Kai bus išnaudotas visas kuras žemės planetoje, liks tik dvi kuro rušys atominė ir vandenilio.
Ir kuo tai pagrįsta? Ir kas nutiktų saulės, vėjo, hidro ir panašioms elektrinėms? Vandenilio pranašumas tik galimame greitame užpildyme.. bet tarkim būtų atrastas superaidininkas veikiantis kambario temperatūroje.. ištampei kontaktinius tinklus ant kelių ir važinėja visi „troleibusais“. Arba paleidžia žiauriai pigią termobranduolinę sintezę tuomet nuostoliai irgi nebetokie svarbūs pasidaro ir vėl mūsų dabartinis suvokimas apie pačią problemą būtų bereikšmis..
Kai bus išnaudotas visas kuras žemės planetoje, liks tik dvi kuro rušys atominė ir vandenilio.
Vandenilis nėra energijos šaltinis, viso labo akumuliatorius. Atominės energijos net dabar neužtektų ir nepagamina nė 10% viso energijos poreikio. Nafta/dujos niekada nesibaigs, jie taps nebereikalingi.
Taip kad net dvejeto neištemptum su savo tokia klaidinga fraze.
SaMaras, ar tiki, kad termobranduolinę pastatyti ir sukurti visą reikalingą infrastruktūrą būtų pigu? Aš jau nebe. Tai jei kapitalo kaštai dideli, nuostoliai dar ir kaip bus svarbūs ir elektra nebus pigi.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Svarbu pigiau, o kad tarša didesnė baterijų... Po kokių 30 metų galės apmokestinti baterijas taršos mokesčiu ir skatinti H2 mobilius ir ekonomikos ratas suksis toliau.
SaMaras, ar tiki, kad termobranduolinę pastatyti ir sukurti visą reikalingą infrastruktūrą būtų pigu? Aš jau nebe. Tai jei kapitalo kaštai dideli, nuostoliai dar ir kaip bus svarbūs ir elektra nebus pigi.
infrastruktura nera brangi. ji jau faktiskai ir taip yra. perdaryt tik kazkiek reiktu ir tiek... ir svarbiausia - padengt islaikymo kastus - kas ir yra buhalteriu darbas su kuriuo toks kaip tu aiskiai nesusitvarko - nes tavo daug "ideju" kur cia ipirsineji uz "technologines tiesas" - net ekonomiskai klaidingos... nera tik pacio reaktoriaus. jei problema dydyje - as manau zeme butu pajegi finansuot ir kazkoki megaprojektini reaktoriu, viena vieninteli visam pasauliui. svarbu tik teigiamas balansas ir kad jis veiktu. o jo kolkas - nera net jokio prototipo... man ten panasiau i pinigu plovyklas... -------
who rašė:
Svarbu pigiau, o kad tarša didesnė baterijų... Po kokių 30 metų galės apmokestinti baterijas taršos mokesčiu ir skatinti H2 mobilius ir ekonomikos ratas suksis toliau.
butent. reguliuot reikia zalos kieki pagal realia metodika, o ne buhalterine-visaliaudine. buhalteriniai metodai duoda tokius pvz padangu gaistrus, kaip neseniai buvo ir jau visi uzmirso su akumais bus dar ziauriau. tures ten kazkas leidimus perdirbt - sukaups kokius nerealius kiekius, ivyks avarija ir paskui tokie kaip imortas i tuos savo Vilniaus ir Klaipedos bomzynus geriama vandeni tures importuot uz penkiaguba naftos kaina, ir vel mekens - kad ta turi dengt visa Lietuva solidariai ir kaip tai socialiai teisinga... va toki efekta gali duot vdv buhalterinis ribojimas ir elektromobilizmo perteklinis brukimas matom net pvz is koronos epidemijos - kai sudas malamas su karantinu, nors net Italija su savo realiai didele uzkretimo problema regionais riboja. o pas mus deda visai Lietuvai viska vienodai ir zlugdo visus vienodai - nors galima juk lanksciau ir ekonomiskai naudingiau daryt... -------
vandenili furom dar nenurase. jei tai darys verslas organizuotai - galbut bus neblogas sprendimas bent jau tame sektoriuje. aplamai gal ten apsimoketu vandenili taikyt kad ir sakykim konteineriniams laivams, traukiniams, lektuvams ir pan. o i toki smulku sektoriu kaip individualus automobilizmas - tiesiog nelist - jei per brangu. bet uztat leist vegetuot cia vdv.
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
O gal ateityje išmoks perduoti energija nuotolinių būdu per kvantini susietumą? Tada nereikės nei baterijų, nei laidų.
Jei neklystu, kvantinis susietumas kol kas tik teorija, negirdėjau kad laboratorijoje būtų sukūrę realų siųstuvą ir imtuvą. Pirmas praktinis panaudojimas kuris ateina į galvą, tai kosminis live stream, nes dabar vien iki marso signalo uždelsimas 8min.
Dėl vandenilio, jis pats gryniausias kuras, tereikia tik padidinti išgavimo efektyvumą, kas su laiku turėtų būti padaryta. Bet dabar visas dėmesys baterijoms, kitaip sakant "bandos efektas".
Kvantinis susietumas jau senokai nera tik teorija, yra jau daug ekspetimentu, perduodant kvantini susietum ir 144 km atstumu ir ne tik fotonais, bet ir atomais, ir net molekule (tik ne tokiais dideliais ststumais). Bet kvantinis susietumas eksperimentuose turi savyje tik informacija, jokios fizines energijos, ar materijos neperduoda. Teoriskai yra aprasyta kvantines energijos perdavimas, kvantinio susietumo pagalba, kvantiniu lauku, bet teoriniai energijos teleportuojami kiekiai taip pat,, kvantinio" dydzio butu praktiskai galima panaudotu tik kvantiniuose irenhiniuose, kvantiniuose kompiuteriuose.
+1
Užsiregistravo: 2009-03-17, 09:52 Pranešimai: 558 Miestas: Vilnius
Dėl vandenilio, jis pats gryniausias kuras, tereikia tik padidinti išgavimo efektyvumą, kas su laiku turėtų būti padaryta. Bet dabar visas dėmesys baterijoms, kitaip sakant "bandos efektas".
Yra dar vienas budas: drastiskai mazinti kuro sanaudas, bet tai reikstu visiska komforto atsisakyma, todel liaudis verciau pasirinktu dirbti papildoma diena savaiteje, bet tureti SUV kieme.
O sumazinti energijos poreiki yra budu - aerodinamika vis dar paskutineje vietoje, ypac kai SUV ant bangos. Tobula transporto priemone energijos atzvilgiu yra velomobilis.
Tikrai nebutu problemos sukurti dvivieti, keturvieti ar net sesiavieti velomobili, jei tik butu poreikis. Elektrine trasnporto priemone, lengva pakrauti namie (baterijos svertu 4-16kg), jokiu infrastrukturos pokyciu is elektros tiekimo puses, ekologiska pagaminti, pigu isigyti, pigu keliauti.
Velomobilio idėja patiko, tik kai dauguma nori kuo greičiau nuo taško A iki B ir pakeliui dar į degalinę kavos ir burgerių ir kad veiktų kondicionavimas ar šildymas (kai ne toks geras oras) tai nebus patogiausias pasirinkimas. Bet yra ir kitaip mastančių žmonių, kurie galėtų padaryti tokį transportą populiaresniu. Pagrindinė problema, kad reikia gerai išvystyti dviračių takus, o biudžetinės įstaigos nesuinteresuotos tai daryti.
Velomobilio idėja patiko, tik kai dauguma nori kuo greičiau nuo taško A iki B ir pakeliui dar į degalinę kavos ir burgerių ir kad veiktų kondicionavimas ar šildymas (kai ne toks geras oras) tai nebus patogiausias pasirinkimas. Bet yra ir kitaip mastančių žmonių, kurie galėtų padaryti tokį transportą populiaresniu. Pagrindinė problema, kad reikia gerai išvystyti dviračių takus, o biudžetinės įstaigos nesuinteresuotos tai daryti.
Keliai jau nutiesti, tereikia pakeisti eismo dalyvius.
Taip komforto zenkliai maziau. Bet net jei ir butu velomobilis su sildymu/vedinimu, bagazine ir kitais komforto elementais, jis vistiek bus aerodinamiskas, ir kelis kartus lengvesnis uz dabartinius automobilius. Pvz silumos siurblys patalpu sildymui/kondicionavimui sveria ~10kg.
Svarbu pigiau, o kad tarša didesnė baterijų... Po kokių 30 metų galės apmokestinti baterijas taršos mokesčiu ir skatinti H2 mobilius ir ekonomikos ratas suksis toliau.
Susigalvojai, kad tarša didelė baterijų, bet nesupranti, kad didžiausia tarša tai iš elektros energijos, kuri sparčiai keičiama atsinaujinančia. Dar susigalvojai, kad vandenilis teršia mažiau. Šiaip vandenilis šiuo metu teršia daugiau nei benzinas, jei pagaminta naudojant vidutinę elektrą, o ne iš atsinaujinančių.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Keliai jau nutiesti, tereikia pakeisti eismo dalyvius.
O ką daryti su sunkiasvoriu transportu - autobusais, sunkvežimiais? Šalia tokių nedrįsčiau važiuoti su velo bolidu, tuo labiau vežti šeimą.
immortallt rašė:
Dar susigalvojai, kad vandenilis teršia mažiau.
Mano idėja H2 gaminti saulės elektrinių pagalba. Mažiausiai patraukli dalis, tai H2 saugojimas didelio slėgio talpyklose, lieka laukti kol saugojimo būdai dar patobulės, nors sprendimų yra ir dabar.
Čia gal daugiau viskas yra suvokime ir mąstyme, bei žmonijos gabėjime sukurti kažką naujo, o kai darai tą pirmas, tai gana sudėtinga sukurti. O vandeniliu varomi automobiliai yra mūsų visų ateitis jeigu norime turėti žemę, kurioje gyvename, švaresnę. Dar čia reikėtų įvertinti automobilių gamybos ekologiškumą, eksploatavimą ir utilizavimą. Tada ir visi suprastumėme kas yra ar bus geriau.
Keliai jau nutiesti, tereikia pakeisti eismo dalyvius.
O ką daryti su sunkiasvoriu transportu - autobusais, sunkvežimiais? Šalia tokių nedrįsčiau važiuoti su velo bolidu, tuo labiau vežti šeimą.
immortallt rašė:
Dar susigalvojai, kad vandenilis teršia mažiau.
Mano idėja H2 gaminti saulės elektrinių pagalba. Mažiausiai patraukli dalis, tai H2 saugojimas didelio slėgio talpyklose, lieka laukti kol saugojimo būdai dar patobulės, nors sprendimų yra ir dabar.
Sunkiasvoris transportas yra vairuojamas profesionalu. Daro jie klaidu, bet tikrai maziau nei vidutinis vairuotojas. Atskiros linijos, zinoma butu idealu, ir gana daug kur tai iseitu padaryti, nes velomobiliams nereikia tokio plataus kelio.
Sunkiasvoris transportas yra vairuojamas profesionalu. Daro jie klaidu, bet tikrai maziau nei vidutinis vairuotojas. Atskiros linijos, zinoma butu idealu, ir gana daug kur tai iseitu padaryti, nes velomobiliams nereikia tokio plataus kelio.
Dar toptelėjo tokia mintis, nutiesti geležinkelius tarp miestų, kuriuose būtų logistikos sandėliai, o mieste prekes išvežiotų mini sunkvežimiai. Be to, dabar geležinkelis pasiekia ir 200km/h, būtų greičiau nei savo transportu.
Gaila tik kad nepamatysime to realiai, tokių investicijų niekas neskirs, o ir automobilių atsisakymas būtų pritemptas prie žmogaus teisių ir konstitucijos pažeidimų. Gal tiktų kokiai startup valstybės idėjai, bet jau seniai nėra neužimtų žemės plotų
Dėl vandenilio, jis pats gryniausias kuras, tereikia tik padidinti išgavimo efektyvumą, kas su laiku turėtų būti padaryta. Bet dabar visas dėmesys baterijoms, kitaip sakant "bandos efektas".
Yra dar vienas budas: drastiskai mazinti kuro sanaudas, bet tai reikstu visiska komforto atsisakyma, todel liaudis verciau pasirinktu dirbti papildoma diena savaiteje, bet tureti SUV kieme.
O sumazinti energijos poreiki yra budu - aerodinamika vis dar paskutineje vietoje, ypac kai SUV ant bangos. Tobula transporto priemone energijos atzvilgiu yra velomobilis.
Tikrai nebutu problemos sukurti dvivieti, keturvieti ar net sesiavieti velomobili, jei tik butu poreikis. Elektrine trasnporto priemone, lengva pakrauti namie (baterijos svertu 4-16kg), jokiu infrastrukturos pokyciu is elektros tiekimo puses, ekologiska pagaminti, pigu isigyti, pigu keliauti.
sitas paveislelis kvailas sitoje diskusijoje, nes skiriasi maksimalus judejimo greitis. visos motorines priemones yra kartais greitesnes. lektuvas labai daug eikvoja, bet jis duoda papildoma greiti. kas liecia dvirati - jis efektyvus - bet tu pralosi ne tik komforta, bet ir greiti. pakonkuruot dviratis gali tik nebent mieste, ir tai sunkiai. elektrifikuoti paspirtukai net mieste baigia dviracius suest - nes dar patogesni. cia kur siulo kelius ties - nu protelio aiskiai trukumas. tipine buhalterine klaida - aukot vardan vieno parametro visa kompleksa kitu... aplamai velomobiliai ziauriai nepatogus transportas. jei kazka ir verta daryt - tai nebent saligatvius miestuose aiskiau perskirt i pesciuju ir paspirtuku-dviraciu zonas. platint ir dar manau verta butu juos apdengt. keliu saskaita - bet tik neintensyviose zonose. pvz tarp miegamuju ar sutankintu rajonu. o leist i kelius velomobilius -cia visiska nesamone - grisim vos ne i viduramzius... i Europa keliausi ne pusdieni, o savaite... gyvenimo trukme - cia vertingiausias resursas, ypac kai "pazangioji" medicina failina... o cia siulyt velompbilius ir sugadint visiems gyvenimo laiko parametra ziauriai!!! pradziai prailginkit gyvenima apie 3 kartus, kad prateriota laika kompensuot bent jau - tada bus kazkas panasiaus, kad galim i velomobilius persest ir tai dar greiciausiai nepasiteisintu tie velomobiliai... duosiu kita pvz - del ko visi teigiamai ziuri i autopilotus? jie gi atpalaiduoja nuo vairavimo darbo ir islosia kelias minutes laisvesnio laiko. va jie ilgina gyvenima. ta visi iskart pajustu. o velomobiliai trumpins... turesi ne tik miegot, bet dar ir velomobiliuose svaistyt laika...nes MATAI EFEKTYVIAU kazkokiam grafikely is piesinuku suprantamam net debilams...
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
siulyt velompbilius ir sugadint visiems gyvenimo laiko parametra ziauriai!!!
Didelė laisvo laiko dalis iššvaistoma beprasmiams dalykams. Galima pradėti nuo savo laiko optimizavimo svarbiausiems dalykams/tikslams ir pasiekti žymiai daugiau nei likę 80% drybsotojų ant sofos ar skubėtojų nežinia kur. Svarbu turėti tikslą. Čia kiekvienam savo, ar laisvu laiku filosofuoti apie atradimus, ar bėgant nuo rutinos skristi į kitą žemės rutulio pusę ar su velomobiliu grožėtis gamta kuri yra čia pat.
sitas paveislelis kvailas sitoje diskusijoje, nes skiriasi maksimalus judejimo greitis. visos motorines priemones yra kartais greitesnes. lektuvas labai daug eikvoja, bet jis duoda papildoma greiti. kas liecia dvirati - jis efektyvus - bet tu pralosi ne tik komforta, bet ir greiti. pakonkuruot dviratis gali tik nebent mieste, ir tai sunkiai. elektrifikuoti paspirtukai net mieste baigia dviracius suest - nes dar patogesni. cia kur siulo kelius ties - nu protelio aiskiai trukumas. tipine buhalterine klaida - aukot vardan vieno parametro visa kompleksa kitu... aplamai velomobiliai ziauriai nepatogus transportas. jei kazka ir verta daryt - tai nebent saligatvius miestuose aiskiau perskirt i pesciuju ir paspirtuku-dviraciu zonas. platint ir dar manau verta butu juos apdengt. keliu saskaita - bet tik neintensyviose zonose. pvz tarp miegamuju ar sutankintu rajonu. o leist i kelius velomobilius -cia visiska nesamone - grisim vos ne i viduramzius... i Europa keliausi ne pusdieni, o savaite... gyvenimo trukme - cia vertingiausias resursas, ypac kai "pazangioji" medicina failina... o cia siulyt velompbilius ir sugadint visiems gyvenimo laiko parametra ziauriai!!! pradziai prailginkit gyvenima apie 3 kartus, kad prateriota laika kompensuot bent jau - tada bus kazkas panasiaus, kad galim i velomobilius persest ir tai dar greiciausiai nepasiteisintu tie velomobiliai... duosiu kita pvz - del ko visi teigiamai ziuri i autopilotus? jie gi atpalaiduoja nuo vairavimo darbo ir islosia kelias minutes laisvesnio laiko. va jie ilgina gyvenima. ta visi iskart pajustu. o velomobiliai trumpins... turesi ne tik miegot, bet dar ir velomobiliuose svaistyt laika...
Miestuose atstumai per mazi, kad maksimalus greitis darytu daug itakos. Be to velomobiliai puikiai gali vaziuoti 50km/h greiciu, tad automobiliams cia nenusileidzia. Asmeninis pavyzdys, Kaune 8km nuvaziuoti iki darbo (tai yra per visa miesta skersai) man su automobiliu uztrunka 20minuciu (jei nera kamsciu, vaziuojant ne piko metu). Su paspirtuku 30-35 min, nesvarbu kokios salygos. Jei vaziuociau gatvemis, tai nereiketu stabdyti dar ties kiekvienu skersgatviu, saugantis kad nenukirstu is kiemo isvaziuojantis, uztrukciau turbut 25-30 minuciu. Tos 5 "prarastos" minutes atsiperka svaresniu oru, kuris grazina tau jas atgal.
Cituoti:
nes MATAI EFEKTYVIAU kazkokiam grafikely is piesinuku suprantamam net debilams...
O jei bus sudetingas grafikas, kuriame skaiciuos skerspjuvio plotus, pasipriesinimo koeficientus ir padarys tas pacias isvadas bus geriau?
0
Paskutinį kartą redagavo Xdmin 2020-04-29, 13:40. Iš viso redaguota 1 kartą.
Nežinau kokios dabar yra problemos su H2 saugojimų ir gabenimų, bet jei nebūtu/nėra jokių problemų, tada H2 naudojimas butu ekologiškas iš įvairių perspektyvų. Dabar saulės elementai užima didelius žemės plotus, tad tenka kirsti miškus arba mažinti ūkinės žemės plotus, kad juos pastatyti. Bet jei naudotume saulės elementų sugeneruota energija vandens konvertavimui į H2 tada saulės elementus butu galima statyti kad ir vandenyno viduryje. Vandenynų plotai dideli ir nereikia konkuruoti su kitais naudojimo būdais (miškais, žemės ūkių, gyvenamomis teritorijomis ir t.t.). Galima juos statyti ten kur yra daug saulės, nes vandenynai nepriklauso jokioms valstybėms. Saulės elementai iš vandenyno vandens gamina H2 ir kaupia rezervuaruose. Kai rezervuarai baigia užsipildyti, atplaukia tanklaivis ir visa vandenilį perpumpuoja sau. Švaru, ekologiška ir niekam netrukdo.
Nežinau kokios dabar yra problemos su H2 saugojimų ir gabenimų, bet jei nebūtu/nėra jokių problemų, tada H2 naudojimas butu ekologiškas iš įvairių perspektyvų.
Japonai su Toyota Mirai įrodė kad tai įmanoma, bet baterijų paklausa pradėjo rastis anksčiau ir didžiųjų gamintojų pinigai jau suinvestuoti į baterijas. Vis tiek manau, kad sekantis etapas bus H2. Dar geras pavyzdys dykumos, kur daug saulės ir nevykdoma jokia veikla, puiki vieta generuoti energiją.
Įdomu tai, kad priešingai nei VW koncernas nupasakojo apie miglotą ateitį, vokiečiai turi plačiausią H2 kolonėlių tinklą visoje Europoje. Net latviai stato H2 kolonėlę, yra kur pasitempti (arba emigruoti ha ha).
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume