Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 3 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-23, 13:04 
     
"kuriuos suka keturi ratuose sumontuoti elektros varikliai".
Idomu kaip sprendžiamas neamortizuojamo svorio klausimas. Ypač lengvi varikliai (galbūt mažesės galios)? pakaba iš lengvų metalų lydinių? Ratlankiai iš kompozitinių medžiagų?

Visa tai kainuoja, o elektromobiliai ir taip nepigūs dėl baterijos.
  • +1




Užsiregistravo: 2011-01-20, 00:55
Pranešimai: 100
Reputacija: +32
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2020-01-24, 02:02 
     
SILORAKAS rašė:
"kuriuos suka keturi ratuose sumontuoti elektros varikliai".
Idomu kaip sprendžiamas neamortizuojamo svorio klausimas. Ypač lengvi varikliai (galbūt mažesės galios)? pakaba iš lengvų metalų lydinių? Ratlankiai iš kompozitinių medžiagų?

Visa tai kainuoja, o elektromobiliai ir taip nepigūs dėl baterijos.

taigi pakaba gali but ypac supaprastinta, kai nereikia visokiu pusasiu su lanksciais mazgais privedinet. vairavimo principas isvis gali but kitoks - galima sukiot visus keturis ratus. tas svorio klausimas yra pervertintas - labai uzsiciklinai su juo - nes matyt visiskai nerauki mechanikoj. svarbu nebutu daug svorio toli nuo rato centro - kad iscentrines jegos neplesytu pakabos atraminiu tasku. centre gali but daug. sugeba vos ne 100 tonu tankus 100km/h greiciu paleist - o cia juokingas svoris amortizacijai... kai nera pusasio - amortizacija isvis galima lygiagretint. gali eilem montuot amortikus ir spyruokles ir isgaut koki tik nori kietuma. taip pat visiskai nepriklausoma pakaba - laisvai programuojama. galima net momentaliai nesulauzoma pakaba padaryt - kuri byres programuotu rezimu. ar kruvi perims perderindami kietumo rezimus nesugede elementai. be atskiro variklio rate tas sunkiai imanoma, nes reikia tobulint monovarijantine komponuote del vieno variklio... aplamai masinu isvaizda gali radikaliai pakist - galima daryt masinas su pvz kokiu 50 ratu po dugnu. ir tokiai masinai bus pofig jei net kokiu 10 ratu nusprogines... saugumo visai kita lygi galima isgaut... galima net padaryt masina su pakaba kuri prognozuojamos avarijos atveju sakykim persoksta prispriesine kliuti. nu bet ne - amortizuojama mase svarbiau - ane? :D :D :D :D :D :D :D vdv variklis deja turi labai daug apribojimu automobiliu konstrukcijos sprendimams :( faktiskai tobulinama kokie 1-2% is visu galimu ir pasirinkimas tik siaureja...
  • 0


_________________
Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.

Lyderiai:
Nr1. is immortallt - 99+ minusu :D :D :D
Nr2. is utf16 - 50+ minusu :D :D :D
Nr3. ipienius - 50+bbz minusu :D :D :D



Užsiregistravo: 2016-03-12, 10:09
Pranešimai: 3948
Reputacija: -323
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'