Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 19 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-31, 13:07 
     
LMAO.

Tegu užsidaro su užkurtu dyzeliniu automobiliu garaže ir pabūna kelias minutes.
Jei jiems pavyks tiek išbūti, tame "gėryje".

GTFO.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-02-26, 20:30
Pranešimai: 221
Miestas: Riga
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-31, 13:13 
     
Čia kaip lyginti radiaciją ir cianidą, ir teigti, kad radiacija ne taip stipriai kenkia, nei cianidas, todėl tai privalumas.

Ne rimtai. Būkim realistai, tiriate tai, kas vapšė neegzistuotų, jei 100 metų būtume tobuline elektrines alternatyvas. Būkime realistai po 50 metų neegzistuos joks vidinio-degimo variklis, nes tai yra technologija, kuri egzistuoja tik todėl, kad 100 metų tobulina iš šūdo į vašką technologiją.

Pagalvokit kokią technologiją dabar turėtume jei 150 metų būtų tobuline elektro alternatyvas?
  • 0




Užsiregistravo: 2011-02-26, 20:30
Pranešimai: 221
Miestas: Riga
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-31, 13:13 
     
Kas apmokėjo šį "tyrimą"?
  • +2




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 486
Reputacija: +310
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-31, 13:59 
     
Lukasfragas rašė:
LMAO.

Tegu užsidaro su užkurtu dyzeliniu automobiliu garaže ir pabūna kelias minutes.
Jei jiems pavyks tiek išbūti, tame "gėryje".

GTFO.

Žinai, nuo benzininio užvesto variklio laisvom apsukom mirtum maždaug dukart greičiau nei nuo dyzelinio nes benzininis naudoja laisvom apsukom palaikyti panašiai dukart tiek kuro, jei variklių kūbatūra panaši. O jei abu varikliai gautu vienodą apkrovą 16% veliau mirtum nuo dyzelinio. Nes pirmiausia prarastum sąmonę kai CO2 pasiektu berods 10% koncentraciją (tuo pačių deguonies sumažėja), po to mirtis nuo uždusimo gana greitai. Ir mažiausia bėda būtu truputis suodžių ir truputis NOx nuo dyzelinio, arba truputis CO nuo benzininio.
  • +3


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7174
Miestas: KLP
Reputacija: +1504
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-31, 14:51 
     
siaip straipsnis neblogas. bet zinant VGTU realu mokslini lygi, ten kur raso straipsnyje "artimos nuliui" reiketu pakeist i "nesugebejo ismatuot del kompetencijos stokos" :)
juokingiausia straipsnio vieta - matavo VGTU - bet duomenis paime is kazkokio tyrimu instituto. googlinimo budu matyt "matavo" :D :D :D
  • +1


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai-
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3479
Reputacija: -78
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-31, 14:56 
     
bahuriux rašė:
Lukasfragas rašė:
LMAO.

Tegu užsidaro su užkurtu dyzeliniu automobiliu garaže ir pabūna kelias minutes.
Jei jiems pavyks tiek išbūti, tame "gėryje".

GTFO.

Žinai, nuo benzininio užvesto variklio laisvom apsukom mirtum maždaug dukart greičiau nei nuo dyzelinio nes benzininis naudoja laisvom apsukom palaikyti panašiai dukart tiek kuro, jei variklių kūbatūra panaši. O jei abu varikliai gautu vienodą apkrovą 16% veliau mirtum nuo dyzelinio. Nes pirmiausia prarastum sąmonę kai CO2 pasiektu berods 10% koncentraciją (tuo pačių deguonies sumažėja), po to mirtis nuo uždusimo gana greitai. Ir mažiausia bėda būtu truputis suodžių ir truputis NOx nuo dyzelinio, arba truputis CO nuo benzininio.


Tavo atsakymas axujenas, no doubt.
Bet tai nexuja nepadeda absurdiskam straipsniui, kuris teigia, kad mirti 16% veliau yra privalumas :D
"dyzelinių automobilių privalumus"

Nuodai neturi privalumų, jie yra nuodai. Jei dėl tavo nuvykimo iš taško A į tašką B, turi kažkas uždusti, tokia technologija neturėtų egzistuoti.

neveltui Musko projektai tokie sėkmingi, jis tiesiog daro tai, kas akivaizdu.
O visas pasaulis priešingai, tobulina tai, kas tiesiog neturėtų egzistuoti. AMEN.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-02-26, 20:30
Pranešimai: 221
Miestas: Riga
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-31, 15:27 
     
Turėtu universitetui būti biški gėda dėl tokių tyrimų. "Nustatė" akivaizdų - visiems žinomą dalyką.
  • +2




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1152
Reputacija: +650
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-31, 15:47 
     
Lukasfragas rašė:
LMAO.

Tegu užsidaro su užkurtu dyzeliniu automobiliu garaže ir pabūna kelias minutes.
Jei jiems pavyks tiek išbūti, tame "gėryje".

GTFO.

Čia gal apie savo dyzelinį auto kalbi? :D
Turiu ir benzininį ir dyzelinį (2018m) auto, tai dyzelio nė kvapo nesijaučia patalpoj, o benzininis net lauke stipriai jaučiasi. Aišku benzo litražas 2 kartus didesnis :D Bet turėjau ir 2004 metų dyzelį, kurio kvapo irgi nesijautė. Tai čia gal daugiau technologiniai sprendimai už tai atsakingi, o ne kuro tipas. Na pvz. jei į garažą užsidarysi su kokiu 3 litrų BMW (E39), tai nutrokši dar nespėjęs garažo durų uždaryt :D
  • 0




Užsiregistravo: 2017-10-19, 17:53
Pranešimai: 843
Reputacija: +345
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-10-31, 19:22 
     
Užsakomasis straipsnis yra... užsakomasis :) Tik niekur nei purpt apie tai...
  • +1




Užsiregistravo: 2019-10-23, 13:05
Pranešimai: 2
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-01, 00:17 
     
Lukasfragas rašė:
LMAO.

Tegu užsidaro su užkurtu dyzeliniu automobiliu garaže ir pabūna kelias minutes.
Jei jiems pavyks tiek išbūti, tame "gėryje".

GTFO.


O tu pabandyk save uždaryti sandarioje dėžėje be jokių variklių. Iškvėpuosi deguonį ir uždusi nuo savo paties iškvėpto CO2. Ir palaidos tave kaip seną taršų dyzelį. :) Tad tavo pavyzdys su uždaru garažu visai be ryšio.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-12-02, 01:33
Pranešimai: 853
Reputacija: +281
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-01, 11:48 
     
Lukasfragas rašė:
Pagalvokit kokią technologiją dabar turėtume jei 150 metų būtų tobuline elektro alternatyvas?

Tai ir turime, ka turime.
Baterijos ir elektromobiliai yra tobulinami labai ilga laika, o ne pastaraji desimtmeti, kaip tau atrodo. Geresniu bateriju visada reikejo, ir visada reikes dar geresniu.

Deja, bet VDV uzkariavo pasauli, ir padare meskos paslauga - suteike galimybe vazineti itin komfortiskai.
Su dabartinemis baterijomis jau dabar galime nuvaziuoti 1000km ir daugiau. Bet ta transporto priemone nera 1500kg sveriantis metalinis burbulas ant 4 ratu. Tai yra elektrinis velomobilis. Bet nei zmones nori is dzipu i juos persesti, nei istatymai leidzia.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 1943
Reputacija: +459
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-01, 19:49 
     
Lukasfragas rašė:
bahuriux rašė:
Lukasfragas rašė:
LMAO.

Tegu užsidaro su užkurtu dyzeliniu automobiliu garaže ir pabūna kelias minutes.
Jei jiems pavyks tiek išbūti, tame "gėryje".

GTFO.

Žinai, nuo benzininio užvesto variklio laisvom apsukom mirtum maždaug dukart greičiau nei nuo dyzelinio nes benzininis naudoja laisvom apsukom palaikyti panašiai dukart tiek kuro, jei variklių kūbatūra panaši. O jei abu varikliai gautu vienodą apkrovą 16% veliau mirtum nuo dyzelinio. Nes pirmiausia prarastum sąmonę kai CO2 pasiektu berods 10% koncentraciją (tuo pačių deguonies sumažėja), po to mirtis nuo uždusimo gana greitai. Ir mažiausia bėda būtu truputis suodžių ir truputis NOx nuo dyzelinio, arba truputis CO nuo benzininio.


Tavo atsakymas axujenas, no doubt.
Bet tai nexuja nepadeda absurdiskam straipsniui, kuris teigia, kad mirti 16% veliau yra privalumas :D
"dyzelinių automobilių privalumus"

Nuodai neturi privalumų, jie yra nuodai. Jei dėl tavo nuvykimo iš taško A į tašką B, turi kažkas uždusti, tokia technologija neturėtų egzistuoti.

neveltui Musko projektai tokie sėkmingi, jis tiesiog daro tai, kas akivaizdu.
O visas pasaulis priešingai, tobulina tai, kas tiesiog neturėtų egzistuoti. AMEN.


"Švari atsinaujinanti energija" nėra panacėja. Tai tik antstatas. Be pigios iškastinio kuro energijos nebūtų ir to antstato. Svaigstantys apie "švarios" elektros gerovę moka už ją padorias sumas (žr. Vokietija, Danija ~0,3€/kWh). Svaigti jie gali tik todėl, kad savo metu prikaupė resursų, naudodami iškastinį kurą.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1251
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +155
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-01, 20:32 
     
Afigieni argumentai: uždusi garaže nuo C0 ir daugiau CO2 išmeta benzas ir pas mane naujas dyzelis.
Visai ne dėl šitų argumentų dyzelio išmetimo uoslę turintys žmonės jų nemėgsta. Kas su logika draugauja, tai supranta, kad automobiliai perkami ne garaže kvėpuot. Lauke tas C0 labai greitai virsta C02. O C02 lauke žmogui nei smirda nei kenkia. Esmė visai kiti elementai - sieros smarvė, didesnis kiekis kancerogenų ir ne retas atvejis - tepalo degėsiai senuose dyzeliuose arba filtrų išsivalymo metu.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 239
Reputacija: +56
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-01, 20:56 
     
bahuriux rašė:
Lukasfragas rašė:
LMAO.

Tegu užsidaro su užkurtu dyzeliniu automobiliu garaže ir pabūna kelias minutes.
Jei jiems pavyks tiek išbūti, tame "gėryje".

GTFO.

Žinai, nuo benzininio užvesto variklio laisvom apsukom mirtum maždaug dukart greičiau nei nuo dyzelinio nes benzininis naudoja laisvom apsukom palaikyti panašiai dukart tiek kuro, jei variklių kūbatūra panaši. O jei abu varikliai gautu vienodą apkrovą 16% veliau mirtum nuo dyzelinio. Nes pirmiausia prarastum sąmonę kai CO2 pasiektu berods 10% koncentraciją (tuo pačių deguonies sumažėja), po to mirtis nuo uždusimo gana greitai. Ir mažiausia bėda būtu truputis suodžių ir truputis NOx nuo dyzelinio, arba truputis CO nuo benzininio.


O jei kalba eina ne apie garažą, o miestą, tai nuo dyzelių kiek kartų didesnę žalą sveikatai patiria žmonės? Ypač, jei dyzelis nėra mažiau nei 5 metų senumo, nebeturi katalizatoriaus ir dar netvarkingas degimo procesas, kokių turbūt daugiau nei dešimtadalis Lietuvos keliuose.

Technologas, dėl pigios elektros iš neva iškastinio kuro - mitas. Paėmei Daniją ir Vokietiją kaip pavyzdžius. Danija, pati pirmoji pradėjo vystyti vėjo jėgainių plėtrą ir daug sukišo. Taip pat jų infrastruktūra sudėtinga ir brangi išlaikyti, tai elektros kainos ir didesnės. Bet tos didesnės elektros kainos grįžo per brangias darbo vietas, eksportą ir pan.. Tuo tarpu Vokietija, visi patingi pasigilinti kodėl ten gyventojams elektra tokia brangi. Ogi paprasta, bet kokią paramą atsinaujinančiai, kol ji dar buvo brangesnė nei iškastinė energetika, perkėlė ant buitinių vartotojų, o pramonę atleido. Kadangi buitiniai vartotojai sunaudoja santykinai mažai elektros palyginus su pramone, tai jiems našta neproporcingai išauga. Bet kažkodėl visi pamiršta, kad dėl taršos patiriame išorinius kaštus, kuriuos sunku tiesiogiai pamatuoti ir politiškai labai sunku apmokestinti. Pvz., poveikis gyvenimo trukmei, kvėpavimo takų ligoms, autizmui ir krūvai kitų susirgimų, kurių dar neištyrėme. Taip pat didesnės medicininės išlaidos, sumažėjęs darbingumas žmonių ir t.t. ir t.t. Čia jau nekalbant apie poveikį gamtai ir ekosistemoms.
  • +2


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14291
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2235
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-02, 23:22 
     
Aišku dyzelis kaimiečiam (čia ne pagal gyvenimo vieta, o pagal dvasinę būseną) aišku geriau, o tikras automobilistas niekada nepirks dyzelio, nes saliarka gali būt tik traukiny ir traktoriuje :-).
  • 0




Užsiregistravo: 2011-03-24, 02:35
Pranešimai: 150
Reputacija: +16
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-03, 11:37 
     
Cituoti:
Tyrimai buvo atliekami su tokiais pat automobiliais ir tokio pat darbinio tūrio varikliais, tik vienas buvo dyzelinis, o kitas – benzininis.

Tai, pvz., jeigu komplektacijos galimos su 1.2/1.6 L benzininiais arba 1.6/2.0 L dyzeliniais varikliais, lyginami 1.6 L varikliai? Įtartinas palyginimas.
  • 0




Užsiregistravo: 2016-11-01, 18:05
Pranešimai: 4
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-03, 21:21 
     
Ir lygino tik CO2 bei dar ir techniškai tvarkingus, ne kokie realiai keliais važinėja. Ryškiai dyzelistų interesus gina, nes kad tvarkingas dyzelis mažiau CO2 išleidžia, tai senai visi žino, todėl dyzeliui ir akcizas mažesnis buvo pateisinamas, todėl ES ir skatino dyzelius, bet per daug pasikliaunama buvo gamintojais ir per mažai kontrolės.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14291
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2235
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2019-11-10, 09:55 
     
Visame pasaulyje mokslininkai irodo priesingai negu musu specialistai is VGTU..
Lietuva - stebuklu salis, cia viskas kitaip..
  • 0




Užsiregistravo: 2019-03-10, 18:35
Pranešimai: 10
Reputacija: +4
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'