu patikėti!

Išvaizda, ypač priekio, irgi yra viena priežasčių, kodėl saugumas didesnis. Neleidžia betko projektuoti, net jei tai didina aerodinamika, nes būtų pėsčiųjų giljotinos, kaip ir buvo prieš 20 metų.

"skirtumas nebus toks akivaizdus" - bet faktas, kad skirtumas bus.


Tu modelius skirti moki apskritai?

Ford sierra 1170Kg
Ford Fiesta 966Kg

Is kur man zinoti, kad 1987 metais Siera ir Fiesta buvo vienodai saugus? Gal ir pas juos jau tada buvo smarkiai apciuopiamas skirtumas? (cia ziurint apskritai is statistines puses nera visiskai korektiska parinkti skirtingus modelius).
  • -1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1156
Reputacija: +220
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'