Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 161 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-19, 21:23 
     
noway rašė:
Pakabintas tramvajus turi daugiau trūkumų nei įprastas, apribojamas krovinio svoris, o ir greičio įspūdingo neišvystysi. Dėl to, tokio tipo keltuvai dažniausiai naudojami tik turistams pervežti kalnuotose vietose ar pasigrožėti vaizdu iš viršaus. Dronai iš tiesų gali būti ateities transportas. Jau dabar yra technologijos suvaldyti jų srautui. Pažymėjus žemėlapyje kelionės tikslą, dronas veiktų autonomiškai: pasirinktų leidžiamą kelionės maršrutą, vengtų žemėlapyje uždėtų apribojimų, kelyje bendrautų su dronų spiečiumi kad išvengti susidūrimo, keleiviams beliktų tik patogiai įsitaisyti ir grožėtis vaizdais iš viršaus. Kritinio gedimo atveju galima išskleisti parašiutą ir saugiai nusileisti, dar geriau jei dronas galėtų plūduriuoti vandens paviršiuje, net avarinis nusileidimas ant vandens nebūtų baisus.

dronai ir yra ateities transportas - auksciausias lygis - bet dar neuztenka technologijos galimybiu. yra principe beveik viskas ko reikia, isskyrus pakankama energijos resursa. dronai vistiek bus priristi prie kazkokios infrastrukturos. aisku ji minimali. kelio tiest nereiks. bet reikes kazkokiu akumu ikrovimo punktu. nusileidimo aiksteliu. prekiu gaudymo tinklu. ir pan.
------
cia visai kito lygio transportas - priristas prie kelio labai grieztai. as nemanau kad labai perspektyvus. net automobiliai perspektyviau. cia kazkas skirste - bet neteisingai suskirste.
eile turetu but mazdaug tokia: perspektyviausi - neperspektyviausi
dronai - malunsparniai - lektuvai - raketos - automobilizmas - trulikai - gelezinkeliai - tramvajai - metropolitenas - maglev - skyway - lyniniai keltuvai - laivyba (kanalais) - hyperloop

pozicijos gali kazkiek keistis nebent su gretimom - bet tikrai ne daugiau :D
------
dar del to styginio lyno-kelio :D yra toks dalykas, naudojamas tiltuose ir pastatu konstrukcijose. yra ten ir itempimo mechanizmai naudojami. paprastai galima padaryt ir sekcijomis. tiesiog isveda itempimo jegas kampais. bet reikalas tame - kad tada arba turi but stabilus gruntas. pvz uoliniai kalnai kokie. arba atramos labai masyvios. su nerealiu pavirsiaus plotu. ten kolonas reikes kalt labai dideles arba pagrinda nerealu betonuot :D :D :D mieste nesukisi :D :D :D va cia tai muilina jau ausis fanatams :D :D :D isivaizduokit kolona mazdaug kaip televizijos boksto pagrindas. va kazka tokio reiks :D :D :D tada items iki greiciu virs 100km/h. pigiau yra tiltinis gezkelis - jei norima greicio. kinieciai tokius stato - galit nusipirkt visa reikiama technika is ju. cia tai aiskiai loxatronas. greiciai nebus dideli. bet kokius 200km/h pasiekt imanoma ir per kolonas. tik bus brangu nerealiai. begiais tikrai pigiau.
as asmeniskai nesu nusistates pries - ir manau pinigus ekspermentinei linijai tikrai galima rinkt. vien del duomenu surinkimo ir technologijos niuansu isdirbimo. bet duomenys turetu but viesi. as pvz matau tokius pliusus, galima bus pakabint elektros infrastruktura saugiai - kad ziopliai nesidegintu uzlipe kaip ant begiu. bet pati principa tai visiskai keisciau. pirmiausia naikinciau monopoli. kad galetu belenkokia masina perlekt per tokia trasa. pvz atvaro prie linijos galo, pasikabina kaip kokia gondola ir pralekia trasa. o kitam gale nusikabina ir vaziuoja toliau iprastu keliu. va toks skywai butu perspektyvus manau. dabartine versija - nesamone... viska nuo nulio daro - pinigus tik meto. teisingas kelias butu integruot i jau esamas galimybes. monopoliu laikai jau praejo...
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3112
Reputacija: +104
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-19, 22:13 
     
TataTatatavicius rašė:
Ar jūs turite tiek „svorio“, kad menkintumėte JAE šeichų pasirinkimą statyti pagal SKYWAY technologiją kelius Jų valstybėje?

Ar galima būtų nepriklausomo šaltinio pranešimą, kad JAE stato Skyway kelią?
  • 0




Užsiregistravo: 2008-09-19, 22:34
Pranešimai: 1976
Miestas: Vilnius
Reputacija: +412
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-19, 22:34 
     
Hmz rašė:
TataTatatavicius rašė:
Ar jūs turite tiek „svorio“, kad menkintumėte JAE šeichų pasirinkimą statyti pagal SKYWAY technologiją kelius Jų valstybėje?

Ar galima būtų nepriklausomo šaltinio pranešimą, kad JAE stato Skyway kelią?



Ar informacija iš pačio Dubajaus valdovo jo didenybės Sheikh Mohammed bin Rashid Al Maktoum asmeninio tviterio tamstą patenkintų ?
https://twitter.com/HHShkMohd/status/11 ... gDRJA-8o_w

Jeigu ši informacija netinka, tada prašome apibrėžti kokį šaltinį jūs vadinate nepriklausomu ? Pvz.: mano darytos nuotraukos ar video praeitą savaitę ... ai čia priklausomas šaltinis ... o arabų TV laida ?

Informacijos, kurios jūs matomai nežinote yra daug, tik kad jūs nenorit konstruktyvios diskusijos, blokuojat mūsų galimybę komentuoti.
  • +6



Paskutinį kartą redagavo maryjane 2019-05-19, 22:51. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2019-05-19, 15:27
Pranešimai: 9
Reputacija: +36
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-19, 22:46 
     
Kirtiklis rašė:
TataTatatavicius rašė:
Hmz rašė:
Pasižiūrim Junickio fanus:
TataTatatavicius Užsiregistravo: 2019-05-17
RaLight Užsiregistravo: 2019-05-17
Ernestas99 Užsiregistravo: 2019-05-16
DeepStare Užsiregistravo: 2019-05-16

Operatyviai atbėgo :)


Susirinko seni gaidžiai ir nusprendė, kad jų vištidėje naujokams nėra vietos :)
Vat man įdomu ar jūs už pinigus klavišus spaudinėjate ar nuo gimimo vienas smegenų pusrutulis neveikia? Gyvenime žmonės skirstomi į kūrėjus, kurių kūrybos vaisiais visi džiaugiasi ir į kritikus, kurių vardų niekas neatsimena.
Jeigu technologijos.lt redakcijai jūs keliat reitingus, tai dar galima suprasti, bet jeigu jūs savo iniciatyva taip neadekvačiai reaguojate, tai reiškiu užuojautą jūsų artimiesiems, kuriems tenka kiekvieną dieną bendrauti su tokiais „teisuoliais“.


Kad Naujoku ar naujokais net nekvepia, greičiau troliais/botais. Ir akivaizdu, kad 2 pranešimai tik užserigstravus, pašlovinant šitą kompanija tikrai nesikerta su interesais ir slaptais motyvais. Ne, ne viskas OK, atidirbt reik savo pinigus ar sumedžiojus kokį kvailį, gauti savo procentukus. Čia tau ne delfis.


Tai tu pats įjunk logiką, koks tikslas rodyti savo senus akauntus, kai toks požiūris į naujas technologijas netgi technologijų portale ! Tipo ko aš nežinau, nesuprantu, tai to negali būti niekada ;)
Jums gi neįdomu faktai, jūs gyvenate savo pasaulėlyje ir net nenorit girdėti, kad Lietuva prarado milijonines investicijas, kad Baltarusijoje, kompanija apdovanota už naują technologiją, kad ten jau dirba ~800 aukštos kvalifikacijos specialistų pagal ISO, TUV standartus.
Jums nereikia faktų, kad technologija jau veikia Baltarusijoje, gauta sertifikatai įvairiose valstybėse, ir kad prasidėjo statybos Emyratuose, Šaržoje jau pastatyta pora tarpinių atramų, statoma 4 aukštų ankerinė stotis. Daugelio šalių televizija tai rodo, tik Lietuvėlė eilinį kartą ...
Pagrindinės naujienos apie technologiją, patentus, autorinius pažymėjimus, parodas, techninius rodiklius ir t.t. čia :
http://yunitskiy.com/news/news_en.htm
  • +3




Užsiregistravo: 2019-05-19, 15:27
Pranešimai: 9
Reputacija: +36
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-19, 23:34 
     
AAA000 rašė:
dronai ir yra ateities transportas - auksciausias lygis - bet dar neuztenka technologijos galimybiu. ...
------
cia visai kito lygio transportas - priristas prie kelio labai grieztai. as nemanau kad labai perspektyvus. net automobiliai perspektyviau. cia kazkas skirste - bet neteisingai suskirste.
eile turetu but mazdaug tokia: perspektyviausi - neperspektyviausi
dronai - malunsparniai - lektuvai - raketos - automobilizmas - trulikai - gelezinkeliai - tramvajai - metropolitenas - maglev - skyway - lyniniai keltuvai - laivyba (kanalais) - hyperloop

pozicijos gali kazkiek keistis nebent su gretimom - bet tikrai ne daugiau :D
------
dar del to styginio lyno-kelio :D yra toks dalykas, naudojamas tiltuose ir pastatu konstrukcijose. yra ten ir itempimo mechanizmai naudojami. paprastai galima padaryt ir sekcijomis. tiesiog isveda itempimo jegas kampais. bet reikalas tame - kad tada arba turi but stabilus gruntas. pvz uoliniai kalnai kokie. arba atramos labai masyvios. su nerealiu pavirsiaus plotu. ... greiciai nebus dideli. bet kokius 200km/h pasiekt imanoma ir per kolonas. tik bus brangu nerealiai. begiais tikrai pigiau.
as asmeniskai nesu nusistates pries - ir manau pinigus ekspermentinei linijai tikrai galima rinkt. vien del duomenu surinkimo ir technologijos niuansu isdirbimo. bet duomenys turetu but viesi. as pvz matau tokius pliusus, galima bus pakabint elektros infrastruktura saugiai - kad ziopliai nesidegintu uzlipe kaip ant begiu.
... kad galetu belenkokia masina perlekt per tokia trasa. pvz atvaro prie linijos galo, pasikabina kaip kokia gondola ir pralekia trasa. o kitam gale nusikabina ir vaziuoja toliau iprastu keliu. va toks skywai butu perspektyvus manau.


Iš esmės jeigu imant, tai teisingai mąstai.
Dronų palaidų niekas nepaleis, nes danguje bus avarijos, o ant žemės košė. skraidys tik spec tarnybos, armijos kažkokie ten padaliniai, greitoji medicininė. Čia artimesniu laiku, o kas ten bus po 100 metų mes žinoti negalime.

Va dėl Maglev pozicijos galime diskutuoti, nes tai labai brangi technologija.

Atramos pagrindinės yra ankerinės, jos masyvios ir laiko didelį šoninį įtempimą. Jos gi ir įlaipinimo - išlaipinimo stotys, todėl tarpinės atramos pagrindinio vaidmenio nevaidina. Nuvertus vieną kitą kelias ramiai sau nusėstų arba nuvertus daugiau -net atsigultų ant žemės.

Greitis - irgi teisingai. Padedam nuo 150 km/val. mieste. O tai irgi labai gerai. Jūs gi su pirmaisiais mobiliakais, kurie buvo kaip lagaminai irgi nevaikštote, viskas tobulėja.

Į kelią įsiūta elektros linija ir Interneto perdavimo linija yra numatyta - kaip ir sakiau, mąstai teisinga kryptimi ;)

Galimybė pravažiuoti automobiliui. O kas trukdo ? Laisvai ! Žiūrėk jau ir bendrų vardiklių randam :)
  • +5




Užsiregistravo: 2019-05-19, 15:27
Pranešimai: 9
Reputacija: +36
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-20, 00:27 
     
maryjane rašė:
Dronų palaidų niekas nepaleis, nes danguje bus avarijos, o ant žemės košė. skraidys tik spec tarnybos, armijos kažkokie ten padaliniai, greitoji medicininė. Čia artimesniu laiku, o kas ten bus po 100 metų mes žinoti negalime.

Va dėl Maglev pozicijos galime diskutuoti, nes tai labai brangi technologija.

Atramos pagrindinės yra ankerinės, jos masyvios ir laiko didelį šoninį įtempimą. Jos gi ir įlaipinimo - išlaipinimo stotys, todėl tarpinės atramos pagrindinio vaidmenio nevaidina. Nuvertus vieną kitą kelias ramiai sau nusėstų arba nuvertus daugiau -net atsigultų ant žemės.

Greitis - irgi teisingai. Padedam nuo 150 km/val. mieste. O tai irgi labai gerai. Jūs gi su pirmaisiais mobiliakais, kurie buvo kaip lagaminai irgi nevaikštote, viskas tobulėja.

Į kelią įsiūta elektros linija ir Interneto perdavimo linija yra numatyta - kaip ir sakiau, mąstai teisinga kryptimi ;)

Galimybė pravažiuoti automobiliui. O kas trukdo ? Laisvai ! Žiūrėk jau ir bendrų vardiklių randam :)

as del kitko nematau perspektyvu :) nu ta prasme konkreciai as i toki varianta tikrai neinvestuociau.
pagrindine beda yra visgi monopolis. o pagal mane monopolis perspektyvu turi tik vienu atveju - jei tai absoliuciai kazkokia naujove ir alternatyvu jai tiesiog nera. pvz jei su situ skywai galimes nuvaziuot i Menuli - tai tada as uz :D bet jis dabar bando isiterpt i infrastrukturas, kurios ir taip jau egzistuoja ir pakankamai geros. o rodikliai greicio pakankamai nekokie. net hyperloop bent jau siulo greiti, kurio nelabai kas pasiulo be maglev. as sutinku kad tai labai brangu - bet siuo atveju bus kazkas naujo - labai didelis greitis.
paskaiciau Baltarusija ar ten kazkokius arabus - nu gerai investuoja - labai puiku - bet tai ne vakarietisko tipo valstybes. tai butent kur sprendzia autoritarine valdzia. nes resursus tiesiog paime jega ir leidzia kaip nori. nu ir kas, kad tokie statys. tai neirodo idejos gyvybingumo. kad irodyt konkreciai man - projektas turetu but prasuktas butent ant laisvanoriskai iskaulytu lesu kur nors demokratinej valstybej.
aisku ir bandomoji linija butu pakankamas irodymas net ir bet kur pasaulyje. bet jis bent jau turetu pariodyt kazkokius neblogus rezutatus. sakykim duot bent kokiu 50% prieaugi. automobilizmas leidzia palaikyt mazdaug 50-70km/h keliavimo greicius uzmiestyje. miestuose automobilizmas stringa iki apie 30km/h. bet tam yra trulikai. tramvajai ir metropolitenai, kur atstato keliavimo vidurki. jei tokia linija sugebes veikt bent metropoliteno greiciais ir pralaidumais - tai ir butu irodymas. bet nemanau kad net automobilizma perspjaus... strigs ten viskas greiciausiai. o del monopolines strukturos (nes tokia kazkodel projektuojama, ir cia didziausia klaida pagal mane) - bus labiau minusines islaikymo sanaudos palyginus net su kokiais autobusu parkais... skaiciuot is egzistuojancio daba visi moka, buhalterizmas aukstumoj... :D :D :D
  • -2


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3112
Reputacija: +104
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-20, 02:34 
     
AAA000 rašė:
as del kitko nematau perspektyvu :) :D


Jau vien tai, kad mes perėjome į diskusiją, skaitau progresyvu :)

Monopolis. Na čia skaitau, kad gali būti įvairios nuomonės, aš linkęs diskutuoti apie pačią technologiją, todėl šią dalį praleisiu.

"absoliuciai kazkokia naujove ir alternatyvu jai tiesiog nera. pvz jei su situ skywai galimes nuvaziuot i Menuli - tai tada as uz "
Tu nustebsi, jeigu pasigooglinsi filmą " В небо на колесе "
Nesakau, ar tai įmanoma ar ne, bet tai absoliučiai unikalu.

"dabar bando isiterpt i infrastrukturas, kurios ir taip jau egzistuoja ir pakankamai geros. "
Kol kas nekalbam apie trasų įrengimą tokiose šalyse kaip Vokietija ar net Lietuva. Pirmiausiai kompanija taikosi į tas vietas, kuriose nėra arba maža konkurencija - tai pelkėtos vietos, dykumos, amžinas įšalas ar tropiniai miškai.

"rodikliai greicio pakankamai nekokie. net hyperloop bent jau siulo greiti, kurio nelabai kas pasiulo be maglev."
Nenorėčiau nieko rašyti apie kitas technologijas, bet Hyperloop neparodė jokių rimtesnių techninių sprendimų nei parodoje Innotrans2016, nei Innotrans2018, o SW pristatė jau veikiančią technologiją bei greitąjį modulį, kuris Emyratuose važiuos 500 km/val. Tuo susidomėjo net japonai ir atsiuntė savo reporterius į Baltarusiją.

Kas liečia tavo minėtas technologijas, mūsų generalinis konstruktorius ir išradėjas Anatolijus Junitskis, jau prieš ~30 metų aprašė šio tipo transportą ir jų atsisakė(bent jau kol kas). O jeigu diskutuoti apie Maglev, tai turėtum žinoti, kad Maskas dar gal pernai pranešė, kad ratas yra tobulesnė technologija už Maglev. Video lengva susirasti Youtubėj. Taigi kaip sakoma mūsų politikoje :
"kas gali paneigti, kad Maskas skaitė Junitskio mokslinius darbus?"

Bandomosios linijos yra Marjina Gorka, Baltarusijoje. 2018-08-04 per vieną pusdienį buvo pravežta apie 2100+ keleivių.
Net keista, jeigu kažkas diskutuoja to nežinodamas.

Dėl automobilių. Tai visiškai skirtinga transporto niša, todėl lyginti gal nekorektiška. Bet jeigu pasigilinti, tai automobiliai važiuoja ten kur yra keliai ir retai nuo jų nulipa. O keliai taip pat nepasidarė per metus. tai buvo ilgas procesas.

Dėl išlaidų, tai jeigu lyginti ir kelių statymą, tai SW ženkliai ekonomiškesnis. Jeigu matei kaip daromi automobiliniai keliai, tai čia diskusijai vietos nelieka. O be to bet koks auto, net tas pats elektromobilis stovi kamščuose su visais.
Kaip jau minėjau Lietuvoje dar nėra bėdos su keliais, palyginus su Emyratais, Indija, Vietnamu, kitomis kalnuotomis, pelkėtomis, miškingomis ... vietovėmis.
O eksploatacija be vairuotojo - nereikia mokėti atlyginimo. Tai yra horizontalus liftas su mašininiu regėjimu. Straipsnyje yra info.

Taip kad kas moka skaičiuoti, tai mato kiek kartų mažiau lėšų reikia SW įrengimui.
Aš išdėsčiau savo asmeninę nuomonę, todėl kitas asmuo gali susidaryti savo.
  • +2




Užsiregistravo: 2019-05-19, 15:27
Pranešimai: 9
Reputacija: +36
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-20, 07:17 
     
sub rašė:
RaLight rašė:
Visi Tesla ir kitų mašinų mylėtojai, nepriklausomai nuo išsilavinimo, nesupranta vieno dalyko: miestai nuolat stambėja, megapoliai po truputį virsta gigapoliais ir automobilinis transportas juose darosi neefektyvus ir ekologiškai purvinas (žvelgiant į pilną gaminio gyvavimo ciklą ir gaminių kiekį), todėl reikalingos keleivių masinio gabenimo sistemos, tokios kaip traukinys, autobusas, tramvajus ir kita. SkyWay visų šių transporto rūšių fone išsiskiria dideliu pralaidumu, saugumu ir pigumu. Todėl belieka laukti ir stebėti kaip jis vystosi.

Kas dėl piramidžių, irgi reikia suprasti, jog piramidė yra tik priemonė tikslui siekti ir šiuo atveju ji naudojama investicijoms pritraukti. Nemažai įmonių naudoja šį verslo modelį prekėms ar paslaugoms platinti ir niekas dėl to nerėkia.


Iš dalies tau pritariu dėl kai kurių dalykų. Nereikai vadinti Tesla mylėtojais, jeigu žmogui labaiu patinak Tesla nei VDV. Taip miestai stambėja, tampa gigapoliais ir auto transportas tampa neffektyvus - taip, tikrai taip. Tik kol gigapoliai pritaikys naujas transporto infrastruktūras, o automobilaii taip greit neišnyks, tai būtų geriau jei visi iš VDV persėstų į Tesla. Manau tik būtų ir ekologiškaiu ir ekonomiškiau.
Skyway išsiskiria dideliu pralaidumu, ir pigumu. Bet saugumo ir kokybės ten nerasi. Matei kaip sulankstytos sijos nuo jų transporto, matei kas atsitinka jei įvyksta avarija? Mano galva Skyway transporto vizija yra gera, bet išpildymas ne. Jie dar ne apie viską pagalvojo, o gal nenori galvoti, gal nori tik pasipelnyti žadėdami gražią ateitį. Pamatysim kaip bus.

Kas dėl piramidžių, arba tiesiog tinklinio marketingo, taip tai priemonė tikslui siekti. Kiek atsimenu, kas taikė tokią priemonę, visada būdavo prastos reputacijos. Mano tokia nuomonė.


Dėl Tesla ekologiškumo ir ekonomiškumo irgi klausimas. Dar 2017 vienas žmogeliukas atsivežė į Singapūrą Teslą ir jį nubaudė 15000 JAV dolerių bauda už taršaus automobilio atvežimą. Prieš sakydamas apie elektros variklių ekologiškumą ir ekonomiškumą panagrinėk jų gyvavimo ciklą. Be to, didėjant elektromobilių skaičiui, didės elektros poreikis, o us ventiliatoriukais jos daug neprigaminsi. Todėl, manau, šiandien dienai optimalus yra dujomis varomas transportas.

Piramidės yra sistemos su nematomu centru, todėl būnant piramidės apačioje sunku įvertinti kaip veikia visa sistema ir gana brangiai kainuoja jos išlaikymas (apie 40 proc. išeina visokioms premijoms).
  • 0




Užsiregistravo: 2019-05-17, 11:01
Pranešimai: 30
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-20, 07:43 
     
Jei Emyratai turi kalnus pinigų, tegul stato ir ištobulina technologiją. Žinoma, tam tikra niša tokiam transportui yra, bet viską lemia savikaina ir infrastruktūros palaikymo išlaidos. Jei nerinktumėte pinigų iš eilinių žmonių, niekas ir nesakytų kad čia Ponzi schema.
  • -1




Užsiregistravo: 2019-05-18, 00:28
Pranešimai: 6
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-20, 10:32 
     
DeepStare rašė:
vazzy rašė:

man ir pasirodė, kad parametrai iš akies sugalvoti, nei kas testino prie tų 100 km/h nei ką. kaip jau minėjau anksčiau turėtume kritiškai vertinti tokios įmonės projektus ir NEINVESTUOTI patys.


Raktinis žodis - "pasirodė".

Nuvažiuokit į EkoTechnoParką ir pasižiūrėkit patys kaip viskas viekia, pažiūrėkit kaip trumpoje trasoje pasiekiamas 102 km/val greitis. Jeigu mėgstat kelti kvalifikaciją "ant divano", tai bent jau perskaitykit dokumentą "100 klausimų - 100 atsakymų" (yra ir rusų ir anglų k), "Ekomir", pasiklausykit ką šneka mokslininkai, verslininkai, tikri apžvalgininkai (tame tarpe ir amerikiečių), didelių korporacijų kaip "Aurecon" specialistai transporto srityje ... Pasižiūrėkit už ką gauta du Jungtinių Tautų grandai, 4 "auksinės vežėčios"...

Nes dabar tai padarėt iš visko košę. Nežinot nei ką baltarusiai gamina, nei girdėję apie komandą kuri dirba gamyboje, nei apie "Ё-мобиль". Vienu žodžiu dauguma vietinių visiškai nepasiruošę diskusijai.
Patys trolinat straipsnį, kurio neperskaitėt, o mus vadinat troliais, blokuojat tolimesnę konstruktyvią diskusiją savo reitingavimu.
Kažkoks paradoksas ;)


Susikišk tu tą dokumentą "100 klausimų, 100 atsakymų" - tau gali antrokas su wordu parašyt dar geresnį. Juokina jis su tokiais dokumentais. Kodėl jie tada savo bukletus, žurnalus, ne už dyką dalina, o pardavinėja savo konferencijose? Jis rašo, tikri mokslininkai, verslininkai ir apžvalgininkai (tame tarpe ir amerikiečių). Rimtai? Gal greičiau pseudo mokslininkai ir verslininkai. Pasamdyti žmonės šneka tą ką liepė šnekėti. Tas pats, kas socialineme tinkle influenceriui sumoki pinigėlių ir jis pareklamuos ką tik nori, kaip tik nori. Lyg tai Amerikoje durnių netrūktų, kaip ir čia, kaip ir visur. Jeigu lietuvišką spaudą skaitot, nors spėju kad nelabai.
https://www.lb.lt/lt/naujienos/lietuvos ... -neteiseta

Dėl piramidės ir k.t. Kodėl pasirinkta būtent piramidė? Ar jūs jau radote savo pasekėjų ir ęsate šiek tiek aukščiau nei miramidės apačia? Kodėl Skyway kaip normali kompanija nėjo į akcijų biržą. Kokią atsakomybę neša Skyway savo investuotojams, kokios garantijos. Kada yra dealine'as? Jei viskas su Skyway pavyks, kiek planuojate uždirbti ir kokiam laikotarpyje. Jeigu Skyway nepavyks, kiek prarasite ir per kokį laikotarpį. Nes kiek žinau jie neneša jokios atsakomybės. Išdavė jums tipo sertifikatus kažkokius, kuriuose nurodyta suma, kurią investavote, sertifikato numeris bei akcijų skaičius. Kodėl viena įmonė vykdo projektą, tai Global Transport Investments, o investicijas SKY WAY CAPITAL?

Žinot ką jums papasakosiu Skyway lunatikai. Spėkit kur registruota pati Global Transport Investments, bei kur registruota ir kam priklauso investavimo platforma SKY WAY CAPITAL. Tai pirmoji registruota British Virgin Islands, o investavimo platforma priklauso SWC Inc., kuri taip pat regitruota netoliese, tik kitoje saloje St. Lucia. Offshore - ką nors jums sako? Spėkit kodėl kompanijos, politikai ir kiti žinomi asmenys naudojasi ofšoru?
Ofšorinėmis (lengvatinio apmokestinimo bendrovėmis) vadinamos šalys bei jurisdikcijos, kur ne vietinėms bendrovėms nustatyti žemi arba nuliniai mokesčiai, o vadovams suteikiamos galimybės nuslėpti dalyvavimo versle faktą. Ofšorinėms zonoms pirmiausiai priskiriamos Karibų jūros baseino salos-valstybės: Panama, Belizas, Mergelių salos.

Vėliau nesiskūskit kad dingo pinigai ir niekas nieko nesakė.
Kažkoks paradoks, tikrai tiesa :))

P.S. atsiprašau už klaidas, jau tingėjau visas taisyt
  • +2


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Paskutinį kartą redagavo sub 2019-05-20, 11:34. Iš viso redaguota 3 kartus.

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Reputacija: +573
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-20, 11:29 
     
maryjane rašė:

Monopolis. Na čia skaitau, kad gali būti įvairios nuomonės, aš linkęs diskutuoti apie pačią technologiją, todėl šią dalį praleisiu.



"dabar bando isiterpt i infrastrukturas, kurios ir taip jau egzistuoja ir pakankamai geros. "
Kol kas nekalbam apie trasų įrengimą tokiose šalyse kaip Vokietija ar net Lietuva. Pirmiausiai kompanija taikosi į tas vietas, kuriose nėra arba maža konkurencija - tai pelkėtos vietos, dykumos, amžinas įšalas ar tropiniai miškai.

"rodikliai greicio pakankamai nekokie. net hyperloop bent jau siulo greiti, kurio nelabai kas pasiulo be maglev."
Nenorėčiau nieko rašyti apie kitas technologijas, bet Hyperloop neparodė jokių rimtesnių techninių sprendimų nei parodoje Innotrans2016, nei Innotrans2018, o SW pristatė jau veikiančią technologiją bei greitąjį modulį, kuris Emyratuose važiuos 500 km/val. Tuo susidomėjo net japonai ir atsiuntė savo reporterius į Baltarusiją.

Kas liečia tavo minėtas technologijas, mūsų generalinis konstruktorius ir išradėjas Anatolijus Junitskis, jau prieš ~30 metų aprašė šio tipo transportą ir jų atsisakė(bent jau kol kas). O jeigu diskutuoti apie Maglev, tai turėtum žinoti, kad Maskas dar gal pernai pranešė, kad ratas yra tobulesnė technologija už Maglev. Video lengva susirasti Youtubėj. Taigi kaip sakoma mūsų politikoje :
"kas gali paneigti, kad Maskas skaitė Junitskio mokslinius darbus?"

Dėl automobilių. Tai visiškai skirtinga transporto niša, todėl lyginti gal nekorektiška. Bet jeigu pasigilinti, tai automobiliai važiuoja ten kur yra keliai ir retai nuo jų nulipa. O keliai taip pat nepasidarė per metus. tai buvo ilgas procesas.

Dėl išlaidų, tai jeigu lyginti ir kelių statymą, tai SW ženkliai ekonomiškesnis. Jeigu matei kaip daromi automobiliniai keliai, tai čia diskusijai vietos nelieka. O be to bet koks auto, net tas pats elektromobilis stovi kamščuose su visais.
Kaip jau minėjau Lietuvoje dar nėra bėdos su keliais, palyginus su Emyratais, Indija, Vietnamu, kitomis kalnuotomis, pelkėtomis, miškingomis ... vietovėmis.
O eksploatacija be vairuotojo - nereikia mokėti atlyginimo. Tai yra horizontalus liftas su mašininiu regėjimu. Straipsnyje yra info.

Taip kad kas moka skaičiuoti, tai mato kiek kartų mažiau lėšų reikia SW įrengimui.
Aš išdėsčiau savo asmeninę nuomonę, todėl kitas asmuo gali susidaryti savo.

kurioj vietoj asmenine nuomone - jei remiesi kazkokiu Musku - kuris neraukia technologijose. jis yra vadybininkas :D paskaiciavo sanaudas ir parase buhalterine isvada. o tu atkartojai.
technologiskai elektromagnetinis principas leidzia varikli is esmes salygiskai pigiai ikist i begius. ta prasme tokiais begiais judes, jei aiskint supaprastintai - vos ne belenkoks metalo gabalas. ir del to galima labai didele transporto priemoniu ivairove. o kelio nereikia daryt dirbtinai isplatinto, kaip individualiu auto atveju. tik reikia isdirbt normalu judejimo standarta. turiu minty pati pavaros principa reikia isdirbt.
dabar is esmes tiesia begius atskirai, elektros linija atskirai ir dar labai sudetinga ir specifine transporto priemone turi but. kai is esmes tereikia infrastrukturiskai tiest energetines gijas. cia labai brangiai kainuoja tik standartizavimo etapas. su guoliais (mechaniniu energijos perdavimo budu) taip neiseitu :D cia bereikalinga tarpine grandis pagal mane. ir cia visiskai nesvarbi kazkokio Musko nuomone :D :D :D
del monopolio - tai as ir siulau technologiskai sprest problema. nesuprantu kodel vengi apie tai diskutuot? :D :D :D monopoline situacija leidzia tik but vienvaldziu seimininku ir dirbtinai vienasmeniskai kontroliuot padeti visoje sistemoje. o kai egzistuoja alternatyva, kaip autonominiai automobiliai - tai vartotojai visada des skersa ant monopolio. paslauga transportavimo turi but kiek imanoma ismonopolizuota. butent technologiskai. kaip elektromobiliuose pvz - nes jie irgi priklausomi nuo ikrovos tinklu (irgi monopolis). ir jei tai specialiai nedaroma (ar nenorima apie tai diskutuot) - nu tai tereiskia kad nesvaru kazkas :D :D :D ar technologines kompetencijos truksta. :D :D :D
del tu neisisavintu teritoriju - kalnu ir pelkiu - nu tai gerai - kodel tada isvis cia diskutuoji? cia tada teigi pats, kad neaktualu Lietuvai. o bandymas pagrist - kad tai bus pigiau net Lietuvos atveju - atrodo kvailokai.
ir nematau reikalo skirtyt. tera tik zmoniu keliavimo poreikio patenkinimas. kuris is esmes susideda is triju kertiniu atramu - galimumo pasinaudot visiems neapribotai savo nuoziura, patogumo ir greicio. net kaina nera taip jau labai svarbi, kad i ja pastoviai apeliuot. ta prasme lygint reikia su viskuo - net ir su arkliais ar keliavimu pesciomis :D
  • -2


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3112
Reputacija: +104
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-20, 11:44 
     
AAA000 rašė:
kurioj vietoj asmenine nuomone - jei remiesi kazkokiu Musku - kuris neraukia technologijose. jis yra vadybininkas :D paskaiciavo sanaudas ir parase buhalterine isvada. o tu atkartojai.


Šis komentaras bus visiškai ne į temą, vien tam kad paneigčiau batereikos nesamones.

Ką tu paistai, kad Muskas visiškai neraukia technologijose. Tas pats kas sakyti, daktaras neraukia medicinoje. WTF, rimtai AAA000? Čia tavo kvailumo aukščiausias levelis. Visų pirma Muskas nėra tik verslininkas, investuotojas, jis yra inžinierius. Inžinierius dar ir kaip susijęs su tehcnologijomis. Jo patirtis svyruoja nuo raketų mokslo, inžinerijos, fizikos ir dirbtinio intelekto iki saulės energijos ir energijos. Nuo vadybininko ir buhalterijos tai sviešmečiais toliau, kaip ir nuo tavo suvokimo apie tokisu dalykus.
  • -1


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Reputacija: +573
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-20, 13:01 
     
sub rašė:
DeepStare rašė:
vazzy rašė:

man ir pasirodė, kad parametrai iš akies sugalvoti, nei kas testino prie tų 100 km/h nei ką. kaip jau minėjau anksčiau turėtume kritiškai vertinti tokios įmonės projektus ir NEINVESTUOTI patys.


Raktinis žodis - "pasirodė".

Nuvažiuokit į EkoTechnoParką ir pasižiūrėkit patys kaip viskas viekia, pažiūrėkit kaip trumpoje trasoje pasiekiamas 102 km/val greitis. Jeigu mėgstat kelti kvalifikaciją "ant divano", tai bent jau perskaitykit dokumentą "100 klausimų - 100 atsakymų" (yra ir rusų ir anglų k), "Ekomir", pasiklausykit ką šneka mokslininkai, verslininkai, tikri apžvalgininkai (tame tarpe ir amerikiečių), didelių korporacijų kaip "Aurecon" specialistai transporto srityje ... Pasižiūrėkit už ką gauta du Jungtinių Tautų grandai, 4 "auksinės vežėčios"...

Nes dabar tai padarėt iš visko košę. Nežinot nei ką baltarusiai gamina, nei girdėję apie komandą kuri dirba gamyboje, nei apie "Ё-мобиль". Vienu žodžiu dauguma vietinių visiškai nepasiruošę diskusijai.
Patys trolinat straipsnį, kurio neperskaitėt, o mus vadinat troliais, blokuojat tolimesnę konstruktyvią diskusiją savo reitingavimu.
Kažkoks paradoksas ;)


Susikišk tu tą dokumentą "100 klausimų, 100 atsakymų" - tau gali antrokas su wordu parašyt dar geresnį. Juokina jis su tokiais dokumentais. Kodėl jie tada savo bukletus, žurnalus, ne už dyką dalina, o pardavinėja savo konferencijose? Jis rašo, tikri mokslininkai, verslininkai ir apžvalgininkai (tame tarpe ir amerikiečių). Rimtai? Gal greičiau pseudo mokslininkai ir verslininkai. Pasamdyti žmonės šneka tą ką liepė šnekėti. Tas pats, kas socialineme tinkle influenceriui sumoki pinigėlių ir jis pareklamuos ką tik nori, kaip tik nori. Lyg tai Amerikoje durnių netrūktų, kaip ir čia, kaip ir visur. Jeigu lietuvišką spaudą skaitot, nors spėju kad nelabai.
https://www.lb.lt/lt/naujienos/lietuvos ... -neteiseta

Dėl piramidės ir k.t. Kodėl pasirinkta būtent piramidė? Ar jūs jau radote savo pasekėjų ir ęsate šiek tiek aukščiau nei miramidės apačia? Kodėl Skyway kaip normali kompanija nėjo į akcijų biržą. Kokią atsakomybę neša Skyway savo investuotojams, kokios garantijos. Kada yra dealine'as? Jei viskas su Skyway pavyks, kiek planuojate uždirbti ir kokiam laikotarpyje. Jeigu Skyway nepavyks, kiek prarasite ir per kokį laikotarpį. Nes kiek žinau jie neneša jokios atsakomybės. Išdavė jums tipo sertifikatus kažkokius, kuriuose nurodyta suma, kurią investavote, sertifikato numeris bei akcijų skaičius. Kodėl viena įmonė vykdo projektą, tai Global Transport Investments, o investicijas SKY WAY CAPITAL?

Žinot ką jums papasakosiu Skyway lunatikai. Spėkit kur registruota pati Global Transport Investments, bei kur registruota ir kam priklauso investavimo platforma SKY WAY CAPITAL. Tai pirmoji registruota British Virgin Islands, o investavimo platforma priklauso SWC Inc., kuri taip pat regitruota netoliese, tik kitoje saloje St. Lucia. Offshore - ką nors jums sako? Spėkit kodėl kompanijos, politikai ir kiti žinomi asmenys naudojasi ofšoru?
Ofšorinėmis (lengvatinio apmokestinimo bendrovėmis) vadinamos šalys bei jurisdikcijos, kur ne vietinėms bendrovėms nustatyti žemi arba nuliniai mokesčiai, o vadovams suteikiamos galimybės nuslėpti dalyvavimo versle faktą. Ofšorinėms zonoms pirmiausiai priskiriamos Karibų jūros baseino salos-valstybės: Panama, Belizas, Mergelių salos.

Vėliau nesiskūskit kad dingo pinigai ir niekas nieko nesakė.
Kažkoks paradoks, tikrai tiesa :))

P.S. atsiprašau už klaidas, jau tingėjau visas taisyt


Kodėl pasirinkta piramidė? Greičiausiai dėl lėšų pritraukimo paprastumo. Stambūs investuotojai nori investuoti į veikiančius verslus, o ne į idėjas. Kas dėl lengvatinio apmokestinimo šalių, matyt nežinai, jog pirminė registracijos šalis buvo Didžioji Britanija, tačiau dėl didelių turto mokesčių (reikėjo mokėti už išleistas akcijas) teko persikelti į Britų Mergelių salas, kad sumažinti mokestinę naštą, antraip visos investicijos sueis mokesčiams.
Su birža gerai prajuokinai. Taip, normalios įmonės eina į biržą, tačiau normalios reiškia išsivysčiusios ir jau pilnai veikiančios. Be to, kokiu tikslu ten eiti? Pinigų pritraukti? Kiek kainuos akcijos, jei tu neturi veikiančio verslo ir kiek pritrauksi?
Garantijos. Parodyk man nors vieną kontorą, kuri tau garantuos pelna ir dar kažkokią atsakomybę neš. net jei ir "atsakys" už kažką, tai investicijų vistiek neatgausi, jei kažkas nepavyks. Yra pelno - duoda, nėra - neduoda ir viskas. Visos garantijos.
  • +1




Užsiregistravo: 2019-05-17, 11:01
Pranešimai: 30
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-20, 15:30 
     
Būtent, niekas negarantuoja jokios grąžos. Gaila tų žmonių kurie santaupas sudeda į tokius projektus, greito praturtėjimo nebūna, ypač būnant piramidės apačioje. Net jei projektas būtų įgyvendintas jis neturėtų įspūdingos grąžos, ką jau kalbėti apie įgyvendinimo trukmę. Juk šis projektas jau sukasi ne vieną dešimtmetį, ir vis kalbama apie tuoj tuoj būsiantį proveržį. Parodykit jūs tą kosminį 500km/h variklį ir jus iškart nupirks technologijų gigantai. Bet stebuklų nebūna ir tai parodys laikas.
  • -2




Užsiregistravo: 2019-05-18, 00:28
Pranešimai: 6
Reputacija: +6
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-20, 15:56 
     
noway rašė:
Būtent, niekas negarantuoja jokios grąžos. Gaila tų žmonių kurie santaupas sudeda į tokius projektus, greito praturtėjimo nebūna, ypač būnant piramidės apačioje. Net jei projektas būtų įgyvendintas jis neturėtų įspūdingos grąžos, ką jau kalbėti apie įgyvendinimo trukmę. Juk šis projektas jau sukasi ne vieną dešimtmetį, ir vis kalbama apie tuoj tuoj būsiantį proveržį. Parodykit jūs tą kosminį 500km/h variklį ir jus iškart nupirks technologijų gigantai. Bet stebuklų nebūna ir tai parodys laikas.


Eko techno parkas tik nuo 2015 metų įstaiegtas mano žiniomis. Bet kompanija projektą vysto nuo daug seniau. Projektas sukasi apie 10metį tikrai. Įdomu kodėl visi investuotojai į SKyway, taip fanboina, bei kodėl neinvestuoja į Lietuvių startupus ar projektus.
  • -2


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
Reputacija: +573
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-21, 00:48 
     
http://realmlm.reviews/the-skyway-scam-review
https://behindmlm.com/companies/skyway/ ... yptounits/
https://onlinewealthchronicles.com/skyw ... n-exposed/

Išvados:
1. Norint gero loxatrono, reikėtų išrasti kažką naujo, klasikines schemas dauguma žmonių žino miegodami.
2. Pasaulyje vis dar pakanka idiotų, kad eilinė klasikinė piramidės schema dar kartą pasiteisintų.

p.s. nieko asmeniško konkretiems žmonėms netaikau.
  • -3




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3385
Reputacija: +973
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-21, 02:35 
     
HardAxe rašė:
Išvados:
1. Norint gero loxatrono, reikėtų išrasti kažką naujo, klasikines schemas dauguma žmonių žino miegodami.
2. Pasaulyje vis dar pakanka idiotų, kad eilinė klasikinė piramidės schema dar kartą pasiteisintų.

p.s. nieko asmeniško konkretiems žmonėms netaikau.


https://www.rta.ae/wps/portal/rta/ae/ho ... ubGzbAXOw4
https://www.khaleejtimes.com/nation/dub ... _yxXR6igAY
https://twitter.com/DXBMediaOffice/stat ... E07fwGHlxM


Klausyk, žmogau, ar tu lygiai taip netaikai ir Jungtinių Arabų Emyratų viceprezidentui ir premjer-ministrui, kuris užsakė šį transportą ?
Niekaip negaliu suprasti negi dar yra žmonių nesugebančių analizuoti informacijos ?
  • +3




Užsiregistravo: 2019-05-19, 15:27
Pranešimai: 9
Reputacija: +36
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-21, 02:40 
     
ir dar :
  • +3




Užsiregistravo: 2019-05-19, 15:27
Pranešimai: 9
Reputacija: +36
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-21, 07:48 
     
sub rašė:
noway rašė:
Būtent, niekas negarantuoja jokios grąžos. Gaila tų žmonių kurie santaupas sudeda į tokius projektus, greito praturtėjimo nebūna, ypač būnant piramidės apačioje. Net jei projektas būtų įgyvendintas jis neturėtų įspūdingos grąžos, ką jau kalbėti apie įgyvendinimo trukmę. Juk šis projektas jau sukasi ne vieną dešimtmetį, ir vis kalbama apie tuoj tuoj būsiantį proveržį. Parodykit jūs tą kosminį 500km/h variklį ir jus iškart nupirks technologijų gigantai. Bet stebuklų nebūna ir tai parodys laikas.


Eko techno parkas tik nuo 2015 metų įstaiegtas mano žiniomis. Bet kompanija projektą vysto nuo daug seniau. Projektas sukasi apie 10metį tikrai. Įdomu kodėl visi investuotojai į SKyway, taip fanboina, bei kodėl neinvestuoja į Lietuvių startupus ar projektus.



Nėra į ką investuoti, todėl ir neinvestuoja.
  • +5




Užsiregistravo: 2019-05-17, 11:01
Pranešimai: 30
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-21, 07:51 
     
noway rašė:
Būtent, niekas negarantuoja jokios grąžos. Gaila tų žmonių kurie santaupas sudeda į tokius projektus, greito praturtėjimo nebūna, ypač būnant piramidės apačioje. Net jei projektas būtų įgyvendintas jis neturėtų įspūdingos grąžos, ką jau kalbėti apie įgyvendinimo trukmę. Juk šis projektas jau sukasi ne vieną dešimtmetį, ir vis kalbama apie tuoj tuoj būsiantį proveržį. Parodykit jūs tą kosminį 500km/h variklį ir jus iškart nupirks technologijų gigantai. Bet stebuklų nebūna ir tai parodys laikas.


Niekur negarantuojama grąža. Pagailėk visų investuotojų :)
500 km/val. greičiu važiuojančią transporto priemonę pristatė dar pernai rugsėjo mėnesį per parodą InnoTrans 2018. Iš kur ištraukei, kad tave nupirks gigantai? Gal jiems niekas neparduos. :)
  • +5




Užsiregistravo: 2019-05-17, 11:01
Pranešimai: 30
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-21, 09:09 
     
maryjane rašė:
Klausyk, žmogau, ar tu lygiai taip netaikai ir Jungtinių Arabų Emyratų viceprezidentui ir premjer-ministrui, kuris užsakė šį transportą ?
Niekaip negaliu suprasti negi dar yra žmonių nesugebančių analizuoti informacijos ?


Trumpas užsakė 6G mobilų ryšį į ameriką iki šių metų pabaigos. Ar tu nepasitiki galingiausios valstybės prezidentu?

500km/h ant pakabinamo lyno, su infrastruktūra pigesne už bėgius?
gal JAE užsakė sistemą ir už ją pirmą dolerį sumokės kai ji pradės veikti pagal žadėtas specifikacijas. Tokiomis sąlygomis juk galima duoti dykumos gabalą pasižaisti. Gal jiem tiesiog laidinį keltuvą pastatys. Zuokas tokio norėjo, druskininkai tokį turi. Ar tai buvo geras sprendimas lietuvai?

RaLight rašė:
500 km/val. greičiu važiuojančią transporto priemonę pristatė dar pernai rugsėjo mėnesį per parodą InnoTrans 2018.

klysti. Pristatė 0km/h greičiu važiuojantį futuristinių formų vagoną:
  • -1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3385
Reputacija: +973
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-21, 10:53 
     
HardAxe rašė:
maryjane rašė:
Klausyk, žmogau, ar tu lygiai taip netaikai ir Jungtinių Arabų Emyratų viceprezidentui ir premjer-ministrui, kuris užsakė šį transportą ?
Niekaip negaliu suprasti negi dar yra žmonių nesugebančių analizuoti informacijos ?


Trumpas užsakė 6G mobilų ryšį į ameriką iki šių metų pabaigos. Ar tu nepasitiki galingiausios valstybės prezidentu?

500km/h ant pakabinamo lyno, su infrastruktūra pigesne už bėgius?
gal JAE užsakė sistemą ir už ją pirmą dolerį sumokės kai ji pradės veikti pagal žadėtas specifikacijas. Tokiomis sąlygomis juk galima duoti dykumos gabalą pasižaisti. Gal jiem tiesiog laidinį keltuvą pastatys. Zuokas tokio norėjo, druskininkai tokį turi. Ar tai buvo geras sprendimas lietuvai?

RaLight rašė:
500 km/val. greičiu važiuojančią transporto priemonę pristatė dar pernai rugsėjo mėnesį per parodą InnoTrans 2018.

klysti. Pristatė 0km/h greičiu važiuojantį futuristinių formų vagoną:



Klysti tu - pristatė 500 km/val. greičiu važiuojančią transporto priemonę. Ir Trumpas neužsakinėjo jokio 6G ryšio, o pareikalavo sukurti jį. Tai skirtingi dalykai.

Taip, 500 km/val. greitis ant pakabinamo bėgio su lynu viduje pigiau, nei standartinis geležinkelis.
  • +1




Užsiregistravo: 2019-05-17, 11:01
Pranešimai: 30
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-21, 14:06 
     
prašom man video į trąsą, kaip bandymų trąsoj (nors ir kelių kilometrų žiede) ant lyno lekia smailianosė gondola be krovinio 500km/h.

p.s. visi greitieji traukiniai bei balistiniai sviediniai turi buką nosį. Spėk kodėl?
  • -1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3385
Reputacija: +973
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-21, 22:21 
     
noway rašė:
Parodykit jūs tą kosminį 500km/h variklį ir jus iškart nupirks technologijų gigantai. Bet stebuklų nebūna ir tai parodys laikas.


Kaip suprantu nežinai kuo skiriasi kai technologijoje naudojama :
- plieninis ratas su plieniniu bėgiu,
- ratas variklis (nėra energijos praradimo perduodant judesį per greičių dėžę, kardaną ir t.t.)
- pakelta konstrukcija, tai reiškia, nėra ekrano efekto ir turbulencijos.

Todėl jeigu tu šneki apie Bugatti tipo automobilius su guminėmis padangomis, važiuojančius asfaltu, taip yra racijos ką tu rašai, bet mes šnekam apie SkyWay ! Gal jau eikit truputį pasiskaityti kaip šioje technologijoje pasiekiama aukšti rezultatai, kiek galima diskutuoti iš bendro išsilavinimo ?

Jūs dabar panašūs į mokslininkus, kurie netikėjo, jog broliai Raitai pakels lėktuvą. Bet jie pakėlė. Ir jūs net nemokslininkai.
  • +6




Užsiregistravo: 2019-05-16, 22:40
Pranešimai: 24
Reputacija: +71
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-21, 22:33 
     
PonasNulis rašė:
toks retorinis klausimas. Ar kas nors matete apsaugu sistemas, kurios padetu isgyventi zmonems kabinoje, jeigu staiga truktu lynas?


Total košmar.
Iš kur jūs ištraukėte lyną ? Va todėl ir gaunasi, kad jums atrodo, kad jūs netrolinat ;)
Gal pagaliau pereinam į kitą lygmenį, kai jūs pasižiūrėsit apie ką diskutuojat, t.y. į SW bėgio struktūrą ? Net nereikia viso straipsnio skaityti, nors paveiksliukus pažiūrėkit.

http://www.technologijos.lt/upload/imag ... 1089/2.jpg
  • +5



Paskutinį kartą redagavo DeepStare 2019-05-21, 23:41. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2019-05-16, 22:40
Pranešimai: 24
Reputacija: +71
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 161 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'