Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 16:48 
     
AAA000 rašė:
assa rašė:
dėl gedimo plačiąja prasme- visiškai pritariu- bet koks auto remontas=gaištamas asmeninis laikas, todėl imho nauja dacia geriau(asmeniškai pasirinktas Renault), nei senas bmw :)
dėl elektomobilio ikrovinejimo nakti- cmon,ar tu tikrai nakties metu kažka produktyvaus veiki? aš tai miegu :D
BET.. kaip antras šeimos automobilis- pradedu intensyviai svarstyt šia linkme(nors buvo pagaravimų vos ne iki sportinių auto- visgi praktiškumas nugali :))- mano logika tokia (laukiu kritikos jei ką)- tuoj turėsiu namus su garažu, kur gali pasijungti auto į rozete. Kelis kart minimum į savaitę turiu prasukti per dieną ~80 km, kitom dienom po 20-30 km. Norėčiau elektirinio auto...ar bent hibrido su range ~60 km. Nors turbūt laukiu kol Dacia už 16k pasiūlys elektromobilį:DD

nu tavo pasirinkimu ir prioritetu logika kur cia isdestei man atrodo puiki - jei ka :D logiska sistema kazkokia bent yra kaip vertetu gyvent. nes cia komentuoja kruvos mankurtiniu buhalteriu isvis be jokios logikos :D :D :D
kad ten metaisi tarp pasirinkimu - cia irgi labai normalu. tiesiog jei yra keli pasirinkimai/norai/isivaizdavimai/svajones - galima tiesiog pamegint parinkt kitu patirtis - kas jau isleido tam pinigus. ir ka mazdaug gavo rezultate. tada geriau matosi - noresi tu to ar ne :D :D :D bent as taip darau. nes irgi visko ko noriu neiperku :D :D :D
kas liecia auto, as manau kad elektromobiliai tikrai ateitis, bet ne del kazkokiu sportiniu parametru, o del naujo komforto lygio.
su elektros pavarom komforta isgaut daug pigiau ir tuo gales naudotis dauguma visuomenes. ta prasme ipirksim visi masiskai autopilotus, supaprastinta auto valdyma, ir atkris daug vargo vairuot. na dar ten kazkiek ekologiskiau bereikalingai sutankintuose miestuose bus - bet cia neesminis dalykas pagal mane, ka duos elektromobilizmas. bet siam momentui gryni elektromobiliai net nesugeba uztikrint dabartinio lygio ka uztikrina vdv. kazkoki minimuma jau spaudzia - bet tai ir viskas. as iprates automobili apkraut intensyviau ir man asmeninio judejimo veikla labai reikalinga. ir negaliu net virskint visokiu idiotu - kur bando kraut visuomenei apribojimus sitoje vietoje, kaip pvz su "naujais" mokesciais dabartiniais ir pan :D
--------
siaip draugelis jau naudoja kaip tu galvoji. turi ikrovos taska garaze. pats padejau sumontuot :) galiu pasakyt iki darbo ir iki parduotuviu vazinet elektromobilis tikrai tinka :D :D :D cia neprasausi. visi ten pas ji patenkinti. bet jei reikia islist toliau - vargas nerealus... vien tas ijunginejimas i rozete uzknisa. kolkas labai riboto panaudojimo masina.
bet jei turi salygas turet kelias masinas ir tau vazinet yra butinybe(ne maziau triju) - tada verta mazdaug trecia masina jau rinktis elektromobili. pagal tokia logika - viena msina vdv pareikiui judet. antra masina poreikiui judet - jei uzsilenkia pirma. ir trecia - elektromobilis - komfortui pakelt. jei krausi tik butent garaze - be streso savo komfortui :D o kai isplis viesos rozetes - tada galbut bus verta hybrida imt vieton antro vdv. as taip galvoju. jei treciai masinai vietos nera - naudoji toliau du vdv. nes nera pasirinkimo kolkas....
----
kas liecia dacia - tik dabar suzinojau kad jie lengvus auto gamina :D :D :D :D :D
mano aplinkoj ww/fordai/bmw/mersai/audi/nisan/hyundai/seat/volvo/. ir vienas kitas opel/saab/honda/lexus :D. yra dar renuskininkas ir citroenus kur megsta - tai nekomentuosiu - nenoriu ju izeidinet :D
kodėl sakai, kad elektinis tik nebent trečias? Kuo negerai 1 vdv, kuris naudojamas šeimos poreikiams, ilgoms kelionėms, o antras elektrinis, kuriuo realiai vienas važinėčiau, ir palyginti mažai nuo taško A iki B (ir daugiau/mažiau px ten kažkokie labai komfortai).
P.S. pagal tavo aplinką-nissan ok, bet Reno nlb? :)) Jie ten gana stipriai artimi genetiškai kiek žinau :) tas pats galioja opel/citroen lyg? :)
  • 0




Užsiregistravo: 2012-05-05, 19:55
Pranešimai: 103
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 17:08 
     
kokia naujiena pasakei kad pirksi tik nauja auto, as dar suvirindavau auto is gabalu, dabar sparna sulenkta nelabai apsimoka remontuoti o dabartines auto daromos kad tik atlaikytu garantini, dar ir to neatlaiko. Atsimenu nusipirkom Honda Civik 1990 m tai pravazinejom desimt metu tik tepala pakeisdami, pabandyk dabar tureti toki malonuma.
  • -1




Užsiregistravo: 2015-02-14, 19:18
Pranešimai: 711
Reputacija: -1063
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 18:28 
     
immortallt rašė:
Vat ir išlenda lietuvių mentalitetas - senas BMW geriau nei naujas ekonominės klasės. Tikiuosi katalizatoriai ir filtrai neišplauti, nedūmija ir taisai ne iš vogtų dalių.


Turiu ir apynaujį Opelį ir seną BMW 2001 metų kurį pirkau prieš 10 metų abu benzinai. Nei pas viena nėra išpjauti katalizai, tepalai su visais filtrais keičiami kas met, detales perku naujas - turiu galimybė prieiti prie tiekėjų, tepalus perku arba originalius BMW arba liqui moly. Žinoma jei tektu keisti kokį reduktoriu tai pirkčiau dėvėta(žinok šiais laikais automobilius ardo atvežtus daužtus iš aukcionų - jau ne kalhozo laikai, kad voktas detalęs pardavinėtu. Užsienyje tokia pati praktika Discovery gali prisižiūrėti daugybe laidų apie auto kuriuos taiso ar restauruoja ypač Amerikoje tai negaudami daliu perka iš šroto). Jei tau p... ir neatlikinėsi laiku remontus mašinai tai ir nauja greitai sudroši.
Taip geriau tvarkingas senas BMW nei nauja Dacia, vietoje Dacios tikrai yra kur kas geresnių variantu iš ekonominės pusės jei nori naujos, bet neturi tiek daug pinigų aukštesnei klasėje. Pvz toyota corola puiki mašinytė nuo a iki b važinėti, turiu draugą kuris pirko iš salono ir viskas gerai, tiesa jau sėdynę keitė nes pradėjo irti, bet servisas nauja įdėjo.

Dar kas nors ?

Beje užsienį galingose auto su turbinom (dažniausiai kelių metų auto senumo) populiaru dėti downpipe (google gali pasižiūrėti jei pirmą kartą girdi) vietoje katalizu nors ir nėra legalu, bet ten mėgsta tokius dalykus - UK, USA, Japonijoje ir panašiai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 148
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 19:05 
     
assa rašė:
R35P3CT rašė:
ASSA - Tu čia rimtai ? ir kuom gi geriau naujas kibiras (dacia ir panašiai) už sena BMW ? visom prasmėm senas BMW(ar MB, ar tas pats audi) lenks visokias dacias tiek komforto įranga, saugumo įranga, jau net nekalbu apie stabilumą ant kelio ir t.t. Galvoji NAUJOS dacios negenda ? pilni autorizuoti servisai tu daciju, beje kaip be būtu keista, nes tokiose auto mažai kam yra gesti, nes ten paprasčiausios plikos mašinos. Taip viena pliusą turėsi kol yra garantija tai taisymas bus nemokamas.
Naujausia dacia surenka vos 3 žvaigždutes euroncap, sorry, bet tokioje auto tikrai nesinori važinėti ypač ilgus atstumus nors ir nauja. Geriau pataupyk Opeliukui arba toyotai, nei daciai.

Dacia paėmiau tik kaip pavyzdį, apibrėžianti visus, kaip tu vadini,kibirus:) Pats asmeniškai Dacios nesirinkčiau, bet naujo BMW ar MB dar neįperku, tai tenka imti kažka iš tai vadinamų kibirų :D Na dėl komforto-nesiginčiju,10 metų E,ar S klasės tikrai bus labiau komfortiškas,bet man tikrai užtenka komforto kurį suteikia taip vadinamas kibiras,kažkaip idomus žmonių įsivaizdavimas (ir ne pirmą kart susiduriu),kad jei ne BMW,MB ar Audi- tai ten ratai tiesiai prie kėbulo privirinti, ir dugne skylės yra-viskas padaryta,kad būtų nepatogiau tik:D be to su kibiru negaunu kitų, senokų automobilių privalumų -kaip pastovūs vizitai į servizus(nes tie servizai,kur kainos normalios, ne viską moka taisyti, tai tenka vienoj vietoj elektrą tvarkyt, kitam važiuoklę ir t.t.), blaškymasis po šrotus (nes naujų detalių kainos kosmosas), ir tas nepakartojamas jausmas- kai tau reik kažkur varyt, o pyst ir nevažiuoja :)) Vnž, turėjau ne vieną seną auto, dabar turiu naują, sekančios jei finansai tik leis-visos bus naujos.:) Dar dėl saugumo- kiek manai žvaigždžių gautų senas bmw padarius jam testą šiuo momentu? :)


Žinok ir su naujomis auto dažni vizitai į servisą taip pat gali būti (žinoma autorizuotame ir dažniausiai niekas nekainuos), bet laiką gaiši.
2009 metų BMW tikrai daugiau surinktu žvaigdučių nei nauja Dacia. Pas tokių metų BMW(ar panašaus kalibro auto) yra daug visokių saugumo "pribumbasų" - šonines, galinės vaizdo kameros, BMW assistentas, ACC asistentas, įspėjimas rikiuojantis į kitą eismo juostą, adaptyvus žibintai, Pagalvęs iš visų pusiu ir kojoms, smugio sugertis tikrai geresnė. Beje kalbant apie dar senesnį net pas mano 2001 bmw yra 8 pagalvės ir visos savo vietoje, ratų antipraslidimas, bei šoninis antripraslidimas yra. Pats automobilio stovėjimas ant kelio jau nepalyginti geresnis nei ekonominių klasių auto.

Jei perki ekonominės klasės auto tai tikrai geriau nusipirkti kokį opeliuka nei dacia.

Labai netikėtas dalykas yra pvz naujausias Toyota rav4 neišlaikė briedžio testo -
šiaip visai man patinka toyotos, bet čia tai tikrai apgailėtina - BMW X5 senas E53 2002 metų be problemų išlaiko testą.
  • -1




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 148
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 19:21 
     
assa rašė:
AAA000 rašė:
assa rašė:
dėl gedimo plačiąja prasme- visiškai pritariu- bet koks auto remontas=gaištamas asmeninis laikas, todėl imho nauja dacia geriau(asmeniškai pasirinktas Renault), nei senas bmw :)
dėl elektomobilio ikrovinejimo nakti- cmon,ar tu tikrai nakties metu kažka produktyvaus veiki? aš tai miegu :D
BET.. kaip antras šeimos automobilis- pradedu intensyviai svarstyt šia linkme(nors buvo pagaravimų vos ne iki sportinių auto- visgi praktiškumas nugali :))- mano logika tokia (laukiu kritikos jei ką)- tuoj turėsiu namus su garažu, kur gali pasijungti auto į rozete. Kelis kart minimum į savaitę turiu prasukti per dieną ~80 km, kitom dienom po 20-30 km. Norėčiau elektirinio auto...ar bent hibrido su range ~60 km. Nors turbūt laukiu kol Dacia už 16k pasiūlys elektromobilį:DD

nu tavo pasirinkimu ir prioritetu logika kur cia isdestei man atrodo puiki - jei ka :D logiska sistema kazkokia bent yra kaip vertetu gyvent. nes cia komentuoja kruvos mankurtiniu buhalteriu isvis be jokios logikos :D :D :D
kad ten metaisi tarp pasirinkimu - cia irgi labai normalu. tiesiog jei yra keli pasirinkimai/norai/isivaizdavimai/svajones - galima tiesiog pamegint parinkt kitu patirtis - kas jau isleido tam pinigus. ir ka mazdaug gavo rezultate. tada geriau matosi - noresi tu to ar ne :D :D :D bent as taip darau. nes irgi visko ko noriu neiperku :D :D :D
kas liecia auto, as manau kad elektromobiliai tikrai ateitis, bet ne del kazkokiu sportiniu parametru, o del naujo komforto lygio.
su elektros pavarom komforta isgaut daug pigiau ir tuo gales naudotis dauguma visuomenes. ta prasme ipirksim visi masiskai autopilotus, supaprastinta auto valdyma, ir atkris daug vargo vairuot. na dar ten kazkiek ekologiskiau bereikalingai sutankintuose miestuose bus - bet cia neesminis dalykas pagal mane, ka duos elektromobilizmas. bet siam momentui gryni elektromobiliai net nesugeba uztikrint dabartinio lygio ka uztikrina vdv. kazkoki minimuma jau spaudzia - bet tai ir viskas. as iprates automobili apkraut intensyviau ir man asmeninio judejimo veikla labai reikalinga. ir negaliu net virskint visokiu idiotu - kur bando kraut visuomenei apribojimus sitoje vietoje, kaip pvz su "naujais" mokesciais dabartiniais ir pan :D
--------
siaip draugelis jau naudoja kaip tu galvoji. turi ikrovos taska garaze. pats padejau sumontuot :) galiu pasakyt iki darbo ir iki parduotuviu vazinet elektromobilis tikrai tinka :D :D :D cia neprasausi. visi ten pas ji patenkinti. bet jei reikia islist toliau - vargas nerealus... vien tas ijunginejimas i rozete uzknisa. kolkas labai riboto panaudojimo masina.
bet jei turi salygas turet kelias masinas ir tau vazinet yra butinybe(ne maziau triju) - tada verta mazdaug trecia masina jau rinktis elektromobili. pagal tokia logika - viena msina vdv pareikiui judet. antra masina poreikiui judet - jei uzsilenkia pirma. ir trecia - elektromobilis - komfortui pakelt. jei krausi tik butent garaze - be streso savo komfortui :D o kai isplis viesos rozetes - tada galbut bus verta hybrida imt vieton antro vdv. as taip galvoju. jei treciai masinai vietos nera - naudoji toliau du vdv. nes nera pasirinkimo kolkas....
----
kas liecia dacia - tik dabar suzinojau kad jie lengvus auto gamina :D :D :D :D :D
mano aplinkoj ww/fordai/bmw/mersai/audi/nisan/hyundai/seat/volvo/. ir vienas kitas opel/saab/honda/lexus :D. yra dar renuskininkas ir citroenus kur megsta - tai nekomentuosiu - nenoriu ju izeidinet :D
kodėl sakai, kad elektinis tik nebent trečias? Kuo negerai 1 vdv, kuris naudojamas šeimos poreikiams, ilgoms kelionėms, o antras elektrinis, kuriuo realiai vienas važinėčiau, ir palyginti mažai nuo taško A iki B (ir daugiau/mažiau px ten kažkokie labai komfortai).
P.S. pagal tavo aplinką-nissan ok, bet Reno nlb? :)) Jie ten gana stipriai artimi genetiškai kiek žinau :) tas pats galioja opel/citroen lyg? :)


Groupe PSA iš General Motors nupirko akcijas tai gaunasi, kad jo Opelis priklauso PSA - Peugeot, Citroen grupei :)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 148
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 20:08 
     
R35P3CT rašė:
Labai netikėtas dalykas yra pvz naujausias Toyota rav4 neišlaikė briedžio testo -
šiaip visai man patinka toyotos, bet čia tai tikrai apgailėtina - BMW X5 senas E53 2002 metų be problemų išlaiko testą.


Tai labai tikėtinas dalykas, nes Hilux'ai ir Rav4 yra labai aukštos mašinos. O aukštos todėl, kad su jomis važinėja visokie ūkininkai ir miškininkai. Bus žemesnės, tai jie važiuodami pakibs kur nors miške ant kelmo, ar laukė įkritę į provėžą.

Tad nelygink BMW su Toyota. Tai skirtingų klasių mašinos. Jei jau reikia su kažkuo lyginti, tai lygink su Lexus ar Mercedes-Benz.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1717
Miestas: Kaunas
Reputacija: +271
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 20:28 
     
Vytax rašė:
R35P3CT rašė:
Labai netikėtas dalykas yra pvz naujausias Toyota rav4 neišlaikė briedžio testo -
šiaip visai man patinka toyotos, bet čia tai tikrai apgailėtina - BMW X5 senas E53 2002 metų be problemų išlaiko testą.


Tai labai tikėtinas dalykas, nes Hilux'ai ir Rav4 yra labai aukštos mašinos. O aukštos todėl, kad su jomis važinėja visokie ūkininkai ir miškininkai. Bus žemesnės, tai jie važiuodami pakibs kur nors miške ant kelmo, ar laukė įkritę į provėžą.

Tad nelygink BMW su Toyota. Tai skirtingų klasių mašinos. Jei jau reikia su kažkuo lyginti, tai lygink su Lexus ar Mercedes-Benz.


Tai jei visa peržiūrėjai video tai turėjai pamatyti tos pačios klasės automobilius - Kia bei nissan'a. Rav 4 LABAI aukšta mašina ? gal nematei tikrai aukštų mašinų.

Tarkime Mercedes-Benz Clase X atitinka Hilux'a. Mersas kur kas geriau pravažiavo ir praėjo testą. Gerai nekalbam apie BMW ar MB. Bet prašau nissan Qashqai, kia sorento suv'ai labai gražiai pravažiavo ir pasak testuotojų kur kas geresnis valdomumas, nei tiesioginio konkurento rav'o.
  • -1




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 148
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 20:38 
     
Man patinka, kai žmonės ima skirtingos ekonominės klasės mašinas ir tada lygina :D Kodėl neimat lėktuvo ir automobilio palyginti kas greičiau iki Amerikos nuvažiuos?

R35P3CT, na bent jau prižiūri tvarkingai mašiną, ne kaip dauguma.
Aš su žmona šiuo metu važinėjames su Yaris, 12 metų senumo, 100k km rida, remontams, įskaitant padangų keitimui per tą laiką išleista 1k €. Kuro sąnaudos su didelio sukibimo žieminėmis padangomis iki 7l/100km. Vairuojant agresyviai. Ramiai, jei ne per kamščius - 5,5l įmanoma. Ir kokios tavo išlaikymo sąnaudos? Ir tau mašina, kurios pilani užtenka daugumai, ypač jei nevažiuoji toliau nei 100km nuo miesto ar kartą metuose važiuoji toliau 100km. Bet daugumai reikia kasdienai, važinėjant tik mieste didelio sedano. Būtent dėl tokių ir būtinas automobilio mokestis mokamas kasmet, susietas su tarša. Aišku, mažinant pajamų apmokestinimą.

O situacija keliuose tokia, kad kas 10 mašina varo juodus dūmus non-stop. Automobilį turi vos ne kiekvienas vos 18 sulaukęs. Automobilių išlaikymą subsidijuojame valstybės ir savivaldybės lygiu per sveikatos išlaidas, nemokamus parkingus, plečiamus kelius (su tokiu gyventojų skaičiumi ir tankiu, mes kelių turime labai daug, todėl turėtume mokėti dar kokius 2-3 daugiau keliams, kad būtų tokia kokybė kelių kaip Vokietijoje). Pvz., kiek kainuoja įrengti vieną parkingo vietą mieste? Atsakymas - 10-15k eurų. Kiek susimoka už tą kiekvieną parkingo vietą? Net jei tai mėlyna zona, kad atsipirktų su 50% užimtumu (naktį nelaikys) ir 2€ rinkliava, iš kurios pusė sudaro pats rinkliavos surinkimas ir kontrolierių išlaikymas, tau prireiks 4 metų. O jei zona žalia? Neatsipirks niekad. O senų daugiabučių kiemų aikštelės, kur kažkodėl savivaldybės kad ir kaip retai, bet tvarko? Vėlgi per čia kasmet iki 40mln. eurų išleidžiama iš savivaldybių biudžeto.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14291
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2235
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 20:56 
     
immortallt rašė:
Man patinka, kai žmonės ima skirtingos ekonominės klasės mašinas ir tada lygina :D Kodėl neimat lėktuvo ir automobilio palyginti kas greičiau iki Amerikos nuvažiuos?

R35P3CT, na bent jau prižiūri tvarkingai mašiną, ne kaip dauguma.
Aš su žmona šiuo metu važinėjames su Yaris, 12 metų senumo, 100k km rida, remontams, įskaitant padangų keitimui per tą laiką išleista 1k €. Kuro sąnaudos su didelio sukibimo žieminėmis padangomis iki 7l/100km. Vairuojant agresyviai. Ramiai, jei ne per kamščius - 5,5l įmanoma. Ir kokios tavo išlaikymo sąnaudos? Ir tau mašina, kurios pilani užtenka daugumai, ypač jei nevažiuoji toliau nei 100km nuo miesto ar kartą metuose važiuoji toliau 100km. Bet daugumai reikia kasdienai, važinėjant tik mieste didelio sedano. Būtent dėl tokių ir būtinas automobilio mokestis mokamas kasmet, susietas su tarša. Aišku, mažinant pajamų apmokestinimą.

O situacija keliuose tokia, kad kas 10 mašina varo juodus dūmus non-stop. Automobilį turi vos ne kiekvienas vos 18 sulaukęs. Automobilių išlaikymą subsidijuojame valstybės ir savivaldybės lygiu per sveikatos išlaidas, nemokamus parkingus, plečiamus kelius (su tokiu gyventojų skaičiumi ir tankiu, mes kelių turime labai daug, todėl turėtume mokėti dar kokius 2-3 daugiau keliams, kad būtų tokia kokybė kelių kaip Vokietijoje). Pvz., kiek kainuoja įrengti vieną parkingo vietą mieste? Atsakymas - 10-15k eurų. Kiek susimoka už tą kiekvieną parkingo vietą? Net jei tai mėlyna zona, kad atsipirktų su 50% užimtumu (naktį nelaikys) ir 2€ rinkliava, iš kurios pusė sudaro pats rinkliavos surinkimas ir kontrolierių išlaikymas, tau prireiks 4 metų. O jei zona žalia? Neatsipirks niekad. O senų daugiabučių kiemų aikštelės, kur kažkodėl savivaldybės kad ir kaip retai, bet tvarko? Vėlgi per čia kasmet iki 40mln. eurų išleidžiama iš savivaldybių biudžeto.


Dėl mokesčio gal būt būtu logiška per akcizą rinkti. Nes nelabai matau logikos tarkime žmogus turi galinga automobilį, bet su juo retai išvažiuoja, o kitas kuris tarkime patenka į tą dalį kur nereikia susimokėti, bet važinės kiekvieną dieną ir taip birbindamas tikrai labiau terš už tą kuris retai išvažiuoja. Tai kodėl tas pas kurį yra galingas auto, bet retai važiuoja turi mokėti už tą kiekvieną diena teršiantį ? tai ne be taršos mokestis, o tiesiog automobilio mokestis, kad surinkti biudžetui pinigų, nes kitaip nesigauna arba nesugeba.
Vat susimoki tiek kiek išties sudegini kuro ir taip išleidi CO2 į atmosferą - kiek degini tiek ir moki.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 148
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 20:58 
     
R35P3CT rašė:
Vytax rašė:
R35P3CT rašė:
Labai netikėtas dalykas yra pvz naujausias Toyota rav4 neišlaikė briedžio testo -
šiaip visai man patinka toyotos, bet čia tai tikrai apgailėtina - BMW X5 senas E53 2002 metų be problemų išlaiko testą.


Tai labai tikėtinas dalykas, nes Hilux'ai ir Rav4 yra labai aukštos mašinos. O aukštos todėl, kad su jomis važinėja visokie ūkininkai ir miškininkai. Bus žemesnės, tai jie važiuodami pakibs kur nors miške ant kelmo, ar laukė įkritę į provėžą.

Tad nelygink BMW su Toyota. Tai skirtingų klasių mašinos. Jei jau reikia su kažkuo lyginti, tai lygink su Lexus ar Mercedes-Benz.


Tai jei visa peržiūrėjai video tai turėjai pamatyti tos pačios klasės automobilius - Kia bei nissan'a. Rav 4 LABAI aukšta mašina ? gal nematei tikrai aukštų mašinų.

Tarkime Mercedes-Benz Clase X atitinka Hilux'a. Mersas kur kas geriau pravažiavo ir praėjo testą. Gerai nekalbam apie BMW ar MB. Bet prašau nissan Qashqai, kia sorento suv'ai labai gražiai pravažiavo ir pasak testuotojų kur kas geresnis valdomumas, nei tiesioginio konkurento rav'o.



Rav4 yra tikrai akivaizdžiai aukštesnė mašina už Qashqai. Apie Kia Sorento nieko negaliu pasakyti, nes nesu matęs.

MB X-Class yra Nissan Navara tik su prabangiais blizgučiais. Nissan Navara šiaip irgi yra aukšta mašina mėgstama visokių ūkininkų ir miškininkų. MB per daug brangus jiems.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1717
Miestas: Kaunas
Reputacija: +271
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 21:37 
     
Vytax rašė:
Rav4 yra tikrai akivaizdžiai aukštesnė mašina už Qashqai. Apie Kia Sorento nieko negaliu pasakyti, nes nesu matęs.

MB X-Class yra Nissan Navara tik su prabangiais blizgučiais. Nissan Navara šiaip irgi yra aukšta mašina mėgstama visokių ūkininkų ir miškininkų. MB per daug brangus jiems.


Kia sorento tikrai nemenkas suv'as ir kiek apžvalgu permečiau tai briedžio testą gerai įveikia, žinoma pradėjus didinti greitį jau maždaug nuo 72 km/h buvo užkabinęs kugelį, bet iki 70 tikrai gražiai ir stabiliai įveikė, o rav'as nesiekė ir 70km/h, o šokinėjo tai žiauriai.
Na tai su vienais nesąžininga lyginti kitas ale aukštesnis, tam yra šiuolaikinės technologijos, elektronika ir panašiai turi, atitikti saugumo standartus. Ir esmė, kad testo neišlaikė ir tai yra problema, ne mano, ne tavo ir ne testuotojų problema, o gamintojo. Prašau nepatingėjau paieškoti kito konkurento Hilux'ui tai yra FORD Ranger (dabar gal jau tikiuosi tiks ;) ).
. čia dar net šiektiek greičiau važiavo nei hilux'as 59km/h šitas fordas 71km/h.

Net doge RAM 64km/h praėjo testą ir jokių ten šokinėjimų ar net ratų pakėlimo į orą...
  • 0



Paskutinį kartą redagavo R35P3CT 2019-10-12, 22:09. Iš viso redaguota 3 kartus.


Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 148
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 21:46 
     
assa rašė:
kodėl sakai, kad elektinis tik nebent trečias? Kuo negerai 1 vdv, kuris naudojamas šeimos poreikiams, ilgoms kelionėms, o antras elektrinis, kuriuo realiai vienas važinėčiau, ir palyginti mažai nuo taško A iki B (ir daugiau/mažiau px ten kažkokie labai komfortai).
P.S. pagal tavo aplinką-nissan ok, bet Reno nlb? :)) Jie ten gana stipriai artimi genetiškai kiek žinau :) tas pats galioja opel/citroen lyg? :)

man auto kasdieninio vartojimo dalykas. ir jei sugenda - iskart laiko nuostoliai ir nepatogumas. as faktiskai naudojimui turiu du. darbo ir namu. nu gal cia ir per daug apsidraudimo - bet jei vienas pastringa - pvz neuzsiveda ziema. ciumpu tiesiog kita. o jau kai atsiranda laiko - tada ziuriu kas nutiko.
tau gal neaktualu iki tokio lygio kaip man. tai gal ir kaip antras auto elektromobilis tiktu. as tai sunkiai ta isivaizduoju. gal pvz sutriks ikrovejas, ar elektros tiekimas ir ryte rasi elektromobili neikrauta. ir ka tada darysi? :D vat man butu idomu.
pvz su hybridu bent jau galetum vaziuot ir tokiu atveju. o elektromobilis tiesiog bus nevaziuojantis lavonas. "nesugedes" tipo. nu bet nevaziuojantis. taip sakant labai geru parametru, ekologiskas, ten testuose visus VDV daro. nu bet tam momentui NEVAZIUOJANTIS - nes tiesiog neisikrove. o namu/garazo ikrovejai juk leto tipo. net 50km atstumui kraus bent valanda maziausiai. jei ir aktyvuosi.
cia vienas mulkis kitoje panasioje temoje rasineja, kad apps'as isgelbes :D :D :D :D :D
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3479
Reputacija: -78
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 22:12 
     
immortallt rašė:
Man patinka, kai žmonės ima skirtingos ekonominės klasės mašinas ir tada lygina :D Kodėl neimat lėktuvo ir automobilio palyginti kas greičiau iki Amerikos nuvažiuos?

R35P3CT, na bent jau prižiūri tvarkingai mašiną, ne kaip dauguma.
Aš su žmona šiuo metu važinėjames su Yaris, 12 metų senumo, 100k km rida, remontams, įskaitant padangų keitimui per tą laiką išleista 1k €. Kuro sąnaudos su didelio sukibimo žieminėmis padangomis iki 7l/100km. Vairuojant agresyviai. Ramiai, jei ne per kamščius - 5,5l įmanoma. Ir kokios tavo išlaikymo sąnaudos? Ir tau mašina, kurios pilani užtenka daugumai, ypač jei nevažiuoji toliau nei 100km nuo miesto ar kartą metuose važiuoji toliau 100km. Bet daugumai reikia kasdienai, važinėjant tik mieste didelio sedano. Būtent dėl tokių ir būtinas automobilio mokestis mokamas kasmet, susietas su tarša. Aišku, mažinant pajamų apmokestinimą.

O situacija keliuose tokia, kad kas 10 mašina varo juodus dūmus non-stop. Automobilį turi vos ne kiekvienas vos 18 sulaukęs. Automobilių išlaikymą subsidijuojame valstybės ir savivaldybės lygiu per sveikatos išlaidas, nemokamus parkingus, plečiamus kelius (su tokiu gyventojų skaičiumi ir tankiu, mes kelių turime labai daug, todėl turėtume mokėti dar kokius 2-3 daugiau keliams, kad būtų tokia kokybė kelių kaip Vokietijoje). Pvz., kiek kainuoja įrengti vieną parkingo vietą mieste? Atsakymas - 10-15k eurų. Kiek susimoka už tą kiekvieną parkingo vietą? Net jei tai mėlyna zona, kad atsipirktų su 50% užimtumu (naktį nelaikys) ir 2€ rinkliava, iš kurios pusė sudaro pats rinkliavos surinkimas ir kontrolierių išlaikymas, tau prireiks 4 metų. O jei zona žalia? Neatsipirks niekad. O senų daugiabučių kiemų aikštelės, kur kažkodėl savivaldybės kad ir kaip retai, bet tvarko? Vėlgi per čia kasmet iki 40mln. eurų išleidžiama iš savivaldybių biudžeto.

tokiu nera dauguma, kur mieste ir nevazineja toliau nei 100km. tokiu yra tik apie puse ar net maziau. cia ne visos Lietuvos problema.
parkavimas mieste aplamai yra tik apie 15-20% populiacijos problema. nes pirkdami inkila nenusiperka parkavimo vietos. sutaupo. ir patys padaro problema. o tu cia nori kad apmoketu VISI. nors problema nevisuotinio masto.
prisidengimas, kad rusai nepastate - cianepralenda. dabar kruvos pinigu kisama bereikalingai infrastrukturai. kai realiai galetu bent jau daugiaaukscius istatymiskai statyt su sakykim privalomu parkingu 1-2 aukstai. o butai ar ofisai tik tik sakykim nuo 3 auksto. tereikia tik istatymo. vietoj to visokius komecinius plotus daro ar dar koki suda.
keliais naudojasi visi. panasiu intensyvumu. nera lokaliskumo. taip kad cia neskiesk. cia siti mokesciai apiples butent varginguosius. o parkavimo beda vistiek nesispres - mes miestieciai neapmokestinti normaliai. jie dar visokias isimtis turi ir lengvatas parkavimui. nes tipo "vietiniai" rinkejai - "savi". tai ka cia aiskini savo komentare yra valstybes pamatinis zlugdymas. o provincija parkavima isirengineja irgi ne uz valdiskas lesas. o uz savus. o tu dar reikalauji kad ir uz miestus apmoketu. i dar atvaziave papildomai apsimoketu uz parkinga - lyg is kokio uzsienio atvaziave. cia jau atviras parazitiskumo demonstravimas tokie komentarai kaip tavo.
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3479
Reputacija: -78
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 23:51 
     
R35P3CT rašė:
Vytax rašė:
R35P3CT rašė:
Labai netikėtas dalykas yra pvz naujausias Toyota rav4 neišlaikė briedžio testo -
šiaip visai man patinka toyotos, bet čia tai tikrai apgailėtina - BMW X5 senas E53 2002 metų be problemų išlaiko testą.


Tai labai tikėtinas dalykas, nes Hilux'ai ir Rav4 yra labai aukštos mašinos. O aukštos todėl, kad su jomis važinėja visokie ūkininkai ir miškininkai. Bus žemesnės, tai jie važiuodami pakibs kur nors miške ant kelmo, ar laukė įkritę į provėžą.

Tad nelygink BMW su Toyota. Tai skirtingų klasių mašinos. Jei jau reikia su kažkuo lyginti, tai lygink su Lexus ar Mercedes-Benz.


Tai jei visa peržiūrėjai video tai turėjai pamatyti tos pačios klasės automobilius - Kia bei nissan'a. Rav 4 LABAI aukšta mašina ? gal nematei tikrai aukštų mašinų.

Tarkime Mercedes-Benz Clase X atitinka Hilux'a. Mersas kur kas geriau pravažiavo ir praėjo testą. Gerai nekalbam apie BMW ar MB. Bet prašau nissan Qashqai, kia sorento suv'ai labai gražiai pravažiavo ir pasak testuotojų kur kas geresnis valdomumas, nei tiesioginio konkurento rav'o.


Nelygink Toyota Hilux ir Mercedes Benz X.
Ground clearance:

MB X - 202mm
Toyota Hilux - 279mm

Tai procentais koks čia skirtumas? Surask tu man naują lengvąjį auto su aukštesne apačia.

Palyginimui, aišku kitos klasės auto: MB G - 241mm (AMG tikriausiai dar žemesne turi apačią, bet dėl šito nesu tikras) , Jeep Wrangler Rubicon - 274mm (čia grynai off-road versija)
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 941
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-12, 23:59 
     
R35P3CT rašė:
Vytax rašė:
Rav4 yra tikrai akivaizdžiai aukštesnė mašina už Qashqai. Apie Kia Sorento nieko negaliu pasakyti, nes nesu matęs.

MB X-Class yra Nissan Navara tik su prabangiais blizgučiais. Nissan Navara šiaip irgi yra aukšta mašina mėgstama visokių ūkininkų ir miškininkų. MB per daug brangus jiems.


Kia sorento tikrai nemenkas suv'as ir kiek apžvalgu permečiau tai briedžio testą gerai įveikia, žinoma pradėjus didinti greitį jau maždaug nuo 72 km/h buvo užkabinęs kugelį, bet iki 70 tikrai gražiai ir stabiliai įveikė, o rav'as nesiekė ir 70km/h, o šokinėjo tai žiauriai.
Na tai su vienais nesąžininga lyginti kitas ale aukštesnis, tam yra šiuolaikinės technologijos, elektronika ir panašiai turi, atitikti saugumo standartus. Ir esmė, kad testo neišlaikė ir tai yra problema, ne mano, ne tavo ir ne testuotojų problema, o gamintojo. Prašau nepatingėjau paieškoti kito konkurento Hilux'ui tai yra FORD Ranger (dabar gal jau tikiuosi tiks ;) ).
. čia dar net šiektiek greičiau važiavo nei hilux'as 59km/h šitas fordas 71km/h.

Net doge RAM 64km/h praėjo testą ir jokių ten šokinėjimų ar net ratų pakėlimo į orą...


Čia dar prie to pačio kai lyginau su Hilux kurio ground clearance 279mm, Ford Ranger 226mm, Dodge Ram 206mm
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 941
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 00:04 
     
Taip, kad čia lyginat Toyota Hilux kuris pravažume neturi konkurentų su kitais pick up'ais kurie didžiąją dalį laiko praleidžia mieste ir perkami dėl to, nes kaip amerikietis bus su ne pick up'u.

Kai kurie modeliai net 286mm siekia, bet čia australams ir azijiečiams skirtas
  • -1


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Paskutinį kartą redagavo Berserkas 2019-10-13, 00:18. Iš viso redaguota 1 kartą.

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 941
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 00:10 
     
Na jau kadangi pradejom kalbeti apie naujus auto, as asmeniskai vairuoju bmw e91 2.0d. mechanika. Pirkau su tikra 260k km rida, siai dienai rodo 589k km. Ieskojausi naujo automobilio, bandziau renault megane, clio, skoda rapid, toyota corolla, toyota chr, opel astra... tai suprantu kad cia mineti auto eko klases.. nu bet per daugiau kaip 10 metu kazkoks skirtumas turetu jaustis tarp automobilio kurio rida arteja 600k ir vadinkim “nulinio” automobilio.. bet deja... visi auto testuojami buvo benzinai (nu nes suprask dyzelis fuu) tai sanaudos.. bmw su mano vaziavimo rezimu mieste 8l, trasoje 6-7, visi mineto automobliai mieste 12 (apart šūdhibrių), trasoje 9. Tai kur ten naujo automobilio nauda? Net manau nereikia kalbeti apie manosios stabiluma, garso izoliacija. O tam kam neaktualus komfortas tai gali su lachavozu vazineti.. pabaigai idomu kiek i gamta š išmetama pagaminant pilnai nauja auto? Ar nebus taip kad as vazinedamas su senu auto tausoju gamta labiau?
  • 0




Užsiregistravo: 2018-05-03, 23:16
Pranešimai: 1
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 00:11 
     
*e91
  • 0




Užsiregistravo: 2018-05-03, 23:16
Pranešimai: 1
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 00:23 
     
Berserkas rašė:
Taip, kad čia lyginat Toyota Hilux kuris pravažume neturi konkurentų su kitais pick up'ais kurie didžiąją dalį laiko praleidžia mieste ir perkami dėl to, nes kaip amerikietis bus su ne pick up'u.

Kai kurie modeliai net 286mm siekia, bet čia australams ir azijiečiams skirtas


Ir dar šitam pick up'u gali lengvai rasti aftermarket dalių, lengvai gali išsiaukštinti dar labiau, net ir naujausia modelį.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 941
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 00:38 
     
Berserkas rašė:

Nelygink Toyota Hilux ir Mercedes Benz X.
Ground clearance:

MB X - 202mm
Toyota Hilux - 279mm

Tai procentais koks čia skirtumas? Surask tu man naują lengvąjį auto su aukštesne apačia.

Palyginimui, aišku kitos klasės auto: MB G - 241mm (AMG tikriausiai dar žemesne turi apačią, bet dėl šito nesu tikras) , Jeep Wrangler Rubicon - 274mm (čia grynai off-road versija)


Ford F150 Raptor - Ground Clearance 292 mm

Čia žinai galima kabinėtis iki pamėlynavimo, ar ten jei modelis begalo patinka ir panašiai... Bet esmė, kad testo neišlaikė ir man kaip tarkim klientui tikrai nekaip pasirodo gamintojas. Viskas matau, kad diskusija eina į pievas.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 148
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 01:35 
     
R35P3CT rašė:
Berserkas rašė:

Nelygink Toyota Hilux ir Mercedes Benz X.
Ground clearance:

MB X - 202mm
Toyota Hilux - 279mm

Tai procentais koks čia skirtumas? Surask tu man naują lengvąjį auto su aukštesne apačia.

Palyginimui, aišku kitos klasės auto: MB G - 241mm (AMG tikriausiai dar žemesne turi apačią, bet dėl šito nesu tikras) , Jeep Wrangler Rubicon - 274mm (čia grynai off-road versija)


Ford F150 Raptor - Ground Clearance 292 mm

Čia žinai galima kabinėtis iki pamėlynavimo, ar ten jei modelis begalo patinka ir panašiai... Bet esmė, kad testo neišlaikė ir man kaip tarkim klientui tikrai nekaip pasirodo gamintojas. Viskas matau, kad diskusija eina į pievas.


Na, Raptor yra Full Size pick up, kuomet Hilux Mid Size, taip pat 2-3 kartus pigesnis, taip pat Raptor yra speciali off-road versija. Raptor 15cm platesnis negu Hilux, Raptor platesnis negu Hummer H2 ir tik 10cm siauresnis negu H1, tačiau aukštesnis ir ilgesnis (1-2 metrų) . Ar tu bent gali įsivaizduoti dydį? Ir taip pat Raptor dažniausiai būna mieste naudojamas tų pačių amerikiečių kuriuo naudoja pick up'us kaip kasdieninius miesto automobilius.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 941
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 01:36 
     
R35P3CT rašė:
Berserkas rašė:

Nelygink Toyota Hilux ir Mercedes Benz X.
Ground clearance:

MB X - 202mm
Toyota Hilux - 279mm

Tai procentais koks čia skirtumas? Surask tu man naują lengvąjį auto su aukštesne apačia.

Palyginimui, aišku kitos klasės auto: MB G - 241mm (AMG tikriausiai dar žemesne turi apačią, bet dėl šito nesu tikras) , Jeep Wrangler Rubicon - 274mm (čia grynai off-road versija)


Ford F150 Raptor - Ground Clearance 292 mm

Čia žinai galima kabinėtis iki pamėlynavimo, ar ten jei modelis begalo patinka ir panašiai... Bet esmė, kad testo neišlaikė ir man kaip tarkim klientui tikrai nekaip pasirodo gamintojas. Viskas matau, kad diskusija eina į pievas.


Be to Toyota vėliau ištaisė šią problemą su Hilux.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Paskutinį kartą redagavo Berserkas 2019-10-13, 01:40. Iš viso redaguota 1 kartą.

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 941
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 01:38 
     
On October 18, 2017 Ford recalled 1.3 million 2015-2017 Ford F-150 and 2017 Ford Super Duty pickups due to door latches that can freeze in cold climates, causing the door to not open or close properly.[22]

On September 6, 2018 Ford recalled approximately 2 million 2015-2018 Ford F-150 Regular Cab and SuperCrew models worldwide because front seatbelt pre-tensioners can generate excessive sparks and possibly cause a fire in the event of a collision.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 941
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 02:37 
     
Berserkas rašė:
R35P3CT rašė:
Berserkas rašė:

Nelygink Toyota Hilux ir Mercedes Benz X.
Ground clearance:

MB X - 202mm
Toyota Hilux - 279mm

Tai procentais koks čia skirtumas? Surask tu man naują lengvąjį auto su aukštesne apačia.

Palyginimui, aišku kitos klasės auto: MB G - 241mm (AMG tikriausiai dar žemesne turi apačią, bet dėl šito nesu tikras) , Jeep Wrangler Rubicon - 274mm (čia grynai off-road versija)


Ford F150 Raptor - Ground Clearance 292 mm

Čia žinai galima kabinėtis iki pamėlynavimo, ar ten jei modelis begalo patinka ir panašiai... Bet esmė, kad testo neišlaikė ir man kaip tarkim klientui tikrai nekaip pasirodo gamintojas. Viskas matau, kad diskusija eina į pievas.


Na, Raptor yra Full Size pick up, kuomet Hilux Mid Size, taip pat 2-3 kartus pigesnis, taip pat Raptor yra speciali off-road versija. Raptor 15cm platesnis negu Hilux, Raptor platesnis negu Hummer H2 ir tik 10cm siauresnis negu H1, tačiau aukštesnis ir ilgesnis (1-2 metrų) . Ar tu bent gali įsivaizduoti dydį? Ir taip pat Raptor dažniausiai būna mieste naudojamas tų pačių amerikiečių kuriuo naudoja pick up'us kaip kasdieninius miesto automobilius.


Ui kažkam užlipau ant nuoskaudos ar kaip čia ? Oho dėl prišalančių durų atšaukė tai jau "didžiulis" gedimas. O, kad Hilux'us atšaukinėjo tai nieko tokio ? - The subject vehicles are equipped with front driver air bag inflators which contain a non-desiccated, phase stabilized ammonium nitrate propellant. The risk may arise in the inflators due to the propellant degradation occurring after prolonged exposure to high absolute humidity, high temperatures, and high temperature cycling. Activation of a non-desiccated ammonium nitrate inflator with degraded propellant may result in an inflator rupture. An inflator rupture may cause metal fragments to pass through the air bag and into the vehicle interior at high speed, which may result in injury or death to vehicle occupants.

Models Toyota Yaris were manufactured between January 2015 and January 2017. Models Toyota Hilux were manufactured between January 2015 and December 2015. There are 6,932 affected vehicles on the Irish market.

A class action filed in the Federal Court could affect up to 250,000 Toyota drivers nationwide, including owners of Australia's top-selling car — the Hilux https://www.abc.net.au/news/2019-08-01/ ... s/10821680
ir t.t.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-08-30, 17:24
Pranešimai: 148
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 03:17 
     
Tikriausiai nematei šito
On September 6, 2018 Ford recalled approximately 2 million 2015-2018 Ford F-150 Regular Cab and SuperCrew models worldwide because front seatbelt pre-tensioners can generate excessive sparks and possibly cause a fire in the event of a collision.

Bet nelabai suprantu, kodėl kalbi apie kažkokią nuoskaudą. Nelabai matau jos.
  • 0


_________________
"There is no weapon more deadly than the will." Bruce Lee


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2015-10-09, 15:19
Pranešimai: 941
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'