Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 08:53 
     
Padaryk elektromobilį pigesnį negu tradicinis benzininis automobilis ir nustos pulti. Tiesiog tada tradicinė automobilių pramonė labai greitai sugrius.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-01-28, 13:08
Pranešimai: 199
Reputacija: +53
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 10:59 
     
gytis13 rašė:
Padaryk elektromobilį pigesnį negu tradicinis benzininis automobilis ir nustos pulti. Tiesiog tada tradicinė automobilių pramonė labai greitai sugrius.

VDV netapo pigesnis už arklį. Visgi...
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3332
Reputacija: +946
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 16:25 
     
Nėra čia jokio puolimo, o tik žurnalistiniai kliedesiai.
Žurnalistinis narkotikas straipsnyje nepateikė jokių įrodymų ar faktų. Netgi video tėra tik elementari reklama ir ji teisinga - elektromobilis sustojo pasikrauti baterijų, kai ibridas tiesiog nuvažiavo toliau.
- Tuo labiau - hibridas yra VDV ir elektros variklio kombinacija, tai koks čia elektromobilių puolimas? Tai kompromisas, o ne puolimas.
- Straipsnis skirtas "clickbaitams" ir reklamos aukų medžioklei.
-----------------
Lietuvos ryte yra straipsnis kaip Trump ale pavadino Anglijos karalienę "šlykščia", nors realiai žurnalistiniai nevykėliai tiesiog neteisingai išvertė žodį "nasty".
Žurnalistai paklauso Trump ar žinojai, ka ji yra nasty, o jis atsakė jog nežinojo jog ji nasty.
- Debiliški žurnalistinai paistalai.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-04-13, 17:31
Pranešimai: 2401
Reputacija: +232
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 16:50 
     
Ateitis priklauso vandeniliui. Tampytis bateriją ne pats geriausias sprendimas, kai el. energiją galima tiesiogiai konvertuoti iš H2, ką ir pasiūlė Toyota. Automobiliai, lėktuvai, dronai, visur šitas variantas tinka, H2 pats lengviausias elementas, įsipili ir važiuoji. Mokslui liko tik padidinti H2 išgavimo efektyvumą ir tai bus tobulas kuras.
  • 0




Užsiregistravo: 2019-05-18, 00:28
Pranešimai: 6
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 17:37 
     
noway rašė:
Ateitis priklauso vandeniliui. Tampytis bateriją ne pats geriausias sprendimas, kai el. energiją galima tiesiogiai konvertuoti iš H2, ką ir pasiūlė Toyota. Automobiliai, lėktuvai, dronai, visur šitas variantas tinka, H2 pats lengviausias elementas, įsipili ir važiuoji. Mokslui liko tik padidinti H2 išgavimo efektyvumą ir tai bus tobulas kuras.


vandenilis puikiai tinka tik sunkiajam, komerciniui transportui. lengvuosiuose automobiliuose vandenilis NIEKADA nebus geriau nei elektra. dabar pagalvok: imi elektra is tinklo, konvertuoji vandenili, o tada sunaudoji automobilyje. kai tuo tarpu galetum tiesiogiai elektra ikrauti automobili be jokiu tarpiniu energijos konvertavimu. kiekvienas energijos konvertavimas i kitos rusies sukuria nuostolius ir vien todel visada vandenilis bus brangiau. laivams, lektuvams ir kitoms didelems tranporto priemonems vandenilis tinka, nes ten nepridesi daug dideliu ir sunkiu bateriju. taciau, jei kada nors atsiras tokios baterijos, kuriose bus galima laikyti milziniska kieki energijos, jos bus lengvos, patikimos ir t.t., vandenilio niekur nebeapsimokes naudoti.
elektromobili gali isikrauti turedamas saules elementus namu salygomis, bet vandenilio tikrai namuose negaminsi ir i baka nepilsi. panasiai yra su benzininiais ir dyzeliniais automobiliais: dyzelinis automobilis naudoja maziau degalu, todel iskart zmones galvoja, kad juo pigiau yra vazineti (nors daug kas sako, kad dyzelinio automobilio islaikymas yra brangesnis, taciau dazniausiai lygina modernu dyzeli su labai senu benzinu, kuris buvo pries 20+ metu ir jo islaikymas buvo pigus), todel tas pats bus ir su elektra, ir su vandeniliu.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-11, 16:31
Pranešimai: 208
Reputacija: +66
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 17:52 
     
noway rašė:
Ateitis priklauso vandeniliui. Tampytis bateriją ne pats geriausias sprendimas, kai el. energiją galima tiesiogiai konvertuoti iš H2, ką ir pasiūlė Toyota. Automobiliai, lėktuvai, dronai, visur šitas variantas tinka, H2 pats lengviausias elementas, įsipili ir važiuoji. Mokslui liko tik padidinti H2 išgavimo efektyvumą ir tai bus tobulas kuras.


H2 skamba gražiai, bet jis nėra lengvas, turint omeny kokio slėginio indo jam reikia. Kaži koks išeitų energijos tankis Wh/kg.
Be to:
* Kompozitiniai indai turi due date, paskui juos teks keisti (už brangiai). Man regis kompozitinių nardymo balionų negali patikrinti ir naudoti toliau? Pvz Kangoo H2 kainos skirtumas tarp 350bar ir 700bar 6000e (!) Čia vien H2 talpa tiek kainuoja.
* Nors menkai pažeidus jį teks keisti, arba atsiras visokių šrotamobilių su sproginėjančiais bakais.
* Avarijos atveju prakiurus bakui atsiras reali sprogimo tikimybė, kaip iš filmų. Ličio mašinos tiesiog smagiai dega, o šitos gali nebesulaukti gaisrinės.
* Didinant slėgį kyla temperatūra. Šiuo atveju suspaustų dujų reik nemaišyt su suskystintom. Jeigu užputinėsi 700bar nuo kokių 100bar mašinos bakar kais ir nepripilsi pilno. Be to abejoju, kad bus galima staigiai sukelti slėgį, rezultate vandenilio pylimas vistiek užtruks kelias-keliolika minučių. (Scuba baliojam rekomenduojamas pildymo greitis: 20-40 bar/min.) ***



Bet kuriuo atveju neturėtume supriešinti ličio vs H2 pagrindu vs ultraCap varomų automobilių, visi jie elektromobiliai, skiriasi tik baterijos tipas.
Aš perspektyvoj labiausiai norėčiau matyti tą patį modelį su galimybe rinktis baterijos/generatoriaus tipą ar jų miksą.

Čia kaip bet kurioj mašinoj turim generatorių, tada turim bateriją, kuri gesina pikus nuo generaotoriaus, o norėdami galingo bumčiko dedam UC išlyginti dar trumesniem/galingesniem pikam.


*** Panašu, kad šitą bent kai kurie lengvai apėjo.
Spoiler:
At the heart of the Toyota MIRAI is the world's most efficient fuel cell – the result of more than 20 years of research and development. Toyota’s fuel-cell stacks are the first to use fine-meshed 3D channels that guarantee uniform power generation on the cell surfaces, and thus ensure maximum efficiency and performance at a compact size. The carbon fibre-reinforced plastic tanks store the hydrogen at a pressure of 700 bar.

The MIRAI is powered by a 114 kW/155 PS* electric motor. Its high-performance fuel cell is backed with a battery that also stores the braking energy. With a tank capacity of five kilos, the MIRAI achieves a range of 500 km. The fuelling process takes about three minutes. It consumes 0.76 kg H2/100 km and generates 0 g/km of CO2 emissions.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3332
Reputacija: +946
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 19:27 
     
Per anksti nurašote H2. Kuriami būdai vandeniliui gaminti be el. energijos, panaudojant saulės veidrodžius. Viskas ko reikia tai aukštos temperatūros. Emiratams būtų pats laikas į tai suinvestuoti, kad netaptų dikyne po iškastinio kuro eros pabaigos. Netgi buvo straipsnis kaip berods belgai sukonstravo namų jėgainę kuri gali generuoti vandenilį ir net šildyti namus. Be to vandenilis tobulas kuras dronams, dėl lengvumo ir galimybės nuskristi šimtus km, baterijos tuo pasigirti negali. Dronai turi geras perpsektyvas pakeisti žeme riedantį lengvajį transportą.
  • 0




Užsiregistravo: 2019-05-18, 00:28
Pranešimai: 6
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 20:04 
     
noway rašė:
Per anksti nurašote H2. Kuriami būdai vandeniliui gaminti be el. energijos, panaudojant saulės veidrodžius. Viskas ko reikia tai aukštos temperatūros. Emiratams būtų pats laikas į tai suinvestuoti, kad netaptų dikyne po iškastinio kuro eros pabaigos. Netgi buvo straipsnis kaip berods belgai sukonstravo namų jėgainę kuri gali generuoti vandenilį ir net šildyti namus. Be to vandenilis tobulas kuras dronams, dėl lengvumo ir galimybės nuskristi šimtus km, baterijos tuo pasigirti negali. Dronai turi geras perpsektyvas pakeisti žeme riedantį lengvajį transportą.

tu cia turi minty pripusta vandenilio baliona, kuris kyla aukstyn ir pritaisyta propeleri kad skraidytu kur nori? :D
nes suspaustas yra sunkus. gerai tik tas, kad naudoji kada reikia. ta prasme atsargu ilgalaikio islaikymo sanaudos pigios.
-----------
jei muskas tokias kalbas varineja - cia as izvelgciau bankroto zenklus teslamobiliu :) panasu kad konkurentai jau deda i pavesi sita genialu vadybininka. nu bet turi gi dar raketu bizneli , pasodinta vos ne ant monopolines rinkos - nesuprantu ko cia jam verkt labai.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3014
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 20:28 
     
noway rašė:
Per anksti nurašote H2. Kuriami būdai vandeniliui gaminti be el. energijos, panaudojant saulės veidrodžius. Viskas ko reikia tai aukštos temperatūros. Emiratams būtų pats laikas į tai suinvestuoti, kad netaptų dikyne po iškastinio kuro eros pabaigos. Netgi buvo straipsnis kaip berods belgai sukonstravo namų jėgainę kuri gali generuoti vandenilį ir net šildyti namus. Be to vandenilis tobulas kuras dronams, dėl lengvumo ir galimybės nuskristi šimtus km, baterijos tuo pasigirti negali. Dronai turi geras perpsektyvas pakeisti žeme riedantį lengvajį transportą.


Tai iš esmės siūlai fotovoltoniką pajungti gamybai neefektyviam procesui ir tada neva viskas efektvu :D Nu neveikia taip.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14145
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 21:49 
     
H2 energijos tankis yra didžiausias, dėl to ir sveria mažiau net suslėgus lyginant su baterijomis. Daug nesigilinau dėl efektyvumo, bet panaudojant saulės procesus, efektyvumas kaip teigiama apie 20%, elektrolizė 70-80%, skaičiai pakankamai įspūdingi ir tai galėtų būti next big thing. Laikas parodys kurios technologijos įsitvirtins, kolkas tiek baterijų tiek H2 technologijos sparčiai tobulėja.
  • 0




Užsiregistravo: 2019-05-18, 00:28
Pranešimai: 6
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-03, 23:10 
     
noway rašė:
H2 energijos tankis yra didžiausias, dėl to ir sveria mažiau net suslėgus lyginant su baterijomis. Daug nesigilinau dėl efektyvumo, bet panaudojant saulės procesus, efektyvumas kaip teigiama apie 20%, elektrolizė 70-80%, skaičiai pakankamai įspūdingi ir tai galėtų būti next big thing. Laikas parodys kurios technologijos įsitvirtins, kolkas tiek baterijų tiek H2 technologijos sparčiai tobulėja.

kad isitvirtintu, pirmiausia tecnologija turi but praktiska buitiniam vartojime. jei ten bus visokios komplikacijos - visi spjaus ant kazkokiu ten "rodikliu" :D
gryni pinigai irgi duoda didziausia efektyvuma ir kas moka skaiciuot - issilavine bent iki bazinio lygio zmones - tuo naudojasi. o visokie berasciai, kur su matematika sunkoka, naudoja korteles - nes paprasciau - padet parasa tereikia ir isimint kelis kodo skaiciukus. taip sakant deda skersa ant savo resursu naudojimo efektyvumo ir noriai susimoka uz paprastuma. :D
su vandeniliu tiesiog dabartinej stadijoj neisdirbta. truksta manau kazkokio dar dalyko. galbut vandenili kaip kura atsaldyt reiketu iki skystos ar net kietos busenos ir pan... ar ivest kazkokia chemine reakcija, pvz atpalaiduojancia gryna vandenili is angliavandeniliu. kad jis taptu patrauklus naudojime. angliavandeniliu deginimas juk labai patrauklus ir masiskai vartojamas - nes praktiskas. net pirmyksti zmogu galima ismokint uzdegt degtuka ir padegt dujas is baliono :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3014
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-04, 07:00 
     
Pagalvokim kokie iššūkiai laukia kai el. mobilis taps eiliniu auto. Reikės daug didesnio elektros tinklų pralaidumo, kiek mokesčių pinigų nueis atnaujinti tinklus. Elektros poreikiai išaugs, tikėtina augs el. kaina, savo AE neturime. El. baterijos turi ribotą gyvavimo trukmę, ne visi utilizuos tvarkingai, dar labiau kentės gruntiniai vandenys. Ant kiekvieno kampo turės būti po el. rozetę, nebent įkrovimą išeis sutrumpinti iki minučių. H2 šitoje vietoje daug ką išsprendžia. Atrodo banalu vėl pilti kurą tik kita forma, bet tas kuras saugomas be jokių tarpininkų (baterijų), o kuro saugojimo laikas neribotas. Užsiminėte apie grynuosius pinigus, pakankamai greitai jų gali nelikti išsivysčiusiose šalyse, užteks mikro implanto su visa jūsų asmenine info ir sąskaitos balansu.
  • 0




Užsiregistravo: 2019-05-18, 00:28
Pranešimai: 6
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-04, 09:21 
     
Na, visgi gaunasi taip kad sukurti daugkartinio naudojimo raketą ir taip nukonkuruoti rusus daug lengviau negu sukurti pažangų elektromobilį ir nukonkuruoti VDV.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-01-28, 13:08
Pranešimai: 199
Reputacija: +53
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-04, 09:54 
     
noway rašė:
H2 energijos tankis yra didžiausias, dėl to ir sveria mažiau net suslėgus lyginant su baterijomis.

Turbūt perdaug prirašiau, neskaitei :) Key points:

* Suslėgtas H2 sveria nedaug, jo energijos tankis geras. Bet jo aukšto slėgio talpa sveria daug, kainuoja dar daugiau. Čia tau ne mašinos dujų balionas.

* Dabartiniai egzamplioriai turi ~5kg H2 bakus, nuvažiuoja 400-500km (kombinuojant su maža ličio baterija pikam).


* Vienas modelis turi 350bar arba 700bar slėgio baką pasirinktinai, 700bar bakas 6000eur brangesis.

p.s. Aš h2 nenurašau, tik jis nėra be problemų
  • +1




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3332
Reputacija: +946
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-04, 11:39 
     
Toyota Mirai bakas sveria 87kg (h2 pilnai užpildytame bake sveria tik 5kg). Tesla Model S baterijos sveria pusė tonos. Mirai automobilio kaina per pus pigesnė už Tesla S. Dėl kuro savikainos elektra pigiau, bet šioje vietoje trūksta tik technologijos kuri leistų gaminti h2 masiškai ir pigiau. Sakyčiau 50/50 kad vandenilis bus ateities kuras, o gal ir didesnė tikimybė.
  • +2




Užsiregistravo: 2019-05-18, 00:28
Pranešimai: 6
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-04, 12:15 
     
noway rašė:
Toyota Mirai bakas sveria 87kg (h2 pilnai užpildytame bake sveria tik 5kg). Tesla Model S baterijos sveria pusė tonos. Mirai automobilio kaina per pus pigesnė už Tesla S. Dėl kuro savikainos elektra pigiau, bet šioje vietoje trūksta tik technologijos kuri leistų gaminti h2 masiškai ir pigiau. Sakyčiau 50/50 kad vandenilis bus ateities kuras, o gal ir didesnė tikimybė.


Mirai neturi teslos dinaminių sąvybių (gal su M3 reik lygint), šalia H2 reikia dar FC ir mažos baterijos, tai svoris kažkiek apsilygina (vistiek lengvesnis 2-4x), bet aš su tavim pilnai sutinku, H2 labai perspektyvi, ypač sunkiajam transportui.

Jau šiai dienai turbūt ekologiškiau būtų vairuoti h2 su vandeniliu iš gamtiniu dujų nei dujinį variklį.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3332
Reputacija: +946
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-04, 12:54 
     
Dar vienas privalumas kad Mirai turi el. variklį, taigi jokių tepalų ir jokios bereikalingos mechanikos. Didele dalimi paplitimo sėkmę lems dabartinės energijos kompanijos, kurios turės persiorentuoti H2 arba el. baterijų kryptimi. Turint rinkos monopolį progresas gali būti stabdomas dirbtinai, bet kita vertus startup'ų investicijos juos gali išstumti iš rinkos. Gali būti kad iškastinio kuro erai liko tik keli dešimtmečiai.
  • 0




Užsiregistravo: 2019-05-18, 00:28
Pranešimai: 6
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-04, 20:11 
     
noway rašė:
Pagalvokim kokie iššūkiai laukia kai el. mobilis taps eiliniu auto. Reikės daug didesnio elektros tinklų pralaidumo, kiek mokesčių pinigų nueis atnaujinti tinklus. Elektros poreikiai išaugs, tikėtina augs el. kaina, savo AE neturime. El. baterijos turi ribotą gyvavimo trukmę, ne visi utilizuos tvarkingai, dar labiau kentės gruntiniai vandenys. Ant kiekvieno kampo turės būti po el. rozetę, nebent įkrovimą išeis sutrumpinti iki minučių. H2 šitoje vietoje daug ką išsprendžia. Atrodo banalu vėl pilti kurą tik kita forma, bet tas kuras saugomas be jokių tarpininkų (baterijų), o kuro saugojimo laikas neribotas. Užsiminėte apie grynuosius pinigus, pakankamai greitai jų gali nelikti išsivysčiusiose šalyse, užteks mikro implanto su visa jūsų asmenine info ir sąskaitos balansu.

tu kazkaip neatkreipi demesio, kad be akumuliatoriniu automobiliu vyksta visiskai kito tipo revoliucija. atsinaujinancios energetikos. va ji realiai keicia pasauli butent dabar. ir tos pigios elektros energijos greit nebus kur det. ir cia labai didelis postumis turet butent elektromobili. kad kazkaip ta energija pasinaudot. nes kam pirkt gaminimo iranga - jei ten tave kokie elektros tinklai bandys paverst asilu ir dar visokie mokesciai prisiknis. tokios autonomines ikrovos vietos ir apspres tinklu pralaidumo didinimo probemas - jei nenores valdzia investuot. pats nusipjaus egzistavimo saka - nes juk monopolis. jei nieko nedarys del vartotoju (savo klientu).
o dabar paziurim i vandenili - turi elektros - reikia pirkt visokia konverterine iranga - kad gamintis, pumpuotis ir kazkaip laikyt ta problemini vandenili. tada kai prireikia - ji reikia naudot - vet reikia kuro celiu ir tinkamos irangos - ir galutiniam rezultate isgaunam ta pacia elektra :) kur jau sunaudojam. vienas akumas arba superkondensatorius atstoja visa kruva vandenilio irangos... as vandenili lyginciau nebent pvz su suslegto oro talpuklom - kai naudojamas slegis. arba lyginciau su smagraciais - kai isuki varikliu , o paskui nusiimi generatorium energija. irangos prasme - tai brangu, ir sudetinga, ir prioblemiska... BENDRAS rezultas nekazkoks... ir kazkaip nenusimato dideliu proverziu. nu gamina ten efektyvesni skaidyma - pigesnem sanaudom. tipo pripazistu - patobiulinimas. nu bet cia neaktualu - jei pirmine elektra vos ne dykai... o ten kur reiketu = pvz vandenilio bakai - nu nesitobulina niekaip...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3014
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-04, 22:22 
     
Vandenilis turi 2 riebius pliusus:
Pagaminti maza baterija maziau tarsu nei didele.
Gamyba riboja tik patentai, o ne iskastiniai resursai.

Senai domejausi vandeniliu varomais automobiliais, tai labai nustebino vandenilio bakas - 87kg svoris ir 500km atstumas. Cia yra ispudinga. Benzino bakas 50l svertu tik kokia 10-20kg maziau. Baterijos ir ten ir ten butu, kadangi hybridu vis daugiau gaminama. Uzpylimas 3-5 minutes, 1kg kaina 10-15e.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1881
Reputacija: +416
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-07, 22:02 
     
Pasirodo Toyota jau ankščiau yra išleidus h2 autobusą. Šiuo metu kas stabdo paplitimą tai h2 kaina. Yra kuriami saulės reaktoriai, kurie ties pusiauju veiktų efektyviai, viskas ko reikia kad savikaina būtų 10 kart pigesnė nei dabar. Iš kitos pusės žiūrint jei bus daug vietinių eko jėgainių, tai padės išlaikyti rinką elektromobiliams. Jiems dar reikia numesti baterijų svorį ir krovimo laiką. Bet kokiu atveju abi technologijos turi perspektyvą. Kas labiausia žavi tai h2 pritaikymas keleiviniams dronams, jei tech. ištobulės ir atpigs, visiems laikams pakeis transportą, bus galima judėti erdvėje.
  • 0




Užsiregistravo: 2019-05-18, 00:28
Pranešimai: 6
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-07, 23:11 
     
Xdmin rašė:
Vandenilis turi 2 riebius pliusus:
Pagaminti maza baterija maziau tarsu nei didele.
Gamyba riboja tik patentai, o ne iskastiniai resursai.

.

tu neivertini vieno labai didelio vandenilio minuso. vistiek reikia oksidatoriaus. ta prasme ims deguoni is oro. problemos pvz tuneliuose ar cechuose. akumuliatoriai, ar superkondensatoriai, ar smagraciai gali veikt bet kur, kad ir kosmose. ten pilno ciklo technologija. o cia reikia atmosferos. o ten juk visokios priemaisos - jei deguonies maziau - gali prastet parametrai.
dar sioks toks minusas - kai yra tarpinis konvertavimo etapas - vandenili pirma sudegina, o tik paskui "istraukia" elektra - ir tik tada suka elektros varikli. kai etapinis procesas - prasteja NK vien del visokiu nesuderinamumu. ir isbrangsta mazgai - nes reikia dideles ivairoves...
as manau vistiek problemos su baku ir sistemos sandarumais. pavojimgumas aukstesnis uz akumus. o akumuose problemos su ilgaamziskumu. geresnis vandenilio svoris mazai ir belosia, nes akumai vejasi sita parametra. visumoj manau akumai visgi perspektyviau.
vandenilio gamyba nemanau kad bus probema net namu salygom. bet technologija labai lepi.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3014
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-08, 09:04 
     
H2O - H2 ciklas yra draugiškesnis gamtai. Litis nuodija geriamą vandenį. Matant plastiko pavyzdį akivaizdu kad trečios šalys nesusitvarkis su panaudotų baterijų perdirbimu. H2 oksiduojant paima deguonį, bet neišmeta dioksidų, dėl to tuneliuose neturėtų būti problema, užtektų natūralios ventiliacijos. Be to viena iš pažangesnių baterijų tech taip pat naudoja oksidaciją lithium-air. Šiai dienai H2 dar nepraktiškas, nes pirmiau reikia pastatyti saulės H2 jėgaines, bet jos dar tik kūrimo stadijoje.
  • -1




Užsiregistravo: 2019-05-18, 00:28
Pranešimai: 6
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-08, 10:58 
     
noway rašė:
H2O - H2 ciklas yra draugiškesnis gamtai. Litis nuodija geriamą vandenį. Matant plastiko pavyzdį akivaizdu kad trečios šalys nesusitvarkis su panaudotų baterijų perdirbimu. H2 oksiduojant paima deguonį, bet neišmeta dioksidų, dėl to tuneliuose neturėtų būti problema, užtektų natūralios ventiliacijos. Be to viena iš pažangesnių baterijų tech taip pat naudoja oksidaciją lithium-air. Šiai dienai H2 dar nepraktiškas, nes pirmiau reikia pastatyti saulės H2 jėgaines, bet jos dar tik kūrimo stadijoje.

cia tik laboratorijoje draugiskas. kai is baliono isvalyta deguoni paduoda. atmosferoje ten visokiiu priemaisu pilna. katalizatoriai irgi kiek zinau susieikvoja per kazkoki laiko tarpa. ta prasme nevyksta ten idealiai svari tik vandenilio ir deguonies reakcija. naudingumas tai aisku didelis - pasiekia laboratorijose virs 95%. bet praktikoje manau kokiu 75-80% tebus. prades ten tas celes auksarankiai "modifikuot" garantuotai :D mane knisa, kai aiskina apie technologijas nieko nesakanciai terminai "draugiskas aplinkai" "ekologiskas" "zalias" ir pan :D :D :D VDV is esmes irgi draugiskas aplinkai - nes nieko ilgalaikio ir neperdirbamai zalingio ten neismeta. jei nera viosokiu svino priedu ir pan. kenkia tik tersalu koncentracija ir dideli kiekiai. bet jei kiekiai mazi - gamta viska perdirba - visus VDV ismetimo produktus. taigi ir kalbet reikia ne apie "draugiskumus". o procentaliai kiek svariau vandenilio deginimas. skaicius manau nera ispudingas tik kokie 3-7 kartai. praktikoje manau artes labiau prie 3 :D ir kai mazai naudojames - dar ten visokiu kitokiu pasaliniu poveikiu gali but. kur dabar neivertinta. islist ten visko gali... su akumais tai daugmaz viskas ten aisku - pagrindines atliekos - patys akumai ir ju gamyba. sita galima bent jau kontroliuot. ivedant grieztas akumu standartizacijas ir kokius nors atidirbusiu akumu supirkimo metodus. pvz kaip su pampaliais. plius manau su laiku akumai tik geres. reiktu verst, kad nekurtu vienkartiniu akumu kryptimi - kaip su telefonu ir planseciu akumais dabar vyksta. manau sitoj vietoj labai truksta gamintoju kontroles.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3014
Reputacija: +83
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-06-10, 21:43 
     
noway rašė:
H2O - H2 ciklas yra draugiškesnis gamtai. Litis nuodija geriamą vandenį. Matant plastiko pavyzdį akivaizdu kad trečios šalys nesusitvarkis su panaudotų baterijų perdirbimu. H2 oksiduojant paima deguonį, bet neišmeta dioksidų, dėl to tuneliuose neturėtų būti problema, užtektų natūralios ventiliacijos. Be to viena iš pažangesnių baterijų tech taip pat naudoja oksidaciją lithium-air. Šiai dienai H2 dar nepraktiškas, nes pirmiau reikia pastatyti saulės H2 jėgaines, bet jos dar tik kūrimo stadijoje.


Tyrimą atlikai šikdamas ant unitazo?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14145
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2153
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'