Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 21 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Karyba ir technologijos
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 14:13 
     
Jai kiltų šiuolaikinis karas, tai vienintelis gražus dalykas būtų stebėti kautynes ore. IIpk metais kautynės jau buvo įspūdingos.
Bėje manevrai nėra labai įspūdingi, beveik visus triukus dar gražiau sugeba atlikti J.Kairys su saviškiu SU
  • 0


_________________
Jokia gėda nežinoti! Gėda apsimesti žinančiu..


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 2979
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 14:44 
     
kiesza rašė:
Bėje manevrai nėra labai įspūdingi, beveik visus triukus dar gražiau sugeba atlikti J.Kairys su saviškiu SU

Nekalbant kad Kairys turėjo JAK markės lėktuvą, reiktu suprasti, kad tai skirtingos klasės lėktuvai su skirtingomis galimybėmis bei greičiais.
P.S 70% tokių triukų su paprastu lėktuvu neįmanoma atlikti, nes jie negali pasisukti tokiais kampais.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 15:45 
     
Su tokiu dideliu zoom'u nelieka perspektyvos...
  • 0




Užsiregistravo: 2012-05-17, 15:19
Pranešimai: 456
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 15:50 
     
Pažiurėt gražu, bet čia tik triukai ir pilotažas, nei vienas triukas iš čia parodytu neturi jokios prasmės oro mūšyje, nes jie atliekami mažais greičiais. Trust vectoring sistemas (kurios leidžia daryti tokį show) turi visi siuolaikiniai pastarujų 20 metų naikintuvai, bent jau didžioji dauguma. Apart show elemento kuris padėtu tuos lėktuvus parduoti, nėra jokios naudos, nu bent jau nedaugiau naudos kai betkuris keleivinis lėktuvas gali padaryti kilpa nuo pakilimo tako iškarto, ir dar krūva pilotažo figūrų. Ne tokia to ir to lėktuvo paskirtis. Mažiau nei 1,1 mach greičiu esi tik lengvas taikinys betkuriai raketai, o tokiais greičiais jau nebedaromos tokios figūros nes perkrovos nužudys lakūną arba lektuvą sulaužys.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7198
Miestas: KLP
Reputacija: +1518
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 15:56 
     
bahuriux, bet kuri raketa skrieja greičiau nei lėktuvas, bėda jog dėl tokio didelio greičio jai staigiai pakeisti kryptį nėra taip lengva.
Dogfaight-ai jau nelabai realūs ore, bet tokie kampų keitimai labai naudingi atakuojant taikinį, iš ankščiau pastebėjus atskrendantį priešo lėktuvų į jį atisukti ir nutaikyti savas raketas ir t.t.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 16:07 
     
Jau žaidžiant GTA V stebėti naikintuvų kovas įdomu, realiai būtų įdomu ;D
  • 0




Užsiregistravo: 2015-01-31, 22:10
Pranešimai: 1267
Reputacija: +348
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 17:20 
     
Arns rašė:
bahuriux, bet kuri raketa skrieja greičiau nei lėktuvas, bėda jog dėl tokio didelio greičio jai staigiai pakeisti kryptį nėra taip lengva.
Dogfaight-ai jau nelabai realūs ore,


Dogfight vis dar aktualūs tik atstumai padidėjo iki šimtų km, bet kartais dar susikaunama ir artimuose mūšiuose akis į akį. Juk nereikia aiškinti, kaip ten buvo sprendžiami reikalai ore su Izraeli, puolusiais muslimais, kuriuos remė tuometinės USSR. kiap reikalai klostėsi Irako kare ir kiti konfliktai tame regione.

Cituoti:
bet tokie kampų keitimai labai naudingi atakuojant taikinį,
manevrai mažu greičiu atakuotuojui = greita mirtis nuo stingerio tipo ginklų, jau nekalbant apie kitus lėktuvus. Tą puikiai parodė dušmanai Afganistane prieš USSR armija. Konfliktai Sirijoj ir Ukrainoj.

Cituoti:
iš ankščiau pastebėjus atskrendantį priešo lėktuvų į jį atisukti ir nutaikyti savas raketas ir t.t.


Iš anksčiau pastebėti priešą ir likti nepastebėtam (gal kokį civilinį lėktuva ir įmanoma), atlikti manevrą, nusitaikyti, iššauti ir likti gyvas, tu neturi jokių šancų skrisdamas lėtai, o priešas jei pastebės raketas turi šancų išsisukti jei skris greitai yra tam tikros trajektorijos ir greičiai paprastai 1,1+ mach. Aš tą moku simuliatoriuose daryti, juo labiau patyre lakūnai. Betkuris simuliatorius ir praktika rodo, lėtas - miręs.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7198
Miestas: KLP
Reputacija: +1518
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 17:41 
     
Cituoti:
Dogfight vis dar aktualūs tik atstumai padidėjo iki šimtų km, bet kartais dar susikaunama ir artimuose mūšiuose akis į akį. Juk nereikia aiškinti, kaip ten buvo sprendžiami reikalai ore su Izraeli, puolusiais muslimais, kuriuos remė tuometinės USSR. kiap reikalai klostėsi Irako kare ir kiti konfliktai tame regione.

tipo viskas kas ore, tas dogfight? :)) Bent internete pasiskaityk kas tai per dalykas

Cituoti:
manevrai mažu greičiu atakuotuojui = greita mirtis nuo stingerio tipo ginklų

tai ponas eksperte, kaip paaiškintumei kodėl nauji lėktuvai vis lėčiau skrenda, jau nekalbant apie UAV? Pastarieji išvis stovintys taikiniai raketoms.

Cituoti:
Tą puikiai parodė dušmanai Afganistane prieš USSR armija.

Iki 70% numuštų lėktuvų buvo kai afganams buvo patiekta iki tol nematytu "Stinger" pirmaisiais metais. Vėliau žinant kas laukia, beveik nepavykdavo nieko numušti.

Cituoti:
Konfliktai Sirijoj ir Ukrainoj.

Tipo daugiau konfliktų paminėsi, kietesnis būsi? :)
Neskaitant sraigtasparnių: Ukraina neteko 7, Sirija 5 (iš jų 1 numušė turkai iš savo naikintuvų, dar 1 Izraelio priešlėktuvės raketos "Patriot").

Cituoti:
Aš tą moku simuliatoriuose daryti, juo labiau patyre lakūnai. Betkuris simuliatorius ir praktika rodo, lėtas - miręs.

Gal pasidalink kiek patyrusių karo pilotų rekomenduoja tą tavo simuliatorių? Nes kažkaip tu aiškini apie greičio naudą, o visi nauji naikintuvai vaikosi manevringumo. Net tie patys F-22, kurių pardavinėti nereikėjo, padidintas manevringumas buvo pristatomas kaip vienas svarbiausių šio naikintuvo pliusų po stealth.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 20:16 
     
Esu stebėję jo pasirodymą tai skraidė tikrai su SUCHOJ. Be to pernai į jūrą nukritęs buvo irgi su SU.
Kad sportinis vienmotoris skiriasi nuo karinio reaktyvinio nesiginčysiu..
  • 0


_________________
Jokia gėda nežinoti! Gėda apsimesti žinančiu..


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 2979
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 21:45 
     
bahuriux, praleidai progą patylėt. Pradžioj išsiaiškink kas yra dogfight. Kas liečia raketų išvengimą, vėl gi su logika nedraugauji. Paprastas pvz: automobilis = lėktuvas, kulka = raketa. Kaip manai lengviau būtų pataikyt į automobilį važiuojantį 80km/h ir manevruojantį nenuspėjamais zigzagais, ar į automobilį važiuojantį 240 km/h kuris dėl greičio gali manevruot minimaliai (besivejantis ir persekiotojas važiuoja tuo pačiu greičiu)?
Arns nors ir trolis, bet jis diskutuoja argumentuotai ir dėl to iš dalies vertas pagarbos. Tad jei tavo žinios apsiriboja kompiuteriniu žaidimu, nesivelk geriau su juo į diskusijas :) Suvartys tave kaip vaiką, kaip, kad ir dabar padarė.
Kas liečia patį video, galiu tik pasakyt - gražu. Tik vėl gi, rimtų oro mūšių kuriuose dalyvautų to meto moderniausi naikintuvai seniai nebuvo, tad neaišku kuo baigtųsi rusų manevringų naikintuvų susitikimas su amerikiečių mažiau manevringų, bet turinčių tobulesnes ilgo nuotolio oras-oras raketas.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 559
Reputacija: +377
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 21:51 
     
Arns, virš 1 mach tokie manenrai nebedaromi, dėl fizikos dėsnių, jau rašiau. Pilotuojami atakos lektuvai išvis tik 'treniruočių dronai' stingeriams ir panašiems ginklams nes lėti. O dėl greičio taip, dronai yra pigūs taikiniai ir nereikia rizikuoti pilotų kailiu, jei jam pasiseks dar ir lažką nukalti prieš tai kai bus pats nukaltas, tai tik valio. beto jie skarido aukštai tai visokie stinger tipo raketos jų net nepasiekia. Dėl naikintuvų greičio aš tau aiškiai rašau greitį kuris yra sąlyginai nedidelis tik virš 1 mach, o tu man aiškini kad kad naikintuvai šiais laikais lėtesni, taip žinoma lėtesni sulėtėjo nuo 2,3 iki 2,1 mach, tai kas iš to? Šiuolaikiniai naikintuvai skraido supercruise rėžimu be forsažo, gerokai virš garso greičio ko ne 1,5 mach, ko ankstsčiau nebūdavo.

Betkuris padoresnis karinis pastarūjų 15 metų avia simuliatorius (ne arkada) leidžia susipažinti kaip manevruoti, kad išvengtum raketos. Būtum skraidęs su simuliatorium žinotum, apie ką kalbu, o dabar net negali įsivaizduoti apie ką aš kalbu.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7198
Miestas: KLP
Reputacija: +1518
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 22:04 
     
Arns rašė:
tai ponas eksperte, kaip paaiškintumei kodėl nauji lėktuvai vis lėčiau skrenda, jau nekalbant apie UAV? Pastarieji išvis stovintys taikiniai raketoms.


Nežinau kaip ten dėl "tikrų" naikintuvų, bet UAV iš principo kaip ir dzin? Jie teoriškai į užduotį gali skristi skirtingų rūšių - vieni greiti, kiti manevringi, treti gal raketas susirinkti - svarbu daug. Štampuoti UAV visai pigu palyginus su pilotu kurį ir sunku apmokyti, ir šiaip jautrus visokiom perkrovom. Ir tos visos akrobatinės technologijos jos irgi nemaišo, maišo tik gal kokio dirbtinio intelekto trūkumas (drąsos jį paleisti ginkluoto). Bo įsivaizduoju operatoriui visas vaizdelis ir reakcija į jį bus vistiek didesniu lag'u nei piloto neuronų impulsai tiesiai kabinoje.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3047
Reputacija: +394
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 22:31 
     
Kyborg rašė:
bahuriux, praleidai progą patylėt. Pradžioj išsiaiškink kas yra dogfight. Kas liečia raketų išvengimą, vėl gi su logika nedraugauji. Paprastas pvz: automobilis = lėktuvas, kulka = raketa. Kaip manai lengviau būtų pataikyt į automobilį važiuojantį 80km/h ir manevruojantį nenuspėjamais zigzagais, ar į automobilį važiuojantį 240 km/h kuris dėl greičio gali manevruot minimaliai (besivejantis ir persekiotojas važiuoja tuo pačiu greičiu)?

Ar tau su galva viskas gerai, lygini mašina 2d erdvėj vs lektuvus 3d erdvėj ir su 10 kartų didesniais greičiais ir atstumais?
Nėra išvis beveik tikrų video, kaip realiose kovose išvengiama raketų, nes tų kovų buvo nedaug ir nebudavo su kuo nufilmuoti normaliai, o jei ir yra tai nelabai juos viešina. Čia yotuberio video




Cituoti:
Arns nors ir trolis, bet jis diskutuoja argumentuotai ir dėl to iš dalies vertas pagarbos.
Jo argumentai yra pasirinktiniai iš konteksto ir palei patogumą praleidžiant faktus, tu ką dar nematei to? Visi jau tą žino čia.

Cituoti:
Tad jei tavo žinios apsiriboja kompiuteriniu žaidimu, nesivelk geriau su juo į diskusijas :) Suvartys tave kaip vaiką, kaip, kad ir dabar padarė.

Mano žinios apsiriboja visa gyvenima domėjimusi aviacija, aviamodelizmu, skraidyma su AVIASIMULIATORIAIS, virtualių lėktuvų konstravima tiems patiems simuliatoriais, o ne arkadiniais ŽAIDIMAIS. Taip kad pats išsiaiškink kas yra kas pirma OK?
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7198
Miestas: KLP
Reputacija: +1518
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-04, 23:51 
     
Bahuriux, jei tu nesupranti elementaruas pavyzdžio - tu esi debilas.
Arns kalba apie mažus greičius, tu argumentuoji apie ta kas vyksta viršijus mach 1 - vėl gi, tu esi debilas.
Tu kietas, lėktuvėlius lankstai, o aš skraidau, mano eilinė išvada - tu debilas.

P.S. Administratoriai, galit mane blokuot, trint už necenzūrinę kalbą, bet nieko neprarasiu. Jeigu debilams leidžiat komentuot, aš tą faktą tiesiog konstatuoju.
P.P.S buvo kažkada normalus puslapis...
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-09, 20:12
Pranešimai: 559
Reputacija: +377
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-05, 09:41 
     
kyborg,net idomu pasidare,kur ir kuo tu skraidai 1+ mach greiciais?
  • 0




Užsiregistravo: 2012-05-05, 19:55
Pranešimai: 103
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-05, 09:57 
     
kyborg, o kodel lauki kol tave istrins ar kazka, ira knopke prasom spausk, kulturingai prasom, administracija tai pat turetu atsizvelgti i jo prasyma.
  • 0


_________________
Kas nežino savo praeities, tas priverstas ją pakartoti. Algimantas Čekuolis.



Užsiregistravo: 2014-02-09, 12:39
Pranešimai: 275
Reputacija: +183
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-05, 10:12 
     
Kyborg rašė:
Bahuriux, jei tu nesupranti elementaruas pavyzdžio - tu esi debilas.
Arns kalba apie mažus greičius, tu argumentuoji apie ta kas vyksta viršijus mach 1 - vėl gi, tu esi debilas.
Tu kietas, lėktuvėlius lankstai, o aš skraidau, mano eilinė išvada - tu debilas.

P.S. Administratoriai, galit mane blokuot, trint už necenzūrinę kalbą, bet nieko neprarasiu. Jeigu debilams leidžiat komentuot, aš tą faktą tiesiog konstatuoju.
P.P.S buvo kažkada normalus puslapis...


Tu skraidai keleivio krėsle keleivinaim lėktuve ir nieko neišmanai apie aerodinamika ir fizika antraip tokiu pvz. nepateikinėtum. Neturi žalio supratimo kiek G gali atlaikyti lėktuvas ir kiek raketa ir kaip atsukti lėktuvą, kad raketa galinti daryti manevrus su 20G tavęs nepasiektu, kai tu neviršyji 4-8 G, tik yra viena sąlyga minimalus greitis prie kurio dar galima išvengti raketos. Bet tai kam aš čia tau aiškinu 'asui'.

Arns kalba apie mažus greičius, o aš kalbėjau, kad toks akrobatinis skraidymas tik gražus show ir nedaugiau. Oro mūšyje, ar atakuodamas antžeminius taikinius tu lavonas skisdamas lėtai ir tiek, tada pasidarai lengvu taikiniu ne tik priešo naikintuvams, AAA ir SAM, bet ir nuo peties paleidžiamom raketom. Kaip manai kodėl ukraina nenaudoja šturmo lėktuvų prieš seperatistus?
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7198
Miestas: KLP
Reputacija: +1518
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-05, 14:53 
     
Pagal viską panašu kad pas tuos lėktuvus slėgio centras labiau labiau priekyje negu masės centras, už tai ir eina tokius manevrus atlikinėti. Bet čia visas tas manevringumas labiausiai pasireiškia mažuose greičiuose.

Dideliuose greičiuose, kiek esu girdėjęs, tas Flanker dizainas, manevruodamas gan stipriai praranda energiją. Nors gali ir ne mažus laipsnių per sekundę skaičius parodyti, tačiau tų posūkių metu jis praranda nemažai greičio.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-12-22, 19:58
Pranešimai: 562
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-05, 16:07 
     
rimka rašė:
Pagal viską panašu kad pas tuos lėktuvus slėgio centras labiau labiau priekyje negu masės centras, už tai ir eina tokius manevrus atlikinėti. Bet čia visas tas manevringumas labiausiai pasireiškia mažuose greičiuose.
Nesuprantu ką nori pasakyti su tuo 'slėgio centru' jis egzistuoja nebent sparno profilio tam tikrose vietose ir vadinasi visai net netaip, vienu žodžiu, klaida kažkokia. Svorio (arba gal masės) centras taip, realus parametras ir jis labai svarbus, priklauso nuo sparnų ir horizontalių stabilizatorių formos ir profilių, kiekvienam lėktuvui individualus bet daržniausiai neišeina iš 20-50% ribų nuo sparno priekio, jei sparnas geometriškai (virtualiai jo plotas tik skaičiavimams) paverstas į stačiakampį ir tai jei lėktuvo tipas tradicinis su horizontaliais stabilizatoriais gale. Bet speju kad norėjai pasakyti apie variklio traukos pasukimą, angl trust vectoring https://en.wikipedia.org/wiki/Thrust_vectoring va šita technologija ir leidžia daryti tokius triukus.

Cituoti:
Dideliuose greičiuose, kiek esu girdėjęs, tas Flanker dizainas, manevruodamas gan stipriai praranda energiją. Nors gali ir ne mažus laipsnių per sekundę skaičius parodyti, tačiau tų posūkių metu jis praranda nemažai greičio.

100% teisybė, nuo perdidelių atakos kampu energija, arba jei labiau liaudiškai energija=greitis padaugintas iš aukščio drastiškai nukenčia, nes drastiškai krenta aerodinaminė kokybė. O aerodinaminė kokybė krenta del plonų viršgarsinių sparnų profilų ir mažo sparno prailgėjimo, nes profiliai reikalingi ploni, kad neturėtu pasipriešnimo, nes tai kainuoja greitį.

Vienu žodžiu ateis asas pilotuojantis tikrus naikintuvus Kyborg ir parašys dar labiau detaliai, kas ir kaip ;)
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7198
Miestas: KLP
Reputacija: +1518
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-09-06, 23:25 
     
Tie SU-35 viražai mano manymu tiek pat "svarbūs", kiek tankams svarbus pasirodymas rusiškame tankų biatlone, viskas dėl reklamos. Na ir kas, kad rusų tankai lengvi greiti ir vikrūs, bet neturi gerų priešo ankstyvo identifikavimo technologijų. Su naikintuvais tas pats, laimi tas, kuris pirmas pamato priešininką. Tiesiog keičiasi visa mūšio ore filosofija, to dar rusai nespėjo įsisąmoninti.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-02, 01:33
Pranešimai: 853
Reputacija: +281
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'