Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 14:51 
     
Man labiau įdomu kodėl įvyko avarija ir kodėl avarijos metu buvo tokia trajektorija. Turiu įtarimą, kad prasta tarpinė tarp vairo ir sėdynės, bet galbūt ir pats auto nevykusiai suprojektuotas, nežinau smulkmenu, todėl tai reikėtu vertinti, kaip spėliones.

Palei instrukciją ir avarijos trajektoriją panašu, kad pagalvės ir neturėjo išsiskleisti, tiesiog sutapo visi veiksniai, dėl kuriu pagalvės nėra aktyvuojamos.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7230
Miestas: KLP
Reputacija: +1526
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 16:31 
     
o kur automobiliuose toks labai didelis raudonas "avarija" mygtukas - kuri paspaudus issautu oro pagalves? :D :D :D as nesuprantu kaip automobiliai isvis ta beprasmiska technikine apziura ar ten kokius nors debiloidinius saugumo sertifikatus praeina be tokio daikto? :D :D :D ir dar susimoket reikia...
o vat jei kokiu bintu nebus - tai niekaip nepraeisi... nes matai avarijos metu butu spejus galva bintu apsivyniot ir butu matyt nezuvus...
iteisinto reketo sistema tos privalomos TA apziuros - tik ne kvailiams cia suprast...
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3661
Reputacija: -141
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 16:41 
     
bahuriux rašė:
Man labiau įdomu kodėl įvyko avarija ir kodėl avarijos metu buvo tokia trajektorija. Turiu įtarimą, kad prasta tarpinė tarp vairo ir sėdynės, bet galbūt ir pats auto nevykusiai suprojektuotas, nežinau smulkmenu, todėl tai reikėtu vertinti, kaip spėliones.


Daugiau mažiau viskas ten aišku, kituose straipsniuose kiek skaičiau, po smūgio su stirna atsidarė kapotas ir jokio matomumo neliko, o jei siekiant išvengti smūgio jau buvo pradėtas manevras, tai net tiesiai važiuojant kai užpila langą kas nors pro šoną važiuojant - yra pakankamai nemaloni situacija, o čia manevro metu prarast matomumą rezultatas yra toks koks ir yra.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 469
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 16:49 
     
Kažkada diskusijose technologijos.lt parašius, kad airbag nėra esminė saugumo sistema gavau krūvą minusų. Nes "tūlas specialistas" žino, kad avarijoje "pagalvės" yra "viskas".

Deja, ne viskas, taip kaip mums atrodo. Airbag daviklis gali nesuveikti dėl netinkamo kampo, greičio ir pnš., o kai kuriais atvejais kompiuteris neleidžia išsiskleisti airbag, nes išskleidimo atveju bus patirta daugiau žalos. Pvz. verčiantis automobiliui.

P.S. Mašina nuotraukose į kabrioletą pavirtusi, o tėvas ieško kaltų. Gal reikėjo važinėjant Švedijoje išmokti ir važiuoti kaip švedams ? Dabar kaltas automobilis. Vairuoti reikia su protu, o ne viską patikėti ABS, SRS, ESP, VCS ir kitiems autorobotams.
  • +1




Užsiregistravo: 2008-03-16, 23:47
Pranešimai: 669
Reputacija: +49
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 17:11 
     
lankant giminaitį ligoninėj kolega gulėjo kažką susilaužęs. Sakė nuvažiavo į griovį, atsitrenkė į išvažiavimo keliuko vandens vamzdį (kaip jį ten pavadint).
Airbagai nesuveikė, mašina buvo pirkta nauja iš salono.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3736
Reputacija: +1134
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 17:40 
     
Manau klientas laimėtų bylą prieš Toyota. Žmogus mirt galėjo visais atvejais, bet airbegai turi išsiskleist, nes už juos sumokėtą.
  • +1


_________________
Jokia gėda nežinoti! Gėda apsimesti žinančiu..


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 2987
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +398
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 18:42 
     
Čia kaltas automobilio modelis, automobilis pilnas kitų saugumo sistemų ir bus sumontuota ne pati brangiausia SRS sistema kai pac auto kainuoja tik nuo 17tukst naujas. Ūž tokia kainą tikrai būtu išėjęs senesnis ir saugesnis auto, bet kai žmonės susižavi naujom įmantrybėm ir pamiršta: O kokį saugumą SRS užtikrina. :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 148
Reputacija: +76
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 18:48 
     
professor XXX rašė:
Čia kaltas automobilio modelis, automobilis pilnas kitų saugumo sistemų ir bus sumontuota ne pati brangiausia SRS sistema kai pac auto kainuoja tik nuo 17tukst naujas. Ūž tokia kainą tikrai būtu išėjęs senesnis ir saugesnis auto, bet kai žmonės susižavi naujom įmantrybėm ir pamiršta: O kokį saugumą SRS užtikrina. :)


Jo jo, senesnis ir saugesnis. Perp*stas siek tiek, pavirintas, gal isvis be pagalviu, bet tikrai saugesnis ;) Kada zmones nustos situos marazmus kalbet...
  • +2




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 233
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 18:54 
     
apvalus rašė:
Jo jo, senesnis ir saugesnis. Perp*stas siek tiek, pavirintas, gal isvis be pagalviu, bet tikrai saugesnis ;) Kada zmones nustos situos marazmus kalbet...

jei pirkt tanka - tikrai suaugesnis net jei ir senesnis, perp*stas siek tiek, pavirintas, ir isvis be oro pagalviu. net jei ir vamzdys isimtas :)
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3661
Reputacija: -141
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 19:03 
     
apvalus rašė:
professor XXX rašė:
Čia kaltas automobilio modelis.................... :)


Jo jo, senesnis ir saugesnis. Perp*stas siek tiek, pavirintas, gal isvis be pagalviu, bet tikrai saugesnis ;) Kada zmones nustos situos marazmus kalbet...

Virš 17tukst tikrai nebegausi auto pavirinto ir be pagalvių. :) Na bent, tu taikaisi į auto kurie kažkada kainavo po 100tukst kažkas kaip Karbauskio.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 148
Reputacija: +76
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 19:16 
     
professor XXX rašė:
apvalus rašė:
professor XXX rašė:
Čia kaltas automobilio modelis.................... :)


Jo jo, senesnis ir saugesnis. Perp*stas siek tiek, pavirintas, gal isvis be pagalviu, bet tikrai saugesnis ;) Kada zmones nustos situos marazmus kalbet...

Virš 17tukst tikrai nebegausi auto pavirinto ir be pagalvių. :) Na bent, tu taikaisi į auto kurie kažkada kainavo po 100tukst.


Nebegausi?.. Tu gal juokauji? Jei pats atsivesi is USA nedaug dauzta ir susitvarkysi, tai dar turesi kazka. Jei pirksi LT atvaryta, uz tokius pinigus, tai bus arba musta ir pigiausiu budu suvirinta, arba begus 300k km. O jei is tikruju bus sveika ir begus nedaug, tai kaina bus labai labai nedaug mazesne, nei naujo automobilio. Eik i mobile.de ir patikrink.
  • +1




Užsiregistravo: 2017-09-03, 23:17
Pranešimai: 233
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 19:29 
     
kiesza rašė:
Manau klientas laimėtų bylą prieš Toyota. Žmogus mirt galėjo visais atvejais, bet airbegai turi išsiskleist, nes už juos sumokėtą.


Inžinerijoje gali mokėt nemokėjęs niekas tau 100 % garantijos neduos.

JAV pilna bylų dėl airbag. Prašome pasidomėti jų baigtimi. Auto industrija ne tokia kvaila, kad dykai pinigus dalytų. Užmokėsi juristams ir gausi ECU, akselerometrų ir kitų sistemų duomenis ir atstovų išvadą, kad neatitiko smūgio kampas, greitis ir t.t. Dėl to sistema suveikė ne taip kaip buvo suprojektuota ir gamintojas neatsako už konkretų atvejį.

Važiuoti reikia taip, tarsi nebūtų airbag. O kai viršydamas aplenki savo angelą (sarcasm) tada likimą atiduodi lošimo teorijai suveiks/nesuveiks
  • +3




Užsiregistravo: 2008-03-16, 23:47
Pranešimai: 669
Reputacija: +49
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 20:30 
     
"Šoninės pagalvės, kaip rašoma instrukcijoje, gali neišsiskleisti, jei smūgio į automobilio priekį ar galą metu jis verčiasi. Arba jei priešpriešinis smūgis gaunamas važiuojant nedideliu greičiu." O kaip del dirzu pritraukeju ar jie kartais neturetu suveikti kaip automobilis verciasi? Šiuo atveju nemanau, kad butu padeje tie airbagai nes matosi nuotraukoje kad stramstis labai daug islinkes del dideles jegos " Net negalėjai arčiau kito automobilio privažiuoti, nes tuoj automatiniai stabdžiai veikė. Tikrai paliko įspūdį kaip saugus automobilis“, – neslėpė V. Šleikus." Dar del stirnos galejo suveikti ši sistema ir auto galejo del staigaus stabdymo susimetyt, bet svarbiausia buvo nepasirinktas saugus greitis
  • 0




Užsiregistravo: 2017-10-21, 10:23
Pranešimai: 0
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 21:29 
     
Vatsonas rašė:
............" O kaip del dirzu pritraukeju ar jie kartais neturetu suveikti kaip automobilis verciasi? Šiuo atveju nemanau, kad butu padeje tie airbagai nes matosi nuotraukoje kad stramstis labai daug islinkes del dideles jegos "...........................

Man įtarimas jog buvo netaisyklingai prisisegti diržai, nes kai apvirsta diržas turi bent jau prilaikyti prie sėdynės, o kaip dabar nutiko toks vaizdas jog asmuo avarijos metu galėjo laisvai svaidytis į šonus.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 148
Reputacija: +76
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 22:34 
     
Vatsonas rašė:
"Šoninės pagalvės, kaip rašoma instrukcijoje, gali neišsiskleisti, jei smūgio į automobilio priekį ar galą metu jis verčiasi. Arba jei priešpriešinis smūgis gaunamas važiuojant nedideliu greičiu." O kaip del dirzu pritraukeju ar jie kartais neturetu suveikti kaip automobilis verciasi? Šiuo atveju nemanau, kad butu padeje tie airbagai nes matosi nuotraukoje kad stramstis labai daug islinkes del dideles jegos " Net negalėjai arčiau kito automobilio privažiuoti, nes tuoj automatiniai stabdžiai veikė. Tikrai paliko įspūdį kaip saugus automobilis“, – neslėpė V. Šleikus." Dar del stirnos galejo suveikti ši sistema ir auto galejo del staigaus stabdymo susimetyt, bet svarbiausia buvo nepasirinktas saugus greitis

Saugus greitis norint išvengti ant kelio šokančių gyvių tam tikru paros metu yra 20km/h. Bet 90km/h turėtų būti saugus greitis norint likti gyvam kai iššoka stirna.

AAA, ar drįstum išvažiuot į gatvę bent, jei TA nebūtų? Važinėtų visi su debiliškai xenonais, plikom padangom, tiesiu išmetimu ir dumindami kaip garvežiai... fiu
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3736
Reputacija: +1134
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-23, 22:37 
     
Na šiame video verčiantis pagalvės suveikia. Nors dabar jau čia ir senas modelis. Bandymai gamintojo.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 149
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-24, 08:38 
     
Šiuo atveju, jeigu automobilis naujas, neseniai pirktas iš salono, tai pirmas veiksmas važiuot į saloną ir kelt skandalą, antra žingsnis - kreiptis į teismą, trečias jei jau patys gamintojai nesusiprotės, o teismas nuspręs nukentėjusio nenaudai, amžina antireklama visiems žmonėms ir laikraščiams apie šį prekės ženklą.
  • +3


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2229
Miestas: Kaunas
Reputacija: +592
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-24, 10:19 
     
o ko prašyt pas gamintoją?
Tiksliau pas atsilupusį lietuviško mentaliteto gamintojo atstovą?

Miršta tavo paauglė dukra, kokie turėtų būti reikalavimai?
Moralinės kompensacijos, kuri lietuvoj arba labiau principo rodymas arba labai maža?
Naujo land roverio, kad nebijotum dėl kitų šeimos narių?
O gal paskaičiuosi tiesioginius nuostolius, kiek kainuoja užauginti žmogų iki ~15 metų? (maistas, rūbai, darželiai, sugaištas laikas @ darbo užmokesčio kaina)?
  • +2




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3736
Reputacija: +1134
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-24, 10:29 
     
HardAxe rašė:
o ko prašyt pas gamintoją?
Tiksliau pas atsilupusį lietuviško mentaliteto gamintojo atstovą?

Miršta tavo paauglė dukra, kokie turėtų būti reikalavimai?
Moralinės kompensacijos, kuri lietuvoj arba labiau principo rodymas arba labai maža?
Naujo land roverio, kad nebijotum dėl kitų šeimos narių?
O gal paskaičiuosi tiesioginius nuostolius, kiek kainuoja užauginti žmogų iki ~15 metų? (maistas, rūbai, darželiai, sugaištas laikas @ darbo užmokesčio kaina)?


O ko išvis tikėtis iš gamintojo/atstovo?

Padarei avariją - pats kaltas. Jokios saugumo technologijos nėra 100% patikimos, ir tai turi būt visiems aišku. Saugiausia - išvis nepatekt į eismo įvykį. Visgi, patekus į įvykį - reikia žiūrėt į aplinkybes. Ant 90km/h nutrenkus stirną - nieko baisaus ir nebūtų. Išvis, stirna pernelyg mažas gyvūnas, kad daug žalos pridarytų. Visa žala atsirado, nes žmogus supanikavo ir nuvažiavo nuo kelio.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2209
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +313
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-24, 11:22 
     
FtBall rašė:
HardAxe rašė:
o ko prašyt pas gamintoją?
Tiksliau pas atsilupusį lietuviško mentaliteto gamintojo atstovą?

Miršta tavo paauglė dukra, kokie turėtų būti reikalavimai?
Moralinės kompensacijos, kuri lietuvoj arba labiau principo rodymas arba labai maža?
Naujo land roverio, kad nebijotum dėl kitų šeimos narių?
O gal paskaičiuosi tiesioginius nuostolius, kiek kainuoja užauginti žmogų iki ~15 metų? (maistas, rūbai, darželiai, sugaištas laikas @ darbo užmokesčio kaina)?


O ko išvis tikėtis iš gamintojo/atstovo?

Padarei avariją - pats kaltas. Jokios saugumo technologijos nėra 100% patikimos, ir tai turi būt visiems aišku. Saugiausia - išvis nepatekt į eismo įvykį. Visgi, patekus į įvykį - reikia žiūrėt į aplinkybes. Ant 90km/h nutrenkus stirną - nieko baisaus ir nebūtų. Išvis, stirna pernelyg mažas gyvūnas, kad daug žalos pridarytų. Visa žala atsirado, nes žmogus supanikavo ir nuvažiavo nuo kelio.


Stirna numušė kapoto tvirtinimą, kapotas atsidarė dar ir išdauždamas langą.
Čia ir lygiu keliu važiuojant gali nulėkt į griovį iš streso, o kai tu ką tik bandei išvengti stirnos... Ar tikrai pats būtum suvaldęs mašiną? Aš už save negarantuoju 100% :)
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3736
Reputacija: +1134
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-24, 12:42 
     
Va jums, pasekmės keliuose su gyvunais :
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2018-06-17, 17:58
Pranešimai: 148
Reputacija: +76
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-24, 12:54 
     
Kai kurie višiskai nuo realybės atitrūkę. Dieną, specialiose trasose briedžio testą max 70-80km/h ne visi auto įveikia, o čia tauzyjat apie saugų greitį bei kliūties išvengimą naktį, važiuojant, kad ir 70km (nors turbūt greičiau 80-90km/h).

Aš spėčiau, kad pirminis smūgis, t.y. į stirną nebuvo labai stiprus ir airbag'am nepriklausė išsiskleist, bet jo užteko pakelt kapotui ir išmalt langą, o sekantis smūgis panašu, kad buvo į dešinį kampą ir iš Toyota aprašymo panašu, kad irgi nepriklausė. Galbūt po-avarinio stambdymo technologija būtų čia kažkiek pagelbėjus (post-collision braking system), bet neminima tokia technologija nei Toyota brošiūroje nei vikipedijoje (tik WV ir BMW paminėti).

Galima aišku daugiau spekuliuot, bet bus gal koks tyrimas ir paaiškės jei ne priežastis, tai bent daugiau detalių.
  • +1


_________________
mindomobile.com | jekkyshomestay.com | bonusway.lt |
paskoluklubas.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1190
Miestas: Curepipe
Reputacija: +263
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-24, 13:28 
     
HardAxe rašė:
Stirna numušė kapoto tvirtinimą, kapotas atsidarė dar ir išdauždamas langą.
Čia ir lygiu keliu važiuojant gali nulėkt į griovį iš streso, o kai tu ką tik bandei išvengti stirnos... Ar tikrai pats būtum suvaldęs mašiną? Aš už save negarantuoju 100% :)


Nesu tokioje situacijoje buvęs, ir nenoriu patekt. Bet kiek logiškai apie tai mąstau - įvykio atveju racionaliausias veiksmas - yra tiesiog spausti stabdį ir nebandyt išvairuot.

Pilnas Youtube'as Crash compilation'ų, kuriuose problemos atsiranda dėl to, kad bandoma išvengti įvykio.

* Logiškai mąstant - jei patekčiau į tokią situaciją - nežinau, ar pavyktų logiškai mąstyti.
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2209
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +313
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2018-08-24, 14:02 
     
Numušiau stirną žiemą slidžiame kelyje, važiavau 80km/h, pats smūgis buvo 70km/h, nes dar spėjau stabdį nuspaust. Smūgio jėgą vos pajaučiau, pasijautė tik mažas bumtelėjimas. Sudužo žibintas, kapotas užsirietė, deformavosi sparnas minimaliai, ir skilo bamberio grotelės. Saugiai sustojau kelkraštyje. Jei bučiau praradęs matomumą ir viskas įvyktų ant pačio posūkio, tada gal ir bučiau nulėkęs į griovį, bet greitis jau būtų apie 60km/h. Pats nelabai išsigandau net. Stirna žuvo. Asmeniškai džiaugiuosi, kad air bag neiššovė, tokiu atveju mašinos remontas būtų žymiai brangesnis.

Kita situacija, važiavau 110km/h sausu asfaltu tamsiu paros metu, prašokęs kalną ant kelio stovėjo stirna, kirtau per stabdžius (ABS dar neturėjau), stabdymo žymės liko gal 10 metrų, padangas išmečiau po to karto. Laimei cypant padangom stirna išsigando ir pasišalino nuo kelio. Dingus kelio matomumui ir situacijai atsitikus ant posūkio, tikėtina, kad bučiau žuvęs. Kas nepatyręs tas nesupranta koks yra jausmas nuspaudus stabdį toliau dideliu greičiu artėti prie kliūties. Tą kartą labai išsigandau, visas virpėjau ir po to karto daugiau greičio neviršiju. Ši situacija nutiko prieš tą aprašytą aukščiau, todėl galimai ji mane išgelbėjo, nes pasirinkau saugesnį greitį.

Iš šios patirties galiu spėti, kad situacijoje minėtoje straipsnyje vairuotojas viršijo greitį.
Ir dėl artimojo žūties kaltinti automobilio gamintoją yra mažų mažiausia absurdas.

Moralas toks, jei pats kvailas, nepadės jokios technologijos, nes tikrai didžiąją dalį atvejų yra kaltas pats vairuotojas.
  • 0




Užsiregistravo: 2016-04-06, 15:17
Pranešimai: 35
Reputacija: +26
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'