Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-28, 12:19 
     
Cituoti:
Pašnekovas paaiškina, kad visgi 30 tūkst. kilometrų intervalas nėra laužtas iš piršto, nes gamintojas nurodo, kad toks intervalas galimas, jei naudojama alyva, kuri ir rekomenduojama. Tuomet suteikiama garantija, kad laikantis tam tikrų sąlygų automobilis be problemų tarnaus visą garantinį laikotarpį.

Taip žinoma pirkit naujus kibiriukus ir keiskit jeims alyvą kas 30kkm, juk taip faina, kai nereikia tech priežiūrios mašinai. Tokiu būdu jūs būsit įsukti dar labiau į "dirbk, pirk, mirk" karuselę, nes VDV variklaims pirmos darbo valandos, pirmi šimtai ir tūkstančiai km yra įpatingai kritiški. Dalys dar neprisidirbusios ir labai dideliais kiekias įvairių dydžių metalų dalelės papuola į variklio alyvą, žinoma yra filtras, bet jis bus greit užkištas, tom dalelėm ir sumažės tepalo spaudimas tepimo sistemoj, kitas dalykas filtras nefiltruoja nano ir tarkim ten iki kokio 1 mikrono dalelių, o jos patekusiois ant minkštų slydimo guolių indėklų ėda juos kaip abrazyvas, taip pat turbinos slydimo guolius, žiedus ir visa kitą.

Gamintojams naudingiausia, kad jūs keistumėt variklį, o geriau visą mašiną iškart po garantinio, tai tokios rekomendacijos, kaip 30kkm pirmaas alyvos keitimas tam ir pasitarnauja. Jei dar variklis mažalitris tai kartais ir iki garantijos galo nedatraukia, kas važinėja smagiau. Nes mažalitriai automatiškai užprogramuoti prarasti kompresiją kelis kart greičiau, dėl žiedų apskritimo ilgio vs darbinio cilindro tūrio, lyginant su normalios kūbatūros varikliu.

Turėtu būti absoliučiai priešinga situacija, jei gamykloj užpildyta alyva ir auto atiduotas jums be gamyklinės šaltos "abkatkės" ir su tais pačiais nekeistais tepalais, tada pirmas keitimas turėtu būti po 500km, antras po 3000km, o tada kas 10-15kkm.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7114
Miestas: KLP
Reputacija: +1478
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-28, 12:55 
     
bahuriux rašė:
Cituoti:
Pašnekovas paaiškina, kad visgi 30 tūkst. kilometrų intervalas nėra laužtas iš piršto, nes gamintojas nurodo, kad toks intervalas galimas, jei naudojama alyva, kuri ir rekomenduojama. Tuomet suteikiama garantija, kad laikantis tam tikrų sąlygų automobilis be problemų tarnaus visą garantinį laikotarpį.

Taip žinoma pirkit naujus kibiriukus ir keiskit jeims alyvą kas 30kkm, juk taip faina, kai nereikia tech priežiūrios mašinai. Tokiu būdu jūs būsit įsukti dar labiau į "dirbk, pirk, mirk" karuselę, nes VDV variklaims pirmos darbo valandos, pirmi šimtai ir tūkstančiai km yra įpatingai kritiški. Dalys dar neprisidirbusios ir labai dideliais kiekias įvairių dydžių metalų dalelės papuola į variklio alyvą, žinoma yra filtras, bet jis bus greit užkištas, tom dalelėm ir sumažės tepalo spaudimas tepimo sistemoj, kitas dalykas filtras nefiltruoja nano ir tarkim ten iki kokio 1 mikrono dalelių, o jos patekusiois ant minkštų slydimo guolių indėklų ėda juos kaip abrazyvas, taip pat turbinos slydimo guolius, žiedus ir visa kitą.

Gamintojams naudingiausia, kad jūs keistumėt variklį, o geriau visą mašiną iškart po garantinio, tai tokios rekomendacijos, kaip 30kkm pirmaas alyvos keitimas tam ir pasitarnauja. Jei dar variklis mažalitris tai kartais ir iki garantijos galo nedatraukia, kas važinėja smagiau. Nes mažalitriai automatiškai užprogramuoti prarasti kompresiją kelis kart greičiau, dėl žiedų apskritimo ilgio vs darbinio cilindro tūrio, lyginant su normalios kūbatūros varikliu.

Turėtu būti absoliučiai priešinga situacija, jei gamykloj užpildyta alyva ir auto atiduotas jums be gamyklinės šaltos "abkatkės" ir su tais pačiais nekeistais tepalais, tada pirmas keitimas turėtu būti po 500km, antras po 3000km, o tada kas 10-15kkm.


Bet vargšui litovcui tai neįtiksi, kai būna straipsnis apie tai kad tepalus keist kas 10-15tūkst, tai tada visi šaukia, kad gamintojas taip sau darbo pasidaro, kad luptų pinigus už aptarnavimus bereikalingus, nes kiti keičia kas 25k-30k ir vargo nemato "viskas ten gerai". Kai išeina straipsnis kur rašoma apie 30tūkst km, tai tada jau komentarai "dirbk, pirk, mirk" karuselė ir gamintojai suinteresuoti prakišt naują motorą, o dar geriau naują mašiną.

Tik šiaip pastebėjimas.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 459
Reputacija: +167
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-28, 13:02 
     
Dar buna kai gamintojo instrukscijas skaito istrizai. Paprastai nurodo intervala normaliomis salygomis, o naudojant sunkiomis salygomis intervalai trumpeja.
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-28, 13:34 
     
HDi rašė:
Tik šiaip pastebėjimas.
Negi manai, kad parašiau nelogiškai ir neargumentuotai iš techninės ir ekonominės pusės? https://lt.wikipedia.org/wiki/Argumentas_(logika)
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7114
Miestas: KLP
Reputacija: +1478
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-28, 16:32 
     
Imi litrinę mašiną su 5 metų garantija (galima dasipirkti iki 5 metų) ir su likutine verte po 5 metų. Keiti alyva kaip rekomenduoja kas 30000 km ir važinėji nesukdamas galvos dėl variklio. jei suges iki garantinio, tai vadinasi sutaisys ar pakeis.
Kiek žiūrėjau sau naujų mašinų, ta tik seatas siūlė tech aptarnavimus kas 30000 km daryti (brangių gamintojų nežiūrėjau).
  • 0




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 736
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-28, 17:29 
     
Nerkus rašė:
Imi litrinę mašiną su 5 metų garantija (galima dasipirkti iki 5 metų) ir su likutine verte po 5 metų. Keiti alyva kaip rekomenduoja kas 30000 km ir važinėji nesukdamas galvos dėl variklio. jei suges iki garantinio, tai vadinasi sutaisys ar pakeis.
Kiek žiūrėjau sau naujų mašinų, ta tik seatas siūlė tech aptarnavimus kas 30000 km daryti (brangių gamintojų nežiūrėjau).

Kai padils motoras (mažalitris) ir prarasi kompresiją po poros metų, tada alyvos nekeitimas kirs per piniginę 10++ kartų labiau nei keisti alyvą protingais intervalais, dėl padidėjusių kuro sąnaudų. Apskritai tie mažalitraiai su kiekviena diena kai važiuoji praranda kažkiek kompresiją ir ekonomiją, o dar jei pirmą keitimą darysi po 30 kkm, tai džiaugsieisi jei su benzininiu mažalitriu turbininiu įtilpsi į 8-10 litrų/100km po 50-100kkm. Ir žinoma niekas tau nekeis variklio kuris važiuoja, tik sąnaudos 1,5 karto didesnės nei po pirmų 3-20 kkm, ta prasme po apkatkės, pasakys kad tai negarantinis atvejis ir pasikeisi pats variklį, bet dėl kainų skirtumo po 10 metų didesnė tikimybė, kad pirksi naują kibiriuką tik šį kartą jau su 0,8l varikliu.
  • +1


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7114
Miestas: KLP
Reputacija: +1478
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-28, 18:45 
     
bahuriux rašė:

Manau, kad tie 30 000km yra intervalas tarp reguliarių keitimų. Pats pirmasis po "apkatkės" turėtų būti keičiamas daug anksčiau, o po jo jau rekomenduojama kas 30 000km.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo Evil Goku 2019-01-28, 23:20. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1142
Reputacija: +645
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-28, 18:56 
     
bahuriux rašė:
Nerkus rašė:
Imi litrinę mašiną su 5 metų garantija (galima dasipirkti iki 5 metų) ir su likutine verte po 5 metų. Keiti alyva kaip rekomenduoja kas 30000 km ir važinėji nesukdamas galvos dėl variklio. jei suges iki garantinio, tai vadinasi sutaisys ar pakeis.
Kiek žiūrėjau sau naujų mašinų, ta tik seatas siūlė tech aptarnavimus kas 30000 km daryti (brangių gamintojų nežiūrėjau).

Kai padils motoras (mažalitris) ir prarasi kompresiją po poros metų, tada alyvos nekeitimas kirs per piniginę 10++ kartų labiau nei keisti alyvą protingais intervalais, dėl padidėjusių kuro sąnaudų. Apskritai tie mažalitraiai su kiekviena diena kai važiuoji praranda kažkiek kompresiją ir ekonomiją, o dar jei pirmą keitimą darysi po 30 kkm, tai džiaugsieisi jei su benzininiu mažalitriu turbininiu įtilpsi į 8-10 litrų/100km po 50-100kkm. Ir žinoma niekas tau nekeis variklio kuris važiuoja, tik sąnaudos 1,5 karto didesnės nei po pirmų 3-20 kkm, ta prasme po apkatkės, pasakys kad tai negarantinis atvejis ir pasikeisi pats variklį, bet dėl kainų skirtumo po 10 metų didesnė tikimybė, kad pirksi naują kibiriuką tik šį kartą jau su 0,8l varikliu.


Po 10 metų 0.8l variklis bus pats tas. Gal ir didokas. Visvien tuo metu bus hibridas, su benziniu motoru naudojamu tik papidinti nuvažiuojamą atstumą ;-)
http://us.kipor.com/singletwin-cylinder ... 4-117-.php
0.7l generatorius tempia iki 14kw,

jei tesla su 85kw/h nuvažiuoja 600km@100km/h,
tai 7kw generatoriaus užtektų atstumą padvigubinti ;-)
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3580
Reputacija: +1044
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-28, 20:17 
     
pamenu universitete, kai mokinomes apie alyvas, tai pasakojo po mazdaug praejus 80% nustatyto alyvos keitimo intervalo, alyva jau buna beveik praradusi savo tepimo savybes. o cia dar raso nekeisti ar toliau didinti intervalus
  • +1




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 237
Reputacija: +70
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-28, 21:28 
     
HardAxe rašė:
Po 10 metų 0.8l variklis bus pats tas. Gal ir didokas. Visvien tuo metu bus hibridas, su benziniu motoru naudojamu tik papidinti nuvažiuojamą atstumą ;-)
http://us.kipor.com/singletwin-cylinder ... 4-117-.php
0.7l generatorius tempia iki 14kw,

jei tesla su 85kw/h nuvažiuoja 600km@100km/h,
tai 7kw generatoriaus užtektų atstumą padvigubinti ;-)


Aha ir kuro sąnaudos tų generatorių būną nemažiau 3l/val. Ir jie dar nėra ilgaamžiai. Po kiek laiko pradeda tepalą valgyti, dar po kiek laiko reikia kapitalinio remonto. Nors dažniausiai paprasčiausiai pakeisti generatoriaus variklį nauju kinietišku. Turiu su generatoriais šiek tiek patirties.

Ir šiaip baikit svaigti apie tokius elektromobilius kaip Tesla ir dar kažkokius tai generatorius prie jų. Nusileiskit ant žemės.
Visa tai jau seniai sukurta ir seniai parduodama. Tiesiai iš salono galite pasiimti tarkim Toyota Prius Plug-in Hybrid vos už 35k€. Kuris turi viską. Ir normalų (1.8l 122AG) benzininį variklį, ir elektros variklį, ir iš tinklo įkraunamą bateriją.
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1715
Miestas: Kaunas
Reputacija: +270
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-28, 23:09 
     
Nors pas mane mašinoj yra nustatytas tepalo keitimo intervalas kas 20k km, bet man pasitikėjimo nekelia. Tai keičiu tepalus kaip įprastai mašinai, kas 12-15k ir kartu būtinai tepalo su oro filtrus pakeičiu, ir kas antrą tepalo keitimą, dar pakeičiu kuro filtrą. O salono filtrą keičiu pagal jo būklę, nes lengvas priėjimas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:30
Pranešimai: 1332
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-29, 00:35 
     
Naują Berlingo pirko, tai intervalas 25k.
Aš tai irgi skeptiškai žiūriu į tuos didinamus kilometražus.
Dar kitas dalykas, kad kilometražas iš tikrųjų neparodo, kaip dėvėjosi alyva. Galėjai 1000 km nuvažiuot, visą kitą laiką tik šildyt variklį iki kol tepalas "pajuoduos" :)
Tai laikausi nuostatos - max 15k, nors įprastai galvot apie keitimą pradedu po 12k.
Filtrus keičiu visus, išskyrus kuro (benzas). Dyzeliui keičiau visus.

Ir nepabijojau jau į antrą savo auto susipilti xado makaronų. Pokyčio kaip ir nepastebėjau, bet pirmame auto su varikliu problemų visai nekilo per daugiau nei 100k (viso netoli 400k) nors droždavau stipriai, tai ir į antrąjį auto susipyliau.
  • 0




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 777
Reputacija: +307
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-29, 10:08 
     
geriau pagal motovalandas alyva keist, nes 100 motovalandu kamsciuose yra baisiau negu 100 motovalandu greitkeliais
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-29, 11:08 
     
audriusn rašė:
geriau pagal motovalandas alyva keist, nes 100 motovalandu kamsciuose yra baisiau negu 100 motovalandu greitkeliais


Gali pagrysti, kodėl tepalui 90 valandų laisvom apsukom be apkrovos (0,6l/h) + 10 valandų apsukom iki 2000rpm yra blogiau nei 100 valandų pastove apkrova (6l/h).
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1142
Reputacija: +645
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-29, 12:18 
     
Evil Goku rašė:
audriusn rašė:
geriau pagal motovalandas alyva keist, nes 100 motovalandu kamsciuose yra baisiau negu 100 motovalandu greitkeliais


Gali pagrysti, kodėl tepalui 90 valandų laisvom apsukom be apkrovos (0,6l/h) + 10 valandų apsukom iki 2000rpm yra blogiau nei 100 valandų pastove apkrova (6l/h).
Spėju kad 800 rpm variklio dilina kelis kartus labiau nei 2000 rpm
, nes tepimo slėgis mažesnis ir tepalo plėvelê nubraukiama perstipriai nuo cilindru. Vienoj rimtoj knygoj rašė kad vienas variklio užvedimas tiek padilina variklį, kaip 300 km, tai prieš perkant start stop mašiną gerai pagalvokit.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7114
Miestas: KLP
Reputacija: +1478
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-29, 13:15 
     
Evil Goku rašė:
audriusn rašė:
geriau pagal motovalandas alyva keist, nes 100 motovalandu kamsciuose yra baisiau negu 100 motovalandu greitkeliais


Gali pagrysti, kodėl tepalui 90 valandų laisvom apsukom be apkrovos (0,6l/h) + 10 valandų apsukom iki 2000rpm yra blogiau nei 100 valandų pastove apkrova (6l/h).



Vaziavimas kamsciais, kaip ir daznas vazinejimas trumpais atstumais, kalnuose, kemperio tampymas yra sunkios salygos varikliui. Lygiai taip pat ir alyvai reikalinga tam tikra darbine temperatura.
Ir atvirksciai - jei daugiau vazinejama uzmiestyje, tai per tas pacias motovalandas nuvaziuoji daugiau, o alyva tiek stipriai neissidirba.
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-29, 18:54 
     
bahuriux rašė:
Spėju kad 800 rpm variklio dilina kelis kartus labiau nei 2000 rpm
, nes tepimo slėgis mažesnis ir tepalo plėvelê nubraukiama perstipriai nuo cilindru.



Bet reikia turėti omenyje, kad per valandą įvyks beveik tris kartus mažiau ciklų, trynimosi greitis bus beveik tris kartus mažesnis, ir mazgus veiks daug mažesnės apkrovos. Be to pačiame cilindre bus mažesnis darbinis slėgis.
Be to nemanau, kad variklius gamintų tokius, kad jie laisvais sūkiais neužtikrintų minimalaus alyvos slėgio.

Cituoti:
Vienoj rimtoj knygoj rašė kad vienas variklio užvedimas tiek padilina variklį, kaip 300 km, tai prieš perkant start stop mašiną gerai pagalvokit.

Čia turbūt turima omenyje šalto variklio užvedimo. Nes šalto ir ką tik dirbusio variklio užvedimai varikliui turėtų kenkti nevienodai.

audriusn rašė:
Vaziavimas kamsciais, kaip ir daznas vazinejimas trumpais atstumais, kalnuose, kemperio tampymas yra sunkios salygos varikliui.


Kodėl veikimas tuščiomis apsukomis be apkrovos priskiriamas sunkioms variklio darbo sąlygoms?
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1142
Reputacija: +645
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-29, 20:04 
     
nuo kada zulinimas kamsciuose yra tusciomis apsukomis?
  • -1


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-29, 20:22 
     
audriusn rašė:
nuo kada zulinimas kamsciuose yra tusciomis apsukomis?


Turbūt mes skirtingai suprantame kamščius. Nes aš tipišką kamštį įsivaizduoju kaip daugiau nei puse laiko stovėjimą vietoje (laisvomis apsukomis), o mažesnę dalį laiko judėjimą ne dideaniu greičiu nei trećiu bėgiu laikant apsukas ~ 1500rpm (dažniausiai pirmu bėgiu vos spaudžiant gazą), o tarp jų lėtą įsibegėjimą ir švelnius stabdymus varikliu.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1142
Reputacija: +645
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-29, 23:41 
     
Evil Goku rašė:
audriusn rašė:
nuo kada zulinimas kamsciuose yra tusciomis apsukomis?


Turbūt mes skirtingai suprantame kamščius. Nes aš tipišką kamštį įsivaizduoju kaip daugiau nei puse laiko stovėjimą vietoje (laisvomis apsukomis), o mažesnę dalį laiko judėjimą ne dideaniu greičiu nei trećiu bėgiu laikant apsukas ~ 1500rpm (dažniausiai pirmu bėgiu vos spaudžiant gazą), o tarp jų lėtą įsibegėjimą ir švelnius stabdymus varikliu.

O judejimai tarp sviesoforu ir pereju 0 - 60 - 0, greiti isibegejimai zieduose ir siaip nardymas kad i sulini neikristum?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1918
Reputacija: +442
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-30, 01:02 
     
Xdmin rašė:
O judejimai tarp sviesoforu ir pereju 0 - 60 - 0, greiti isibegejimai zieduose ir siaip nardymas kad i sulini neikristum?


Man tai niekaip neasocijuojasi su kamščiu. Nebent tik įvažiavimas į žiedą, net per kamščius kartais reikia staigiau startuoti, kad spėtum saugiai įlysit.

Man kamštis, kai kilometrą važiuoj 10 min., o užsidegus žaliam šviesoforo signalui per jį pravažiuoja tik keli automobiliai, nes už šviesoforo iškart automobilių eilė.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1142
Reputacija: +645
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-30, 09:13 
     
po staulanda pasivazinek, kai kilometra teks vaziuot n+k minuciu
Paveikslėlis
  • -1


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-30, 09:22 
     
Vytax rašė:
Aha ir kuro sąnaudos tų generatorių būną nemažiau 3l/val. Ir jie dar nėra ilgaamžiai. Po kiek laiko pradeda tepalą valgyti, dar po kiek laiko reikia kapitalinio remonto. Nors dažniausiai paprasčiausiai pakeisti generatoriaus variklį nauju kinietišku. Turiu su generatoriais šiek tiek patirties.

Ir šiaip baikit svaigti apie tokius elektromobilius kaip Tesla ir dar kažkokius tai generatorius prie jų. Nusileiskit ant žemės.
Visa tai jau seniai sukurta ir seniai parduodama. Tiesiai iš salono galite pasiimti tarkim Toyota Prius Plug-in Hybrid vos už 35k€. Kuris turi viską. Ir normalų (1.8l 122AG) benzininį variklį, ir elektros variklį, ir iš tinklo įkraunamą bateriją.

siaip byra ir neekonomiski tik tie gaidiski generatoriai. is segmento kur skirti buitiniams vartotojams. na kazkur iki 5-8kw grubiai imant. galingesni jau skirti normaliam ilgalaikiam darbui.
3l/valandai tau cia per dideles kuro sanaudos? :D automobilis su tokiom kuro sanaudom butu perkamiausiu topo virsuneje.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3319
Reputacija: +62
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-01-30, 09:29 
     
bahuriux rašė:
Evil Goku rašė:
Gali pagrysti, kodėl tepalui 90 valandų laisvom apsukom be apkrovos (0,6l/h) + 10 valandų apsukom iki 2000rpm yra blogiau nei 100 valandų pastove apkrova (6l/h).
Spėju kad 800 rpm variklio dilina kelis kartus labiau nei 2000 rpm
, nes tepimo slėgis mažesnis ir tepalo plėvelê nubraukiama perstipriai nuo cilindru. Vienoj rimtoj knygoj rašė kad vienas variklio užvedimas tiek padilina variklį, kaip 300 km, tai prieš perkant start stop mašiną gerai pagalvokit.

gadina uzvedimo pradines salygos, o ne mazos apsukos. po stovejimo tepalai buna sutekeje zemyn, sutirsteje. ypac saltyje. ir tepimo sistema isidirbt irgi turi siektiek laiko. o kai jau variklis apsildytas ir suteptas - uzvedinejimai ir gesinimai tokios zalos nebedaro, kaip pirmu uzvedimo momentu.
hybride galima sita dalyka siektiek geriau issprest, nes silpnoji dalis yra butent VDV mazgas. galima pirma paleist pagalbines sistemas - kaip tepimo ir ausinimo tik su elektros varikliu. ir tik kai susils VDV variklis ir isivaziuos tepimo sistema, tada jau uzkurt ir elektros generacija is VDV generatoriaus. o taip labai zenkiai prailgint VDV generatoriaus resursa. taip pat hybride (tik teisingai suprojektuotam) nebutina VDV variklio didelis apsuku diapazonas. generatorius gali dirbt jam optimaliam apsuku diapazone. o energijos perteklius gesint akumuliatorius. bet pakartosiu - cia tik teisingai suprojektuotam hybride. dabar didzioji dauguma hybridu yra meslas, kus elektrine pavara yra tik pagalbinis priedas kokiai nors stabdziu regeneracijos energijai paimt... o vazineja jie vis dar ant VDV pavaros, kuri yra pagrindine. sito tipo hybridai ateities neturi, tame tarpe ir del tepimo sistemu problematikos :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D


Paskutinį kartą redagavo AAA000 2019-01-30, 09:40. Iš viso redaguota 2 kartus.


Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3319
Reputacija: +62
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'