Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 13 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-06, 14:01 
     
Cituoti:
Būtina pasirūpinti transporto priemonės technine būkle: šviesos žibintais


Deja, žmonės pamiršta kelis dalykus:

1. Priešrūkinių žibintų paskirtį
2. Nuleisti šviesas, kai pakraunamas automobilis.

Kai trumpos šviesos šviečia toliau, nei kitų automobilių ilgos šviesos, tai ir saugumui trukdo ko gero daugiau, nei greičio viršyjimas keliais kilometrais. Deja, neteko girdėt, kad kas nors būtų nubaustas ar įspėtas už netinkamai sureguliuotas šviesas, nors tokių - pilna.
  • +4



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2182
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +299
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-06, 14:42 
     
Dar viena ne mažiau svarbi problema yra važiavimas su ilgosiomis šviesomis. Nei kiek neperdėsiu sakydamas, kad pusė visų važiuojančių su ilgosiomis šviesomis - neperjungia, arba pavėluoja perjungti į trumpasias prieš susitinkant kitą transporto priemonę. Likus keliasdešimt metrų iki tokios mašinos matomumas pasidaro beveik nulinis.
Aš važinėju tik trumpomis ir nematau reikalo jungti į ilgas ir išviso nelabai įsivaizduoju kur galima jas naudoti.
  • 0


_________________
The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-07-04, 11:51
Pranešimai: 710
Miestas: Vilnius
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-06, 14:55 
     
1hitkillhack rašė:
..Nei kiek neperdėsiu sakydamas, kad pusė visų važiuojančių su ilgosiomis šviesomis - neperjungia, arba pavėluoja perjungti į trumpasias prieš susitinkant kitą transporto priemonę...


Labai perdedate. Kiek važinėju, tai labai retai kas neišjungia šviesų. Na arba priklauso nuo to po kokias vietoves mes važinėjame.

1hitkillhack rašė:
...Aš važinėju tik trumpomis ir nematau reikalo jungti į ilgas ir išviso nelabai įsivaizduoju kur galima jas naudoti.


Matomai mažai užmiestyje (ir ne autostradoje) važinėjate. Važiuojant neapšviestuose keliuose matomumas labai pagerėja. Ir jei būtų kažkas kelio viduryje, tai tikimybė išvengti kliūties, turbūt, keliais kartais padidėja.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-21, 11:10
Pranešimai: 38
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-06, 18:33 
     
Nežinau kaip kiti,bet aš visada tamsiu paros metu važiuoju su įjungtais priešrūkiniais žibintais,nes jie šviečia plačiau ir labiau apšviečia griovius,taip lengviau pastebėti gyvūnus,kas man jau ne kartą pasitvirtino.
1hitkillhack rašė:
Aš važinėju tik trumpomis ir nematau reikalo jungti į ilgas ir išviso nelabai įsivaizduoju kur galima jas naudoti.


Turbūt miško keliais nevažinėji. Prieš porą savaičių vos nenumušiau elnio,o pastebėjau tik įjungęs ilgąsias šviesas ir jis buvo per kelių automobilių atstumą,staigiai pristabdžiau ir vis tiek dar gan dideliu greičiu priešprieša teko apvažiuot,o jis nė nekrustelėjo. Vienu žodžiu per plauką išvengiau nelaimės.
  • +1




Užsiregistravo: 2014-10-31, 19:48
Pranešimai: 70
Reputacija: +60
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-06, 19:32 
     
Važiuoju penktadieniais Kaunas-Jurbarkas keliu, manau jis pakankamai tamsus. Nesakau, kad pusė neperjungia. Sakau, kad dalis neperjungia, kita dalis iš pradžių, lyg tyčia apakina, o tada perjungia, tai irgi padidina avarijos galimybes ir dar psichologiškai blogai nuteikia. Normaliai susitvarkius artimas šviesas, galima saugiai važiuoti, o kai tolimos šviečia dar blogiau nei sutvarkytos artimos, tai nėra ko norėti.
  • 0


_________________
The only way to discover the limits of the possible is to go beyond them into the impossible.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-07-04, 11:51
Pranešimai: 710
Miestas: Vilnius
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-06, 19:40 
     
Senioras rašė:
tamsiu paros metu važiuoju su įjungtais priešrūkiniais žibintais,nes jie šviečia plačiau ir labiau apšviečia griovius


Na, nesek tu pasakų, kaip gerai yra rūko žibintai ir kiek jie daug apšviečia. Važiuojant 90km/h, trumpos šviesos apšviečia ~2 sekundes į priekį, o priešrūkiniai - vos ~0.5s. O per 0.5s net kojos nuo gazo iki stabdžio nespėtum perkelt.

Bet problema ne patys priešrūkiniai žibintai - o labai dažnai su jais komplektuojamos netinkamai sureguliuotos trumposios šviesos.

Atrodo, žmonės nežino, kad reiktų pasireguliuot šviesų aukštį, kai daugiau svorio gale pakraunama.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2182
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +299
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-06, 19:45 
     
1hitkillhack rašė:
Važiuoju penktadieniais Kaunas-Jurbarkas keliu, manau jis pakankamai tamsus. Nesakau, kad pusė neperjungia. Sakau, kad dalis neperjungia, kita dalis iš pradžių, lyg tyčia apakina, o tada perjungia, tai irgi padidina avarijos galimybes ir dar psichologiškai blogai nuteikia. Normaliai susitvarkius artimas šviesas, galima saugiai važiuoti, o kai tolimos šviečia dar blogiau nei sutvarkytos artimos, tai nėra ko norėti.


Cituoti:
Nei kiek neperdėsiu sakydamas, kad pusė visų važiuojančių su ilgosiomis šviesomis - neperjungia


Just saying...


Šiaip labai panašu, kad šviesos blogai sureguliuotos.

Tikrai neretai pamirksiu iš prieko atvažiuojančiam automobiliui, pas kurį įjungtos ilgos, bet pasirodo, pas jį tiesiog trumpos šviesos labai smarkiai akina. Šiaip tipinis vaizdas - asfaltą braukiantis senas raudonas Passat'as universalas. Prikrauta pilna bagažinė, tai priekis šviečia į dangų.
  • +3



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2182
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +299
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-07, 05:54 
     
tokie kur jau arti buna ir neperjungia i artimas tai buna as spicelei jiems irgi tolimas ijungiu tai iskart i artimas jie persijungia supranta tada iskart kai patys buna apakinami
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-01-13, 20:54
Pranešimai: 1057
Reputacija: -95
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-07, 12:23 
     
Rūko žibintų naudojimas naktį, kai dulksna, lyja ar tiesiog blogas matomumas tikrai padidina saugumą, kaip ir duobėtuose keliose. Jei rūko žibintai sureguliuoti, jie niekaip negali akinti. Kaip ir trumpos šviesos. Pas kai kuriuos automobilius rūko žibintai naudojami kaip drl.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-10-21, 09:35
Pranešimai: 1
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-07, 17:13 
     
Eddie8664 rašė:
Rūko žibintų naudojimas naktį, kai dulksna, lyja ar tiesiog blogas matomumas tikrai padidina saugumą, kaip ir duobėtuose keliose. Jei rūko žibintai sureguliuoti, jie niekaip negali akinti. Kaip ir trumpos šviesos. Pas kai kuriuos automobilius rūko žibintai naudojami kaip drl.


* Rūko žibintai apšviečia ~15m į priekį. Važiuojant 90km/h greičiu - tai yra 0.6 sekundės. Reiškia, jie apšviečia tiek, kad pirmiau atsitrenksi į žvėrį, nei spėsi jį pamatyt.

* Lėtai važiuojant - pritariu, geriau apšviečia duobes, nei trumposios šviesos.

* Jei viskas tinkamai sureguliuota - prašom, važiuokit į sveikatą. Deja, labai dažna kombinacija yra rūko žibintai ir per aukštai šviečiančios šviesos.

P.S. Priekabų nuomos įmonės galėtų nuomojant priekabą duoti atmintinę, kad važiuojant su priekaba reikia pareguliuoti šviesas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2182
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +299
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-07, 23:02 
     
Man kazkaip daugiau problemu kelia nauji SUV su xennon tipo lempomis. Ir nemanau, kad pas 1-2 metu automobilius lempos nesureguliuotos. Daugumoje, speju, tai aukstis ir automatiskai reguliuojasi. Bet akina ir tiek ziniu. Tiek vaziuojant is galo, tiek is prieko. Gal jiems ir gerai matosi...
  • 0




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 232
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2017-11-08, 10:06 
     
Senioras rašė:
Nežinau kaip kiti,bet aš visada tamsiu paros metu važiuoju su įjungtais priešrūkiniais žibintais,nes jie šviečia plačiau ir labiau apšviečia griovius,taip lengviau pastebėti gyvūnus,kas man jau ne kartą pasitvirtino.


Tai tu kvailys, kuris dažnu atveju akina kitus eismo dalyvius savo rūko žibintais. Jei visi išmoktų vadovautis taisyklėmis o ne savo nuomone, tai gal ir statistika eismo įvykių nebūtų tokia žiauri n metų Lietuvoje. Senioras skaityk žemiau ir vadovaukis taisyklėm, o ne savo "nežinau kaip kiti, bet aš..." - va tokie labiausiai ir trukdo, su savo "aš".
Važiuojant rūke įjunkite rūko žibintus, tiek galinius, tiek priekinius, jeigu pastarieji yra sumontuoti jūsų automobilyje, taip būsite geriau matomas, be to, ir patys geriau matysite kelią. Nesant rūkui vis dar važiuojant su rūko žibintais, galite akinti kitus vairuotojus atvažiuojančius tiek iš priekio, tiek iš galo, todėl nepamirškite jų išjungti, be to, ir kelių eismo taisyklėse nurodoma, kad rūko žibintus reikia naudoti tik esant blogam matomumui, jeigu jis yra mažesnis nei 300 metrų (KET, 103 punktas ir 2-as skyrius). Kitais atvejais priekinius rūko žibintus galima naudoti, kai yra sugedęs priekinis kairės pusės artimųjų šviesų žibintas (KET, 103 punktas).
  • +3


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2165
Miestas: Kaunas
Reputacija: +585
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'