Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 15:04 
     
Xdmin rašė:
Nosfis rašė:
Pvz e-up akseleracija yra 12,4 s iki 100km, dėl tokio įsibėgėjimo ir nedrožia baterijos ir gali važiuoti

Pagrisk sita teigini.


Daleiskim ši mašina išnaudoja 200Wh norint įsibėgėti iki 100km - visgi važiuojam su įjungtom šviesom, radijas, kita mašinos elektronika, kelio/oro/detalių pasipriešinimas, bei ne su tuščia mašina. Jos baterija yra 18,7 kW/h. Tai reiškia, kad per sekundę yra iškraunama apie 0,086% procentai baterijos. Kadangi čia yra miesto mašina, tai dažniausiai važinėja 50-60 km/h greičiu (kamščiuose dar ir mažiau). Tokiu iškrovimo greičiu, baterija smarkiai nekaista - kas ir yra baterijos žudikas. Pats iškrovimo greitis nekenkia, kenkia jos kaitimas.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 15:31 
     
Nosfis rašė:
Daleiskim ši mašina išnaudoja 200Wh norint įsibėgėti iki 100km - visgi važiuojam su įjungtom šviesom, radijas, kita mašinos elektronika, kelio/oro/detalių pasipriešinimas, bei ne su tuščia mašina. Jos baterija yra 18,7 kW/h. Tai reiškia, kad per sekundę yra iškraunama apie 0,086% procentai baterijos. Kadangi čia yra miesto mašina, tai dažniausiai važinėja 50-60 km/h greičiu (kamščiuose dar ir mažiau).

Baterijos turi rekomenduojama maksimalia iskrova ir trumpa (burst) maksimalia iskrova, kas yra max 10s ir tai jau zudo baterija. O E-up tai daro 12.5s!
Tesla Model S reikia daugiau energijos isjudinti, nes ji sunkesne, bet jos baterija 100kWh, todel procentaliai issikrauna maziau. Ir ji tai daro tik 4-5s, todel baterija dar maziau kaista.

Cituoti:
Pats iškrovimo greitis nekenkia, kenkia jos kaitimas.

Bet del staigaus iskrovimo jos kaista ir tai jas nuzudo.

Jei E-Up turetu ultracapus, tai ne tik del isibegejimo greitesnio, bet isibegejimo metu baterija galetu maziau buti apkraunama, nes didele dalis energijos tuo metu butu paimama is ultracapu. Baterija labai butu tuo patenkinta. Kad padides kaina bei turis sutinku, niekad ir nepriestaravau del sito.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1918
Reputacija: +441
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 15:39 
     
Xdmin rašė:
Nosfis rašė:
Daleiskim ši mašina išnaudoja 200Wh norint įsibėgėti iki 100km - visgi važiuojam su įjungtom šviesom, radijas, kita mašinos elektronika, kelio/oro/detalių pasipriešinimas, bei ne su tuščia mašina. Jos baterija yra 18,7 kW/h. Tai reiškia, kad per sekundę yra iškraunama apie 0,086% procentai baterijos. Kadangi čia yra miesto mašina, tai dažniausiai važinėja 50-60 km/h greičiu (kamščiuose dar ir mažiau).

Baterijos turi rekomenduojama maksimalia iskrova ir trumpa (burst) maksimalia iskrova, kas yra max 10s ir tai jau zudo baterija. O E-up tai daro 12.5s!
Tesla Model S reikia daugiau energijos isjudinti, nes ji sunkesne, bet jos baterija 100kWh, todel procentaliai issikrauna maziau. Ir ji tai daro tik 4-5s, todel baterija dar maziau kaista.


Aš žiuriu tu net neperskaitai mano teksto, kur ir kada E-UP lakstys 100 km ir kur tu įsibėginėji nuo 0 iki 100 ? Ir ką tu palyginai - 90 000 mašina su 23 000

Kitas dalykas, baterija dar žudo ciklai- kodėl tesla taip ilgai laiko, nes turint 400 km baterija, nuvažiavus 180 000km tu išnaudojai tik apie 450 baterijos ciklų, kai jos apskaičiuotos 700-1000.

Su ultracapais, tu didinsi ciklų skaičių, nes po kiekvieno įsibėgėjimo baterija juos turėsi vėl pakrauti.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 16:03 
     
Nosfis rašė:
Aš žiuriu tu net neperskaitai mano teksto, kur ir kada E-UP lakstys 100 km ir kur tu įsibėginėji nuo 0 iki 100 ?

Kur ir kada yra labai subjektyvu ir neturetu buti diskuotina.
Cituoti:
Ir ką tu palyginai - 90 000 mašina su 23 000

Lyginu baterijas, o ne kaina.
Cituoti:
Kitas dalykas, baterija dar žudo ciklai- kodėl tesla taip ilgai laiko, nes turint 400 km baterija, nuvažiavus 180 000km tu išnaudojai tik apie 450 baterijos ciklų, kai jos apskaičiuotos 700-1000.
Su ultracapais, tu didinsi ciklų skaičių, nes po kiekvieno įsibėgėjimo baterija juos turėsi vėl pakrauti.

Kodel su ultracapais sunaudosiu daugiau ciklu?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1918
Reputacija: +441
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 16:13 
     
Xdmin rašė:
Kur ir kada yra labai subjektyvu ir neturetu buti diskuotina.

Mašinos atstumas yra 90 km, jinai skirta važinėti po miestą. čia jokio subjektyvumo nėra.
Xdmin rašė:
Lyginu baterijas, o ne kaina.

Baterijos kainuoja, talpa skiriasi daugiau nei 5 kartus, dėl to pagrinde geresnes charakteristikos, bet ir kaina iškarto. Kaip ir ultracapai mažiausiai padidins kaina ant 1500 ir kodėl vietoj jų nedadėjus tiesiog papildomų 10kW/h, vietos užims tiek pat.
Xdmin rašė:
Kodel su ultracapais sunaudosiu daugiau ciklu?

Nes gausis ratai<-ultracpas<-baterija, vietoj ratai<-baterija, prarandi efektyvumą, todėl reikės daugiau energijos, kitaip tariant didesnis ciklų sunaudojimas. Aišku čia silpniausias mano argumentas prieš ultracapus, nes tas ciklo padidėjima bus nedidelis. Bet tiesiog aš nematau jokio tikslo vietoj baterijos dėti ultracapus. Nes tiesiog vietoj to, kad juos dėti, yra pigiau ir efektyviau tiesiog dadėti baterija.

Tu nori naudoti ultracapa kartu su baterija, bet tu man paaiškinkt kodėl papaščiau nėbūtų svorį arba vietą skirta kondensatoriams nepakeitus tiesiog didesne baterija ?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 16:29 
     
Nosfis rašė:
Tu nori naudoti ultracapa kartu su baterija, bet tu man paaiškinkt kodėl papaščiau nėbūtų svorį arba vietą skirta kondensatoriams nepakeitus tiesiog didesne baterija ?

Kad nuspaudus pedala iki dugno neperkeptu baterijos. Kad stabdydamas susigrazinciau kiek imanoma daugiau energijos. Kad begedamasis po sustojimo, baterijos beveik visiskai neapkrauciau, jai tektu tik kompensuoti nuostolius del riedejimo trinties, oro pasipriesinimo ir sistemu neefektyvumo. Baterija realiai tik viena karta ikrautu ultracapa o toliau butu naudojama tik greicio palaikymui, o tai leidzia naudoti ir kitas bateriju rusis, ne tik tas, kurios sugeba staigiai atiduoti dideli kieki energijos.

Ir energijos saltinis net nebutinai turi buti baterija, tai gali buti Mazdos rotorinis generatorius, kuriuos zada naudoti Toyota, ar bet kuris kitas efektyvus energijos saltinis.

PS: Su ultracapais realiai galetum padaryti geresni Toyota Prius.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1918
Reputacija: +441
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 16:49 
     
Xdmin rašė:
Nosfis rašė:
Tu nori naudoti ultracapa kartu su baterija, bet tu man paaiškinkt kodėl papaščiau nėbūtų svorį arba vietą skirta kondensatoriams nepakeitus tiesiog didesne baterija ?

Kad nuspaudus pedala iki dugno neperkeptu baterijos. Kad stabdydamas susigrazinciau kiek imanoma daugiau energijos. Kad begedamasis po sustojimo, baterijos beveik visiskai neapkrauciau, jai tektu tik kompensuoti nuostolius del riedejimo trinties, oro pasipriesinimo ir sistemu neefektyvumo. Baterija realiai tik viena karta ikrautu ultracapa o toliau butu naudojama tik greicio palaikymui, o tai leidzia naudoti ir kitas bateriju rusis, ne tik tas, kurios sugeba staigiai atiduoti dideli kieki energijos.

Ir energijos saltinis net nebutinai turi buti baterija, tai gali buti Mazdos rotorinis generatorius, kuriuos zada naudoti Toyota, ar bet kuris kitas efektyvus energijos saltinis.

PS: Su ultracapais realiai galetum padaryti geresni Toyota Prius.


Gerai pažiurėkim objektyviai -
Pliusai įdėjus kondensatorių 30kg arba apie 150-200 Wh į mašiną - 1. Didesnė galima akceleracija 2. Maždaug 3-5 % didesnis energijos atgavimas 3. Mažesnis baterijos kaitimas. Kaina apie 2000 eurų
Pliusai įdėjus papildomą baterija 30kg arba apie 5-6 kWh energijos į mašiną - 1. Didesnis atstumas maždaug papildomų 40-50 km 2. Ilgesnis baterijos tarnavimo laikas. 3. Mažesnis baterijos kaitimas. Kaina apie 1700-2000 eurų.

Tai kai vėlgi klausimas ar apsimoka, pagrinde dėl didesnio įsibėgėjimo. Nes tiesiog įdėjus didesne baterija tu gauni ir didesni atstumą ir ilgiau tarnaujančia baterija. Tokiai kaip E-UP tai padidins nuvažiuojamą atstumą vos ne 50 procentų.

P.S Ličio jonų baterijos naudojamos ne dėl didelio energijos kiekio atidavimo, bet dėl didžiausio energijos tankio.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 17:19 
     
Nosfis rašė:
Gerai pažiurėkim objektyviai -
Pliusai įdėjus kondensatorių 30kg arba apie 150-200 Wh į mašiną - 1. Didesnė galima akceleracija 2. Maždaug 3-5 % didesnis energijos atgavimas 3. Mažesnis baterijos kaitimas. Kaina apie 2000 eurų
Pliusai įdėjus papildomą baterija 30kg arba apie 5-6 kWh energijos į mašiną - 1. Didesnis atstumas maždaug papildomų 40-50 km 2. Ilgesnis baterijos tarnavimo laikas. 3. Mažesnis baterijos kaitimas. Kaina apie 1700-2000 eurų.

Ultracapai taip pat pades baterijos tarnavimo laikui, nes ji visada gales veikti be dideliu perkrovu.
Cituoti:

Tai kai vėlgi klausimas ar apsimoka, pagrinde dėl didesnio įsibėgėjimo. Nes tiesiog įdėjus didesne baterija tu gauni ir didesni atstumą ir ilgiau tarnaujančia baterija. Tokiai kaip E-UP tai padidins nuvažiuojamą atstumą vos ne 50 procentų.

P.S Ličio jonų baterijos naudojamos ne dėl didelio energijos kiekio atidavimo, bet dėl didžiausio energijos tankio.


Energijos atidavimas nepaskutineje vietoje. LiIon galima pakeisti LiFePO4 ir tureti 2000 ciklu baterija.

PS: Be to, nebutina tureti tiek ultracapu, kad vien jais pasiektum 100km/h. Gali tureti tik puse ju, ir nuimi 50% streso nuo baterijos , pridedamas tik 15-20kg svorio uz 1k euru (kaina tavo, nezinau is kur ja trauki).
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1918
Reputacija: +441
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 18:01 
     
Xdmin rašė:
Ultracapai taip pat pades baterijos tarnavimo laikui, nes ji visada gales veikti be dideliu perkrovu.

Vat čia klausimas ar daug pridės, nes pagrindinis žudikas yra ciklų skaičius, tada temperatūra. O įsibėjime, baterija negauna tokios didelės perkrovos kaip galvoji. Kitas dalykas tu vėlgi pastoviai nespaudinėji gazo iki galo. E-up dabar įsibėgėti iki 60km gali per 7s. Bet vėlgi ar dažnai taip įsibėginėji ?
Cituoti:
Energijos atidavimas nepaskutineje vietoje. LiIon galima pakeisti LiFePO4 ir tureti 2000 ciklu baterija.

Dukartus daugiau ciklų, bet dvigubai mažesnė talpa. Tai gaunasi tas pats :D, tik mažesnis mašinos nuvažiuojamas atstumas.
Cituoti:
PS: Be to, nebutina tureti tiek ultracapu, kad vien jais pasiektum 100km/h. Gali tureti tik puse ju, ir nuimi 50% streso nuo baterijos , pridedamas tik 15-20kg svorio uz 1k euru (kaina tavo, nezinau is kur ja trauki).


Taip nebūtina, bet net su 15-20kg baterija vietoj kondensatoriaus tu vistiek mašinai pridėsi 20-30 km, bei ilgaamžiškumą ir pan. O kaina imu iš čia: https://www.supercaptech.com/battery-vs-supercapacitor
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 20:36 
     
Nosfis rašė:
Tokiu iškrovimo greičiu, baterija smarkiai nekaista - kas ir yra baterijos žudikas. Pats iškrovimo greitis nekenkia, kenkia jos kaitimas.
Iškrovimo greitis ne tik kenkia baterijai bet ją tiesiog žudo po truputį kiekvieną kartą tai padarius ir negrįžtamai. Jau atsakė išsamiau Xdmin.

Cituoti:
Su ultracapais, tu didinsi ciklų skaičių, nes po kiekvieno įsibėgėjimo baterija juos turėsi vėl pakrauti.
logikos ir fizikos klaida. Su ultracapu tu išvis net nepaliesi baterijos jei elektronika protinga, nes įsibėgėsi nachaliavai po praeito stabdymo su minimaliais sistemos nuostuoliais, nes pats ultracapas gali sugerti visą regeneracijos energiją iki 98% NK minus sistemos nuostuoliai. Kruizinant vienodu greičiu ultracapas yra tik nereikalingas balastas, bet jei važiuoti miesto rėžimu, tai ultracapas išvis gali sutaupyti 30% energijos vien per efektyvia regeneraciją ir prie viso to padidinti 1/3 baterijos gyvavimo laiką nes tiek pat kartų sumažina ciklų skaičių.


Nosfis rašė:
Xdmin rašė:
Kodel su ultracapais sunaudosiu daugiau ciklu?

Nes gausis ratai<-ultracpas<-baterija, vietoj ratai<-baterija, prarandi efektyvumą, todėl reikės daugiau energijos, kitaip tariant didesnis ciklų sunaudojimas.
Tapati logikos ir fizikos klaida. Tavo toj grandinėj "ratai<-ultracpas<-baterija, vietoj ratai<-baterija, prarandi efektyvumą". Nieko neprarandi bet sunaudoji energiją kuria iššvaistytum stabdydamas, nes baterija net nesugeba taip greit priimti tokius kiekius energijos, arba dar didesnė degradacija gresia dėl perdidelių srovių ir kaitimo. Ištikto tai yra, baterija>inverteris<ultracapas, (inverterį valdo protinga elektronika ir dėšinė pėda), tada iš inverterio į variklį/generatorių (generatorius kai stabdai) > ratai. Efektyvumo priešingai nei galvoji tu neprarandi, bet mieste įgyji papildomai, tuo tarpu netgi taupydamas baterijos ciklų skaičių.

Beja baterijos iškrovimo ciklai skaičiuojami nuo pilnos talpos, tarkim turim 3,7V 2Ah 18650 li-ion batareiką, tai va pilnai pakrovus ir pilnai iškrovus bus vienas ciklas (dėl paprastumo dabar nesigilinsim į pergilaus iškrovimo niuansus). Arba nepilnai dakrautą bateriją 100 kartų iškrovus ir iškart pakrovus su 1/100 talpos (0,02Ah), taip pat yra tik vienas ciklas. Kitaip sąkant, kad ir kaip tu žaisi su krovimu/iškrovimu, vienas ciklas yra kai tu tą bateriją įkrausi sumoj visus 2Ah ir iškrausi visus sumoj 2Ah.



Dėl kainos net nežinau kaip vertinti, kai vien dažų ir kelių pribombasų kaina gali viršyti 10-15% pačio auto kainos, perkant betkokį automobilį. Tarkim pasirinkimai tokie (skaičiai iš lempos, bet ne į pievas).

22000€ 12,5s iki 100km/h, baterijos garantija 120.000km Tarkim tai bus bazinis modelis tolesniam palyginimui.

24000€ 5s iki 100km/h ir miesto rėžimu didesnis nuvažiuojamas atstumas iki 30%, baterijos garantija 150.000km,

24000€ 10s iki 100km/h ir 30%, didesnis nuvažiuojamas atstumas tiek mieste tiek už miesto, baterijos garantija 150.000km.

Logiškiausia išvada būtu pirkti už 26000€, 4s iki 100km/h, 60% toliau nuvažiuojantį mieste ir 30% toliau nuvažiuojantį už miesto, su baterijos garantija iki 200.000km

Pavariau buhalterijos ;P
  • +2


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7110
Miestas: KLP
Reputacija: +1477
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 21:03 
     
bahuriux rašė:
Nosfis rašė:
Tokiu iškrovimo greičiu, baterija smarkiai nekaista - kas ir yra baterijos žudikas. Pats iškrovimo greitis nekenkia, kenkia jos kaitimas.
Iškrovimo greitis ne tik kenkia baterijai bet ją tiesiog žudo po truputį kiekvieną kartą tai padarius ir negrįžtamai. Jau atsakė išsamiau Xdmin.

Cituoti:
Su ultracapais, tu didinsi ciklų skaičių, nes po kiekvieno įsibėgėjimo baterija juos turėsi vėl pakrauti.
logikos ir fizikos klaida. Su ultracapu tu išvis net nepaliesi baterijos jei elektronika protinga, nes įsibėgėsi nachaliavai po praeito stabdymo su minimaliais sistemos nuostuoliais, nes pats ultracapas gali sugerti visą regeneracijos energiją iki 98% NK minus sistemos nuostuoliai. Kruizinant vienodu greičiu ultracapas yra tik nereikalingas balastas, bet jei važiuoti miesto rėžimu, tai ultracapas išvis gali sutaupyti 30% energijos vien per efektyvia regeneraciją ir prie viso to padidinti 1/3 baterijos gyvavimo laiką nes tiek pat kartų sumažina ciklų skaičių.


Nu kaip minėjau, čia buvo mano silpniausias argumentas. Bet, tiek to, sutinku čia labai priklauso nuo elektronikos, kondensatoriaus dydžio ir pan. Toliau sekmės atgauti 30 procentų daugiau energijos. Dabartinės sistemos atgauna 80-90 procentų energijos. Tai su ultracapais, geriausiu atveju bus 3-5 procentai, toliau jau limituoja termodinamikos dėsniai. Nu tai geriausiu atveju pridėsi 5 procentus nuotolio. Bet dabartinėms mašinoms pakeitus tą 30kg sveriantį papildoma kondensatorių pridėsi 12,5% jei tai bus Tesla su 400km, o mažai mašinai kur atstumas apie 100, tai bus 50%

Cituoti:
Cituoti:
Cituoti:
Kodel su ultracapais sunaudosiu daugiau ciklu?

Nes gausis ratai<-ultracpas<-baterija, vietoj ratai<-baterija, prarandi efektyvumą, todėl reikės daugiau energijos, kitaip tariant didesnis ciklų sunaudojimas.
Tapati logikos ir fizikos klaida. Tavo toj grandinėj "ratai<-ultracpas<-baterija, vietoj ratai<-baterija, prarandi efektyvumą". Nieko neprarandi bet sunaudoji energiją kuria iššvaistytum stabdydamas, nes baterija net nesugeba taip greit priimti tokius kiekius energijos, arba dar didesnė degradacija gresia dėl perdidelių srovių ir kaitimo. Ištikto tai yra, baterija>inverteris<ultracapas, (inverterį valdo protinga elektronika ir dėšinė pėda), tada iš inverterio į variklį/generatorių (generatorius kai stabdai) > ratai. Efektyvumo priešingai nei galvoji tu neprarandi, bet mieste įgyji papildomai, tuo tarpu netgi taupydamas baterijos ciklų skaičių.


Žiūrėk kaip nori, bet kuo grandinėje yra daugiau jungčių, tuo mažesnis efektyvumas. Baterijai vistiek reikės krauti kondensatorių, nes regeneracija nėra 100 proc ir nebus. Jūs kondensatorių naudingumą, bei pranašumą prieš baterijas šiek tiek pervertinate.

Paaiškinsiu kodėl genda baterijos. Joms kraunantis ir išsikraunant vyksta ličio jonų judėjimas. Jos juda pro specialią pusiau laidžia membraną ir joms bejudant kažkoks procentas visą laiką ličio jonų joje užstringa. Todėl svarbu pilnų ciklų skaičius, o ne krovimų. Pats greitas iškrovimas ir pakrovimas savaime joms nekenkia ir netgi tam tikrais atvejais gali padėti, kadangi su didesniu potencialu gali ištrūkti ličio jonai kurie buvo įstrigę membranoje. Problema atsiranda kai tą membraną per daug užkaista ir tada liaudiškai tariant ličio jonai yra įkepami į vidų ir jų jau nebeatgausi. Aišku su greitu pakrovimu ir iškrovimu jos labiau kaista, todėl didžiąją dalį atvejų yra tiesiog sukepama. Bet pvz tesla jas greito įkrovimo metu aušina, todėl nėra daroma žala baterijoms.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 21:46 
     
Normaliuose elektromobiliuose, dabartiniai ultrakondensatoriai visiškai gauna į kaulus nuo dabartinių ličio jonų baterijų. Naudoti kondensatorių neapsimoka, vien dėl žiauriai mažo (lyginant su ličio jonais) kWh/kg santykio. Važiojant normaliai (be agresyvių stabdymų), nuvažiuojamas atstumas padidėtų tik keliais įsibėgėjimais.

Ultrakondensatoriai naudingi gali būti tik ten kur reikia važiuoti agresyviai (gazas dugnas - stabdi dugnas).
Arba kokiuose autobusuose - troleibusuose, kur reikia dažnai bėgėtis stabdytis, o bėgėjimuisi ir stabdymui reikalinga daug energijos.
  • +2




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1141
Reputacija: +643
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 22:12 
     
Nosfis rašė:
Pats greitas iškrovimas ir pakrovimas savaime joms nekenkia ir netgi tam tikrais atvejais gali padėti, kadangi su didesniu potencialu gali ištrūkti ličio jonai kurie buvo įstrigę membranoje. Problema atsiranda kai tą membraną per daug užkaista ir tada liaudiškai tariant ličio jonai yra įkepami į vidų ir jų jau nebeatgausi. Aišku su greitu pakrovimu ir iškrovimu jos labiau kaista, todėl didžiąją dalį atvejų yra tiesiog sukepama. Bet pvz tesla jas greito įkrovimo metu aušina, todėl nėra daroma žala baterijoms.

Bet mieste, spaudziant gaza pasildai baterijas, stabdant regeneracija vyksta - vel pasildai baterija ir vel spaudziant gaza dar pasildai. Jei bateriju kiekis didelis, tai nieko tokio, bet kai ju nedaug jos pradeda kepti. O blogiausia, kad ne visi modeliai turi ausinima.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1918
Reputacija: +441
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 22:51 
     
Xdmin rašė:
Bet mieste, spaudziant gaza pasildai baterijas, stabdant regeneracija vyksta - vel pasildai baterija ir vel spaudziant gaza dar pasildai. Jei bateriju kiekis didelis, tai nieko tokio, bet kai ju nedaug jos pradeda kepti. O blogiausia, kad ne visi modeliai turi ausinima.

Toks jausmas, kad po miestą lakstote kaip Shumacheris :D Maksimali aksekeracija ir maksimalus stabdymas :D

O jei rimtai, tai ištikrųjų su tokio tipo kaitimuu didesnę problemą turi didelės baterijos, o ne mažos. Kadangi vėsimo greitis priklauso nuo paviršiaus ploto ir tūrio santykio. Didelės baterijos turi mažą santykį todėl, pvz Nissan leaf baterijos ir parėjo, todėl kad turi dvigubai didesnia baterija negu E-UP, bei 50 procentų galingesnį variklį. Dėl to ir smarkiau kaito ir nebuvo galimybės atvėsinti ir pati savaime nespėjo. Iš čia matosi dar vienas Teslos ličio jonų pirštelių privalumas, papildomai palengvinamas aušinimas
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 23:05 
     
Nosfi, manau nesupranti kaip veikia superconderiai. jie negamina energijos ir nedidina ciklu kiekio. jie tik nuvalgo energetinius suolius ir uzpildo energetines duobes. ta prasme jei yra staigus energetinis suolis, pvz del sstaigaus stabdymo ar staigaus isibegejimo - superconderis pagesina 95% poreikio. o akumuliatorius teduoda tik tuos likusius 5% ir jis veikia optimaliam rezime. jo resursas prailginamas. aisku jei energetinis suolis uzsitesia - akumuliatoriaus dalis pradeda didet. bet perejimo rezimas nebuna staigus.
ta pati efekta duoda smagraciai. jie tiesiog mechaninis superconderiu analogas :) irgi tausoja technika. ir vdv varikliu darbo ilgaamziskuma pratesia.
nebutina ten pridet superconderiu belenkiek. apskaiciuot galima poreiki. jei vairuotojas ramiai vazinejantis pensionas - jam gal net nereikes isvis :) geriau papildoma akumu sekcija isides.
superkonderiai prasti akumuliatoriai kaupimo ir islaikymo prasme :D jie dar ir visokius savaiminius nuostolius didelius turi.
  • +2


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3317
Reputacija: +60
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 23:36 
     
AAA000 rašė:
Nosfi, manau nesupranti kaip veikia superconderiai. jie negamina energijos ir nedidina ciklu kiekio. jie tik nuvalgo energetinius suolius ir uzpildo energetines duobes. ta prasme jei yra staigus energetinis suolis, pvz del sstaigaus stabdymo ar staigaus isibegejimo - superconderis pagesina 95% poreikio. o akumuliatorius teduoda tik tuos likusius 5% ir jis veikia optimaliam rezime. jo resursas prailginamas. aisku jei energetinis suolis uzsitesia - akumuliatoriaus dalis pradeda didet. bet perejimo rezimas nebuna staigus.
ta pati efekta duoda smagraciai. jie tiesiog mechaninis superconderiu analogas :) irgi tausoja technika. ir vdv varikliu darbo ilgaamziskuma pratesia.
nebutina ten pridet superconderiu belenkiek. apskaiciuot galima poreiki. jei vairuotojas ramiai vazinejantis pensionas - jam gal net nereikes isvis :) geriau papildoma akumu sekcija isides.
superkonderiai prasti akumuliatoriai kaupimo ir islaikymo prasme :D jie dar ir visokius savaiminius nuostolius didelius turi.


Aš manau, kad tu šiek tiek maišai mano pozicija ir kažką savaip interpretuoji. Aš kondensatorių ir nesiūlau naudoti kaip baterijos ar pagalbinės baterijos. Ir mano pozicija yra, kad vietoj pakankamai didelio kiekio UC geriau teisiog įdėti daugiau paprastos baterijos.
Pats UC kaupia energija, o kam ji paskui yra panaudojama ir kur ji tinkama naudoti yra kitas klausimas. Ką aš bandau ir pasakyti, kad naudoti jį kaip pagalbine baterija yra neefektyvu.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-12, 23:55 
     
bahuriux, yra vienas bet, jei ir užtektų UC už 2000 Eur, kas yra geriausiu atveju 600Wh, tai už 2000 Eur gali paimti kokius bent 4-5kWh ličio jonų akumo. Ir UC nuvažiuojamą atstumą padidins max 10% jei važiuoji pedalus mindamas iki dugno kaskart ir greičiausiai kokius 3%, jei to nedarai. Tuo tarpu e-up'o akumuliatorių padidinęs 5kWh, tai realiai nuvažiuojamą atstumą padidinsi 25%. Ir e-up dinamikos mieste per akis.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14258
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2205
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-13, 23:04 
     
immortallt rašė:
bahuriux, yra vienas bet, jei ir užtektų UC už 2000 Eur, kas yra geriausiu atveju 600Wh,

600Wh yra 3 kartus daugiau nei reikia. Net 300Wh turbut yra per daug. Greiciausiai 200Wh turetu uztekti nebent bandytum stabdyti nuo maksimalaus greicio iki 0 ir nieko neprarasti.
Cituoti:
tai už 2000 Eur gali paimti kokius bent 4-5kWh ličio jonų akumo. Ir UC nuvažiuojamą atstumą padidins max 10% jei važiuoji pedalus mindamas iki dugno kaskart ir greičiausiai kokius 3%, jei to nedarai. Tuo tarpu e-up'o akumuliatorių padidinęs 5kWh, tai realiai nuvažiuojamą atstumą padidinsi 25%. Ir e-up dinamikos mieste per akis.

Gal ir per akis, bet kai pardavejas pades dvi etiketes viena salia kitos ir vienoje matysi 0-100 4s o kitoje 12.5s, tai bus sunku susilaikyti nenusipirkus pirmojo varianto.

Kitas dalykas, ultracapai beveik eliminuoja baterijos stipru naudojima, ji labiausiai kaistu tik ka nors tempiant, kylant i statu kalna ir kraunantis. Visai galimas variantas, kad ausinimo sistema galima prastinti.

Taip pat, jei pakankamai daug ultracapu, galima galvoti ir apie tradicines stabdziu sistemos atsisakyma. Dabar to negalima daryti nes baterijos nesugeba priimti tiek energijos kiek stabdymo metu sugeneruojama.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1918
Reputacija: +441
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-14, 18:30 
     
Ir šalia tos etiketės bus 4s ir kokie 85km nuvažiuojamas atstumas, kitame bus 10s (padidini talpą penktadaliu gerėja ir įsibėgėjimas) ir 100km. Ir šiaip, ar tikrai daugumai reikia tų 4s? Mėgstu greit įsibėgėjančias mašinas, bet kasdien važinėti - nėra prasmės tokį pirkti.

UC neužteks tau tokio dydžio, kad tik vieną kartą paleisti, nes kitu atveju negausi net tų 3% nuvažiuojamo atstumo padidėjimo, nes gausi kaskart iš karto pakrauti iki viršaus, ir ne iš stabdymo energijos.

Aušinimo sistemos mažiems akumams ir nėra.

Tradicinės stabdymo sistemos negalėsi atsisakyti ir tikrai ne dėl to, kad nėra kur energijos dėti, o todėl, kad elektros variklis negali su tiek jėgos stabdyti.

Ultracap'ai galbūt bus integruoti į aukštesnės klasės automobilius, kur norės išlaikyti santykinai mažesnę kainą ir nuvažiuojamas atstumas nebus toks labai svarbus, bet reikės didelio pagreičio. Bet vis tiek jų kaina dar turi ženkliai sumažėti, kad kas įvyktų, o kol kas nenusimato.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14258
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2205
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-14, 19:43 
     
immortallt rašė:
Ir šalia tos etiketės bus 4s ir kokie 85km nuvažiuojamas atstumas, kitame bus 10s (padidini talpą penktadaliu gerėja ir įsibėgėjimas) ir 100km. Ir šiaip, ar tikrai daugumai reikia tų 4s? Mėgstu greit įsibėgėjančias mašinas, bet kasdien važinėti - nėra prasmės tokį pirkti.
Kaip ir nera prasmes pirkti 10s del 15km didesnio atstumo. Aisku, 10s nera blogas rezultatas, nes VDV kad ir koks butu geras pagreitis vistiek jo nenaudosi pastoviai, del ekonomijos/ekologijos/finansiniu priezasciu. Bet as vistiek imcau 4s, nes antro varianto priedas beveik neapciuopiamas.
Cituoti:
UC neužteks tau tokio dydžio, kad tik vieną kartą paleisti, nes kitu atveju negausi net tų 3% nuvažiuojamo atstumo padidėjimo, nes gausi kaskart iš karto pakrauti iki viršaus, ir ne iš stabdymo energijos.

O kodel jis turi buti ikraunamas iki virsaus jei masina juda? Jei UC didelis, tai pas ji turetu buti palikta tiek laisvos vietos kad masinai stabdant jis galetu visa ta energija ir susigrazinti. Nebent paspaustum koki mygtuka - Charge for launch.
Cituoti:
Aušinimo sistemos mažiems akumams ir nėra.

Tai kaip jie atvesta tada? Mazi akumuliatoriai itin intensyviai dirba.
Cituoti:
Tradicinės stabdymo sistemos negalėsi atsisakyti ir tikrai ne dėl to, kad nėra kur energijos dėti, o todėl, kad elektros variklis negali su tiek jėgos stabdyti.

Variklis varikliui nelygus. Turbut pigiau gausis ideti galinga varikli ir atsisakyti stabdziu sistemos nei montuoti abi sistemas, kaip dabar.
Cituoti:
Ultracap'ai galbūt bus integruoti į aukštesnės klasės automobilius, kur norės išlaikyti santykinai mažesnę kainą ir nuvažiuojamas atstumas nebus toks labai svarbus, bet reikės didelio pagreičio.

Visada naujoves atsiranda prabangiuose automobiliuose. Ant ju jos isbandomos, o po 10 metu daznai net ir kibire tai galima rasti. Elektriniai langai, veidrodeliai, liukas, oro pagalves, autopilotas, anti praslydimo visos sistemos, automatinis stabdymas, Xenon/LED zibintai - visi sitie zaisliukai atnesti premium klases automobiliu.

Taip pat UC bus labai naudingi nisinese kategorijose, pvz hot hatch - mazi, praktiski, pigus, bet pakankamai greiti automobiliai.
Cituoti:
Bet vis tiek jų kaina dar turi ženkliai sumažėti, kad kas įvyktų, o kol kas nenusimato.

Kaip ir su baterijomis, kurios vis pinga, taip ir su UC, jie dar patobules ir atpigs.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1918
Reputacija: +441
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-14, 20:42 
     
Gerai paklausiu tada jūsų taip - Kodėl nėra nei vienos mašinos su UC ? Kodėl nėra net prototipinių mašinų.
Prototipinės elektrinės mašinos jau yra nuo senų laikų, dar su nikelio baterijomis. Mes turim prototipinių vandenilio mašininų, rotorinių variklių, mašinų praktiškai su visais galimais kurais. Bet vat UC toks geras dalykas, kad net nėra prototipinių mašinų, kas arčiausiai, tai keli autobusai buvo pagaminti, kur svoris mažiau svarbus.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-04-24, 21:35
Pranešimai: 312
Reputacija: +215
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-14, 21:01 
     
15 km didesnis atstumas šiuo atveju daugiau nei 20% didina. Ir iš tikrųjų su UC turbūt nepasiektum tų 4s, nes reiktų didinti variklio galią, kas sunkintų mašiną, tada stabdžiai ir kitos sistemos ir dėl to dar sumažėtų nuvažiuojamas atstumas, taip kad žiūrėk jog nebūtų sumažėjimas o ne padidėjimas 5km :D Ir realiai tada kaina gautųsi visgi ne vienoda šių alternatyvų, kažkodėl pamiršau apie kitas sistemas pagalvoti. 4s turbūt vis tiek dar bent 2000 Eur brangiau kainuotų.

Jei mašina juda, tai gal sugalvosi dar paspausti gazą, ar realiai UC naudos duos tik nuo visiško sustojimo? Kitaip sakant išdegini UC, o tada kelmas - nė iš vietos nepajudėsi? Na čia jei dėsi ant ribos UC, kad vos vos užtektų įsibėgėti iki 100 iš starto.

Atvėsta nuo oro srauto, nes paviršiaus plotas palyginus su tūriu didelis. Dideli akumuliatoriai santykinai mažą paviršiaus plotą turi, todėl reikia aušinimo skysčiu.

Tesla turi labai galingus variklius, bet stabdžių neatsisako, matyt yra tam priežastis, ar sakai, kad Tesla inžineriai mulkiai?

Ar pavadintum naujove 4l variklį? Nu ne. Kažkaip nemačiau Yaryje tokių. Čia ne veidrodėliai tau.

UC mano žiniomis, su dabartinėmis technologijimos kur veikia, nedaug turi kur pigti, bet daug nesidomėjau, gal ir klystu. O ir šiaip komercinės UC technologijos dar labai toli...
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14258
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2205
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-14, 22:26 
     
Cituoti:
Jei mašina juda, tai gal sugalvosi dar paspausti gazą, ar realiai UC naudos duos tik nuo visiško sustojimo? Kitaip sakant išdegini UC, o tada kelmas - nė iš vietos nepajudėsi? Na čia jei dėsi ant ribos UC, kad vos vos užtektų įsibėgėti iki 100 iš starto.

Bus toks pats kelmas kaip ir automobilis be UC.
Cituoti:
Tesla turi labai galingus variklius, bet stabdžių neatsisako, matyt yra tam priežastis, ar sakai, kad Tesla inžineriai mulkiai?

Tesla baterijos perkaista nes regeneruojant pasildo ir taip jau siltoka baterija ir tada jau galutinai uzkaitina kai iskart po stabdymo vel reikia begetis. Roadsteris nesugeba 1 Nurburgring lenktyniu rato apvaziuoti pilnu tempu del bateriju kaitimo problemos. Jei stabdytu varikliu visa energija turetu priimti baterija, ko ji nesugeba.

Cituoti:
Ar pavadintum naujove 4l variklį? Nu ne. Kažkaip nemačiau Yaryje tokių. Čia ne veidrodėliai tau.

O kodel 4l varikli tureciau vadinti naujove? Tai tiesiog didelis variklis. Hibridine pavara bei regeneracines sistemas pavadinciau naujove. Nemazai Toyota modeliu jas puikiai naudoja.
Cituoti:
UC mano žiniomis, su dabartinėmis technologijimos kur veikia, nedaug turi kur pigti, bet daug nesidomėjau, gal ir klystu. O ir šiaip komercinės UC technologijos dar labai toli...

Tesla jau nusipirko Maxwell, gal bus proverzis.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1918
Reputacija: +441
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'