Pirma mašina buvo vw dabartinė irgi, negaliu nieko gero pasakyti apie vw automobilius, turbūt sunku būtu surasti "pilkesnį dyzelį". Ypač nuvilia prastas valdomumas ir stabilumas, opeliai kurkas tiksliau vairuojami ir stabilesni.
Na tikėkimės kai pasibaigs golfai ir passatai vw pradės gaminti vertus dėmesio elektromobilius. Beja neprastas Cd 0,24 užskaitau.
+1
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
gabaritai gana neblogi. aukscio tik vizualiai truksta kokiu 10-20cm. gana zemas isedimas. senesni pasatai tai visiskas sudas gabaritine prasme - isedi kaip i kokia backa. cia matos erdvesne jau tacke. gereja isplanavimas - bet vistiek mazoka. pripratau prie transporterio - nebelabai noriu jau i zemesnes net list man net MB vito jau zemoka - truksta patogumo
0
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Pagal dydi tai cia jau arciau Phaeton o ne Passatas.
Beveik visos mašinos vis didėja ir didėja ir prabangėja. Kas kažkiek laiko prideda naują modelį, kuris vėl yra mažesnis - tiems, kurie supranta, kad didelė mašina yra beprasmis reikalas. Kai kuriais atvejais naujas modelis sukuriamas, kitais - senas paauga, kad tampa tokio paties dydžio, kaip senos kartos didesnis modelis.
Keli pavyzdžiai - Jetta ir Passat, Accord ir Civic, Corolla ir Yaris(grubiai), BMW 3 ir 2
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume