Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 161 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-21, 22:45 
     
DeepStare rašė:
Kaip suprantu nežinai kuo skiriasi kai technologijoje naudojama :
- plieninis ratas su plieniniu bėgiu,
- ratas variklis (nėra energijos praradimo perduodant judesį per greičių dėžę, kardaną ir t.t.)
- pakelta konstrukcija, tai reiškia, nėra ekrano efekto ir turbulencijos.

Todėl jeigu tu šneki apie Bugatti tipo automobilius su guminėmis padangomis, važiuojančius asfaltu, taip yra racijos ką tu rašai, bet mes šnekam apie SkyWay ! Gal jau eikit truputį pasiskaityti kaip šioje technologijoje pasiekiama aukšti rezultatai, kiek galima diskutuoti iš bendro išsilavinimo ?

Jūs dabar panašūs į mokslininkus, kurie netikėjo, jog broliai Raitai pakels lėktuvą. Bet jie pakėlė. Ir jūs net nemokslininkai.

ka tu cia nori diskutuot? apie debesis?
cia gi tik rezultatu aptarimo forumas. jei nera i ka paziuret - gali diskutuot iki pazaliavimo, kad ten kazkas imanoma, o kazkas ne - tai tik konceptai. nesvarbu, kad technologiskai teisingi ir veikiantys. jie nerealizuoti. mokslininku cia but neprivaloma.
as pvz klausima keliau - del to kad monopolinis transportavimo budas - neperspektyvu. kokiu moksliniu irodymu tau cia reikia - kad sprest sita probema? :D :D :D nes ji aiskiai ignoruojama.
pvz elektromobilizmas ja sprendzia bent jau, ir as rinkciauci tik ji, o ne sitas neperspektyvias monopolines nesamones.
dar teko mokintis siektiek apie vibracijas - tai galiu pasakyt yra skirtumas jei vazineja tik vienas vagonas. ir jei vazines du ar daugiau tuo paciu metu :D nes konstrukcija nera stabili. tai ribini greiti galima iskart mazint minimum trecdaliu :D :D :D
siaip net isvis tokios konstrukcijos nera jokia naujiena ar inovacija - yra pvz naujausiu tipu amerikietiski kalneliai - principas beveik identiskas ir veikiantis dalykas. REALIAS kainas su priimtina paklaida galima issikaiciuot kad ir is ju. o ne ten visokius rozinius pezalus analizuot... deja nera ten ZENKLIAI pigiau uz iprasta keliu infrastuktura... o ka gaus vartotojai? nieko labai geresnio + MONOPOLI... tada keliai geriau - net jei ir brangiau. finansavimo pinigai i kuriuos nusitaikyta juk tie patys - keliavimui vystyt... o uz asmenines lesas ar diktatoriu babkes galit nors ir raketas trosu varinet...
  • -3


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3129
Reputacija: +97
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-22, 09:33 
     
PonasNulis rašė:
Kiekviena jusu begio sistema, turi itemptus lynus metalinio karkaso viduje, ir metalinis karkasas po to uzpildomas betonu. Taip gaunama prestressed (nezinau kaip lietuviskai taisyklingai vadinasi) konstrukcine sistema. Tik stai, nezinau kiek ten jusu bazeje buvo atlikta bandymu, bet tokios sistemos (t.y. betonas) nelabai megsta harmoniniu lingavimu (betonas ima trupeti). O zinant, kad tais plonais begiais vazinesis (teoriskai) simtai autocarru...As tuo traukiniu NIEKADA nevaziuociau :D Na nebent isradot, kokia KNOW-HOW uzpildu sistema, kuri yra lanksti kaip guma ir yra tokio pacio tankio kaip aukstos klases betonas :D :D

Šiaip, kiekvieną statinį tarp dviejų atramos taškų galima vadinti ...tiltu.
Šiaip, žmonija jau yra sukaupusi nemažai tiek praktinės, tiek teorinės patirties statant įvairiausių konstrukcijų tiltus...
Tik visiškas nulis gali pradėti kelti problemą ten kur jos iš esmės jau nėra.
  • +5


_________________
Jums įdomu kaip yra, man įdomu kaip bus



Užsiregistravo: 2008-03-20, 19:43
Pranešimai: 1162
Reputacija: -87
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-22, 10:21 
     
PonasNulis rašė:
Na nebent isradot, kokia KNOW-HOW uzpildu sistema, kuri yra lanksti kaip guma ir yra tokio pacio tankio kaip aukstos klases betonas :D :D

smėlis? :D
Tai jei statom tiltą - turim tilto kainą.
  • -1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3393
Reputacija: +978
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-22, 12:07 
     
HardAxe rašė:
prašom man video į trąsą, kaip bandymų trąsoj (nors ir kelių kilometrų žiede) ant lyno lekia smailianosė gondola be krovinio 500km/h.

p.s. visi greitieji traukiniai bei balistiniai sviediniai turi buką nosį. Spėk kodėl?



Hmmm... niekas ir nežadėjo, jog pristatyta transporto priemonė važinės lynais. Ji važinės bėgiais su lynais viduje ir 500 km/val. greitį pasieks važiuodama 25 km ruože, kurį stato JAE.
  • +4




Užsiregistravo: 2019-05-17, 11:01
Pranešimai: 30
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-22, 12:09 
     
PonasNulis rašė:
toks retorinis klausimas. Ar kas nors matete apsaugu sistemas, kurios padetu isgyventi zmonems kabinoje, jeigu staiga truktu lynas?


Truks lynas ir ką? Bėgiai nusileis ant tarpinių atramų ir transporto priemonė liks kaboti ant jų.
  • +3




Užsiregistravo: 2019-05-17, 11:01
Pranešimai: 30
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-22, 12:26 
     
AAA000 rašė:
DeepStare rašė:
Kaip suprantu nežinai kuo skiriasi kai technologijoje naudojama :
- plieninis ratas su plieniniu bėgiu,
- ratas variklis (nėra energijos praradimo perduodant judesį per greičių dėžę, kardaną ir t.t.)
- pakelta konstrukcija, tai reiškia, nėra ekrano efekto ir turbulencijos.

Todėl jeigu tu šneki apie Bugatti tipo automobilius su guminėmis padangomis, važiuojančius asfaltu, taip yra racijos ką tu rašai, bet mes šnekam apie SkyWay ! Gal jau eikit truputį pasiskaityti kaip šioje technologijoje pasiekiama aukšti rezultatai, kiek galima diskutuoti iš bendro išsilavinimo ?

Jūs dabar panašūs į mokslininkus, kurie netikėjo, jog broliai Raitai pakels lėktuvą. Bet jie pakėlė. Ir jūs net nemokslininkai.

ka tu cia nori diskutuot? apie debesis?
cia gi tik rezultatu aptarimo forumas. jei nera i ka paziuret - gali diskutuot iki pazaliavimo, kad ten kazkas imanoma, o kazkas ne - tai tik konceptai. nesvarbu, kad technologiskai teisingi ir veikiantys. jie nerealizuoti. mokslininku cia but neprivaloma.
as pvz klausima keliau - del to kad monopolinis transportavimo budas - neperspektyvu. kokiu moksliniu irodymu tau cia reikia - kad sprest sita probema? :D :D :D nes ji aiskiai ignoruojama.
pvz elektromobilizmas ja sprendzia bent jau, ir as rinkciauci tik ji, o ne sitas neperspektyvias monopolines nesamones.
dar teko mokintis siektiek apie vibracijas - tai galiu pasakyt yra skirtumas jei vazineja tik vienas vagonas. ir jei vazines du ar daugiau tuo paciu metu :D nes konstrukcija nera stabili. tai ribini greiti galima iskart mazint minimum trecdaliu :D :D :D
siaip net isvis tokios konstrukcijos nera jokia naujiena ar inovacija - yra pvz naujausiu tipu amerikietiski kalneliai - principas beveik identiskas ir veikiantis dalykas. REALIAS kainas su priimtina paklaida galima issikaiciuot kad ir is ju. o ne ten visokius rozinius pezalus analizuot... deja nera ten ZENKLIAI pigiau uz iprasta keliu infrastuktura... o ka gaus vartotojai? nieko labai geresnio + MONOPOLI... tada keliai geriau - net jei ir brangiau. finansavimo pinigai i kuriuos nusitaikyta juk tie patys - keliavimui vystyt... o uz asmenines lesas ar diktatoriu babkes galit nors ir raketas trosu varinet...


Iš kur ištraukei, kad monopilinis transportavimas neperspektyvu? Kaip tik turginis balaganėlis neperspektyvu, nes visi mušasi su visais ir niekada nepasiūlys žemesnės kainos dėl didesnių sąnaudų nei monopoljose. Vienintelis dalykas ką reikėtų daryti su monopolijomis - reguliuoti jų kainas, kad monopolijos tarnautų žmonėms, o ne monopolijų savininkams. Jei dar nepastebėjai, po truputį einama link monopilijos (jungiasi bankai, įmonės) visose srityse.

Dėl pigumo: pateik skaičiavimus.
  • +3




Užsiregistravo: 2019-05-17, 11:01
Pranešimai: 30
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-22, 15:38 
     
RaLight rašė:
Hmmm... niekas ir nežadėjo, jog pristatyta transporto priemonė važinės lynais. Ji važinės bėgiais su lynais viduje ir 500 km/val. greitį pasieks važiuodama 25 km ruože, kurį stato JAE.


25km ruože pasieks 0-500-0 ir tai bus naudojama kasdieninėms kelionėms?
Bugati Bugatti Chiron pasiekti 400km/h reikia 2.5km kelio. O dar reikės sustabdyti tą daiktą, tai kiek jis važiuos? Greičiau būtų mažiau diržų segtis ir mažinti pagreičius.


...Bet arabai mėgsta greitai lakstančias nesąmonęs, tai gal ir viskas įmanoma :)
  • -1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3393
Reputacija: +978
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-22, 16:08 
     
Visų pirma, iš kur RaLight ištraukei tuos 25 km.? Verslus žmonės kuria dėl pelno. Vienintelis monopolijos reguliaviamas, nenori - nesinaudok. Ir kiek buvo Lietuvoje monopolijų, visi monopolistai tuo naudojosi, keldami kainas. Tad geriau konkurencija, kad ir kokia ji bebūtų, nei monopolija.
  • -2


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2149
Miestas: Kaunas
Reputacija: +576
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-23, 00:07 
     
RaLight rašė:
Iš kur ištraukei, kad monopilinis transportavimas neperspektyvu? Kaip tik turginis balaganėlis neperspektyvu, nes visi mušasi su visais ir niekada nepasiūlys žemesnės kainos dėl didesnių sąnaudų nei monopoljose. Vienintelis dalykas ką reikėtų daryti su monopolijomis - reguliuoti jų kainas, kad monopolijos tarnautų žmonėms, o ne monopolijų savininkams. Jei dar nepastebėjai, po truputį einama link monopilijos (jungiasi bankai, įmonės) visose srityse.

Dėl pigumo: pateik skaičiavimus.

monopolijos, o ne monopilijos.
monopolija yra tik didziausia pelna valdytojui nesanti sistema, o ne geriausia vartotojui. vartotojui ji yra pats prasciausias pasirinkimas. tu gal kartais gyveni salyje kur komunizma stato - ar kaip? kad nesuvoki tokiu elementariu dalyku. ??? :)
lyginimas su bankais, imonem - cia saliskas ir labai siaurakrypcio poziurio pavyzdys (kaip sprest apie sviesos savybes gyvenant siknoj). gamtoje visos monopolijos zlunga - klesti individualizmas, ir siektiek gyvybingos - bet labai pazeidziamos bendruomenines sistemos. o ten sistemos rutuliojosi milijonus metu... galetum pasimokyt ar ka is milijonaamzius skaiciuojanciu sistemu, o ne keliameciu vienkartiniu... :) jei pvz bediegiant ta tavo beveik atsilikusia net dabartyje monopolija ivyks koks nors technologinis proverzis - visus tuos pusiau betoninius begius net i metalo lauza sunkiai priduosi...
  • -3


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3129
Reputacija: +97
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-23, 10:25 
     
AAA000 rašė:
RaLight rašė:
Iš kur ištraukei, kad monopilinis transportavimas neperspektyvu? Kaip tik turginis balaganėlis neperspektyvu, nes visi mušasi su visais ir niekada nepasiūlys žemesnės kainos dėl didesnių sąnaudų nei monopoljose. Vienintelis dalykas ką reikėtų daryti su monopolijomis - reguliuoti jų kainas, kad monopolijos tarnautų žmonėms, o ne monopolijų savininkams. Jei dar nepastebėjai, po truputį einama link monopilijos (jungiasi bankai, įmonės) visose srityse.

Dėl pigumo: pateik skaičiavimus.

monopolijos, o ne monopilijos.
monopolija yra tik didziausia pelna valdytojui nesanti sistema, o ne geriausia vartotojui. vartotojui ji yra pats prasciausias pasirinkimas. tu gal kartais gyveni salyje kur komunizma stato - ar kaip? kad nesuvoki tokiu elementariu dalyku. ??? :)
lyginimas su bankais, imonem - cia saliskas ir labai siaurakrypcio poziurio pavyzdys (kaip sprest apie sviesos savybes gyvenant siknoj). gamtoje visos monopolijos zlunga - klesti individualizmas, ir siektiek gyvybingos - bet labai pazeidziamos bendruomenines sistemos. o ten sistemos rutuliojosi milijonus metu... galetum pasimokyt ar ka is milijonaamzius skaiciuojanciu sistemu, o ne keliameciu vienkartiniu... :) jei pvz bediegiant ta tavo beveik atsilikusia net dabartyje monopolija ivyks koks nors technologinis proverzis - visus tuos pusiau betoninius begius net i metalo lauza sunkiai priduosi...


Taip gyvenu komunizmą statančioje šalyje, tiskliau sąjungoje. ES vadinasi.
Tu bent pagrįsk šnektas apie monopilijas. Vien tik demagogija: "prasčiausias pasirinkimas", "didžiausią pelną nešanti sistema". Jei neprižiūrėsi ir individualistai tave be kelnių paliks. Matyt pamiršai auksinius šaukštus. Kam manai reguliatoriai ir prievaizdai yra?

Dėl proveržių gali būti ramus - nenusimato. Apskritai, jei pasižiūrėti technologijų vystymąsi nuo 20 amžiaus pradžios iki vidurio ir nuo vidurio iki šių dienų vystymąsis beveik sustojo. Tobulina tą pati automobilį, traukinį, lėktuvą, o visiškai naujo nieko nesugalvoja.
  • +5




Užsiregistravo: 2019-05-17, 11:01
Pranešimai: 30
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-23, 10:34 
     
sub rašė:
Visų pirma, iš kur RaLight ištraukei tuos 25 km.? Verslus žmonės kuria dėl pelno. Vienintelis monopolijos reguliaviamas, nenori - nesinaudok. Ir kiek buvo Lietuvoje monopolijų, visi monopolistai tuo naudojosi, keldami kainas. Tad geriau konkurencija, kad ir kokia ji bebūtų, nei monopolija.


25 km paimti iš Junitskio pranešimo Šaržda emyrate.

Tikrai monopolijos vien tik kainas kelia? Kodėl tada Vilniaus vandenys vandens kainą sumažino??? Netvarka, bezpredielas! Gal tiesiog kažkam į skudurus tose monpolijose reikia duoti ir priversti didinti darbo efektyvumą? Konkurencija irgi kainas kelia, gal net daugiau, nes yra išlaidų, kurių nėra monopolijose (reklama, dėl mažo dydžio didesnės veiklos sąnaudos vienam produkcijos ar paslaugos vienetui). Pasidairyk truputį aplinkui ir pasižiūrėk kiek išaugo kainos. O juk konkurencija aplinkui.
  • +6




Užsiregistravo: 2019-05-17, 11:01
Pranešimai: 30
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-23, 13:55 
     
Vienas iš tų retų variantų kai monopolis nuleidžia kainas, kurios seniau buvo užkeltos. O dėl to, kad konkurencija įtakojo kainas prie euro. Manau kai kas kita įtakojo, verslininkų noras pasinaudoti situacija, o ne sveika konurencija. Konkurencija kaip tik mažina kainas. Bet Lietuvoje yra ta nesveika konkurencija, kai įmonės tarpusavį susitaria užkelti kainas, kad visos iš to uždirbtu.
  • -1


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2149
Miestas: Kaunas
Reputacija: +576
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-23, 14:13 
     
sub rašė:
Vienas iš tų retų variantų kai monopolis nuleidžia kainas, kurios seniau buvo užkeltos. O dėl to, kad konkurencija įtakojo kainas prie euro. Manau kai kas kita įtakojo, verslininkų noras pasinaudoti situacija, o ne sveika konurencija. Konkurencija kaip tik mažina kainas. Bet Lietuvoje yra ta nesveika konkurencija, kai įmonės tarpusavį susitaria užkelti kainas, kad visos iš to uždirbtu.



"Sveika konkurencija" - kažkokia abstrakcija, nes konkurencija yra karas. O kaip karas gali būti sveikas?
Pirmiausiai reikia kalbėti apie poreikių tenkinimą, o po to jau formas (konkurencija ar monopolis). Tačiau šiandien dienai poreikis yra tik pelnas iš to ir išteka kainų didėjimas, taupymas visur, net kenkiant darbo aplinkai ar saugai.
  • +6




Užsiregistravo: 2019-05-17, 11:01
Pranešimai: 30
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-23, 21:22 
     
RaLight rašė:
Tikrai monopolijos vien tik kainas kelia? Kodėl tada Vilniaus vandenys vandens kainą sumažino??? Netvarka, bezpredielas! Gal tiesiog kažkam į skudurus tose monpolijose reikia duoti ir priversti didinti darbo efektyvumą? Konkurencija irgi kainas kelia, gal net daugiau, nes yra išlaidų, kurių nėra monopolijose (reklama, dėl mažo dydžio didesnės veiklos sąnaudos vienam produkcijos ar paslaugos vienetui). Pasidairyk truputį aplinkui ir pasižiūrėk kiek išaugo kainos. O juk konkurencija aplinkui.

tu cia ziuri i monopolijas siauraja prasme - tik per galutine kaina. man asmeniskai kaina nelabai idomu, man idomiau monopolijos sukuriamos technologines blogybes. kai vartotojui apribojama laisve rinktis. ir SMARKIAI APRIBOJAMA!!!
pvz pastato ta RAILWAY, sakykim viena atkarpa tarp dvieju atramu - du ilipimo taskai ir pervaziuot gali tarp tu atramu. pigesnis 1km kaina ir ten t.t - nu rozinaii skiedalai. BET - monopolija iskart sukuria technologinius apribojimus! sakykim vezioja iki 500kg. nu atvarai pescias - ilipai - pervaziavai - islipai. OK
atvaziavai dviraciu - isistumei pervaziavai OK. atvaziavai mocu - pervaziavai - OK. atvaziavai kokiu auto kibiru iki 500kg - tipo invalidke kokia - pervaziavai OK. atvaziavai su tipiniu auto - ir BACK - problema! auto reikia kazkur palikt - problema. ja reikia apsaugot kad neapvogtu ir nepavogtu - problema. problema - problema - problema. !!!. mopolija su kazkokiais trosais sukure vartotojui problema! pvz iprastas keliais tokiu problemu nesusikuria, ten ir su fura ir su tanku gali pravaziuot ir net nama gali prasivezt, ar net su neskrendaciu lektuvu pralist tipiniu sugebetum - nes tipinis kelias mazesnio laipsnio monopolija. technologiskai!!! tai gal paskaiciuojam tad ta tavo troseli kartu su visom automobiliu stovejimo vietom, ju apsaugom ir kitom galimom technologinem problemom - tik jau pilnai issprestom - VISA PILNA KAINA!!! arba lyginam pagal teisingus parametrus. jei kelio danga atlaiko sakykim 20-30 tonu vienam atramos taskui kas 10 metru atstumais - tai ir tas troselis turetu atlaikyt panasius parametrus. pirma toki tegu pratempia. ir kas tada ten bus pigiau? :D ir tu dar cia forume dristi aiskint - kad monopolija vistiek gerai? :D :D :D
  • -2


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3129
Reputacija: +97
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-24, 06:48 
     
AAA000 rašė:
RaLight rašė:
Tikrai monopolijos vien tik kainas kelia? Kodėl tada Vilniaus vandenys vandens kainą sumažino??? Netvarka, bezpredielas! Gal tiesiog kažkam į skudurus tose monpolijose reikia duoti ir priversti didinti darbo efektyvumą? Konkurencija irgi kainas kelia, gal net daugiau, nes yra išlaidų, kurių nėra monopolijose (reklama, dėl mažo dydžio didesnės veiklos sąnaudos vienam produkcijos ar paslaugos vienetui). Pasidairyk truputį aplinkui ir pasižiūrėk kiek išaugo kainos. O juk konkurencija aplinkui.

tu cia ziuri i monopolijas siauraja prasme - tik per galutine kaina. man asmeniskai kaina nelabai idomu, man idomiau monopolijos sukuriamos technologines blogybes. kai vartotojui apribojama laisve rinktis. ir SMARKIAI APRIBOJAMA!!!
pvz pastato ta RAILWAY, sakykim viena atkarpa tarp dvieju atramu - du ilipimo taskai ir pervaziuot gali tarp tu atramu. pigesnis 1km kaina ir ten t.t - nu rozinaii skiedalai. BET - monopolija iskart sukuria technologinius apribojimus! sakykim vezioja iki 500kg. nu atvarai pescias - ilipai - pervaziavai - islipai. OK
atvaziavai dviraciu - isistumei pervaziavai OK. atvaziavai mocu - pervaziavai - OK. atvaziavai kokiu auto kibiru iki 500kg - tipo invalidke kokia - pervaziavai OK. atvaziavai su tipiniu auto - ir BACK - problema! auto reikia kazkur palikt - problema. ja reikia apsaugot kad neapvogtu ir nepavogtu - problema. problema - problema - problema. !!!. mopolija su kazkokiais trosais sukure vartotojui problema! pvz iprastas keliais tokiu problemu nesusikuria, ten ir su fura ir su tanku gali pravaziuot ir net nama gali prasivezt, ar net su neskrendaciu lektuvu pralist tipiniu sugebetum - nes tipinis kelias mazesnio laipsnio monopolija. technologiskai!!! tai gal paskaiciuojam tad ta tavo troseli kartu su visom automobiliu stovejimo vietom, ju apsaugom ir kitom galimom technologinem problemom - tik jau pilnai issprestom - VISA PILNA KAINA!!! arba lyginam pagal teisingus parametrus. jei kelio danga atlaiko sakykim 20-30 tonu vienam atramos taskui kas 10 metru atstumais - tai ir tas troselis turetu atlaikyt panasius parametrus. pirma toki tegu pratempia. ir kas tada ten bus pigiau? :D ir tu dar cia forume dristi aiskint - kad monopolija vistiek gerai? :D :D :D



Tavo rašliava primena istoriją apie automobilio gyvavimo pradžią, kai automobilių gamintojų klausė kur į automobilį įvažiuos karieta.

Naujas transprotas neskirtas vežioti automobilių ar dar kažkokio chlamo. O gal ir pritaikys kokiems dviračiams ar paspirtukams vežioti, bet automobilių nereikės, nes jie išnyks. Matau elementaraus dalyko nesupranti: keisis ne tik transportas, bet ir pats gyvenimo būdas. Kam ta mašina, jei greitai gali nusigauti į darbą, pramogų vietą ar dar kur nors? Labai siauriai viską supranti ir matai tik konkurencijas ir monopolijas, bet nesupranti ką jos veikia ir koks jų veiklos rezultatas.
Automobilių kelias irgi kuria technologines problemas - jį dažnai reikia lopyti. Be to, jis ekologiškai taršus - reikia pylimų, kirsti miškus, asfalto danga irgi ekologiškumu nepasižymi. Transporto priemonės irgi reikalauja remonto. Ir kuo dažniau važinėja skylėtais keliais, tuo daugiau reikia remonto. O apie pavojų išvis patyliu - automobilių transportas pats pavojingiausias. Vienu žodžiu su automobiliais irgi problemų kalnas.
  • +7




Užsiregistravo: 2019-05-17, 11:01
Pranešimai: 30
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-24, 10:33 
     
RaLight rašė:


Tavo rašliava primena istoriją apie automobilio gyvavimo pradžią, kai automobilių gamintojų klausė kur į automobilį įvažiuos karieta.

Naujas transprotas neskirtas vežioti automobilių ar dar kažkokio chlamo. O gal ir pritaikys kokiems dviračiams ar paspirtukams vežioti, bet automobilių nereikės, nes jie išnyks. Matau elementaraus dalyko nesupranti: keisis ne tik transportas, bet ir pats gyvenimo būdas. Kam ta mašina, jei greitai gali nusigauti į darbą, pramogų vietą ar dar kur nors? Labai siauriai viską supranti ir matai tik konkurencijas ir monopolijas, bet nesupranti ką jos veikia ir koks jų veiklos rezultatas.
Automobilių kelias irgi kuria technologines problemas - jį dažnai reikia lopyti. Be to, jis ekologiškai taršus - reikia pylimų, kirsti miškus, asfalto danga irgi ekologiškumu nepasižymi. Transporto priemonės irgi reikalauja remonto. Ir kuo dažniau važinėja skylėtais keliais, tuo daugiau reikia remonto. O apie pavojų išvis patyliu - automobilių transportas pats pavojingiausias. Vienu žodžiu su automobiliais irgi problemų kalnas.

jei kazka primena su karietom - nereiskia, kad taspats :D mano prielaidos kitos. cia terodo - kad nemoki isivertint. kitaip - loginiu igudziu trukuma... nesuprantu kam tuo girtis komentaruose? :)
juokinga skaityt. cia tu siaurai viska supranti. tavo gyvenimas apsiriboja nuvaziavimu i kazkoki darba -( i kuri tau isvis neaisku kodel reikia vaziuot?). ir nuvaziavimu i standartizuota pramogu vieta. ir toliau tavo fantazija baigiasi :D :D :D ta prasme tau uztenka dvieju labai apribotu paslaugu. cia mazdaug kaip ikistos i narva vistos skirtos konvejeriniu budu stampuot kiausinius svajoniu ispildymas :D :D :D ir tu mane bandai kritikuot is pozicijos - kad as nesu tokia vista? :D :D :D :D :D
as net nesuprantu kam tau tada isvis vaziavimo greitis? jei tu ji tenaudosi tik vazinejimui i darba (as pvz renkuosi darbo rusis i kuri nereikia pastoviai vazinet). ir kam tau vaziavimo greitis pramogaut? tu skubi kazkur kai pramogauji - kad kuo trumpiau atpramogaut? :D :D :D as pramogas kazkaip netaip isivaizduoju - irgi matyt del to, nes neturiu vistos narve mastymo igudziu :D :D :D :D :D
del kelio - kolkas jis uztikrina daugiausiai imanomu galimybiu. arkliu ir vezimu atsisake del JUNTAMO greicio padidejimo. su RAILWAY tokiu JUNTAMU pokyciu nebus - nematau jokiu technologiniu inovaciju. kaip pvz VDV koks atsiradimas ir pan. o tu apie technologijas net nediskutuoji. teargumentuoji is esmes tik apie "vistu narvu" politinius atspalvius :D :D :D ekologiniai aspektai irgi nera reiksmingi. tarsa bus panasi. sprendziamo lygio.
gyvenimo budas keliaujant as isivaizduoju kaip turet isbandyto ir patikimo komforto salygas su savim visur ir visada pigiausiom sanaudom. as manau cia irgi tetinka tik variantas individualiai asmeninis. kai pvz turi nama (aplinka komforto) ir keliauji po pasauli su juo. vadinas transportuot reiketu minimum kokiu 50 kubu eiles ir 25 tonu sviorio objekta. i mazesni objekta technologiskai nelabai sutilptu siuolaikinio komforto lygis... ir dydis su svoriu manau tik augs... nieks skafandre, palapinej ar karietoj nebenori gyyvent. taigi monopoline-visuomenine transporto sistema turetu kaip minimum bet jau toki lygio objektu transportacija patemt... kitaip sudas ten, o ne transporto sistema. vartotojai turetu but auksciau visko. ir ju tikrieji poreikiai. o ne broilerines vistos... net jei ju dauguma... :D :D :D vien del to, kad jos finansiskai neadekvacios...
as tau retorini klausima uzduosiu - kam ju isvis nuomones klausyt? :)
  • -3


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3129
Reputacija: +97
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-24, 13:19 
     
AAA000 rašė:
tu cia ziuri i monopolijas siauraja prasme - tik per galutine kaina. man asmeniskai kaina nelabai idomu, man idomiau monopolijos sukuriamos technologines blogybes. kai vartotojui apribojama laisve rinktis. ir SMARKIAI APRIBOJAMA!!!
pvz pastato ta RAILWAY, sakykim viena atkarpa tarp dvieju atramu - du ilipimo taskai ir pervaziuot gali tarp tu atramu. ...


Tai tu lygini išvystytą asfaltuotų kelių sistemą, su dar tik beužsimezgančia naujo transporto antrame lygmenyje sistema.
Tu irgi mieste arba kaime negali važiuoti kiaurai per namus, per parkus, ar vaikų žaidimo aikšteles, o kaimuose per kukurūzų lauką. Tu nei daugiau , nei mažiau - važiuoji keliais. Lygiai taip pat kaip ir SW transportas važiuos keliais, tik neturės apribojimų važiuoti kiaurai pastatus ar virš miesto parko. Viskas turi savo pliusus ir minusus, savo nišas.
Va taip tu su savo automobiliu negali (video) , todėl neteisinga vienus tik girti, kitus tik peikti. Kaip jau sakiau, tai skirtingos transporto rūšys ir SW duos galimybę atlaisvinti kelius kad ir tiems patiesm elektromobiliams, nuims dalį autobusų, sunkvežimių, net lengvųjų. Taip pat kontinentuose pamažins lėktuvų skaičių, nes daug kas rinksis važiuoti 500 km/val greičiu, bet nelaukti 2 valandas priduoti bagažą, o paskui pasiimti, nekilti į 10-11 km aukštį už tai brangiai mokant.
  • +7




Užsiregistravo: 2019-05-19, 15:27
Pranešimai: 9
Reputacija: +36
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-24, 15:44 
     
RaLight rašė:
AAA000 rašė:
RaLight rašė:
Tikrai monopolijos vien tik kainas kelia? Kodėl tada Vilniaus vandenys vandens kainą sumažino??? Netvarka, bezpredielas! Gal tiesiog kažkam į skudurus tose monpolijose reikia duoti ir priversti didinti darbo efektyvumą? Konkurencija irgi kainas kelia, gal net daugiau, nes yra išlaidų, kurių nėra monopolijose (reklama, dėl mažo dydžio didesnės veiklos sąnaudos vienam produkcijos ar paslaugos vienetui). Pasidairyk truputį aplinkui ir pasižiūrėk kiek išaugo kainos. O juk konkurencija aplinkui.

tu cia ziuri i monopolijas siauraja prasme - tik per galutine kaina. man asmeniskai kaina nelabai idomu, man idomiau monopolijos sukuriamos technologines blogybes. kai vartotojui apribojama laisve rinktis. ir SMARKIAI APRIBOJAMA!!!
pvz pastato ta RAILWAY, sakykim viena atkarpa tarp dvieju atramu - du ilipimo taskai ir pervaziuot gali tarp tu atramu. pigesnis 1km kaina ir ten t.t - nu rozinaii skiedalai. BET - monopolija iskart sukuria technologinius apribojimus! sakykim vezioja iki 500kg. nu atvarai pescias - ilipai - pervaziavai - islipai. OK
atvaziavai dviraciu - isistumei pervaziavai OK. atvaziavai mocu - pervaziavai - OK. atvaziavai kokiu auto kibiru iki 500kg - tipo invalidke kokia - pervaziavai OK. atvaziavai su tipiniu auto - ir BACK - problema! auto reikia kazkur palikt - problema. ja reikia apsaugot kad neapvogtu ir nepavogtu - problema. problema - problema - problema. !!!. mopolija su kazkokiais trosais sukure vartotojui problema! pvz iprastas keliais tokiu problemu nesusikuria, ten ir su fura ir su tanku gali pravaziuot ir net nama gali prasivezt, ar net su neskrendaciu lektuvu pralist tipiniu sugebetum - nes tipinis kelias mazesnio laipsnio monopolija. technologiskai!!! tai gal paskaiciuojam tad ta tavo troseli kartu su visom automobiliu stovejimo vietom, ju apsaugom ir kitom galimom technologinem problemom - tik jau pilnai issprestom - VISA PILNA KAINA!!! arba lyginam pagal teisingus parametrus. jei kelio danga atlaiko sakykim 20-30 tonu vienam atramos taskui kas 10 metru atstumais - tai ir tas troselis turetu atlaikyt panasius parametrus. pirma toki tegu pratempia. ir kas tada ten bus pigiau? :D ir tu dar cia forume dristi aiskint - kad monopolija vistiek gerai? :D :D :D



Tavo rašliava primena istoriją apie automobilio gyvavimo pradžią, kai automobilių gamintojų klausė kur į automobilį įvažiuos karieta.

Naujas transprotas neskirtas vežioti automobilių ar dar kažkokio chlamo. O gal ir pritaikys kokiems dviračiams ar paspirtukams vežioti, bet automobilių nereikės, nes jie išnyks. Matau elementaraus dalyko nesupranti: keisis ne tik transportas, bet ir pats gyvenimo būdas. Kam ta mašina, jei greitai gali nusigauti į darbą, pramogų vietą ar dar kur nors? Labai siauriai viską supranti ir matai tik konkurencijas ir monopolijas, bet nesupranti ką jos veikia ir koks jų veiklos rezultatas.
Automobilių kelias irgi kuria technologines problemas - jį dažnai reikia lopyti. Be to, jis ekologiškai taršus - reikia pylimų, kirsti miškus, asfalto danga irgi ekologiškumu nepasižymi. Transporto priemonės irgi reikalauja remonto. Ir kuo dažniau važinėja skylėtais keliais, tuo daugiau reikia remonto. O apie pavojų išvis patyliu - automobilių transportas pats pavojingiausias. Vienu žodžiu su automobiliais irgi problemų kalnas.


Bet infrastruktūra yra sukurta automobiliams, viešam transportui. Tai ta pačia infrastruktūra puikiai gali naudotis el. transporto priemonės. Kam dar kurti vieną infrastruktūrą? Galbūt kokiam naujam kylančiam dideliam miestui tai praverstu. Bet pvz. pas mus, ir taip pilna pasirinkimo. O skyway transportas nebus pavojingas, ką jie darys jeigu sijos sulinks kaip keliose nuotraukose iš techno parko? Jei avarija įvyks, kur žmonėms dėtis, kiek laiko reiks laukti pagalbos, kol juos iš ten iškrapštys?
  • -2


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2149
Miestas: Kaunas
Reputacija: +576
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-24, 16:01 
     
maryjane rašė:
Va taip tu su savo automobiliu negali (video) , todėl neteisinga vienus tik girti, kitus tik peikti. Kaip jau sakiau, tai skirtingos transporto rūšys ir SW duos galimybę atlaisvinti kelius kad ir tiems patiesm elektromobiliams, nuims dalį autobusų, sunkvežimių, net lengvųjų. Taip pat kontinentuose pamažins lėktuvų skaičių, nes daug kas rinksis važiuoti 500 km/val greičiu, bet nelaukti 2 valandas priduoti bagažą, o paskui pasiimti, nekilti į 10-11 km aukštį už tai brangiai mokant.


kodel negali automobiliu? puikiausiai gali ir su automobiliu: (video)


sakai nesazininga lygint? o pvz tu gali su tuo savo railway vaziuot, vaziuot ir nusprest apsisukt ir varyt atgal, nu tase uzmirsai pvz pasimt :D
arba gali prisivyt kazkoki lopini ir ji aplenkt? :D gali? :D
arba gali vaziuot, vaziuot ir grybu pakelej pamatyt. nu ir sustoji ir prisirenki i koki kibira :D :D :D nu gerai ne grybai - ne visiem cia rupi - merga pamatei pakely - sustojai, paderinai kalbos ir nupucavai :D :D :D
su automobiliu cia iprastas dalykas... tu ta galesi per stygas varydamas? :D :D :D :D :D
tai va.... propaguoji broilerizma kazkoki, nes dafiga visko turesi atsisakyt... bagazo jam matai nereiks priduot... :)
tas railway toks atsilikes dalykas kad net ziauru... traukiniai ir dabar laksto iki 500km/h. Prancuzijoj realiai veikia. nieko ten isvis statyt net nereikejo. kad ten pakelsi virs zemes 10 metru - cia nera oro erdves uzkariavimas... cia tiesiog tas pats antzeminis transportas - tik biski kilsteletas... kelia irgi gali pakelt - Rusnej pakele. nuvaziuok ir paziuresi Rusnes railway varianto :D :D :D

  • -3


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3129
Reputacija: +97
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-25, 01:48 
     
AAA000 rašė:
kodel negali automobiliu? puikiausiai gali ir su automobiliu: (video)


sakai nesazininga lygint? o pvz tu gali su tuo savo railway vaziuot, vaziuot ir nusprest apsisukt ir varyt atgal, nu tase uzmirsai pvz pasimt :D
arba gali prisivyt kazkoki lopini ir ji aplenkt? :D gali? :D
arba gali vaziuot, vaziuot ir grybu pakelej pamatyt. nu ir sustoji ir prisirenki i koki kibira :D :D :D nu gerai ne grybai - ne visiem cia rupi - merga pamatei pakely - sustojai, paderinai kalbos ir nupucavai :D :D :D
su automobiliu cia iprastas dalykas... tu ta galesi per stygas varydamas? :D :D :D :D :D


Na negali nei persirikiuoti nei apsisukti, jeigu stovi kamštyje, jeigu autostradoje. Pritraukinėti galim tiek tu, tiek aš. Kai lėktuvu skrendi , tai nei apsisuksi, nei grybų prisirinksi, betgi nepergyveni dėl to visai.
  • +7




Užsiregistravo: 2019-05-16, 22:40
Pranešimai: 24
Reputacija: +71
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-25, 01:58 
     
AAA000 rašė:
tas railway toks atsilikes dalykas kad net ziauru... traukiniai ir dabar laksto iki 500km/h. Prancuzijoj realiai veikia. nieko ten isvis statyt net nereikejo.



Prancūzijoj :D pralinksminai.
Mes šnekam, kad čia ne Prancūzijoj ar Japonijoj, kas mums iš to ? O bus statomas tinklas.
Kaip dabar yra InterNet, taip bus TransNet. Nežinau ar supranti kuo skiriasi pora lokalių greitųjų traukinių, kurie užimą jau esamus bėgius ir visi kiti traukiniai tuo metu traukiasi į šalį ir laukia, ir kur visiškai naujas tinklas nukraus keleivių ir krovinių naštą nuo esamų struktūrų. Tavuoju atveju bendras keleivių ir krovinių judėjimo greitis nepadidėja. Čia žinomas faktas tiems kas domisi.
  • +7




Užsiregistravo: 2019-05-16, 22:40
Pranešimai: 24
Reputacija: +71
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-25, 02:01 
     
AAA000 rašė:
kelia irgi gali pakelt - Rusnej pakele. nuvaziuok ir paziuresi Rusnes railway varianto


Ar tai nuėmė ekano efektą ir pakėlė transporto priemonės efektyvumą ? Ko tai net nevažiavęs manau atspėsiu, kad ne ;)
  • +6




Užsiregistravo: 2019-05-16, 22:40
Pranešimai: 24
Reputacija: +71
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-25, 02:20 
     
sub rašė:
Bet infrastruktūra yra sukurta automobiliams, viešam transportui. Tai ta pačia infrastruktūra puikiai gali naudotis el. transporto priemonės. Kam dar kurti vieną infrastruktūrą? Galbūt kokiam naujam kylančiam dideliam miestui tai praverstu. Bet pvz. pas mus, ir taip pilna pasirinkimo. O skyway transportas nebus pavojingas, ką jie darys jeigu sijos sulinks kaip keliose nuotraukose iš techno parko? Jei avarija įvyks, kur žmonėms dėtis, kiek laiko reiks laukti pagalbos, kol juos iš ten iškrapštys?


O kur jūs matėt, kad būtų šnekama, jog ši technologija pirmiausia būtų reikalinga Lietuvai ? Pas mus pakankamai gera situacija su keliais palyginus su kitomis šalimis, kur yra tropikai, dykumos, amžinas įšalas, pelkės.
Kolegos tik ką grįžo iš Lagos (Nigeria) tai ten krovininiai automobiliai paromis vos juda, vos nuvažiuoja 100 km/parą. pasiguglinkit Lagos transport . Taigi nauja insfrastruktūra kaip nebūtų keista yra reikalinga ten kur ji reiklinga, o ne ten kur nereikalinga. Logiška ?
https://prnt.sc/nt12ay

O jeigu įvyks koks nesklandumas, tai privažiuos kitas ir nustums ar nutrauks. Jeigu ir to nebus galima padaryti, galima bus evakuotis kad ir su virvinėmis kopėčiomis. Dešimt metrų, tai ne 10 kilometrų, kuriame būna lėktuvas ir ten kažkam sugedus tankiai būna šakės.

Apie sulinkusias sijas prašom konkrečiau, nes testiniame parke ir yra testuojama, todėl tai nestebuklas. Todėl yra posakis "Nerodyk durniui nebaigto darbo". Tikiuosi čia žmonės yra pažangūs ;)
  • +7




Užsiregistravo: 2019-05-16, 22:40
Pranešimai: 24
Reputacija: +71
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-25, 03:46 
     
AAA000 rašė:
kodel negali automobiliu? puikiausiai gali ir su automobiliu: (video)


Tavo pateiktame video automobilių svoris ir vibracijos persiduoda į pastatą. O autobusai ir sunkvežimiai kartais gana daug įsveria.
SW gi technologija turi savo atramų sistemą ir pastato neapkrauna. Tai naujesnės kartos transporto sistema.

https://prnt.sc/nt1qgm
  • +7




Užsiregistravo: 2019-05-19, 15:27
Pranešimai: 9
Reputacija: +36
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-05-25, 08:39 
     
DeepStare rašė:

Prancūzijoj :D pralinksminai.
Mes šnekam, kad čia ne Prancūzijoj ar Japonijoj, kas mums iš to ? O bus statomas tinklas.
Kaip dabar yra InterNet, taip bus TransNet. Nežinau ar supranti kuo skiriasi pora lokalių greitųjų traukinių, kurie užimą jau esamus bėgius ir visi kiti traukiniai tuo metu traukiasi į šalį ir laukia, ir kur visiškai naujas tinklas nukraus keleivių ir krovinių naštą nuo esamų struktūrų. Tavuoju atveju bendras keleivių ir krovinių judėjimo greitis nepadidėja. Čia žinomas faktas tiems kas domisi.

mes snekam apie technologijos perspektyvas - nu nebent kazka tu kito turi minty :D
cia tu teisus - kad turi trauktis. bet jei ziuret technologiskai - cia dar pigiau - nei isvis nauja kelia pratiest - kad ir ta "pigesni" stygini :D jie tuos greicius REALIAI pasiekia tik siektiek pamodifikavus. ir laksto ten labai dideli svoriai. styginis tikrai tokiu svoriu nepatems :D
as manau stygini galima butu daryt. bet tikrai ne dabartini monopolini varianta kaip siuloma. as ji isivaizduociau paimam sakykim dabartine lengvuju automobiliu klase iki 3,5 tonos. padarom gabaritini standarta - sakykim ne placiau nei 2,4 metro ir ne auksciau kaip 3,2 ar 3,6 metro (ilgis nesvarbu). pritaisom po automobilio dugnu stygines sijos apglebimo mechanizma. su braukikliais elektrai ar ten elektromagnetinio principo. ir pratiesiam tokias dvi stygas. sakykim Elektrenai - Kaunas, salia kur nors magistrales. ar vidury. ar is abieju pusiu. ar virs. vaziuoji sau magistrale. privaziuoji toki stygini kelia. uzvaziavai daug negalvodamas. ir varai sau greiciais iki 500km/h iki nuvaziavimo, ar kiek ten deklaruoja :D :D :D :D :D. ir vairuot nereikia :D :D :D. o toliau pabaigoje nuvaziuoji, ir vel varai ant ratu. va cia turi but pagrindas. i dabartine versija investuos tik loxai...
o jei jau taip norisi veziot keleivius monopolijos principu (kuris is esmes atsilikes reikalas) - tada tiesiog galuose uzziedini abi stygas. ir paleidi kelis automatinius vagonus keleiviams veziot. bet cia as manau atsilikes visiskai reikalas. dabar autonominiai taksi jau principe yra - tai keleiviu pervezimas isvis nebepelninga bus veikla. taip kad kurt reikia ko is tikro visuomene noretu - o ne kazkokias atgyvenusias savo amziu monopolijas... dabartine versija kur cia kisama tiktu nebent kai arkliais dar vazinejo... pasenus maziausiai 200 metu...
paskaityk kita tema, kur siemenso elektrolinija furoms. ir pasakyk kas pigiau? - tavo styga nutiet 10km, ar siemenso elektrolinijos 10km. greiti jie garantuoja 90km/h :D svorius laiko kelias 10 kartu didesnius tei ta styga net teoriskai gales atlaikyt... plius antimonopolinis variantas... gal tu geriau siemensa reklamink :D :D :D nors as net i ji neinvestuociau... :)
----------------
maryjane rašė:
Tavo pateiktame video automobilių svoris ir vibracijos persiduoda į pastatą. O autobusai ir sunkvežimiai kartais gana daug įsveria.
SW gi technologija turi savo atramų sistemą ir pastato neapkrauna. Tai naujesnės kartos transporto sistema.


galima pastatyt kad irgi neapkrautu. cia nesvarbu net...
  • -3


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3129
Reputacija: +97
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 161 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'