egr voztuvas, kuris nusiuncia iki 50% ismetamuju duju atgal i kamera sumazina degimo kameros temperatura, cia tik man vienam galai nesueina? kaip tik bmw automobiliuose isimineja egr voztuvus, nes uzsikemsa ir paskui sunkiai ikaista auto iki darbines temperaturos ziemos metu
5. AR SCR SISTEMOS GENDA? Paprastai gamintojai sako, kad sunkvežimiuose šie sprendimai jau seniai pasiteisino. Jei taip, paklauskime sunkvežimių vairuotojų. Pakanka apsilankyti bet kuriame teminiame interneto forume ir įsitikinsime, kad šios sistemos sukelia daug rūpesčių. Verta pridurti, kad sunkvežimiuose tokios sistemos veikia daug geresnėmis sąlygomis nei lengvuosiuose automobiliuose, t. y. veikia beveik nepertraukiamai, todėl sistema pastoviai gauna naujo skysčio. Kodėl tai svarbu? „AdBlue“ vienodai blogai toleruoja tiek žemas temperatūras (stingsta esant –5 0C, užšąla esant –11 0C), tiek aukštas (daugiau kaip 25 0C), tiek ilgalaikį sandėliavimą. Keičiantis temperatūrai, karbamido kristalai atsiskiria ir užkemša degalų sistemą, blokuoja jos siurblį ir vožtuvus. Šie genda, ypač žiemą, o jų remontas brangiai kainuoja.
IŠVADA
Mūsų klimato juostoje naudoti skystį, kuris netoleruoja nei aukštų, nei žemų temperatūrų – drąsus sprendimas. SCR sistema susieta su daugybe papildomų detalių ir elementų, kurie gali gesti. Taigi, kaip matome, rūpesčiai neišvengiami, tačiau už ekologiškumą tenka mokėti!
Pabrėžiu, kad jei išmontuotume visą naujo lengvojo automobilio „AdBlue“ ekologijos kontrolės sistemą ir tektų viską supirkti iš naujo, gamintojams sumokėtume 7000–14000 eurų. Kalbu apie EGR vožtuvo, DPF suodžių filtro, oro įsiurbimo kolektoriaus sklendžių ir kitų sistemos komponentų kainą. Sunkvežimiams ši suma – atitinkamai gerokai didesnė“, – tikina specialistas.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume