Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 21 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-27, 17:47 
     
Cituoti:
Tokie varikliai gali išvystyti daug arklio jėgų, nors yra pakankamai maži


Jėga (Force) matuojama niutonais, galia (Power) matuojama Vatais (arba arklio galiomis) yra ne sinonimai.
  • -1




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1169
Reputacija: +654
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-27, 18:58 
     
Vokiečiai jau prieš daug dešimtmečių suprato, kad tai neperspektyvi konstrukcija, todėl daug laimėjo koncentruodamiesi į l ir V formos matorus.
  • -1


_________________
Jokia gėda nežinoti! Gėda apsimesti žinančiu..


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 2987
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +398
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-27, 20:26 
     
kiesza rašė:
Vokiečiai jau prieš daug dešimtmečių suprato, kad tai neperspektyvi konstrukcija, todėl daug laimėjo koncentruodamiesi į l ir V formos matorus.


Stumoklinius variklius moka gaminti ne vien vokiečiai, kažkaip keista, kad juos išskyrei.

Iš turėjusių teisę gaminti rotorius, Mazda vienintelė padarė jį bent normaliai veikiantį.
Ir šiaip Mazda labai mėgsta netradicinius VDV variklių sprendimus, kurių kiti dideli gamintojai nesiryžta išleisti masiniam vartojimui.
  • +1




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1169
Reputacija: +654
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-27, 21:18 
     
vidaus degimo varikliuose per daug komponentu susije tarpusavy, kad butu galima drastiskai keist konstrukcija. neisgauna pigiai rotorinis reikiamu parametru ir tiek... straipsny parase, kad rotoriniam variklyje yra siauri apsuku diapazonai , kai jo NK pakankamai didelis. ir galbut apsimokes ji naudot elektromoibilio elektros variklio palaikymo rezime, kaip papildanti varikli tam tikrais atvejais, kad kompensuot vis dar lievus ir brangius akumuliatorius... na jie ten Mazdoje matyt nemazai bande rotorinius ir greiciausiai zino ka sneka.
BET cia juk pagalbine sistema, o ne rotoriniu vidaus degimo varikliu atgimimas :)
  • +2


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3666
Reputacija: -147
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-28, 12:08 
     
Tokio dydzio kompanija atrodo, kad kartais pristato daugiau inovaciju nei virs jos esantys dideji gamintojai kartu sudejus.

VDV varomas benzinu kuris uzdegamas nuo suspaudimo, kaip dyzelyje (i toki jau turbut duju neidesi :D )
Spejama, kad sukure konkurencinga rotorini varikli elektromobiliams. Mazas svoris ir turis, jokiu vibraciju - super!
Gandai apie rotorini modeli. Pvz Mazda Furai.
Nerealus protopitu dizainas - nei Toyota nei VW turbut niekada nesukurs kazko panasaus. Dizaino prasme artimiausias konkurentas turbut koks KIA bus.

Kai kiti kuria softa klastojanti emisiju duomenis arba ideda +1 turbina prie jau esamu 3.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1969
Reputacija: +467
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-28, 13:03 
     
Xdmin rašė:
Tokio dydzio kompanija atrodo, kad kartais pristato daugiau inovaciju nei virs jos esantys dideji gamintojai kartu sudejus.

VDV varomas benzinu kuris uzdegamas nuo suspaudimo, kaip dyzelyje (i toki jau turbut duju neidesi :D )
Spejama, kad sukure konkurencinga rotorini varikli elektromobiliams. Mazas svoris ir turis, jokiu vibraciju - super!
Gandai apie rotorini modeli. Pvz Mazda Furai.
Nerealus protopitu dizainas - nei Toyota nei VW turbut niekada nesukurs kazko panasaus. Dizaino prasme artimiausias konkurentas turbut koks KIA bus.

Kai kiti kuria softa klastojanti emisiju duomenis arba ideda +1 turbina prie jau esamu 3.

Svarbiausia ne tai, kokias inovacijas sukuria "ant popieriaus", o tai, kokios inovacijos ilgainiui pasiteisina ekonomiskai ir teikia nauda galutiniam vartotojui. Kolkas viskas yra hype'inimo ir skambiu zodziu lygyje - tik laikas parodys, i ka viskas issivystys.

Ir beje, ne elektromobiliams, o hibridams. Nuo tada, kai i elektromobili idedi kazkoki suda, kuris degina kura, jis nustoja buti elektromobilis. Cia net naujienos antraste reiketu pataisyti.
  • +2




Užsiregistravo: 2016-10-02, 17:48
Pranešimai: 431
Reputacija: +542
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-28, 13:27 
     
Xdmin rašė:
Tokio dydzio kompanija atrodo, kad kartais pristato daugiau inovaciju nei virs jos esantys dideji gamintojai kartu sudejus.

VDV varomas benzinu kuris uzdegamas nuo suspaudimo, kaip dyzelyje (i toki jau turbut duju neidesi :D )
Spejama, kad sukure konkurencinga rotorini varikli elektromobiliams. Mazas svoris ir turis, jokiu vibraciju - super!
Gandai apie rotorini modeli. Pvz Mazda Furai.
Nerealus protopitu dizainas - nei Toyota nei VW turbut niekada nesukurs kazko panasaus. Dizaino prasme artimiausias konkurentas turbut koks KIA bus.

Kai kiti kuria softa klastojanti emisiju duomenis arba ideda +1 turbina prie jau esamu 3.

o tai kas jiems daugiau daryt, jei neperka niekas masiskai mazdu? :D belieka tik nisinius sprendimus tobulint. siaip pas japonus yra tokios gana pasenusios tradicijos gerbt unikaluma, net jei jis ir atsilikes. ta prasme japonai moka babkes uz tai. bet pasauliniu lygiu sito ner. va sito nesupranta sitoje kompanijoje.
kernel_panikuoja rašė:
Ir beje, ne elektromobiliams, o hibridams. Nuo tada, kai i elektromobili idedi kazkoki suda, kuris degina kura, jis nustoja buti elektromobilis. Cia net naujienos antraste reiketu pataisyti.

nusisneki. jei prie elektromobilio prikabinsi priekaba su laidu, kurioje veziosi koki nors uzvesta dyzelini generatoriu - jis hybridu netaps vien del kuro vartojimo. ant starterio irgi gali pavaziuot kelis 100m :) hybridai gali vaziuot nepriklausomai dviem sistemom. bet jei sistema tik pagalbine - cia ne hybridas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3666
Reputacija: -147
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-28, 14:39 
     
kernel_panikuoja rašė:
Ir beje, ne elektromobiliams, o hibridams. Nuo tada, kai i elektromobili idedi kazkoki suda, kuris degina kura, jis nustoja buti elektromobilis. Cia net naujienos antraste reiketu pataisyti.


Bendrąja prasme - hibridas, bet teisiškai ir fiziškai - automobilis yra varomas elektriniais varikliais. Chevrolet Volt'as yra vadinamas Extended range electric vehicle - padidinto atstumo elektromobilis. Ir jis Lietuvoje gali gauti EV numerius.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2209
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +313
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-28, 15:08 
     
FtBall rašė:
kernel_panikuoja rašė:
Ir beje, ne elektromobiliams, o hibridams. Nuo tada, kai i elektromobili idedi kazkoki suda, kuris degina kura, jis nustoja buti elektromobilis. Cia net naujienos antraste reiketu pataisyti.


Bendrąja prasme - hibridas, bet teisiškai ir fiziškai - automobilis yra varomas elektriniais varikliais. Chevrolet Volt'as yra vadinamas Extended range electric vehicle - padidinto atstumo elektromobilis. Ir jis Lietuvoje gali gauti EV numerius.
Senas ir teisingiausias terminas šitam nesusipratimui apibūdinti yra "plug-in hybrid" https://en.wikipedia.org/wiki/Plug-in_hybrid
  • +2


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7235
Miestas: KLP
Reputacija: +1530
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-28, 15:19 
     
OK, teisiskai jus turbut teisus, o kadangi teise yra objektyvus atskaitos taskas diskusijai, nera prasmes man bandyti isvartyti kazka kitaip.

Tebunie tai elektromobilis varomas benzinu :D Taip pat, kaip ir kuro celiu sistema turintys automobiliai yra elektromobiliai varomi vandeniliu. As i viska ziuri supaprastintu principu - kuo pildai masina, tuo ji ir varoma. Kokios transformacijos viduje atliekamos man neidomu, kaip ir kokios transformacijos atliekamos iki to, kol gaunamas tas kazkas, kuo pildai :)
  • 0




Užsiregistravo: 2016-10-02, 17:48
Pranešimai: 431
Reputacija: +542
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-28, 18:52 
     
AAA000 rašė:
o tai kas jiems daugiau daryt, jei neperka niekas masiskai mazdu? :D belieka tik nisinius sprendimus tobulint. siaip pas japonus yra tokios gana pasenusios tradicijos gerbt unikaluma, net jei jis ir atsilikes. ta prasme japonai moka babkes uz tai. bet pasauliniu lygiu sito ner. va sito nesupranta sitoje kompanijoje.



Šiaip visai įdomu straipsnį kažkada skaičiau apie nišinius gamintojus mazda ir subaru:
https://www.bloomberg.com/gadfly/articl ... and-subaru
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 469
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-28, 19:33 
     
kernel_panikuoja rašė:
OK, teisiskai jus turbut teisus, o kadangi teise yra objektyvus atskaitos taskas diskusijai, nera prasmes man bandyti isvartyti kazka kitaip.

Tebunie tai elektromobilis varomas benzinu :D Taip pat, kaip ir kuro celiu sistema turintys automobiliai yra elektromobiliai varomi vandeniliu. As i viska ziuri supaprastintu principu - kuo pildai masina, tuo ji ir varoma. Kokios transformacijos viduje atliekamos man neidomu, kaip ir kokios transformacijos atliekamos iki to, kol gaunamas tas kazkas, kuo pildai :)

pagal tavo klasifikacija elektromobiliai neegzistuoja, nes jie turetu vadintis laidomobiliais arba rozetemobiliais :)
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3666
Reputacija: -147
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-28, 19:59 
     
HDi rašė:

Šiaip visai įdomu straipsnį kažkada skaičiau apie nišinius gamintojus mazda ir subaru:
https://www.bloomberg.com/gadfly/articl ... and-subaru

neblogas straipsnelis :) aoie tai ir sneku.
BMW irgi yra labiau nisinis gamintojas, bet elektromobiliuose ju koncepcija yra arciausiai idealo vartotojams. nors ir apgaudineja per visokias "unikalias" savybes, ir lauzia kainas - bet ju autovizija bent jau teisinga.
o va pvz ww koncerno stiprybe - detaliu universalumas, pakeiciamumas ir pigumas. jie net nesamones (ziurint istatymo prasme) gamindami lyderiai islieka vien del teisingo gamybos budo. tokie orientuoti i masto gamyba ir jiem viskas bus atleista :)
Xdmin rašė:
Tokio dydzio kompanija atrodo, kad kartais pristato daugiau inovaciju nei virs jos esantys dideji gamintojai kartu sudejus.

VDV varomas benzinu kuris uzdegamas nuo suspaudimo, kaip dyzelyje (i toki jau turbut duju neidesi :D )
Spejama, kad sukure konkurencinga rotorini varikli elektromobiliams. Mazas svoris ir turis, jokiu vibraciju - super!
Gandai apie rotorini modeli. Pvz Mazda Furai.
Nerealus protopitu dizainas - nei Toyota nei VW turbut niekada nesukurs kazko panasaus. Dizaino prasme artimiausias konkurentas turbut koks KIA bus.

Kai kiti kuria softa klastojanti emisiju duomenis arba ideda +1 turbina prie jau esamu 3.

tu suprask kad tie emisiju standartai yra lazda su dviem galais. juos stuma kompanijos, kur sugeba isgaut siektiek didesni NK is varikliu. tokios kaip BMW. bet masiniam vartotojui svarbiau prekes prieinamumas. o valdzia galutiniam variante renka masinis vartotojas. ir sakykim ww atseit '"susitepe" su softu, bet jei juos kirstu, kruvos bedarbiu, auto pabrangsta ir valdzia sues tie patys rinkejai :D kur visai nesenai reke, itikinti mas medios, kad ww kazkoks blogis :D :D :D galutiniam variante juk vistiek viska apmoka vartotojas , ir BMW variklius ir ekologijos standartu palaikyma... bet jei daugumai teks dirbt zenkliai daugiau, o auto nebeipirks - irgi nesibaigs kazkam geruoju :D :D :D prades lakstyt durniai su bytom ir dauzyt viska, ant ko tik bus eko simbolika :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3666
Reputacija: -147
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-28, 22:00 
     
AAA000 rašė:
pagal tavo klasifikacija elektromobiliai neegzistuoja, nes jie turetu vadintis laidomobiliais arba rozetemobiliais :)

Ne visai. Man tik labai keistai ir neintuityviai skamba pasakymas "elektromobilis", kai kalba eina apie kazkokia hipotetine sistema, i kuria reikia pilti benzina, nors jos galutines dalies varikliai elektriniai. Ypac, jei kalba eina ne apie kazkoki trivialu mini-varikliuka "just in case" atvejams (kaip kad pas BMW i3), o apie teorini varianta, kai ta benzina reikia pilti pastoviai, kad vazinetum, ir jis tampa kaip ir butinas.

Zodziu tebunie terminai tokie kokie yra - tikrai nebandysiu gincytis, kad jie blogi. Man priimtiniausia savoka butu plug-in hibridai (kaip kazkas jau minejo), arba kazkoks atskiras elektromobiliu tipas, mazdaug "hibridiniai elektromobiliai" ar kazkokie kitokie, kad sita pornografine sandara butu galima isskirti is normaliu elektromobiliu :D
  • +1




Užsiregistravo: 2016-10-02, 17:48
Pranešimai: 431
Reputacija: +542
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-28, 23:12 
     
kernel_panikuoja rašė:
AAA000 rašė:
pagal tavo klasifikacija elektromobiliai neegzistuoja, nes jie turetu vadintis laidomobiliais arba rozetemobiliais :)

Ne visai. Man tik labai keistai ir neintuityviai skamba pasakymas "elektromobilis", kai kalba eina apie kazkokia hipotetine sistema, i kuria reikia pilti benzina, nors jos galutines dalies varikliai elektriniai. Ypac, jei kalba eina ne apie kazkoki trivialu mini-varikliuka "just in case" atvejams (kaip kad pas BMW i3), o apie teorini varianta, kai ta benzina reikia pilti pastoviai, kad vazinetum, ir jis tampa kaip ir butinas.

Zodziu tebunie terminai tokie kokie yra - tikrai nebandysiu gincytis, kad jie blogi. Man priimtiniausia savoka butu plug-in hibridai (kaip kazkas jau minejo), arba kazkoks atskiras elektromobiliu tipas, mazdaug "hibridiniai elektromobiliai" ar kazkokie kitokie, kad sita pornografine sandara butu galima isskirti is normaliu elektromobiliu :D

:D :D :D
man tai rupi suprast veikimo principus ir technologinius privalumus. kai su kuo nors diskutuoju, man svarbu suvokt ar pasnekovas irgi tai supranta. o tau panasu terupi tik teisingai ismokt vartot terminus :D :D :D panikuotojau - tu isvis suvoki apie ka sita tema? :D
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3666
Reputacija: -147
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-28, 23:46 
     
As suprantu veikimo principa :) Jau esame apie ji diskutave seniau. Pats prisikabinai del terminu, tai ir atrasiau.

O kas del temos - kai gatveje pamatysiu realius automobilius su Mazda "inovacijom", tada jas laikysiu kazkuo daugiau, nei reklama ir popieriniu brando promotion'u. Ypac, jeigu bent 200K sugebes nubegti be kapitalinio :D
  • +2




Užsiregistravo: 2016-10-02, 17:48
Pranešimai: 431
Reputacija: +542
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-29, 10:44 
     
kernel_panikuoja rašė:
O kas del temos - kai gatveje pamatysiu realius automobilius su Mazda "inovacijom", tada jas laikysiu kazkuo daugiau, nei reklama ir popieriniu brando promotion'u. Ypac, jeigu bent 200K sugebes nubegti be kapitalinio :D

Sugebes, jeigu priziuresi. Nauji VW valgo tepala, tai visi tikrina kantriai, dapylineja tai ir nuvaziuoja po to variklis padoru atstuma. Beje, Mazdos varikliai aukstasukiai o automobiliai maloniai valdomi, todel jais vazinejama sportiskiau - tai gerokai irgi patrumpina ju tarnavima.

Pvz: Vienas is kantriausiu Toyota varikliu 2JZ-GE montuojamas i Lexus ir Supra atlaiko ~600k km, o lenktyniu rezimu tik 100k, kas vis tiek yra ispudingai daug palyginus su kitais varikliais.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1969
Reputacija: +467
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-29, 19:04 
     
Patikslinimui. Kiek žinau Chevrolet Volt’ui EV numeriai Lietuvoje nebeišduodami. Dabar tai tiesiog paprastas automobilis.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-11-06, 12:51
Pranešimai: 40
Reputacija: +53
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-29, 20:00 
     
GNU rašė:
Patikslinimui. Kiek žinau Chevrolet Volt’ui EV numeriai Lietuvoje nebeišduodami. Dabar tai tiesiog paprastas automobilis.


Prieš savaitę kaip tik užkalbinau žmogų, kuris Volt'ą vairuoja, tai sakė, kad kitą mėnesį pasiims EV numerius. Faktiškai, Volt'as yra varomas išskirtinai tik elektros energija.


Lietuvos Respublikos atsinaujinančių išteklių energetikos įstatymas
Cituoti:
18. Elektromobilis – transporto priemonė, kurioje energija mechaniniam judesiui atlikti tiekiama tik iš elektros energijos kaupiklio.


Volt'o atveju, automobilis yra varomas elektros varikliais, kuriems reikalinga elektros energija gaunama iš baterijų. Ar baterijos kraunamos važiuojant generatoriumi, ar per naktį namie - esmės nekeičia.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2209
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +313
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-10-30, 12:30 
     
AAA000 rašė:
siaip pas japonus yra tokios gana pasenusios tradicijos gerbt unikaluma, net jei jis ir atsilikes.


papasakok man apie Toytos dizaina ;)
  • -1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-11-10, 20:18
Pranešimai: 1143
Reputacija: +209
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'