Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 12:48 
     
Cituoti:
Šio teksto autorius yra transporto skelbimų portalo „Autoplius.lt“ komunikacijos vadovas. Šis tekstas yra subjektyvi autoriaus nuomonė ir nebūtinai sutampa su redakcijos nuomone.


Tikrai kad subjektyvi nuomonė. Tiek daug nesąmonių prirašyta kad net baisu.

Cituoti:
Tačiau pagalvojus, kaip visa tai veiks, lieka tik gūžčioti pečiais: ką galvojo tokią sistemą pasiūlę Aplinkos ministerijos atstovai?

O aš gūžčioju pečiais galvodamas ką tu galvoji.

Cituoti:
Ar jie nagrinėjo kitose šalyse sėkmingai veikiančias praktikas? Ar įvertino galimas rizikas Lietuvoje?

Nuo kažkur tai praktika turi prasidėti. Kodėl mes turėtume žiūrėti kaip kiti daro, o ne daryti taip kad jie žiūrėtu kaip mes darom?

Cituoti:
Įsidėmėkite: ne eksploatuojant, o tik registruojant.

Nu ir? Visai logišką. Jei veš visokį grabą kurio kitose ES šalyse niekas už dyką neimtų ir norės čia parduoti už koki 1000 eurų, tai dabar tas šlamštas kainuos pirkėjui 2000 eurų. Tad šlamšto perpardavinėtojai turės tuos laužus vežti į tikras rečio pasaulio šalis, o ne į ES narę.

Cituoti:
Mokėsite ne už tai, kad teršiate, o už tai, kad registruojate transporto priemonę.

Mokestis už tai kad registruoji grabą, o ne auto. Tikrasis taršos mokestis yra pridėtas prie kuro akcizo.

Cituoti:
Jau dabar skamba, kaip nesuderinta gitara.

Jo, tavo rašliava tikrai skamba kaip nesuderinta gitara.

Cituoti:
Taršos mokesčio modelį konstravę asmenys nepagalvojo ne tik apie rizikas, bet ir apie tai, kaip visa tai palies Lietuvos ekonomiką, šalies automobilių rinką bei ar tai iš tiesų padės atsikratyti taršių automobilių.

Nežinau ar jie pagalvojo ar ne (dažnai jie išvis negalvoja), bet žinau kad tu tikrai negalvojai.

Cituoti:
Pirmiausia, taršos mokestis turi būti periodiškas ir nesiejamas su registracija.

Dar karta pabrėšiu (taršos mokestis), bet čia nėra taršos mokestis, čia bandomą sustabdyti laužo vežimą į Lietuvą.

Cituoti:
Pavyzdžiui, įšaldyti Lietuvoje registruotus senesnius automobilius. Jų savininkus tai įspraus į kampą, iš kurio išgelbės nebent naudotų automobilių pirkėjai iš kitų šalių.

Valio. Vadinasi šis mokestis pasieks savo tikslą. Dabartiniai laužų savininkai norėdami atsikratyti savo auto, turės jį parduoti "perikupas" iš kitu šalių arba vežti tiesiai į metalo laužą. O ne parduos vaikams kurie toliau su juo važinės Lietuvos gatvėmis ir čia terš orą. Ir pats turės pirkti geresni auto kuris mažiau teršia kad butu mažesnis registracijos mokestis. Vadinasi ši karta valdininkai apie viską pagalvojo. Ir šitas mokestis veiks labai sėkmingai. Net tu pats tai pripažinai.

Cituoti:
Tikėtis, kad 1000 eurų kompensacijos už utilizuotą automobilį, perkant naujesnę mažataršę transporto priemonę išspręs visas problemas taip pat būtų labai naivu. Dauguma naudotų automobilių yra brangesni nei 1000 eurų kompensacija. O tikrai ne visų poreikius patenkins 1,2 litro benzininį variklį turintis 3 durų hečbekas, kuriam statesnis kalnas taps iššūkiu.

O prie ko čia naudotu automobilių brangumas, jei kompensacija mokama už naują automobilį? Ar daug Lietuvos kelių kurių įkalnė yra tokia kad į ją neįvažiuotu 1,2 litro benzininį variklį turintis 3 durų hečbekas? Ar tu nori į tokius kalnus įvažiuoti ant 150 km/h kai leistinas greitis 60 km/h?

Cituoti:
Sakote, viešasis transportas? Gaila, tačiau tokios alternatyvos šalies regionuose gyvenantys žmonės neturi.

Šiaip regionuose gyvenantis žmonės prieš kelis dešimtmečius iš vis neturėjo jokių motorinių transporto priemonių ir nenumirė. O jei kažkas nesugeba už auto susimokėti draudimą, gal dar ir draudimą reiktu panaikinti? O jei už kurą nesugebą susimokėti, gal valstybė privalo kurą kompensuoti? Nes ką kitaip darys regionų gyventojai, jei neturi pinigų nei kurui, nei draudimui?

Cituoti:
Netolimoje ateityje transporto priemonę planuojantys taršių automobilių vairuotojai skubės parduoti savo transporto priemones

Man atrodo, kad jie ir dabar skuba, tiesiog pirkėjų neranda. Vėliau iš vis neras, kad ir kiek lauks. Tai kur čia problema?

Cituoti:
Iki Naujųjų metų nesuspėję parduoti labiau teršiančių automobilių, vairuotojai taps savo transporto priemonių įkaitais, nors už jų taršą patys mokėti neturės. Kodėl įkaitais? Jeigu kelių tūkstančių eurų vertės automobilis nuo sausio 1 dienos bus apmokestintas 500 eurų ar net didesne suma, tikėtina, kad stipriai susitrauks potencialių pirkėjų ratas. O pusvelčiui tvarkingo automobilio parduoti niekas nenorės. Tuo labiau – utilizuoti.

Tai galės sėkmingai ir toliau tuo grabu naudotis, o ne prakiš grabą kokiam žiopliui kuris nieko nenusimano. Kaip mano bendradarbiai dažniausiai parduoda auto tada kai jis praktiškai nebevažiuoja, bet pas tepalini nutempia, kad dar 30 dienų patemptu, kol kažkam prakiš. Negi utilizuosi grabą jei jį dar gali parduoti žiopliui?

Cituoti:
Štai toks ir yra Aplinkos ministerijos pasiūlymas: terškite kiek norite, o jeigu nenorite teršti – sėkmės parduodant savo automobilį.

Kas čia per nesąmonė? Aš nenorių teršti, tai parduosiu kitam, kad jis terštu ir tada galėsim abu teršti. Tik aš su šiek tiek naujesniu laužu teršiu, o jis su mano senuoju laužu terš. Ar tu sakai, kad pardavus kitam savo sena auto jis nustos teršti?

Cituoti:
Ir jeigu visgi Vyriausybės svarstyme tokiai taršos mokesčio strategijai bus uždegta žalia šviesa, sąžiningai dirbantiems naudotų automobilių perpardavėjams tai bus tikras verslo saulėlydis.

Kitaip sakant, laužų perpardavinėtojams ateis sunkios dienos ir jų dabar mums reikia pradėti gailėtis? O tų žinai kaip sunku verslus su visais mokesčiais? Gal reiktu panaikinti visus mokesčius kad verslas suklestėtu?

Cituoti:
Taršos mokestis turi būti mokamas periodiškai ir ne pagal horoskopų kūrėjų sugalvotas formules, o pagal tai, kiek konkretus automobilis priteršė.

Ir jis yra mokamas per kuro akcizą.

Cituoti:
Taip pat ne mažiau svarbu, jog tai nesugriautų Lietuvoje įsibėgėjusių automobilių verslų.

Reikia uždrausti policijai gaudyti narkotikų pardavėjus, kad gaudymas nesugriautu jų verslų.
  • +5



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5389
Reputacija: +1610
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 13:38 
     
Cituoti:
Aplinkos ministerija apibrėžia arba CO2 emisija, arba variklio galingumo, automobilio svorio ir nežinia kaip parinktų koeficientų sandauga. CO2 emisijos atitikmens skaičiuoklės formulėje net nefigūruoja toks svarbus kintamasis, kaip automobilio amžius. Kur tai matyta?


Čia nėra labai didelė problema ir lengvai ištaisoma. Pav. priimame tikslą kad Lietuvoje neliktu auto senesnių nei 15 metų. Tada 15 metų prilyginame 100%. Tada 1 metai bus lygu 6,7%
Taigi, jei automobiliui paskaičiuotas registracijos mokestis yra 1000 eurų. Tada jį didinam taip:
Naujas: 1000 + (1000 * 0,067 * 0) = 1000 eurų
1 metai: 1000 + (1000 * 0,067 * 1) = 1067 eurai.
5 metai:1000 + (1000 * 0,067 * 5) = 1335 eurai.
10 metai:1000 + (1000 * 0,067 * 10) = 1670 euru.
15 metai:1000 + (1000 * 0,067 * 15) = 2005 eurai.
Paprasta, ar ne?
Tereikia pateikti pasiūlymą kad taip papildytu savo formulę ir tiek.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5389
Reputacija: +1610
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 16:23 
     
Galėjo geriau tas žmogus patylėti...
----
Kas skaitysit straipsnį įspėju - nuo turinio gali skystėti smegenys arba patirsite lengvą šoką nuo tokio "briedo".
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2019-07-25, 08:16
Pranešimai: 60
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 17:01 
     
Shinigami rašė:
Cituoti:
Aplinkos ministerija apibrėžia arba CO2 emisija, arba variklio galingumo, automobilio svorio ir nežinia kaip parinktų koeficientų sandauga. CO2 emisijos atitikmens skaičiuoklės formulėje net nefigūruoja toks svarbus kintamasis, kaip automobilio amžius. Kur tai matyta?


Čia nėra labai didelė problema ir lengvai ištaisoma. Pav. priimame tikslą kad Lietuvoje neliktu auto senesnių nei 15 metų. Tada 15 metų prilyginame 100%. Tada 1 metai bus lygu 6,7%
Taigi, jei automobiliui paskaičiuotas registracijos mokestis yra 1000 eurų. Tada jį didinam taip:
Naujas: 1000 + (1000 * 0,067 * 0) = 1000 eurų
1 metai: 1000 + (1000 * 0,067 * 1) = 1067 eurai.
5 metai:1000 + (1000 * 0,067 * 5) = 1335 eurai.
10 metai:1000 + (1000 * 0,067 * 10) = 1670 euru.
15 metai:1000 + (1000 * 0,067 * 15) = 2005 eurai.
Paprasta, ar ne?
Tereikia pateikti pasiūlymą kad taip papildytu savo formulę ir tiek.


Tai gal atvirkščiai - kaip tik naujus uždrausti? Nemažos sumos pinigų gamintojams ir švedbankiams iškeliauja.
  • +3




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1251
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +155
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 17:56 
     
Tikėtina kad skelbimų portaluose ženkliai sumažės skelbimų tame ir autoriaus problemos. Dabar iš tikro pardavinėjami stipriai "pavargę" automobiliai ir ieškoma kvailių. Pažįstu ne vieną "vietinį" perpardavėją kuris iš to tik ir gyvena. Aš ir pats su savo ale naujesniu C5 papuoliau į tokią situaciją. Pirkta už 2000€ bet kad normaliai būtų galima važiuoti dar prireikė remontui 2000€. Nors TA buvo tik mėnesio senumo bet realiai ji akivaizdžiai pirkta. Dabar turiu kaip ir idealų auto ir parduoti jokios logikos. O kai ateis pardavimo laikas tai visiškai ramiai auto keliaus į metalo laužą. Bus savo atitarnavęs. Visumoje sakyčiau labai protingas ir į ateitį nukreiptas įstatymas. Net stebiuosi kad žmonės valdžioje sugebėjo taip šauniai sugalvoti.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-02-06, 00:34
Pranešimai: 1250
Reputacija: -85
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 22:37 
     
Viskas ok, tik spragu yra. Gerai, kad kirstu tas mokestis tik grabams seniems. Bet jis kirs ir visiskai naujam, is salono isvaziavusiom auto. As perku nauja auto, ir registruodamas ant saves moku ta mokesti. Tai koks cia senu grabu mokestis? Pats susidurisu tuoj su tuo reikalu, nes pirkau nauja auto, jis Euro 6, bet kol eina lizingas, jis banko ne mano. Baigsis lizingas po metu, reiks savo paties eksploatuota masina perregistruoti ant saves, ir mokesiu 300 eu? Tai kur cia logika?
  • +2




Užsiregistravo: 2011-07-22, 17:48
Pranešimai: 593
Miestas: Vilnius
Reputacija: +435
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 22:54 
     
Finalfour rašė:
Viskas ok, tik spragu yra. Gerai, kad kirstu tas mokestis tik grabams seniems. Bet jis kirs ir visiskai naujam, is salono isvaziavusiom auto. As perku nauja auto, ir registruodamas ant saves moku ta mokesti. Tai koks cia senu grabu mokestis? Pats susidurisu tuoj su tuo reikalu, nes pirkau nauja auto, jis Euro 6, bet kol eina lizingas, jis banko ne mano. Baigsis lizingas po metu, reiks savo paties eksploatuota masina perregistruoti ant saves, ir mokesiu 300 eu? Tai kur cia logika?

Blogai supratai mokescio paskirti. Mokesciu norima parodyti, kad tiek senas Toyota Yaris, tiek naujas Toyota Yaris yra maziau tarsus, nei galingas limuzino klases VDV automobilis, net jei jis ir naujas.
  • +3




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1943
Reputacija: +459
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-13, 23:06 
     
Xdmin rašė:
Blogai supratai mokescio paskirti. Mokesciu norima parodyti, kad tiek senas Toyota Yaris, tiek naujas Toyota Yaris yra maziau tarsus, nei galingas limuzino klases VDV automobilis, net jei jis ir naujas.

is kur istraukei sita nesamone?
taigi rase ir visur diskutavo kad reikia apie 200 milijonu surinkt i biudzeta. nes planai pasidalint didesni nei realiai prirenka. per sita akcija "apmokestinkim loxu auto" planuoja apie ketvirtadali ar net trecdali gaut.
  • -1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3472
Reputacija: -76
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-14, 10:45 
     
Šiaip teisingai viskas surašyta - aš savo traktorių greičiausiai irgi naudosiu iki visiško suvažinėjimo, vietoj plano kitais metais atsinaujinti - palauksiu tų "tuoj tuoj" pasirodysiančių efektyvesnių batereikų kiek tik reikės - ar 5, ar gal 10 metų :) Ir "neteršiu". nes neperregistruosiu :)
  • +1




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3041
Reputacija: +387
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-14, 12:05 
     
kestutisz rašė:
Šiaip teisingai viskas surašyta - aš savo traktorių greičiausiai irgi naudosiu iki visiško suvažinėjimo, vietoj plano kitais metais atsinaujinti - palauksiu tų "tuoj tuoj" pasirodysiančių efektyvesnių batereikų kiek tik reikės - ar 5, ar gal 10 metų :) Ir "neteršiu". nes neperregistruosiu :)



Vadinasi, tavo grabo nenusipirks ir nenaudos kažkas kitas, o tu nepirksi "naujo" grabio? Vadinasi keliuose bus vienu grabu mažiau. Puiku, būtent to ir reikia!
  • 0


_________________
Veni, vidi, fugi!



Užsiregistravo: 2008-04-30, 15:56
Pranešimai: 603
Reputacija: +507
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-14, 14:37 
     
kestutisz rašė:
Šiaip teisingai viskas surašyta - aš savo traktorių greičiausiai irgi naudosiu iki visiško suvažinėjimo, vietoj plano kitais metais atsinaujinti - palauksiu tų "tuoj tuoj" pasirodysiančių efektyvesnių batereikų kiek tik reikės - ar 5, ar gal 10 metų :) Ir "neteršiu". nes neperregistruosiu :)

Kalbi taip, tarytum niekada nemirsi, kaip sake karta Dalai Lama. Kol lauksi tu batareiku 10 metu ir pan, ir pats pasensi 10 metu. Taip zmones ir gyvena, laukdami, KAZKO. Kada bus geriau, kad ateityje bus pinigu, batareiku, dar kazko. Tap ir praeis tavi gyvenimas vazinejant senu kibiru traktoriniu :D
Gyventi reikia siandien.
Tai tiek to filosofinio nuokrypio.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-07-22, 17:48
Pranešimai: 593
Miestas: Vilnius
Reputacija: +435
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-14, 16:06 
     
reikia realiai modeliuot situacija, jei zmogui reiks auto jis ji pirks ir pirks uz tokius pinigus kokius turi, jei turi 2000 eu auto pirkimui, o tau ikala 1000 eu mokesti, vadinais tu vazinesi ne 2000 eu vertes auto, bet 1000 eu na gal vos brangesniu, nes kazkiek pasispausi, bet tavo auto nebus toks kokybiskas ir maziau tarsus nei kad butum pirkes uz 2000 eu. vadinasi visi pirks senesnius auto nei kad pirktu be sio mokescio. Beto jei kaskart perragistruot moket reiks, vadinais visi vazines prastesniais auto, nei kad galetu dadejes pinigu nusipirkt, nes nerasi kam parduot savo auto, tad automatiskai vazinesi kol auto taps verta metalo lauzo. Cia gausis kad neiveza senu auto, bet tos senos auto realiai daug jaunesnes nei musu autoparko vidurkis bus. Prazutis toks mokestis ir ekologijai ir komfortui ir saugumui, mirtingumas avarijose ims augt kai visi vazines masinom kurios tinkamos tik ismetimui i lauza, nes is taves jos nieks nebeperpirks. Cia autoparkas po tokio mokescio per pora metu pasens vos ne pora metu- siaubas cia bus, tas pats kaip lieptu grizt prie moskviciu ir ziguli
  • +1




Užsiregistravo: 2010-06-17, 13:11
Pranešimai: 1416
Reputacija: +47
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-14, 16:17 
     
mobilunkas rašė:
reikia realiai modeliuot situacija, jei zmogui reiks auto jis ji pirks ir pirks uz tokius pinigus kokius turi, jei turi 2000 eu auto pirkimui, o tau ikala 1000 eu mokesti, vadinais tu vazinesi ne 2000 eu vertes auto, bet 1000 eu na gal vos brangesniu, nes kazkiek pasispausi, bet tavo auto nebus toks kokybiskas ir maziau tarsus nei kad butum pirkes uz 2000 eu. vadinasi visi pirks senesnius auto nei kad pirktu be sio mokescio. Beto jei kaskart perragistruot moket reiks, vadinais visi vazines prastesniais auto, nei kad galetu dadejes pinigu nusipirkt, nes nerasi kam parduot savo auto, tad automatiskai vazinesi kol auto taps verta metalo lauzo. Cia gausis kad neiveza senu auto, bet tos senos auto realiai daug jaunesnes nei musu autoparko vidurkis bus. Prazutis toks mokestis ir ekologijai ir komfortui ir saugumui, mirtingumas avarijose ims augt kai visi vazines masinom kurios tinkamos tik ismetimui i lauza, nes is taves jos nieks nebeperpirks. Cia autoparkas po tokio mokescio per pora metu pasens vos ne pora metu- siaubas cia bus, tas pats kaip lieptu grizt prie moskviciu ir ziguli

o kuo skiriasi 1000 eu vertes auto nuo 2000 eu vertes auto? Niekuo. Abu tokie patys triperiai. Siuo mokesciu ir siekiama, kad pirktum normalia apynauje masina, o ne kibira uz kelis gabalus. O jei neturi - neturi ir masinos. Easy :)
  • 0




Užsiregistravo: 2011-07-22, 17:48
Pranešimai: 593
Miestas: Vilnius
Reputacija: +435
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-14, 17:30 
     
noret daug ko galima , as sakau kaip bus realiai, o ne kaip pafilosofavus noretusi. Ariju rases gryninimas irgi skamba graziai, bet gavosi nekas... Taip kad ir cia sh. gausis
  • +1




Užsiregistravo: 2010-06-17, 13:11
Pranešimai: 1416
Reputacija: +47
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-14, 17:54 
     
Finalfour rašė:
o kuo skiriasi 1000 eu vertes auto nuo 2000 eu vertes auto? Niekuo. Abu tokie patys triperiai. Siuo mokesciu ir siekiama, kad pirktum normalia apynauje masina, o ne kibira uz kelis gabalus. O jei neturi - neturi ir masinos. Easy :)

pagal tave issodint is masinu kokiu 50 tukstanciu lietuviskos populiacijos, kuri ir taip ant ribos gyvena - cia yra geroves valstybes kurimas ir ziurejimas i ateiti? :D pagal mane cia isvis sudirbs provincija ir dar kokie 100 tukstanciu emigruos. vien nuo sito mokescio. tu gal manai pageres situacija kokiam Vilniuje? bus teigiama vidine migracija del bevazinejamciu dirbt is provincijos, nu kokius 5-10 metu. nes reiks dar ii ant sito mokescio uzkalt. bet tai ilgai nesites. paskui bus dvigubas neigiamas efektas. net is Vilniaus neliks ir 500 tukstanciu :D vat sita automobiliu mokestine nesamone buten toki efekta ir padarys. nu kazka panasaus. cia visiskai debiliskas trumparegiskas sprendimas. mes kaip salis negaminam nauju automobiliu. cia mum papildoma ekonomine nasta. tai naudinga tik Europos pramones centrams. kad mes tokius dauniskus mokescius turetume salies viduje.
  • +2


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3472
Reputacija: -76
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-14, 19:19 
     
kaip tik su pažystamu padiskutavom savaitgalį šita tema- tai irgi nusprendėm kad biški bus skaudus dalykas biednesniem žmogam,kuomet automobilis būtinas išgyvenimui (yra tokių nemažai, kur gyvena kaime,važinėja dirbti į miestelį už nedaug(nu ten +/- 500 eur), ir naujesnės auto nei~1000 eur elementariai neįperka). Gal geriau būtų įkalti naujai įvežamiems auto,senesniems nei tarkim 5 ar 7 metai? o jau LT ėsantys auto perregistruojant nebūtų apmokestinami? Nes iš dabartinio mokesčio varianto vieną teigiamą dalyką tematau- mažiau pacukų pirks trilitrius laužus, ar išvis jų daugiau pėškom vaikščios:)
  • +1




Užsiregistravo: 2012-05-05, 19:55
Pranešimai: 103
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-14, 20:50 
     
mobilunkas rašė:
reikia realiai modeliuot situacija, jei zmogui reiks auto jis ji pirks ir pirks uz tokius pinigus kokius turi, jei turi 2000 eu auto pirkimui, o tau ikala 1000 eu mokesti, vadinais tu vazinesi ne 2000 eu vertes auto, bet 1000 eu na gal vos brangesniu, nes kazkiek pasispausi, bet tavo auto nebus toks kokybiskas ir maziau tarsus nei kad butum pirkes uz 2000 eu. vadinasi visi pirks senesnius auto nei kad pirktu be sio mokescio.

Teisingai, nebegalesi uz 2000 euru nusipirkes vazineti su Audi A8 4 litru dyzeliu, nes dar po tukstanti kas du metus moket reikes.
Taip pat BMW 520 taps populiaresni uz 530.
Galbut maziau zmoniu rinksis SUV.

Automobilio niekas is zmoniu neatima, tiesiog prabangaus automobilio islaikymas bus prabangus, net jei jis ir senas. Rinktis kibiriuka bus racionaliau.

Tam, kuris vazineja daug, kuras ir remontai sudaro daug didesne dali islaidu nei registracijos mokestis.
Tam, kuris vazineja mazai, dar maziau apsimokes tureti dideli prabangu automobili. Mazai vaziuojantys automobiliai geriausi mazi - nes maziau parkingo vietos kieme uzima.

Kaimuose daznas reiskinys neregistruoti automobilio, kaip ir neremontuoti, o sudauzyti ir pakeisti kitu. Tai jiems net pasiseks, nes nusipirkti sena galinga automobili bus dar pigiau.
  • +1




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1943
Reputacija: +459
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-14, 21:27 
     
assa rašė:
kaip tik su pažystamu padiskutavom savaitgalį šita tema- tai irgi nusprendėm kad biški bus skaudus dalykas biednesniem žmogam,kuomet automobilis būtinas išgyvenimui (yra tokių nemažai, kur gyvena kaime,važinėja dirbti į miestelį už nedaug(nu ten +/- 500 eur), ir naujesnės auto nei~1000 eur elementariai neįperka). Gal geriau būtų įkalti naujai įvežamiems auto,senesniems nei tarkim 5 ar 7 metai? o jau LT ėsantys auto perregistruojant nebūtų apmokestinami? Nes iš dabartinio mokesčio varianto vieną teigiamą dalyką tematau- mažiau pacukų pirks trilitrius laužus, ar išvis jų daugiau pėškom vaikščios:)

Biedniems žmonėms visiškai nusišvilpt. Kodėl? Atsakymas pačiame straipsnyje. Nors straipsnio autorius teigia, kad valdžia nepagalvojo, bet paskui pats pamini du labai svarbius šio įstatimo dalykus. Apie pirma rašiau pirmame savo komentare, o apie antra antrame (nors į kita puse rašiau).
Kaip straipsnyje ir rašomą, formulėje nėra automobilio amžiaus. Ką tai reiškia? Ogi tai, kad senų auto registravimas nėra apmokestinamas. Apmokestinamas yra kuro sunaudojimas. Tad visi kaimo gyventojai galės sėkmingai pirkti senus pigius MAŽALITRIUS auto, nes jie nebus apmokestinti visiškai arba labai mažai. Bus brangiai apmokestinti galingi auto, kurie neskirti važiavimui į darbą. Todėl tiek tavo, tiek straipsnio minimi mažai uždirbantys žmonės visiškai nebus paveikti. Jie laisvai ir pigiai galės nusipirkti ir užregistruoti mažalitrius automobilius.
  • +2


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5389
Reputacija: +1610
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-14, 21:36 
     
Xdmin rašė:
Kaimuose daznas reiskinys neregistruoti automobilio, kaip ir neremontuoti, o sudauzyti ir pakeisti kitu. Tai jiems net pasiseks, nes nusipirkti sena galinga automobili bus dar pigiau.


Kokiam čia kaime taip?

Kaimuose registruoja, nes niekas kitaip neparduos. Svarbu, kad TA dviems metams ir dyzelis.
Galbūt kuris ir pasitvarkys ir važinės 4 metus. Ir važiuoja, kol visai nebevažiuoja. Su paskutine kaimyno mašina važiuojant asfaltu reikdavo apžergt fūrų provėžas, nes dugną liesdavo.

Niekas jų nedaužo, nes daugeliui per brangu.

Galbūt rašydamas "kaimuose" kalbi ne apie realų kaimą, o apie studentus iš mažų miestelių?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2198
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-14, 21:52 
     
Xdmin rašė:
Teisingai, nebegalesi uz 2000 euru nusipirkes vazineti su Audi A8 4 litru dyzeliu, nes dar po tukstanti kas du metus moket reikes.
Taip pat BMW 520 taps populiaresni uz 530.
Galbut maziau zmoniu rinksis SUV.

Automobilio niekas is zmoniu neatima, tiesiog prabangaus automobilio islaikymas bus prabangus, net jei jis ir senas. Rinktis kibiriuka bus racionaliau.

Tam, kuris vazineja daug, kuras ir remontai sudaro daug didesne dali islaidu nei registracijos mokestis.
Tam, kuris vazineja mazai, dar maziau apsimokes tureti dideli prabangu automobili. Mazai vaziuojantys automobiliai geriausi mazi - nes maziau parkingo vietos kieme uzima.

Kaimuose daznas reiskinys neregistruoti automobilio, kaip ir neremontuoti, o sudauzyti ir pakeisti kitu. Tai jiems net pasiseks, nes nusipirkti sena galinga automobili bus dar pigiau.

nejauti, kad nusisneki kazkiek? :D
tie kur sunkiai iperka auto uz iki 500€, kai suges dabartinis slamstas. su kuriuo dar vaziuoja. naujo isvis nebeipirks. nes reikes susimoket dar kazkoki naloga reketyrams is valdzios. ta prasme visi su mazom pajamom bus issodinti is automobiliu.
kad jie tersejai - irgi nesamone. jie mazai vaziuoja. ir tersimo atveju visai nesvarbu ar automobilis 2 ar 3 litru - jei jis pas zmogu su mazom pajamom ir del mazu pajamu tiesiog neisgali daug vazinet. nes jis ir kuro daug neiperka.
pasekmes bus tokios: tie kur daug vazineja - ir toliau daug vazines, toliau daug ters ir mokes ten sita reketo mokesti automobilams. o tie kur netersia ir taip bus issodinti is aplamai paskutinio automobilio ir ju pragyvenimo kokybe zenkliai nukris. ypac visokiu pensininku ir pan. ir ypac kur gyvena rajonuose. kuo jie nusikalto? tu man pasakyk :D jau ir taip sunkiai islaiko dabartinius grabus.
automobiliai genda. net ir stovedami. o cia sitas mokestis reiktu pavadint "susidorojimo su mazas pajamas turinciai mokesciu". ir vardan ko? kad surinktu i biudzeta pinigu. vardan ko? "nes truksta" :D :D :D o jei truksta - "europa rekomendavo" toki mokesti isivest.. va tokia logika viso sito reikalo.
konservai ivede vergu sluoksni - suformavo apie 60-70 tukstanciu visuomenes dali, kurie yra 4 valandu lazininkai. be jokiu soc draudimu ir medicinines prieziuros. JIE PRIVALO VERGAUT. ir stazas net neina uz VERGAVIMA.
o va siti kur dabar ives automobiliu registracijos reketo sistema, lygiai tokie patys parazitai kaip konservai :D :D :D ISIDEMEKIT KAS IVES!!! ATEICIAI. jei norit ja turet. nes cia irgi vagys.
bananeja Lietuva :D :D :D
idomus, kas dar laukia? as pvz girdejau kad pasaulyje yra per didelio zmoniu gimstamumo problema. reikia Lietuvoje ivest naujai gimusiu mokesti - nes jie didina pasauline problema :D :D :D davai uzdedam bet kuriam gimusiam po kokii 1000 euru mokesti. kitaip neregistruos valdzia naujai gimusio. o motinas i kalejima gelesim sodint - jei aborto nepasidare - nes jos is anksto zinojo, kad neisgales susimoket - o kad pasauline problema padidins irgi girdejo :D :D :D vadinas kaltos . jei pagimdys po du ar daugiau - bus recidyvistes. o "sukalbamoms" gimdyvems pasiulysim lengvatine premijam kokius 2000 euru - jei aborta savanoriskai pasidarys. va toks cia automobiliu mokestis :D :D :D parazitai naudojasi sistema, kad pazemintu tam tikra vargingesniu pilieciu sluoksni :D :D :D
idealu :D :D :D patys issiryskins :D :D :D :D :D
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3472
Reputacija: -76
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-14, 23:12 
     
Tas sypseneliu kiekis....gerai dera su neadekvato tekstu.
  • +4




Užsiregistravo: 2011-07-22, 17:48
Pranešimai: 593
Miestas: Vilnius
Reputacija: +435
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-15, 08:03 
     
Xdmin rašė:
Taip pat BMW 520 taps populiaresni uz 530.
Galbut maziau zmoniu rinksis SUV.

Automobilio niekas is zmoniu neatima, tiesiog prabangaus automobilio islaikymas bus prabangus, net jei jis ir senas. Rinktis kibiriuka bus racionaliau.

.


dėl šito argumento aš labiausiai ir pritariu šitam mokesčiui, nes pilnas miestas tokių lupenų, kur kainuoja 1k, 3-5l motoras, ypač kalbant apie BMW senus, kurių kaina maža, tačiau kuro daug ryja, atitinkamai daugiau teršia. gal tokių apmažės mieste, nes jeigu mašina kainuos 700, o mokestis 1400, tai gal jau jo nebeparduos, o kaip ir turėtų būti priduos į metalą. labai to tikiuosi.
  • +3



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1037
Miestas: Kaunas
Reputacija: +301
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-15, 22:05 
     
Apmokęstinti reikia teršimą, o ne automobilio turėjimą. Bus pristabdyta rotacija ir gal tik pati silpniausia grandis važinės su silpnesniais automobiliais.
O teršimą apmokęstinti labai paprasta. Pabranginam benziną keliais centais. Daugiau benzino sudegins, daugiau CO2, daugiau mokęsčių sumokės. Matematika paprasta.
Jei bus taip, kaip siūlo dabartinė valdžia, visi klijuos lipdukus ant galinio stiklo "Gazuoju kiek noriu, taršos mokęstį susimokėjau" ir važinės tuo pačiu automobiliu, kol sėdynė iškris per dugną arba švaistiklis pramuš karteryje skylę.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-11-11, 12:04
Pranešimai: 52
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-15, 22:09 
     
laurius rašė:
Apmokęstinti reikia teršimą, o ne automobilio turėjimą. Bus pristabdyta rotacija ir gal tik pati silpniausia grandis važinės su silpnesniais automobiliais.
O teršimą apmokęstinti labai paprasta. Pabranginam benziną keliais centais. Daugiau benzino sudegins, daugiau CO2, daugiau mokęsčių sumokės. Matematika paprasta.
Jei bus taip, kaip siūlo dabartinė valdžia, visi klijuos lipdukus ant galinio stiklo "Gazuoju kiek noriu, taršos mokęstį susimokėjau" ir važinės tuo pačiu automobiliu, kol sėdynė iškris per dugną arba švaistiklis pramuš karteryje skylę.

Nevazines, nes ne visi runkeliai be fantazijos su beveidziais passatais, kuriu ta pati auto neuzknisa po keleriu metu.
O sitas mokestis ne uz tarsa. Uz tarsa seniai mokame per kuro akciza. Sitas mokestis tam, kad pacukai visokie nevazinetu senais galingais kibirais. Nes neturetu pinigu ju islaikymui.
Galinga ir apynauje masina bus prieinama tik tiems, kas uzdirba, o ne bele kam. Kaip ir turi buti.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-07-22, 17:48
Pranešimai: 593
Miestas: Vilnius
Reputacija: +435
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'