Tiek net nereikia, nebent kitos dalys atlaikytų tą 1k mylių, daugelis miesto auto nuvažiuoja 200-300k kilometrų ir yra pakeičiami naujais.
Neseniai atnaujino kažkurią dalį... važiuoklę gal ar kažką pan. Irgi atlaiko 1 mln. mylių.
Teslai tokių atstumų reikia, nes jie planuoja mažinti automobilių pardavimą ir juos nuomot kaip autonominius. Tokiu atveju ilgas tarnavimo laikas yra labai svarbus.
+1
Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19 Pranešimai: 3293 Miestas: Vilnius
skamba puikiai. tokiu bateriju jau pakaktu. dabartines celes kur masiskam pardavime realiai kokiu iki 500 pilnu ciklu tik telaiko. tie deklaruojami iki 2000 ciklu cia nebent kambario salygom su visokiais nedakrovimais ir pan. elektromobiliams siaip uztektu jei laikytu bent 3000 realiu iskrovos ciklu. o vat namu saugykloms riba reikalinga bent ne maziau 20000 ciklu. ten bus istisinis apkrovimas. nebus ten kaip su elektromobiliu - kad nevaziuoja savaitem ------- man tik idomu ar itrauke testuose vibracijas. nes vienas dalykas kai ant stendo guli. o visai kitas kai vaziuojancioje masinoje purtosi. net metalas nuvargsta - o cia gi baterijos.
-2
_________________ Surinkai -10 tasku? Tavo ideologija paduoda dauniskumu... sekmes savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Lyderiai: Nr1. is immortallt - 99+ minusu Nr2. is utf16 - 50+ minusu Nr3. ipienius - 50+bbz minusu
Baterijos yra baterijos, ne kuro bakai. Jei subyrės mašina, tos baterijos toliau galės tarnauti kaip stacionarios, tarkim kraunamos iš saulės baterijų, ar naktį, su dvigubo tarifo elektros planu.
dabartines celes kur masiskam pardavime realiai kokiu iki 500 pilnu ciklu tik telaiko. tie deklaruojami iki 2000 ciklu cia nebent kambario salygom su visokiais nedakrovimais ir pan.
Mano 2014m Nissan Leaf, 93000km rida, akkumas turi SOH 82% ir pagal kompa virs 3000 ikrovimu (is kuriu 120 quick charge). Vazineju tik "kambario salygom"?
Baterijos yra baterijos, ne kuro bakai. Jei subyrės mašina, tos baterijos toliau galės tarnauti kaip stacionarios, tarkim kraunamos iš saulės baterijų, ar naktį, su dvigubo tarifo elektros planu.
Tuo pačiu baterija yra ir sprogmuo. Po avarijos ji vienas pirmų nurašomų detalių.
Baterijos yra baterijos, ne kuro bakai. Jei subyrės mašina, tos baterijos toliau galės tarnauti kaip stacionarios, tarkim kraunamos iš saulės baterijų, ar naktį, su dvigubo tarifo elektros planu.
Tuo pačiu baterija yra ir sprogmuo. Po avarijos ji vienas pirmų nurašomų detalių.
Baterija nurašoma po tokių avarijų, kur ir įprastas automobilis jau į kelius nevažiuoja. O po avarijos bateriją išmesi, bet celes išsirinksi.
+1
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume