Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 12 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-24, 14:41 
     
Kompanija teigia, kad tokios durelės pagerina automobilio vidaus erdvę, ją padidina, ir tampa patogiau įlipti bei išlipti, įskaitant daiktų į automobilį įdėjimą bei išėmimą.

vartotojai teiginiu neperka. jei jiems reikia erdves - perka mini furgona ar minivena. ir dar damoka.
  • 0




Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3470
Reputacija: -75
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-27, 23:03 
     
Bintą tiek Mazda tiek žurnalistai rūko. 210km range su nepraktiškom durim - konkurentas matai Konai, Niro ir Nissan Leaf'ui.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1186
Miestas: Curepipe
Reputacija: +262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-27, 23:16 
     
mch0lic rašė:
Bintą tiek Mazda tiek žurnalistai rūko. 210km range su nepraktiškom durim - konkurentas matai Konai, Niro ir Nissan Leaf'ui.


Na, man patinka Mazda, kad jie sugeba kitaip pažiūrėt. Dabar realiai viskas yra _perdėtai praktiška_ - malonumas nustumiamas į šoną.

Didelius atmosferinius variklius praktiškai pašalino - mažas turbo "praktiškiau". Dabar jau net Mazdos 2 litrų variklis yra didelio darbinio tūrio, lyginant su konkurentais.

Sedanai, kupė - irgi nykstanti rūšis, nes hečbekai ir universalai patogiau.

Dėl skonio nėra ko ginčytis, bet man daug maloniau vairuot 3.6 CC, nei 2.0 turbo, nors ir puslitriu daugiau benzo ima. Lygiai taip pat daug maloniau važiuot kabrioletu 70km/h greičiu, net jei dėl to dvigubai ilgesnė kelionė.

Nepraktiška, bet malonu. Mazda būtent į malonumą ir orientuojasi.
  • +2



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2197
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-28, 00:22 
     
Tau turbūt maloniau vairuoti ir mažesnės galios bei mažesnį atstumą nuvažiuojantį elektromobilį :D Kad tik kitaip.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14291
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2235
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-28, 17:21 
     
immortallt rašė:
Tau turbūt maloniau vairuoti ir mažesnės galios bei mažesnį atstumą nuvažiuojantį elektromobilį :D Kad tik kitaip.


Manau, kad kolkas elektromobiliai negali konkuruoti su VDV, kai kalba eina apie keliones užmiestyje. Manau, Mazda irgi yra tos pačios nuomonės. Ar nuvažiuojamas atstumas yra 200 ar 400km - vistiek - roadtrip'ui to nepakanka. Mieste, lygiai taip pat nėra skirtumo tarp 200 ir 400km - su realiais 50km padengsi daugumą miesto kelionių, o su 100km - apsidrausi, kad nepavyks kasdien gaut krovimo stotelės, o 200km - ir jau ir savaitę daugelis atvažinės be įkrovimo.

Nesidomėjau, kuo realiai įpatingas šis automobilis, bet Mazda įprastai yra tas gamintojas, kuris orientuojasi į subjektyvius dalykus.
Kaip pavyzdį - galima paimt Mazda MX-5. Kai daugelis gamintojų daro keturviečius, 300kw, 2 tonas sveriančius kabrioletus, Mazda pabrėžia vairavimo malonumą.

Iš asmeninės patirties, dabar žiemai turiu 2010 metų Passat CC 220kw, o vasarai - 2000 metų MX-5 103kw. Ir aišku, Passat'as, pagal skaičius laimi - smarkiai greičiau pasiekia 100km/h, visos kitos objektyvios savybės yra geresnės. Bet kai tik galimybės leidžia, nedvejodamas rinkčiausi Mazdą.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2197
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-28, 19:05 
     
Kiek kartų per metus nuvažiuoji 400km vienu ypu? 90% europiečių nė karto. Taip kad per kurią vietą neužtenka?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14291
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2235
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-28, 19:20 
     
immortallt rašė:
Kiek kartų per metus nuvažiuoji 400km vienu ypu? 90% europiečių nė karto. Taip kad per kurią vietą neužtenka?


Skaitei mano komentarą? :D

Tenka duot minusą ne dėl to, kad tau nepritarčiau, bet dėl to, kad atidumo šįkart pritrūko :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2197
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-28, 21:48 
     
Tavo komentaras yra iš tuščio į kiaurą pilstymas ir bandymas sakyti, kad nėra svarbu nuvažiuojamas atstumas, bet akumo dydis tiesiogiai koreliuoja ir su automobilio galia ir pajudėjimo greičiu. Taip pat ir su krovimo greičiu. Taip kad vienintelis pliusas iš mažesnio akumuliatoriaus - mažesnė įsigijimo kaina, kas vėlgi niekaip neprideda "važiavimo malonumo". Taip kad minusą gali atsiimti ir užsidėti sau.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14291
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2235
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-28, 23:23 
     
immortallt rašė:
Tavo komentaras yra iš tuščio į kiaurą pilstymas ir bandymas sakyti, kad nėra svarbu nuvažiuojamas atstumas, bet akumo dydis tiesiogiai koreliuoja ir su automobilio galia ir pajudėjimo greičiu. Taip pat ir su krovimo greičiu. Taip kad vienintelis pliusas iš mažesnio akumuliatoriaus - mažesnė įsigijimo kaina, kas vėlgi niekaip neprideda "važiavimo malonumo". Taip kad minusą gali atsiimti ir užsidėti sau.

Mazda turi kitoki poziuri i vairavimo malonuma. Ne kilowatai malonuma duoda, bet mazesnis automobilio svoris, kas leidzia vikriau manevruoti. Ir tai jauciasi beveik visuose Mazda modeliuose. Zinoma, tai turi ir minusu, barskejimai, garso izoliacija, mazesnis nuvaziuojamas atstumas ir panasiai, bet abu dalykus gauti uz prieinama kaina neimanoma.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1942
Reputacija: +459
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-29, 10:40 
     
FtBall rašė:
Na, man patinka Mazda, kad jie sugeba kitaip pažiūrėt. Dabar realiai viskas yra _perdėtai praktiška_ - malonumas nustumiamas į šoną.


Tai gali imt tą nepraktišką Mazdą už 35-40k€ - kiekvienam savo. Aš suprasčiau šitą Mazda žinsnį jei automobilio kaina būtų 17-23€k, bet imt nepraktišką SUV su dar nepraktiškesniu range (nepamirštam ir akumuliatorių nusidevėjimo) vietoje to, kad už tą pačia kainą pasiimt Model 3 Range Plus?

Gal kažkada pasiūlys LR variantą, bet... ateina VW su savo ID.3 kuris sudomins mases, rinkoje jau yra Kona ir Niro SUV už panašią kainą, todėl man šitas Mazda žinsnis primena priverstini compliance car pristatymą rinkai. Dėl menkos akumuliatoriaus talpos ir nepraktiškų durų greičiausiai nesusikauks didelio populiarumo, ko greičiausiai Mazda ir siekia.
  • +2


_________________
mindomobile.com | jekkyshomestay.com | bonusway.lt |
paskoluklubas.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-26, 13:55
Pranešimai: 1186
Miestas: Curepipe
Reputacija: +262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-29, 11:21 
     
Tekste nėra vieno įdomaus dalyko - kaip papildomą opciją bus galima pasirinkti rotorinį variklį su generatoriumi baterijų krovimui. Veikimo schema bus panaši į opel ampera. Rotorinis variklis yra kompaktiškenis už paprastą variklį, bei dirbs optimaliomis apsukomis ir neturės rotoriniam varikliui būdingų problemų.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 738
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +89
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'