Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 7 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Laivai ir laivyba
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-04, 17:51 
     
As toki klausyma turiu, gal kas atsakys. Kam laivui tukstanciai ag motoras? Koke ytaka ag ir nm turi ant vandens? Sakyciau apsisukimai per minute, jo, kuo greiciau sukasi sraigtas, tuo greiciau plauki, na gerai, galios reik ir pati sraigta pasukt, bet tuose f1 kateriuose sraigtelei, dydzio kaip vejo malunelei. Tai?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-01-10, 12:44
Pranešimai: 19
Reputacija: +151
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-04, 19:04 
     
Shimelis rašė:
As toki klausyma turiu, gal kas atsakys. Kam laivui tukstanciai ag motoras? Koke ytaka ag ir nm turi ant vandens? Sakyciau apsisukimai per minute, jo, kuo greiciau sukasi sraigtas, tuo greiciau plauki, na gerai, galios reik ir pati sraigta pasukt, bet tuose f1 kateriuose sraigtelei, dydzio kaip vejo malunelei. Tai?


O kam automobiliams reikalingi šimtų AG varikliai? Juk ratus pasukt gali gerokai silpnesni varikliai.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 670
Reputacija: +430
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-04, 19:19 
     
Shimelis rašė:
As toki klausyma turiu, gal kas atsakys. Kam laivui tukstanciai ag motoras? Koke ytaka ag ir nm turi ant vandens? Sakyciau apsisukimai per minute, jo, kuo greiciau sukasi sraigtas, tuo greiciau plauki, na gerai, galios reik ir pati sraigta pasukt, bet tuose f1 kateriuose sraigtelei, dydzio kaip vejo malunelei. Tai?

AG ir Nm ant vandens turi tokią pat įtaką, kaip ir sausumoje.
Laivas didelis, – didelis ir pasipriešinimas bei trintis. Juos įveikdami, atliekame darbą. Kuo greičiau darbą atliekame, tuo didesnės galios reikia. Tas pats pasakytina ir apie katerius – kuo didesnė galia, tuo daugiau darbo per laiko vienetą gali atlikti.
Net jei nebūtų trinties ir pasipriešinimo, norint dešimtims tūkstančių tonų perkelti iš taško A į tašką B, reikia atlikti darbą. Tą darbą reikia atlikti kuo greičiau, tad ir galios reikia nemažos.
  • +2




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4907
Miestas: Vilnius
Reputacija: +1004
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-04, 20:02 
     
Kyborg rašė:
Shimelis rašė:
As toki klausyma turiu, gal kas atsakys. Kam laivui tukstanciai ag motoras? Koke ytaka ag ir nm turi ant vandens? Sakyciau apsisukimai per minute, jo, kuo greiciau sukasi sraigtas, tuo greiciau plauki, na gerai, galios reik ir pati sraigta pasukt, bet tuose f1 kateriuose sraigtelei, dydzio kaip vejo malunelei. Tai?


O kam automobiliams reikalingi šimtų AG varikliai? Juk ratus pasukt gali gerokai silpnesni varikliai.

Jis ne to klausė. Dideliam greičiui ir mažam, lengvam laivui, reikia variklio su daugiau apsukų, tokiu atveju sraigtas bus mažesnis, bet suksis greitai. Kadangi vanduo yra pakankamai tankus, už orą tankesnis 800 kartų, tai atitinkamai ir propeleris mažesnis (diametras) reikalingas nei ore lėktuvui, nes didesnis būtu tik bereikalingas balastas ir pasipriešinimas. Nesigilinant į tokias subtilybes, kaip superkavitaciniai propelerio profiliai, lenktyninių laivų atveju.

Dideliam sunkiam krovininiam laivui reikia didelių propelerių ir mažų apsukų variklio, nes didelis dyzelinis variklis visada yra efektyvesnis už mažą ir didelių apsukų, beto nereikalingas reduktorius ir gali naudoti pigų kurą, pvz naftą, mazutą, gamtines dujas.

Yra tokia galima sakyti taisyklė, kas liečia laivų ir lėktuvų propelerių hidrodinamiką/aerodinamiką. Padidinus propelerio diametrą 2 kartus ir atitinkamai sulėtinus 2 kartus apsukas, per reduktorių, propelerio sukuriama jėga N padidės 4 kartus. Variklio sukimo momentas už reduktoriaus irgi pasidarys dvigubai didesnis už reduktoriaus. Praktikoj tai maždaug atrodytu taip: sraigtasparnis turi didelio diametro rotorių ir gali sukurti keliamają jėgą ~140+ N / 1kW, o Jurgio Kairio akrobatinis lėktuvas ~55N / 1kW. Laivų atveju, tai galioja irgi, tik hidrodinamika yra dar sudėtingesnė, nes ten veikia dar daugiau jėgų ir fizikos dėsnių.
  • +6


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7684
Miestas: KLP
Reputacija: +1695
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-05, 14:22 
     
nuplove asfalta.. galvojau kad tas asfaltas atsidurs sone nuo vandens smugio, nu galvoju kaip prastai padarytas, ar cia toks didelis vandens smugis bus. O cia tik nuplove jo pavirsiu.
  • +1



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-03-16, 00:39
Pranešimai: 189
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-12-06, 16:34 
     
ta debiliška muzika kiap kokiem teletabiam grojanti....
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-11, 15:12
Pranešimai: 1713
Miestas: Vilnius
Reputacija: +98
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'